شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۰:۱۶May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 11 اردیبهشت 1396 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 31 فروردین 1396 گام نیوز 1 خرداد 1396 گام نیوز 1 تیر 1396 گام نیوز 1 مرداد 1396 گام نیوز 1 شهریور 1396 گام نیوز 30 مهر 1396 گام نیوز 30 آبان 1396 گام نیوز 1 آذر 1396 گام نیوز 30 دی 1396 گام نیوز 30 بهمن 1396 گام نیوز 2 اسفند 1396 گام نیوز 1 اردیبهشت 1396 گام نیوز 2 اردیبهشت 1396 گام نیوز 3 اردیبهشت 1396 گام نیوز 4 اردیبهشت 1396 گام نیوز 5 اردیبهشت 1396 گام نیوز 6 اردیبهشت 1396 گام نیوز 7 اردیبهشت 1396 گام نیوز 8 اردیبهشت 1396 گام نیوز 9 اردیبهشت 1396 گام نیوز 10 اردیبهشت 1396 گام نیوز 11 اردیبهشت 1396 گام نیوز 12 اردیبهشت 1396 گام نیوز 13 اردیبهشت 1396 گام نیوز 14 اردیبهشت 1396 گام نیوز 15 اردیبهشت 1396 گام نیوز 16 اردیبهشت 1396 گام نیوز 17 اردیبهشت 1396 گام نیوز 18 اردیبهشت 1396 گام نیوز 19 اردیبهشت 1396 گام نیوز 20 اردیبهشت 1396 گام نیوز 21 اردیبهشت 1396 گام نیوز 22 اردیبهشت 1396 گام نیوز 23 اردیبهشت 1396 گام نیوز 24 اردیبهشت 1396 گام نیوز 25 اردیبهشت 1396 گام نیوز 26 اردیبهشت 1396 گام نیوز 27 اردیبهشت 1396 گام نیوز 28 اردیبهشت 1396 گام نیوز 29 اردیبهشت 1396 گام نیوز 30 اردیبهشت 1396 گام نیوز 31 اردیبهشت 1396 
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۲:۲۳    
آیین تقدیر از برگزیدگان مسابقات علمی و آموزشی مدارس تنگستان، در سالن کانون حدیث اهرم برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۵۸    
بن کارت خرید کتاب اهل قلم ویژه سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به مبلغ250 هزار تومان در اختیار اهالی قلم قرار خواهد گرفت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۵۸    
روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده های غذایی را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا اقدام به جعل مستندات نموده اند، اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۵۳    
حضور قلب آن بزرگمرد، به گونه ای بود که حتّی شیطان به صورت مار افعی در روبروی او ظاهر شد، تا او را از توجّه به خدا بازدارد، ولی نتوانست.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۳۸    
خوش چشم خاطرنشان کرد: دیپلمات ارشد آمریکایی به نام خانم لبرت که در مذاکرات با ایران در زمینه القاعده و طالبان حضور داشت، می گوید رفتار ایرانی ها پس از حادثه 11 سپتامبر برای ما عجیب بود ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳    
با حضور قریب به 9 هزار هوادار، جشن قهرمانی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نهایت نظم و انظباط برگزار گردید.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۳:۵۳    
رئیس اندیشکده یقین گفت: باید دولتی بر سر کار بیاید که در ریشه کنی بیکاری، خدمت به مردم و محرومان در تراز انقلاب اسلامی حرکتی مجاهدانه داشته باشند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۸    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم تاکید کرد: وقتی برخی 800 هزار تومان هم ندارند، مسئول بیاید بگوید ثروت من چند صد میلیارد است. چه پاسخی خواهیم داشت؟
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۸    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هرمزگان یکی از استان های ثروتمند ایران است، گفت: بیکاری در این استان معنا ندارد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۳    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه دولتی می خواهیم که اگر دست تولیدکننده را نمی گیرد، حداقل سنگ جلوی پای آن نیندازد، گفت: دولت روحانی خسته است و نیاز به استراحت دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۸    
عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد که مگر داوطلبان ریاست جمهوری نمی دانند که در دوران دفاع مقدس آنان که یک جو غیرت داشتند لباس خاکی سرهنگ به تن کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۸    
رؤسای ستاد کل نیروهای مسلح ایران و سوریه با تأکید بر تحکیم و توسعه بیشتر روابط نیروهای مسلح دو کشور، تجاوزات آمریکا و رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۳    
اتحادیه اقتصاد و صنعت باواریای آلمان که از سال گذشته با کمک اتاق تهران تلاش مستمری برای بهبود مراودات اقتصادی ایران و آلمان آغاز کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۳    
با توجه به حضور ضعیف حسن روحانی در مناظره اول و کاهش آرای وی در افکار عمومی زمزمه عبور از حسن روحانی و کنار کشیدن وی به نفع جهانگیری در جبهه اعتدالیون و اصلاح طلب بسیار جدی شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۳    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا با کارگران و معلمان دیدار می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۸    
نائب رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: کارگران دل دل پُری از دولت دارند اجاز نمی دهم وزیر کار با کارگران معترض برخورد کند و انها را فدای دولت نماید.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۸    
