یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۱Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 31 اردیبهشت 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 اردیبهشت 1396 میزان 2 اردیبهشت 1396 میزان 3 اردیبهشت 1396 میزان 4 اردیبهشت 1396 میزان 5 اردیبهشت 1396 میزان 6 اردیبهشت 1396 میزان 7 اردیبهشت 1396 میزان 8 اردیبهشت 1396 میزان 9 اردیبهشت 1396 میزان 10 اردیبهشت 1396 میزان 11 اردیبهشت 1396 میزان 12 اردیبهشت 1396 میزان 13 اردیبهشت 1396 میزان 14 اردیبهشت 1396 میزان 15 اردیبهشت 1396 میزان 16 اردیبهشت 1396 میزان 17 اردیبهشت 1396 میزان 18 اردیبهشت 1396 میزان 19 اردیبهشت 1396 میزان 20 اردیبهشت 1396 میزان 21 اردیبهشت 1396 میزان 22 اردیبهشت 1396 میزان 23 اردیبهشت 1396 میزان 24 اردیبهشت 1396 میزان 25 اردیبهشت 1396 میزان 26 اردیبهشت 1396 میزان 27 اردیبهشت 1396 میزان 28 اردیبهشت 1396 میزان 29 اردیبهشت 1396 میزان 30 اردیبهشت 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- با اعلام سازمان لیگ برتر فوتسال، تیم های صعود کننده به رقابت های لیگ برتر فوتسال در فصل 97-96 مشخص شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از فعالیت 120 مرکز درمانی ویژه فرهنگیان در سراسرکشور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس اعلام دانشگاه علامه طباطبایی مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 96 این دانشگاه از 10 تیر ماه جاری آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- رسانه آمریکایی در گزارشی اعلام کرد که کشتار غیرنظامیان در افغانستان تصادفی نیست و آمریکا و ناتو نظاره گر کشتار دست کم یکصدهزار غیرنظامی تا سال 2014 میلادی در افغانستان بوده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- روزنامه هندی هشدار داد اعلام آماده باش به نیروی هوایی این کشور می تواند زنگ خطر آغاز درگیری مستقیم میان دو کشور هند و پاکستان باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- نماینده پارلمان افغانستان تاکید کرد گروه تروریستی داعش با حمایت مالی عربستان و قطر در شمال افغانستان مستقر شده است و اشرف غنی ننیز این موضوع را در اجلاس سران کشورهای عربی-آمریکایی در ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- اعضای سنای افغانستان در اعتراض به عدم حضور هیئت اداری و ساعت ها انتظار سرانجام نشست این مجلس را تحریم کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- دیلی تایمز نوشت: افزایش تنش های میان پاکستان و افغانستان به تجارت این 2 کشور همسایه آسیب زده، به گونه ای که تراز بازرگانی دو کشور 40 درصد کاهش داشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- داور مصری با جلوگیری از گل زدن یکی از دو تیم شرکت کننده در جام باشگاه های مصر، در پیروزی باشگاه الاتحاد اسکندریه نقش ایفا کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- نتایج انتخابات شورای شهر ملارد را می توانید در این خبر دنبال کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۱    
خبرگزاری میزان- نشست مسئولین واحد نمایش مراکز استانی حوزه هنری روز گذشته- 30 اردیبهشت ماه- با حضور کوروش زارعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس فتای استان یزد از دستگیری زنی خبر داد که با وعده های غیر اخلاقی از مردان 300 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران واکنش هایی را در سطوح مختلف در افغانستان از مردم عام گرفته تا سیاستمداران به همراه داشته و مجلس سنا نیز امیدوار است تا انتخابات افغانستان مانند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست اورژانس کشور گفت: به افراد تحصیل کرده و قشر فرهنگی خدمات اورژانسی آموزش داده می شود تا به عنوان همیار اورژانس بتوانند به ما کمک کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- سومین دوره جایزه داستان تهران با هدف ایجاد زمینه ای برای ثبت تصاویر داستانی از پایتخت ایران و تلاشی در جهت خلق داستان های شهری با محوریت شهر تهران برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست هیئت بررسی شهرستان پاسارگاد و بخش مشهد مرغاب از شناسایی نزدیک به هزار اثر باستانی متعلق به عصر پارینه سنگی تا عصر حاضر در ادامه بررسی های باستان شناختی شهرستان پاسارگاد خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- در دین مبین اسلام همواره بر سنت حسنه ازدواج تاکید شده لذا آشنایی با نحوه ازدواج مسئولین عالی رتبه نظام جمهوری اسلامی در نوع خود جالب توجه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- چگونه نزدیک ترین خودپرداز را پیدا کنیم،آموزش ساخت آلبوم عکس و ویدیو در اینستاگرام،اپلیکیشن های ویرایش حرفه ای عکس را بشناسید و...از اخبار خواندنی فناوری امروز است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- شیکاگو تریبون نوشت که صلح در افغانستان تنها از طریق مذاکره با طالبان امکان پذیر است زیرا مردم حکومت سایه این گروه را به دلیل فساد اداری گسترده در دولت این کشور پذیرفته اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- شرکت ملی نفت ایران تا پایان سال 1396 تولید نفت خام کشور را 8 درصد و تولید گازغنی را 17 درصد و 29 درصد تولید مایعات و میعانات گازی و نفتا را افزایش می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره بین المللی حقوق بشر آمریکایی با اعلام دبیرخانه این جشنواره تمدید شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- جوان بروجردی بر اثر سقوط از تپه چغا جان خود را از دست داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری سارق محتویات داخل خودرو با 15 فقره سرقت خبر داد
