سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۳:۰۵Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 30 دی 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 دی 1396 میزان 2 دی 1396 میزان 3 دی 1396 میزان 4 دی 1396 میزان 5 دی 1396 میزان 6 دی 1396 میزان 7 دی 1396 میزان 8 دی 1396 میزان 9 دی 1396 میزان 10 دی 1396 میزان 11 دی 1396 میزان 12 دی 1396 میزان 13 دی 1396 میزان 14 دی 1396 میزان 15 دی 1396 میزان 16 دی 1396 میزان 17 دی 1396 میزان 18 دی 1396 میزان 19 دی 1396 میزان 20 دی 1396 میزان 21 دی 1396 میزان 22 دی 1396 میزان 23 دی 1396 میزان 24 دی 1396 میزان 25 دی 1396 میزان 26 دی 1396 میزان 27 دی 1396 میزان 28 دی 1396 میزان 29 دی 1396 میزان 30 دی 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- کنسرت رحیم شهریاری چهارشنبه 16 اسفند ماه در مرکز همایش های برج میلاد با حضور طرفدارانش برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- به موازات پیشرفت تکنولوژی در زمینه طراحی خدمات هرچه متنوع و پیچیده تر برای بشر، این پیچیدگی تکنولوژیک همچنین می تواند در ایجاد تهدید برای استفاده از خدمات خودش هم به کار گرفته شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه ازبکستان با اشاره به این نکته که تنها را حل بیرون رفت از مشکلات در افغانستان برقراری مذاکره بین دولت و مخالفان در این کشور است ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- طالبان با انتشار بیانیه ای در پاسخ به اظهارات معاون وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد: با استفاده از تمام امکانات ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست دانشگاه پیام نور با صدور احکامی جداگانه، معاونان آموزشی و اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور را منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- برخی رسانه های هند نوشتند این کشور صادرات برنج باسماتی به ایران را از هفته آینده بار دیگر آغاز خواهد کرد و انتظار می رود ایران به زودی برای واردات برنج اعلام آمادگی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- حمله یک خرس به گوسفندان در رشنو در کشور رومانی باعث ترس و دلهره ساکنان شد. در آخرین حمله این خرس دست کم چهل گوسفند را لت و پار کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- تابستان سال 1361 یکی از فجیع ترین و وحشیانه ترین جنایات منافقین علیه مردم ایران عیان شد ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- نماینده پارلمان افغانستان اعلام کرد عامل تشکیل داعش در جهان آمریکا است و برخی کشورها نیز از این گروه تروریستی برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- شهر بندری سوزا در جنوب غربی قشم در موقعیتی ساحلی قرارگرفته است؛ تنگه معروف و استراتژیک هرمز در جنوب آن واقع شده است و آب و هوای سوزا، گرم و مرطوب است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- رگولاتور نفتی هند در تازه ترین برآورد خود حجم منابع نفت و گاز این کشور را با بیش از 222 میلیارد بشکه نفت 50 درصد بیشتر از ارزیابی های انجام گرفته در بیش از 20 سال گذشته تخمین زد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- نماینده پاکستان در سازمان ملل گفت: شبه نظامیان در افغانستان نیاز به کمک مالی خارجی ندارند و می توانند با قاچاق مواد مخدر نیازهای خود را تأمین کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- دبیرکل سازمان ملل ضمن شکننده خواندن اوضاع امنیتی افغانستان اعلام کرد که مبارزه با تروریسم تنها مسئولیت افغانستان نیست و مستلزم همکاری های منطقه ای است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- رییس اتاق بازرگانی قطر روز شنبه اعلام کرد که این کشور در ساخت اولین خودروی ملی ترکیه مشارکت خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- بحران آب در سیستان و بلوچستان این روزها باعث خرید و فروش آب آن هم در کنار دریای عمان شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر دفاع پاکستان با اشاره به این مطلب که هیچ قرارداد کتبی برای همکاری امنیتی با آمریکا نداریم، گفت: همکاری اطلاعاتی بین واشنگتن و اسلام آباد در عمل متوقف است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- دفتر اسلام آباد رادیو مشعل از ایستگاه های خبری رادیو آزادی به علت همکاری با سازمان سیا تعطیل شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیر دبیرخانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر گفت: بر اساس سهمیه بندی فروش بلیت ها، 5 درصد برای صاحبان آثار و هنرمندان اختصاص داده شده بود که این سهمیه طی روزهای 28 و 29 دی ماه به فروش ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: یکی از مشکلاتی که در دانشگاه با آن مواجه هستیم، اجباری شدن دروس معارف اسلامی است و این اجبار تاثیر خود را کم کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۰    
