چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۲:۲۳May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 18 اسفند 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 1 اسفند 1394 ایران اکونومیست 2 اسفند 1394 ایران اکونومیست 8 اسفند 1394 ایران اکونومیست 9 اسفند 1394 ایران اکونومیست 10 اسفند 1394 ایران اکونومیست 11 اسفند 1394 ایران اکونومیست 12 اسفند 1394 ایران اکونومیست 13 اسفند 1394 ایران اکونومیست 14 اسفند 1394 ایران اکونومیست 15 اسفند 1394 ایران اکونومیست 16 اسفند 1394 ایران اکونومیست 17 اسفند 1394 ایران اکونومیست 18 اسفند 1394 ایران اکونومیست 19 اسفند 1394 ایران اکونومیست 20 اسفند 1394 ایران اکونومیست 21 اسفند 1394 ایران اکونومیست 22 اسفند 1394 ایران اکونومیست 23 اسفند 1394 ایران اکونومیست 24 اسفند 1394 ایران اکونومیست 25 اسفند 1394 ایران اکونومیست 26 اسفند 1394 ایران اکونومیست 27 اسفند 1394 ایران اکونومیست 28 اسفند 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۶    
نیروگاه یک مگاواتی خورشیدی ایران در کمتر از یکسال به همت متخصصان پژوهشگاه نیرو به عنوان بازوی تحقیقاتی صنعت برق و انرژی کشور اجرا و بهره برداری شده و با موفقیت به شبکه برق سراسری متصل شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۰    
وزیران راه و شهرسازی ایران و حمل و نقل بلغارستان تفاهمنامه همکاری های دو کشور در زمینه های صنعتی، تجاری، حمل و نقل، کشاورزی، انرژی، هواشناسی، گردشگری و فرهنگی را امضا کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۰    
معاون اروپا و آمریکای وزیر امور خارجه از توسعه مناسبات بین ایران و هلند استقبال و تاکید کرد: با توجه به توافقات برجام هیچ مانعی برای افزایش همکاری ها به ویژه در زمینه اقتصادی بین دو کشور وجود ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۱:۵۷    
عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، از حضور نداشتن آیات محمد یزدی و محمدتقی مصباح یزدی در مجلس خبرگان آینده ابراز تاسف کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۱:۵۱    
معاون اول رییس جمهوری گفت : آینده کشور ، اقتصاد و سرمایه گذاری در کشور بسیار خوب و درخشان خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۱:۵۱    
آخرین وضعیت آتش بس در سوریه، دفع یورش داعش در غرب تدمر و پیشروی ارتش سوریه در حومه حمص از مهمترین اخبار امنیتی سوریه است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۸    
مدیر خاورمیانه و شمال آفریقا شرکت توتال فرانسه گفت: این شرکت به طور کامل به همکاری با ایران متعهد و برای رفع موانع، آماده هرگونه همکاری است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۳    
دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای 22 نفر در پرونده حمله به سفارت عربستان خبر داد و گفت: به زودی پرونده این افراد به دادگاه می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۰    
یک رهبر در حزب کارگران کردستان اعلام کرد که چهار هزار نیرو از این حزب آماده مشارکت در نبرد آزادسازی شهر موصل هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۰    
دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با قدردانی از استقبال پرشکوه و مثال زدنی مردم متدین، انقلابی، قدرشناس و پرمحبت استان یزد از کاروان تدبیر و امید ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۵۱    
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران با رد هر گونه کمبود کالا گفت: اکنون کالا در بازار به اندازه کافی وجود دارد و جای هیچ نگرانی نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۵    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از ابلاغ دستورالعمل نهایی تعیین تکلیف واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر به استان ها خبر داد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۱۲    
بهای نفت در بازارهای جهانی در ادامه روند افزایشی خود در روزهای اخیر به بالای 40 دلار در هر بشکه رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۹    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از استفاده سامانه هوشمند سوخت در مصرف گازوئیل خبر داد و گفت: هیچ تصمیمی برای حذف عرضه بنزین با کارت سوخت گرفته نشده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۳    
