سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۲:۰۶Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 30 آبان 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 آبان 1396 میزان 2 آبان 1396 میزان 3 آبان 1396 میزان 4 آبان 1396 میزان 5 آبان 1396 میزان 6 آبان 1396 میزان 7 آبان 1396 میزان 8 آبان 1396 میزان 9 آبان 1396 میزان 10 آبان 1396 میزان 11 آبان 1396 میزان 12 آبان 1396 میزان 13 آبان 1396 میزان 14 آبان 1396 میزان 15 آبان 1396 میزان 16 آبان 1396 میزان 17 آبان 1396 میزان 18 آبان 1396 میزان 19 آبان 1396 میزان 20 آبان 1396 میزان 21 آبان 1396 میزان 22 آبان 1396 میزان 23 آبان 1396 میزان 24 آبان 1396 میزان 25 آبان 1396 میزان 26 آبان 1396 میزان 27 آبان 1396 میزان 28 آبان 1396 میزان 29 آبان 1396 میزان 30 آبان 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- شاه زمان میوندی به عنوان رئیس جدید اداره ملی محیط زیست افغانستان معرفی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- هواوی نوا 3 (Huawei Nova 3) نسل جدیدی از گوشی های میان رده هواوی ماه آینده معرفی می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- با توجه به مشکلات گلکسی نوت 8 در حوزه شناسایی هویت، گفته می شود حسگرهای بیومتریک و امنیتی در گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) بهبود خواهند یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- برخی داروها می توانند باعث خراب شدن دندان های شما شوند، در این مطلب شما را با داروهایی که باعث خرابی دندان شما می شوند آشنا می کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- دانشمندان مدعی هستند، دوره کوتاه تمرین سرعت پردازش (speed of processing) - که برای افزایش سرعت شرکت کنندگان در تشخیص اشیاء طراحی شده است - با مزایای شناختی متعددی در سالمندان همراه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس گزارش یک روزنامه چاپ کابل، قرار است تعدادی از اتباع پاکستانی در ترکیب نظامیان قطری و اماراتی در قالب نیروهای کمکی ناتو به افغانستان اعزام شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده دریابانی استان هرمزگان گفت: در درگیری مسلحانه مرزبانان این فرماندهی با سوداگران مرگ، شناور حامل 800 کیلو تریاک منهدم و دو سوداگر مرگ نیز به هلاکت رسیدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- کنسرت پرواز همای روز 7 و 8 آذرماه در تالار وزارت کشور با هدف اختصاص عواید آن به کودکان بی سرپرست زلزله کرمانشاه برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- قطار سریع السیر جده-مکه به طول 450 کیلومتر رسما افتتاح شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- درحالی که نمایندگان افغان و مقامات روسی همواره آمریکا به حمایت از داعش در افغانستان متهم کرده اند اما فرمانده نیروهای آمریکایی و ناتو در کابل اعلام کرد که داعش در بین مردم این کشور ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صدور اطلاعیه ای برگزاری هر نوع تور گردشگری سیاه در مناطق زلزله زده را ممنوع اعلام کرد و از برخورد با دفاتر سودجو در زمان بروز بلایای طبیعی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- بارون پسر کوچک دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا که مدت ها کم پیدا بود، در مراسم تحویل درخت کریسمس، همراه مادرش ظاهر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- امروزه با توجه به اینکه مراحل دریافت گواهینامه کمی طولانی تر و نیز به زعم برخی از افراد سخت تر شده است، به وفور شاهد رانندگی افراد بدون گواهینامه هستیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- تحقیقات جدید، نگرانی ها را درباره نوع اصلی چربی های حیوانی یعنی چربی اشباع زیر سوال برده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نشست مشترک با کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: رویکرد سازمان تعزیرات حکومتی پرونده محوری نیست و سازمان افقی پیشگیرانه را دنبال می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت: بسیاری از معاملات غیرمجاز املاک دولتی و مشکلات حاشیه نشینی، مربوط به بنگاه های غیر مجاز املاک است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادگاه پاکستان حکم دستگیری وزیر خزانه داری این کشور را صادر کرده و خواستار بازداشت ضامن وی نیز شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری یاسوج در خصوص وانت بار های دوره گرد ظرف مدت 15 روز نسبت به جمع آوری خودرو هایی که کارت شناسایی ندارند با همکاری نیروی انتظامی اقدام ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، فروند یک هواپیمای تک موتوره که قصد فرود بر روی جاده ای در فلوریدای آمریکا را داشت، با درختان کنار جاده برخورد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- نماینده