شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۷:۳۳May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 25 اردیبهشت 1396 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 31 فروردین 1396 گام نیوز 1 خرداد 1396 گام نیوز 1 تیر 1396 گام نیوز 1 مرداد 1396 گام نیوز 1 شهریور 1396 گام نیوز 30 مهر 1396 گام نیوز 30 آبان 1396 گام نیوز 1 آذر 1396 گام نیوز 30 دی 1396 گام نیوز 30 بهمن 1396 گام نیوز 2 اسفند 1396 گام نیوز 1 اردیبهشت 1396 گام نیوز 2 اردیبهشت 1396 گام نیوز 3 اردیبهشت 1396 گام نیوز 4 اردیبهشت 1396 گام نیوز 5 اردیبهشت 1396 گام نیوز 6 اردیبهشت 1396 گام نیوز 7 اردیبهشت 1396 گام نیوز 8 اردیبهشت 1396 گام نیوز 9 اردیبهشت 1396 گام نیوز 10 اردیبهشت 1396 گام نیوز 11 اردیبهشت 1396 گام نیوز 12 اردیبهشت 1396 گام نیوز 13 اردیبهشت 1396 گام نیوز 14 اردیبهشت 1396 گام نیوز 15 اردیبهشت 1396 گام نیوز 16 اردیبهشت 1396 گام نیوز 17 اردیبهشت 1396 گام نیوز 18 اردیبهشت 1396 گام نیوز 19 اردیبهشت 1396 گام نیوز 20 اردیبهشت 1396 گام نیوز 21 اردیبهشت 1396 گام نیوز 22 اردیبهشت 1396 گام نیوز 23 اردیبهشت 1396 گام نیوز 24 اردیبهشت 1396 گام نیوز 25 اردیبهشت 1396 گام نیوز 26 اردیبهشت 1396 گام نیوز 27 اردیبهشت 1396 گام نیوز 28 اردیبهشت 1396 گام نیوز 29 اردیبهشت 1396 گام نیوز 30 اردیبهشت 1396 گام نیوز 31 اردیبهشت 1396 
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۱۳    
با انتشار بیانیه رسمی رئیس دانشگاه علم پزشکی بوشهر در خصوص تکذیب حمایت از روحانی، پشت پرده بیانیه حمایت کادر پزشکی و پرستاران شاغل در بیمارستان ها و بخش های خصوصی پزشکی در بوشهر از روحانی برملا شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۰۸    
قنبری گفت: به کیفر رسانیدن مجرم ولو اینکه از شخصیتهای درجه یک و شناسنامه دار کشور باشد علیرغم تلخ کامیهایی که ممکن است داشته باشد، خواست ملت و باعث عزت و اقتدار نظام است. پنهان کردن جرم عیب و ننگ است
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۰۸    
دفتر آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی اعلام کرد: حال عمومی آیت الله هاشمی شاهرودی مساعد و خبرسازی ها شایعات بی اساس است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۰۸    
جلیلی خطاب به نامزدهای دولت گفت: کسی که امروز دارد به عقب بر می گردد شما هستید، با یک شعار به عقب بر نمی گردیم، مشکل حل نمی شود؛ امروز اگر مشکل بیکاری و رکود اقتصادی بیشتر شده یعنی رو به جلو رفته اید؟
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۶:۵۸    
رسانه های جهان عرب در ادامه رصد انتخابات ایران آخرین تحلیل های خود را از شانس های پیروزی در این انتخابات ارائه دادند که وجه مشترک تمامی آنها عدم در نظر گرفتن شانسی برای پیروزی روحانی است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۲۸    
وزیر ورزش و جوانان گفت: برای برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا در ایران تقاضا داده شده که ایران در سال 2030 میزبان مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۲۸    
مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: ویژه برنامه های متنوع برای حضور گسترده مردم در انتخابات تدارک دیده ایم.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۳    
نماینده مردم قم در مجلس گفت: کناره گیری قالیباف به نفع حجت الاسلام رئیسی نشان داد که وی به دنبال قدرت طلبی نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۸    
مدیر دفتر مطالعات تاریخ معاصر گفت: اقدام امروز قالیباف موجب خنثی شدن تبلیغات جناح مقابل برای ایجاد سردرگمی میان حامیان جبهه انقلاب می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از آیت الله هاشمی شاهرودی عیادت کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۸    
دیوان عالی کویت امروز حکم حبس 5 متهم از جمله 3 عضو خاندان حاکم در قضیه معروف به قروب الفنطاس را تأیید کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۳    
وبگاه آمریکایی نوشت: ایرانیان انتظار بهبودی وضع زندگی و اوضاع اشتغال را داشتند اما اینک احساس ناامیدی می کنند و مسئول شکست احتمالی روحانی سیاست های اقتصادی ناکارآمد او هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۳    
من نماینده محرومان، کارگران و فرهیختگانی هستم که صدایشان شنیده نمی شود. من نماد و نماینده محرومان، مسنضعفان و فرهیختگانی هستم که تریبون ندارند و صدایشان شنیده نمی شود