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- هنگامی که دونالد ترامپ در نشست مشترک کشورهای عربی - اسلامی با حرارت علیه ایران سخن می گفت، بسیاری از حاضران از جمله وزیر بازرگانی آمریکا به خواب عمیقی فرو رفته بودند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- نشست تخصصی نهمین جشنواره طنز سوره صبح امروزدر سالن زنده یاد فردی حوزه هنری با حضور اساتید و طنزپردازان کشور برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۸:۰۱    
خبرگزاری میزان- رئیس سابق بانک مرکزی پاکستان گفت: پاکستان و ایران می توانند نقش مهمی در نجات اقتصاد جنوب آسیا و خاورمیانه از سیاست ها و توطئه های اقتصادی آمریکا و غرب ایفا کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- یکی از انتظاراتی که می رود ارزیابی پیشرفت های به دست آمده براساس تعهدات صورت گرفته است و ما در انتظار نتایجی محکم هستیم و تعهداتی که هر کشور داده است، ارزیابی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- در حالی که دونالد ترامپ در بیت لحم در کرانه باختری اشغالی با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار می کند، صدها فلسطینی سی و هفتمین روز اعتصاب غذای خود را می گذرانند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- شهر حمص سومین شهر بزرگ سوریه پس از دمشق و حلب است که در غرب سوریه و در 162 کیلومتری پایتخت این کشور قراردارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- آخرین موشک شلیک شده از نوع بالستیک میان برد است که هفته گذشته در حریم هوایی کره شمالی پرتاب شد و تا بیش از 2 هزار و 100 کیلومتر اوج گرفت و 780 کیلومتر طی مسیر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- محققان طی انجام یک پژوهش جدید دریافتند که سلول های سوختی آلی می توانند متان را بدون انتشار مواد مضر به برق تبدیل کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- افغانستان همواره مهد پرورش و تربیت شعرای بزرگ فارسی زبان بوده است. مردم فرهنگ دوست این کشور با گذشت نزیدیک به 5 قرن مانند گذشته به جامی شاعر بزرگ فارسی زبان که در هرات آرمیده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- نشست ریاض با صدور بیانیه ای سراسر ضد ایرانی پایان یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- نیروهای عراقی به اسنادی دست یافته اند که نشان می دهد گروه تروریستی داعش در موصل آزمایش های هولناک شیمیایی را بر روی زندانیان خود انجام می داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- رشد قد تا زمانی که صفحه رشد استخوان ها در سنین بلوغ باز است ادامه دارد و پس از آن برای همیشه متوقف می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای حکم صادره از سوی رژیم آل خلیفه علیه رهبر شیعیان بحرین را لکه ننگی بر پیشانی این رژیم دانست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- چین اعلام کرده که به موفقیتی بزرگ در عرصه انرژی دست پیدا کرده که سازگار بودن آن با محیط زیست مورد شبهه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- بیش از 50 سال است که سازمانی به نام اوپک در تلاش است که بازارهای نفتی را کنترل کند، قیمت نفت را پایدار کند، و میان تولیدکنندگان نفت هماهنگی ایجاد کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- یکی از جذاب ترین اتفاقاتی که در صنعت خودروسازی جهان روی می دهد، رونمایی از محصولات خاصی است که به مناسبت نیم یا یک قرن فعالیت رونمایی می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- پسر بچه چهار ساله ای درشهرستان رستم بر اثر گلوله اسلحه شکاری فوت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- زن تی.وی که نخستین شبکه جدید تلویزیونی زنان در افغانستان است، از امروز آغاز به کار می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- محمد مهدی خانی با گلی که در بازی با کاستاریکا به ثمر رساند، به انتظار سی ساله پایان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص ارتوپد گفت: قوز کردن علاوه بر ایجاد مشکل در ستون فقرات، مانع از فعالیت طبیعی روده ها و ریه در بدن می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که هنگام خواب در اتاقی با دمای متعادل خیس عرق می شود این گزارش را حتما دنبال کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- نتایج انتخابات ریاست جمهوری در پانزدهمین نشست شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تحلیل و آسیب شناسی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- واژه مفقودالاثر در ادبیات دفاع مقدس به شهیدان عزیزی اطلاق می گردد که پیکرهای مطهرشان در مناطق عملیاتی و معرکه جنگ باقی مانده و به مواضع نیروهای خودی برنگشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدل های موستانگ از فورد و کامارو از شورولت، همیشه برای طرفداران خودروهای عضلانی آمریکا جذابیت داشته اند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- امیر قطر در دیدار با دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا با پوششی عجیب ظاهر شد که سوژه رسانه ها قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- تصاویر و اطلاعاتی از نوکیا 9 منتشر شده است؛ البته به دلیل پوشش و قاب محافظی که روی دستگاه وجود دارد، نمی توان به طراحی کلی محصول پی برد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- مراسم تشریفات استقبال از دونالد ترامپ آن چنان غیرعادی و جاهایی عجیب بود که لحظه به لحظه آن را عکاسان پوشش دادند تا جهانیان بیش از پیش با کمالات شاهزادگان سعودی آشنا شوند!
