شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 5 آبان 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 آبان 1396 میزان 2 آبان 1396 میزان 3 آبان 1396 میزان 4 آبان 1396 میزان 5 آبان 1396 میزان 6 آبان 1396 میزان 7 آبان 1396 میزان 8 آبان 1396 میزان 9 آبان 1396 میزان 10 آبان 1396 میزان 11 آبان 1396 میزان 12 آبان 1396 میزان 13 آبان 1396 میزان 14 آبان 1396 میزان 15 آبان 1396 میزان 16 آبان 1396 میزان 17 آبان 1396 میزان 18 آبان 1396 میزان 19 آبان 1396 میزان 20 آبان 1396 میزان 21 آبان 1396 میزان 22 آبان 1396 میزان 23 آبان 1396 میزان 24 آبان 1396 میزان 25 آبان 1396 میزان 26 آبان 1396 میزان 27 آبان 1396 میزان 28 آبان 1396 میزان 29 آبان 1396 میزان 30 آبان 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- دادگاه پاکستان با رسیدگی به شکایت برخی علما درباره قوانین خانواده اعلام کرد باید برای قوانینی مانند وراثت و طلاق برای هر فرقه قانون جداگانه تصویب شود و پارلمان در این خصوص تصمیم گیری ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- محمد فیصل به عنوان سخنگوی جدید وزارت خارجه پاکستان منصوب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- افرادی که بیش از سه ماه داروی کورتن مصرف می کنند، باید از نظر پوکی استخوان، ارزیابی شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۷:۲۱    
خبرگزاری میزان- بنیانگذار شرکت امنیتی خصوصی بلک واتر همچنا در پی خصوصی سازی جنگ افغانستان است و پس از رد این طرح توسط وزارت دفاع آمریکا ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، فردا در صحن علنی شورا حاضر خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- توشیبا از نسل جدید باتری های شارژی فوق سریع برای بکارگیری در خودروهای برقی و الکتریکی رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- خداداد عزیزی در جدیدترین مصاحبه خود پرده از اتفاقی برداشت که علی دایی قبلا به گونه دیگری آن را عنوان کرده بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- زائران اربعین حسینی آخرین روز های عبور از استان ذی قار را پش سر می گذارند و کم کم خود را به آخرین شهرستان استان ذی قار یعنی البطحاء می رسانند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده کل ارتش درباره احتمال مطرح شدن مذاکرات در موضوع موشکی توسط غرب، گفت: اجازه بازدید از مراکز نظامی به هیچ شخصیت و هیچ کشوری داده نمی شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- ساربان، بازیگر تئاتر و تلویزیون گفت: ما در جامعه مذهبی زندگی می کنیم و پیرو آن، به تئاتر مذهبی نیز نیاز داریم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک روزنامه آمریکایی تصریح کرد اظهارات ضدایرانی تیلرسون موجب شد تا او در سفر به عراق، مورد استقبال گرم قرار نگیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرزاد موتمن از کارگردانان شناخته شده و حرفه ای سینمای ایران است که بسیاری هنوز هم او را با شب های روشن اش ستایش می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- سلامت مردم؛ قربانی غذا های ارزان قیمت، چای سبز فقط برای نوشیدن نیست، چگونه چربی های دور شکم را نابود کنیم؟ و ... را در بسته سلامت امروز میزان دنبال کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- مصاحبه حسین نمازی ملقب به آقای دوربینی با خبرنگاران صداوسیما در برنامه بدون تعارف را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۹:۱۷    
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- جمعی از بازرگانان و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی و صنایع اسلام آباد پاکستان در نشست کاری با سفیر ایران در این کشور، رفع موانع تجارت با کشورمان را در راستای گسترش مبادلات خواستار شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار نخبگان جوان علمی؛ به سرمایه گذار خارجی خوش آمد میگوییم، انتقاد از صادرات سنگ های ساختمانی قیمتی خام به خارج از کشور.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- پاها هستند که شما را سرپا نگه می دارند. هرکجا که می خواهید شما را می برند و در یک کلام همراهی همیشگی و وفادار هستند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- پس از آنکه مسئولان و شخصیت های عربستانی به صورت پی در پی در رسانه های صهیونیستی ظاهر می شدند امروز نوبت به همپیمانان بحرینی سعودی ها رسیده است که در رسانه های اسرائیلی حضور پیدا کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۱:۰۷    
