شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۵:۲۵May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 4 اردیبهشت 1396 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 31 فروردین 1396 گام نیوز 1 خرداد 1396 گام نیوز 1 تیر 1396 گام نیوز 1 مرداد 1396 گام نیوز 1 شهریور 1396 گام نیوز 30 مهر 1396 گام نیوز 30 آبان 1396 گام نیوز 1 آذر 1396 گام نیوز 30 دی 1396 گام نیوز 30 بهمن 1396 گام نیوز 2 اسفند 1396 گام نیوز 1 اردیبهشت 1396 گام نیوز 2 اردیبهشت 1396 گام نیوز 3 اردیبهشت 1396 گام نیوز 4 اردیبهشت 1396 گام نیوز 5 اردیبهشت 1396 گام نیوز 6 اردیبهشت 1396 گام نیوز 7 اردیبهشت 1396 گام نیوز 8 اردیبهشت 1396 گام نیوز 9 اردیبهشت 1396 گام نیوز 10 اردیبهشت 1396 گام نیوز 11 اردیبهشت 1396 گام نیوز 12 اردیبهشت 1396 گام نیوز 13 اردیبهشت 1396 گام نیوز 14 اردیبهشت 1396 گام نیوز 15 اردیبهشت 1396 گام نیوز 16 اردیبهشت 1396 گام نیوز 17 اردیبهشت 1396 گام نیوز 18 اردیبهشت 1396 گام نیوز 19 اردیبهشت 1396 گام نیوز 20 اردیبهشت 1396 گام نیوز 21 اردیبهشت 1396 گام نیوز 22 اردیبهشت 1396 گام نیوز 23 اردیبهشت 1396 گام نیوز 24 اردیبهشت 1396 گام نیوز 25 اردیبهشت 1396 گام نیوز 26 اردیبهشت 1396 گام نیوز 27 اردیبهشت 1396 گام نیوز 28 اردیبهشت 1396 گام نیوز 29 اردیبهشت 1396 گام نیوز 30 اردیبهشت 1396 گام نیوز 31 اردیبهشت 1396 
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۱    
هیأت شورای عالی حوزه های علمیه به استان بوشهر در سفری سه روزه با استان بوشهر با طلاب و اساتید مدارس علمیه استان دیدار کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۱۹    
سرپرست عملیات مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: بزرگترین مجتمع گازی کشور 19 اردیبهشت ماه وارد تعمیرات اساسی می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۸    
همیشه گفته می شود سبزیجات را خام بخورید تا مواد مغذی بیشتری به بدنتان برسانید. شاید در مورد بیشتر سبزیجات این درست باشد اما در برخی از سبزیجات، پختن باعث تقویت ارزش غذایی آن ها می گردد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۸    
رئیس سازمان حج و زیارت با اعلام خبر افزایش 35درصدی سهمیه زائران ایرانی در حج تمتع امسال گفت: حجاج ایرانی طی یک بازه زمانی یک ماهه از ابتدای مرداد ماه به سرزمین وحی مشرف می شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۳    
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آخرین فرصت دریافت کارت کنکور کارشناسی ارشد سال 96 گفت: تاکنون بیش از 63 درصد داوطلبان کارت گرفتند و ساعت 12 امشب آخرین فرصت دریافت آن است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۸    
گام نیوز: حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بخشی از برنامه های اقتصادی خود را تشریح کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۳    
گام نیوز: محمدباقر قالیباف در مسجد امیرالمومنین قم گفت: سزاوار نیست که جوان ما ببیند مادرش در خانه مردم کار می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۱:۱۳    
شما زمانی می توانید یک برنامه موفق برای کنکور داشته باشید که مقدمات آن را فراهم کرده باشید.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۳    
دادگاه فرجام مصر حکم اعدام فضل المولی حسنی مبلغ اسلامی به اتهام دست داشتن در حوادث خشونت بار کشور به دنبال پراکنده کردن تحصن هواداران مرسی در دو میدان النهضه و رابعه العدویه را تأیید کر
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۹:۵۳    
سوال این است که در اغلب اعیاد اسلامی زیارت امام حسین (ع) سفارش شده در حالی که در شب عید مبعث زیارت امیرالمومنین علی (ع) سفارش شده بلکه افضل اعمال است! چرا ؟
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۳:۴۷    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: متاسفانه در سال های گذشته دروغ، تهمت، افترا، موجب شده تا رقابت های سیاسی و اجتماعی از آن چه امام و رهبری می خواهند فاصله بگیرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۳:۴۷    
بر اساس برخی خبرهای تأئید نشده، نخست وزیر ترکیه استعفای خود را تقدیم رئیس جمهور این کشور کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۳:۴۲    
27 رجب سالروز بعثت حضرت محمد(ص) از روزهای خوب و متبرکی است که اعمالی برای شب و روز آن ذکر شده تا امکان بهره مندی هرچه بهتر و بیشتر از این فرصت معنوی فراهم شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۲    
سرمربی تیم فوتبال ایران جوان بوشهر گفت: آخرین بازی تیم ایران جوان بوشهر با راه آهن تهران است که با کسب یک امتیاز می توانیم سهمیه تیم را در لیگ دسته اول باشگاه های کشور حفظ کنیم.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۲    
در هفته سی و سوم مسابقات لیگ دسته یک کشور تیم ایران جوان بوشهر در بازی خانگی با تن دادن به شکست در مقابل اکسین البرز نگرانی خود را برای ماندگاری در لیگ دسته اول افزایش داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۲    
