شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۶:۵۶May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 10 اردیبهشت 1396 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 31 فروردین 1396 گام نیوز 1 خرداد 1396 گام نیوز 1 تیر 1396 گام نیوز 1 مرداد 1396 گام نیوز 1 شهریور 1396 گام نیوز 30 مهر 1396 گام نیوز 30 آبان 1396 گام نیوز 1 آذر 1396 گام نیوز 30 دی 1396 گام نیوز 30 بهمن 1396 گام نیوز 2 اسفند 1396 گام نیوز 1 اردیبهشت 1396 گام نیوز 2 اردیبهشت 1396 گام نیوز 3 اردیبهشت 1396 گام نیوز 4 اردیبهشت 1396 گام نیوز 5 اردیبهشت 1396 گام نیوز 6 اردیبهشت 1396 گام نیوز 7 اردیبهشت 1396 گام نیوز 8 اردیبهشت 1396 گام نیوز 9 اردیبهشت 1396 گام نیوز 10 اردیبهشت 1396 گام نیوز 11 اردیبهشت 1396 گام نیوز 12 اردیبهشت 1396 گام نیوز 13 اردیبهشت 1396 گام نیوز 14 اردیبهشت 1396 گام نیوز 15 اردیبهشت 1396 گام نیوز 16 اردیبهشت 1396 گام نیوز 17 اردیبهشت 1396 گام نیوز 18 اردیبهشت 1396 گام نیوز 19 اردیبهشت 1396 گام نیوز 20 اردیبهشت 1396 گام نیوز 21 اردیبهشت 1396 گام نیوز 22 اردیبهشت 1396 گام نیوز 23 اردیبهشت 1396 گام نیوز 24 اردیبهشت 1396 گام نیوز 25 اردیبهشت 1396 گام نیوز 26 اردیبهشت 1396 گام نیوز 27 اردیبهشت 1396 گام نیوز 28 اردیبهشت 1396 گام نیوز 29 اردیبهشت 1396 گام نیوز 30 اردیبهشت 1396 گام نیوز 31 اردیبهشت 1396 
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۲:۵۸    
محمدرضا بورونی گفت: یکی از دغدغه های من این است که فارغ از هر جناح بندی این فیلم به دست مردم برسد و بتوانند آن را ببینند تا خودشان تصمیم بگیرند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۳    
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به این که ما همواره از جهاد و شهادت استقبال می کنیم، گفت: جهاد و مبارزه در راه خدا مایه عزت، سربلندی و افتخار جامعه اسلامی است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۳:۵۸    
یک فعال اقتصادی گفت: امروز کفش ملی با یک پنجم ظرفیت کار میکند و در صورت مبارزه با قاچاق این ظرفیت افزایش می یابد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۸    
رئیس ستاد کنگره لشکر 10 سیدالشهدا(ع) از برگزاری مراسم سالگرد عملیات سیدالشهدا(ع) با حضور رزمندگان لشکر10 سیدالشهدا(ع) در فکه خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۳    
شهید حسینی یکی از جوانان رعنا و شجاع لشکر فاطمیون بود که در اوج جوانی و لذات دنیوی، زن و فرزند و تمام تعلقات دنیایی را رها کرد تا با جان خود از اسلام ناب محمدی دفاع کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۸    
بدل مسی این روزها تبدیل به سوژه رسانه های خارجی شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۳    
به گزارش گام نیوز سخنگوی قوه قضاییه از بازداشت 7 نفر در پرونده گمرک بوشهر خبرداد و گفت: تعدادی از این افراد با قرار وثیقه آزاد شده اند. ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۸    
با صدور احکامی جداگانه،روسای ستاد حامیان مردمی قالیباف در استان بوشهر منصوب شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۸    
یک مسئول سازمان غذا و دارو درباره صحت و سقم ماجرای رشد هندوانه ها با استفاده از "پودر بهداشتی" توضیحاتی ارائه کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۳    
علم ثابت کرده است که مصرف خانواده گیلاس، برای خواب بهینه، مفید هستند. مصرف مرتب خانواده گیلاس، میزان هورمون هایی را که موجب خواب می شوند، افزایش می دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۲۳:۴۸    
مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر گفت: در 15 روز گذشته کشاورزان گندم کار استان بوشهر 4 هزار تن محصول گندم برداشتی خود به مراکز خرید 4 گانه استان بوشهر تحویل دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۲۳:۴۸    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بوشهر گفت: ضریح خیمه گاه امام حسین(ع) و حضرت قاسم (ع) در استان با 50 درصدی پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است که تا پایان امسال تکمیل می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۲۳:۴۳    
جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: یک محموله قاچاق لوازم خانگی و ظروف آشپزخانه به ارزش پنج میلیارد ریال در شهرستان دیلم کشف شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۲۳:۴۳    
