شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۹:۵۴May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 19 اردیبهشت 1396 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 31 فروردین 1396 گام نیوز 1 خرداد 1396 گام نیوز 1 تیر 1396 گام نیوز 1 مرداد 1396 گام نیوز 1 شهریور 1396 گام نیوز 30 مهر 1396 گام نیوز 30 آبان 1396 گام نیوز 1 آذر 1396 گام نیوز 30 دی 1396 گام نیوز 30 بهمن 1396 گام نیوز 2 اسفند 1396 گام نیوز 1 اردیبهشت 1396 گام نیوز 2 اردیبهشت 1396 گام نیوز 3 اردیبهشت 1396 گام نیوز 4 اردیبهشت 1396 گام نیوز 5 اردیبهشت 1396 گام نیوز 6 اردیبهشت 1396 گام نیوز 7 اردیبهشت 1396 گام نیوز 8 اردیبهشت 1396 گام نیوز 9 اردیبهشت 1396 گام نیوز 10 اردیبهشت 1396 گام نیوز 11 اردیبهشت 1396 گام نیوز 12 اردیبهشت 1396 گام نیوز 13 اردیبهشت 1396 گام نیوز 14 اردیبهشت 1396 گام نیوز 15 اردیبهشت 1396 گام نیوز 16 اردیبهشت 1396 گام نیوز 17 اردیبهشت 1396 گام نیوز 18 اردیبهشت 1396 گام نیوز 19 اردیبهشت 1396 گام نیوز 20 اردیبهشت 1396 گام نیوز 21 اردیبهشت 1396 گام نیوز 22 اردیبهشت 1396 گام نیوز 23 اردیبهشت 1396 گام نیوز 24 اردیبهشت 1396 گام نیوز 25 اردیبهشت 1396 گام نیوز 26 اردیبهشت 1396 گام نیوز 27 اردیبهشت 1396 گام نیوز 28 اردیبهشت 1396 گام نیوز 29 اردیبهشت 1396 گام نیوز 30 اردیبهشت 1396 گام نیوز 31 اردیبهشت 1396 
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۲    
مدیر کمیته امداد شهرستان کنگان از پرداخت 18 میلیارد و 117 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب طرح های مختلف به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در سال گذشته خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۲۸    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: حجاج می توانند از 9 صبح یکشنبه به مدت 5 روز ثبت نام خود را از طریق سایت حج و یا دفاتر کارگزاری انجام دهند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۰۰    
هم زمان با هفته هلال احمر، کارگاه آموزشی جوان، ازدواج موفق در هلال احمر گناوه برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۹:۵۵    
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از بدهی 632میلیاردتومانی دولت به شهرداری در حوزه بافت فرسوده خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۹:۳۵    
سید علیرضا یاسینی از خلبانان کارآزموده و ماهر دوران دفاع مقدس بود که سرگذشت زندگی او در کتاب کوچکی از سوی انتشارات روایت فتح روانه بازار شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۱۰    
مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی استان بوشهر گفت: با توجه به وجود اسناد معتبر و کتاب های مرجع و تخصصی، کتابخانه تخصصی خلیج فارس با 7 هزار عنوان در بوشهر ایجاد می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۰۵    
استاد و حوزه با طرح این سئوال که چرا عده ای به دلیل قبیله گرایی ناکارآمدی روحانی را نادیده می گیرند، گفت: افرادی که می خواستند دیوار و پرده بکشند، الان پای منبر روحانی سینه می زنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۰۵    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اخباری از کرمان و زنجان به گوش ما می رسد مبنی بر اینکه بخشداران مردم را تهدید کرده اند اگر به روحانی رای ندهند منابع آنها را قطع می کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۰۵    
مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی کشور گفت: در راستای رونق تولید و اشتغال در استان های ساحلی، تا سقف 200 میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت شناور و سازه های دریایی پرداخت می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۵    
ستاد انتخاباتی قالیباف با صدور اطلاعیه ای تصریح کرد: دولت که کمترین تحرکی در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نداشت یک شبه طرح اشتغالزایی یک نامزد را در یک سرقت انتخاباتی به نام خود ثبت کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۵    
منصور ارضی ضمن اعلام حمایت از حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در انتخابات گفت: امید است که روز بیست و نهم اردیبهشت روز پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی و رقم خوردن بهترین تقدیر الهی برای ملت ایران باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۵    
با توجه به توافق حاصل از نشست اخیر آستانه که موجب به حاشیه رفتن ریاض و استانبول شده و نیز با در نظر گرفتن معامله روسیه و آمریکا در سوریه، بیشترین سود این تحولات نصیب دولت سوریه می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۰    
رئیس عقیدتی سیاسی ایستگاه دریایی خارک گفت: جوانان دارای فطرت حقیقت جو و حقیقت طلب هستند و این افتخار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که جوانانی پاک سرشت و شجاع برای دفاع از مرزهای آبی کشور در ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۰    
مدیر کمیته امداد شهرستان دشتی از پرداخت 3 میلیارد ریال خدمات تغذیه ای به سیصد و 93 نفر از کودکان تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان دشتی خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۰    
دبیر سابق ستاد هدفمندی یارانه ها با بیان اینکه روال فعلی کشور آسیب زاست، گفت: درآمد دولت از یارانه ها 85 هزار میلیارد تومان است اما به افکار عمومی گفته می شود در این زمینه کسری وجود دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۰    
مدتی است که ویدئوهایی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد چه کسانی قصد داشتند بین دختران و پسران دانشجو در کلاس های درس دانشگاه ها دیوار کشیده شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۵    
دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور از توقف اجرای سند 2030 پس از فرمایش مقام معظم رهبری خبر داد و گفت ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۹:۰۰    
فرماندار عسلویه از به کارگیری پذیرفته شدگان آزمون پتروشیمی مرجان از 25 اردیبهشت خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۹:۰۰    
شهردار خارگ با اشاره به نقش هیئت های مذهبی در برگزاری مراسم مناسبت های مذهبی گفت: هیئت های مذهبی خارگ حمایت می شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۵    
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: همایش بزرگ قرآنی در بردخون برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۵    
امام جمعه بردخون عنوان کرد: مسئولان شهرستان توجه بیشتری به نیازهای ورزشی بردخون داشته باشند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۵    
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: محدودیت های بارگیری و صادرات نفت خام رفع شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۰    
مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: سالانه 25 هزار تن خرمای استان بوشهر صادر می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۰    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتی گفت: 48 درصد خرید توافقی گوجه فرنگی استان بوشهر در شهرستان دشتی انجام شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۵    
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: ماموران انتظامی با توقیف 6 دستگاه خودرو کامیون و سواری 8 میلیارد و 500 میلیون ریال انواع کالای قاچاق را توقیف کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۵    
رئیس دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت:هر زمان نام و آوازه حضرت امام (ره) در کنار مبانی سیاسی، اخلاقی و اجتماعی دچار فراموش شود بدانیم که انقلاب از مسیر خود خارج شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۵    
رئیس پلیس مواد مخدر استان بوشهر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این استان، زوج میان سالی را که در یک دستگاه کامیون 44 کیلو و 400 گرم تریاک جاسازی کرده و درحال انتقال آن به یکی از استان های هم ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۰    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور مدعی شد که اگر برخی بیایند در پیاده روها دیوار می کشند ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۰    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ورزش هم باید مانند فرهنگ وارد سبد کالای خانواده های ما شود، گفت: یکی از چالش های جدی کشور ما بحران اقتصادی است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۸:۲۰    
مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه روحانی اگر به آخر خط نرسیده بود به سیم آخر نمی زد گفت: آقای روحانی، انتخابات را فقط یک بهانه می دانند و هدف نهائی آن ها بیرون از دایره انتخابات تعریف شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۵    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نخستین اقدام من در دولت سر و سامان دادن به بیکاری خواهد بود و این کار را از مناطق محروم و مرزی شروع می کنم.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۵    
عبدالکریم گراوند در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان بوشهر اظهار داشت: فلسفه وجودی و هدف کتابخانه های عمومی ایجاد انگیزه و ترویج فرهنگ مطالعه است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۵    
گام نیوز: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهرگفت: امسال اعزام کاروان به مرقد مطهر امام خمینی (ره) در روز 14 و 15 خرداد نخواهیم داشت و برنامه های متنوعی در سطح استان با حضور سخنرانان ویژه ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۵    
سرهنگ حمید خرمدل در جمع مداحان بسیجی استان بوشهر گفت: جهاد فرهنگی از رسالت مداحان بسیجی است که می بایست آن را به نحو شایسته ای انجام دهند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۰    
گام نیوز: وقتی مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان سراسر کشور به پذیرش سند آموزشی 2030 یونسکو توسط دولت روحانی اعتراض نمود و مخالفت قاطع خود را با این نسخه ی کاپیتالیسیونی فرهنگی اعلام نمود به ناگاه ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۵    
فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان عسلویه از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری باشکوه انتخابات خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۵    
فرماندار عسلویه گفت: زیرساخت های بهداشتی و درمانی در روستاهای عسلویه توسعه می یابد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۵    
مدیر هسته گزینش استانداری بوشهر گفت: امسال چهار دوره آموزشی ویژه گزینشگران دستگاه های اجرایی استان بوشهر برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۰    
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از حرکت توده گرد و غبار به سمت استان خبر داد و گفت: در ساعات آینده آسمان استان بوشهر غبارآلود می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۰    
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر از توسعه فرهنگسرای محلات خبر داد و گفت: برنامه های مقابله با آسیب های اجتماعی به صورت محله محور در بوشهر اجرا می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۵    
دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، همه عوامل و مجریان انتخابات استان بوشهر آموزش تخصصی فرا می گیرند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۰    