امام جمعه بوشهر گفت: صعود تیم فوتبال پارس جنوبی جم به لیگ برتر، نشان از استعداد و ظرفیت بالای ورزشی در استان بوشهر است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۷    
مدیرکل بازرسی استان بوشهر گفت: فعالیت همه دستگاه های اجرایی استان بوشهر در امر انتخابات توسط هیئت نظارت رصد می شود و سوءاستفاده از وقت ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۷    
امام جمعه بوشهر گفت: در حکومت های اسلامی هیچگاه نقش مردم به این اندازه در تعیین سرنوشت خود پررنگ نبوده و در شرایط کنونی هیچ کشوری به اندازه ایران دارای شاخصه مردم سالاری دینی نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۲    
حسام الدین آشنا اخیراً در جلسه ای که راجع به مناظره های تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری دوازدهم در دانشکده صداوسیما برگزار شده، خواستار آن شده است که سوالات مناظره ها در اختیار کاندیداها قرار بگیرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۲    
نظریه پرداز، اندیشمند و تحلیلگر برجسته آمریکایی در مصاحبه ای درباره تنش های آمریکا با روسیه، کره شمالی و ایران اظهارنظر کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۲    
تجمع هواداران حجت الاسلام رئیسی با سخنرانی سعید جلیلی در روز چهارشنبه برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۴۷    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پخش زنده اینستاگرام، گفت: رشد اقتصادی بدون اصلاح نظام مالی و پولی ممکن نیست و بنده طرح های اقتصادی خود را با نظر کارشناسان آماده کرده ام.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۴۲    
گزارش بانک جهانی حاکی ست رتبه ایران در تجارت فرامرزی از بین 190 کشور فعال در امر تجارت در سال گذشته میلادی 170 شده که نشانگر سقوط 22 پله ای ایران نسبت به سال 2014 میلادی است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۳۷    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در قم تصریح کرد که کشور نیازمند انقلاب و تحول در عرصه اقتصادی است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۳۷    
در پی مخالفت دولتی ها با مناظره روز جمعه کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تا ساعتی دیگر تشکیل جلسه خواهد داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۳۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین پایبندی به اصول و ارزش ها را لازمه انقلابی بودن دانست و گفت: انقلابی بودن و انقلابی ماندن در حال و هوای آرام و خوشی و سرخوشی میسر نیست بلکه در تشخیص سره از ناسره در میان ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۲    
حضرت آیت الله خامنه ای با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات 593 نفر از محکومان موافقت کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۲    
بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان هدف این تیم را راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2017 دانست.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۷    
معجزه به عملی گفته می شود که پیامبران برای اثبات ادعای نبوت خود انجام می دهند و دیگران از انجام مثل آن عاجزند. به مناسبت مبعث حضرت رسول(ص) به چند معجزه رسول الله(ص) اشاره می کنیم.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۷    
انتشارات سوره مهر سه عنوان از کتاب های خود را در مجموع با شمارگان 80 هزار نسخه به نمایشگاه کتاب می آورد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۷    
شعری که مختص به واقعه باشد بسیار محدود است. این موضوع را تنها در اشعار و قصایدی می بینیم که در نعت و مدح پیامبر سروده شده باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۷    
جانشین فرماندهی ارتش با اشاره به اینکه دشمنان اسلام همواره سعی دارند ما را از قرآن دور کنند، گفت: ما باید با عمل به قرآن و ارتقای فرهنگ دینی لبخند رضایت را بر سیمای رسول الله(ص) بنشانیم.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۲    
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: فروش 52 میلیون بشکه میعانات گازی روی آب مانده با برنامه ریزی مدیرعامل شرکت ملی نفت، معاونت تولید و امور بین الملل نیز یک رکورد محسوب می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۲    
به دنبال قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال از تمام دست اندرکاران و طرفداران این باشگاه تشکر کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۲    
در برنامه امشب رضا میرکریمی،کارگردان سینما، مهمان ویژه برنامه خندوانه است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۵۲    
مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویان با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی می توانند در زمینه انتخابات فعالیت و بستر را برای نشاط سیاسی و حضور حداکثری فراهم کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۵۲    
همایشی با موضوع زندگی سالم با نشاط و امید به مناسبت هفته سلامت با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان گناوه برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۵۲    
تیم فوتبال پارس جنوبی جم با کسب پیروزی مقابل استقلال اهواز موفق شد یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، علاوه بر تثبیت قهرمانی خود، به لیگ برتر صعود کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۷    
فرماندار دشتی گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت تغییرات محسوسی در حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان رقم زده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۷    
رئیس دادگستری شهرستان جم از تشکیل ستاد ویژه پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی شهرستان جم خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۷    
فرماندار شهرستان جم گفت: در سال 92 در شهرستان جم 12 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت بودند که در حال حاضر 30 هزار نفر تحت پوشش قرار گرفته اند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۲    
پرسپولیس در روزی که برای صعود به امتیاز برابر الهلال نیاز داشت، با ارائه یک بازی درخشان تنها از رسیدن به گل ناکام ماند اما شانس صعود خود را همچنان حفظ کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۷    
26 رجب، سالروز وفات غریبانه یار و یاور رسول مکرم اسلام(ص)، حضرت ابوطالب (ع) است و شاعران آئینی هم با اشعار خود، یاد آن بزرگمرد جهان اسلام را گرامی داشته اند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۷    
هر فردی در طول زندگی اش به نوعی، بی خوابی یا بد خوابی را تجربه می کند. بی خوابی یک عارضه یا بیماری کوتاه مدت یا کم عارضه نیست، بلکه بر زندگی اجتماعی، خانوادگی و فعالیت های معمول روزانه اثر منفی دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۷    
مدیر روابط عمومی انجمن داروسازان ایران در خصوص نحوه نگه داری داروها در منزل توضیح داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۲    
فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه کامیون حامل 79 کیلوگرم تریاک در شهرستان عسلویه خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۷    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: بعثت پیامبر رحمت و مهربانی از نعمت های بزرگ الهی برای جامعه بشری است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۷    
سرپرست پلیس فتای استان بوشهر گفت: فردی که به صورت اینترنتی حساب بانکی دوستش را خالی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۲    
دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در استان بوشهر سه هزار و 939 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام کردند که صلاحیت سه هزار و 707 نفر تاکنون احراز شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۲    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری همایش تجلیل از مربیان عقیدتی در هفته عقیدتی سیاسی در این تیپ خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۷    
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: به مناسبت هفته سلامت، کارگاه آموزشی با موضوع افسردگی در دشتستان برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۷    
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: در راستای افزایش توان رقابتی، با جدیت و همکاری پژوهشگاه صنعت نفت کشور پیگیر طراحی سیستم اختلاط نفت خام در پایانه های نفتی ایران هستیم.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۲    
سردار نقدی گفت: آمریکا بداند که امروز بهترین متحدانش یعنی انگلیس هم علیه رئیس جمهور آنها تومار جمع می کند که پای به کشور آنها نگذارد ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۷    
فرمانده هنگ جولان سوریه گفت: حملات رژیم صهیونیستی و افزون بر آن استقرار نظامیان آمریکایی و اردنی در مرز سوریه با هدف تقویت اوضاع تروریست ها در درعا و قنیطره صورت گرفته تا رویای توسعه طلبی صهیونیست ها ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۷    
مسکو اعلام کرد در صورتی که دمشق درخواست رسمی داشته باشد، نیروی زمینی به سوریه اعزام خواهد کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۷    
در حالی دیدگاه اکثر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر اعلام عمومی حقوق و مزایای مدیران همچنان نامشخص است که پایان کابوس حقوقی نجومی در گرو اجرای این ماده ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۲    
هفته کارگر در آخرین سال دولت یازدهم با اخبار متعدد از گوشه و کنار کشور مبنی بر تعطیلی کارخانه ها و کارگاه ها و بیکارشدن کارگران عجین شده تا وعده زدودن غم از چهره کارگران که سال 92 داده شده بود ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۷    