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- نیروهای ویژه ارتش آمریکا قصد دارند آزمایشگاهی برای هک کردن پهپادهای بیگانه احداث کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- عبدالباسط سفیر پاکستان در هند اعلام کرد شرایط به گونه ای است که احتمال اینکه هند سرانجام حاضر به مذاکره با پاکستان بشود، می رود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی، گفت: در فصل سرما برای جلوگیری از بروز عارضه گوارشی، خوراکی های با طبع گرم را همراه با مواد غذایی طبع سرد مصرف کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- برخی از آقایان برای رسیدن به تناسب اندام از پودرهای بدن سازی استفاده می کنند که این پودرها محصولاتی تجاری هستند و می توانند باعث مشکلات جسمانی شوند اما می توانید با کمی ذوق و سلیقه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- 6 دانشجوی مهندسی موسسه فناوری ماساچوست (MIT) دستگاه قابل حمل برای تبدیل متن به خط بریل طراحی کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- یک مشاور تغذیه و رژیم درمانی گفت: برنامه غذایی مناسب در خانواده علاوه بر حفظ سلامت بدن، توان جسمی روزه داران در روزهای طولانی ماه رمضان را تأمین می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- سنجد یکی از سین های سفره هفت سین است که معمولاً پس از پایان تعطیلات نوروزی دور انداخته می شود اما این دانه گیاهی خواص درمانی زیادی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- اگر هر یک از طرفین در دوران نامزدی، از ازدواج منصرف شده و تصمیم گرفتند که نامزدی را بهم بزند، هر یک از آنها در صورت مطالبه باید هدیه ها را پس بدهند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- موارد استفاده پیاز های رنگی متفاوت است اما آشپزها هر نوع پیاز را در پخت غذای خود استفاده نمی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- پرونده فصل 17-2016 لیگ برتر انگلیس با قهرمانی چلسی و راهیابی تاتنهام، منچسترسیتی و لیورپول به لیگ قهرمانان اروپا بسته شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- برگه زردآلو یک خوراکی پرطرفدار حاوی منیزیم است که به عنوان ضداسترس قوی می توان در ایام نوروز آن را مصرف کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- پیشکسوت سرخپوشان تهرانی در بیمارستات بستری شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: مصرف سویق سبب تقویت بنیه بزرگسالان زنان باردار و به خصوص کودکان در حال رشد می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- گروهی از سربازان در حال آموزش در نیروی هوایی ایالات متحده با استفاده از رزین موفق به ساخت جلیقه ضد گلوله نرم و انعطاف پذیر شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- اولین تصاویر از انیمیشن "شغل آجیلی 2" به کارگردانی "کال برانکر" و با صداپیشگی "جکی چان" منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- شرکت هواپیماسازی بوئینگ آمریکا اعلام کرد عربستان تصمیم دارد هواپیماهای شناسایی پی 8 را از این کشور خریداری نماید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- بیماری هایی از قبیل سردرد و دردهای عضلانی، دیابت نوع دو، چربی خون بالا و بیماری های پوستی، بیماری های هورمونی و عفونی را می توان با روش حجامت درمان کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- در نخستین بازی فینال لیگ برتر بسکتبال،تیم پتروشیمی بندر امام مقابل نفت آبادان به پیروزی رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- در متن زیر به حکم شرعی تاتو کردن ابرو برای زنان می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- اگر قصد خرید آبسرد کن برای محل کار خود را دارید باید حداقل 500 هزار تومان هزینه کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص تغذیه مصرف بادام خام، نوشیدنی های طبیعی و داشتن فعالیت فیزیکی مناسب در ایام تعطیلات نوروز را برای جلوگیری از اضافه وزن و چاقی ضروری دانست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- راه راه پوشان تورین با کسب پیروزی در هفته ماقبل پایانی فصل جاری سری A، قهرمان این رقابت ها شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- جانورشناسان کانادایی برای نخستین بار قلب 272 کیلوگرمی یک نهنگ آبی را حفظ کرده اند. آنها این قلب را در موزه رویال اونتاریو کانادا به معرض نمایش گذاشته اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- با