سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۸May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 24 آبان 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 آبان 1396 میزان 2 آبان 1396 میزان 3 آبان 1396 میزان 4 آبان 1396 میزان 5 آبان 1396 میزان 6 آبان 1396 میزان 7 آبان 1396 میزان 8 آبان 1396 میزان 9 آبان 1396 میزان 10 آبان 1396 میزان 11 آبان 1396 میزان 12 آبان 1396 میزان 13 آبان 1396 میزان 14 آبان 1396 میزان 15 آبان 1396 میزان 16 آبان 1396 میزان 17 آبان 1396 میزان 18 آبان 1396 میزان 19 آبان 1396 میزان 20 آبان 1396 میزان 21 آبان 1396 میزان 22 آبان 1396 میزان 23 آبان 1396 میزان 24 آبان 1396 میزان 25 آبان 1396 میزان 26 آبان 1396 میزان 27 آبان 1396 میزان 28 آبان 1396 میزان 29 آبان 1396 میزان 30 آبان 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- تحقیقات نشان می دهند شرکت های تجاری با تنها یک کلیک می توانند فعالیت های کاربران را در فضای مجازی ردگیری کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- دادستان ملکان از کشف تعداد 90 بطری مشروبات الکلی خارجی و 13 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان ملکان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۹:۲۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- اردوی تیم ملی بسکتبال ایران از امروز در مجموعه ورزشی آزادی آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- بنا بر جدیدترین شایعات، تراشه A11X اپل به عنوان جایگزین A11 بایونیک، به پردازنده ای هشت هسته ای تجهیز و همراه با نسل جدید آیپدها معرفی خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- عملکرد تراشه اسنپدراگون 835 ، مغز متفکر اغلب پرچمداران سال 2017، حین استفاده از پلتفرم ویندوز راضی کننده نیست. چیپست اسنپدراگون 835 در دستگاه های اندرویدی عملکرد بهتری دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان قم در رأس هیئتی متشکل از معاون قضایی و برنامه ریزی و رئیس شعبه یک کیفری یک استان قم، از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی، بند نسوان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- تاثیر آلودگی هوا بر افراد با گروه های خونی A، B و AB نسبت به گروه خونی O بیشتر است و در نتیجه این افراد بیشتر دچار حمله های قلبی و درد در قفسه سینه می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- نمایندگان در جلسات هفته آتی مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مورد نحوه اجرای قانون سیاست های کلی اصل 44 را بررسی می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۰۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک شرکت تولیدکننده خودرو های الکتریکی موفق شده یک باتری سه بعدی بسازد که طی یک دقیقه شارژ شده و قادر است یک خودرو را برای مسافت 800 کیلومتر نیرودهی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- متأسفانه برخی رفتار ها فقط ظاهرشان شبیه شوخی است، اما در صورت تکرار و با گذر زمان، شادی و گرمی خانه را کم رنگ می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- وزیر نیرو گفت: در مناطق زلزله زده حدود 20 روستای بدون برق باقی مانده اند که امروز در این روستا ها هم برق وصل خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- با راه اندازی سامانه خنک کننده (کولینگ) و استفاده از دو دستگاه اتی واگن، دو محموله مخازن سیال از محوطه چاه 147 رگ سفید خارج شد و عملیات پاکسازی بقایای دکل 95 از محوطه چاه شتاب بیشتری ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- برخی گزارش ها از یمن اعلام کردند که احتمال دارد تا پایان سال بیش از 50 هزار کودک یمنی به علت گرسنگی و بیماری جان خود را از دست دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- شبکه های سیما برای ایام عزاداری پایان ماه صفر چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی از جمله "میهمان داریم" ساخته محمدمهدی عسگرپور را در نظر گرفته اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده اسبق سپاه با اظهار تاسف از عدم اجرای سیاست های پیشگیری از زلزله با گذشت 10 سال پس از ابلاغ در اینستاگرامش پستی منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- اولین کاروان سینماگران برای حضور در مناطق زلزله زده غرب کشور راهی کرمانشاه شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- معاون امور بین الملل و همکاری های بین المللی قضایی دبیر ستاد حقوق بشر گفت: تعدادی از ایرانیان در زندان های آمریکا به بهانه های واهی زندانی هستند و آمریکا نیز تقاضای دستگیری و استرداد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- حاکم نظامی و رئیس جمهور سابق پاکستان از تشکیل ائتلاف سیاسی برای شرکت در انتخابات خبر داد این در حالی است که حزب وحدت مسلمین و شورای اتحاد اهل سنت اعلام کردند وی را همراهی نمی کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- دبیرکل سازمان ملل در نامه خود از آغاز مذاکرات سیاسی بین اربیل و بغداد به منظور حل اختلافات براساس قانون اساسی عراق اعلام حمایت کرده
