جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 20 دی 1397 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1397 
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۱۷    
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش های مستمر برای خبرنگاران را امری ضروری و از برنامه های اولویت دار معرفی کرد و گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۲۳    
اینورتر متصل به شبکه، پل ارتباطی مولدهای برق تجدیدپذیر و شبکه برق سراسری توسط عضو هیات علمی پژوهشکده انرژی پژوهشگاه مواد و انرژی طراحی و ساخته شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۲۹    
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۵۴    
اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان در نمایشگاه چهل سال استقامت و پیشرفت از 28 عنوان کتاب منتشره شده در حوزه دفاع مقدس خوزستان رونمایی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۴۲    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 7 طرح صنعتی و 7 طرح معدنی راکد و نیمه تعطیل راه اندازی شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۱۲    
مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری سیستان و بلوچستان در جلسه بررسی مشکلات فعالان شیلاتی استان و رفع موانع تولید در چابهار گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۸:۲۷    
استاندار کرمانشاه به استمرار پس لرزه ها در استان ناشی از زلزله سال گذشته اشاره کرد و گفت: امکان دارد که این پس لرزه ها تا هفت، هشت ماه دیگر نیز ادامه داشته باشد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۸:۲۱    
ما ایرانیان به میراث باستانی خود، چه درون شهرها و چه برون آنها کم توجه هستیم. بخصوص در شهرها، به دلیل سودجویی لجام گسیختۀ زمانۀ ما ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۰۴    
تلویزیون توانسته رضایت مخاطبانش را در ویژه برنامه هایی که برای جام ملت های آسیا تدارک دیده جلب کند؟
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۴۴    
می توان شعر سهراب در توصیف فروغ را درباره هاشمی رفسنجانی تکرار کرد. هر چند پیگیر شعر و شاعری نبود و عالم واقع را ترجیح می داد: بزرگ بود و از اهالی امروز و با افق های باز نسبت داشت
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۱    
دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینای همدان با انتشار یادداشتی باعنوان "دغدغه های ماندن" در روزنامه دنیای اقتصاد، بر لزوم تعیین بودجه دانشگاه ها در سال 1398 بر اساس میزان تورم تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۲۳    
سیروان خسروی با انتشار پوستر کنسرتی برای بهنام در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، نوشت: واقعا دوستون دارم باعث افتخار منید .
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۳۲    
موج انتخاب اسامی خارجی برای فیلم های ایرانی پایانی ندارد. انگار در یکی دو ساله طرز فکری بین تهیه کنندگان و کارگردانان سینمای ایران ریشه زده که نام های خارجی را باکلاس می داند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۲۶    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: ریخته شدن روغن در جاده هراز عمدی نبوده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۲۱    
فرمانده سپاه صاحب الامر قزوین گفت: کشورمان 12 هزار شهید نخبه دارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۰۷    
به نظر می رسد کالایی که حدود 200 سال از عمرش می گذرد، منسوخ شده باشد، اما جالب است که بدانید کبریت هنوز نه تنها در بقالی های روستاهای دورافتاده ایران خریدوفروش می شود که به فروشگاه های اینترنتی هم ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۱:۳۵    
در پایان رزمایش فدائیان حریم ولایت فرمانده نیروی هوایی ارتش: آماده پاسخ گویی به هر تهدیدی هستیم
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۱:۱۱    
مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: مواد و تجهیزات دندانپزشکی که مشمول تخصیص ارز رسمی هستند باید براساس قیمتی که مبنای محاسباتی نرخ ارز رسمی است، قیمت گذاری شده و به فروش رسند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۵:۴۰    
بسیاری از شرکت های فناوری در نمایشگاه بین المللی CES، دوربین هایی ارائه داده اند که امکان بررسی حرکات راننده را در خودرو فراهم می کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۳:۳۲    
رئیس دفتر رئیس جمهور در توئیتی نوشت:خبر استعفای دکتر ظریف و خروج ایران از برجام که به طور همزمان منتشر شده اند، هر دو دروغ و مشتمل بر اهدافی مغرضانه و ضد منافع ملی هستند
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۳:۲۸    
برگزیدگان نهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار اعلام شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۲:۱۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ایامی که دشمن برای ما کمین گذاشته است ما باید احتیاط کنیم که در کمین دشمن نیفتیم و اکنون نیز نپیوستن به FATF کمین دشمن برای کشور است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۲:۱۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه بعد از شکست برابر اردن از کار برکنار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۲:۱۱    