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- معلم ادبیات سال های نه چندان دور، صاحب گاراژی است که خودرو های اسقاطی در آن جا آرمیده اند، او از بین این همه خودرو ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مجلس افغانستان برای دومین بار در سال 96 به مدت 45 روز تعطیل شد تا به گفته دست اندرکاران این مجلس، نمایندگان به حوزه انتخابیه خودشان بروند و به امور موکلان خود رسیدگی کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، اتفاقی جالب در پخش زنده گزارش هواشناسی در تلویزیون سانفرانسیسکو واقع در آمریکا را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- دو آتش سوزی جنگل و بیشه زار در یکی از پارک های ملی حومه جنوبی سیدنی استرالیا همچنان ادامه دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- پژوهشگران و محققان چینی در جدیدترین تحقیقات خود دریافتند که کافئین و تی نین در چای موجب افزایش مهارت های خلاقانه و شناختی فرد می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۵    
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: عوامل تیر اندازی به سمت پلیس در شهرک آریاشهر دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- از گذشته های دور، خواص متعدد یکی از شربت های صددرصد ایرانی مورد توجه اطبای کشورمان بوده که برای بسیاری از بیماری ها از جمله "کبد چرب" تجویز می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- کارگران یک مرغداری در خوی که دچار گاز گرفتگی شده بودند، با تلاش اورژانس از مرگ نجات یافتند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- دادگاه چناران یک متخلف را به اتهام شکار و صید پرندگان ملزم به مطالعه کتاب 300 صفحه ای درباره گونه های حیات وحش در ایران و آثار سوء شکار حیوانات کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- یکی از روش های پیشگیری که تقریبا در تمام دنیا بر انجام آن تأکید می شود، روش جرم گیری است ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- تا چند روز دیگر بودجه کل کشور در سال 97 به صحن علنی مجلس می آید. آیا با تصویب آن اتفاق جدیدی در اقتصاد ایران می افتد؟ ما سند بالادستی و پایین دستی برای بودجه کم نداریم، ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان سنجش از آغاز نام نویسی آزمون سراسری سال 97 از امروز خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- سومین روز از جشنواره تئاتر فجر در سالن های دولتی و خصوصی با استقبال تماشاگران از بخش های مختلف جشنواره به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- منطقه قدیمی بابائیان یکی از محله های محروم در زاهدان، که دیوارهای آن را رنگ فرا گرفته؛ بابائیان محله ایست در شمال شرقی شهر زاهدان که بر روی تپه ای واقع شده با کوچه هایی خاکی و شیبدار .
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۰:۳۵    
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- به علت تداوم پدیده گرد و غبار در استان خوزستان، روز یکشنبه در اغلب شهر ها مدارس و دانشگاه ها تعطیل بوده و ادارات با تاخیر آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- ممکن است برای همه پیش آمده باشد که هنگام رفتن به یک مقصد که آدرس آن را نمی دانیم، به دنبال خودرو دوست یا آشنایی حرکت کرده باشیم که مسیر را بلد است ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- منابع امنیتی در افغانستان از حمله افراد مسلح به هتل اینترکانتیننتال در کابل خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیر رصد و آمار شورای فرهنگی و اجتماعی زنان گفت: 40 درصد طلاهای کشور متعلق به افراد زیر 24 سال است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- پژوهشگران لهستانی و اسپانیایی، نوعی ابزار تصویربرداری ابداع کرده اند که ممکن است افراد را از معاینه چندین باره چشم بی نیاز سازد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره آب رسانی هرات با اشاره به حفر چاه های عمیق و چاه های فاضلاب در هرات تهدیدی جدی در برابر چاه های زیر زمینی است، گفت: با رشد بی رویه جمعیت در هرات ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- نقطه سر به سر در اقتصاد و خصوصا در محاسبه ی هزینه، به نقطه ای گفته می شود که هزینه های کلی و درآمد کلی با هم برابر می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره موسیقی فجر شامگاه شنبه سی ام دی ماه با حضور هنرمندان عرصه موسیقی و اهالی رسانه ها در تالار وحدت برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- کارشناس علوم قرآنی گفت: روایات متعدد وجود دارد که اگر در برخی مناطق معاصی زیاد شد برخی نعمت ها از آن جا برداشته می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- دبیر هیئت حقوق شهروندی دادگستری استان یزد گفت: در فصل پاییز امسال 60 مورد بازرسی از مراجع قضایی، انتظامی، زندان ها و بازداشتگاه ها در سطح استان یزد صورت گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- پس از