چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 12 اسفند 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 1 اسفند 1394 ایران اکونومیست 2 اسفند 1394 ایران اکونومیست 8 اسفند 1394 ایران اکونومیست 9 اسفند 1394 ایران اکونومیست 10 اسفند 1394 ایران اکونومیست 11 اسفند 1394 ایران اکونومیست 12 اسفند 1394 ایران اکونومیست 13 اسفند 1394 ایران اکونومیست 14 اسفند 1394 ایران اکونومیست 15 اسفند 1394 ایران اکونومیست 16 اسفند 1394 ایران اکونومیست 17 اسفند 1394 ایران اکونومیست 18 اسفند 1394 ایران اکونومیست 19 اسفند 1394 ایران اکونومیست 20 اسفند 1394 ایران اکونومیست 21 اسفند 1394 ایران اکونومیست 22 اسفند 1394 ایران اکونومیست 23 اسفند 1394 ایران اکونومیست 24 اسفند 1394 ایران اکونومیست 25 اسفند 1394 ایران اکونومیست 26 اسفند 1394 ایران اکونومیست 27 اسفند 1394 ایران اکونومیست 28 اسفند 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۳۲    
ادعای یک مقام پیشین در دولت احمدی نژاد درباره "استعفای دیرهنگام" یکی از برندگان انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران واکنش هایی را برانگیخته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۶    
در صورت تحقق وعده مقامات بانک مرکزی، سقف برداشت روزانه از خودپردازها از 200 به 400 هزار تومان افزایش می یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۵    
بر اساس محاسبات اوپک که روز چهارشنبه اعلام شد، قیمت هر بشکه نفت این سازمان دیروز (سه شنبه) به 31 دلار و 59 سنت در هر بشکه رسید که نسبت به روز پیش از آن 4.8 درصد افزایش نشان می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۲    
هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: امیدواریم خدا سلامتی به آیت الله طبسی هدیه کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۲    
کارشناسان معتقدند مصوبه اخیر شورای پول و اعتبار برای دو برابر کردن تسهیلات مسکن با توجه به عدم شمولیت و میزان بالای اقساط، تاثیر بلندمدتی بر بازار مسکن ندارد و نمی تواند به قیمت ها شوک بدهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۹    
هواپیمایی امارات طولانی ترین پرواز بدون توقف جهان را به نام خود ثبت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۶    
کره جنوبی قصد دارد واردات نفت خود از ایران به ویژه میعانات را افزایش دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۳    
معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور در نامه ای به رییس سازمان صداوسیما از گردش مالی صحیح و منطبق با اقتصاد مقاومتی در رسانه ملی قدردانی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۴    
وزیر دفاع آمریکا ضمن متهم کردن پکن به انجام اعمال تجاوزکارانه در دریای چین جنوبی، به تهدید این کشور پرداخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۸    
منابع خبری گزارش دادند که شورای امنیت سازمان ملل متحد روز چهارشنبه به اتفاق آرا شدیدترین تحریم ها علیه کره شمالی را در 20 سال اخیر برای آزمایش های اتمی این کشور، تصویب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۵    
کمیته امدادرسانی سازمان ملل در عراق (یونامی) اعلام کرد که خشونت های مستمر در عراق منجر به کشته شدن دستکم 670 نفر در ماه گذشته میلادی شد که تقریبا دو سوم این تعداد غیرنظامی بودند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۲    
دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی در نامه ای به رئیس جمهوری راهکارهای تحقق برخورداری 95 درصد جمعیت روستایی به راه مناسب تا پایان دولت یازدهم را اعلام کرد و رئیس جمهوری نیز براساس همین موضوع نامه ای برای ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۳    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: درهرعرصه ای که خطری مردم، نظام وانقلاب اسلامی را تهدید کند، سپاه در اوج ایثار و گذشت و فداکاری همواره سپر بلا در برابر خطرات و تهدیدات است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۸    
گمرک ایران با صدور بخشنامه ای با الزامی کردن اخذ مجوز قبلی ترانزیت محموله های گیاهی اعلام کرد: تا اطلاع ثانوی عبور خارجی انواع میوه فقط با تودیع ضمانت نامه بانکی معتبر میسر است و از ارسال محموله های ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۸    
نمایندگان پارلمان لبنان بار دیگر با به تعویق انداختن جلسه تعیین رئیس جمهور، انتخاب یکی از دو نامزد مطرح برای این پست را به 23 مارس (4 فروردین) موکول کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که در مدت 72 ساعتی که آتش بس در سوریه برقرار شده 31 مورد نقض آتش بس صورت گرفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۶    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: شصت و یکمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی ساعت 24 پنجشنبه 20 اسفندماه امسال واریز می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۳    
