شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۰:۴۷May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 8 اردیبهشت 1396 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 31 فروردین 1396 گام نیوز 1 خرداد 1396 گام نیوز 1 تیر 1396 گام نیوز 1 مرداد 1396 گام نیوز 1 شهریور 1396 گام نیوز 30 مهر 1396 گام نیوز 30 آبان 1396 گام نیوز 1 آذر 1396 گام نیوز 30 دی 1396 گام نیوز 30 بهمن 1396 گام نیوز 2 اسفند 1396 گام نیوز 1 اردیبهشت 1396 گام نیوز 2 اردیبهشت 1396 گام نیوز 3 اردیبهشت 1396 گام نیوز 4 اردیبهشت 1396 گام نیوز 5 اردیبهشت 1396 گام نیوز 6 اردیبهشت 1396 گام نیوز 7 اردیبهشت 1396 گام نیوز 8 اردیبهشت 1396 گام نیوز 9 اردیبهشت 1396 گام نیوز 10 اردیبهشت 1396 گام نیوز 11 اردیبهشت 1396 گام نیوز 12 اردیبهشت 1396 گام نیوز 13 اردیبهشت 1396 گام نیوز 14 اردیبهشت 1396 گام نیوز 15 اردیبهشت 1396 گام نیوز 16 اردیبهشت 1396 گام نیوز 17 اردیبهشت 1396 گام نیوز 18 اردیبهشت 1396 گام نیوز 19 اردیبهشت 1396 گام نیوز 20 اردیبهشت 1396 گام نیوز 21 اردیبهشت 1396 گام نیوز 22 اردیبهشت 1396 گام نیوز 23 اردیبهشت 1396 گام نیوز 24 اردیبهشت 1396 گام نیوز 25 اردیبهشت 1396 گام نیوز 26 اردیبهشت 1396 گام نیوز 27 اردیبهشت 1396 گام نیوز 28 اردیبهشت 1396 گام نیوز 29 اردیبهشت 1396 گام نیوز 30 اردیبهشت 1396 گام نیوز 31 اردیبهشت 1396 
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۰    
نوشاد نوشادی به عنوان رئیس ستاد مردمی حامیان رئیسی در استان بوشهر منصوب شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۱    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: اعزام حجاج از اول مرداد آغاز و تا 26 مرداد ادامه خواهد داشت . همچنین اولین گروه از حجاج 14 ذی الحجه به کشور بازخواهند گشت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۴۲    
اما روحانی دو امتیاز منفی داشت. یکم شکست در مواجهه با قالیباف و دوم با حضور جهانگیری، وی موضوعیت خود را تا حد زیادی از دست داد و احتمال عبور از وی قوت گرفت
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۷    
به گزارش گام نیوز حسن روحانی در اولین مناظره تلویزیونی وعده ایجاد سالانه یک میلیون شغل که در مجموع 4 سال، 4 میلیون شغل می شود را دروغ خواند و آن را کتمان کرد ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۲    
برخی منابع نزدیک به حلقه تصمیم گیر اصلاح طلبان می گویند: فعالیت های ستاد انتخاباتی جهانگیری پس از حضور ضعیف روحانی در مناظره ها با تصمیم اصلاح طلبان به زودی آغاز می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۲    
علی یونسی، دستیار اقوام و مذاهب رئیس جمهور به تازگی گفته است: رقبای روحانی و اصلاح طلبان تا پیش از این حاضر به پذیرش گفتمان اقوام و اقلیت ها نبودند!
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۰۲    
مقامات عربستان سعودی در پی فراخوان برپایی تظاهرات گسترده در اعتراض به گسترش بیکاری در این کشور از طرف فعالان شبکه های اجتماعی، نیروهای پلیس را در شهر ریاض افزایش دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۵۷    
متاسفانه مخدر ماری جوانا با نام "گل"در کشور فروخته می شود تا با اسمی فریبنده جوانان را جذب خود کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۴۷    
مطالعات جدید نشان می دهد عدم تعادل محیط باکتریایی معده، با احتمال ابتلا به سندرم خستگی مزمن در ارتباط است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۰:۱۲    
گام نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: پارسال 383 مدرسه دراستان بوشهر هوشمند سازی شد و هم اینک 99 درصد پوشش تحصیلی در استان وجود دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۳:۱۷    
قالیباف در آخرین سؤال مناظره اول، استناد پایگاه خبری ریاست جمهوری درباره ایجاد 4 میلیون شغل را به مردم نشان داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۳:۰۷    
به گزارش گام نیوز در مطالب زیادی پیرامون تلاش اعتدالیون برای ایجاد دوقطبی های کاذب سخن گفتیم . در این مناظره هم سعی شد که این دوقطبی های کاذب اعمال شود ؛ دوقطبی سرهنگ-حقوقدان ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۲۷    
در اولین مناظره تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری، محمدباقر قالیباف و حسن روحانی بر سر وعده روحانی درباره ایجاد 4 میلیون شغل در دولت یازدهم مجادله کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۲۲    
امام جمعه برازجان گفت: توهین به ساحت امام هشتم(ع) تاسف بار است که عده ای به نام تبلیغ نامزد خود، به تخریب رقیب و ارزش ها و مقدسات اسلامی می پردازند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۱۲    
هر چند این روزها با کارنامه خالی حسن روحانی کار برای فعالین ضد انقلاب با آن همه شبکه های تلوزیونی و ماهواره ای و دسترسی وسیع به فضای مجازی سخت شده است که به نظر می رسد از فرمان "حرکت بزرگ ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۰۲    
به گزارش گام نیوز نخستین مناظره انتخاباتی کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از دقایقی قبل آغاز شد. ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۱۷    
کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جهموری گفت: با افزایش گرانی و تورم ارزش یارانه به کمتر از 15 هزارتومان رسیده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۱۲    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه درباره حاشیه نشینی مسئله اولیه آمار است، گفت: اولین گام، بهسازی خانه و مسکن حاشیه نشینان است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: این تیم با توجه به ظرفیت بالایی که دارد در سال های آینده می تواند یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیا باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۲۷    