چهارساله دولت یازدهم با بی توجهی به مردم، عدم رفع مشکلات آنان، کوچکتر کردن سفره ها، ازدیاد بیکاری و ده ها مورد دیگر به پایان رسید و امروز با چند سخنرانی و انکار همۀ مشکلات و اظهار اینکه مردم نشاط و ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۰    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از کشف پیکرهای 6 تن دیگر از معدن کاران حادثه معدن یورت آزادشهر خبرداد و گفت ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۰    
محمدباقر قالیباف تصریح کرد من نامزد انتخابات ریاست جمهوری نشدم که کناره گیری کنم و با قدرت آمده ام که بر دولت 4 درصدی مهر پایان بزنم.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۵    
سؤالی که این روزها برای مردم و منتقدان مطرح شده این است که چرا دولت و اصلاح طلبان نه تنها از ویژه خواری اطرافیان خود ابراز برائت نمی کنند بلکه به آنها احسنت می گویند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۵    
علی رغم انکار وعده ایجاد 5 میلیون شغل یکی از کاندیداها توسط مسئولان، روز گذشته دولت یازدهم همین میزان شغل را با راه اندازی طرح کارورزی کپی شده از دولت قبل در دستور کار قرار داده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۱۰    
معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار شهرستان کنگان گفت: مقابله با عرضه قلیان در سفره خانه ها و پارک های کنگان ضروری است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۰۵    
امام جمعه سیراف گفت: تجهیزات و امکانات بهداشتی و درمانی در شهر سیراف توسعه یابد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۰۵    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: سهل انگاری و نبود نظارت مناسب عامل فروریختن دیوار مدرسه در جم بود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۵    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در حالی با شعارهای انتخاباتی باد به گلوی خود می اندازد و از آزادی بیان و اندیشه حرف می زند که در دولت تدبیر و امید وی جلوی اکران فیلم های مستند زیادی را گرفته شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۵    
با صعود تیم پارس جنوبی جم به لیگ برتر فوتبال، این دغدغه بین اهالی جم وجود دارد که به علت وجود نواقصی در ورزشگاه، میزبانی از این شهر گرفته شود ولی همت همه مسئولان بر رفع این نواقص است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۰    
مردم بحرین برای چندمین شب متوالی در حمایت از شیخ عیسی قاسم اقدام به برگزاری تظاهرات گسترده در منطقه الدراز کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۰    
درگیری مستاجر با صاحبخانه به دلیل مسائل غیراخلاقی به قتل صاحبخانه منجر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۰    
نمایشگاه کتاب تهران یک رویداد فرهنگی است و کشورهای دیگر در آن شرکت دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۲۵    
قضات دادگاه استیناف آمریکا درباره ادعای دولت ترامپ در خصوص ممنوعیت سفر اتباع شش کشور اسلامی، ابراز تردید کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۱۵    
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: با فرهنگ سازی که در باب احیاء زکات انجام شده، توانسته ایم میزان جمع آوری زکات را از 350 هزار تومان سال 89 به 2 میلیارد و 500 میلیون تومان سال 95 ارتقاء دهیم که ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۱۵    
از شب گذشته و با تجمع های گسترده ای که در چند نقطه شهر بوشهر اتفاق افتاد عملا این شهر شکل و شمایل انتخاباتی به خود گرفت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۰    
باقری لنکرانی در جمع پر شور حامیان حجت الاسلام رئیسی گفت: انتخاب حجت الاسلام رئیسی تنها راه نجات کشور است و دلیل انتخاب ایشان توسط مردم این است که می خواهد فضای جناح بندی های سیاسی و قبیله گرایی در ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۵    
گام نیوز: همایش حامیان حجت الاسلام رئیسی با حضور دکتر لنکرانی وزیر اسبق بهداشت و درمان در مسجد توحید بوشهر برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۵    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: با رسیدگی به 10 پرونده مربوط به سوء استفاده های مالی از صندوق بازنشستگی کشور در محاکم قضایی 1200 میلیارد تومان از اموال این صندوق بازگردانده شده است اما استدعا ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۵    
سیاست های دولت یازدهم در معنای دقیق کلمه فاجعه بار است و اگر این سیاست ها بخواهد ادامه یابد، مشکلات جدیِ امنیتی، بی ثباتی اجتماعی و سیاسی و طغیان ها را برای ما به بار خواهد آورد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۲۰    
استاد دانشگاه تهران گفت: اینکه یک نفر بیاید برای چند میلیون اصلاح طلب تصمیم بگیرد و همه از او پیروی کنند، اگر این تقلید کورکورانه نیست و اگر این جلوگیری از آزادی و تفکرات آزاد نیست، پس چیست؟
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۱۰    
یک درس این است که همه بدانند و باور کنند که حرکت عالم به سمت صلاح و آفاق روشن است. لشگر حق روز به روز در حال افزایش است و گذشتِ سال ها نمی تواند این امید را در دل ها از بین ببرد یا کم فروغ کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۱۰    
به گفته محققان داشتن کمی نگرانی برای سلامت روحی و جسمی بسیار مفید است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۱۰    
کتاب خداحافظ سالار که خاطرات همسر شهید همدانی می پردازد توسط انتشارات 27 بعثت به سی امین نمایشگاه کتاب تهران رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۰۵    
امام زمان علیه السلام در سخنی گهربار فرموده اند: حقیقت (در همه موارد و امور) با ما و در بین ما اهل بیت عصمت و طهارت خواهد بود.