ژرژ مندس، معروفترین مدیر برنامه های فوتبال دنیا، ایجنت ستارگانی چون رونالدو، دی ماریا، دخیا و... برای فاش نشدن اسرار موکلانش، به مدیر وبسایت جنجالی Football Leaks پیشنهاد رشوه داده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۱    
هواداران آرسن ونگر می توانند از نظرات کارشناسی او در جریان برگزاری رقابت های جام ملت های اروپا در سال 2016 استفاده کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۵    
تیم متمول الاهلی عربستان عصر امروز(چهارشنبه) و در ادامه برگزاری رقابت های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم نسف قارشی ازبکستان شکست خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۹    
مدیران فرابورس ایران در نشست هم اندیشی با مقامات بورس استانبول، زمینه های همکاری مشترک میان این دو نهاد مالی را بررسی کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۶    
در آخرین روز معاملاتی هفته، بالاترین ارزش معاملات در نماد اسناد خزانه اسلامی رقم خورد و ارزش معاملات فرابورس به بیش از 2 هزار و 371 میلیارد ریال رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۲    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: شاخص قیمت کالاهای صادراتی در سال های 1391، 92 و 93 به ترتیب برابر با 119.6، 154.5 و 171 است که درصد افزایش آنها نسبت به سال قبل به ترتیب برابر با 19.6- 29.2 و 10.7 درصد است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۹    
رئیس جمعیت طرفداران ایمنی راه ها با بیان اینکه سالیانه بیش از 17 هزار نفر بر اثر حوادث رانندگی در کشور جان خود را از دست می دهند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۳    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات امروز چهارشنبه بازار سرمایه با 48 واحد رشد در ارتفاع 77 هزار و 697 واحدی قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۳    
تفاهم نامه همکاری های ریلی بین راه آهن ایران و شرکت هیوندای - روتم کره جنوبی برای تامین 150 دستگاه ریل باس از محل اعتبارات فاینانس به امضا رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۸:۱۴    
جامعه جهانی ارتباطات مالی بین بانکی یا همانSWIFT یک انجمن تعاونی است که در ماه مه 1973 میلادی توسط 239 بانک از پانزده کشور اروپایی و آمریکای شمالی راه اندازی شد و هدف از آن جایگزینی روش های ارتباطی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۸    
احسان علیخانی به مدت 8 شب و با محوریت انتخاب بهترین های سال 94 در تلویزیون با اجرای برنامه سه ستاره به رسانه ملی می آید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۶    
ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی شعب منتخب بانک کشاورزی در سراسر کشور به هموطنان خدمات بانکی ارائه می دهند
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۳    
فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا می گوید که رابطه اش با جدی ترین رقیبش بهتر شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۳    
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اعلام خبر ایجاد فاز 2 منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر، گفت : در مرحله شناسایی فاز 2 منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر هستیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۹    
با حضور رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، از کتاب های تازه انتشار یافته در انتشارات ساپکو رونمایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۶    
نویسنده پرفروش بریتانیایی با تایید این که فیلم جدیدش جانوران شگفت انگیز و زیستگاه های آنها سه گانه خواهد بود، شایعه اقتباس سینمایی از هری پاتر و کودک نفرین شده را رد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۶    
پژوهشگران ژاپنی با استفاده از نانوالیاف، گرافن و نانولوله کربنی موفق به ساخت ماده ای شدند که با استفاده از آن می توان دستکشی برای جراحی تولید کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۸    
بدافزارها می توانند در ایمیل ها، متون و گشت و گذارهای وب شما جاسوسی کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۳    
به منظور گسترش فرهنگ تکریم مشتریان، کارکنان و مدیران نمایندگی های مشتری مدار و اخلاق محور گروه سایپا مورد تشویق نقدی قرار گرفتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۳    
در صورت تصویب آئین نامه شورای صنفی نمایش توسط رئیس سازمان سینمایی ترکیب احتمالی اکران نوروز 95دو فیلم کمدی با 4فیلم اجتماعی و خانوادگی با هم رقابت می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۸    
