چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 11 اسفند 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 1 اسفند 1394 ایران اکونومیست 2 اسفند 1394 ایران اکونومیست 8 اسفند 1394 ایران اکونومیست 9 اسفند 1394 ایران اکونومیست 10 اسفند 1394 ایران اکونومیست 11 اسفند 1394 ایران اکونومیست 12 اسفند 1394 ایران اکونومیست 13 اسفند 1394 ایران اکونومیست 14 اسفند 1394 ایران اکونومیست 15 اسفند 1394 ایران اکونومیست 16 اسفند 1394 ایران اکونومیست 17 اسفند 1394 ایران اکونومیست 18 اسفند 1394 ایران اکونومیست 19 اسفند 1394 ایران اکونومیست 20 اسفند 1394 ایران اکونومیست 21 اسفند 1394 ایران اکونومیست 22 اسفند 1394 ایران اکونومیست 23 اسفند 1394 ایران اکونومیست 24 اسفند 1394 ایران اکونومیست 25 اسفند 1394 ایران اکونومیست 26 اسفند 1394 ایران اکونومیست 27 اسفند 1394 ایران اکونومیست 28 اسفند 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۸    
سپاهان با نتیجه 2 بر صفر مقابل النصر در امارات شکست خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تعداد شرکت کنندگان در انتخابات هفتم اسفند ماه را نسبت به دوره های گذشته قابل توجه ارزیابی کرد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۴۳    
دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار تمدید آتش بس در سوریه به مدت 2 هفته دیگر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۴۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال نامه ای به رهبر معظم انقلاب خلق حماسه عظیم انتخابات هفتم اسفند را تبریک گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۳۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسلمانان مخالف تروریست ها هستند و فقط یک گروه کوچک وهابیون از تروریست ها حمایت می کنند که ربطی به مسلمانان و اسلام ندارد .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۸    
نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه روز سه شنبه از آغاز مذاکرات سوریه در روز 9 مارس (19 اسفند) خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۸    
وزیر ورزش و جوانان به همراه معاون توسعه قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز (سه شنبه) با حضور در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو از تمرینات تیم ملی المپیکی مردان کشورمان بازدید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۵    
سازمان ملل امروز(سه شنبه) اعلام کرد، در سال جاری میلادی تا کنون بیش از 131000 مهاجر و پناهنده از طریق دریای مدیترانه به سواحل اروپا رسیده اند و این تعداد بیش از مجموع تعداد مهاجران وارد شده به اروپا ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
شورای پول و اعتبار با مصوباتی در جهت افزایش تحرک در بخش مسکن برای سال 1395، شرایط خانه دار شدن مزدوجین را تسهیل کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
اعتبار گذرنامه کشور در حقیقت معیاری برای سنجش میزان اعتبار بین المللی شهروندان آن کشور در بین کشورهای دیگر محسوب می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اشاره به کسری بودجه منفی 45 هزار میلیارد تومانی کشور در سال 1394 آن را نشان دهنده اجبار دولت برای تامین این مبلغ از هزینه های خود از محلی جز درآمدهایش دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
ذوب آهن ایران در ورزشگاه فولادشهر با تساوی بدون گل مقابل لخویا متوقف شد و صدر جدول را با تفاضل کمتر از دست داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اخیرا یکی از عوامل سازمان CIA که مسئول نفوذ در ایران شده که در آینده اسناد زیادی را از وی افشا خواهیم کرد، خردادماه به تهران آمده و از تمام دانشگاه ها بازدید کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۹    
نماینده کارگران در شواری عالی کار از موکول شدن نتیجه نهایی دستمزد 95 به سه شنبه آینده خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۷    
ایران پس از هند، برزیل و اسپانیا، با هدف صدور پایدار و مطمئن نفت، این بار مذاکره هایی را با اندونزی برای ساخت پالایشگاه در این کشور انجام داده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۱    
رئیس گروه خودرو و قطعات وزارت صنعت معدن و تجارت گفت: در حال حاضر شش سال از استاندارد روز دنیا در صنعت خودرو عقب هستیم که امیدواریم با رفع تحریم ها این عقب ماندگی جبران شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی ارزش اموال و دارایی های در اختیار دولت را بیش از 12 هزار بیلیارد(بیلیارد در زبان ریاضی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۵    
رییس کل بانک مرکزی ایجاد بازار بدهی را نیاز امروز اقتصاد کشور دانست و گفت: به منظور اجرای سیاست پولی مطلوب و کارآمد برای تحقق رشد مطلوب ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۲    
