چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 10 اسفند 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 1 اسفند 1394 ایران اکونومیست 2 اسفند 1394 ایران اکونومیست 8 اسفند 1394 ایران اکونومیست 9 اسفند 1394 ایران اکونومیست 10 اسفند 1394 ایران اکونومیست 11 اسفند 1394 ایران اکونومیست 12 اسفند 1394 ایران اکونومیست 13 اسفند 1394 ایران اکونومیست 14 اسفند 1394 ایران اکونومیست 15 اسفند 1394 ایران اکونومیست 16 اسفند 1394 ایران اکونومیست 17 اسفند 1394 ایران اکونومیست 18 اسفند 1394 ایران اکونومیست 19 اسفند 1394 ایران اکونومیست 20 اسفند 1394 ایران اکونومیست 21 اسفند 1394 ایران اکونومیست 22 اسفند 1394 ایران اکونومیست 23 اسفند 1394 ایران اکونومیست 24 اسفند 1394 ایران اکونومیست 25 اسفند 1394 ایران اکونومیست 26 اسفند 1394 ایران اکونومیست 27 اسفند 1394 ایران اکونومیست 28 اسفند 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۶    
وزیر نیرو با اشاره به برگزاری 5 مناقصه بین المللی در صنعت برق، خواستار مشارکت ایران و کره در طرح های جدید نیروگاه سازی شد و گفت: کره ای ها می توانند در طرح هوشمندسازی شبکه برق مشارکت کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۳    
دولت آمریکا با صدور پیامی، خواستار خروج تمام شهروندان خود از خاک عراق پیش از شکسته شدن سد موصل شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۰    
دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) از تقویت حضور نظامی روسیه در سوریه ابراز نگرانی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۲:۱۷    
دبیر کل سازمان ملل حملات هوایی روز شنبه نیروهای سعودی به بازاری در شهر صنعا در یمن را که منجر به کشته شدن 32 غیر نظامی و مجروح شدن ده ها نفر شد، به شدت محکوم کرد و خوستار تحقیقات سریع در این خصوص شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۲:۱۱    
رئیس قوه قضائیه پیام مهم حضور باشکوه مردم در انتخابات به بدخواهان و بلندگوهای تبلیغاتی آمریکا و انگلیس را پایبندی آنان به نظام، تبعیت از رهبری وایستادگی برسر آرمان های اسلامی و انقلاب دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۵    
در تازه ترین نظر سنجی انجام شده از مردم روسیه، اکثر مردم این کشور با برداشته شدن تحریم های این کشور علیه ترکیه مخالفت کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۹    
معاون علمی وفناوری رییس جمهور در سومین جلسه شورای ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان با مثبت ارزیابی کردن اقدامات انجام شده در این بخش، بر تسریع روند حرکتی تأکید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۹    
رئیس فدراسیون تجارت سنگاپور و مدیرعامل شرکت کشتیرانی ایران در پایان دیدار وزیر تعاون کشورمان با تجارت و صنعت سنگاپور، تفاهمنامه همکاری در زمینه کشتیرانی امضا کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۶    
مربی تیم فوتبال نفت تهران درگذشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۳    
وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که سخنان عادل الجبیر در مورد طرح جایگزین علیه سوریه نشانگر توهم عربستان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۰    
سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه درباره تحرکات نظامی ترکیه در مرزهای سوریه هشدار داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۱:۴۷    
نتیجه نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اعلام شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۱:۴۷    
حسین فرکی مربی سابق تیم های فولاد و سپاهان در بیمارستان بستری شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۱:۴۷    
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: تا این لحظه هیچ پولی در پرونده بابک زنجانی واریز نشده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۸    
محمد رضا عارف باصدور پیامی با قدردانی از حضور پر شور مردم در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی از همراهان خود در "لیست امید" خواست تا رفتار درچارچوب قانون و اخلاق ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۵    
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران اعلام کرد: مصرف میانگین روزانه گاز در این استان 77 میلیون متر مکعب است که معادل تولید گاز سه فاز پارس جنوبی در روز است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۵    
توپخانه ارتش ترکیه مواضع تروریست های داعش در شمال استان حلب سوریهرا بمباران کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۲    
