چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۸:۱۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 20 اسفند 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 1 اسفند 1394 ایران اکونومیست 2 اسفند 1394 ایران اکونومیست 8 اسفند 1394 ایران اکونومیست 9 اسفند 1394 ایران اکونومیست 10 اسفند 1394 ایران اکونومیست 11 اسفند 1394 ایران اکونومیست 12 اسفند 1394 ایران اکونومیست 13 اسفند 1394 ایران اکونومیست 14 اسفند 1394 ایران اکونومیست 15 اسفند 1394 ایران اکونومیست 16 اسفند 1394 ایران اکونومیست 17 اسفند 1394 ایران اکونومیست 18 اسفند 1394 ایران اکونومیست 19 اسفند 1394 ایران اکونومیست 20 اسفند 1394 ایران اکونومیست 21 اسفند 1394 ایران اکونومیست 22 اسفند 1394 ایران اکونومیست 23 اسفند 1394 ایران اکونومیست 24 اسفند 1394 ایران اکونومیست 25 اسفند 1394 ایران اکونومیست 26 اسفند 1394 ایران اکونومیست 27 اسفند 1394 ایران اکونومیست 28 اسفند 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۶    
چین اعلام کرد که در کنار برخی از کشورهای مختلف جهان با ایران نیز در خصوص اجرای طرح های ریلی در حال گفت وگوست و امیدوار است طی ماههای آینده به توافقات مناسبی با تهران در این رابطه دست یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۳    
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه در سال 95 شاهد جذب منابع مالی خارجی و سرمایه گذاری در کشور خواهیم بود گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۲۱:۱۵    
جانشین معاون منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح ، از تمدید طرح جریمه مشمولان غایب تاپایان سال 95 و فرآهم شدن امکان پرداخت قسطی مبلغ طرح جریمه مشمولان غایب از سال آینده خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۲۱:۱۵    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه با دبیرکل مجمع گفتگوی همکاری آسیا در بانکوک دیدار و در زمینه راه های ارتقای همکاری کشورهای این قاره بزرگ گفت و گو کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۹    
سرویس مطبوعاتی کرملین امروز (پنجشنبه) اعلام کرد: رئیس جمهوری روسیه و نخست وزیر یونان در جریان تماسی تلفنی به مساله بحران سوریه پرداخته و بر لزوم نظارت بر اجرای این آتش بس تاکید کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۹    
مصاف استقلال و پدیده با تساوی بدون گل به پایان رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:در حال حاضر 21 پایگاه اورژانس هوایی در کشور فعال است که در تلاش برای افزایش این تعداد به 45 پایگاه هستیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۳    
صدر اعظم آلمان امروز (پنجشنبه) هشدار داد: اقدامات یکجانبه برخی از کشورهای حوزه بالکان برای متوقف کردن سیل مهاجران از خاک کشورهایشان این بحران را در طولانی مدت حل نخواهد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۳    
اجرای طرح بوته کاری و نهال کاری چهارهزار هکتار از اراضی شندآباد شهرستان شبستر در راستای احیای دریاچه ارومیه شروع شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۰    
تسلط ارتش سوریه بر چندین روستای جدید در حومه حلب و فرار تروریست های جبهه النصره از حومه ادلب از مهمترین اخبار امنیتی سوریه است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۸    
صالحی گفت: در یک مراسم هنگامی که آماده سخنرانی می شدم، پیامکی رسید که متعجب شدم. در این پیامک نوشته شده بود: علی اکبر صالحی به سمت سرپرست وزارت امور خارجه منصوب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۵    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: برخی بزرگان هستند که رای آوردن و نیاوردن آنها هیچ خللی در شخصیت آنها ایجاد نمیکند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۵    
یک منبع آگاه در دولت حسن روحانی رئیس جمهور ایران در گفت وگو با خبرگزاری روسی اسپوتنیک ، اظهار داشت که رئیس جمهور ایران اواسط بهار سال آینده شمسی به ترکیه سفر خواهد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۵    
در بازار امروز (پنج شنبه) قیمت سکه تمام طرح جدید 1500 تومان نسبت به روز قبل کاهش یافت و یک میلیون و 11 هزار تومان فروخته می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۹    
ابراهیم حاتمی کیا در گفت و گو با محمد قوچانی در مجله مهرنامه به برخی ناگفته های سال های گذشته خود و دلایل اعتراضاتش اشاره کرده که بخش هایی از این گفت وگو را می خوانید:
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۹    
ایران اکونومیست - رسانه های آمریکایی خبر داده اند که در جریان یک تیراندازی در شهر ویلکینسبرگ، در نزدیکی پیتزبرگ در پنسیلوانیا دست کم پنج نفر (چهار زن و یک مرد) کشته شده و سه نفر دیگر زخمی شده اند. ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۶    