شماری از عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش به دلیل اختلاف درباره تقسیم غنائم و مناصب با هم درگیری شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۹    
دومین همایش تجاری و بانکی ایران و اروپا روزهای شنبه تا دوشنبه 15 تا 17 اسفند ماه سال جاری با حضور مهیمانان داخلی و خارجی در هتل اسپیناس پالاس به میزبانی پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکز ی برگزار می ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۰    
حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان در حاشیه سومین همایش بین المللی صنعت خودرو از خودروی جدید گروه سایپا رونمایی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۱    
مدیر کل نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو به مردم در خصوص مسمومیت های ناشی از مصرف خودسرانه گیاهان دارویی، هشدار داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۸    
اگر هنگام صبح با سختی از خواب بیدار می شوید و با تمام وجود آرزو می کنید که کاش یک ساعت دیگر را می توانستید در تختخواب خود سپری کنید، راهکاریی وجود دارد که می تواند به سحرخیزی شما کمک کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۸    
در دوران رکود ضریب مالیاتی بالا می تواند به روند سالم تولید لطمه وارد کند. این در حالی است که در بسیاری از بخش های پنهان اقتصاد که شامل برخی نهادها می شود شاهد فرارهای مالیاتی و وجود رانت هستیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۸    
همایش آموزشی بانکداری جامع با حضور سیدولی اله فاطمی اردکانی عضو هیأت مدیره بانک، دکتر دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی و جمعی از مسئولان و کارشناسان بانک در سالن همایش حافظ ادارات مرکزی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۸    
شرکت ازمایش و تحقیقات قطعات و مجموعه های خودرو آزمون های جدید خودرویی را برای اولین بار در ایران به اجرا در آورده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۸    
بانک توسعه صادرات تاکنون عملکرد مطلوبی در زمینه تامین مالی صنعت پتروشیمی داشته و در این مسیر آماده همکاری و تعامل بیشتر با این صنعت رو به رشد است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۵    
در معاملات امروز بازار سهام، در گروه شیمیایی 39 میلیون و 326 هزار سهم به ارزش 174 میلیارد و 773 میلیون ریال خریداری شد .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۲    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات امروز سه شنبه بازار سرمایه 109 واحد رشد کرد و در ارتفاع 77هزار و 648واحدی قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۹    
رییس جمهوری گفت: معیار ما در تولید خودرو رضایت مردم است، باید با ارتقای هر چه بیشتر کیفیت خودروها، رضایت ملت مورد توجه جدی خودروسازان قرار بگیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۶    
مدیر کل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری گفت: مصوبه شماره 137558 مورخ 21 دیماه 1394 هیأت دولت در خصوص افزایش جریمه های تخلفات رانندگی به میزان بیش از تورم به موجب رأی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری ابطال ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۳    
مدیرعامل شرکت ساپکو در حاشیه سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران با بیان این که در مدل جدیدی که برای کسب و کار در صنعت خودرو و قطعه سازی کشور تعریف شده ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۰    
دومین همایش حسابرسان داخلی و رتبه بندی شرکت های تابعه شستابا حضور مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره و معاونین سازمان تامین اجتماعی ، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۰    
یک کارشناس کشاورزی گفت: ورود میوه قاچاق به داخل کشور علاوه بر زیانی که بر پایه های اقتصاد وارد می کند، زنگ هشداری جدی برای سلامت محسوب می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۹    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی ضمن اعلام نرخ جدید مرغ و انواع ماهی از افزایش قیمت مرغ و کاهش نرخ 4 نوع ماهی در بازار خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۹    
شرکت ایران خودرو دیزل و شرکت های زیرمجموعه آن از محصولات جدید خود در نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو در تهران رونمایی می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۸    
خلق حماسه ی بی نظیر هفتم اسفند یکی از اتفاقات عبرت آموز و ماندگار در تاریخ خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۸    
در طراحی، تحلیل و پیاده سازی نسخه جدید از بستر مدیریت کانال برای اتصال همراه کارت به سیستم بانکداری متمرکز CoreBanking بانک آینده، بهره گیری شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۸    