مرکز طراحی و توسعه محصولات ایران خودرو آخرین دستاوردهای خود را در نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ارایه کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۵    
عرفان خان ، بازیگر برجسته بالیوود، علاوه بر بازی در فیلم بنگلادشی شرایط دشوار ، آن را تهیه کنندگی نیز خواهد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۵    
علی شریعتی مقدم: افغان ها با بردن پیاز زعفران از ایران به افغانستان و با کمک اروپایی ها برنامه منسجم و منظمی را برای توسعه کاشت و صادرات زعفران در کشور خود طراحی کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۲    
محققان موسسه فناوری فدرال سوئیس، فیلم های الکترونیکی جدیدی را توسعه داده اند که به راحتی خم شده و تا چهار برابر طول اولیه خود کشیده می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۲    
شرکت ایران خودرو دیزل کاربری آمبولانس خودرو پیکاپ فوتون را به عنوان جدیدترین کاربری طراحی شده برای این خودرو در نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران معرفی و رونمایی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۲    
یک تیم به رهبری دکتر گرگوری میر از بیمارستان کودکان سینسیناتی با همکاری شرکت نوآوری Q30 ، یک گردن بند جدید را توسعه دادند که از ضربات و آسیب های مغزی جلوگیری می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۲    
سرمربی روخی بلانکو اعتراف کرد که گرفتن بارسلونا در رقابت های لالیگا تقریباً غیرممکن است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۲    
به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، در مراسمی که با حضور علی اصغر سفری ، مدیرعامل ، و طهمورث حسن قلی پور ، رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در محل ستاد مرکزی بانک گردشگری برگزار شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۹    
سمینار کاربردی سازی پژوهش های فناوری نانو با حضور جمعی از اساتید، دانشجویان تحصیلات تکمیلی، کارشناسان و متخصصان عرصه نانوی کشور در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۹    
افزایش سطح مطالعه و همچنین دسترسی ارزان قیمت همه شهروندان به مجلات مورد علاقه شان، اهداف اصلی اجرای دیوار مهربانی خواندنی ها در تهران است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۰    
می گویند "نیش عقرب نه از ره کین است، اقتضای طبیعتش این است." ؛ حالا حکایت دلواپسان است که گویا اقتضای طبیعت شان، فحاشی و تهمت زنی است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۶    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان این که به دنبال تعامل با سازمان های بین المللی برای برطرف کردن مشکل ریزگردها هستیم، گفت: باید با اقدامات علمی و فرابخشی کار را دنبال کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۰    
نرخ دلار و سکه تمام طرح جدید در مقایسه با دیروز روند افزایشی پیدا کرده و به ترتیب 3476 تومان و همچنین یک میلیون و 3000 تومان در بازار آزاد عرضه می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۱    
کارشناسان اقتصادی بر این باور هستند که سال جاری میلادی سکوی پرتاب قیمت جهانی طلا است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۵    
در صورت تحقق وعده مقامات بانک مرکزی، سقف برداشت روزانه از خودپردازها از 200 به 400 هزار تومان افزایش می یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۴    
نفت تهران در نظر دارد در بازی روز یکشنبه هفته آینده خود با ذوب آهن با لباس یکدست مشکی و درج عکس اکبر دارستانی روی پیراهن بازیکنان به جای لوگوی این باشگاه به میدان برود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۴    
طبق مطالعه جدید محققان، ویروس زیکا ممکن است موجب بروز سندروم گیلن باره ، نوعی اختلال که در آن سیستم ایمنی بدن به سیستم عصبی حمله می کند، شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۱    
با حضور جمع بزرگی از هنرمندان برجسته کشور و تنی چند از مدیران اقتصادی کشور مراسم رونمایی از هنرکارت بانک تجارت برگزار شد .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۱    
بانک کشاورزی در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیکی خود، خدمت جدیدی با عنوان بانکداری دیجیتالی را ارائه کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۸    
رئیس اتحادیه گوشت سفید اصفهان گفت: افزایش قیمت براساس تقاضای مصرف کننده مشخص می شود و براساس عرف ما افزایش قیمت داریم و زمانی که تقاضا افزایش یابد قیمت نیز افزایش می یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۸    
روزنامه واتیکان پس از اهدای جایزه اسکار به فیلم کانون توجه ، از این فیلم تجلیل کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۱    
