چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۱:۳۲May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 15 اسفند 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 1 اسفند 1394 ایران اکونومیست 2 اسفند 1394 ایران اکونومیست 8 اسفند 1394 ایران اکونومیست 9 اسفند 1394 ایران اکونومیست 10 اسفند 1394 ایران اکونومیست 11 اسفند 1394 ایران اکونومیست 12 اسفند 1394 ایران اکونومیست 13 اسفند 1394 ایران اکونومیست 14 اسفند 1394 ایران اکونومیست 15 اسفند 1394 ایران اکونومیست 16 اسفند 1394 ایران اکونومیست 17 اسفند 1394 ایران اکونومیست 18 اسفند 1394 ایران اکونومیست 19 اسفند 1394 ایران اکونومیست 20 اسفند 1394 ایران اکونومیست 21 اسفند 1394 ایران اکونومیست 22 اسفند 1394 ایران اکونومیست 23 اسفند 1394 ایران اکونومیست 24 اسفند 1394 ایران اکونومیست 25 اسفند 1394 ایران اکونومیست 26 اسفند 1394 ایران اکونومیست 27 اسفند 1394 ایران اکونومیست 28 اسفند 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۳۷    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 95 گفت: با مصوبه تلفیق و در صورت تصویب صحن مجلس، جریمه ناشی از دیرکرد پرداخت جرایم رانندگی تا پایان 94 بخشیده می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۳۷    
میخاییل بوگدانف معاون وزیر امور خارجه و نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه در راستای رایزنی های منظم ایران و روسیه در مسایل خاورمیانه فردا /یکشنبه/ به تهران سفر می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۴    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور از شمال غرب و آغاز ناپایداری در این منطقه طی روز آینده خبر داد و افزود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۱    
رییس جمهوری با تأکید بر تأثیرات مثبت همکاری های مشترک تهران – آنکارا در حل و فصل مسایل منطقه ای اظهارداشت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۸    
دیگو مارادونا به پنالتی مسی و سوارس در لالیگا واکنش نشان داد و عنوان کرد اگر او بازیکن تیم مقابل بود مسی را با مشت می زد!
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۲    
سفیر ایران در آلمان از آغاز مبادلات بانک ایران و اروپا از دو روز گذشته خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۲    
اسحاق جهانگیری در مذاکرات مشترک هیات های عالی رتبه ایران و ترکیه که با حضور احمد داوود اوغلو، نخست وزیر ترکیه انجام شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۹    
نام و آدرس 40 مرکز بزرگ عرضه میوه شب عید به نرخ مصوب (کارگروه تنظیم بازار) اعلام شد، این مراکز از 20 اسفند اقدام به توزیع سیب و پرتقال به نرخ مصوب خواهند کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۹    
نتایج مثبت مهمترین سفر رئیس جمهور سوئیس بعد از 140 سال به ایران، حوزه ریلی را هم بی نصیب نگذاشت. از جمله 40 گروه همراه رئیس جمهور سوئیس، مدیران شرکت استادلر، یکی از بزرگ ترین واگن سازهای دنیا بودند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۰    
نشست فعالان اقتصادی ایران و ترکیه با حضور معاون اول رئیس جمهوری ایران و نخست وزیر ترکیه در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران آغاز به کار کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۷    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه ای ضمن محکوم کردن تروریست خواندن حزب الله لبنان، گفت: حزب الله با هجمه های سیاسی، تبلیغاتی و نظامی هرگز پرچم مقاومت را زمین نخواهد گذاشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۴    
با تصویب هیئت وزیران، یک تبصره به بند (2) ماده (1) آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن اضافه شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۱    
نخست وزیر چین در مراسم آغاز اجلاس سالانه پارلمان این کشور عنوان کرد که تلاش دارد رشد اقتصادی این کشور را در 5 سال آینده مدیریت کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۸    
ایران با تامین 22 درصد از نیازهای نفت خام ترکیه در سال گذشته میلادی (تا دی ماه امسال)، به دومین تامین کننده نفت خام این کشور پس از عراق تبدیل شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۹    
سومین نشست وزیر امور اقتصادی و دارایی با جمعی از اساتید اقتصاد از دانشگاه های مختلف کشور، مدیران و متخصصین حوزه پولی و مالی پیرامون موضوع تنگنای اعتباری موجود در کشور و راه کارهای برون رفت از آن در ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۹    