برای دومین سال متوالی و همزمان با آغاز هفته جهانی پول در سراسر دنیا، برنامه های این هفته در جمهوری اسلامی ایران به همت بانک اقتصادنوین اجرا خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۵    
به گفته محققان، داشتن حس ناسالم بودن می تواند پیش بینی کننده احتمال بروز مرگ زودهنگام باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۵    
رئیس هیات مدیره بانک تجارت برنامه های این بانک برای تشکیل کارگروه تهیه و تدوین استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی (IFRS ) را تشریح کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۵    
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: آغاز ساخت 5 مرکز بزرگ اهدای خون در تهران که حاصل یک کار تیمی است نشان می دهد که می توان با هماهنگی و همراهی با سازمان ها و نهادهای مرتبط اقدامات درخور ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۲    
در پی استقبال مشتریان از خدمات سامانه همبانک صادرات ایران تعداد تراکنش های این سامانه در دی ماه سالجاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته 35 درصد رشد را رقم زد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۶    
رئیس اتحادیه قنادان تهران گفت: قیمت شیرینی مطابق سال 93 است و تغییر و افزایش قیمتی در این خصوص نداشته ایم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۶    
مدیر کل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار سازمان شیلات ایران اعلام کرد: برای بازار شب عید، ذخیره سازی آبزیان انجام شده و در زمینه تولید و عرضه محصولات شیلاتی مورد نیاز مردم، کمبودی وجود ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۹    
همزمان با سومین همایش بین المللی صنعت خودرو بعداز ظهر امروز نشست های تخصصی در دستور کار قرار گرفت در یکی از این نشست ها که با موضوع خدمات پس از فروش برگزار شد وحید زاده گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۹    
دو محصول ایرانولD40000 EUroIII و D4000 PLUS با پیگیری های واحد صادرات برای چندمین سال متوالی موفق به تمدید تاییدیه از شرکت مان آلمان شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۰    
رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه ها، آمار هدفمندی یارانه ها در دولت یازدهم را برای نخستین بار اعلام کرد و گفت: علاوه بر پرداخت یارانه نقدی، بیش از 20 هزار میلیارد ریال برای کمک به بخش های مختلف تولیدی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۴    
وزیر جهاد کشاورزی در دیدار همتای فنلاندی خود، گفت: دو کشور می توانند در بخش های مختلف کشاورزی بویژه جنگل و شیلات همکاری کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۸    
دارندگان مرحله اول اسناد خزانه با توجه به نزدیک شدن به سررسید این اوراق باید در اسرع وقت، شماره حساب بانکی خود را به یکی از کارگزاری های عضو فرابورس ایران اعلام کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۸    
وزیر کشاورزی فدراسیون روسیه خواستار برطرف شدن هرچه سریعتر مشکل های بخش خصوصی کشورش با ایران با هدف دو برابر شدن گردش کالا بین دو کشور شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۸    
سامانه جدید تاکسی هوشمند موسوم به آلفا تاکسی توسط شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو صبح امروز با حضور رئیس جمهوری رونمایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۵    
در پی معاملات امروز سه شنبه، یک هزار و 830 میلیارد ریال در بازار فرابورس داد و ستد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۲    
مدیرعامل بورس تهران به امضای تفاهمنامه مشترک بورس تهران و استانبول اشاره کرد و گفت: این مساله ضمن پذیرش شرکت ها به صورت متقابل، فرصت های مناسبی را برای تامین مالی بین المللی فراهم می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۳    
وزیر جهاد کشاورزی درباره جلوگیری از ورود میوه های قاچاق به کشور گفت: وزیر کشور در این زمینه به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز دستور بررسی و اقدام لازم داده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۴    
مشاور وزیر صنعت با بیان اینکه معاملات کد به کد در سهام سایپا باعث اصلاح ساختار مالی این شرکت شده است، گفت: اگر قیمت خودرو آزاد می شد، پراید 16 میلیون تومان بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۸    
گفته می شود که برای حفظ سلامتی جسم و روح هنگام خواب باید به سمت چپ خوابید و به هیچ وجه به سمت راست نخوابید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۷    
در حالی به زمان اجرای ارز تک نرخی و پس از آن راه اندازی بازار مشتقات ارزی نزدیک می شویم که حال ابهام تازه ای درباره اینکه معاملات ارزی در بورس کالا یا بورس تهران باشد، پدیدار شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۵    