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرکرده گروهان یکم مزدوران متجاوز سعودی در عملیات غافلگیرانه ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه المخا کشته شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- برخی از مناطق شهر مرزی بوکمال در حال حاضر شاهد درگیری های شدیدی است و این درگیری ناشی از تلاش بی نتیجه داعش برای تسلط مجدد بر مناطقی است که از دست داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال بارسلونا گفت: مسی پیش من آمد و گفت بیا به بارسلونا برویم، من هم گفتم اگر تو می خواهی، می آیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- زلزله ای به بزرگی 5.4 ریشتر آذربایجان حوالی اصلاندوز اردبیل را لرزاند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- همان طور که می دانید دستگاه های هوشمند اپل همچون آیفون 7 و 8 کمترین کلید فیزیکی را دارند و کلید اصلی (Home) نیز به صورت مجازی حس فشار روی یک کلید فیزیکی را به شما القا می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- سفر ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه به ایران به تعویق افتاده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اجراییۀ افغانستان گفت: به چک سفید امضاء نیاز نداریم. اگر در افغانستان با تروریسم نجنگید باید در خاک آمریکا با آنها مقابله نمایید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- بدون شک در رابطه با نگهداری از خودرو، در کنار رعایت نکات فنی مثل تنظیم باد تایرها، تعویض روغن و چک کردن قطعات مکانیکی، نباید از شستن و تمیز کردن خودرو هم غافل شویم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- توسعه دهندگان XDA از افزایش سرعت سیستم عامل 8.1 اندروید نسبت به نسخه 8 خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- شرکت کاوازاکی از موتورسیکلت جدید خود با نام Ninja 650 KRT Edition 2018 رونمایی کرد و از سال آینده این مدل جدید راهی بازار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه سعد الحریری و خانواده اش را به فرانسه دعوت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- شاخص بازه نقدی در یک تعریف کلی نشان دهنده روند تقسیم سود در شرکت ها است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- سازمان غذا و داروی آمریکا مجوز استفاده از اولین قرص هوشمند دنیا را موسوم به "Abilify MyCite" که قابلیت ردیابی شدن در بدن و اطلاع به پزشک مبنی بر مصرف یا عدم مصرف دارو دارد، صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "اعجوبه" داستان پسر کوچکی به نام آگوست را روایت می کند که صورت متفاوتی با هم سن و سالهایش دارد و این موضوع باعث اتفاقات مختلفی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- شرکت گوگل در جدولی میزان سهم نسخه های مختلف سیستم عامل اندروید را از گوشی های فعال در ماه نوامبر 2017 منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- شرکت کره ای قصد دارد در آینده نزدیک محصولات شاسی بلند خود را به کارخانه آمریکا فرستاده و این خودروها را در آن کشور تولید کند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- فدارسیون فوتبال ایتالیا به طور رسمی به همکاری اش با جامپیرو ونتورا پایان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- فدراسیون فوتبال سومین محموله کمکی خود را دقایقی پیش به شهر کرمانشاه ارسال کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- کمال لطفی در ارتباط با پایان دوره مدیریت سید نظام الدین موسوی در کانال تلگرامش مطلبی را با عنوان سید نظام منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- مرحله سوم دور رفت از رقابت های سوپر لیگ بسکتبال امروز با پیروزی پالایش نفت آبادان، گاز تهران، بهمن و ساسان کرمان پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا علیرغم فشارهای موجود قصدی برای استعفا کرد از ریاست این فدراسیون ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۰:۳۶    