رئیس ستاد مشترک ارتش عراق اعلام کرد که اکثر مناطق موصل از وجود داعش پاکسازی شده و این شهر حداکثر تا 3 هفته دیگر کاملا آزاد خواهد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۲۳:۲۸    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد:نمی توان نهاد ریاست جمهور را زیباسازی کرد در حالی که 30 درصد مدارس نیاز به نوسازی دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۲۳:۲۳    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه یکی از علل بیکاری مشکل قاچاق کالاست گفت: دولت باید سالی یک میلیون شغل ایجاد کند و این مبتنی بر قانون است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۲۳:۲۳    
دوازدهمین نشست شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۲۳:۱۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در سخنانی جنجالی گفت: به اسم خصوصی سازی صنعت عظیم آلومینیوم المهدی که 2 هزار میلیارد تومان قیمت داشت را با مبلغ 200 میلیارد تومان به کسی دادند که اسپانسر ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۲۱:۱۳    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در هر حوزه ای که مدیریت جهادی انقلابی داشتیم پیشرفت کردیم ولی درجاهایی که این مدیریت نبود گفتند نمی شود و نمی توانیم.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۳    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: 29 اردیبهشت روز خداحافظی با کسانی است که می گویند نداریم، نمی شود و نمی توانیم .
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۸:۴۸    
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از اعزام 200 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در قالب طرح شوق زیارت و مختص آن دسته از کسانی که تا کنون به زیارت مشهد نرفتند خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۷:۴۸    
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: برنامه های محرومیت زدایی و رسیدگی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در سپاه استان بوشهر تدوین شده که در این راستا اجرای طرح های محرومیت زدایی در اولویت ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۷:۴۸    
سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: با توجه به عملکرد موفق مهدی تارتار در لیگ دسته اول، این سرمربی در فصل آینده نیز سرمربی پارس جنوبی جم در لیگ است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۷:۴۳    
رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: متوفیان تصادفی در محورهای استان بوشهر 74 درصد کاهش یافت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۷:۳۸    
حامی جوان قالیباف گفت: من فردی که در عرصه مناظره ها نتوانست اقبال پیدا کند را آقای روحانی می دانم؛ او نه برنامه ای برای ارائه و نه حرفی برای گفتن داشت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۷:۳۸    
حسن روحانی امروز فاز اول پالایشگاه ستاره خلیج فارس را افتتاح و افتخار مهندسان ایرانی و قرارگاه سازندگی خاتم را به نام دولت خود و برجام ثبت کرد ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۷:۳۳    
طبق اعلام بانک ملی ایران، موضوع کلاهبرداری 5 میلیارد تومانی در یکی از شعب این بانک در کرج مربوط به 8 ماه پیش بوده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۷:۲۸    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: وضعیتی که امروز ما شاهد آن هستیم قابل تحمل نیست و وضعیت اجتماعی و اقتصادی به هیچ عنوان مورد رضایت مردم نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۷:۲۸    
مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: صداوسیما به دنبال هماهنگ کردن افکار عمومی جامعه است که این کار را با زمینه سازی برای حضور گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای انجام می دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۷:۲۸    
دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: انتخابات در 37 شهر و 407 روستا و در مجموع در 444 شهر و روستای استان بوشهر برگزار می گردد که 828 شعبه اخذ رای به شکل 671 شعبه ثابت و 157 شعبه سیار برای این منظور ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۷:۲۳    
هم زمان با سوم شعبان، آیین جشن اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین(ع) در دانشگاه پیام نور گناوه برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۷:۲۳    
امام جمعه بردخون گفت: معلمان شخصیت وارسته ای دارند و مردم باید قدردان آنان باشند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۷:۱۸    