مردم در واکنش به احتمال تعیین حداقل مزد زیر یک میلیون تومان در سال 95 می گویند مخارج با درآمدهایشان همخوانی ندارد و امروز دیگر نمی توان با درآمد زیر 3میلیون تومان در ماه زندگی را اداره کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۶    
ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: بیش از 24 میلیون و 527 هزار تن کالا با احتساب میعانات گازی، به ارزش 12 میلیارد و 484 میلیون دلار در 11 ماه گذشته از گمرک های این استان صادر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۷    
معاون وزیر نفت ایران به شبکه تلویزیونی سی.ان.ان گفت: ما خودمان را دوباره تحریم نمی کنیم. 'امیر حسین زمانی نیا' همچنین ابراز اطمینان کرد که ایران می تواند سالانه 40 تا 45 میلیارد دلار سرمایه خارجی جذب ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۰    
اولین جشنواره کسب و کارهای نو پا در حوزه صنعت و معدن با حضور معاون برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل بانک صنعت و معدن، جمعی از ایده پردازان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۲    
موضوع قرارداد ایران با شرکت ایرباس برای خرید 118 فروند هواپیما در حالی منعقد شد که ایرانیان سالانه چهار تا پنج میلیارد دلار به شرکت های هواپیمایی خارجی بابت پرواز در همه دنیا پول پرداخت می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۰    
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار با بیان اینکه برخی افراد شغل دیگری دارند اما در دو ماهه پایانی سال آجیل فروش می شوند، از مردم خواست محصول مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تهیه کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۰    
کارگردان فیلم تابو با اشاره به ویژگی های این فیلم بیان کرد که خود او و تهیه کننده دوست داشته اند این فیلم در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۷    
محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید نانو پوشش اتصالات شبکه های برق برای جلوگیری از خوردگی و ایجاد هزینه های اضافی در این شبکه ها شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۷    
مدیرعامل بانک صنعت و معدن ، شعبه صندوق توسعه ملی این بانک را شعبه ویژه برای ارائه تسهیلات به طرح های نو و کسب و کارهای نوپا در تهران اعلام کرد و گفت: در این شعبه بروکراسی اداری برای ارائه تسهیلات ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۷    
سال 2014 سینمای ترکیه 100 ساله شد که در این فاصله صعنت سینمای این کشور فراز و فرودهای زیادی داشته و امروز سینمای مستقل و هنری ترکیه در جهان شهرت بیشتری دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۴    
رئیس جمهور گفت: نتیجه و ترکیب مجلس شورای اسلامی اهمیت دارد اما دولت خود را موظف به احترام به آرای مردم و همکاری با مجلس شورای اسلامی در آینده می داند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۲    
رئیس کل بانک مرکزی برنامه این بانک برای برخورد با سودهای بی ضابطه صندوق های سرمایه گذاری بانک ها را تایید و از ارائه هر گونه توضیح خودداری کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۶    
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: در برخی اقلام آجیل و خشکبار قیمت ها به طور میانگین بین 10 تا 15 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۶    
پکن توانسته از نیویورک پیشی بگیرد و به تنهایی در صدر فهرست قرار گیرد. بنابراین، پایتخت جدید میلیاردرهای جهان شهر پکن در چین است. اما میلیاردرها دیگر کدام شهرهای جهان را برای زندگی انتخاب می کنند؟
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۳    
مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به امضای تفاهمنامه همکاری با سنگاپور اشاره کرد و گفت: با امضای این تفاهمنامه ضمن افزایش مبادلات دو کشور در بخش تجارت و حمل ونقل ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۳    
رئیس اتحادیه قنادان، قیمت مصوب 5 قلم شیرینی در بازار شب عید را اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۰    
شهردار تهران در پانزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک با طرح این سوال که آیا ترافیک مساوی با آلودگی است؟ گفت: به هیچ عنوان ترافیک مساوی با آلودگی نیست ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۴    
ویژه برنامه تحویل سال احسان علیخانی که با عنوان سه ستاره شناخته می شود، امسال علیرغم سال های گذشته که به بررسی تولیدات شبکه سه محدود بود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۱    
فدراسیون کشتی آمریکا طی نامه ای از تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات روز کشتی در میدان تایمز دعوت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۵    
پیش بینی می شود با توجه به قیمت پایین نفت و رشد بازار خودرو در آمریکا و اروپا تقاضای خودرو در سال جاری با رشد 9/ 1 درصدی به 91 میلیون دستگاه برسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۲    