دائمی فدراسیون روسیه در سازمان ملل متحد گفت که گروه تروریستی داعش مواضع خود را در افغانستان تقویت می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- 4 صیاد که با برق به صورت غیرمجاز ماهی می گرفتند، در الیگودرز دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- سروزیر سابق بلوچستان پاکستان با اشاره به اینکه آمریکا دشمن مشترک پاکستان و ایران است، گفت: با وجود اختلافات جزئی تهران و اسلام آباد منافع مشترک زیادی در منطقه و جهان دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان:میانگین سنی استان براساس نتایج سرشماری در مقایسه با سال 85 و 90، 2/9 و 1/2 سال رشد داشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۱۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- خورشید شاه رهبر اپوزیسیون در پارلمان پاکستان ضمن دعوت از حزب نواز برای احترام به قانون و رای دادگاه اعلام کرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- کمیته مسابقات سازمان لیگ حرفه ای فوتبال زمان سه بازی از هفته سیزدهم لیگ برتر را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- خودروسازی آلمانی پورشه پس از موفقیت یک طرح آزمایشی در 8 نمایندگی، قصد دارد از عینک های فناورانه و ویژه خود برای تعمیرات خودرو در نمایندگی های آمریکا و کانادا بهره ببرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- در ماه های پایانی سال 2017 رکورد تازه ای در گیشه سینمای چین ثبت شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اسامی محرومان سیزدهمین هفته از مسابقات لیگ برتر را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- محمدعلی شیخی گفت: این روزها شاهد حضور تمام اقشار مردم در کمک رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه هستیم. تمام این امور بر اساس احساس همدردی و همدلی است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس اجرایی حزب جمعیت اسلامی در واکنش به نامه وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که حکومت وحدت ملی همواره برای دامن زدن به اختلافات قومی و طرح توطئه علیه جریان های سیاسی موثر در این کشور ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهور گفت: صدور گواهینامه رانندگی بدون کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی از امروز در سراسر کشور آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رییس دادگاه عالی کیفری، از این دادگاه خواسته است تا اجازه بررسی فعالیت های نظامی کارمندان سازمان سیا و طالبان در افغانستان را بدهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- حکمت حاجی اف سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان گفت: ما روز سه شنبه مراتب اعتراض شدید خود را به سفیر فرانسه اعلام کردیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- آمریکا روز سه شنبه 34 فرد، شرکت و کشتی را به اتهام ارتباط تجاری با کره شمالی، در فهرست تحریم قرار داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- بنا براعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر کلیه مدارس شهرستان بوشهر در تمامی مقاطع در " نوبت صبح" فردا چهارشنبه اول آذر تعطیل است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- خرابی ترمز نشانه هایی دارد و هر کدام از این علائم، نشان گر نیاز به رسیدگی به این بخش است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- رانندگی را می توان به یک هنر تلقی کرد که هرچقدر هنرمند آن کارکشته تر باشد، اثرش دل نشین تر است و هر چه هنرمند بی تجربه و بی استعداد باشد، اثرش نیز بی هویت و آزاردهنده می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- نماینده پاکستان در سازمان ملل بر مذاکره غیر مشروط بین طالبان و دولت افغانستان تأکید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- ویدئوی جدید دیرین دیرین با عنوان زنبیل قرمزی، حکایتی طنز اما تراژدی سه متهم به فساد مالی و تضییع کننده اموال عمومی را به نمایش گذاشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- دادستان کل دادگاه بین المللی لاهه از هیئت قضایی این دادگاه خواست تا برای بررسی جنایات جنگی که از سوی نظامیان آمریکایی، مخالفان مسلح و نیروهای امنیتی افغان صورت گرفته اند مجوز صادر کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر اطلاعات گفت: عزت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نتیجه بصیرت و پیوند مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی است