بوکسور بوشهری موسی خانی که در اردوی تیم ملی حضور دارد خود را برای شرکت در مسابقات آسیایی جوانان، در کشور تایلند که تیرماه امسال برگزار می شود آماده می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۲۲    
رئیس هیئت ووشوی استان بوشهر گفت: مسابقات ووشوی چهارجانبه با شرکت 120 ورزشکار در 39 وزن در بوشهر برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۷    
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در اصفهان، پیرامون اهمیت انتخابات سال 96، گفت: اکنون مهمترین اصل در انتخابات آینده نجات کشور است زیرا در صورت ادامه روند کنونی ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۷    
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که به زودی رژیم صهیونیستی را به پرداخت بهای آزادی اسرای فلسطینی در بند زندان های این رژیم وادار خواهیم کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۲    
جنبش 96 درصدی از گفتگوی تلویزیونی 7 اردیبهشت دکتر قالیباف، آغاز شده است و به فضل خدا 29 اردیبهشت 96، روز پیروزی جنبش 96 درصدی ها و خداحافظی با 4 درصدی هاست.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۲    
موضوع مناظره را از اجتماعی-اقتصادی به اجتماعی-فرهنگی تغییر داد. معنای این کار چیست؟ آیا ما باید فکری جز این بکنیم که دولت از مناظره اقتصادی وحشت کرده است؟
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۲    
رسانه های آلمانی از بازداشت یک تبعه سوریه به اتهام عضویت در داعش و جنگیدن برای این گروه در سوریه خبر دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۰۷    
رئیس جمهور ترکیه در تازه ترین اظهارت خود به سوء استفاده برخی از کشورها از شورای امنیت سازمان ملل و همچنین اتحادیه اروپا در راستای منافع خود اشاره کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۰۲    
دادگاه اماراتی یک تاجر ایرانی را به اتهام تلاش برای ارسال یک ژنراتور برق به ایران برای استفاده در برنامه هسته ای این کشور به 10 سال زندان محکوم کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۵۷    
فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: در یک عملیات هماهنگ پلیسی سه انبار بزرگ نگهداری کالای قاچاق در شهر کنگان کشف و 32 میلیارد ریال کالای قاچاق توقیف شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۴۷    
رابرت دیوید استیل معتقد است حمله شیمیایی خان شیخون نتیجه همکاری سناتور جان مک کین و جان برنان رئیس پیشین سازمان سیا، و مشاور امنیت ملی ترامپ با همکاری اسرائیل و عربستان بود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۴۲    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری از پروژه توسعه حرم و مقاوم سازی ستون های اطراف مضجع مطهر سیدالشهداء (ع) در کربلای معلی بازدید و از نزدیک در جریان روند کار قرار گرفت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۴۲    
وزیر دفاع ضمن تسلیت شهادت جمعی از مرزبانان در جنوب شرق، تصریح کرد: ضمن حفظ حق پاسخگویی قاطع به اینگونه اعمال رذیلانه تروریستی، از مسئولان پاکستانی می خواهیم دراسرع وقت نسبت به دستگیری و مجاز
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۷    
نمایندگان عربستان در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا در صورت رویارویی با نمایندگان ایران دوحه را به عنوان میزبان خود انتخاب کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۱۲    
امام جمعه موقت بوشهر گفت: رئیس جمهوری اصلح باید دارای شاخص های مهمی از جمله تفکر انقلابی، توانمندی فکری و مدیریتی در تراز جمهوری اسلامی باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۰۷    
امام جمعه اهرم گفت: مسئله بیکاری جوانان امروز به یک دغدغه ملی تبدیل شده است و روز به روز به آمار بیکاران باسواد و مدرک به دست ایران افزوده می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۰۷    
امام جمعه دیّر گفت: فلسفه شوراهای اسلامی خدمت به مردم و کمک به مسوولین است و محلی برای بازی های سیاسی نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۰۷    
بر اثر اتصال برق و بی توجهی به نکات ایمنی، یک تعمیرگاه لوازم خانگی در شهر خورموج دچارآتش سوزی شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۵۱    
امام جمعه موقت بوشهر گفت: فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود باید تفکر و مدیریت انقلابی داشته و براساس فرامین رهبری به ملت متکی باشد. توانمندی فکری و مدیریتی در تراز جمهوری اسلامی باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۱    
گام نیوز: صبح امروز(جمعه) در جلسه گردهمایی حامیان مردمی ستاد انتخاباتی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، عبدالحسین بهزادی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی در شهرستان بوشهر معرفی و دفتر مرکزی حجت الاسلام رئیسی ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۳:۰۱    
فرماندار جم گفت: سه هزار متر مربع به زیرساخت های سلامت جم اضافه می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۱    
دیدار تیم های منچسترسیتی و منچستریونایتد در ورزشگاه اتحاد با تساوی 0-0 به پایان رسید تا لیورپول همچنان در رتبه سوم جدول لیگ برتر باقی بماند.