از خانم دانشور می توان به عنوان نخستین زن ایرانی یاد کرد که به صورتی حرفه ای در زبان فارسی داستان نوشت. مهم ترین اثر او رمان سووشون است
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۰    
سومین جلسه کارگروه ملی GNAF به میزبانی سازمان نقشه برداری کشور روز گذشته برگزار گردید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۰    
ناوگان خدمات در محل مشتریان برای خودروهای گروه سایپا در تمامی سال به ویژه ایام نوروز و تعطیلات، همپای سایر بخش های امداد خودرو سایپا فعال و آماده خدمت رسانی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۰    
در دیدار دایان دانشکی، رییس هیات مدیره پست بلغارستان با مهندس مهری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، طرفین بر گسترش همکاری های پستی دو جانبه تاکید کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۰    
رئیس اداره مطالعات محیط کلان مرکز مطالعات استراتژیک سایپا گفت:در راستای اقتصاد مقاومتی به دنبال این هستیم که از امکانات داخل کشور بیشتر استفاده نماییم و دانش و تکنولوژی صنعت خودرو را بومی کرده و آن ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۷    
اعضای شورای اطلاع رسانی دولت و مدیران کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت خانه ها و دستگاه های اجرائی کشور با حضور در مجموعه ایران خودرو از سالن ها و خطوط تولید و مرکز تحقیقات این شرکت بازدید کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۷    
صنعت پتروشیمی به دلیل کارکردهای خاص خود از مصادیق پدافند غیرعامل است .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۲    
خودروهای سیتروئن در ایران همواره با تحسین و تایید مردم همراه بوده و بازار ایران با این شرکت به نوعی گره خورده است و خاطرات ایرانیان در این مقوله از سیتروئن نسبت به پژو و رنو هم بهتر بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۶    
جدول قیمت انواع سکه و ارز روز دوشنبه در بازار منتشر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۷    
قیمت فروش هر بسته اسکناس نو در بازار آزاد 20 تا 100 هزار تومان قیمت گذاری شده و دلالان می گویند بسته های اسکناس درشت به میزان کافی موجود بوده ولی اسکناس های 50، 100 و 200 تومانی نایاب است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۷    
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: طی 11 ماهه امسال 576 تن و 606 کیلو گرم مواد مخدر در کشور کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل، 15 درصد رشد کشفیات را شاهد بودیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۸    
معاون نظارتی بانک مرکزی، تصویب قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم را موجب بهبود روابط بانکی در مناسبات بین المللی توصیف کرد و آن را نشان از حسن نیت جمهوری اسلامی ایران دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۸    
وزیر امور خارجه ایران از شنبه شب 16 اسفند ماه سفر خود به آسیا را آغاز کرده و این در حالی است که از چند سال قبل این قاره کهن در کانون توجه اغلب کشورهای جهان از جمله آمریکا قرار گرفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۲    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: بر اساس دستورالعمل جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تامین مالی واحدهای تولیدی کشور متقاضی خرید مواد اولیه از خارج مبلغ 5 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۱    
ساختمان جدید سازمان تجارت جهانی که به شکل بالهای یک پرنده طراحی شده است، بازدید کنندگان زیادی را به سوی خود جلب کرده است.یک قسمت از ساختمان تازه تاسیس سازمان تجارت جهانی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۳    
عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و مدیر عامل شرکت آریان فولاد گفت: امروز اجرایی سازی توافق برجام نباید بستری برای واردات گسترده انواع کالا به ویژه تولیدات فولادی باشد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۴    
مدیرکل صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه 40 درصد محصولات پوشاک موجود در کشور قاچاق است که افزون بر 80 درصد آن از چین وارد می شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۵    