فرآیند سقوط آزاد ساخت و سازهای مسکونی در کشور، با اصابت به سطح حداقلی تیراژ ساخت در نیمه اول امسال، سرانجام متوقف شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۹    
پیروزی و شکست در انتخابات، پدیده ای سیاسی است و به همین علت تحلیل انتخابات در همه جای جهان ذیل جامعه شناسی سیاسی و در قالب منازعه اجتماعی برای کسب قدرت، بررسی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۶    
رئیس کل بانک مرکزی از بازنگری سیاست های این بانک در حوزه مسکن و همچنین طرح افزایش سقف تسهیلات این بخش خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۳    
اسکات کلی که رکورد اقامت در فضا را با بیش از 500 روز به خود اختصاص داده است، به همراه فضانورد روسی وارد زمین می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۳    
تیم والیبال پیکان تهران که با 12 قهرمانی پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال است، در صورت کسب پیروزی برابر شهرداری ارومیه و صعود به دیدار نهایی برای شانزدهمین بار برای کسب سکوهای اول یا دوم این رقابت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۱    
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت گوشت منجمد در بازار ثابت است افزود: هیچ مشکل و کمبودی وجود در این زمینه وجود ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۱    
به باور تحلیلگران اقتصادی، طلا با بهترین عملکرد نسبت به سایر دارایی ها، بزرگترین پیروز سال 2016 به شمار می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۱    
طبق مطالعه جدید محققان، اختلال در خواب بر عملکرد مغز تاثیر خواهد داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۸    
با گذشت بیش از یک ماه از لغو رسمی تحریم های نفتی، حجم صادرات طلای سیاه ایران به بیش از یک میلیون و 450 هزار بشکه رسیده است که با احتساب صادرات روزانه 300 هزار بشکه میعانات گازی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۸    
مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید به علت آسیب دیدگی پای عضله راست در دیدار برابر اتلتیکو مادرید انتظار می رود تا یک ماه قادر به همراهی رئال نباشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۸    
مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم کوتاه موج با معرفی برگزیدگان این جشنواره در جزیره کیش برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۶    
سید مجتبی فرزند آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری با سفر به مشهد و حضور در بیمارستان امام رضا از آیت الله واعظ طبسی مدیر حرم امام رضا (تولیت آستان قدس رضوی) عیادت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۹    
کره جنوبی پنج میلیارد دلار برای تامین مالی پروژه های زیر بنایی، عمرانی و تولیدی در ایران توسط بانک ها و موسسات مالی و شرکت های کره ای تخصیص می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۰    
رئیس اتاق اصناف گفت:نزدیک به 3 میلیارد دلار در سال واردات پوشاک در سال صورت می گیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۴    
یک کارشناس، تاثیر واقعی برجام بر اقتصاد کلان، حذف رانت و ورود مشتریان مصرفی به بازار مسکن را در رونق آن موثر دانست و گفت: نشانه های حرکت در بخش مسکن احتمالا در تیرماه سال آینده مشاهده خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۵    
در حالی که تنها چند روز از برگزاری اجلاس گروه جی 20 در شهر شانگهای که یکی از محورهای گفت وگوی شرکت کنندگان بررسی نوسانات یوان واحد پول ملی چین بود نمی گذرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۵    
رئیس جمهور نتایج انتخابات 7 اسفند را برای مردم مبارک خواند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۰    
دارنده مدال برنز مسابقات کاراته وان فرانسه به منظور شرکت در رقابت های کاراته وان هلند اواخر اسفند به این کشور سفر می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۱    
آمارها نشان می دهد که کشور سوئیس توانسته است در حوزه صادرات به ایران، جایگاه پنجم را در بین شرکای وارداتی به دست آورد و جایگزین کشور هند شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۱    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری صبح سه شنبه در سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران که از روز گذشته در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرده است، حضور یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۸    
ثبت نام برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال درحالی از صبح امروز (سه شنبه 11 اسفندماه) آغاز می شود و به مدت 10 روز کاری تا 22 اسفندماه ادامه خواهد داشت که از مدتها قبل بحث ها و حاشیه های ...
  • ۱