خبرگزاری میزان- مهاجم باشگاه نیس فرانسه در مورد زمانی که در لیورپول حضور داشت، اظهار نظرهای جالبی را انجام داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- بازی های شبیه سازی رانندگی از آن دست بازی های رایانه ای هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند و بازیکنان با رانندگی در این بازی ها احساس می کنند خود سوار بر آن خودروی خاص هستند که شاید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان از انفجار مهیب کپسول گاز در کوی رمضان اهواز خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- دیدیه لروی، معاون اجرایی تویوتا، ابراز نگرانی می کند که عدم دسترسی به بازار های اروپا در پی برگزیت، این شرکت را مجبور به بازنگری در مورد آینده فعالیت کارخانه برنستون می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس گزارش های منتشر شده احتمال عرضه نسخه بتا اندروید 8 بر روی گلکسی اس 8 سامسونگ بسیار بالاست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- صادرات در لغت به معنای انتقال کالا یا ارسال و فرستادن کالا از جایی به جای دیگر چه در داخل کشور و یا از داخل به خارج کشور ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- به تازگی خبرها و ویدئوهایی از یک ربات انسان نما در شبکه های اجتماعی منتشر شده که گویا باید باور کنیم تمام داستان های تخیلی درباره چیرگی ماشین ها و ربات ها بر انسان و فرمانروایی آنها ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- مقامات سازمان ملل پس از بازدید از اردوگاه پناهندگان روهینگیا در بنگلادش اعلام کردند که احتمالا آمار کشته شدگان مسلمانان روهینگیا در عملیات پاکسازی ارتش میانمار بسیار بالا باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- کیسه هوا یا همان ایربگ یکی از مهمترین وسیله های ایمنی در خودرو به شمار می آید که این روزها از آن استفاده می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- نفت و گاز گچساران در دیداری معوقه از هفته نخست لیگ برتر هندبال مقابل پتروشیمی مارون به برتری دست یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- جمعه ها با پوستر این هفته از سینمای هالیوود به رونمایی از دو پوستر جدید فیلم "جیگساو" و همچنین جدیدترین پوستر فیلم "میشائیل هانکه" تعلق خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- وقف ایقاع است ولی در صحّت وقف، قبض موقوف علیه شرط است، فلذا در فرض سؤال اگر شخص ب عین موقوفه را تحویل نگیرد، وقف محقق نمی شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال نوجوانان ایران مورد تمجید شبکه تلویزیونی فاکس اسپورت قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال الخور در خانه ام صلال تن به شکست داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزارت کشور بحرین اعلام کرد که در حمله به اتوبوس حامل نیروهای پلیس این کشور، چند پلیس زخمی شده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مجرمان سایبری می توانند با کمک اپلیکیشن های مختلف دوربین های آیفون را روشن کرده و از کاربر عکاسی و فیلمبرداری کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- امام(علیه السلام) فرمودند:مَنْ أَبْدَی صَفْحَتَهُ لِلْحَقِّ هَلَکَ. آن کس که در برابر حق قد علم کند (و به مبارزه برخیزد) هلاک خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید دوربین چاپ سریع در بازار باید حداقل 265 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- شرکت ویوو اعلام کرد گوشی هوشمند جدید این شرکت به زودی عرضه خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- هفته هفتم و دیدارهای معوقه لیگ برتر واترپلو در حالی پیگیری شد که دانشگاه آزاد خود را به صدر جدول نزدیک کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- "سازمان فضایی آمریکا"(ناسا) با انتشار تصویری از محل یک سیاه چاله جدید در کهکشان راه شیری اعلام کرد احتمالا سیاه چاله های ناشناخته متعددی در این کهکشان وجود دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- شاسی بلندها یک سگمنت بسیار محبوب در سطح جهان هستند که معمولا در دسته خودروهای لوکس قرار میگیرند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر عراق دستور داد مأمویت نیروهای این کشور در مناطق مورد مناقشه با اربیل به مدت 24 ساعت متوقف شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال با شکست سنگین تیم تأسیسات دریایی مقابل مس سونگون پایان یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- مسئول اداره حفظ بناهای تاریخی در هرات گفت: هرات دارای بیش از 800 بنای تاریخی از دوره های مختلف است که در حال حاضر این بناهای تاریخی در حال تخریب است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم بسکتبال با ویلچر بانوان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با عنوان چهارمی به کار خود