امیر جعفری ،بازیگر کشورمان، امشب مهمان خندوانه است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۸    
گزارش پیش رو، دلیل معاف شدن آستان قدس رضوی از پرداخت مالیات را مورد بررسی قرار داده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۸    
همایش بزرگ حامیان قالیباف فردا در تهران برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۳    
حجت الاسلام رئیسی عصر امروز در ادامه سفرهای استانی وارد استان هرمزگان شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۸    
ماه و ستارگان می درخشیدند و من به آن ها چشم دوخته بودم و درباره عظمت آفرینش و مخلوقات خدا فکر می کردم.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۸    
مستند مرثیه ای برای یک رویا، فردا سه شنبه، 12 اردیبهشت ، به مناسبت روز معلم در شبکه مستند رونمایی خواهد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۸    
حجت الاسلام والمسلمین رضایی با اشاره به دلایل نامیدن حضرت اباالفضل(ع) به باب الحوائج از همراهی قمر بنی هاشم(ع) تا آخرین لحظه زندگی، با امام حسین(ع) سخن گفت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۸    
حسن روحانی در حالی به بهانه روز کارگر در مرقد امام راحل سخنرانی می کرد که عده ای با شعارهای اعتراضی وارد صحن حرم مطهر شدند و روز کارگر را روز عزا نامیدند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۳    
صدراعظم آلمان ظهر امروز در سفری رسمی وارد امارات عربی متحده شده و مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۳    
سعید پوراسماعیلی معاون فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۳    
روش تحقیق در علوم انسانی اسلامی از دیدگاه شهید مطهری روش اجتهادی و از پایگاه فلسفه اسلامی است و از این طریق می توان دایره دانش های عملی و دانش فقه را گسترش داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۳    
جشنواره برترین های حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۸    
فرماندار شهرستان عسلویه گفت: افزایش به کارگیری نیروهای بومی در منطقه ویژه پارس قابل مقایسه با گذشته نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۳    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مبارزه با آسیب های اجتماعی و ترویج سبک زندگی اسلامی در اولویت رسانه ها باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۳    
فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از توقیف یک دستگاه تریلر حامل 17 هزار و 380 لیتر روغن صنعتی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۳    
فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از کشف هشت فقره سرقت و دستگیری دو سارق خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۸    
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: فضای مجازی و پدیده طلاق جدی ترین آسیب های اجتماعی در مدارس استان بوشهر هستند که با اتخاذ تدابیری به دنبال کاهش این آسیب ها حرکت می ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۸    
دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم استان بوشهر گفت: در مراسم های جداگانه ز 136 معلم نمونه منطقه ای و استانی در سطح استان بوشهر تجلیل می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۸    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مناسبت هفته معلم در پیامی تأکید کرد: در موضوع معیشت فرهنگیان نتوانسته اند توازن و تناسب بین منابع این وزارتخانه با سایر وزارتخانه ها ایجاد کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۸    
یکی از فرماندهان نیروهای دموکراتیک سوریه اعلام کرد که تنها 10% از شهر البقه در اشغال داعش است و بزدوی بر این شهر مسلط خواهند شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۸    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در کشور مشکل قانون نداریم، مشکل اقدام و عمل داریم.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۸    
گام نیوز: در اقدامی وحدت آمیز جلسه معارفه مسئولان ستادهای انتخاباتی قالیباف با حضور اعضای شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر و همچنین مسئولان ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۳    
مراسم روز جهانی کارگر که با حضور رئیس جمهور همراه بود، با شعار اعتراضی کارگران که حق قانونی خود را مطالبه می کردند همراه شد که در این بین مجری مراسم با توهین به کارگران ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۳    
ستاد حجت الاسلام رئیسی در پاسخ به جوابیه وزارت ورزش و جوانان درباره آمار اعطای وام ازدواج توسط دولت یازدهم بیا نیه ای صادر و جوابیه این وزارت را دارای دو اشتباه محرز آماری قلمداد کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۳    
چهار هیأت از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منازل شماری از جانبازان در تهران، از رشادت، صبر و استقامت ایثارگران تجلیل کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۸    
