یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۰:۴۹May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 22 آذر 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 آذر 1396 میزان 2 آذر 1396 میزان 3 آذر 1396 میزان 4 آذر 1396 میزان 5 آذر 1396 میزان 6 آذر 1396 میزان 7 آذر 1396 میزان 8 آذر 1396 میزان 9 آذر 1396 میزان 10 آذر 1396 میزان 11 آذر 1396 میزان 12 آذر 1396 میزان 13 آذر 1396 میزان 14 آذر 1396 میزان 15 آذر 1396 میزان 16 آذر 1396 میزان 17 آذر 1396 میزان 18 آذر 1396 میزان 19 آذر 1396 میزان 20 آذر 1396 میزان 21 آذر 1396 میزان 22 آذر 1396 میزان 23 آذر 1396 میزان 24 آذر 1396 میزان 25 آذر 1396 میزان 26 آذر 1396 میزان 27 آذر 1396 میزان 28 آذر 1396 میزان 29 آذر 1396 میزان 30 آذر 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- تاریخ اراک با فرش عجین شده است به طوری که 45 قشر مختلف از جامعه شهری درگیر آن بوده اند؛ نقشه کشی، تولید رنگ ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۱:۳۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- بانک مرکزی پاکستان اعلام کرد نرخ دلار در پاکستان افزایش چشمگیری داشته و طی 3 روز گذشته با 7 روپیه افزایش به 112 روپیه رسیده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- بسیاری از مردم می پرسند آیا شیر عسل چاق کننده است؟ آیا عسل نوعی شکر نیست؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- بسیاری از خانم ها از انواع محصولات آرایشی و بهداشتی برای مراقبت از پوست خود استفاده می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده ارتش پاکستان در دیدار با سفیر فلسطین گفت: بیت المقدس مانند کشمیر برای اسلام آباد مهم است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- "گری لینکر" گزارشگر محبوب ورزشی در انگلستان و مجری قرعه کشی جام جهانی، در توییتر فیلمی از کودکان فلسطینی منتشر کرد که مأموران اسرائیلی آنها را در قفسی کوچک گذاشته بودند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- به منظور رفاه حال مردم و خدمات رسانی بهتر به شهروندان در مراسمی با حضور مسئولان ارشد قضایی استان دومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر یاسوج افتتاح شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- در بیست و چهارمین برنامه شب آواز ایرانی چهار گروه موسیقایی به شکل رقابتی با هم به اجرای موسیقی آوازی خواهند پرداخت و در ادامه مجتبی عسگری خواننده آواز ایرانی به عنوان میهمان ویژه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- ونیکا نایدو معاون نخست وزیر هند گفت: دولت هند در مبارزه با تروریسم به دولت و مردم افغانستان کمک خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- برنده جایزه بزرگ 8000 دلاری از یازدهمین دوسالانه کاریکاتور تهران گفت: در اثرم نشان دادم که رئیس جمهوری آمریکا به عنوان مدعی قدرتمندترین کشور جهان و برقرارکننده امنیت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- شرکت Legoo به تازگی گوشی جدیدی به نام S9 رونمایی کرده است که از لحاظ ظاهری بسیار شبیه پرچمدار جدید و گران قیمت اپل، آیفون 10، می باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- دوشنبه های شهرزاد ی با عرضه قسمت اول از فصل سوم این سریال پرمخاطب، نهم بهمن ماه از سر گرفته می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس پایتخت گفت: سه نفر از عاملان اصلی ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی در شهرری و فرودگاه امام خمینی (ره) شناسایی و دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- پتروشیمی مارون نخستین پیروزی خود را در لیگ را جشن گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک ربات انسان نما به نام "هوبو"(Hubo) در مراسم حمل مشعل المپیک زمستانی پیونگ چانگ کره جنوبی مدتی این مشعل را حمل کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- مرکز پژوهشی آرا در گزارش راهبردی چالش های صنعت گردشگری در ایران که توسط اندیشکده سرآمد گردآوری شده است به بررسی و تحلیل صنعت گردشگری در این کشور، می پردازد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف چند قطعه اشیا تاریخی در یکی از روستا های اطراف شاهرود خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۹:۵۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه گفت: اگر صلح به سرعت برقرار نشود، خطر تجزیه سوریه وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- برخی گزارش ها حاکی است جنگنده های رژیم صهیونیستی پایگاه های مقاومت وابسته