شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۳:۵۳May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 27 اردیبهشت 1396 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 31 فروردین 1396 گام نیوز 1 خرداد 1396 گام نیوز 1 تیر 1396 گام نیوز 1 مرداد 1396 گام نیوز 1 شهریور 1396 گام نیوز 30 مهر 1396 گام نیوز 30 آبان 1396 گام نیوز 1 آذر 1396 گام نیوز 30 دی 1396 گام نیوز 30 بهمن 1396 گام نیوز 2 اسفند 1396 گام نیوز 1 اردیبهشت 1396 گام نیوز 2 اردیبهشت 1396 گام نیوز 3 اردیبهشت 1396 گام نیوز 4 اردیبهشت 1396 گام نیوز 5 اردیبهشت 1396 گام نیوز 6 اردیبهشت 1396 گام نیوز 7 اردیبهشت 1396 گام نیوز 8 اردیبهشت 1396 گام نیوز 9 اردیبهشت 1396 گام نیوز 10 اردیبهشت 1396 گام نیوز 11 اردیبهشت 1396 گام نیوز 12 اردیبهشت 1396 گام نیوز 13 اردیبهشت 1396 گام نیوز 14 اردیبهشت 1396 گام نیوز 15 اردیبهشت 1396 گام نیوز 16 اردیبهشت 1396 گام نیوز 17 اردیبهشت 1396 گام نیوز 18 اردیبهشت 1396 گام نیوز 19 اردیبهشت 1396 گام نیوز 20 اردیبهشت 1396 گام نیوز 21 اردیبهشت 1396 گام نیوز 22 اردیبهشت 1396 گام نیوز 23 اردیبهشت 1396 گام نیوز 24 اردیبهشت 1396 گام نیوز 25 اردیبهشت 1396 گام نیوز 26 اردیبهشت 1396 گام نیوز 27 اردیبهشت 1396 گام نیوز 28 اردیبهشت 1396 گام نیوز 29 اردیبهشت 1396 گام نیوز 30 اردیبهشت 1396 گام نیوز 31 اردیبهشت 1396 
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۹:۳۸    
ایمان و اسلام باوری، قرآن شناسی و سنت شناسی، عدالت محوری و تقوا مداری، توانایی بدنی و دشمن شناسی، زهد و ساده زیستی، و صداقت و مدیریت مکتبی، از اصلی ترین شرایط رئیس جمهور صالح در نظام اسلامی است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۳    
رئیس اسبق رسانه ملی گفت: تا خداحافظی یک دولت پیر و خسته که تلاش خود را کرده و از همان ابتدا راهبرد درستی را انتخاب نکرده است راه دوری نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۴۶    
تخریبچی مدافع حرم علیرضا قبادی در دفاع از حریم اهل بیت (ع) و تامین امنیت ملی کشورمان، روز گذشته بدست تروریست های تکفیری در حماه سوریه به شهادت رسید و آسمانی شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۴۶    
ماه شعبان ماه بسیار پر فضیلتی است که برای هر یک از روزهای آن اعمال خاصی سفارش شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۱    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: 60 درصد بهای خرید حمایتی گوجه فرنگی به حساب کشاورزان استان بوشهر واریز شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۱    
رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر گفت: 12 مرحله اردوی جهادی آموزشی امید برای دانش آموزان مناطق محروم و روستایی بوشهر برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۱    
محفل بزرگ انس با قرآن کریم با حضور قاریان و مردم و مسئولان در بردخون برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۲۱    
تعداد انبوهی از دهیاران استان بوشهر با اعلام حمایت از حجت الاسلام رئیسی ، وی را فرد اصلح و شایسته ای برای قرار گرفتن در سمت ریاست جمهوری اعلام کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۲۱    
در کمتر از 14 ساعت به پایان تبلیغات ریاست جمهوری، شاهد خیزش غیرقابل تصوری از اقوام آذری زبان، قشقایی، لر ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۶    
خانواده شهید شاخص کشور از شهرستان دشتی استان بوشهر از کاندیداتوری حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۹:۴۱    
تا دو هفتۀ دیگر، ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد و مسلمانان سراسر جهان، از طلوع تا غروب آفتاب، روزه خواهند گرفت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۶    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این دولت شاهد استفاده ابزاری از بیت المال هستیم. در این چند روز می بینیم یارانه به همه پرداخت شده در حالی که برای عده ای قطع شده بود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۶    
رئیس جمهور آمریکا در آستانه تعلیق تحریم های ایران ذیل تعهداتش تحت برجام، علیه این کشور تحریم های جدیدی اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۱    