دولت یازدهم با چهار برداشت، 4.1، 1.2، 1.4 و 10 میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی مجموعا در حدود 16.7 میلیارد دلار برداشت کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۸    
کاندیدای انتخابات گفت: ما این دولت را دولت حرف و وعده و شعار می دانیم بنده اعلام کردم که حرف کافی است چهار سال کافی است و دوره نداریم نمی شود و نمی توانیم تمام شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۸    
عبور یک فرد عادی از گذرگاه مرزی و رفتن وی به عمق 10 کیلومتری سرزمین اشغالی صرف نظر از انگیزه های این شهروند لبنانی، نشان دهنده عمق شکاف موجود در مرزهای سرزمین اشغالی است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۳    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: توجه ما به عزت ملی است و نباید اقدامی که با عزت ملت ایران در تضاد است، انجام دهیم.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۳:۵۸    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شاگردان برانکو بی غیرت نیستند و هواداران نباید به آن ها توهین کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۳:۵۳    
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای استان بوشهر گفت: دیدار پارس جنوبی جم و بادران تهران به عنوان آخرین بازی این تیم راه یافته به لیگ برتر از استان بوشهر به صورت زنده امروز از شبکه ورزش سیما و سیمای استان ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۸    
تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از مصاف با ازبکستان اردویی را در اروپا برگزار خواهد کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۳    
به مناسبت روز ایمنی و حمل نقل گردهمایی با حضور مسئولان پلیس راهور استان و منطقه دوم دریایی ارتش برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۳:۱۸    
گام نیوز: کارگران در مراسم روز جهانی کارگر که روحانی سخنران مراسم بود، به وضعیت خود در حین سخنرانی روحانی اعتراض کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۳    
فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از کشف یک محموله قاچاق لپ تاپ به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال در پوشش مواد اولیه پتروشیمی خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۸    
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از افزایش سرعت وزش باد در مناطق جنوبی استان خبر داد و گفت: سواحل برخی نقاط استان مواج می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۳    
مدیرکل مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان بوشهر خواستار گسترش همکاری های مشترک فرهنگی با کشورهای همسایه در حوزه خلیج فارس شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۳    
رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در استان بوشهر گفت: ستادهای حجت الاسلام رئیسی همزمان با عید مبعث در همه شهرستان ها راه اندازی شده و در بخش ها و روستاهای بزرگ بوشهر نیز فعال می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۳    
رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بوشهر از مشارکت 230 هیئت مذهبی این شهرستان در برگزاری جشن اعیاد شعبانیه خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۸    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: تبعیت از سیره امام حسین (ع) ضامن عزت و اقتدار جامعه اسلامی است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۸    
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر از انجام مراحل پایانی اکتشاف اولین معدن سنگ مرمریت ساختمانی در استان بوشهر خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۳    
بیش از 30 کشتی جنگی از 20 کشور جهان به مناسبت پنجاهمین سال تاسیس نیروی دریایی سنگاپور در پایگاه دریایی چانگی لنگر می اندازند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۳    
مهران مدیری با میزبانی از محمدرضا هدایتی بازیگر سینما و تلویزیون، برنامه دورهمی را به روی آنتن برد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۳    
تصویربرداری "ژوان" در فرانسه به پایان رسید و این مستند در مرحله تدوین قرار گرفت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۸    
تحقیقات اخیر دانشمندان حاکی از آن است که گروه خونی افراد در احتمال بروز سکته قلبی موثر است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۸    
شرکت مدیریت هتل های روتانا مستقر در ابوظبی قصد دارد در ایران هتل احداث نماید.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۸    
جلوتر از زمان و ساعت سعد سالیژان شاریپوف در قالب پروژه مسلمانی که روسیه به آن افتخار می کند در خانه نهادهای اجتماعی دولت مسکو اکران شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۳    
به گفته محققان، خوردن ماست غنی از لاکتوباسیلوس، به تسکین علائم افسردگی کمک می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۳    
روز گذشته آتش سوزیی در خیابان شریعتی بر اثر نشت بنزین رخ داد که در این حادثه اتومبیل امین زندگانی نیز دچار حادثه شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۸    