خبرگزاری میزان- محکوم به طهارت است و فرو بردن آن مانع ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- والدینی که نوزاد دارند، یکی از معضلاتی که با آن مواجه می شوند، نحوه درمان گرفتگی بینی نوزاد است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- روسیه از قطعنامه های کمیته اختصاصی مجمع عمومی سازمان ملل علیه ایران و سوریه که این دو کشور را به نقض حقوق بشر متهم کرده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد پس از بازی مقابل استقلال خوزستان به دلیل آسیب دیدگی راهی بیمارستان شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- دبیر فدراسیون شمشیربازی گفت: رنکینگ چهارم جهان را در بخش سابر کسب کرده ایم و هدف مان حفظ آن است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: 6 فروند هواپیمای این کشور از آسمان ایران و عراق برای بمباران مواضع داعش در سوریه پرواز می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: آنفلوآنزایی که هم اکنون در برخی نقاط کشور شیوع پیدا کرده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- کمیته انضباطی رأی نهایی را در خصوص دیدار پایانی مسابقات فیناترافی اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- در دیدار پایانی هفته هفتم لیگ برتر والیبال، بانک سرمایه در خانه هاوش گنبد به پیروزی ارزشمندی دست یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- این سوپ خوشمزه یکی از غذاهای سالمی است که مواد تشکیل دهنده آن خاصیت سم زدایی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم شهرداری ورامین در چارچوب رقابت های لیگ برتر والیبال از سد رعد پدافند کاشان گذشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- سه کشور چین پاکستان و افغانستان بر توسعه روابط در حوزه مبارزه با تروریسم به توافق رسیدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- روز دوشنبه هشتم ربیع الاول (ششم آذرماه 96) روز شهادت امام حسن عسگری (ع) و آغاز ولایت امام زمان (عج) تعطیل رسمی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص پوست و مو با اشاره به انتقال 100 درصدی زگیل در استخر گفت: انتقال زگیل حتی با دست دادن ساده با فرد آلوده نیز به وجود می آید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- هیچ مقامی مجاز به توهین و تهدید متهم نیست و این امر در قانون آیین دادرسی مورد تاکید قرار گرفته است. کارشناسان وکیل آنلاین در این مورد توضیح داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت: به هر حال بحث جادوگری در فوتبال وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- غلامحسین اسماعیلی در رابطه با سومین جلسه دادگاه حمید بقایی گفت: قوه قضائیه بر اساس ضوابط و مقررات قانونی در چارچوب کیفرخواست صادره از ناحیه دادسرای عمومی و انقلاب تهران و با رعایت همه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- آب سیب و هویج از محتوای بالای آنتی اکسیدان ها سود می برد، که برای تقویت سیستم ایمنی بدن انسان بسیار مفید هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- فدراسیون بسکتبال در پی برخی خبرها در موردنامه دریافتی از معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و سازمان بازرسی کل کشور بیانیه ای صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال پیکان گفت که دلیل شکایتش از باشگاه استقلال این بوده که آنها زیر بدهی شان زده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: یک سری حاشیه ساز چشم ندارند ببینند بازیکنان جوان وارد این فوتبال شده و جای آنها را گرفته اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران قطعنامه وضعیت حقوق بشر در ایران که توسط کانادا و تعداد دیگری از کشورهای غربی ارایه شده است را اقدامی مردود و غیرقابل قبول می داند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- جلسه کمیته تسهیلات فرودگاهی با حضور بازپرس ویژه فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد و شرکت های هواپیمایی مستقر در فرودگاه مشهد برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- مهلت ارسال فهرست معاملات فصول بهار، تابستان و پاییز 1396 تا نیمه اردیبهشت ماه سال 1397 تمدید شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، سیامند رحمان، قویترین مرد معلول جهان، با زبان کردی از همراهیش با مردم زلزله زده غرب کشور می گوید را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- امیر ابراهیم رسولی طی یادداشتی در کانال تلگرام خود از دو ویژگی در راه حق محکم بودن و اهل معامله نبودن سیدنظام الدین موسوی (مدیرعامل سابق خبرگزاری فارس) سخن گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- در روزی که سایپا مقابل شمس تن به شکست داد، تیم های شهرداری تبریز و کاله مازندران مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- افزایش میزان خوش بینی شهروندان افغانستان نسبت به آینده همراه با ازدیاد حس نا امنی؛ غیر قانونی خواندن برخی قوانین ابلاغی از سوی رئیس جمهوری ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو مرکز تحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: براساس آخرین دستورالعمل و گایدلاین ها، بیماران دیابتی بالای 50 سال که مبتلا به فاکتورهای خطر دیگر مانند فشارخون ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: به جرأت می توانم بگویم سه، چهار ماه می شود که باشگاه ما یک ریال ورودی هم نداشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- مراسم مهمی در راه است؛ شاید یک تولد، یک سالگرد یا جشن فارق التحصیلی باشد و شما به دنبال یک هدیه مناسب هستید که به همسر، دختر یا مادرتان بدهید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: در ابتدای فصل از نظر هماهنگی به مشکل برخورده بودیم، ولی در ادامه بهتر شدیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم والیبال سارویه گفت: دو روز مانده به آغاز لیگ، شهرداری از حمایت ما انصراف داد و بازیکنان زیادی تیم ما را ترک کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- دولت مجارستان روز چهارشنبه در اعتراض به تصویب طرح کمک های مالی و آموزشی آمریکا به رسانه های محلی این کشور، سفیر آمریکا در بوداپست را برای ارائه توضیحات فراخواند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- تمرین تیم فوتبال استقلال پس از اردوی کیش تعطیل شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- داور دربی 85 با سفر به غرب کشور به مداوای مصدومان حادثه مشغول است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، قاسم رضایی، حسن یزدانی، کمیل قاسمی، حسن رحیمی، مسعود اسماعیل پور، محمد علی گرایی و حسین نوری اعضای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی به همراه خادم و بنی تمیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- درد کمر یکی از سخت ترین دردها است که می تواند باعث مختل شدن بسیاری از کارهای روزمره شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- بررسی محققان استرالیایی نشان می دهد دراز نشست باعث افزایش طول عمر انسان می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی بارش و دمای کشور طی سه ماه آینده از تداوم کم بارشی تا آخر آبان ماه خبر داد و دلیل بارش های کم در پاییز امسال را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- ساره جوانمردی مدال طلای پارالمپیک خود را به نفع زلزله زدگان کرمانشاه به حراج گذاشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- آهن یک ماده مغذی ضروری است که کمبود آن می تواند منجر به سطوح انرژی پایین، تنگی نفس، سردرد، تحریک پذیری، گیجی یا کم خونی شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- راه های بسیار زیادی برای صرفه جویی در هزینه های سفر وجود دارد، و ما در این مقاله برای شما 5 نکته مهم که می تواند در صرفه جویی هزینه های سفر کمک شایانی به شما نماید، با ما همراه باشید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- برخی کاربران، از وجود خش خش در بلندگوی مکالمه آیفون 10 در صداهای بلند خبر داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- پس از تکمیل سیستم دفاعی مان، کمی روی سیستم تهاجمی کار کردیم و مقابل استقلال خوزستان 2 گل زدیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- سازمان لیگ برتر فوتسال هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال را به نام درگذشتگان زلزله استان کرمانشاه برگزار می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پیکان با تساوی برابر پیکان جای پرسپولیس را در رده دوم جدول گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص قیمت سکه، ارز بین بانکی، قیمت خودرو ریو و قیمت طلا در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: من با باشگاه قرارداد دارم و روی قراردادم پایبند هستم، با تمام توان به دنبال انجام وظیفه ام هستم و پیگیر حق وحقوق بازیکنانم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- بیست و چهارمین روز از آبان ماه 1396 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به روز کتاب و کتاب خوانی اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- قیمت هر اونس طلا اروز با 0.1 درصد افزایش به 1281 دلار و 73 سنت رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم والیبال پیکان مقابل تیم سارویه ساری به پیروزی رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- چند روز پیش خبری با عنوان افزایش 7 درصدی پرواز های بین المللی در خبرگزاری میزان منتشر شد که سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران این موضوع را از نهادی های نظارتی ذی ربط پیگیری کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- مصاف گسترش فولاد و استقلال خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر با برتری شاگردان کریمی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیر اجرایی شرکت هواپیماسازی اروپایی ای تی آر اعلام کرد که با وجود سیاست های جدید آمریکا قرارداد این شرکت با ایران همچنان پابرجاست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- هیئت دولت با اختصاص مبلغ 281 میلیارد تومان کمک بلاعوض و 659 میلیارد تومان تسهیلات برای بازسازی بخش های خسارت دیده ناشی از زلزله استان کرمانشاه موافقت کرد.