زنی که با سوء استفاده از اعتماد همسایه اش اقدام به برداشت غیر مجاز از حسابش می کرد،توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا استان مازندران شناسایی و دستگیر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۷    
وزیر ارتباطات با اشاره به ایستادگی دولت در برابر فیلترینگ شبکه های اجتماعی گفت: غیر از آنچه که غیراخلاقی و علیه امنیت کشور باشد سایر حقوق مربوط به ارتباطات را حق مردم می دانیم.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۲    
دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تا پایان شهریور 85می توانند با مراجعه به شعب بانک ملی سراسر کشور برای ثبت نام اولیه تشرف به حج تمتع اقدام کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۲    
خواهر عزیزم! سلام. حجاب، عفّت و پاکدامنی را سرلوحه ی زندگی ات قرار بده و زینب گونه پیام شهیدان را به گوش جهانیان برسان.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۲    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در عرصه انتخابات، اخلاق محوری رکن اساسی است و همه باید اخلاق انتخاباتی را در همه سطوح رعایت کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۲    
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: مراسم پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت در روستای اخند شهرستان عسلویه برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۲    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر گفت: کارگاه آموزشی کارآفرینی زنان روستایی در بوشهر برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۷    
وزارت کشور فرانسه نتایج نهایی دور نخست انتخابات ریاست جمهوری این کشور را منتشر کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۲    
بهره کشی از نیروی کار کودک، ریشه در عوامل مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۷    
منبع: مشرق
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۷    
450 ورزشکار برای شرکت در مسابقات دوومیدانی معلولان قهرمانی کشور اعلام آمادگی کرده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۲    
علیرضا عاصمی که بیش از 72 ماه در اکثر عملیات ها با مسئولیت های مختلف از خط شکن تا فرمانده ایفای نقش کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۲    
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دیّر گفت: نبود کشتارگاه دام برای تأمین گوشت سالم و بهداشتی در شهرستان دیّر معضل بزرگی است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۲    
سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهرگفت: از همه ی هواداران دلسوز و پر شور شاهین می خواهیم در سه بازی آینده در بوشهر تیم خودشان را حمایت کنند و با تشویق تیم به بازیکنان امید دهند که قطعا پرواز شاهین به لیگ ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۲    
به مناسبت هفته سلامت با همکاری آموزش و پرورش و شبکه بهداشت شهرستان دشتی ، طرح پیاده روی و صبحانه سالم در پارک ولی عصر اجرا گردید.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۷    
ترجمه کتاب درس های پیامبر اعظم(ص) به سه زبان عربی، انگلیسی و فرانسه منتشر شد. این اثر گزیده ای از سخنان رهبر معظم انقلاب درباره سیره و شخصیت رسول خدا(ص) است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۷    
در این نمودار "وضعیت قرمز" رشد بی سابقه و خیره کننده هزینه های جاری در دولت یازدهم در مقایسه با 4 دولت گذشته نمایش داده شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۷    
بر اساس آماری که چندی پیش ارائه شد ازدواج زنان ایرانی با اتباع بیگانه روند روبه رشد داشته است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۲    
چهل و چهارمین قهرمانی المپیاکوس در یونان این بار با حضور ملی پوش ایرانی بازتاب گسترده تری در بین رسانه های داخلی و خارجی داشت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۲    
محققان ژاپنی در یک مطالعه جدید دریافتند از دست دادن شغل ممکن است ریسک سکته کُشنده را افزایش دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۳۷    
بارسلونا در دیداری جذاب و تماشایی توانست با نتیجه 3-2 رئال مادرید را شکست بدهد و امیدهایش برای قهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا را زنده نگه دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۷    
گام نیوز: استاندار بوشهر از سفر وزیر امور خارجه کشورمان به استان بوشهر در آینده نزدیک خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۲    
گام نیوز: اسحاق جهانگیری تنها فرد بی خطری بود که روحانی می توانست در کنار خود بپذیرد. چرا که از طرفی مثل عارف از پتانسیلی بالا برای جلب آرای اصلاح طلب ها برخوردار نیست که خطری بالقوه برای حرکت های ...