رئال مادرید با مهاجم باشگاه بوروسیا دورتموند به توافق شفاهی دست یافته و حاضر است برای جذب او 100 میلیون یورو پرداخت کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۶    
مراسم رونمایی بازی رایانه ای سفر جنجالی با حضور جمعی از مسئولان استانی در شهرداری قم برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۶    
اختصاص 29 اصل از قانون اساسی (اصول 113 تا 142) به امور قوه مجریه، نشانگر وظایف سنگین دولت و رئیس آن است. رئیس جمهور در طول یک روز یا یک هفته، چطور به این وظایف می رسد؟
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۶    
شاخص بورس اوراق بهادار آخرین روز کاری هفته را با اندکی افزایش به پایان رساند و توانست با ثبت 92 واحد رشد، به رقم 78 هزار و 312 واحد برسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۷    
در هفته پنجاه و یکم سال جاری ضمن عرضه اولیه سهام 2 شرکت در بازار فرابورس، حجم معاملات با رشد 69 درصدی نسبت به هفته قبل از آن مواجه شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۴    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از افزایش 42 درصدی بودجه وزارت ورزش و جوانان در سال 95 خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۹    
معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از پایان مهلت به ایرلاین های بدهکار برای تعیین تکلیف بدهی خود خبر داد و گفت: دیروز(چهارشنبه) با حضور در دادسرا ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۷    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: ساخت سد سیمره در استان ایلام در دوران تحریم، توان مهندسی ایران را نشان می دهد که یک افتخار ملی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۱    
سد و نیروگاه سیمره به عنوان بزرگ ترین سد غرب کشور، صبح پنجشنبه در مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهوری در ایلام به بهره برداری رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۶    
آخرین یارانه نقدی امسال در حالی ساعت 24 امشب( بیستم اسفند ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد که به نظر می رسد با مصوبه های اخیر مجلس شورای اسلامی در بودجه سال 95 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۳    
خط تولید قطارهایی که قرار است برای خطوط مترو ایران مورد استفاده قرار گیرد، امروز پنجشنبه رسما در شمال شرق چین راه اندازی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۷    
تفاهم ناهم همکاری های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی(هما) و گروه شرکت های هواپیمایی لوفت هانزا در پنج زمینه فنی، بازرگانی، سیستم ها و نرم افزارهای هوانورد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۴    
سفیر ایران در آلمان از برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور در اردیبهشت ماه 1395 در تهران خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۲    
متروی فرودگاه مهرآباد سه شنبه 25 اسفندماه سال جاری به افتتاح می رسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۹    
رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: گرمای هوا باعث فراوانی و ارزانی پرتقال و ارسال محموله های پرتقال از شهرهای شمالی شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۹    
تیم فوتبال باشگاه هجر سعودی که در آستانه سقوط به دسته پایین تر لیگ حرفه ای این کشور قرار دارد، دومین مربی خارجی خود را اخراج کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۶    
معاون فرهنگی آستان مقدس امام خمینی(ره) گفت: مراسم سالگرد درگذشت فرزند گرامی حضرت امام راحل، مرحوم سید احمد خمینی همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور یادگاران امام در حرم مطهر امام راحل ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۶    
باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، دستور اجرایی مربوط به "وضعیت اضطرارای ملی" علیه ایران را تمدید کرده و گفته است که با وجود "توافق هسته ای تاریخی" با ایران ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۶    
وزیر بازرگانی انگلستان در رأس بزرگترین هیئت تجاری تاریخ این کشور به ایران سفر می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۶    
سخنگوی وزارت امورخارجه درپاسخ به ادعای برخی منابع غربی اظهارداشت: رزمایش اخیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سلاح های به کارگرفته شده در آن، نه تنها تعارضی با تعهدات ایران تحت برجام ندارد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۰    
محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، به نشانه حمایت از محیط بان دربند دنا در آیین گلریزانی که قرار است فردا (جمعه) برای کمک به این محیط بان برگزار شود، حضور می یابد.