پایان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: ثابت کردیم تیم مان واقعاً تیمی منسجم و خوب است و با بردن یک تیم لیگ برتری، کار بزرگ بچه ها مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- قاسم خوبرو در دیدار رده بندی وزن 61- کیلوگرم جوانان رقابت های کاراته قهرمانی جهان با غلبه بر نماینده فرانسه به نشان برنز رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- یکی از واحدهای پالایشگاه نفت تهران بعد از ظهر جمعه دچار حریق شد و در اثر این حادثه بیش از 10 نفر کشته و زخمی شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- تیم های شهروند ساری و حفاری اهواز در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال به تساوی برابر یکدیگر رضایت دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا خبر حصول توافق آتش بس بین بغداد و اربیل را تکذیب کرد و آن را ناشی از اشتباه رسانه ها دانست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- نشست خبری سرمربیان دو تیم گسترش فولاد و اکسین البرز پس از پایان تقابل دو تیم برگزار نشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- دختران تیم کاتای ایران با غلبه بر صربستان برای تخستین بار در تاریخ رقابت های جهانی موفق به کسب مدال در بخش بانوان شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: هیچ وقت خودم را محتاج بازیکن نمی کنم و معتقدم بازیکن باید به پیراهن تیم تعصب داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان در نشست خبری پس از دیدار تیمش با تیم خونه به خونه حضور نیافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از نظر روانی مشکل داشتیم که امیدوارم با این برد مقابل ملوان در جام حذفی مشکل مان حل شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با برتری مقابل اکسین البرز در ضربات پنالتی در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی، موفق شد به مرحله بعد این رقابت ها صعود کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- در پایان رقابت های لیگ برتر خارج از سالن تیراندازی با کمان، تیم پتروکیمیاگرراد قهرمان این رقابت ها شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۷:۰۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال خونه به خونه با برتری مقابل سیاه جامگان در ضزبات پنالتی موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی صعود کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- حماس تلاش برای ترور فرمانده نیروهای امنیتی غزه را اقدامی بزدلانه توصیف کرد و خواستار بازداشت عاملان آن شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- دبیر ستاد مرکزی اربعین از بازگشایی مرز خسروی طی هفته آینده خبر داد و گفت: با اعلام آمادگی رسمی عراق مرز خسروی بازگشایی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- در حالی که بعد از اظهارات ولیعهد عربستان در مورد تمدید توافق کاهش تولید، گمانه زنی ها در مورد کاهش شکاف عرضه و تقاضا در بازار قوت گرفته است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- یک دستگاه خودرو تیبا پس از برخورد با سراتو یگان امداد پلیس تهران بزرگ و فرار از محل به داخل یک مغازه رفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال استقلال خوزستان با برتری مقابل ملوان در انزلی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مرحله یک چهارم این رقابت ها صعود کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، برخورد های عجیب توپ با تیر دروازه در رقابت های فوتبالی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نزدیک به شش هزار هکتار بافت از بافت های شهری را عرصه های ناکارآمد تشکیل می دهد که نیازمند توجه جدی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- فلورا استیونز، زنی که 42 سال پیش در شمال ایالت نیویورک گم شده بود، در یک مرکز نگهداری در بوستون پیدا شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "سابربیکن" به کارگردانی "جورج کلونی" توسط کمپانی پارامونت پیکچرز اکران بین المللی خود از فردا آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- بازپرس شعبه ویژه جرایم فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس از کشف مقادیر قابل توجهی شیشه از مسافر مشهد- کیش خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- رییس پلیس پایتخت از کشف محموله 600 کیلوگرمی تریاک در بار پسته خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: در خط 3 متروی تهران، فاصله گذرحرکت قطار ها در بخش شمالی این خط به 10 دقیقه کاهش یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- جودوکار منفی هشتاد و یک کیلوگرم ایران