به گردان القسام را هدف حمله قرار داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از مهر و موم 104 مرکز تهیه و توزیع کننده مواد مخدر در منطقه شهید رجایی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- عکس های منتسب به گوشی آنر 9 لایت (Huawei Honor 9 Lite) منتشر شد. این تلفن هوشمند با شماره مدل LDD-xxx، به نمایشگری کم حاشیه و دوربین دوگانه تجهیز خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- شاگردان زین الدین زیدان با غلبه بر الجزیزه امارات به فینال رقابت های جام باشگاه های جهان راه یافتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- با حکم مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، زارع پور به عنوان مدیرعامل جدید زامیاد منصوب شد
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- گوگل، یک مرکز تحقیقات هوش مصنوعی در چین راه اندازی می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- مزایده، نوعی از معامله ای است که خریدار ابتدا حداقل قیمتی را که حاضر است کالای خود را بفروشد اعلام می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- فردیناند، گاو خوش قلبی است که به دلیل یک اشتباه غیرعمد، برای زندگی در کنار انسانها خطرناک شناخته می شود و به منطقه ای دیگر فرستاده می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- مالکان باشگاه استقلال خوزستان اعضای جدید هیئت مدیره این تیم را معرفی کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- بیش از 30 میلیون پرتال فعال در فضای وب وجود دارد که توسط بیش از 2 میلیون کاربر از 200کشور دنیا روزانه مورد بازدید قرار می گیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- دولت فرانسه از سال آینده استفاده از تلفن همراه را برای دانش آموزان مقاطع دبستان و دبیرستان ممنوع خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- برای خرید انواع هدست در بازار با توجه به مدل باید از 9 هزار تومان تا بیش از 400 هزار تومان هزینه پرداخت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- حدیث امام سجاد(ع) درباره "درخواست اعضای بدن از زبان" در متن این خبر آمده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم عثمانلی با پاس گل صادقیان و تساوی در دیدار برگشت برابر مالاتیا اسپور به دور بعدی جام حذفی صعود کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل، گفت: تصمیم تحریک آمیز و نابخردانه آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی باعث شعله ور شدن انتفاضه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- نسخه های به روز شده "لایت روم" با استفاده از یادگیری هوش مصنوعی، عکس ها را براساس نمونه ها ویرایش می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- نمایندگان ایران در دور چهارم المپیاد شطرنج برابر ارمنستان به پیروزی رسیدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- شرکت برادران وارنر از ساخت بازی هری پاتر برای پلتفرم اندروید و آی او اس در سال 2018 خبر داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- شب یلدا یک شب خاطره انگیز در سال است که خوراکی های خوشمزه آن را رنگ و جلا می دهند. در این شب اکثر ما یا مهمان داریم یا به مهمانی می رویم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد اجرای برجام و معاون وزیر امور خارجه درباره سخنان موگرینی در خصوص برجام گفت: متن برجام کاملا مشخص است و تلقی های دیگر از یک جمله روشن آن پذیرفتنی نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- ضعف و بیحالی در صورت عدم درمان به موقع باعث بروز مشکلات خطرناکی خواهد شد ساده ترن عامل ایجادکننده ضعف و بیحالی که با یک آزمایش قابل بررسی است کمبود انواع املاح معدنی و انواع ویتامین ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- بیست و ششمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی سلاح های بادی کشور به تعویق افتاد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- مقبره ناصر خسرو در روستای یمگان ولایت بدخشان در دامنه کوه هایی بلند، سرسبز و پوشیده از درختان و در بین تپه های سنگی قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رهبر معظم انقلاب عرصه اقتصاد را میدان کارزار با دشمنان می دانند و از عبارت جهاد برای این کارزار استفاده کردند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- در فینال مسابقات سپک تاکرا تیم ملی مردان ایران با اقتدار هند را شکست داد و مدال طلای بخش "رگو" را بر گردن آویخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، بندی بازی یک