بررسی درآمد خانوارهای شهری در دوره 92- 1384 نشان داد که متوسط هزینه کل خانوارهای شهری با رشد متوسط سالانه 16 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۹    
استرالیا امروز چهارشنبه به طور رسمی پس از اجرایی شدن برجام تحریم های خود علیه جمهوری اسلامی ایران را لغو کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۳    
مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: بیش از 60 درصد محصولات تولیدی پتروشیمی کشور صادر می شود و رفع تحریم ها و ارزان شدن خوراک واحدهای پتروشیمی پیامد رشد صدور به خارج را به دنبال دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۷    
نماینده مستقر سازمان خوار و بار جهانی(فائو) در ایران گفت: راهکار اصلی برای خروج ایران از چالش کمبود آب، تدوین و اجرای برنامه راهبردی حکمرانی پایدار آب است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۴    
بانک مرکزی گزارش هفتگی متوسط قیمت خرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران را برای هفته منتهی به هفتم اسفندماه 94 را اعلام کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۴    
جدیدترین گزارش شرکت ملی نفت از افزایش 3.5 میلیارد بشکه ای ذخایر قابل برداشت نفت ایران و سبقت از عراق در رده بندی کشورهای دارنده بزرگترین ذخایر طلای سیاه در اوپک حکایت دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۱    
رئیس جمهوری در پیامی به همایش روز ملی آب تاکید کرد که دولت همچنان با جدیت، بهبود مدیریت مصرف آب در کشور را در دستور کار خود قرار دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۳    
فعالیت پنج نمایشگاه فروش بهاره به منظور عرضه مستقیم کالاهای موردنیاز مردم از امروز(چهارشنبه) به مدت 10 روز در سطح مناطق مختلف تهران آغاز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۳    
بهبود اقتصادی در آمریکا که موجبات رشد ارزش دلار و بالا رفتن انتظار سرمایه گذاران از افزایش نرخ بهره در این کشور را فراهم کرده بود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۸    
انتشار اخباری در خصوص تعرض یک کارگردان سینما به یک دختر علاقمند به سینما طی روزهای اخیر جنجال آفرین شده اما هیچ شواهد و مستنداتی دال بر وجود چنین کارگردانی در سینمای ایران وجود ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۸    
شورای پول و اعتبار در ادامه برنامه های دولت برای خروج از رکود، شب گذشته در آستانه سال نو شرایط خانه دار شدن مزدوجین را تسهیل کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۵    
درحالی که اخیرا پارلمان اروپا قطعنامه غیرالزام آوری را برای تحریم تسلیحاتی عربستان از سوی کشورهای اروپایی تصویب کرده، نخست وزیر انگلیس یک روز بعد از تصویب این قطعنامه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۲    
مادری آمریکایی طی شش سال گذشته با کمک فرزندانش پوستر فیلم هایی که در رقابت های اسکار نامزد می شوند را در قالب عکس بازسازی کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۹    
طبق یک مطالعه جدید، تغییر ساعت در ابتدای فصل بهار ممکن است باعث افزایش ریسک بروز سکته در افراد مستعد به سکته شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۶    
معاینه کودکان حاشیه شهر مشهد توسط دانشجویان پزشکی
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۶    
چهل شعبه بانک کارآفرین در ایام تعطیلات نوروزی به عنوان شعب کشیک، آماده خدمت رسانی به مشتریان خواهند بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۶    
حمید نعمت الله کارگردان فیلم رگ خواب معتقد است هر کارگردانی در مورد ارتباط فیلمش با مردم خیالبافی هایی دارد و او هم فکر می کند این فیلم می تواند رگ خواب مردم را به دست آورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۶    
بانک صادرات ایران در آستانه فرا رسیدن نوروز به منظور خدمات رسانی مطلوب تر به مشتریان، زمان فعالیت شعب خود در روزهای پایانی سال 94 را افزایش داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۳    
Kiddle نام جستجوگر اینترنتی مخصوص کودکان در اینترنت است که از قابلیت بلوکه کردن نتایج جستجوی نامناسب برای کودکان برخوردار است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۰    
رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از وجود 75 هزار کامیون با عمر بالای 35 سال ، در کشور خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۷    
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از دستگیری عاملین انتشار تصاویر خصوصی دختر نوجوان در فضای مجازی خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۷    