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- شرکت گریت وال از عرضه شاسی بلندهای لوکس خود در آینده نزدیک در بازار اروپا خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- کمپانی نام آشنای اچ پی (HP) به تازگی اعلام کرده که در راستای افزایش سهم خود از بازار نوت بوک های مخصوص بازی در هند، سری محصولات اومن (OMEN) را بیش از پیش گسترش خواهد داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- شاخص داوجونز به عنوان یک شاخص پیشرو که نشان دهنده چشم انداز اقتصادی یکی از بزرگ ترین اقتصادهای جهان است در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- انیمیشن "شگفت انگیزان 2" به نویسندگی و کارگردانی "برد برید" اکران بین المللی خود را از 15 ژوئن 2018 در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- مخبر نوشت: امروز نه برای ملت ایران، بلکه برای همه بشریت روز بزرگی است. روزی که همه کفر و پلیدی با هدف خدشه به اسلام عزیز غده سرطانی داعش را ایجاد و پرورش دادند تا بتوانند به زعم خود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره پایان سیطره شجره ی خبیثه داعش تاکید کردند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- جان نیکلسون اعلام کرد که طالبان سالانه 200 میلیون دلار از تولید مواد مخدر در این کشور در آمد کسب می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت: جهرودی برآمده از صنعت خودرو است و با اتکا به پرسنل با تجربه و متخصص سایپا می تواند در این شرکت موثر عمل کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- "بسم الله الرحمن الرحیم" در سوره حمد جزو سوره است ولی در سوره های دیگر قرآن جزو سوره نیست، پس اگر "بسم الله الرحمن الرحیم" را به قصد سوره ای خواند و تغییر قصد داد و سوره دیگر خواند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره پایان سیطره شجره ی خبیثه داعش تاکید کردند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- با انجام مراسم وزن کشی چهار وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان، نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- روسای جمهور آمریکا و روسیه امروز تلفنی در مورد موضوعات بین المللی از جمله ایران، بحران سوریه و مناقشه اوکراین گفت وگو کرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- کارلوس گوئن اعتقاد دارد فروختن چند خودرو در آمریکا کار ساده ای است اما به خاطر بازار رقابتی که آن جا وجود دارد، نیازمند یک استراتژی بلند است که فعلا رنو قصد کار بر روی آن را ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- برای خرید کارواش خانگی در بازار باید حداقل 89 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر مستعفی لبنان برای دیدار و گفت و گو با عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر وارد قاهره شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل سیاسی پیشین وزات کشور گفت: وزارت کشور که وظیفه تبیین و اجرای سیاست های دولت را برعهده دارد، باید تمام تلاش خود را برای تحقق وعده های دولت در حوزه سیاست داخلی به کار بندد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- رابرت موگابه رئیس جمهور زیمبابوه در پی فشارهای نظامیان و هم حزبی هایش، پس از 37 سال از سمت خود کناره گیری کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- سیارک مذکور 400 متر طول دارد و بزرگتر از هر سیارک یا ستاره دنباله داری است که تاکنون در منظومه شمسی دیده شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: با پرداخت قسط اول طلب زلاتوفسکی کسر 6 امتیاز و سقوط به یک دسته پایین تر دیگر برای ملوان اجرایی نخواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- روحانی در نامه های جداگانه ای به قوه قضائیه و وزارتخانه های دادگستری و صنعت، معدن و تجارت، 2 قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را جهت اجرا ابلاغ کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- مریخ محیطی بسیار خشک و بدون رطوبت دارد و اگر چه ممکن است میلیون ها سال پیش یک اقیانوس سراسری در آن موجود بوده باشد .
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس مجلس ملی ترکیه گفت: همکاری میان ایران، ترکیه و روسیه مثبت بوده که این موضوع دستاورد مهمی برای سه کشور است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان تهران در تشریح برگزاری جلسه محاکمه غیابی خاوری مدیر عامل سابق بانک ملی گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- با تصمیم سازمان لیگ از این پس ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز فقط میزبان بازی های تیم تراکتورسازی خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- با مصدومیت یکی از بازیکنان تیم ملی بسکتبال یک بازیکن دیگر جایگزین وی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- بسیاری از دوستداران اتومبیل ها علاقه دارند مشخصات فنی و عملکرد رودستر را با سمبل قدرت و عملکرد فنی در دنیای ابرخودرو ها یعنی بوگاتی شیرون مقایسه کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- محبی گفت: تصفیه خانه آب شرب اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی فشافویه با ظرفیت روزانه 2600 متر مکعب جهت تامین آب شرب مددجویان و کارکنان و اختصاص 3 میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- رابطه بالا رفتن سن با پایین اومدن اعتماد به نفس!