شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۰:۵۳May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 3 اردیبهشت 1396 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 31 فروردین 1396 گام نیوز 1 خرداد 1396 گام نیوز 1 تیر 1396 گام نیوز 1 مرداد 1396 گام نیوز 1 شهریور 1396 گام نیوز 30 مهر 1396 گام نیوز 30 آبان 1396 گام نیوز 1 آذر 1396 گام نیوز 30 دی 1396 گام نیوز 30 بهمن 1396 گام نیوز 2 اسفند 1396 گام نیوز 1 اردیبهشت 1396 گام نیوز 2 اردیبهشت 1396 گام نیوز 3 اردیبهشت 1396 گام نیوز 4 اردیبهشت 1396 گام نیوز 5 اردیبهشت 1396 گام نیوز 6 اردیبهشت 1396 گام نیوز 7 اردیبهشت 1396 گام نیوز 8 اردیبهشت 1396 گام نیوز 9 اردیبهشت 1396 گام نیوز 10 اردیبهشت 1396 گام نیوز 11 اردیبهشت 1396 گام نیوز 12 اردیبهشت 1396 گام نیوز 13 اردیبهشت 1396 گام نیوز 14 اردیبهشت 1396 گام نیوز 15 اردیبهشت 1396 گام نیوز 16 اردیبهشت 1396 گام نیوز 17 اردیبهشت 1396 گام نیوز 18 اردیبهشت 1396 گام نیوز 19 اردیبهشت 1396 گام نیوز 20 اردیبهشت 1396 گام نیوز 21 اردیبهشت 1396 گام نیوز 22 اردیبهشت 1396 گام نیوز 23 اردیبهشت 1396 گام نیوز 24 اردیبهشت 1396 گام نیوز 25 اردیبهشت 1396 گام نیوز 26 اردیبهشت 1396 گام نیوز 27 اردیبهشت 1396 گام نیوز 28 اردیبهشت 1396 گام نیوز 29 اردیبهشت 1396 گام نیوز 30 اردیبهشت 1396 گام نیوز 31 اردیبهشت 1396 
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۷    
در حال حاضر اپراتورهای اول و دوم موبایل کشور اینترنت نسل 4.5 را به مشترکین خود ارائه می دهد تا بتوانند با سرعت و پایداری بیشتری به اینترنت متصل شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۳۳    
به گفته دانشمندان، بیش فعالی در کودکان 5 تا هفت ساله ای که مادرشان به هنگام بارداری، یک ساعت بی وقفه یا چهار بار در فواصل زمانی مختلف از تلفن همراه استفاده می کردند 28 درصد بیشتر است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۵    
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: هفتمین جشنواره کتاب خوانی رضوی در بوشهر برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۲    
داد هر چند که مشق بچه های مدرسه فیلمسازی عمار است، اما می تواند سرمشقی برای فیلمسازان ارزشی و متعهد باشد. این محصول نشان می دهد که چگونه می توان با دستان خالی یک فیلم انقلابی تمام عیار ساخت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۷    
موسسه تحقیقاتی میدل ایست بریفینگ در تحلیل انتخابات ایران نوشت: حسن روحانی رقابت نزدیکی با ابراهیم رئیسی برای ریاست جمهوری ایران خواهد داشت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۷    
امام جمعه دیر گفت: طرح تحول نظام سلامت نقش ارزشمندی در کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت خدمات رسانی به مردم داشته و مردم خواهان تداوم آن هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۷    
صد و شصت و هشتمین شماره ماهنامه فکه در اردیبهشت ماه 96 منتشر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۷    
تهیه کننده بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر، سرپرست تبلیغات ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۲    
بچه ها امام را خیلی دوست داشتند. همه مقلد امام بودیم. البته حالا دیگر مقلد امام خامنه ای هستم. جزء آرزوهایم است که آقا به خانه ما بیایند. آقا را فقط از دور دیده ام. دلم می خواهد دستشان را ببوسم.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۳۲    
همایی که توان تامین سرمایه اقساط اول یک فروند بوئینگ را ندارد، چگونه می خواهد قسط 200 فروند بوئینگ و ایرباس را پرداخت کند ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۲۷    
رئیس کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری مستقر در سازمان صداوسیما از برگزاری اولین مناظره کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمعه هفته جاری خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۵۷    
در آیینی از 100 دانش آموز برتر شهرستان دیّر در رشته های مختلف ورزشی تجلیل شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۵۷    
مدیر سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: امروز دغدغه اصلی بحث تولید است و ما روستاها را به عنوان کانون تولید می شناسیم و برای احیای این کانون ها باید زیرساخت ها محیا باشد که در این حوزه کارهایی صورت ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۳۲    
مراسم قرعه کشی جدول پخش برنامه های تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری هم اکنون در حال برگزاری است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۱:۱۷    
نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت در دیدار مدیرعامل بانک ملی به وی پیشنهاد کرد زائر کارت برای زائران ایرانی عتبات عالیات و سفرهای عمره و حج طراحی و استفاده از آن در اولویت قرار گیرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۱:۱۲    
اظهارنظر مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی مبنی بر تهدید این باشگاه به کسر 72 امتیاز نکته ای قابل تأمل است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۱:۱۲    