قیمت مواد اولیه صنایع مختلف در بازار چین در هفته منتهی به تاریخ 5 مارس 2016 - 1394/12/15
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۹    
شاخص بورس در جریان معاملات روز جاری(سه شنبه) بازار سرمایه رشد 61 واحدی را به ثبت رساند و در ارتفاع 78 هزار و 220 واحدی قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۳    
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در جشن درختکاری که در شهرک صنعتی پیشوا برگزار شد از اجرای بیش از 7000 هکتار فضای سبز در شهرکها و نواحی صنعتی خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۰    
موافقت اصولی بانک مرکزی در روزهای اخیر با تخصیص وام 100 میلیون تومانی خرید مسکن پس از یک سال کش و قوس و در شرایطی که بخش مسکن رکودی بی سابقه را در 30 سال اخیر تجربه کرده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۷    
فرابورس ایران معاملات امروز خود را با رشد 2.45 واحدی شاخص کل و افزایش آیفکس به رقم 823 واحدی به پایان رساند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۲    
شرکت های نفتی خارجی که در سال های تحریم به دلیل محدودیت های بانکی و مالی، قادر به پرداخت بدهی خود نبوده اند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۰    
حجم مبادلات بازرگانی ایران و ترکیه در اولین ماه سال جاری میلادی به مرز 600 میلیون دلار رسید که نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته 47 درصد کاهش دارد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۴    
هافبک تیم فوتبال استقلال تهران و کاپیتان تیم فوتبال امید ایران گفت: تیم ما در رقابت های مقدماتی المپیک با بدشانسی روبه رو شد و از حضور در المپیک 2016 ریو باز ماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۴    
نشست فوق العاده معاونان عملیاتی، فنی- مهندسی شرکت های هواپیمایی با معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری به منظور حفظ ایمنی و سلامت پروازها در ایام نوروز برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۱    
من پرویز پرستویی اگر بخواهم خودم را تحلیل کنم، یکی یکی فرمول هایی را که از راه همین کندوکاوها در بازی دیگران و آثار دیگر به دست آورده ام ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۱    
به مناسبت فرا رسیدن عید سعید نوروز و به منظور ارائه خدمات ویژه و ایجاد تعامل بیشتر، آن دسته از بدهکاران بانک صادرات ایران که تا پایان سال جاری نسبت به تسویه نقدی بدهی خود اقدام نمایند از 6 درصد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۹    
پیروزی بر قهرمان فصل گذشته لیگ فوتبال فرانسه و انتقام باخت بازی رفت، تنها فرصت باقیمانده گاس هیدینک برای جلوگیری از حذف چلسی در لیگ قهرمانان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۹    
محققان دانشگاه علم و صنعت با همکاری محققی از کشور هلند موفق شدند با تولید الکترود نانوساختار از جنس اکسید آهن، عمر مفید باطری های لیتیومی را افزایش دهند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۹    
طبق یک مطالعه جدید، برای کُند کردن روند پیری از قرار گیری در معرض اشعه های آفتاب خودداری کنید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۹    
پوستر جشنواره جهانی با تصویری از عزت الله انتظامی در فیلم سینمایی گاو رونمایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۹    
دبی قصد دارد میزبان اولین رویداد جهانی جایزه بزرگ مسابقات هواپیماهای بدون سرنشین باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۶    
مسعود ردایی تهیه کننده سریال بیمار استاندارد درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه نوروزی گفت: تصویر برداری قسمت 10 سریال به اتمام رسید و بخش هایی از قسمت 13 و 14 نیز ضبط شده است و تلاش می کنیم با ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۶    
همایش ملاحظات پدافند غیرعامل صنعت پتروشیمی در پسابرجام امروز آغاز به کار می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۶    
به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این بانک پیشاپیش ضمن تبریک آغاز سال جدید به هموطنان عزیز اعلام کرد همزمان با روزهای پایانی سال و لزوم تسریع در ارایه خدمت به مشتریان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۳    