وزیر ورزش و جوانان با بیان این که این وزارتخانه در سال 94، بیست میلیارد تومان در بخش همگانی ورزش هزینه کرده است، گفت: این اعتبار در سال آینده به 25 میلیارد تومان خواهد رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۳    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: تمام ترددهای دریایی در خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه رصد و کنترل می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۱    
وزیر امور خارجه عربستان امروز (شنبه) در جریان سفر به پاریس گفت: بشار اسد باید در آغاز فرایند گذار سیاسی در سوریه از قدرت کنار برود نه در انتهای آن.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۱    
دبیرکل سازمان ملل در سفر اخیر خود به آفریقا درباره تهدیدات داعش در لیبی هشدار داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۱    
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از نیاز به 13 سال زمان برای تکمیل چهار تریلیون ریال (400 هزار میلیارد تومان) طرح نیمه تمام در کشور خبر داد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۵    
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران اعلام کرد: سال آینده، سیگارهای جدید مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید و به بازار عرضه می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۱    
فضانورد آمریکایی پس از 340 روز از ایستگاه فضایی بین المللی به زمین بازگشت. هدف از ماموریت این فضانورد بررسی تاثیرات ماندگاری طولانی مدت انسان در فضا بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۸    
جسارت، فروتنی و تجربه گرایی سه ویژگی مهمی است که در باران کوثری پیدا می کنم. هرجا که ضرورتش بوده فعالیت اجتماعی داشته و، با دوری از انفعال و محافظه کاری ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۵    
اوراق سلف موازی استاندارد دوشنبه هفدهم اسفندماه برای نخستین بار در بورس کالای ایران روی یک محصول فولادی منتشر می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۶    
پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه ساعات کاری شعب بانک سپه در اسفند 94 و نوروز 95 را اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۶    
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی گفت: یک هزار هکتار از اراضی پارس جنوبی برای توسعه صنایع پایین دستی در صورت ارایه درخواست سرمایه گذاری آماده واگذاری به سرمایه گذاران بخش خصوصی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۶    
تندیس بلورین ششمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی در دستان مدیرعامل شرکت پتروشیمی فجر قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۶    
غلامرضا پناهی عضو هیأت مدیره و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران به همراه مدیران بخش بین الملل با آقای ریچارد سوندراجی مدیر منطقه خاورمیانه بانک سوسیته جنرال (Societe Generale) کشور فرانسه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۴    
مدیر عامل بانک صادرات ایران گفت: پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و ایجاد زنجیره ارزش بین واحد های تولیدی و مصرف کنندگان متناسب با نیاز مشتریان در دستور کار این بانک است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۱    
شرکت های کره جنوبی علاقه مند به حضور در طرح های پتروشیمی مکران هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۱    
فصل نوین همکاری سایپا و پژو سیتروئن همزمان با جشن 50 سالگی حضور شرکت سیتروئن در ایران آغاز خواهد شد .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۱    
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار کشور با اشاره به رکود سنگین حاکم بر فروش آجیل و خشکبار گفت: برخی از واحدهای صنفی برای خروج از این رکود اقدام به فروش آجیل و خشکبار به صورت قسطی به کارمندان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۵    
پروژه یک هزار هکتاری جنگل کاری کمربند سبز در شمال بزرگراه شهید بابایی تهران(دامنه جنوبی البرز) روز شنبه طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران شهری به بهره برداری رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۵    
بورس کالای ایران هفته گذشته میزبان معامله 69 هزار و 195 تن انواع محصولات پلیمری بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۵    