مرد جوان از برج ایفل تا میدان تروکادورو در کشور فرانسه را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی شده که در بخش مقدمه برجام نیم جمله ای با این مضمون وجود دارد که خواستار قرار دادن برجام به عنوان زیربنایی برای گفتگو درباره مسائل دیگر است که این ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون حقوقی و امور بین الملل وزارت امور خارجه، گفت: تمامی اعضای 1+5 خیلی صریح و شفاف به آمریکا اعتراض کردند و تاکید کردند که آمریکا باید تعهدات خودش را سر وقت و دقیق انجام دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان از فردا در اصفهان آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی امروز چهارشنبه طی بیانیه ای در نشست استانبول تصمیم رئیس جمهور آمریکا درباره قدس را محکوم کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص قیمت سکه، ارز بین بانکی، شاخص بورس، قیمت تبلت سبک، خودروی دنا و قیمت انواع MVM در بازار در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- قائم مقام بانک ملت با بیان اینکه فعالیت بانک ها در شبکه های اجتماعی به آن معنایی که هم اکنون وجود دارد، آغاز نشده ولی این حضور گریزناپذیر است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه شرایط خوبی را در هفته گذشته پشت سر گذاشت و این امر موجب رکورد شکنی بی سابقه شاخص شد و گروه خودرویی را تحت تاثیر قرار داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی شده که در بخش مقدمه برجام نیم جمله ای با این مضمون وجود دارد که خواستار قرار دادن برجام به عنوان زیربنایی برای گفتگو درباره مسائل دیگر است که این ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- داور دیدار حساس تیم های رئال مادرید و بارسلونا مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- بیست و دومین روز از آذر ماه 1396 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به خانه نشینی ساعد هدایتی به خاطر دورهمی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- قیمت هر اونس طلا امروز با 0.03 درصد کاهش به 1244 دلار و 14 سنت رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- هتل کوبورگ وین امروز چهارشنبه 22 آذر برابر با 13 دسامبر میزبان دهمین نشست کمیسیون مشترک برجام میان ایران و کشور های عضو 1+5 بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان حکم ریاست رضا زارعی تودشکی برای فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی را صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام محمدیان از رئیس قوه قضاییه به خاطر برگزاری نشست 8 ساعته با تشکل های دانشجویی و سعه صدر در پاسخگویی تشکر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- مویه های پامیر کتابی از پژوهشگر جوان ایرانی بهروز ثروتی با موضوع شعر فارسی در افغانستان امروز است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا یکی از مراکز استراتژی مهم نیروی انتظامی است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- اسامی ملی پوشان تیم ملی دوچرخه سواری استقامت و نیمه استقامت امید ایران (زیر 23 سال) اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم پیشین پرسپولیس ممکن است به لیگ سوئد برود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- "تام کروز" که این سالها روزهای خوبی را در گیشه هالیوود تجربه نکرده با بازی در نسخه ششم فیلم ماموریت غیرممکن به دنبال بازگشت موفقیت آمیز به سینما است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، مراسم تشییع کوه نوردان جان باخته اشترانکوه لرستان در حرم مطهر رضوی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن ایرانی تیم عثمانلی در ترکیب اصلی تیمش در دیدار امروز مقابل مالاتیا اسپور قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد رژیم گیاه خواری اگر سرشار از ویتامین B12 نباشد، کمبود تغذیه ای به دنبال خواهد داشت و افراد را دچار احساس خستگی، بی حوصلگی و در نهایت افسردگی می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده کل ارتش و هیئت همراه با حضور در پایگاه شکاری وحدتی دزفول از بخش های مختلف این یگان بازدید کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- دومین نشست استانی اقتصاد مقاومتی با حضور اعضا و به ریاست غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست کل واقع در مجتمع قضائی امام خمینی (ره) برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان جزئیات رسیدگی به 2 پرونده قاچاق را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس قوه قضائیه روز گذشته در نشستی صمیمانه که قریب به 8 ساعت به طول انجامید به سوالات نمایندگان تشکل های دانشجویی پاسخ داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 64 سنت، معادل یک درصد افزایش به 63 دلار و 98 سنت رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- قله های جهان زیر پای جانباز لرستانی، زنی که صهیونیست ها فراموشش نمی کنند، وعده شام در یک کنسرت پاپ!