استرالیا و چین دو سهمیه آسیا برای تورنمنت فوتبال زنان المپیک ریو 2016 را از آن خود کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۳    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به کاهش 50 درصدی قیمت پیاز گفت: در بازار میوه و تره بار قیمت پیاز نسبت به روزهای گذشته 50 درصد کاهش یافته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۳    
جدول قیمت سبزیجات برگی، غیر برگی و بسته بندی درجه بندی شده در بازار منتشر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۳    
مطالعه اخیر محققان نشان می دهد کلم بروکلی می تواند موجب کاهش ریسک ابتلا به سرطان کبد و پیشگیری از پیشرفت بیماری کبد چرب شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۳    
عضو شورای ملی زعفران گفت: در چند روز اخیر شاهد کاهش 500 هزار تومانی قیمت هر کیلو زعفران بوده ایم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۳    
گروه فولادی میتال بزرگترین و مطرح ترین شرکت تولید کننده فولاد جهان طی قراردادی با گروه مالی گردشگری که با حضور مهدی جهانگیری رییس این گروه و هیات همراه به امضا رسید مدیریت بهره برداری و تولید شرکت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۳    
یک مقام مسئول در وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه تولید خشکبار امسال بیش از 800 هزار تن است، گفت: مجوزی برای واردات خشکبار صادر نشده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۶    
مدیر عامل شرکت بورس اوراق بهادار گفت: از ابتدای سال تاکنون 250 شرکت خارجی از بورس تهران بازدید کردند و تعداد کدهای معاملاتی صادر شده برای سرمایه گذاران خارجی افزایش بی سابقه ای پیدا کرده و به بیش از ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۶    
سفیر کشورمان در آلمان از سفر رئیس جمهور به این کشور در سال آینده خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۸    
ضبط مجموعه دورهمی با حضور مجید مظفری انجام شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۲    
پرویز پرستویی گفت: اگر مسأله ای با شخص ابراهیم حاتمی کیا داشتم، پیشنهاد بادیگارد را به سرعت قبول نمی کردم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۳    
نمایشگاه خودروی ژنو امسال هم میزبان اتومبیل های مفهومی از سراسر دنیا بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۷    
نادر قاضی پور به بیان تذکری پرداخت و زمانی که مطلب روشنی را در تذکر خود مطرح نکرد، با واکنش علی لاریجانی مواجه شد که به مزاح به وی گفت: آقای قاضی پور! شما که معمولاً حرف های خیلی مهمی می زنید ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۷    
قائم مقام بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی تولید سرانه میوه در ایران را 2.5 برابر جهان اعلام کرد و گفت: ایران امکان صادرات خشکبار، سبزی و صیفی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۴    
ایران اکونومیست - روزنامه قانون در صفحه طنز خود این تصویر نوشته را منتشر کرد. روزنامه قانون در صفحه طنز خود این تصویر نوشته را منتشر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۰    
فوتسال ایران در سال 94، رویای ترین دوران فعالیت خود را با کسب سه عنوان قهرمانی در قاره کهن کسب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۸    
به گفته محققان افراد چاقی که غذاهای چرب و فاقد ارزش غذایی مصرف می کنند، بسیار در معرض ابتلا به سرطان روده قرار دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۸    
دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران که در جمع هیات همراه رئیس جمهور به استان یزد سفر کرده بود در نشستی با روسای حوزه ها ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۵    
سخنگوی دولت گفت: قصد دولت کمک به کسانی است که با شرایط مالی کشور توان بازپرداخت تسهیلات بانکی را ندارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۰    
طلای جهانی در پی ضعیف شدن ارزش دلار و امیدواری بازار به عدم افزایش نرخهای بهره آمریکا در آینده ای نزدیک، به بالاترین قیمت در 13 ماه گذشته صعود کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۷    