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: بخش خصوصی در زمینه شرایط فعلی آب کشور دغدغه ها و نگرانی هایی دارد چرا که با وجود کاهش 50 درصدی روان آب های کشور همچنان شاهد سدسازی هستیم و سرعت بسته شدن چاه های غیرمجاز ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۱    
استرالیا خبر داد برخی تحریم های ضدایرانی را تسهیل می کند و برخی دیگر همچنان باقی خواهد ماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۸    
یک مقام مسئول از عرضه اولیه سهام شرکت سبحان انکولوژی درنماد معاملاتی "دسانکو" در آینده نزدیک خبر داد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید به دنبال انتقاد رونالدو از بازیکنان، بعد از شکست در دیدار شنبه شب برابر اتلتیکو مادرید ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۳    
نمایندگان کارگران می گویند دولت با این استدلال که حقوق سال 94 کارگران بیشتر از کارمندان افزایش داشته، با توافق کارگران و کارفرمایان درباره افزایش 20 هزار تومانی حق مسکن ماهیانه مخالفت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۳    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: میزان فوت بر اثر مسمومیت با گاز منواکسیدکربن از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه امسال در این استان نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل، 4 / 11 درصد کاهش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۹    
رئیس جمهوری سوریه در مصاحبه با تلویزیون آلمان درباره شرط عفو گروه های مسلح فعال در این کشور و همچنین آینده سوریه صحبت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۶    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو از انعقاد نخستین قرارداد وزارت نیرو با یک شرکت اروپایی چند ملیتی در پسابرجام خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۳    
طبق مطالعه جدید محققان، کمبود خواب نه تنها موجب افزایش مصرف کالری می شود بلکه موجب بروز تغییراتی در لذت بردن از خوردن غذا هم می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۳    
مدیرعامل خانه هنرمندان ایران گفت: عکاسان دوره جنگ بخش بسیار برجسته، تابناک و پاک تاریخ این سرزمین را برای همیشه تثبیت کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۰    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری کمیسیون ایمنی راه ها در آستانه سفرهای نوروزی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده انتظار داریم امسال هموطنان با امنیت بیشتری سفرهای نوروزی خود را انجام دهند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۱    
مراسم تشییع پیکر مرحوم علی اکبر دارستانی مربی بدنساز تیم فوتبال نفت تهران امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید شیرودی با حضور جامعه ورزشی کشور برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۸    
در نخستین همایش که توفان تلاطم های ارزی و تورمی آغاز به وزیدن کرده بود بر این نکته تاکید شد که هر زمان سیاست های پولی و ارزی پاسخگوی واقعیت های بازار بوده و با انضباط مالی همراه شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۳    
محقق ایرانی برنده جایزه جهانی، باتوجه به تحقیقات موفقیت آمیز در زمینه درمان آلزایمر پیش بینی کرد که ایران تا 5 الی 6 سال آینده به قطب درمان آلزایمر درجهان تبدیل می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۱    
برخی از کارشناسان با انتقاد از هزینه های بالا در مراحل تولید تخم مرغ، گوشت و شیر، معتقدند که دلیل اصلی این امر به خوراک دام و طیور مربوط بوده و باید چنین وضعیتی اصلاح شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۹    
سرمربی تیم فوتبال آ ث میلان بعد از پیروزی پرگل برابر آلساندریا و صعود به فینال جام حذفی ایتالیا گفت که اولین هدفمان را در این فصل محقق کردیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۶    
هافبک ذوب آهن اصفهان گفت: برابر لخویا بد بازی نکردیم، البته فشردگی مسابقات در روند تیم موثر بود و به ضرر ما تمام شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۰    
این روزها اعمال سلیقه در اجرای مقررات از سوی داوران کشتی در میادین مهم بین المللی به یک نگرانی برای مربیان کشورهای صاحب کشتی جهان از جمله محمدبنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران مبدل شده ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۲    
دیمیتری راگوزین معاون دفاعی نخست وزیر روسیه ادعای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) مبنی بر استفاده از بمب ها و موشک های غیردقیق در عملیات هوایی ضدتروریستی این کشور در سوریه را رد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۲    
کره شمالی امروز - چهارشنبه - اعلام کرد که نشست حقوق بشر شورای امنیت سازمان ملل در ژنو را تحریم کرده و در آن شرکت نمی کند.
  • ۱