دستیار تخصصی طب سنتی ایران گفت: خانم هایی که هر روز یک یا چند لیوان شیر بادام مخصوص را میل نمایند، بعد از مدتی، دیگر نیازی به آرایش نخواهند داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۰    
رئیس سازمان حفظ نباتات وزارت جهاد کشاورزی گفت: 1200 نوع بیماری وآفت در بخش کشاورزی کشور شناسایی شده که مبارزه با آنها نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۹    
پس از آن که پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) از حضور 13 دانشگاه در بین دانشگاه های برتر جهان با رتبه بندی لایدن خبر داده بود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۸    
هافبک آلمانی مراکشی استقلال در بازی با راه آهن آنقدر خوب کار کرد که طرفداران تیمش را برای ادامه بازی های لیگ امیدوار کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۸    
نماینده فائو در جمهوری اسلامی ایران گفت: راهبرد مشارکت منطقه ای برای مدیریت پایدار آب از سال 2016 با تمرکز در ایران انجام می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۹    
بانک ملی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، بیش از هفت هزار و 653 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به مزدوجین کشور پرداخت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۹    
بانک کارآفرین در راستای افزایش ارائه خدمات بانکی به مشتریان، شعبه جدید خود در شهر تهران را افتتاح کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۹    
عضو ایرانی هیات مدیره موسسه GWP آلمان گفت: طبق تفاهم نامه با وزارت نیرو، این شرکت در امور آموزش، تحقیقات و مدیریت منابع و پروژه های آبی ایران مشارکت می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۳    
فراز کمالوند ترکیب تیمش برابر استقلال اهواز را معرفی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۳    
تارنمای وزارت امور خارجه لتونی اعلام کرد که با همکاری اتاق صنایع و بازرگانی این کشور در میزگردی چشم انداز همکاری های اقتصادی با ایران را بررسی کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۰    
قائم مقام پدیده مشهد گفت: فوتبال مقابل ملوان فنی و تماشاگرپسندی درنیامد اما سه امتیاز را گرفتیم که این سه امتیاز به آن سه امتیازهایی که زیبا بازی کردیم و نگرفتیم در!
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۷    
سال 1394 سال خوبی برای رشد اقتصادی کشور نبود. صنایع در رکود فرو رفته و بانک ها وضعیت مناسبی نداشتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۷    
علیرضا منصوریان با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۴    
کمیته انضباطی رای تخلف تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز مقابل سپاهان اصفهان را صادر کرد که بر این اساس تماشاگران تراکتورسازی از حضور در ورزشگاه محروم شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۴    
طبق برآورد محققان، تاثیر تغییر آب و هوا بر تولید مواد خوراکی می تواند منجر به مرگ بیش از 500 هزار نفر تا سال 2050 شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۱    
دلار آمریکا با روند کاهشی قیمت نسبت به اواخر هفته گذشته، 3443 تومان در بازار آزاد عرضه می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۱    
توتو اسپورت، روزنامه نزدیک به باشگاه یوونتوس مدعی شد که این باشگاه قصد دارد ایسکو، هافبک رئال مادرید را به خدمت بگیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۱    
پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی تبریز موفق به سنتز آزمایشگاهی نانوحامل های پلیمری شدند که از آن ها می توان در ژن درمانی سلول های سرطانی استفاده کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۸    
سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار با نفت تهران اظهار کرد: دولتی بودن باشگاه ها ضرر زیادی به فوتبال وارد کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۵    
نفتی ها که در نقل و انتقالات کارلوس سانتوس را از چنگ ذوب آهن در آوردند تصور نمی کردند که عمر حضور این بازیکن برزیلی در تیمشان تا این اندازه کوتاه باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۲    
فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری عامل اسید پاشی که شنبه هفته گذشته در آرایشگاه زنانه ای در سمنان اتفاق افتاد، خبر داد و گفت: متهم در اعترافی صریح، انگیزه اش را سرقت اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۶    
خطیب نماز جمعه تهران، روز گذشته ادبیاتی را به کار برد که می تواند الگوی مناسبی برای گفتمان حاکم بر خطبا و تریبون داران در دوران جدید باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۷    