استاد اقتصاد دانشگاه ویسکانسین با بیان اینکه ایجاد 5 میلیون شغل در اقتصادی مانند اقتصاد ایران در کوتاه مدت امکان پذیر است، گفت: اقتصاد ایران توان سرمایه گذاری در چنین طرح عظیمی را با رعایت شروطی دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۷:۱۸    
فرمانده کل سپاه گفت: امروز با یاری خدا همه برنامه دشمنان و در رأس آنها آمریکا، اسرائیل و عربستان منفور و ضد اسلام علیه انقلاب اسلامی با شکست مواجه شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۸    
شورای اداری اداره کل کتابخانه های استان بوشهر با هدف تبیین هفتمین جشنواره رضوی برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۵:۱۸    
سرهنگ عبدالرضا دشتی فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در جمع بسیجیان دانش آموز با تبریک به مناسبت ایام ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۴:۲۸    
آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه روز کارگر در دیدار هزاران نفر از کارگران و کارآفرینان، کارگری را مایه افتخار خواندند
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۳:۰۰    
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از گازرسانی به روستاهای هلیله و بندرگاه طی نیمه نخست سال جاری خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۵۵    
یکی از اعضای ارشد حماس اعلام کرد محمود عباس کاری برای کم کردن رنج مردم نوار غزه انجام نداده و رئیس فلسطین به شمار نمی رود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۵۵    
دکتر طهماسب مظاهری مهمان هشتمین قسمت از ویژه برنامه انتخاباتی تا پاستور شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۵۰    
در حالی که تنها دو روز دیگر به مصاف تیم های فوتبال اتلتیکو و رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده است، یکی دیگر از بازیکنان روخی بلانکو مصدوم شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۵۰    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: گاهی می شنویم و شنیده ایم در گذشته بعضی ها گفته اند که وقتی ما آمدیم مسئولیت پیدا کردیم توانستیم سایه ی جنگ را از سر کشور رفع کنیم؛ نه، این حرف ها، حرف درستی نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۵    
امام جمعه موقت بوشهر و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: معلمان و دانش آموزان محیط تعلیم و تربیت را انقلابی کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۰    
خلیج فارس سند افتخاری برای همه ایرانیان است که بیانگر ایستادگی و مقاومت و افتخار ملت است و باوجود تلاش برخی افراد و کشورها، نام خلیج فارس هیچ گاه تغییر نخواهد کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۰    
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش بوشهر گفت: کیفیت برنامه های هفته معلم در استان بوشهر افزایش یافت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۰    
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال افزایش پوشش ابر و وقوع رگبار پراکنده باران در استان بوشهر در 24 ساعت آینده خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۵    
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از افزایش پوشش 10 درصدی تحصیلی دانش آموزان در مدارس غیردولتی خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۵    
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: 10 متخصص جدید در بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان جذب شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۵    
جشن صعود تیم فوتبال پارس جنوبی جم به لیگ برتر، فردا با حضور رئیس فدراسیون فوتبال در این شهر برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۵    
استعداد یاب فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی گفت: بوشهر در آینده حرف زیادی برای گفتن در سطح کشور خواهد داشت ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۰    
سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به انتشار دفترچه سئوالات آزمون کارشناسی ارشد سال 1396 کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۵    
معاون اول دولت با نمایش خوبی که در مناظره جمعه شب از خود بروز داد، بدل به ستاره اول اصلاح طلبان شد. اتفاقی که تردیدهای جریان اصلاحات برای حمایت مجدد از روحانی را بیشتر از قبل کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۰۰    
ملی پوشان فوتبال ساحلی کشورمان در دومین دیدار خود از سری رقابتهای مرحله گروهی جام جهانی فوتبال ساحلی مقابل ایتالیا نتیجه را واگذاز کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۰    