دانشگاه کلدونین گلاسکو اعلام کرد بررسی مدارک سرقت علمی روحانی را آغاز کرده است. در صورت تأیید سرقت علمی حسن روحانی در این دانشگاه یکی بزرگترین رسوایی های رئیس جمهورهای جهان خواهد بود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۱    
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت:آمریکا مقابله نظامی با ایران را به تروریست های تکفیری واگذار کرده/ آمریکا در ایران به دولتی نیاز دارد که ضرورت مقابله با تکفیری ها را انکار کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۱    
منابع امنیتی عراق از آزادسازی کامل محله الرفاعی در غرب شهر موصل از دست داعش خبر دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۹:۲۶    
مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور تعداد حاضرین در آزمون کارشناسی ارشد سال 96 را اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۹:۲۶    
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد دونالد ترامپ نامحبوب ترین رئیس جمهور امریکا در تاریخ نوین این کشور بوده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۱۴    
رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با صدور نامه ای درباره تخلفات گسترده دولتی ها به وزیر کشور هشدار داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۹:۲۴    
خروش مردم ایران در حمایت از سید ابراهیم رئیسی که تبلور آن از اصفهان آغاز شده بود و دیروز تجلی آن در مصلی تهران نمود پیدا کرد، امروز به مشهد رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۱۹    
جمع کثیری از علمای اهل سنت، روحانیون و ائمه جمعه و جماعات برجسته اهل سنت در بیانیه ای از حجت الاسلام رئیسی اعلام حمایت کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۱۹    
در این بیانیه آمده است: این سوال به طور جدی مطرح است که آقای روحانی با مواضع و رفتار فوق آیا سوگند ریاست جمهوری را نقض نکرده است و می تواند در آینده نسبت به آن پایبند باشد؟
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۱۹    
کدخدایی درباره اظهارات وزیر کشور پیرامون اعلام یک باره نتیجه انتخابات گفت: پیشنهاد ما این است که گزارش ها و نتایج شمارش آراء به تدریج برای مردم اعلام شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۱۴    
وزیر خارجه آلمان به منظور رایزنی درباره تحولات سوریه، اوکراین و ائتلاف آمریکایی ضد داعش به آمریکا سفر می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۱۴    
محمد باقر قالیباف گفت: این آغاز مبارزه است، باید این مسیر را محکم پیش بروید و محکم در این مسیر بایستید.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۰۹    
پس از آنکه در درگیری کردها و پناهجویان افغان در ترکیه یک نفر کشته شد، پناهجویان افغان در این کشور هدف حملات انتقام جویانه کردها قرار گرفتند و دستکم هفت نفر کشته شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۰۹    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام این که 37 درصد تصادفات برون شهری سال 95، منجر به واژگونی خودروها شده گفت:در 30 درصد تصادفات درون شهری عابران پیاده حضور داشته اند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۰۴    
جمعیت حاضر در میدان شهدای مشهد در حمایت از حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی از مرز 100000 نفر گذشت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۰۴    
دولت حسن روحانی پس از سرقت طرح کارانه قالیباف، این بار طرح وی در خصوص "ضمانت وام از محل حساب یارانه" را به نام خود ابلاغ کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۴    
برخی از ستادهای انتخاباتی سعی دارند با انجام سناریوهای از پیش تعیین شده، فضای حاشیه ای و جنجالی در آخرین ساعات تبلیغات انتخاباتی درست کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۹    
عطرها و خشبوکننده ها معمولا بی ضرر هستند اما در برخی افراد ایجاد التهاب مزمن سینوس و تولید مخاط اضافی می کنند که باعث سرفه می شود. بنابراین جانب احتیاط را نسبت به محصولات عطردار رعایت کنید.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۴    
جمعی از اعضای جهاد دانشگاهی از حجت الاسلام ابراهیم رئیسی برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۴    