مهرداد محمدی ستاره ابتدای فصل لیگ برتر فوتبال ایران همچنان روی عدد 6 استپ کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۷    
امروز عکسی در فضای تلگرامی منتشر شده که جمعی از نمایندگان مجلس را در حال بازدید از ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نشان می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۷    
معاون توسعه بازار فرابورس ایران با اشاره به فرصت های و تهدیدهای پیش روی اقتصاد و تشریح 3 برنامه اصلی بازار سرمایه در سال آینده گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۱    
امکان پرداخت اقساط تسهیلات از طریق دستگاه های خودپرداز بانک شهر فراهم شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۸    
صنعت پتروشیمی ایران به عنوان صنعتی پیشرو برای رسیدن به هدف های پیش بینی شده خود نیازمند حمایت بیشتر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۸    
روبات کاوشگر اقیانوس موفق به کشف گونه ای از آبزیان شد که پیش از این توسط انسان رویت نشده بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۵    
به چهره معصوم دو کودکی که علامت پیروزی را رو به دوربین ها گرفته اند، دقت کنید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی خبر از پیوستن ایران به جمع 15 کشور اصلی دارای فناوری فضایی داد و نوشت: ماهواره دوستی ایران آماده پرواز است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۶    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از تدارک و عرضه کنسرو مرغ برای مسافران نورزی خبر داد و گفت: از امروز هر کیلوگرم مرغ منجمد در فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار کشور حداکثر با قیمت 51 هزار ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۰    
شاخص کل بورس در جریان معاملات امروز شنبه بازار سرمایه با 324 واحد رشد دوباره در ارتفاع 78 هزار و 22 واحد قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۳    
تولید میعانات گازی پالایشگاه های کشور در 11 ماه امسال با 20 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال به 27,8 میلیون مترمکعب رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۱    
معاون نظارتی بانک مرکزی از تلاش این بانک برای رفع نگرانی بانک های خارجی برای همکاری با بانک های ایرانی پس از برجام خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۲    
بازار کار با پدیده دستفروشان جوان مواجه و تعداد آنها در پایان سال چند برابر شده است، آنها می گویند از یافتن شغل رسمی ناامید شده و برای گذران زندگی و کسب روزی به دستفروشی رو آورده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۳    
قیمت انواع آجیل و خشکبار در آستانه نوروز با حدود 10 درصد افزایش قیمت نسبت به ماه قبل در بازار عرضه می شود و نرخ پسته اعلا هم به 90 هزار تومان رسیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۳    
ستاره گلزن تیم فوتبال بارسلونا با تمام شایستگی ها دچار افت شده و خبری از گلزنی های او نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۳    
عضو شورای ملی زعفران از کاهش 500 هزار تومانی قیمت زعفران در بازار خبر داد و گفت: برای متعادل شدن قیمت ها، نرخ این محصول باید 500 هزار تومان دیگر هم ارزان شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۰    
قیمت نفت خام سبک ایران در هفته منتهی به 26 فوریه (هفتم اسفند ماه) بدون تغییر نسبت به هفته گذشته، در سطح 29 دلار و 56 سنت تثبیت شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۰    
رامبد جوان در صفحه شخصی خود درباره ادامه ساخت برنامه خندوانه مطالبی را منتشر و اعلام کرد که خندوانه برنامه ای جذاب و سرگرم کننده و سرحال خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۸    
مطالعه جدید محققان نشان می دهد مصرف بادام زمینی یا کره بادام زمینی به میزان چهار دفعه در هفته می تواند کلید مبارزه با چاقی باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۹    
در حالی شنیده ها حاکی از آن است از ابتدای فرودین ماه کارت سوخت برای استفاده از بنزین دیگر مورد استفاده قرار نخواهد گرفت که مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا با وجودکاهش شدید قیمت نفت از صرفه اقتصادی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۶    
رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی و اقتصادی از جبران غرامت ناشی از ملی شدن و سلب مالکیت برای سرمایه گذاران خارجی خبر داد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۱    