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۳    
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی برگزینه آزادی کامل فلسطین باقی می ماند و بر سر حتی یک ذره از خاک قدس سازش نخواهد کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۱:۵۸    
پایگاه خبری المیادین مقاله امروز خود در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری ایران را با اشاره به این شعار . شعار هر ایرانی، خداحافظ روحانی آغاز کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۱:۵۳    
در آستانه سفر اولین کاندیدای ریاست جمهوری به استان بوشهر، این استان برای استقبال تاریخی از حجت الاسلام رئیسی آماده می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۱:۵۳    
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با احداث سد خاییز در شهرستان تنگستان، 102 هزار اصل نخل در 681 هکتار نخیلات این شهرستان از خطر نابودی ناشی از خشکسالی نجات خواهند یافت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۱:۴۸    
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: با استفاده از ظرفیت های آموزش فنی و حرفه ای در سال جاری سعی بر این داریم با کیفی سازی آموزش ها، زمینه اشتغال 50 درصد مددجویان حائز شرایط شغل محیا شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۱:۴۸    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: کمیته امداد یکی از بهترین شرکای آموزشی این سازمان در سال گذشته بوده که توانمندسازی مددجویان در حرفه های گوناگون و دستیابی به شغلی پایدار را با آموزش های ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۱:۳۸    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای روحانی شما می دانید که قلب من صندوقچه اسرار است و اگر لب به سخن بگشایم کسی حریفم نیست اما کسی که در قامت کاندیدا قرار می گیرد ظرفیت داشته باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۱:۳۸    
محمد دهقان با حکم نیکزاد به عنوان ریاست ستاد کشوری کرامت و کارآمدی حامی سید ابراهیم رئیسی منصوب شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۳    
جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: کشنده تریلر حامل یک محموله بزرگ لوازم و کالای پزشکی به ارزش 20 میلیارد ریال در شهرستان دیلم شناسایی و توقیف شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۳    
شهردار منطقه دو بوشهر گفت: پیاده روهای مناطق جنوبی بوشهر اصلاح و بهسازی می شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۳    
شهردار بندر بوشهر گفت: با اجرای پروژه های جدید و متنوع، چهره بوشهر تغییر کرده است و گام های اساسی را در زمینه رفع حالت کهنگی و فرسودگی شهر برمی داریم.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۸    
مدیر حوزه علمیه امام مهدی(عج) در پیامی به محمدباقر قالیباف از کناره گیری وی به نفع حجت الاسلام رئیسی تقدیر کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۳    
نماینده سابق مجلس گفت: حرکت بسیار زیبا و دقیق آقای دکتر قالیباف حکایت از یک خودگذشتگی داشت که ماحصل آن در یک بصیرت و دقت و تیزبینی استوار بود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۳    
دبیرکل جبهه جانبازان انقلاب اسلامی با بیان اینکه عملکرد محمدباقر قالیباف صحنه های ایثارگرانه دفاع مقدس را به نسل چهارم نشان داد، گفت: باید با وحدت کلمه و حضور تمام ظرفیت انقلابی در انتخابات ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۳    
سرپرست اورژانس کشور گفت: با توجه به موقعیت ویژه استان بوشهر در حوزه های مختلف، این استان به عنوان قطب ویژه پدافند غیرعامل از ناحیه وزارت بهداشت و آموزش پزشکی معرفی می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۳    
سرپرست اورژانس کشور گفت: با برنامه ریزی انجام شده امسال 2 بیمارستان هوایی با 45 تخت بیمارستانی در کشور راه اندازی می شود که نقش مهمی در ارتقاء سلامتی، بیماران و مصدومان دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۸    
دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: 828 شعبه اخذ رای جمع آوری آراء مردم استان بوشهر را به عهده دارند که در راستای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک شوراهای شهر بوشهر و برازجان 131 صندوق الکترونیکی رای ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۸    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت:پروژه پایانه صادرات موادمعدنی استان بوشهر که با سرمایه گذاری 190 میلیارد ریال اجراء می شود نیمه نخست سال آینده افتتاح می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۷:۱۳    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: از 26 فروردین تاکنون 22 هزار و 500 تن گندم از اراضی آبی و دیم استان بوشهر برداشت شده که شامل 15 هزار و 500 تن گندم خوراکی و 7 هزار تن گندم بذری است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۸    
رئیسی قالیباف فردا به طور مشترک در اجتماع بزرگ مصلای تهران حضور می یابند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۳    
حجت الاسلام رئیسی از کناره گیری قالیباف به نفع وی تشکر کرد و گفت که اقدام قالیباف انقلابی بود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۳    
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: قالیباف احساس کرد باید برای انسجام نیروهای انقلاب کنار بروند و تصمیم ایشان بسیار شجاعانه و مدبرانه بود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۳    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم قالیباف بسیار شایسته تقدیر و فداکارانه بود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۳    
مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص مذاکراتش با باشگاه تراکتورسازی واکنش نشان داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۸    
به بهانه روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی که روز زبان فارسی در تقویم نامگذاری شده، نگاهی به نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با زبان فارسی کرده ایم.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۸    
مهاجم رئال ماردید برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا برنامه خاصی را دنبال می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۸    
مسعود ده نمکی گفت: ما فکر می کردیم کسانی که تا دیروز دیگران را متهم به رفتار پوپولیستی می کردند و پز مصلحانه و روشنفکری به خود می گرفتند امروز با عبرت از گذشته در آن مسیر نخواهند رفت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۳    
جمعی از هنرمندان مردمی سینما از عموم مردم غیور ایران اسلامی دعوت کرده اند فردا سه شنبه (26 اردیبهشت) در همایش انتخاباتی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در مصلی تهران حضور پیدا کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۸    
گام نیوز: سید محمد صادق هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران سفر حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به بوشهر خبر داد و گفت ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۸    
نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: کناره گیری قالیباف به نفع رئیسی از انتخابات نشان دهنده وحدت یکپارچه نیروهای انقلابی است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۸    
به گزارش گام نیوز اَلنَّجاةُ فِی الصِّدْقْ نجات در راستگویی است، صداقت و راستگویی کلید همه خوبیها و پاکی ها و نیکی هاست و گفته های انسان هم بخشی از عملهای اوست و بر نیک و بد آن مؤاخذه خواهد شد. و.. ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۳    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت ما به جای دولت تدبیر به دولت تکذیب تبدیل شده است، گفت: دولت به جای تدبیر به حال واحدهای تولیدی ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۵۸    
محمد باقر قالیباف با صدور بیانیه ای اعلام کرد نیروهای انقلاب علیه ناکارآمدی دولت فعلی ائتلاف خواهند کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۵۸    
گام نیوز: رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بیانیه ای رسمی حمایت و جانبداری خود را از گروه ها، احزاب ، تشکلهای سیاسی و کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تکذیب کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۲:۱۳    
رئیس جمهور جدید فرانسه امروز و فردا (دوشنبه و سه شنبه) نخست وزیر و اعضای کابینه جدید این کشور را معرفی خواهد کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۸    
این تفاهم نامه همکاری میان سردار جواد خضرایی مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و بهرام جمالی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران امضاء شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۳    
