شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۴May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 29 آذر 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 آذر 1396 میزان 2 آذر 1396 میزان 3 آذر 1396 میزان 4 آذر 1396 میزان 5 آذر 1396 میزان 6 آذر 1396 میزان 7 آذر 1396 میزان 8 آذر 1396 میزان 9 آذر 1396 میزان 10 آذر 1396 میزان 11 آذر 1396 میزان 12 آذر 1396 میزان 13 آذر 1396 میزان 14 آذر 1396 میزان 15 آذر 1396 میزان 16 آذر 1396 میزان 17 آذر 1396 میزان 18 آذر 1396 میزان 19 آذر 1396 میزان 20 آذر 1396 میزان 21 آذر 1396 میزان 22 آذر 1396 میزان 23 آذر 1396 میزان 24 آذر 1396 میزان 25 آذر 1396 میزان 26 آذر 1396 میزان 27 آذر 1396 میزان 28 آذر 1396 میزان 29 آذر 1396 میزان 30 آذر 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- در آبان ماه سال جاری حدود 15 هزار واحد مسکونی به فروش رسیده که در این میان نرخ اجاره بها نیز رشد 117 درصدی را تجربه کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- هنگام بنزین زدن اولین کار باز کردن در باک بنزین و درپوش باک بنزین است اما ممکن است پس از بنزین زدن، فراموش کنیم که درپوش باک را سر جایش بگذاریم بدون این که متوجه شویم ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت دفاع افغانستان نگرانی مقامات روسیه مبنی بر نفوذ روز افزون داعش در افغانستان را نابجا خواند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- اسماعیلی از برگزاری پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی دادگستری استان تهران خبرداد وگفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- برگزاری دیدار رفت هفته هفدهم ال کلاسیکو بین تیم های رئال مادرید و بارسلونا در ساعت 15:30 با حواشی فراوانی روبرو بوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد با اشاره به اهمیت نقش کانون های داوری در حل وفصل اختلافات، گفت: موضوع داوری باید در استان یزد نهادینه شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان چهار محال و بختیاری از جریمه یک میلیارد ریالی قاچاقچی گوشی همراه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- قرار است که شورای امنیت سازمان ملل متحد، گزارش این سازمان را در مورد وضعیت افغانستان استعماع و روی وضعیت کنونی افغانستان در بخش های مختلف، بحث کند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با رد اظهارات ترامپ، سیاست امنیتی جدید آمریکا را ردکرد و گفت: با وجود حضور نظامیان آمریکایی، از خاک افغانستان علیه پاکستان استفاده می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۶    
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سرویس امنیت فدرال روسیه گفت: از آن جا که سازمان تروریستی داعش در افغانستان مکان مناسبی برای فعالیت پیدا کرده کابل به مرکز اصلی تمرکز شبه نظامیان این سازمان در حال تبدیل شدن است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- دانشمندان آمریکایی، با آزمایش روی موش ها، یکی دیگر از دلایل بوی بد دهان را کشف کردند؛ علاوه بر باکتری ها، چنین به نظر می رسد که ژنی هم در بدبویی دهان نقش دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده کل ارتش پاکستان اعلام کرد که اگر دولت اسلام آباد اجازه دهد همه جنگنده های آمریکایی را سرنگون خواهیم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس دادگستری شهرستان سیرجان گفت: مطابق ماده 662 قانون مجازات اسلامی مصوب سال 1375، خرید و معامله مال مسروقه جرم محسوب می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- منابع یمنی از شلیک یک فروند موشک بالستیک زلزال 3 به سمت مواضع شبه نظامیان ائتلاف سعودی در شرق استان صنعاء خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص در این زمینه گفت: سالمندان، افراد دارای اعصاب ضعیف و معده های سرد و نفاخ، مبتلایان به سردرد وابسته به بیماری معده و کسانی که دچار کمکاری تیرویید یا افسردگی اند باید مصرف ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، مراسم تشییع پیکر جانباز شهید علی خوش لفظ راوی کتاب "وقتی مهتاب گم شد" را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- پیکر مطهر شهید علی خوش لفظ راوی کتاب وقتی مهتاب گم شد ، دقایقی پیش در حوزه هنری تهران تشییع شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- درموشن گرافیک شبح مرگ تجاوز نظامی عربستان سعودی به یمن و بزرگترین فاجعه انسانی در قرن بیست و یکم و گذشت هزار روز از محاصره ظالمانه و کشتار کودکان در یمن گذشت را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- حزب جمعیت اسلامی افغانستان در واکنش به برکناری عطامحمد نور در بیانیه ای اعلام کرد که اگر ارگ ریاست جمهوری افغانستان درباره تغییر والی بلخ تجدید نظر نکند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- هند اعلام کرد به زودی میزبان نماینده چین برای بررسی اختلافات مرزی خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- روسیه استراتژی جدید امنیت ملی آمریکا را خصومت طلبانه خواند که برای رویارویی کشورها هدف گیری شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- در ساعت 23:27:37 زلزله ای به