شبکه آی فیلم از 20 اسفند ماه سری اول از سریال در حاشیه مهران مدیری را بازپخش می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۱    
محققان موفق به تولید کفش ورزشی جدیدی شده اند که نه تنها از فناوری چاپ سه بعدی در ساخت آن استفاده شده بلکه در این فرآیند یکی از نرم افزارهای رایانه ای پیشرفته نیز به کار گرفته شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۳    
طبق مطالعه اخیر محققان، کودکان و نوجوانانی که داروهای بیش فعالی مصرف می کنند در معرض خطر کاهش تراکم استخوان قرار دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۰    
چغاله بادام یکی از نوبرانه بهار است که گاها زمستان به استقبال بهار می آید امسال هم این نوبرانه با رقمی بیشتر از تورم به بازار آمد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۴    
ماموران گمرک فرودگاه امام (ره) به کمک سگ های مواد یاب 50 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۹    
ایران اکونومیست - مهر مادری در دنیای پرندگان مهر مادری در دنیای پرندگان مهر مادری در دنیای پرندگان مهر مادری در دنیای پرندگان مهر مادری در دنیای پرندگان بیشتر ببینید: ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۳    
رویترز از لندن گزارش داد که شرکت شل برای تسویه بدهی های خود، یک میلیارد و 770 میلیون یورو (معادل یک میلیارد و 940 میلیون دلار) به شرکت ملی نفت ایران پرداخته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۸    
وزیر اقتصاد با اشاره به مخالفت مدیران دولتی و مدیران وزارتخانه ها با واگذاری شرکت های دولتی گفت: وزیر اقتصاد قدرت مانور ندارد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۶    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز(سه شنبه) اعلام کرد؛ بر این اساس نرخ بانکی 14 ارز نسبت به دیروز افزایش و قیمت 18 واحد پولی کاهش داشته است؛ همچنین نرخ 7 ارز نیز تغییری نکرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۶    
'مایکل پرگنت' Michael Pregent مشاور اطلاعاتی سابق ژنرال 'دیوید پترائوس' فرمانده سابق ارتش آمریکا با اشاره به اظهارات جنجال برانگیز دونالد ترامپ درباره احیای شکنجه های قرون وسطایی گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۷    
هر چند مذاکرات شرکت سایپا با سیتروئن برای تولید مشترک طولانی شده، اما آنگونه که از خبرها شنیده می شود، در جریان مذاکرات میان این دو شرکت تولید محصول C4 نهایی شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۴    
ولی الله سیف از برقراری 244 کارگزاری در پسا تحریم و گشایش 744 ال سی در دو هفته گذشته خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۱    
گروه تروریستی تکفیری داعش در جدیدترین تسویه حساب های داخلی خود در بلندی های شهرک عرسال در شمال شرق لبنان، حسام طراد معروف به ابوبکر القاره را اعدام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۸    
آمارهای ضعیف تجاری چین موجب شد قیمت ها در روز سه شنبه کاهش یابد، اما نفت برنت پس از رسیدن به بالاترین رقم سال 2016 در جلسه قبل همچنان در رقم بالای 40 دلار باقی ماند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۸    
سخنگوی دستگاه قضا اعلام کرد: ممنوع التصویری رئیس جمهور اسبق مبانی قانونی متعددی دارد و در چارچوب مصوبات شورای عالی امنیت ملی و همچنین اختیارات دادستانی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۵    
تیم منتخب کشتی آزاد با توجه به ارسال نشدن دعوتنامه برای برخی کشتی گیران،در جام شومیلین روسیه شرکت نخواهد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۵    
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با تشریح جزئیات افزایش درآمدهای گازی ایران، گفت: با وجود سقوط قیمت نفت، اما توسعه فازهای جدید پارس جنوبی متوقف نخواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۲    
در ایران هزینه فرود هر هواپیما، مستقل از نوع، وزن، تعداد مسافر و زمان فرود برای پروازهای داخلی مبلغ ثابت 7 هزار تومان و برای پروازهای خارجی مبلغ 35 هزار تومان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۹    
نوزدهمین و آخرین اجلاسیه رسمی دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری آغاز شد.