تیرانداز ایرانی حاضر در بازی های کشورهای اسلامی در ماده 50 متر تپانچه آزاد مردان موفق رکوردشکنی شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۳    
قرآن می گوید: یلْعَنُهُمُ اللَّهُ وَ یلْعَنُهُمُ اللاَّعِنُونَ (بقره/159) یعنی خدا و همه اهل لعنت، لعنت می کنند؛ به چه کسی؟ به کسی که حق را می داند و نمی گوید.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۳    
مقامات ارشد آمریکا اعلام کردند که رئیس جمهور این کشور قصد دارد اواخر ماه جاری میلادی در بروکسل با همتای فرانسوی خود یک ضیافت ناهار طولانی داشته باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۳    
اما نیکلسون رئیس شورای سرمایه گذاری عراق و انگلیس شب گذشته با حیدر العبادی نخست وزیر عراق در بغداد دیدار و گفت وگو کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۳    
تیم رسانه ای بنیاد شهید با تکیه بر آمار مشخصی در رابطه با پرداخت معوقات ایثارگران سخن می گویند و آن را از نقاط قوت بنیاد شهید در دولت یازدهم می دانند، اما بسیاری از ایثارگران از آن گله مندند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۸    
روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف فاش کرد که رئیس جمهور آمریکا بسیار عصبی و خشمگین آمریکا به دنبال پاکسازی کاخ سفید است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۸    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: می توان به این نتیجه رسید که دستگاه های نظامی و اطلاعاتی آمریکا قادر به درک عمق توانمندی های دفاعی کشورمان نیستند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۸    
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: انتخابات یک جشن ملی است که مسیر آینده کشور در حوزه سیاست داخلی و خارجی، اقتصاد و فرهنگ با رای و حضور مردم ترسیم می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۸    
فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان، محدودیت های ترافیکی ایام انتخابات در دشتستان اعلام شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۳    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر گفت: دومین المپیاد جوانه ویژه اعضای کانون غنچه های هلال احمر در بوشهر برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۸    
رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان دشتی گفت: رویکرد بازرسی در انتخابات پیشگیری است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۳    
بیش از هزار نفر از اساتید دانشگاه های کشور در نامه ای خطاب به ملت بزرگ ایران از سید ابراهیم رئیسی حمایت کرده و نوشتند: معتقدیم ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۹:۵۸    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس با طرح این پرسش که پورسانت خرید هواپیماهای ایرباس را چه کسی گرفته است، گفت: آقای روحانی! شما خودت آخر لوله کردن محرومان هستی، چگونه به دیگران تهمت می زنی؟
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۹:۵۸    
محسن علی اکبری از فعالان سینمای کشور با اشاره به سلامت نفس حجت الاسلام رئیسی گفت: کشور رئیس جمهوری که تنها محدوده خودش و نیاوران بگردد و سفر استانی نرود، نمی خواهد ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۹:۵۳    
شاید تاکنون این سؤال برایمان پیش آمده باشد که اگر امیرالمؤمنین(ع) در این زمان بود، به چه کسی رأی می داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۹:۵۳    
رامبد جوان در برنامه شب قبل، میزبان حمید داوودآبادی خاطره نویس دوران دفاع مقدس بود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۹:۵۳    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به جایگاه ایمونوآنکولوژی در درمان سرطان گفت: این روش درمانی می تواند پنجره جدیدی را در درمان سرطان و با حداقل عوارض باز کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۸    
رییس بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار از شهادت یک آتش نشان و مصدومیت چهار آتش نشان دیگر در هنگام عملیات اطفاء حریق خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۸    
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در نامه ای به چهارمین نایب خاص خود توصیه هایی را درباره مدعیان ارتباط با ایشان بیان فرمودند.