شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۷:۵۲May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 6 اردیبهشت 1396 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 31 فروردین 1396 گام نیوز 1 خرداد 1396 گام نیوز 1 تیر 1396 گام نیوز 1 مرداد 1396 گام نیوز 1 شهریور 1396 گام نیوز 30 مهر 1396 گام نیوز 30 آبان 1396 گام نیوز 1 آذر 1396 گام نیوز 30 دی 1396 گام نیوز 30 بهمن 1396 گام نیوز 2 اسفند 1396 گام نیوز 1 اردیبهشت 1396 گام نیوز 2 اردیبهشت 1396 گام نیوز 3 اردیبهشت 1396 گام نیوز 4 اردیبهشت 1396 گام نیوز 5 اردیبهشت 1396 گام نیوز 6 اردیبهشت 1396 گام نیوز 7 اردیبهشت 1396 گام نیوز 8 اردیبهشت 1396 گام نیوز 9 اردیبهشت 1396 گام نیوز 10 اردیبهشت 1396 گام نیوز 11 اردیبهشت 1396 گام نیوز 12 اردیبهشت 1396 گام نیوز 13 اردیبهشت 1396 گام نیوز 14 اردیبهشت 1396 گام نیوز 15 اردیبهشت 1396 گام نیوز 16 اردیبهشت 1396 گام نیوز 17 اردیبهشت 1396 گام نیوز 18 اردیبهشت 1396 گام نیوز 19 اردیبهشت 1396 گام نیوز 20 اردیبهشت 1396 گام نیوز 21 اردیبهشت 1396 گام نیوز 22 اردیبهشت 1396 گام نیوز 23 اردیبهشت 1396 گام نیوز 24 اردیبهشت 1396 گام نیوز 25 اردیبهشت 1396 گام نیوز 26 اردیبهشت 1396 گام نیوز 27 اردیبهشت 1396 گام نیوز 28 اردیبهشت 1396 گام نیوز 29 اردیبهشت 1396 گام نیوز 30 اردیبهشت 1396 گام نیوز 31 اردیبهشت 1396 
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۵۰    
فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) به کارگردانی مجید مجیدی در پی درخواست سینماگران جشنواره جهانی فیلم فجر که از جهان عرب هستند به نمایش درخواهد آمد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۴۵    
وزیر بازسازی ژاپن درباره اظهارات جنجالی خود درباره سونامی سال 2011 از مقام خود استعفا کرد و به نشانه عذرخواهی مقابل خبرنگاران تعظیم کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۴۰    
به نظر می رسد که تیم انتخاباتی دولت یازدهم؛ خود را از پیش بازنده در مناظره ها می داند و برای همین در حال ایجاد جنگ روانی برای مهندسی فضای انتخاباتی است؛ اما با فشار افکار عمومی موفق نشده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۲۵    
محققان موفق شدند یک رحم مصنوعی تولید کنند و آن را بر روی یک بره نارس با موفقیت آزمایش کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۰:۰۴    
مدیرجهاد کشاورزی بخش کاکی گفت: بذر گوجه فرنگی کاکی 628 ثبت جهانی شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۰:۰۴    
جشنواره فرهنگی ،اجتماعی ،آموزشی شهرآبی در گناوه با برنامه های متنوع و به همت انجمن های مردم نهاد و همکاری ادارات مختلف با حضور مردم و مسئولان در پارک خور گناوه افتتاح شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۹    
رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: 27 درصد از فعالان صنفی شهرهای عالیشهر، چغادک و روستاهای بخش مرکزی شهرستان بوشهرکه جواز کسب دارند را بانوان بومی و ساکن در بخش مرکزی تشکیل می دهند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۴    
رئیس مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران با اعلام اینکه 1000 کارگاه زیر پوشش این مجمع به دلیل سیاست های غلط دولت در سال گذشته تعطیل شده است ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۴    
مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی بوشهر گفت: از زمان برداشت گندم در استان تاکنون 2200 تن محصول به مراکز خرید تحویل شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 96 درصد کاهش دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۹    
در پی کمین تروریست ها در صفر مرزی پاکستان 10 تن از مرزبانان منطقه میرجاوه سیستان و بلوچستان حین گشت زنی به شهادت رسیدند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۹    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه زندگی بنده با چشیدن طعم فقر همراه بوده گفت: احساس فقر و محرومیت را چشیده ام.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شصی توئیتر خود نوشت: نیروهای انقلاب در ⁧انتخابات⁩، موفقیت بزرگی به دست می آورند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۴    
بر اثر انفجار یک قبضه مین به جای مانده از دوران جنگ تحمیلی در حومه شهرستان قصرشیرین راننده بولدوزر تیم پاک سازی مین دچار موج گرفتگی شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۴    
وزیر خارجه سعودی ادعا کرد که باید مداخلات ایران و حزب الله در منطقه را متوقف کرد و بشار اسد در آینده سوریه جایگاهی ندارد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۴    
کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید سیاست های پولی و مالی ما تغییر کند، تاکیدکرد:5 میلیون شغل با کمک مردم ایجاد می کنم.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۴    
رسانه های صهیونیستی از یک حمله بزرگ سایبری به سایت های این رژیم خبر دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۹    