ماهاتیر بن محمد، نخست وزیر سابق مالزی به دلیل آنچه که خود حمایت سازمان ملی مالایی تباران متحد (UMNO) از فساد خوانده است، با حزیش خداحافظی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۰    
اعلام حمایت رئیس جمهور سوئیس از الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی (WTO) بر رفع موانع الحاق ایران به این سازمان چه تأثیری دارد؟
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۰    
جعفری دولت آبادی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در حین برگزاری انتخابات تخلفی گزارش شده است یا خیر، گفت: تخلفی نداشتیم، در زمان برگزاری انتخابات گزارشات متفرقه ای داشتیم که اثبات نشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۰    
یادگار گرامی امام در جدیدترین پست اینستاگرامی خود، با انتشار فتوتیتری نوشت: یاد بگیریم برای رسیدن به حقیقت همراه یکدیگر باشیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۰    
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر نسبت به کرایه روزانه 15 هزار تومانی اطفال برای گدایی و فروش آنان به قیمت دو میلیون تومانی ابراز تأسف کرد و به اقداماتی که برای کاهش این معضل در بین زنان کارتن خواب پیش ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۷    
مدیر عامل گروه خودروسازی ایران خودرو، ارزش کل فروش خودرو و لوازم یدکی در سال 2014 در ایران را 23 میلیارد دلار عنوان کرد و افزود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۱    
مدیر کل امور استانهای ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به برگزاری کار گروه های کمیسیون های استانی و منطقه ای گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۱    
اقتصاد ورزش بکارگیری تئوری های اقتصادی برای تحلیل فعالیت های ورزشی اطلاق می شود یا به بیان دقیق تر اقتصاد ورزش به ارزیابی مسائل و الگوهای تخصیص بهینه منابع در سه بخش عملکرد ورزش ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۱    
اولین جشنواره کسب و کارهای نو پا در حوزه صنعت و معدن با حضور معاون برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل بانک صنعت و معدن، جمعی از ایده پردازان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۲    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات امروز دوشنبه بازار سرمایه 194 واحد کاهش یافت و در ارتفاع 77 هزار و 539 واحدی قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۱    
ستاد انتخابات کشور اسامی 30 منتخب مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۹    
هوای تهران به حالت اضطرار رسید؛ این جمله کوتاه اما تکان دهنده را در طی چند ماه گذشته بارها شنیده اید در واقع میزان بالای آلاینده های محیط زیست به حدی رسیده که فقط کافیست چند روز در تهران از باد و ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از ادامه مذاکرات برای همکاری های بین المللی در زمینه خودرو با برخی کشورهای اروپایی و همچنین کشورهای آسیای شرقی از جمله کره جنوبی و ژاپن خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۰    
دبیر جشنوار برترین ها در صنعت بسته بندی، از عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان جهانی بسته بندی (WPO) و اتحادیه بسته بندی آسیا (APF) خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۴    
کره جنوبی و ژاپن از خریداران بزرگ آسیایی نفت ایران، ماه گذشته میلادی و در مقایسه با ژانویه 2015، نفت بیشتری از ایران خریدند اما میزان خرید چین و هند در این مدت کاهش داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۸    
در روز جاری، 780 میلیون اوراق بهادار در بازارهای فرابورس مورد معامله قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۹    
وزیر نفت گفت: صادرات نفت خام و میعانات گازی ایران پس از رفع تحریم ها در بهمن ماه به یک میلیون و 750 هزار بشکه در روز رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۶    
سومین همایش صنعت خودرو امروز دهم اسفندماه با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت، مدیران و نمایندگان شرکت های خودرو سازی و دست اندکاران صنعت خودرو آغاز به کار کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در غرفه سایپایدک در نمایشگاه توانمندیهای صنعت خودرو از سایپا کارت طلایی سایپایدک رونمایی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۴    
طرح کیف الکترونیکی بانک شهر برای نخستین بار در کشور و به صورت آزمایشی در برخی مدارس شیراز اجرایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۴    
تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی شریف و گروه خودروسازی سایپا با حضور وزیر صنعت معدن تجارت بین محمود فتوحی ریاست دانشگاه صنعتی شریف و دکتر مهدی جمالی مدیر عامل گروه سایپا امضاء شد .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خدمات پس از فروش را قطعاً در مشارکت ها و غیرمشارکت ها دنبال می کنیم و اگر بخواهیم خودرو صادر کنیم باید خدمات بعد از فروش قوی در خارج از کشور داشته باشیم و خودروسازان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۵    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از تبدیل شدن به سومین شرکت سرمایه ای تا پایان امسال همزمان با اصلاح ساختار مالی و اقتصادی خبر داد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۵    
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست؛ با حضور خانم دکتر ابتکار و هیات همراه افتتاح شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۳    
با وجود 20 روز مانده به اتمام سال جاری، لایحه بودجه 1395 هنوز تعیین تکلیف نشده و تصویب آن با اما و اگرهایی همراه است. این در حالی است که دولت هم فعلا برنامه ای برای ارائه لایحه دو دوازدهم ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۳    
رییس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل گفت: متاسفانه هنوز رکود در بازار خودرو وجود دارد و با وجود شب عید، بازار هیچ گونه تکانی نخورده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۰    
رئیس مرکز تحقیقات ژنتیک دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: پیش از ازدواج های فامیلی، مراجعه زوج به مراکز مشاوره ژنتیک ضروری است .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۰    
برای اکثر ما این پرسش پیش آمده که این پسر کیست و چرا امین حیایی زیاد درباره اش حرف نزده است. واقعیت آن است که این پسر که متولد 1375 است و نوزده سال سن دارد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۰    
گزارش امروز بازار تهران، از روند کاهشی قیمت سکه و ثبات در نرخ دلار حکایت دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۷    
گروهی از دانشمندان هندی یک واکسن جدید تولید کرده اند که می تواند در درمان ویروس یا عفونت هپاتیت سی که عامل بیماری های کبدی و التهاب کبد است، مفید باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۷    
جیانی اینفانتینو رئیس جدید فدراسیون بین المللی فوتبال وعده اعطای میزبانی جام جهانی 2026 به آمریکا در صورت تضمین پیروزی او در انتخابات فیفا را رد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۷    
مدیرعامل پتروشیمی گچساران گفت: پیشرفت این طرح پتروشیمی حدود 34 درصد پیشرفت فیریکی دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۴    
خوراکی هایی در طبیعت وجود دارند که به جای داروهای شیمیایی می توان از آنها استفاده کرد. این خوراکی ها تأثیرات مثبتی بر بدن می گذارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۸    
دو کارآموز آرایشگاه زنانه در حالی که مشغول کار بودند، هدف حمله مرد اسیدپاش خطرناک قرار گرفتند و سوختند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۵    
مرکز آمار ایران میانگین نرخ تورم روستایی در بهمن ماه امسال را 11 درصد و تورم نقطه به نقطه را هشت درصد اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۹    
رئیس سازمان بین المللی تولیدکنندگان خودرو گفت: با توجه به ظرفیت های صنعت خودرو در ایران، این کشور می تواند به قطب تولید خودرو در منطقه تبدیل شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۹    
طبق اعلام دفتر ارزیابی عملکرد وزارت امور اقتصادی و دارایی بانک سپه کیفی ترین خدمات را بین شبکه بانکی ارائه کرده است
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۰    
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام از توزیع مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 55 هزار ریال از امروز دوشنبه و گوشت قرمز منجمد با قیمت هر کیلو 185 هزار ریال از هفته آینده در فروشگاه های زنجیره ای و سازمان میادین ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۵۴    
پژوهش جدید محققان نشان می دهد مدیتیشن می تواند به تسکین درد سالمندانی که از درد مزمن در ناحیه کمرشان رنج می برند کمک کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از دیدار برابر سویا، گفت که پشت سر گذاشتن 34 مسابقه بدون شکست، بدون کسب قهرمانی بی معنی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۰    
کریستو آبوتیز مربی آموزش سگ ها در استرالیا و قهرمان سابق موج سواری با ابدا روشی به صاحبان سگها و سگهایشان آموزش می دهند که چگونه با آنها موج سواری کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۰    
پژوهشگران موفق شدند تا یک حباب در حال جوش را به حالت مکث درآورند تا بتوانند اطلاعات بیشتری را در مورد شکل گیری این حبابها در زمان جوش آمدن آب به دست آورند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۱    