پدر شهید احمدی روشن گفت: در دولت یازدهم بیش از 30 جلسه سخنرانی من در دانشگاه ها لغو شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۰    
رئیس جمهور و معاون اولش در مناظره روز جمعه صحبت هایی را علیه قالیباف مطرح کردند که وقت اجازه نداد شهردار تهران بتواند به آن ها پاسخ جزئی دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۰    
هزاران نفر از مردم آمریکا در صدمین روز ریاست جمهوری دونالد ترامپ در اعتراض به سیاست های وی به خیابان ها آمدند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۰    
جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۵    
کارشناس بی بی سی معتقد است با توجه به عملکرد آقای جهانگیری در مناظره روز جمعه، شانس پیروزی او بسیار بیشتر از آقای روحانی است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۰    
فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تنگستان گفت: پاسداران در خط مقدم دفاع همه جانبه از انقلاب قرار دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۰    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: البته آقای جهانگیری دیروز بیش از پوشش دادن ظاهر شد. نوع رفتار ایشان خارج از توقع بود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۰    
سید قطب در کتاب فی ظلال القرآن می گوید نه فقط شیعیان و مسلمانان بلکه بسیاری از مردم دنیا پیام پیروزی و ایستادگی و جوانمردی و مردانگی را از امام حسین(ع) گرفتند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۴۰    
فرماندهی انتظامی جزیره خارک از توقیف محموله بزرگ مشروبات الکلی در این جزیره خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۴۰    
هم زمان با آغاز اعیاد شعبانیه، در نقاط مختلف شهرگناوه جشن و مراسم های مختلفی برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۴۰    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان گفت: محوری ترین و اساسی ترین بعد توسعه در هر شهر، آموزش و پرورش است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۵    
10 میلیون تومانی شدن وام ازدواج در پاسال که در مناظره اجتماعی مورد اشاره روحانی به ویژه جهانگیری قرار گرفت در حقیقت مصوبه مجلس در قانون بودجه 95 است که با وجود مخالفت صریح نماینده دولت به تصویب رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۵    
مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه بوشهر گفت: پرواز بوشهر به تهران که قرار بود ساعت 8:30 دقیقه انجام شود به سبب نقص فنی هواپیمای فوکر 100 با تاخیر 8 ساعته ساعت 16:30 پرواز کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۰    
امروز یک شنبه (10اردیبهشت) چهار نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از طریق رسانه ملی با مردم صحبت می کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۲۰    
مشاور عالی سازمان سنجش با اعلام زمان انتشار کارنامه آزمون کارشناسی ارشد سال 96 و زمان انتخاب رشته گفت: برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد باید از طریق سایت این دانشگاه اقدام شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۵    
یک مسئول سازمان غذا و دارو درباره سرماخوردگی ها و منع مصرف آنتی بیوتیک توصیه هایی ارائه کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۵    
رسول خدا صلی الله علیه و اله: سوگند به آن که مرا به حق پیامبری برانگیخته، به راستی که حسین بن علی، در آسمان بزرگ تر از آن است که در زمین شناخته می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۵    
مرحوم میرزا اسماعیل دولابی می فرمود: خداوند عطش محبت، نصیبتان کند که وقتی بگیرد ریشه هر چه غیر خدا و غیر امام را می سوزاند ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۰    
فینال قطرکاپ در حالی با برتری السد به پایان رسید که سرانجام طلسم ناکامی های این تیم رد بالا بردن جام قهرمانی شکست.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۰۵    
بارسلونا در دیداری حساس و دشوار توانست مقابل اسپانیول به پیروزی 3-0 برسد و صدر جدول لالیگا را از رئال پس بگیرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۶:۱۵    
گام نیوز: این مناظره زنده تلویزیونی که پیش از آن اعلام شده بود که محوریت آن با موضوع اجتماعی، اقتصادی است اما چند ساعت مانده به برگزاری آن به محتوای اجتماعی- فرهنگی تغییر یافت ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۱:۲۱    
گام نیوز: پایگاه خبری تحلیلی گام نیوز در گزارشی میدانی به میان مردم رفته است و با طرح این سوال که چه کسی وعده 100 روزه حل مشکلات اقتصادی کشور را داد؟ نظر آنها را جویا شده است.