با شکست مقابل جودوکار گرجستانی به جدول شانس مجدد مسابقات گرند اسلم ابوظبی راه پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- مقامات سازمان ملل پس از بازدید از اردوگاه پناهندگان روهینگیا در بنگلادش اعلام کردند که احتمالا آمار کشته شدگان مسلمانان روهینگیا در عملیات پاکسازی ارتش میانمار بسیار بالا باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پنالتی گرفته شده برای تیمش در دربی 85 توضیحاتی ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- اقتصاد در هفته گذشته رویدادهای مهمی شامل اتمام فرصت تکمیل موجودی سبد سهام عدالت، روز مرکز آمار، اولین همایش ملی مولدسازی و مدیریت دارایی های دولت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، شعرخوانی سهرابی را در دیدار با رهبر معظم انقلاب مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- نویسنده هشت و نیم دقیقه گفت: ترجیح این است که برای کارگردانی ماداگاسکار اول به سراغ کسی برویم که بیشتر کارگردان باشد تا بازیگر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، شعرخوانی سهرابی را در دیدار با رهبر معظم انقلاب مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیته فنی تیم فوتبال استقلال گفت: با آمدن شفر هیچ تغییری در استقلال به وجود نیامده و فقط بازیکنان کمی بهتر بازی می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده انتظامی استان اهواز گفت: عاملان آتش سوزی بانک ملی وموسسه ملل دراهواز شناسایی و دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور آمریکا با اعلام بحران مواد مخدر به عنوان یک وضعیت اضطراری در حوزه بهداشت عمومی این کشور گفت که هرگز نه مشروبات الکلی نوشیده و نه سیگار کشیده است!
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- لبرون جیمز، ستاره بسکتبال NBA از برنامه غذایی و ورزشی خود برای داشتن آمادگی جسمانی لازم صحبت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های مصر اعلام کردند که نیروهای امنیتی این کشور روز جمعه در عملیاتی انتقامجویانه 12 تن از عناصر تروریستی در غرب این کشور را به قتل رساندند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من پرسپولیس خیلی منطقی و متفکرانه در دربی بازی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان پدافند غیرعامل بر ضرورت توسعه راهبرد مقاومت ملی در برابر هجمه های دشمن تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است بهترین پیروزی، پیروزی در دربی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی از برخورد شدید یک دستگاه خودرو تیبا با کرکره یک تعمیرگاه خودرو و کشته و مصدوم شدن 2 تن در این حادثه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- بررسی ماهانه نرخ یورو حاکی از آن است که قیمت در روز 17 مهرماه سال جاری با رقم 4 هزار و 846 تومان به بیشترین رقم خود رسیده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- سنگ مزار شهید حججی با سنگی مزین به کلام رهبر انقلاب درباره این شهید مدافع حرم تعویض شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- میدان مشق در زمان فتحعلی شاه ساخته شده و هدف از احداث آن محلی برای تمرین رزمی قشون بوده و در تاریخ 12 مهر 1377 با شماره 2130 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است بهترین پیروزی، پیروزی در دربی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: اینکه امروز رئیس جمهور نادان و بی ادب آمریکا نسبت به ملت ایران و سپاه حرف می زند از حسد و بغض و دشمنی اش است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط سخت است و من هم جادوگر نیستم که دستم را روی تیم بگذارم و به یک باره همه چیز متحول شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- نماهنگ "یاد تو" را در فراق امام زمان (عج) با صدای محمد اصفهانی مشاهده می کنید. یاد تو بر شیشه دل یکسره سنگ می زند/ بر تن تار و پود من عشق تو چنگ می زند...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال با سرمربی جدید می تواند به جایگاه اصلی خود برگردد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پرواز شماره IR3421 هواپیمایی هما ساعت 8.30 صبح امروز به مقصد بغداد به علت نقص فنی لغو و این پرواز به ساعت 16 بعد از ظهر امروز موکول شده است و تمامی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- فیلم شهابی در جشنواره فیلم فجر سال گذشته رونمایی شد و همانجا نیز با انتقادات فراوانی در زمینه فیلمنامه، بازیه ها و کارگردانی روبرو شد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- روزنامه هاآرتص احتمال داد که انتشار عکس و نام فرمانده حزب الله در جنوب سوریه با هدف ترور وی در آینده نزدیک است.
  • ۱