نتایج نظرسنجی جدیدی در آمریکا نشان می دهد که تعداد حامیان توافق هسته ای ایران (برجام) در میان مردم این کشور رو به افزایش است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۹    
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که سخنان پوتین درباره اسد به معنای تغییر در مواضع وی نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۹    
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پوشش واکسیناسیون در تمامی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نزدیک به 100 است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۴    
فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف محموله بزرگ قاچاق مواد نیروزا در بندر دیر خبر داد و گفت: 400 کیلوگرم پودر و 150 هزار بسته قرص کشف شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۴    
دادستان بوشهر گفت: فعالیت ستادهای تبلیغاتی مانعی برای آرامش مردم نباشد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۴    
رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان بوشهر با اشاره به تائید صلاحیت 98.5 درصد داوطلبان در هیئت نظارت گفت: هیچ داوطلبی در استان بوشهر به علت دیدگاه سیاسی رد صلاحیت نشده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۱۹    
جشنواره نشاط اجتماعی با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بوشهر آغاز به کار کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۱۴    
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر 828 شعبه اخذ رای در استان بوشهر تعیین شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۸    
کارگاه باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان صبح چهارشنبه با حضور عضو دبیرخانه باشگاه های کتاب خوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خورموج برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۸    
همانگونه که انتظار می رفت ذرات گرد و غبار بخش هایی از استان بوشهر را تحت تاثیر قرار داده و مدارس شیفت عصر بردخون به همین دلیل تعطیل شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۳    
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از احتمال بارش پراکنده باران خبر داد و گفت: سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۸    
دادستان بوشهر از بازداشت 7 نفر از کارکنان گمرک بوشهر به علت اخذ رشوه از ترخیص کاران و صاحبان کالا خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۸    
رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: با هماهنگی ستاد اکران های جنبی کشور، نمایش فیلم های روز سینمای ایران در بردخون آغاز شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۳    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.8 ریشتر ظهر چهارشنبه شبانکاره در شهرستان دشتستان را لرزاند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۵:۰۳    
سومین شب خاطره جهادی همزمان با دوازدهمین سالگرد درگذشت حاج عبداله والی پنجشنبه در تهران برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۸    
رئیس جمعیت هلال احمر با به نقد کشیدن اهمیت سقوط هواپیما یا تصادف خودرو در جاده ها گفت: هر روز 50 نفر در حوادث رانندگی کشور جان خود را از دست می دهند و این یک بحران ملی است که هر روز به آرامی از کنار ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۸    
یک متخصص پوست و مو با اشاره به این که هیچ چیز مانند یک خواب خوب نمی تواند بر سلامت پوست اثر بگذارد، گفت: خواب کافی به تنهایی بار زیادی از زیبایی پوست را به دوش می کشد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۸    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در حج امسال اطلاعات هویتی زائران در قالب مچ بند هایی در اختیار زائران قرار می گیرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۸    
شبکه اول سیما در نظر دارد تا با توجه به تعیین موضوع اقتصاد مقاومتی به عنوان شعار سال گذشته و امسال سریالی با این موضوع بسازد که مرحله تحقیق و نگارش این سریال در حال انجام است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۳    
در حالی که سقف وام ازدواج در سال جاری، همان ده میلیون تومان و دوره بازپرداخت 4 ساله برای آن در نظر گرفته شده است که همواره شاهد وضع قوانین جدید و دشوار کردن شرایط برای جوانان هستیم.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۳    
گام نیوز:دادستان بوشهر از بازداشت 7 نفر از کارشناسان و اشخاص ذی سمت در گمرک بوشهر خبرداد و گفت: پس از تفهیم اتهام به هر یک از آنان مبالغی بین 354 میلیون تا 14 میلیارد ریال قرار بازداشت موقت صادر شده ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۸    
رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کنگان گفت: به مناسبت هفته سلامت، همایش سفیران سلامت در کنگان برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۳    
یک رسانه آمریکایی از نزدیک شدن یک قایق تندروی ایران در خلیج فارس به یک ناو شکن آمریکایی خبر داده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۳    