سخنگوی شورای عالی امنیت ملی گفت: اخبار و مواضع شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن صرفا از سوی سخنگوی این نهاد اعلام می شود و هرگونه اطلاع رسانی خارج از مسیر ذکر شده ضمن آن که مورد تایید نیست ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۱:۴۶    
در پایان رزمایش فدائیان حریم ولایت فرمانده نیروی هوایی ارتش: آماده پاسخ گویی به هر تهدیدی هستیم
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۱:۲۲    
تیم ملی فوتبال امارات با برتری مقابل هند در گروهش صدرنشین شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۱:۲۱    
پیروزی راحت مدعیان قهرمانی در هفته هشتم لیگ والیبال بانوان
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۱:۱۶    
وزیر راه و شهرسازی با بیان این که ما در دولت به هیچ وجه نیاز به پایانه و پایانه داری نداریم و حتما به این موضوع خاتمه خواهیم داد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۵۳    
دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی که ظهر دیروز در راس یک هیات سیاسی و نظامی وارد مسکو شده بود، امروز پنجشنبه با تعدادی از مقامات روسیه ، دیدار و گفتگو کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۵۳    
دو بازیکن امید استقلال به تیم بزرگسالان این تیم پیوست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۴۴    
محمدجواد ظریف پنجشنبه شب در صفحه توئیتر خود به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه آمریکا در دانشگاه آمریکایی قاهره پاسخ گفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۳۶    
مراسم گلریزان کشتی گیر سابق و مبتلا به سرطان با حضور تعدادی از کشتی گیران، پیشکسوتان و ملی پوشان کشتی، عصر امروز در سالن کشتی مرحوم توفیق جهانبخت برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۲۹    
سرمربی بلژیکی اردن بسیار خوشحال است که تیمش با پیروزی برابر سوریه به دور بعد صعود کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۲۷    
بازیکن کلیدی الهلال با آسیب دیدگی شدید مواجه شده و تا پایان فصل نیمکت نشین شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۰۲    
یادداشت/سید محمد صادق خرازی - سفیر اسبق ایران در سازمان ملل متحد
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۵۹    
امیر سرتیپ امیر حاتمی در حاشیه مراسم تحلیف ریاست جمهوری ونزوئلا با آقای مورالس دیدار و گفتگو کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۵۰    
جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، یک دستگاه خودرو کامیونت حامل 81 رأس دام قاچاق در اتوبان تهران – کرج توقیف شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۴۶    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 90 درصد آب زاینده رود از چهارمحال و بختیاری خارج شده و به پایین دست می رود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۴۲    
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: با توجه به اجرایی نشدن مصوبات جلسات در استان مجمع نمایندگان به صورت جدی تحقق مصوبات را پیگیری خواهد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۴۰    
سفیر کشورمان در اوکراین در حساب توییتری خود نوشت: امروز دو تبعه زندانی ایرانی و اوکراینی به وطن بازگشتند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۴۰    
با تلاش کادر پزشکی و درمانی بیمارستان شهید بهشتی نوشهر مادر باردار از خطر مرگ حتمی پس از زایمان نجات یافت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۲۸    
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف جسد یک مرد 30 ساله در حوالی منطقه دیزج خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۲۶    
حراج تهران به زودی چکش خواهد خورد. گاهی ساعت های پایانی این انتظار با انتشار برخی اخبار خاص، ذهن اهالی فرهنگ و هنر را مشغول و مغشوش می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۲۵    
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: یک زندانی که اقدام به سرقت خودرو هیوندا جنسیس در شیراز با استفاده از کیک مسموم کرده بود در داخل کلانتری 19 شهر همدان پیش از ترخیص خودروی سرقتی از پارکینگ، دستگیر شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۲۴    
رکابزنان ایران در دومین روز مسابقات پیست قهرمانی اسیا موفق به کسب مدال نشدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۲۱    
نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی در یک پیام توئیتری اعلام کرد: تحریم ایرانیان از سوی اروپا یک اقدام کاملا غیرقابل قبول و انحرافی در مسوولیت خود است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۰۲    
در پایان نخستین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی هشتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۸:۵۷    
رئیس شورایعالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور از بررسی و تصویب سیاستهای پدافند غیرعامل در طرح های جامع حمل و نقل و ترافیک شهرهای کشور در جلسه اخیر این شورا خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۸:۵۳    
تیم ملی اردن با برتری مقابل سوریه به دور بعدی جام ملت های آسیا صعود کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۸:۴۳    
تیم های والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران برابر حریفان خود به برتری رسیدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۸:۴۰    
بعد از فیلتر شدن تلگرام، کشور ما تبدیل شد به قطب اول فیلترشکن دنیا. همین الان یک عالمه خانواده هستند که از طریق فروش وی پی ان ارتزاق می کنند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۸:۳۴    