مصرف این چای حاوی آرسنیک افراد زیادی راهی بیمارستان ها شده و برخی نیز فوت کرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- سران سعودی دوباره دست به اتهام افکنی علیه جمهوری اسلامی ایران زدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک شرکت فعال در عرصه تولیدات دارویی موفق شده سرمایه بنیاد بیل و میلندا گیتس را برای تولید واکسن زیکا جذب کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- درگیری در ستاد انتخابات اهواز تکذیب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- گیاه کاکوتی یا کلنجه در فصل بهار رشد می کند و برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- در نخستین بازی رده بندی لیگ برتر بسکتبال دانشگاه آزاد بر شهرداری اراک غلبه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزش باد شدید و گرد و خاک بخش های وسیعی از تهران را در بر گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- گروهی از محققان موفق به ارائه یک استراتژی جدید و انقلابی در تولید واکسن شده اند که ممکن است از عفونت HIV و گسترش بیماری ایدز در میمون ها جلوگیری کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- کیوی نقش حیاتی در سلامت بدن ایفا می کند اما آیا می دانید پوست این میوه نیز دارای خواص درمانی فراوانی است؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- یاران سرداز آزمون با شکست در بازی هفته پایانی خود در رقابت های لیگ برتر روسیه شانس کسب سهمیه فصل آینده لیگ اروپا را از دست دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- شورای نگهبان قانون اساسی زمان اعلام نظر در مورد شکایات انتخاباتی را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- بازیکنان تیم پرسپولیس در تمرین امروز خود روی زدن ضربات پنالتی تمرکز داشتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- شکلات به علت داشتن ترکیبات پلی فنولی قوه تحلیل مسائل ریاضی را در مغز تقویت می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- ستاره سوئدی شیاطین سرخ از مجموع حقوق دریافتی بازیکنان آژاکس و کادرفنی این تیم هلندی، بیشتر دستمزد دریافت می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- دادگاه عالی مصر روز شنبه محمد مرسی رئیس جمهور برکنارشده این کشور به همراه محمد بدیع از رهبران نظامی اخوان المسلمین مصر و ده ها تن از اعضای ارشد این گروه را در لیست گروه های تروریستی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- یکی از تنقلات مفرح و پرطرفدار افراد به خصوص کودکان با شروع فصل گرما لواشک است که طرز تهیه آن را در زیر مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- دانشمندان بسیاری از بیماری ها را به سبک زندگی نسبت می دهند. در این مطلب مهم ترین دلایل بروز آرتروز گردن را تشریح می کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- روز گذشته خبرگزاری میزان به نقل از یکی از خبرگزاری ها اعلام کرد سید مجید موسویان در انتخابات میان دوره ای اصفهان به مجلس راه یافته است و برخی از کانال های تلگرامی در فضای مجازی این ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- سیاوش خیرابی بازیگر سینما و تلویزیون مهما امشب خندوانه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نامه ای به آیت الله جنتی، ضمن ابراز اعتماد و اطمینان به شورای نگهبان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- حسن کامران در انتخابات میان دوره ای مجلس دهم، برای ششمین بار راهی خانه ملت شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه ایران صدور حکم علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم از رهبران دینی در بحرین را محکوم و از تشدید رویکردهای امنیتی در این کشور شدیداً ابراز نگرانی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بیانیه ای آمادگی خود را برای دریافت و بررسی شکایات یا تخلفات احتمالی در خلال برگزاری انتخابات، اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد در صورتی که از سوی تماشاگری تخلفی صورت بگیرد، سه دستگاه قضایی با او برخورد خواهند کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- جلسه بررسی تمهیدات امنیتی و انتظامی ورزشگاه ها به منظور مقابله با رفتارها و ناهنجاری های احتمالی از سوی تماشاگرنماها پیش از برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- زمان پخش برنامه "ماه عسل" پیش از اذان مغرب است.