بزرگی 5.2 ریشتر تهران را لرزاند. این زلزله ناشی از گسل کرج بوده و در مجاورت گسل های بزرگ شمال تهران و اشتهارد قرار دارد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه تهدید کرد کمک های مالی را به کشورهایی که به پیش نویس قطعنامه سازمان ملل علیه تصمیم وی در به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- تویوتا به عنوان بزرگترین خودروساز حال حاضر دنیا، قصد دارد با حضوری قدرتمند روانه مسابقات بین المللی شود به همین سبب به دنبال تولید خودرو هیبرید بر اساس همین موضوع است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس علوم قرآنی گفت: شب یلدا فرصت خوبی برای دور هم نشینی، صله رحم و احترام به بزرگترها است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه با انتقاد از موضع آمریکا در قبال رأی گیری های سازمان ملل، گفت واشنگتن در سطح یا با ما یا علیه ما باقی مانده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- سوپرخودروها، محصولاتی خاص به شمار می آیند که در تعداد محدود تولید می شوند و ارزش بالایی دارند حال شما فرض کنید یک خودروساز اقدام به تولید سوپرخودرویی منحصر به فرد کند که تنها 1 نمونه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی شهادت جانباز سرافراز دفاع مقدس علی خوش لفظ را تبریک و تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- شب یلدا که در گستره یکپارچه حوزه تمدنی پارسیان رسمی کهن محسوب می شود در میان مردم افغانستان نیز به عنوان شب چله ریشه ای تاریخی دارد و در این خطه اگر چه بر اثر چهار دهه درگیری های ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با پادشاه عربستان دیدار و گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر خارجه کشورمان در چارچوب برگزاری دور چهارم گفت وگوهای سیاسی با قائم مقام وزارت امور خارجه اروپا و امورخارجه فرانسه دیدار کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم آرژانتینی اینتر به زودی قرارداد خود را با اینتر تمدید می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- کد سهامداری یا کد بورسی عبارت است از شناسه ای واحد که متشکل از تعدادی حرف و عدد است. هر شخص اعم از حقیقی یا حقوقی در سامانه اطلاعاتی بورس، به وسیله این کد شناسایی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل در خصوص اصابت موشک حوثی ها به ریاض گفت: این سخنان ایالات متحده کذب بوده و این موشک ها هیچ ارتباطی با ایران ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی گفت: افزایش قیمت ها، مخالف اصول اقتصاد مقاومتی بوده و مانع ایجاد تولید و اشتغال آن هم در سالی که به همین نام مزین شده است و توجیهی ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- از اهداف مهم قانونگذار جمهوری اسلامی ایران، تامین امنیت جامعه و مردم است و هرکس مرتکب قاچاق سلاح گرم یا سرد جنگی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- در آستانه طولانی ترین شب سال برخی کسب و کار با رونق خاصی روبرو می شود و در این میان شاهد انتشار تبلیغاتی در فضای مجازی برای گذراندن این شب در کافه و رستوران های سطح شهر هستیم که هزینه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس آمار منتشر شده تعداد افراد بی خانمان در انگلیس طی 6 سال اخیر افزایشی 134 درصدی داشته که مقامات انگلیس به دلیل عدم اقدام مناسب در این زمینه مورد انتقادات شدید قرار گرفته اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- با گلزنی مهاجم تیم ملی کشورمان، المپیاکوس در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی یونان در خانه پلاتانیاس به برتری دست یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- خزانه داری آمریکا پنج تبعه روس از جمله رمضان قدیروف رئیس جمهوری خودمختار چچن را به اتهام نقض حقوق بشر، تحریم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون قضایی دادگستری استان گلستان گفت: 7 فقره پرونده با پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف این استان و گذشت طرفین در یک روز کاری مختومه شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- ششمین دوره مسابقات آسیایی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در فیلیپین شروع شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به شهرداری ماهشهر ملحق شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون اول رئیس جمهور در پیامی، ارتحال روحانی مبارز و انقلابی آیت الله حاج شیخ محی الدین حائری شیرازی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه سابق شیراز را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- شرکت اچ ام دی گلوبال در حال آزمایش نسخه 8 اندروید بر روی گوشی نوکیا 6 است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی ارتحال آیت الله محی الدین حائری شیرازی را با صدور پیامی تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه فرانسه به هیچ وجه نباید در موضوع موشکی ایران دخالت کند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این فایل صوتی آهنگ "یلدا" با صدای مازیار فلاحی را می شنوید. مست بگو راست بگو تا شب یلداست بگو/ تا نفسی هست بگو هری چی دلت خواست بگو ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- صدوسیزدهمین شماره از نشریه خط حزب الله در هفته چهارم آذرماه 1396 منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین اکبری رسیدگی خارج از نوبت و ویژه به پرونده کودک آزاری دختر دوساله در حاجی آباد را مورد تاکید قرار داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد انتخابات امروز مجمع فوتبال اظهارنظر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- آیا روش ابلاغ های قضایی تغییر کرده است؟ کارشناسان وکیل آنلاین به این پرسش پاسخ داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- به زودی تکنولوژی جدیدی به نام Next Gen TV روانه بازار می شود که از نمایش تصاویر 4K و پهنای باند بالا پشتیبانی می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- متخصص تغذیه گفت: باید سبزیجات را قبل از مصرف سالم سازی و گند زدایی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای نگهبان امروز چهارشنبه به عیادت رضا مقدسی مدیر عامل پیشین خبرگزاری مهر رفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان لیگ گفت: آرا در مجمع فدراسیون فوتبال باید تک تک شمرده می شد و اعلام یکباره فرد پیروز در انتخابات مجمع را نپسندیدم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- بازرس شمارش آرای مجمع فدراسیون فوتبال گفت: اگر کسانی هستند که نسبت به نحوه برگزاری انتخاب عضو جدید هیئت رئیسه در مجمع شکایت دارند، می توانند پیگیری کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- اگر شاکی در شهری باشد و متشاکی در شهری دیگر، طرح شکایت باید در دادگاه چه شهری صورت گیرد؟ اگر طرف شکایت، اتهاماتی را در شهرهای مختلف داشته باشد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: ما به شمارندگان آرا در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اعتماد داریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس خبرگان رهبری در پی ارتحال عالم ربانی مرحوم آیت الله حائری شیرازی، با صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- رویداد های برجسته خبری سال 2018، احداث بیمارستانی به نام پروفسور سمیعی در چین، تصویری دردناک از یک دختر بچه که جهان را متأثر کرد و ... را در بسته اخبار پربازدید رسانه ها بخوانید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: هیئت رئیسه مجمع اعلام کرد که چون این افراد انتخاب مجمع هستند، پس مورد اعتماد محسوب می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- پژوهشگران دانشگاه هاروارد دریافتند مصرف نوشیدنی های قندی در کودکان امکان ابتلا به آسم را افزایش می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خزانه دار ما، از طرف وزارت ورزش معرفی شده و کامل در جریان حساب های مان قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرلشکر قاسم سلیمانی در پی شهادت جانباز سرافراز دفاع مقدس آقای علی خوش لفظ و راوی کتاب ارزشمند وقتی مهتاب گم شد پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل هاوش گنبد به برتری دست یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر ورزش و جوانان شایعه فشار روی پولادگر برای کناره گیری از انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو را تکذیب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: ناظران AFC و فیفا در رأی گیری امروز مجمع حضور داشتند و روند انجام این کار را تأیید کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- برند معروف ایتالیایی قصد دارد برای مدتی بخشی از تولیدات خود را متوقف کند و تعدادی از کارخانه های این شرکت نیز در چند ماه آینده تعطیل خواهند بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: ناظران AFC و فیفا در رأی گیری امروز مجمع حضور داشتند و روند انجام این کار را تأیید کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- شرکت گوگل اعلام کرد که از 26 بهمن همه تبلیغات مرورگر کروم اعم از اصلی و فرعی را حذف خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال تیم ملی پرو یکی از حریفان تدارکاتی شاگردان کی روش شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در باشگاه پرسپولیس اسناد همه چیز شفاف و موجود است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدافع و کاپیتان پرسپولیس بر این باور است که روزهای سخت این تیم در راه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خزانه دار ما، از طرف وزارت ورزش معرفی شده و کامل در جریان حساب های مان قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور با اشاره به اینکه رفتار سیاسی با سلامت مردم پذیرفتنی نیست ، تأکید کرد: نیاز های بهداشتی مردم باید بدون محدودیت و با سهولت در اختیار و دسترس آن ها باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- تاکید ژنرال باجوا بر حمایت ارتش از نظام دموکراسی در پاکستان، تصمیم نواز شریف برای اجرای نهضت عدالت در کشور و اولتیماتوم طاهر القادری به دولت ایالت پنجاب ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز اخبار مهمی در صدر اخبار حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان قرار گرفت از بازدید سرزده دادستان تهران از اوین تا صدور حکم جوانفکر .