سی و ششمین دوره مراسم اهدای جوایز تمشک طلایی به بدترین های سینما در سال 2015 یک روز پیش از مراسم اسکار 2016 برگزار شد و فیلم پر حاشیه 50 طیف خاکستری 5 جایزه از جمله تمشک طلایی بدترین فیلم و بازیگران ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۱    
بام (بانک اول من) سامانه جدید بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران است که دارای مزیت های منحصر به فردی در بانکداری الکترونیک بوده و با استقبال چشمگیر هموطنان روبرو شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۵    
آمارها نشان می دهد سیل بیکاری و غیرفعالی 6.8 میلیون فارغ التحصیل دانشگاهی، بازار کار را تهدید می کند و امروز 730 هزار نفر با مدرک فوق لیسانس و دکترا خانه نشین شده و کاری برای انجام ندارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۵    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز دوشنبه اعلام کرد: بر این اساس نرخ بانکی 9 ارز نسبت به دیروز افزایش و قیمت 24 واحد پولی کاهش داشته است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۹    
پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس های مسافربری جاده ای در ایام نوروز 95 از 11 اسفندماه آغاز می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۶    
یک مقام مسئول با اشاره به نشست امروز جایگاه داران و شرکت پخش، گفت: امروز پیشنهاد توقف آزمایشی عرضه کارتی بنزین برای نوروز و روزهای پایانی اسفند ارائه ودر صورت موافقت، عرضه بنزین آزاد می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۳    
بانک صادرات ایران به منظور افزایش رفاه حال هموطنان امکان دریافت شارژ مستقیم تلفن همراه اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل را از طریق درگاههای مختلف فراهم ساخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۰    
معاون برنامه ریزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: درصورتی که در شرایط اجرای برجام بگوییم همه تعرفه ها صفر باشد و به وراد کنندگان اجازه می دهیم که هر چه خواستند وارد کنند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی بعد از پیروزی مقابل لیورپول گفت که ماندن بر سرحرفش را بر کسب عنوان قهرمانی ترجیح می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۶    
امیرحسین قاضی زاده هاشمی که سابقه حضور در مجلس نهم را در کارنامه داشت، با کسب 384 هزار و 77 رای به عنوان نفر اول از حوزه انتخابیه مشهد برای دومین دوره پیاپی وارد مجلس شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۱    
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی نرخ متوسط گندم خوراکی وارداتی با احتساب سود 15 درصد نزدیک به هشت هزار تا هشت هزار و 500 ریال اعلام کرد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۱    
محققان دریافتند نوعی گونه باکتری مسئول بیماری لثه ممکن است علت ابتلا به سرطان مری هم باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۸    
بانک تجارت از کاربران نسخه اندرویدی موبایل بانک تجارت به دلیل بروز اختلال عذرخواهی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۸    
مدیر کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: یک بخش از رنگ های خوراکی موجود در بازار به صورت جعل و تقلب است. مانند رنگ هایی که زمانی از کشور عربستان وارد می شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۸    
مدیر عامل اتحادیه تکثیر و پرورش صادرات آبزیان گفت: سیستم نامناسب عرضه و جولان دلالان موجب افزایش بیش از پیش قیمت ها شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۵    
پژوهشگران دانشگاه صنعتی اصفهان با طراحی و ساخت یک نانوحسگر، موفق به تشخیص و اندازه گیری دو مورد از گونه های مهم حیاتی در نمونه های زیستی شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۵    
مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی از ورود نخستین کارت های بین المللی در نظام بانکی کشور در سال آینده خبر داد و گفت: بر اساس مذاکرات انجام شده با بانک جی.بی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۳    
در دیدار وزیر تجارت، صنعت و انرژی کره جنوبی با وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان، یادداشت تفاهم پنج میلیارد یورویی تامین مالی میان ایران و کره جنوبی به امضاء رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۷    
در مراسم افتتاحیه سومین همایش بین المللی صنعت خودروی ایران، چهار تفاهمنامه در حوزه های تولید خودرو، همکاری انجمن های قطعه سازی و همچنین همکاری های علمی به امضا رسید که سه مورد آن با کشورهای سوئد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۷    