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه سرکشی به پروژه های عمرانی شهرستان کاشان در جمع خبرنگاران گفت: حدود 3600 پروژه ناتمام عمرانی در سراسر کشور داریم که بر اساس اولویت افتتاح خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۸:۰۶    
دکتر نمکی، سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به دکتر لاریجانی، معاون آموزشی این وزارتخانه بر بازنگری آیین نامه خصوصی سازی رشته های پزشکی تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۷:۵۰    
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به لزوم تمرکز همه ظرفیت ها برای موفقیت تیم ملی فوتبال در مسابقات قهرمانی جام ملت های آسیا گفت: همه باید تیم ملی را برای قهرمانی در این رقابت ها حمایت کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۷:۵۰    
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری پسر جوانی که پس از قتل برادرش پا به فرار گذاشته بود، خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۷:۳۷    
جدیدترین ویدیو پروژکتوری که توسط غول فناوری کره ای در نمایشگاه CES معرفی شد، قادر است در کمترین فاصله با دیوار یا پرده تصاویر را با کیفیت 4K به نمایش درآورد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۷:۳۵    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان با اشاره به لزوم ایجاد ارتباط حقیقی بین صنعت و دانشگاه خواستار ایجاد اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۱۳    
صفورا کاغذباطله های شهر را جمع می کند و با پولش کتابخانه می سازد. ساخت هفت کتابخانه در یک سال و نیم حاصل کار اوست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۲    
نماینده داوران دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر مازندران با اشاره به این که ترویج و توسعه کارآفرینی مهم ترین هدف برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۴۹    
وزیر خارجه ترکیه حضور گروه های تروریستی تحت حمایت آمریکا در شمال سوریه را تهدیدی برای آینده این کشور و کل منطقه دانست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۴۸    
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: انحصارطلبی و اعمال سیاست های حذفی در نظام مدیریتی کشور، سم مهلکی در شرایط کنونی است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۴۵    
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 89 پرونده با موضوع تصادفات ساختگی در محاکم استان تشکیل شده است که در این رابطه 60 نفر دستگیر شده اند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۴۴    
اسناد دادگاه فاش می کند، رئیس ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ اطلاعات انتخاباتی سیاسی را با یک عامل تجاری وابسته به سازمان اطلاعات روسیه به اشتراک گذاشته بود ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۳۸    
رییس فراکسیون شفاف سازی مجلس گفت که طی نامه ای به دبیر شورای فرهنگ عمومی درخواست کرده روز بیستم دی به نام"روز ملی حمایت از پاک دستی و مبارزه با فساد" نامگذاری شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۳۷    
وزیر دفاع جمهوری آفریقای مرکزی از احتمال ساخت یک پایگاه ارتش روسیه در کشورش طبق چارچوب توافقی خبر داد اما گفت هنوز مذاکراتی درباره آن صورت نگرفته است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۳۶    
سرپرست وزارت بهداشت در حکمی دکتر قاسم جان بابایی را در سمت معاون درمان وزارت بهداشت ابقا کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۳۳    
استاندار اردبیل گفت: با تدارک برنامه یک سال آینده در حوزه صادرات انتظار می رود رشد 300 تا 400 درصدی صادرات مورد توجه و هدفگذاری قرار گیرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۳۲    
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند تولید و توزیع کننده مواد مخدر با کشف شش کیلوگرم شیشه در جنوب پایتخت خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۲۵    
وزیر آموزش و پرورش طی دو روز گذشته پنج مشاور و مدیر جدید منصوب کرد که جدیدترین انتصاب او محمد خرم بود. عهده دار سرپرستی دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۲۳    
شبکه 14 رژیم صهیونیستی از تاخیر سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به روسیه خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۲۲    
امیر قطر امروز (پنجشنبه) از رئیس جمهوری عراق در دوحه استقبال کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۲۲    
تیم فوتبال تایلند موفق شد با برتری یک گله مقابل بحرین امیدهایش برای صعود به دور حذفی را زنده نگه دارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۲۲    
نتایج مطالعات نشان می دهد که کشور چین در آینده با کاهش ناگهانی جمعیت روبه رو خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۲۱    
وزیر امور خارجه فرانسه امروز (پنج شنبه) تاکید کرد، در شرایطی که آمریکا تصمیم به خارج کردن نظامیانش از سوریه دارد نیروهای کرد سوریه باید اطمینانی در سطح بین المللی دریافت کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۱۷    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از توقیف و اعمال قانون 9 دستگاه خودرو متخلف حمل و جمع آوری پسماند خشک از سطح شهر سمنان درهفته سوم دی ماه خبرداد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۱۷    