، دغدغه حساب کردن درآمد دکترا و ... را در بسته خبری با کاربران شبکه های اجتماعی بخوانید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، بارش باران بسیار شدید در استان کرمانشاه و سرپل ذهاب را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه تراکتورسازی طی نامه ای به سازمان لیگ نسبت به تکرار اشتباهات داوری اعتراض کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- سفیر سابق ایران در عربستان سعودی با اشاره به اینکه هیچ موضوعی به اندازه مسئله عربستان برای امنیت ما خطیر و مهم نبوده است، گفت: ما باید شناخت واقعی و عینی از عربستان داشته باشیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- منابع خبری از انفجار یک خودرو بمب گذاری شده در شهر طوزخورماتو در استان صلاح الدین عراق خبر می دهند که دست کم 20 کشته و 40 زخمی برجای گذاشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- برخی در صفحات شبکه های اجتماعی با انتشار تصویر زیر وضعیتی اسفناک از برخی زلزله زدگان در سر پل ذهاب را به نمایش گذاشتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- برای اولین بار تبریز میزبان مسابقات بین المللی شنا دختران و پسران جام گرامیداشت سرداران شهید آذربایجان خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص قیمت سکه، ارز بین بانکی، شاخص بورس، قیمت گوشی اپل در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: در مسابقات انتخابی جام جهانی، هر 3 حریف کشورمان را کاملا جدی می دانم و به هیچ وجه آنها را دست کم نمی گیریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- مقامات نظامی ارشد ایران، روسیه و ترکیه روز سه شنبه به منظور رایزنی پیرامون اتخاذ راهکار مشترک برای ادامه روند پاکسازی گروهک های تروریستی و همچنین ایجاد امنیت و ثبات پایدار در کشور ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- مسابقات چهار وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان از صبح امروز در شهر بیدگوشچ کشور لهستان در حال برگزاری است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- توزیع 37 هزار و 750 سبد کالا بین نیازمندان، برپایی بیمارستان های صحرایی در تهران با کمک خیرین و پزشکان و ویزیت و درمان تعداد زیادی از بیماران و همچنین مرمت و بازسازی 652 خانه آسیب ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- مارک لوکاک معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه امروز سه شنبه با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- در تمرین امروز پرسپولیس همه مسائل تحت تأثیر حاشیه های به وجود آمده توسط علیرضا بیرانوند بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- در آستانه انتشار صورت مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا که می تواند سرنخ هایی از روند افزایش احتمالی نرخ بهره توسط بانک مرکزی این کشور به دست دهد، قیمت طلا امروز با افزایش همراه بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- آخرین روز از آبان ماه 96 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه هنر و فرهنگ روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به گلایه های ستاره اسکندری بازیگر سینما ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- دیدار های هفته چهاردهم لیگ یک برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- پژوهشکده تحول علوم انسانی با همکاری شورای تحول علوم انسانی در دانشگاه علامه طباطبایی افتتاح شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های مجمع مجالس آسیایی گفت: این مجمع رفته رفته به سمت نقش آفرینی در حوزه اقتصادی و رفع مرافعات منطقه و آسیا پیش می رود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: نه وزارت ورزش و نه شخص وزیر تمایلی به دولتی بودن پرسپولیس و استقلال ندارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- برنامه با ما بیا پنجشنبه و جمعه این هفته 2 و 3 آذر ماه در ارتباطی مستقیم از سرپل ذهاب روانه آنتن می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در 18 ماه گذشته فقط در موضوع تهیه جهیزیه بالغ بر 15 میلیارد تومان با مشارکت های مردمی هزینه شده که امروز 260 سری جهیزیه در نقاط مختلف تهران به نیازمندان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، موج های چند متری که نزدیک است کشتی غول پیکر را چپ کند مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- سازمان لیگ برتر فوتسال در نامه ای به استان های فوتبال اعلام کرد که زمان مسابقات در هفته های پایانی تغییر نمی کند.