نخستین گفتگوی ویژه با نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امشب از شبکه دو و همزمان از رادیو ایران پخش خواهد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۸    
شاید وقت آن رسیده که فقط برای یک بار، مسوولان کشوری و استان بوشهر پس از این همه وعده های خوش رنگ به مردم استان بوشهر برای پیوستن به خطوط ریلی سراسری ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۳    
سخنگوی کاخ سفید بار دیگر تاکید کرد آمریکا در پی بررسی برجام است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۳    
تلفات سنگین اخیر در نیروهای داعشیها، آنان را محتاج کودکان و زنان کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۳    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز جزئیات کشف بیش از 6 کیلوگرم الماس و یاقوت قاچاق توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) را تشریح کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۳    
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: مرکز بین المللی ورزش های آبی کشور در دهکده گردشگری دریایی بوشهر عملیات اجرایی آن بزودی آغاز می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۳    
رئیس جمهوری آمریکا گفته است که رئیس جمهوری سوریه مانعی بر سر ایجاد صلح در این کشور جنگ زده به شمار نمی رود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۸    
جناب سروان، جناب سروان! ولی جوابی نشنیدم! از آنجا که ظریف خادم از خلبانان خیلی ورزیده و ماهر نیرو، با سابقه پروازی کاملا درخشان و روشن بود، تنها عامل احتمالی می توانست اصابت گلوله ای به خود او باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۸    
در مورد بصیرت، دشمن شناسی و یادشهدا کار، تلاش و هزینه های زیادی شده است البته کاری است پسندیده اما چقدر خوب بود به همان نسبت نفاق شناسی صورت می گرفت و به پیام شهدا عمل می شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۸    
مرد 70ساله بروجنی درجنایتی هولناک همسر خود را با چاقو کشت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۸    
در رقابت های جایزه بزرگ دوومیدانی آسیا در حالی که دونده ایران رکورد ضعیفی برجای گذاشته بود اعلام شد که به دلیل مصدومیت از رقابت ها کناره گیری کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۳    
تیم مادریدی در خانه شکست خورد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۳    
با اینکه بیش از سه ماه از حادثه پلاسکو و وعده های دولتی ها به کسبه آن میگذرد، هنوز خبری از عمل به قولهای داده شده نیست و آنها با مشکلات فراوانی برای گذران زندگی خود مواجه شده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۳    
مرکز آمار در اتفاقی بی سابقه برای فریب افکار عمومی و کم نشان دادن میزان اشتغالزایی دولت قبل، اقدام به دستکاری آمارها کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۸    
گورستان قدیمی ارامنه در شرق تهران سالهاست که متروکه مانده و کسی در آنجا دفن نمی شود اما سرایدار پیر این گورستان همچنان در میان قبرها و کنار مردگان زندگی مشقت باری را سپری می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۳    
عمو پورنگ گفت: فضای مجازی را در کمبود تولید آثار کودک دخیل نمی دانم و معتقدم مهجور بودن بچه ها باعث شده که کمتر به آنها اهمیت داده شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۳    
با شدت گرفتن مبارزه با کالاهای قاچاق در بنگاه های اقتصادی و عرضه کنندگان کالا در بازار طی چند سال اخیر، اکنون فروشندگان کالاهای قاچاق به فضای مجازی بخصوص شبکه های اجتماعی روی آورده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۳    
آموزه های اسلام همواره به تمام ابعاد زندگی انسان توجه داشته است و آنها را مدام دعوت به خیر و از گناهان نهی می کند، گناهانی که حتی گاهی شیطان هم از آنها بیزار است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۳    
تحقیق جدید نشان می دهد پروبیوتیک ها ممکن است برای افراد پیروی کننده از رژیم غذایی سالم و متعادل سودمند نباشد و حتی موجب بروز مشکلات در حافظه شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۸    
امام علی علیه السلام : ای بنده خدا! در خرده گیری از گناه کسی شتاب مکن؛ زیرا چه بسا که او آمرزیده شده باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۸    
بازیکن ایرانی السد تاکید کرد که در قطر تنها برای این تیم بازی می کند. او به دنبال قهرمانی با سفید پوشان در جام حذفی است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۳    
چلسی در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 4-2 ساوتهمپتون را شکست بدهد و فاصله اش با تاتنهام را به 7 امتیاز برساند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۶:۵۳    
گام نیوز: تحقق نیافتن تعهدات دولت برای تامین مسکن کم درآمد وعده ای هم چون شعارهای دیگر دولت تدبیر و امید به صورت نیمه کاره رها شد و بذر نومیدی در دل این قشر کاشت.