معاون قضایی رییس کل و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: برای صیانت از منابع آبی نیاز به همراهی تشکل های مردم نهاد فعال در حوضه آب ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۱۶    
هفته ای که سپری شد همراه با اتفاقات مختلفی در حوزه حقوقی و قضایی بود که در این خصوص مسئولان قضایی و حقوقی نقطه نظرات خود را اعلام کردند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۱۳    
رئیس ارتش هند تاکید کرد چنانچه طالبان آماده صلح پایدار در افغانستان باشد از مذاکرات با این شبه نظامیان حمایت می کند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۱۱    
نیم فصل دوم لیگ دسته یک فوتبال با توقف سرخ پوشان پاکدشت و مس کرمان آغاز شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۰۹    
سومین کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت با حضور اندیشمندانی از ایتالیا، ترکیه و مالزی برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۰۳    
منابع خبری عربی اعلام کردند، یک هیات اروپایی در حال حاضر با رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس در خصوص آرام سازی اوضاع در نوار غزه و بحران گذرگاه رفح مذاکره می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۰۱    
فرماندار سقز بر مدیریت آب های سطحی و روان شهرستان تأکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۵۱    
ششمین شب فرهنگی یزد با تجلیل از اندیشه های ایران شناسانه دکتر محمدعلی اسلامی ندوشن با عنوان ایران را از یاد نبریم برگزار و از آخرین اثر این اندیشمند رونمایی شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: اگر مالک جدید نبود، امروز با کسر شش امتیاز روبه رو می شدیم و تمام زحمات مان برباد می رفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۴۹    
مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان میامی گفت: کار گمانه زنی تپه باستانی شهرستان در روستای تاریخی فرومد با هدف تعیین عرصه و حریم انجام شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۴۹    
رهبر حزب کارگر بریتانیا امروز (پنج شنبه) تاکید می کند چنانچه ترزا می در رای گیری هفته آتی پارلمان روی طرح های خروجش شکست بخورد، این جنبش اپوزیسیون خواستار برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۴۷    
سفیر چین در کانادا، دولت اوتاوا را بابت درخواست آزادی دو شهروند کانادایی که ماه گذشته در چین بازداشت شدند به "برترطلبی سفیدپوستی" متهم کرد و این بازداشت ها را "اقدامی در دفاع از خود" توصیف کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۴۳    
رئیس دادگستری قم گفت: اختلافات، درگیری و نزاع و تشکیل هزاران پرونده قضایی زیبنده جامعه دینی نیست در حالی که اساس و پایه دین بر گذشت و ایثار و صبر است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۴۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از تصادف شدید خودروی سنگین تریلی با سواری پراید و برخورد پراید با تیر چراغ برق در میدان استقلال روبروی ترمینال تهران خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۳۸    
دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با تاکید بر اهمیت سینمای مستند و فیلم کوتاه، از اختصاص سانس هایی به نمایش مستندها و فیلم های کوتاه حاضر در جشنواره در سینماهای مردمی شامل سینما آزادی و فرهنگ و ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۳۴    
پس از حضور فیلم جمشید محمودی در فستیوال بین المللی فیلم بوسان کره جنوبی، این بار فیلم کاندیدای اسکار سینمای افغانستان در فستیوال گوتنبرگ سوئد به نمایش درخواهد آمد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۳۲    
دبیر کل جمعیت مبارزه با دخانیات کشور در حاشیه سفر به شهرستان ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین دیدار و گفت وگو کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۲۹    
مدیرعامل بانک پارسیان به همراه گروهی از مدیران، سه شنبه 11 دی ماه از شرکت لوله و ماشین سازی ایران بازدید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۲۸    
آلبوم شهر دیوونه ، جدیدترین آلبوم احسان خواجه امیری دوم بهمن ماه روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۲۷    
وزرای خارجه آمریکا و مصر امروز (پنجشنبه) با یکدیگر دیدار و در مورد گسترش همکاری های دوجانبه و مبارزه با تروریسم گفتگو کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۲۴    
یک پایگاه خبری - تحلیلی آمریکایی در گزارشی تحریم جدید اروپا علیه ایران را فاقد قدرت اجرایی و ضعیف توصیف کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۲۱    
معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: بخش زیادی از اعتراضات به دستگاه قضاء به علت ناآگاهی و نادانی از روند پرونده هاست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۱۹    
یک اتحادیه کارکنان فدرال دیگر آمریکا هم بابت تعطیلی دولت واشنگتن که در آخرین روزهای سومین هفته قرار دارد، از دولت ترامپ شکایت کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۱۶    
بخواهیم یا نه، فوتبال فقط با نفس گرم هوادار زنده است و ریال به ریال پولی که در تهران و شهرستان برای تیم های بدون هوادار هزینه می شود حکم دورریز و حیف و میل را دارد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۰۹    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت: غربی ها باید با "شوکی" مواجه شوند که بدانند به هر قیمتی در تونل یکطرفه ⁧ برجام ⁩ کنونی نخواهیم ماند.