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز چهارشنبه 29 آذر ماه رویدادهای مهمی به وقوع پیوسته که مهم ترین آنها را می توان پیشروی ارتش سوریه در نزدیکی بلندی های جولان تا خنثی شدن حمله تروریستی به لندن در آستانه کریسمس ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز اخبار متنوع و مهمی در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان منتشر شد؛ از موضوعات مربوط به اسکان زلزله زدگان کرمانشاه تا تشکیل دیوان اصل نودم قانون اساسی و رحلت آیت الله حائری شیرازی.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- نامزد حضور در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: مجمع تصمیم خوبی گرفت و من به آن احترام می گذارم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس اسبق سازمان صدا و سیما در کانال شخصی تلگرامش عکسی از خودش در کنار محمدرضا شریفی نیا در حال صبحانه خوردن به اشتراک گذاشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، پاسخ رهبر معظم انقلاب به دعای شهیدخوش لفظ را مشاهده می کنید. "شما بعد از 120 سال که از دنیا رفتید، قطعا شهید هستید"
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- اطرافیان و نزدیکان عزیزی خادم نتیجه انتخابات مجمع فدراسیون فوتبال را به چالش کشیدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال معتقد است این تیم در همه بازی ها برای پیروزی به زمین می رود و حریف لیگ برتری یا لیگ یکی برای آبی پوشان اهمیتی ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون نخست وزیر ترکیه در ادامه بحران دیپلماتیک میان آنکارا و واشنگتن بر سر صدور روادید از اعمال محدودیت این کشور در صدور روادید برای اتباع آمریکایی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- در پایان مجمع امروز (چهارشنبه) فدراسیون فوتبال برای انتخاب عضو جدید هیئت رئیسه، محمود اسلامیان انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- بیست و نهمین روز از آذر ماه 1396 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به اتفاقات و عروسک های جدید در سری جدید برنامه کلاه قرمزی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت عالم جلیل القدر آیت الله محمد صادق حائری شیرازی را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر ارتباطات با انتشار پستی در اینستاگرامش درگذشت آیت الله حائری شیرازی را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ایران جوان بوشهر گفت: بزرگترین تفاوت جو ورزشگاه بود و برخی بازیکنان ما برای اولین در ورزشگاه آزادی به میدان می رفتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال از عملکرد شاگردانش برابر ایرانجوان بوشهر تمجید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- زوج جوان در جنوب تهران قربانی گاز گرفتگی شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به وجود 6.5 میلیون نفر بیکار درجامعه، گفت: دولت شرایط اشتغال و بیکاری را برای مردم شفاف سازی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- صبح امروز رئیس سازمان هلال احمر، رییس سازمان مدیریت بحران کشور و رییس سازمان امداد و نجات کشور به منظور ارائه گزارش امدادرسانی در زلزله کرمانشاه با حجت الاسلام و المسلمین منتظری دیدار ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص قیمت سکه، ارز بین بانکی، شاخص بورس، قیمت آپارتمان و قیمت نفت در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- بیژن بنفشه خواه با انتشار پستی در اینستاگرامش برای هوای این روزهای تهران نوشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی، شهادت آقای علی خوش لفظ جانباز سرافراز دفاع مقدس و راوی کتاب ارزشمند وقتی مهتاب گم شد را تبریک و تسلیت گفتند.