براساس مصوبه هیأت مدیره پست بانک ایران، جرایم دیرکرد تسهیلات و تعهدات بدهکاران این بانک بخشیده می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۱    
بانک سرمایه عنوان کارآفرین برتر را از ششمین جشنواره سالانه تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور دریافت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۶    
مدیرعامل بانک ملی با مقامات عالی بانک VTB درمسکو دیدار کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۰    
ارائه دهندگان خدمات موبایل و کامپیوتر از تقاضای قابل توجه مراجعانی خبر می دهند که به دنبال هک و دسترسی به تلگرام آشنایانشان هستند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۷    
حدود 94 سال پیش بود که داستان واردات خودرو به ایران با اولین خودروسواری فورد به دستور مظفرالدین شاه از کشور بلژیک آغاز شد، خودرویی که به دلیل دود زیاد به کالسکه دودی معروف شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۴    
معاون رئیس پلیس دبی در جدیدترین حمله لفظی به ایران، خواستار اخراج تمام ایرانی های ساکن امارات شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۲    
پنجمین قسمت برنامه تلویزیونی 180 درجه با موضوع آینده رابطه ایران و عربستان جمعه شب از شبکه افق به روی آنتن رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۹    
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی دلار را با یک ریال کاهش 3020 تومان اعلام کرد، این در حالی است که نرخ 28 ارز در سبد ارزهای بانک مرکزی تقویت شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر مرحوم آیت الله واعظ طبسی نماز میت اقامه کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۶    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: ایران از توسعه همکاری های متقابل با اتحادیه اروپا استقبال می کند تا سرمایه گذاران از فرصت های استثنایی اقتصاد ایران بهره مند شوند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۳    
دویچه وله گزارش داد: با جدی تر شدن بازگشت خودروسازان اروپایی و کره ای به ایران، موقعیت خودروسازان چینی به طور جدی به خطر افتاده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۰    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار امروز پانزدهم اسفند 94 به شرح ذیل می باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۷    
سفیر ایران در آلمان گفت: دریافت و پرداخت بانک ایران و اروپا از دو روز پیش آغاز شده و هفتم تا پانزدهم مارس (16 تا 24 اسفند ماه) بانک ملی نیز به این شبکه می پیوندد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۱    
افزایش سقف وام در دوره های مختلف سیکل های تجاری، اثر متفاوت بر بازار می گذارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۸    
فقدان شاخص های روزآمد و آینده نگر در بخش واقعی، باعث اختلاف آرا در خصوص وضعیت کلی اقتصاد شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۸    
ناسا تصویر شهرهای ژاپن را از ارتفاع 400 کیلومتری منتشر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۵    
کاپیتان متعصب گرگ ها شب گذشته در بازگشت دوباره اش به ترکیب مقابل فیورنتینا بعد از بازی درباره تمدید قراردادش سکوت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۵    
دورترین کهکشان به زمین در تاریخ بشریت با فاصله بیش از 13 میلیارد سال نوری رصد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۵    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: موز با کاهش هزار تومانی در هر کیلو به قیمت 3300 تومان در بازار عرضه می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۲    
طبق یک مطالعه جدید، در برخی مواقع نادر، یک واقعه بسیار شادی آور هم ممکن است به قلب آسیب برساند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۲    
تازه ترین اثر علیرضا قربانی با عنوانِ دُخت پری وار با آهنگسازی مهیار علیزاده روز گذشته در فرهنگسرای نیاوران رونمایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از تماشای بازی تراکتورسازی و الجزیره مقابل حریفان اماراتی امروز به تهران بازگشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۶    
پپ گوآردیولا سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ می گوید هواداران فوتبال پس از شکست غیر مترقبه صدرنشین بوندسلیگا به آرزوی خود برای دیدن یک رقابت مهیج تر بر سر قهرمانی در این فصل رسیده اند.
  • ۱