، اعتراف عجیب بازیگر مشهور طنز و ... را در بسته اخبار برگزیده میزان بخوانید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- تازه ترین آثار پژوهشی مراکز استانی حوزه هنری انقلاب اسلامی هفته آینده در تماشاخانه مهر حوزه هنری رونمایی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس دادگستری تهران گفت: متاسفانه وضعیت بودجه پیشنهادی از سوی دولت برای قوه قضائیه در سال 1397 مناسب نیست و این امر بطور قطع تحقق برنامه های کلان قوه را با مشکل مواجه خواهد ساخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- نحوه تقسیم سکوهای ورزشگاه آزادی در بازی بادران مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- صبح امروز مراسم تکریم محمد جمشیدی، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل سابق و محمد خرم سرپرست صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کاخ کرملین می گوید که نیروهای روسیه مستقر در سوریه به طور کامل از این کشور خارج نخواهند شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به به پایان رسیدن مهلت کنگره آمریکا برای تعیین پایبندی ایران به برجام گفت: جمهوری اسلامی سناریوهای مختلفی برای آینده برجام درنظر گرفته اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، خلاقیت استفاده از چند مدل تزئینات شکلات با ابزارهای ساده را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- متخصص مغز و اعصاب و عضو کمیته علمی انجمن ام اس گفت: در حال حاضر بیش از 60 هزار بیمار مبتلا به ام اس در کشور وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- متن نظام نامه حرب شامل موضوعات متنوعی مانند نوع رفتار فرمانده با سربازان و خوراک آنها تا شکل تصویربرداری از صحنه نبرد و گزارش نویسی از آن است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- برای خرید خودرو دنا در بازار باید حداقل 33 میلیون و 500 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- بیش از 80 درصد از مشمولان، شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل صدور آرم طرح ترافیک با اشاره به اینکه هنوز زمان ثبت نام برای طرح ترافیک سال آینده مشخص نیست،گفت: داشتن برچسب معاینه فنی ویژه برای طرح ترافیک الزامی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور گفت: انتفاضه جدید فلسطینیان درروزهای گذشته یکبار دیگر آشکار ساخت که آنها به طرح های پوچ دل نبسته و به خواسته به حق خود پافشاری می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- فروش طارمی و پرداخت غرامت ریزه اسپور راهکار گرشاسبی برای تعامل با این تیم ترکیه ای است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از هلاکت شرور مسلح و کشف 300 کیلوگرم موادمخدر در عملیات پلیس شهرستان فاریاب خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- دریاچه ای در تایلند با شکوفه های صورتی رنگ تزئین شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز جذب وزارت بهداشت گزارش عملکرد 14 فراخوان جذب هیات علمی این وزارتخانه را تشریح کرد و از عدم وجود بودجه جذب مستقل در وزارت بهداشت خبرداد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: تحقق برنامه های پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی، تحکیم خانواده و پیشگیری از تزلزل این نهاد مقدس ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- نمایش بر پیکری، نبردی رو به خاموشی است از 23 آذر تا 8 دی در تماشاخانه ماه حوزه هنری به صحنه می رود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- با هدف بهبود شیوه های مشاوره پیش از طلاق و تقویت دانش و مهارت مشاوران در فرایند مشاوره ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، سوپرگل رونالدینیو از وسط زمین در یک بازی خیریه را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- کلیه برنامه های بیات از این پس به حالت تعلیق در آمد تا در جلسه فردا تکلیف ماندن یا رفتن وی مشخص شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- منابع خبری گزارش دادند که حمله روز چهارشنبه ائتلاف متجاوز عربستان به یک زندان متعلق به پلیس در استان صنعا دست کم 39 کشته و ده ها زخمی بر جای گذاشته است.