افشاگری های اخیر رسانه های آمریکایی درباره رسوایی های جنسی ترامپ، این بار نویسنده کتاب جنجالی آتش و خشم در مصاحبه ای جدید گفته است که وی در حال حاضر نیز با یک زن در کاخ سفید ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- بررسی قیمت طلا و سکه در هفته گذشته نشان می دهد هر گرم طلا 18 عیار افت قیمت 716 تومانی، سکه بهار آزادی افزایش 7 هزار تومانی و سکه امامی افزایش هزار تومانی داشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: نیرو های آمریکایی حاضر در خاک سوریه به سادگی به چالش کشیده خواهند شد و سرانجام با دادن هزینه هایی مجبور می شوند سرافکنده از خاک سوریه بیرون بروند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدافع پیشین تراکتورسازی رسماً به جمع شاگردان امیر قلعه نویی پیوست.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- در بسته اخبار تلگرامی امشب اخباری از آخرین وضعیت ذخایر آبی سدهای کشور، جابجایی مبل 7 نفره با رنو 5، حذف قطر از نقشه های اماراتی و سارق 15 ساله اطلاعات محرمانه سیا می خوانیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از دستگیری تعدادی از متهمان به دست داشتن در قتل چهار زن کرمانشاهی که هفته گذشته در "باغ فردوس" به قتل رسیدند، خبرداد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- شاگردان دیه گو سیمئونه از عهده میهمان خود، خیرونا برنیامدند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: دستگاه قضایی و انتظامی در برخورد با کسانی که چوب لای چرخ بخش های اقتصادی استان می گذارند و بستر نارضایتی مردم را فراهم می کنند اغماض نمی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- شاگردان آقای خاص در دیداری خارج از خانه به زحمت برنلی را شکست دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- "ژانت اپس"(Jeanette Epps) که قرار بود اولین خدمه سیاه پوست "ایستگاه فضایی بین المللی" باشد طی اقدام عجیب ناسا از برنامه پرتاب حذف شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- مسابقات کاراته سبک کیوکوشین استان تهران و انتخابی مسابقات کشوری در رده های سنی مختلف، با حضور علیرضا صفری رئیس سبک کیوکوشین Iku ایران و آسیا در ورزشگاه قوامین پاس اکباتان برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، تیزر فیلم "ماهورا" به کارگردانی حمید زرگرنژاد در جشنواره فیلم فجر را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال بایرلورکوزن موفق شد شکست سنگینی را به میزبان خود، هوفنهایم تحمیل کند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- در حالیکه سازمان های بهداشتی اروپایی و جهانی نسبت به افزایش بیماری های ناشی از مصرف الکل هشدار می دهند، اروپا همچنان مست ترین قاره جهان است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- با آغاز عملیات زمینی ترکیه در عفرین واقع در سوریه، وزرای خارجه آمریکا و ترکیه به رایزنی تلفنی پرداختند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- محمد محمدی بریمانلو با قبول شکست مقابل حریف ژاپنی به عنوان پنجم وزن 73- کیلوگرم رقابت های جودوی گرندپری تونس دست یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز های عصر شنبه مشهد به مقصد بغداد، اسلام آباد و اهواز به دلیل شرایط نامناسب جوی مقصد لغو شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیر کل سابق امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش به طرح تعطیلی زمستانه اشاره کرد و گفت: تحت هیچ شرایطی تعطیلات مدرسه از 15 آذر شروع نمی شود، چون نیم سال تحصیلی اول تمام نشده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- در بسته اخبار خودرو امشب اخباری از قیمت مزدا، جک و رنو در بازار، تولید بنز در ایران میخوانیم و به معرفی شاسی بلند رینو GX می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- گروه خودروسازی PSA با مجموع فروش 387 هزار و 7 دستگاه خودرو، با کاهش 37 درصدی آمار فروش در سال 2017 رو به رو شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- عبدالرضا انصاری مربی سه ستاره بوکس ایران به عنوان سرمربی تیم جوانان ایران انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره موسیقی فجر شامگاه شنبه سی ام دی ماه با حضور هنرمندان عرصه موسیقی و اهالی رسانه ها در تالار وحدت برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- سومین مرحله از تمرینات ریکاوری بدنی و ذهنی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور هشت ملی پوش دیگر خاتمه یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های آلمان اعلام کردند این کشور در حال گفتگو و رایزنی با متحدان اروپایی است تا در خصوص تحریم های جدید علیه ایران توافق حاصل شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- از حذف دوران تحصیل برای محاسبه سن بازنشستگی تا پلمب 7 ساختمان مشابه پلاسکو، سیدحسن نصرالله عزادار شد، صعود دختر یخ نورد ایرانی به فینال جام جهانی سوئیس و .. ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه بوروسیا دورتموند به طور رسمی اعلام کرد که از سوی باشگاه آرسنال پیشنهادی بابت مهاجم گابنی اش دریافت کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- روزنامه تایمز روز شنبه از تشکیل واحد مقابله با نشر اخبار دروغ در فضای مجازی توسط دولت انگلیس خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران با 'احمد بدرالدین حسون' مفتی کل سوریه دیدار کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: با آرامش غذا خوردن، عاملی است برای جلوگیری از افزایش دریافت انرژی و اگر سریع غذا بخورید بیشتر چاق می شوید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- میکروب های مولد زکام و گاه گریپ سبب تحریک مجاری بینی و ایجاد ترشح مخاط آن می شود و در آنجا سمی ترشح می کنند که بیشتر آن، از راه مجاری پرویزنی داخل بینی شده و با ترشحات آن خارج می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح استان همدان گفت: ضارب معلم آمر به معروف پس از تلاش مقام های قضایی و ضابطان، شناسایی و دستگیر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان گفت: علاوه بر پذیرش استعفای طاهری در نشست هیئت مدیره با کرانچار توافق کردیم که قطع همکاری کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در دی ماه 327 دستگاه کامیون را که فرسوده یا فاقد معاینه فنی بوده اند، توقیف کرده ایم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- یگان های ارتش سوریه پس از پیشروی های سریع روزهای اخیر، روز شنبه موفق شدند وارد محوطه داخلی فرودگاه راهبردی ابوظهور شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در شب پایانی کنسرت های خود با اجرای گروه همنوازان دلگشا و امید نعمتی ساعات خاطره انگیزی برای مخاطبان رقم زد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- غذاهای تند می توانند زمینه ساز برخی مشکلات سلامت شوند که از آن جمله می توان به بازگشت اسید معده به مری، ناراحتی معده، و اسهال اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- با وجود تلاش جمهوری خواهان، طرح "بودجه موقت" برای ادامه کار دولت آمریکا تا روز 16 فوریه رأی لازم را برای تصویب در سنا به دست نیاورد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- با گذشت نزدیک به یک هفته از سانحه غرق شدن نفتکش سانچی مراسم یادبود و عزاداری دریانوردان شیر دل همانند روز های اول به قوت خود باقی است تا شاید مرهمی بر روی دل داغدار خانواده های این ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- در حالی که دو سوم بازی های فصل انجام شده و رقابت های این فصل به روزهای حساس خود رسیده ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- ترکیه با پشتیبانی از تروریست های تحت الحمایه خود، در صدد آغاز عملیات نظامی در عفرین است. چرا ترکیه سعی دارد وارد جنگ علیه کردهای سوریه شود؟
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- تصاویر هوایی جاده سنندج مریوان را نشان می دهد؛ شهر مریوان با وجود طبیعت زیبا و جاذبه های گردشگری و بازارچه مرزی و دریاچه زریبار سالانه پذیرای هزاران گردشگر داخلی و خارجی است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی پیشین تراکتورسازی گفت: افتخار می کنم در بحرانی ترین و خاص ترین مقطع تاریخ تراکتورسازی سرمربی این تیم پرطرفدار بودم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- دادستان شهرستان چایپاره در بازدید از مجتمع کاردرمانی خوی و کانون ترک اعتیاد به ضرورت انجام اقدامات پیشگرانه توسط مسئولین برای کاهش صدمات اعتیاد تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- پرستاری سنگدل که در خانه سالمندان کار می کرد، بلای وحشتناکی به سر یک زن سالمند آورد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- انفجار پیک نیک گاز در لرستان دو کشته و هفت مجروح برجای گذاشت.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی هوافضای سپاه از اعلام آمادگی این نیرو برای کمک به بارورسازی ابرها خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی زردپوشان اصفهانی از این تیم جدا شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- یگان های ارتش سوریه پس از پیشروی های سریع روزهای اخیر، روز شنبه موفق شدند وارد محوطه داخلی فرودگاه راهبردی ابوظهور شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در بازدید هایی که امروز (شنبه 30 دی) از روستای آبشکی انجام دادیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای نگهبان گفت: کل بودجه این شورای خیلی کمتر از پول توجیبی های برخی مسئولان است ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- سازمان لیگ فوتبال ایران زمان یک بازی از هفته بیست و یکم لیگ برتر را تغییر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- ارزش اونس جهانی طلا در بازار های جهانی با رشد نسبی روبرو بود و دلار با افزایش قیمت با رقم 4 هزار و 514 تومان داد و ستد شد.