وزیر ورزش و جوانان با استعفای رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال موافقت کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۱:۱۲    
خبرگزاری روسی اعلام کرد: ایران در حال مذاکره برای خرید هواپیمای اوریون- 20 از روسیه است این هواپیما امکان حمل یک تن بار و 12 مسافر داشته و به شرایط گرم و مرطوب سازگاری خوبی دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۱:۱۲    
پایگاه اطلاع رسانی دفترحفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، در مطلبی براساس بیانات رهبر انقلاب، رویکرد و رفتار ایشان نسبت به موضوع انتخابات را طرح و تبیین کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۵۷    
رومانی، از اعضای ناتو در گامی جهت تقویت دفاع هوایی چند لایه خود سامانه دفاع موشکی پاتریوت را به آمریکا سفارش داده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۵۷    
تصویری که از کلاس های آموزش پیش از ازدواج در ذهن داشتیم، تا مدت ها یادآور راه های پیشگیری از بارداری بود اما این روزها مباحث ارائه شده تغییرات قابل توجهی کرده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۵۷    
لوکوموتیو زاگرب در حضور ثابت هافبک ایرانی خود مقابل اسپلیت به تساوی بدون گل رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۵۲    
فهرست فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبکه های تلویزیونی در روز عید مبعث اعلام شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۵۲    
مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از خرید تضمینی 150هزارتن گندم از کشاورزان خبر داد و گفت: این شرکت همزمان با خرید گندم، دانه روغنی کلزای تولید داخلی را نیز از کشاورزان با قیمت تضمینی خریداری میکند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۵۲    
از طریق گزارش تصویری و مصاحبه هایی که داشتیم، بخش هایی از مسابقات قرآنی بانوان را پخش می کنیم.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۴۷    
گام نیوز: در احکامی جداگانه با امضای سیدصولت مرتضوی از ستاد مرکزی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، محمد صابر از افراد فعال جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان به ریاست این شورا منصوب شد و اعضای شورا ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۳۲    
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: فضاهای تبلیغاتی برای کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر فراهم می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۳۲    
معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای بوشهر گفت: در راستای توسعه آموزش های مهارتی، آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان بوشهر با تدوین حرفه های مهارتی مشارکت آنان در این عرصه افزایش ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۲۷    
رئیس کمیته پیشگیری از جرائم فضای مجازی استان بوشهر گفت: به منظور سلامت فضای انتخاباتی و سالم نگه داشتن رقابت نامزدهای انتخاباتی در استان بوشهر فعالیت سایت ها و کانال های استان بوشهر در فضای مجاری رصد ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۲۷    
مدیرعامل برق منطقه ای استان فارس و بوشهر گفت: برای تقویت زیرساخت ها و تقویت و حل مشکلات مناطق مختلف استان بوشهر طرح برق رسانی با سرمایه گذاری یک هزار و 500 میلیارد تومان تدوین شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۱۷    
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کارگاه ها و شرکت های مختلف مرکز تحقیقات و حفاظت فنی و بهداشت کار در استان بوشهر ایجاد می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۰۷    
علی اکبر ولایتی علی محمد نوریان را به عنوان سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۷    
مهدی نقویان کارگردان مستند در برابر طوفان از ساخت یکی از دو مستند تبلیغاتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۲    
محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در جریان سفر به استان مازندران با خانواده شهید بلباسی دیدار کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۹:۴۷    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: متأسفانه برخی اقدامات رئیس جمهور به بهانه برخی مناسبت ها از این بابت حتی در رسانه ملی با قوانین مطابقت ندارد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۹:۴۷    
شما ببینید زندگی یک انسان این جوری، زندگی کیست. یک آدمی که فقط مسأله می گوید، معارف اسلامی بیان می کند، هیچ کاری به کار حکومت ندارد، مبارزه ی سیاسی نمی کند که زیر چنین فشارهایی قرار نمی گیرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۷    
محمود عباس امروز یکشنبه وارد کویت شد و قرار است با صباح الأحمد الجابر الصباح امیر کویت دیدار کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۲    
سال گذشته (1395)، سه هزار و 190 نفر بر اثر سوءمصرف مواد مخدر در کشور جان خود را از دست دادند؛ این رقم در مقایسه با سال 94 که آمار تلفات اعتیاد سه هزار و سه نفر بود، 6.2 درصد افزایش یافته است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۴۲    