مدیر گروه بیماریهای غیر واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه بگفت: طبق مطالعات اخیر بار جهانی بیماری ها، فشارخون بالا مهمترین خطر مرگ و ناتوانی در دنیاست.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۴    
پیامبر اکرم (ص) در حدیثی به دو مورد نایاب در دوران آخرالزمان اشاره می کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۹    
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: در پس سفر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به استان بوشهر، مردم این استان در استقبال و حمایت از منادی دولت کار و کرامت حماسه جاودان آفریدند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۹    
رئیس شورای راهبری ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی در استان بوشهر گفت: اجتماع بزرگ حامیان حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی امشب بعد ازنمازمغرب وعشاء در مسجد جامع کنگان برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۴    
رئیس پلیس استان بوشهر گفت: دو نفر از مدیران یکی از بزرگترین کانال های تلگرامی که تصاویر شخصی دانش آموزان دختر را با مطالب توهین آمیز منتشر می کردند شناسایی و دستگیر شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۴    
دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر گفت: در عرصه انتخابات 29 اردیبهشت برای هر شعبه اخذ رأی یک بازرس و هر 15 شعبه یک سربازرس در استان بوشهر تعیین شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۴    
رئیس پلیس شهرستان عسلویه گفت: در راستای مبارزه شبانه روزی با کالای قاچاق، پلیس شهرستان عسلویه با توقیف 5 دستگاه کامیون بیش از 150 تن برنج قاچاق و بدون مجوز گمرک کشف کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۹    
مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان بوشهر گفت: 22 میلیارد ریال در سرفصل خدمات بیمه پایه و مکمل فرانشیز خدمات درمانی برای درمان بیماران خاص و صعب الاعلاج تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر تخصیص داده شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۹    
دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: در راستای جلوگیری از جرائم انتخاباتی تاکنون به 570 مورد تخلف، تذکرات لازم داده شده که 59 مورد آن به دستگاه قضایی استان بوشهر گزارش شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۰۹    
عملکرد حجت الاسلام رئیسی در دوره مدیریت بر آستان قدس رضوی و همچنین در همین فرصت تبلیغات انتخاباتی نیز نشان می دهد که ایشان پایه و مایه لازم برای تبدیل شدن به نقطه اتحاد ملی را دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۹    
خواننده پرطرفدار عنوان کرد: 4 سال به آقای روحانی پیغام دادم جواب نداد امّا آقای رئیسی با اینکه پرواز مشهد داشت و همین الان هم در راه هستند به من وقت دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۹    
37 نفر از استانداران اسبق و سابق کشور در بیانیه ای از حجت الاسلام رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۴    
قائم مقام ستاد مردمی سیدابراهیم رئیسی با بیان اینکه حرکت روز گذشته مردم فهیم تهران، قطعا صدای تغییر را به گوش مردم رسانده است، گفت: سونامی حضور یکپارچه ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۴    
جامعه مداحان کشور در آستانه فرارسیدن دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، حمایت خود را از حجت الاسلام رئیسی اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۴    
بر اساس برآوردها، هزینه های گزافی که حسن روحانی برای همراه کردن سلیبریتی ها در سفر به مشهد خرج کرده، به قدریست که می توان با آن مشکل آب شرب حاشیه نشینان این شهر را حل کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۴    
بدنبال کاهش شدید آرای حسن روحانی در نظرسنجی ها، مسئولان دولتی برخلاف قانون شروع به اعمال سانسور و فیلتر رسانه های منتقد نموده اند که در همین راستا عصر امروز صفحه اینستاگرام خبرگزاری فارس به صورت ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۹    