گروهی از محققان در سازمان تحقیقات، توسعه و مهندسی جنگ افزار آمریکا موفق به تولید گلوله ای شده اند که می تواند پس از پرواز در یک فاصله از پیش تعیین شده، غیرفعال شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۴    
معاون ارزی بانک مرکزی در پاسخ به مدعیان عملیاتی نشدن سوئیفت و انتقال ارز، اعلام کرد: افزایش سهمیه ایران در صندوق بین المللی پول با پرداخت 780 میلیون دلار از طریق سوئیفت انجام شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۸    
سومین همایش بین المللی صنعت خودروی ایران امروز دوشنبه با حضور 363 شرکت ایرانی و 137 شرکت خارجی از 23 کشور در تهران آغاز به کار کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۰    
محققان دریافتند افرادی که به طور منظم و طولانی مدت ورزش می کنند در صورت بروز حمله قلبی در آنها کمتر دچار افسردگی می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۰    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 91 خود اسامی منتخبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان تهران را از کل چهار میلیون و 500هزار و 894 آرای ماخوذه اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۷    
یک روزنامه انگلیسی در گزارشی درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در ایران، از درس هایی که باید از این انتخابات آموخت، سخن گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۲    
شب گذشته قسمت بیستم سریال شهرزاد با حضور قابل توجه مردم و مخاطبین این سریال، در پردیس سینمایی کوروش به نمایش درآمد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۳    
شیدا جاهد، خوانندهٔ موسیقی سنتی و همسر مسعود جاهد (نوازندهٔ نی)، پس از تحمل دورهٔ طولانی بیماری سرطان، سرانجام شب گذشته دار فانی را وداع کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۳    
مشارکت پرشور ایرانیان در انتخابات هفتم اسفندماه را می توان بی تردید نشانه بلوغ سیاسی و اجتماعی مردم این سرزمین و گامی دیگر در جهت تمرین دموکراسی دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۰    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، پست بانک ایران را به عنوان بانک عامل توزیع اسکناس نو درسطح استان تهران تعیین کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۷    
خبرگزاری رویترز امروز از لس آنجلس آمریکا خبر داد که فیلمهای مدمکس: 'جاده خشم' و 'برخاسته از گور' بیشترین جوایز اسکار 2016 را به خود اختصاص دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۷    
سرپرست هیأت کاوش در دشت سومار کرمانشاه گفت: کاوش های باستان شناسی منجر به شناسایی 53 محوطه متعلق به دوران پارینه سنگی قدیم تا اسلامی متأخر در سومار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۷    
پیامرسان واتساپ اعلام کرد که تا پایان سال جاری میلادی پشتیبانی از دستگاه های بلک بری 10، سیمبین 40، سیمبین60، دستگاه های اندرویدی 2.1 و 2.2 و ویندوز فون 7.1 را متوقف می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۵    
سرمربی پاری سن ژرمن اعتراف کرد تیمش عملکرد بسیار بدی برابر لیون داشت و مستحق شکست بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۵    
مدیرفنی کمیته صنایع لبنی گفت: افزایش قیمت محصولات لبنی در شرایط حاضر به صلاح نیست در حالی که قرار است محصولات لبنی 100 تومان به قیمت شان افزوده شود..
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۰۸    
تیم منچسترسیتی با پیروزی مقابل لیورپول قهرمان رقابت های فوتبال جام اتحادیه انگلیس شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۰    
هشتاد و هشتمین جایزه اسکار با اعطای سه جایزه به فیلم بازگشته ساعاتی قبل برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۷    
سرپرست باشگاه پرسپولیس قصد دارد امروز در نشستی مطبوعاتی درباره موارد مختلف پاسخگوی خبرنگاران باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۱    
مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تردد وسایل نقلیه در سه گردنه کوهستانی این استان به دلیل بارش برف و وقوع کولاک شدید نیاز به زنجیرچرخ دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۱    
رئیس فدراسیون تنیس روز دوشنبه گفت: هیات رئیسه تنیس آسیا در نشست دو روزه خود در قطر مصوب کرد تور تنیس آسیا از سال 2016 میلادی در قاره کهن برگزار شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۳    
تیم های تراکتورسازی تبریز، سپاهان و ذوب آهن اصفهان که مثلث تیم های فوتبال ایرانی حاضر در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شوند درپی تکرار نتایج مناسب هفته نخست خود در ادامه این مسابقات هستند.
  • ۱