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: در راستای کاهش پرونده ها و مراجعات محاکم قضایی، از ظرفیت واحد اجرای اسناد رسمی استفاده می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۸    
با افتتاح ستادهای انتخاباتی در مرکز استان بوشهر و شهرستان های دهگانه، این استان رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۸    
به اتکای روش های نادرست محاسبه، همواره آمار قاچاق در ایران با شک و تردید و با اشتباهات فراوان اعلام می شود؛ متولیان اعلام آمار قاچاق در راستای شفافیت باید نحوه محاسبه خود را در دسترس عموم قرار دهند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۳    
مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر گفت: ایستگاه پمپاژ نخلستان در بخش سعدآباد شهرستان دشتستان با چهار الکتروپمپ وارد مدار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۳    
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: معلم زمینه ساز توسعه همه جانبه و پایه گذار تمدن و فرهنگ هر جامعه است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۳    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: تالار ترویج دانش و فنون کشاورزی خدمتی مناسب به کشاورزان و مروجان بوده که سبب تحولی بزرگ در بخش کشاورزی شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۸    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) تنگستان گفت: در کنار دو شاخص دوستی و دشمنی با خداوند که به عنوان دو ضلع یک مثلث قرار دارند ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۸    
در حالی حسن روحانی باز هم وعده داده، این بار با طرح "کاج" بحران بیکاری جوانان را حل می کند که 4 طرح قبلی حسن روحانی برای اشتغالزایی از جمله "تکاپو" و "حرکت" شکست خورده و احتمال اینکه طرح کاج هم به ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۸    
فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیّر گفت: دفاع از اسلام بزرگترین پاسداری هاست و سپاهیان نگهبانی و دفاع از انقلاب و اسلام را وظیفه ذاتی خود می دانند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۳    
معاون آموزش حوزه های علمیه گفت: ادب مثال زدنی حضرت عباس (ع) از چیزهایی است که گاهی باید در روزگار امروز آن را وام بگیریم و این ویژگی بسیار در وجود حضرت قمر بنی هاشم (ع) برجسته است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۳    
با افزایش تعداد رستوران ها و فروشگاه های زنجیره ای، موسسات فعال در این زمینه به دنبال یافتن روش های ابتکاری به منظور جلب رضایت مشتریان هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۳    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، گفت: با رویکرد اطلاعاتی پلیس و همکاری قوه قضائیه سر شاخه های اصلی توزیع مواد مخدر در کشور شناسایی و دستگیر شده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۳    
گام نیوز: در این حادثه هیچ یک از کارگران حادثه ندیدند و پس از پیاده شدن همه سرنشینان، اتوبوس در آتش سوخت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۸    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری Ph.D (نیمه متمرکز) سال 96، چهارشنبه 13 اردیبهشت پایان می یابد و تاکنون 43 هزار نفر انتخاب رشته کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۸    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا از آماده شدن زیرساختهای فنی برای اجرای طرح رجیستری گوشیهای موبایل خبر داد و گفت: از اول تیرماه گوشیهای قاچاق در شبکه مخابراتی کشور، قابل استفاده نخواهند بود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۳    
برای رهایی از مشکلات و همچنین رفع بلا و گرفتاری دعاهایی وجود دارند که می توان در این لحظه ها آن ها را قرائت کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۰۸    
امام سجاد علیه السلام در کلامی گهربار مقام و جایگاه شایسته حضرت اباالفضل علیه السلام نزد خدا را بیان فرموده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۰۳    
گام نیوز: هاشمی با بیان اینکه مبنای فعالیت حجت الاسلام رئیسی پرهیز از جدال های سیاسی است گفت: این نامزد انتخاباتی فارغ از نگاه های سیاسی چپ، راست، اصول گرا ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۳    
گام نیوز: در پی انتشار مطلبی با عنوان اداره کل آموزش و پرورش یا ستاد انتخاباتی! که گام نیوز آن را به نقل از رسانه های محلی استان منتشر کرده بود ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۴۳    
روحانی نیز آنقدری از هوش سیاسی برخوردار است که رفتارهای پس از مناظره را در میان حامیان موقتی اش تجزیه و تحلیل کند ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۳۳    
مروری بر عملکرد دولت یازدهم نشان می دهد از ابتدای روی کار آمدن روحانی تا کنون همواره مردم، نامحرم بودند؛ و درخواست لغو پخش زنده مناظرات نیز در همین چارچوب قابل تحلیل است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۰۳    
دولت یازدهم در بدو ورود، علی رغم انتقادهای تند و تیزی که در این زمینه به دولتهای قبلی وارد ساخته و شعارهایی برای ریشه کن کردن بیکاری به مردم داده بود ...