همزمان با روز جهانی زمین پاک، نمایشگاهی با عنوان بازآفرینی مواد دورریختنی با همکاری انجمن خیریه تلاش در جزیره خارگ برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۷    
سرپرست پلیس فتای استان بوشهر گفت: فضای مجازی و رسانه های استان بوشهر در ایام انتخابات رصد می شود و با متخلفان برخورد خواهد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۷    
دادستان بوشهر گفت: تاکنون هیچ پرونده ای در خصوص تخلف انتخاباتی در استان بوشهر تشکیل نشده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۲    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به ظرفیت های بی نظیر اقتصادی و صنعتی در استان بوشهر، گفت: در استانی با این همه ظرفیت و قابلیت، بیکاری جوانان زیبنده نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۲۷    
مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر از تدوین سند توسعه اجتماعی استان بوشهر خبر داد و گفت: طرح شهر آبی از پنجم تا هفتم اردیبهشت در فاز نخست در بوشهر و گناوه برگزار خواهد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۱۷    
فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان تنگستان یک نفر سارق حرفه ای سیم های برق خطوط روستایی را با 6 فقره سرقت دستگیر کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۲    
گروهی پزشکی در روسیه موفق شد خونی بسازد که تمامی ویژگی های خون انسان را داراست و با همه گروه های خونی سازگار است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۲    
داوطلبان کنکور باید برای موفقیت بیشتر مصرف غذاهای حاوی امگا 3 و سبزیجات را جز برنامه اصلی غذایی خود قرار دهند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۷    
ملک سلمان پادشاه عربستان یک مرکز امنیت ملی زیر نظر دادگاه سلطنتی این کشور ایجاد کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۷    
فرماندار جم بر لزوم رعایت اصل بی طرفی و قانونمداری در انتخابات شوراهای شهر تاکید کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۲    
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف 22 دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق طی سه روز گذشته خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۷    
ریاست جمهوری افغانستان با انتشار بیانیه ای امروز را به دلیل گرامیداشت قربانیان پایگاه نظامی ارتش این کشور در ولایت بلخ، عزای عمومی اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۷    
علی پروین در سال های جوانی یک دستگاه خودروی ب ام و 316 با اتاق کد E30 به رنگ قرمز آتشین داشت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۲    
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: مسئولان مشکلات معیشتی مردم، بیکاری و رکود را برطرف کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۲۷    
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نخستین سفر تبلیغاتی خود فردا به سیستان و بلوچستان سفر می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۲۷    
وزیر دفاع در هفته جاری در جریان شرکت در ششمین نشست امنیتی مسکو با همتای روسی خود دیدار می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۲۷    
ا وزیر دفاع گفت: ملت ایران تحقیر و تحمیل را از هیچ قدرتی نمی پذیرد و برای ارتقای توان دفاعی و موشکی خود هیچ عدولی نخواهد کرد. یران برای ارتقای توان موشکی خود هیچ عدولی نخواهد کرد
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۲۲    
گزارش نماگرهای اقتصادی بانک مرکزی سند پرخرج ترین دولت را نمایان کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۷    
مراسم قرعه کشی برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در صدا وسیما به صورت زنده از چند شبکه رادیو و تلویزیون پخش می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۲    
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از ایجاد وضعیت جوی آرام در استان برای ساعات آینده خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مشکلات ما در حوزه سلامت تنها از طریق اصلاح فرهنگ سلامت و اصلاح سبک زندگی میسر می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۷    
معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر از بازسازی پارک پرندگان بوشهر خبر داد و گفت: المان خوان سوم رستم در نوار ساحلی بوشهر رونمایی می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۷    
فرماندار دشتی گفت: با افتتاح اورژانس و دو بخش جدید ظرفیت تخت های بیمارستان زینبیه خورموج افزایش می یابد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۲    
معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری بندر بوشهر گفت: با اجرای پروژه های جدید محلات جنوبی بوشهر متحول می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۲    
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از افزایش فضای سبز مجتمع گازی پارس جنوبی از 5.64 درصد به 11.4 درصد خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۷    
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری 11 جشن محله ای در این شهرستان خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۷    