سیدمصطفی میرسلیم همراه سیدابراهیم رئیسی عازم شهرمقدس مشهد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۳۳    
گام نیوز: دبیر کمیته اجرایی و سخنگوی ائتلاف افق در گفتگو با گام نیوز با تکذیب برخی خبرهای منتشر شده در برخی رسانه های خبری استان و شبکه های اجتماعی مبنی بر عضویت برخی از اعضای ائتلاف افق در انتخابات ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۳:۵۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از اقشار مختلف مردم تصریح کردند: در بحث های انتخاباتی گاهی یک حرف هایی زده شد که شایسته ی ملت ایران نبود ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۸    
مردم غیور بوشهر با حضور در فرودگاه و مصلای جمعه بوشهر از حجت الاسلام رئیسی کاندیدا دوازدهمین دوره ریاست جمهوری استقبال کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۳:۲۸    
در اقدامی عجیب، بداخلاقی گسترده علیه شانس اول کاندیدای شور اسلامی شهر بوشهر حادثه ساز شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۳    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: انتخاباتی در یک کشور 80میلیونی به راه می افتد، مردم با شور و شوق خود را آماده می کنند اما آرامش همه جا برقرار است. این خیلی باارزش و بااهمیت است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۲:۵۸    
مشاور عالی سازمان سنجش کشور از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد سال 96 در نیمه دوم خرداد ماه خبرداد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۲:۵۸    
چند روزی بیشتر از دومین سالگرد کشف پیکر مطهر 175 شهید غواص و خط شکن کربلای 4 نمی گذرد که سردار باقرزاده از کشف پیکر مطهر شهدای غواص دیگری در منطقه همان عملیات خبر می دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۲:۵۸    
مزایای چای های گیاهی دیگر برای همه شناخته شده است و نه تنها می توانند حالتان را بلافاصله خوب کنند بلکه توانایی جلوگیری از برخی بیماری ها را نیز دارا هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۲:۵۸    
باید گفت جبهه رقیب دکتر رییسی با مشاهده اقبال عمومی به این کاندیدا آخرین تیرهای خود را رها کرده و در این بین حتی از نام بازیکنان و هنرمندان هم چشم پوشی نمی کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۲:۵۳    
جمعی از مراجع عظام تقلید حمایت خود از حج تمتع 96 و اعزام زائران بیت الله الحرام را اعلام کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۲:۵۳    
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ جزئیات حریق و مرگ تمام سرنشینان مینی بوس سرویس یکی از ادارات که صبح امروز در بزرگراه سعیدی دچار حادثه شده بود را تشریح کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۲:۵۳    
نوشاد نوشادی به عنوان رئیس ستادهای هیئت های مذهبی حجت الاسلام رئیسی در بوشهر معرفی شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۲:۴۸    
شرایط برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم در انتخابات در استان بوشهر فراهم شده و 828 شعبه اخذ رای در انتظار حضور مردم پای صندوق های رای و خلق حماسه ای دیگر است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۴۳    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل ولنگاری مالی و پرداخت های نجومی دولت 700 هزار میلیارد تومان به بانک های کشور بدهکار است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۴۳    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (چهارشنبه) در جمع مردم مشهد ناگفته ها و آنچه را که در مناظرات و همایش ها نگفته را خواهد گفت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۸    
همان گونه که می دانید تمام انسان ها همواره از راه های گوناگون؛ مانند بیماری، مرگ، مشکلات و گرفتاری و... در معرض آزمایش هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۸    
شناخت نیازهای عاطفی و روحی زوجین از سوی یکدیگر باعث افزایش صمیمیت در زندگی مشترک می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۸    
ماموران پلیس موفق شدند یک خودرو سمند را که بیش از 1500 موبایل و تبلت قاچاق در خود جا داده بود متوقف کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۸    
مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از افرادی که رأی سفید در انتخابات می دهند، گفت: رأِی سفید سطح حضور مردم در انتخابات را پایین می آورد و کار درستی نیست و آن کسی که اصلح است را باید انتخاب کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۳    
امیرالمؤمنین(ع) فرمود روزی نزد پیامبر(ص) بودم که ناله ابلیس را شنیدم؛ حضرت نیز علتش را به من گفت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۳    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، یوگا و تنفس عمیق ممکن است به تسکین علائم افراد مبتلا به افسردگی کمک کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۳    
نیمه شب گذشته یارانه 45500 تومانی اردیبهشت ماه، به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۳    
آیا انصاف است صرف منابع مالی و آبی چشمگیر را که به بهای جلوگیری از کاهش تنها 22سانتی متر از تراز دریاچه ارومیه طی دوران ریاست جمهوری جناب عالی تمام شده ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۳    
رئیس شورای راهبری ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان فارس از حمله به ستاد مرکزی این کاندیدای انتخابات در شیراز خبر داد و گفت: تعدادی از افراد این ستاد مجروح شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۰۳    
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین تجهیزات درمانی و تشخیصی بیمارستان زینبیه خورموج از جمله تخصص ارتوپد و بخش اعصاب و روان به عنوان یکی از مطالبات مردم دشتی، تامین شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۸    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه یکی از مشکلات ما با این دولت محرمانگی هاست، گفت: چرا از بابک زنجانی شکایت نشد، نگویید در اختیار ماست با مردم صداقت داشته باشید.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۸    
با ورود جدی هیات های مذهبی به انتخابات ریاست جمهوری برای حمایت از حجت الاسلام رئیسی، ستادهای هیات های مذهبی حجت الاسلام رئیسی در بوشهر آغاز به کار کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۳    
جمعی از قشرهای مختلف مردم، صبح امروز با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۳    
رویترز با اشاره به بهره بردن خودروسازان فرانسوی از نبود رقبایشان در بازار ایران نوشت، پای خودروسازان فرانسوی به انتخابات ایران کشیده شد و روحانی با حضور در مراسم رونمایی از خط تولید پژو 2008 ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۳    
آمارهای صندوق بین المللی پول نشان می دهد، نسبت بدهی های ناخالص دولتی در مقایسه با تولید ناخالص داخلی ایران در دولت روحانی 3 برابر شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۴۸    
نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما نمی گوییم با بیگانگان رابطه بد داشته باشیم ما با کشورها دیپلماسی عزتمندانه برقرار می کنیم، سهم ما از 2 هزار و سیصد میلیارد دلار تجارت منطقه چقدر است؟
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۴۸    
معلمان امسال طعم هفته معلم را نچشیدند و در لوای موضوع واردات پوشاک آقای وزیر، حتی معوقاتی که 237 روز از آنها می گذرد، پرداخت نشد تا اینکه سه روز مانده به انتخابات، فقط سه ماه از معوقات واریز شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۴۳    
گام نیوز: مسئول ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رییسی در استان بوشهر از حضور پرشور مردم استان در استقبال از این کاندیدا در سفر روز گذشته قدردانی کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۳۳    
گام نیوز: روحانیون استان بوشهر در بیانیه ای حمایت خود از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دورازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۲۸    
گام نیوز: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر طی بیانیه ای از حضور بی نظیر بوشهری ها در از استقبال حجت الاسلام دکتر رئیسی قدردانی کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۸    
گام نیوز: جمعی از اساتید دانشگاه ها، هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران استان بوشهر با صدور بیانیه ای حمایت خود را از کاندیداتوری حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی اعلام کردند.