اختتامیه اولین دوره پرورش استعدادهای قرآنی استان بوشهر با حضور مدیران استانی، اساتید و والدین شرکت کنندگان در این طرح قرآنی برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۲    
گزارشی از تدارک احتمالی تلویزیون در بخش ویژه برنامه های رمضانی
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۲    
مستند سیاه و سپید به کارگردانی حنیفا محمدی با موضوع یک جن گیر ساخته شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۲    
تولید پوشاک ایرانی این روزها به بدترین وضع خود طی سه دهه اخیر رسیده و رشد روزافزون واردات بی رویه و قاچاق ، این صنعت را به ورطه نابودی کشانده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۷    
مهدویان کارگردان ماجرای نیمروز گفت: در مورد جامعه ای که هر آینه ممکن است خشونت را بازتولید کند، فیلم ساختم و می خواستم تصویری از زندگی در میان خشونت و تصویری از ناامنی و امنیت به مخاطب نشان دهم.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۷    
مراسم عزاداری شهادت امام موسی کاظم(ع) با حضور پرشور مردم در صحن حرم امامین کاظمین(ع) برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۲    
هیات داوران دومین دوره جشنواره خاتم پس از بحث و بررسی در دو مرحله داوری از میان 292 اثر رسیده به دبیرخانه دومین دوره 30 اثر را برگزید که به مرحله نهایی داوری راه یافتند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۷    
معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش سیرجان از جان باختن یک دانش آموز دختر در اردوی مدرسه خبرداد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۲    
امام جمعه بردخون با تاکید بر لزوم رفع مشکلات بردخون، گفت: مسئولان شهرستان دیر نگاه بهتری به بردخون داشته باشند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۲    
رئیس اداره حراست محیط زیست استان بوشهر به عنوان حراست نمونه کشوری معرفی شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۲    
امام جمعه عسلویه با بیان اینکه ایران اسلامی از وجود با برکت سپاه بهره می برد، گفت: سپاه امید تازه ای به محرومان و مظلومان جامعه اسلامی بخشیده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۷    
مسابقه بزرگ شطرنج ریتد زیر 2050 به مدت سه روز و با حضور نزدیک به 170 نفر از شطرنج بازان زبده سراسر کشور به میزبانی هیئت شطرنج شهرستان کنگان برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۷    
در آئینی با حضور فرماندار دشتی و به مناسبت هفته سلامت نمایشگاه دستاوردهای داوطلبان سلامت در این شهرستان گشایش یافت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۲    
گام نیوز: در بیانیه اعضا خطاب به معاونت دانشجویی دانشگاه از رفتارهای دبیر کل شورا در مورد عدم دعوت آنان در جلسات شورا با مسئولین از جمله ریاست و عدم دریافت حکم شورای صنفی و وزارت اعتراض جدی به عمل ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۷    
گام نیوز: در این فصل سال که گشتی به اطراف میزنی هوای بهاری چشم دلت راجلا می دهد. بازی های کودکانه بچه های روستا ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۲    
در نبود سد در جنوب استان بوشهر، بارندگی های سال گذشته و اوائل امسال، آب 20 سال آینده استان بوشهر را به هدر داد تا دولت در بخش حفظ آب و سدسازی، حرفی برای گفتن به مردم نداشته باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۷    
در دیداری حساس و سرنوشت ساز، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر منتظر یک حماسه از هواداران شاهین است تا تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر بتواند بر میزبان خود، تیم فوتبال شهرداری تبریز پیروز شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۷    
تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر که هنوز هم خطر سقوط به لیگ یک تهدیدشان می کند، نیاز زیادی به کسب امتیاز در مقابل تیم اکسین البرز دارند تا بتوانند با برد در مقابل این تیم ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۷    
یک دوره مسابقه دوچرخه سواری به مناسبت هفته سلامت با حضور 40 دوچرخه سوار در بندر دیّر برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۷    
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش ضمن رد تغییر در مدیریت سرخابی های پایتخت می گوید: در وزارت ورزش پرونده خاصی در خصوص فساد در فوتبال نداریم و اگر چیزی هم هست در کمیسیون اصل 90 است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۲    
آلکمار با بهره مندی از مهاجم ایرانی موفق شد توئنته را شکست دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۲    
اینتر در دیداری خارج از خانه با نتیجه 5-4 مغلوب فیورنتینا شد و فرصت صعود به رتبه ششم جدول سری آ را از دست داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۲    
امام کاظم علیه السلام فرموده اند عاقلان به دنیا بی رغبت و به آخرت مشتاق هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۰۲    
گام نیوز: در چند دوره اخیر انتخابات ریاست جمهوری ایران نیز مناظره های انتخاباتی در تلویزیون نقش مهمی در تنویر افکار عمومی و شفاف سازی را در انتخاب نامزد نهایی ایفا کرده و بعنوان یک مزیت مثبت از آن در ...