جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۱۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 16 دی 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 دی 1396 میزان 2 دی 1396 میزان 3 دی 1396 میزان 4 دی 1396 میزان 5 دی 1396 میزان 6 دی 1396 میزان 7 دی 1396 میزان 8 دی 1396 میزان 9 دی 1396 میزان 10 دی 1396 میزان 11 دی 1396 میزان 12 دی 1396 میزان 13 دی 1396 میزان 14 دی 1396 میزان 15 دی 1396 میزان 16 دی 1396 میزان 17 دی 1396 میزان 18 دی 1396 میزان 19 دی 1396 میزان 20 دی 1396 میزان 21 دی 1396 میزان 22 دی 1396 میزان 23 دی 1396 میزان 24 دی 1396 میزان 25 دی 1396 میزان 26 دی 1396 میزان 27 دی 1396 میزان 28 دی 1396 میزان 29 دی 1396 میزان 30 دی 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- اخیرا تصویری شماتیک از گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) توسط منبعی ناشناس منتشر شده که طراحی این گوشی و برخی از اطلاعات فنی آن را افشا می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- یک کارمند پست در آمریکا بزرگترین رقم اول جهان را کشف کرده که شامل 23 میلیون عدد است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- اخیرا یک فراری F12Tdf زردرنگ به حراج گذاشته شده است که لیست آپشن های آن به تنهایی 130 هزار دلار ارزش دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- گوشی ال جی Tribute Dynasty با پردازنده هشت هسته ای و قیمتی پایین در آستانه نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. در ادامه امکانات و مشخصات این گوشی را بررسی می کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- اکونومیک تایمز از تصمیم چین برای احداث یک پایگاه نظامی در بندر جیوانی واقع در پاکستان و در نزدیکی بندر چابهارِ ایران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، والنتین دولوک ورزشکار فرانسوی در دل تاریک شب بر فراز کوه های برفی آلپ فرانسه با یک پاراگلایدر اوج می گیرد و پیچ و تاب می خورد و در نهایت با اسکی روی این کوه ها ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه در هشت ماهه سال 96 ، حدود 950 میلیون دلار صادرات در بخش خشکبار داشته ایم ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- مجموعه تئاتر عمارت ارغنون، این مجموعه با کادر مدیریتی جدید آمادگی خود را جهت دریافت درخواست گروه های مختلف نمایشی، در 6 ماه ابتدایی سال 97 اعلام میدارد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس ارشد گیاهان دارویی نارنگی را میوه ای اشتها آور دانست و اظهار کرد: این میوه برای افرادی که تمایل به افزایش وزن دارند، توصیه می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- در گذشته از مشاوره های قدیمی که از مادربزرگ هایمان به ما می رسید، برای پرهیز غذایی در زمان بیماری استفاده می کردیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: متقاضیان شرکت در دوره های آموزش مجازی باید دو درس گفتاری درباره عاشورا و آداب و احکام زیارت را مطالعه کنند و به سؤالات هر بخش پاسخ دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص و جراح لثه گفت: خارش لثه و درد مبهم در لثه از سایر نشانه های وجود بیماری لثه و نسوج نگهدارنده دندان است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- روسای سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به منظور ارتقای سطح همکاری و هماهنگی در امور اجرای احکام و تبادل الکترونیک اطلاعات 2 تفاهم نامه امضا کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- نمایش خط بریل به نویسندگی و کارگردانی مهدی شیخوند یکشنبه 17 دی ماه ساعت 19 به نفع تأمین فرصت های آموزشی و بهداشتی برای کودکان نیازمند موسسه خیریه ایلیا روی صحنه خواهد رفت.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- کافور، ماده ی جامد مومی شکل شفاف یا سفیدی است که قابل اشتعال بوده و صمغ درخت کافور است. قرنهاست که از کافور در طب سنتی آسیا استفاده می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس اتاق اصناف گفت: قیمت نان در سال جاری افزایش نخواهد یافت و تصمیمات جهت افزایش قیمت به سال آینده موکول می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- با تلاش اعضای شورای حل اختلاف شعبه 19 شهرستان زاهدان، اختلاف و درگیری بین دو طایفه در سراوان به سازش ختم شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- لئونید ایواشف رئیس مرکز مطالعات ژئوپلیتیک روسیه گفت: آمریکا دفاع از حقوق مردم ایران را دستاویز برای رسیدن به اهداف ژئوپلیتیک خود و فشار بر دولت ایران قرار داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- شهرداری تهران به ارائه برنامه عملیاتی ساماندهی فضاهای پارک حاشیه ای پایتخت ملزم شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- قیمت و تاریخ عرضه هوآوی P10 و P10 Plus مشخص شد، سازندگان گوشی هوشمند، خودروی خودران می سازند!، الکسا به هدفون ها و ساعت های هوشمند می آید و ... را در بسته فناوری میزان بخوانید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه پاکستان گفت: اینکه آمریکا نام پاکستان را به لیست کشورهای تحت نظر اضافه کرده به این معناست که از تمام ابزارهای خود علیه این کشور استفاده می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۰    
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- مسئولان در اتحادیه اروپا، از همکاری این اتحادیه در بخش استانداردسازی تجارت افغانستان خبر داده و اعلام کردند که به این کشور در زمینه افزایش صادرات به بازارهای جهانی نیز کمک خواهند کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی ارتش پاکستان گفت: تصمیم یک جانبه آمریکا برای قطع کامل کمک های مالی و نظامی پاکستان به خود این کشور آسیب می زند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- همان طور که پیش از این نیز اعلام شده بود، کمپانی فنلاندی HMD Global امروز به صورت رسمی از جدیدترین گوشی هوشمند اندرویدی برند نوکیا پرده برداری کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بردسیر از افزایش 80 درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان طی 9 ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال 95 خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان مجلس پلیس استان بوشهر از محکومیت ضارب مامور پلیس که در حال انجام ماموریت بود،با تلاش کارشناسان حقوقی این اداره در مرجع قضایی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- زلزله ای با قدرت 5.1 ریشتر سرپل ذهاب را لرزاند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- مارشال اصغر خان نخستین فرمانده نیروی هوایی پاکستان روز گذشته در سن 97 سالگی بر اثر عارضه قلبی درگذشت و امروز طی مراسمی باشکوه با شرکت مقامات سیاسی و نظامی به خاک سپرده شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- مضاربه قراردادی است که به موجب آن یکی از طرفین (مالک) عهده دار تامین سرمایه (نقدی) میگردد، با قید اینکه طرف دیگر (عامل) با آن تجارت کرده و در سود حاصله شریک باشند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- در بسته اخبار خودرو امروز در مورد سریع ترین جگوار تاریخ، قیمت انواع دنا و پژو 508 در بازار و ممنوعیت فروش خودرو بنزینی در کالیفرنیا می خوانیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- کیت جدید آمازون از طریق بلوتوث، امکان اتصال به سرویس کنترل صدای الکسا را فراهم می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی نیروی انتظامی گفت:عاملان اصلی و لیدر های آشوبگر نزد سیستم قضائی و در بازداشت به سر می برند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- رییس مرکز فوریت های پزشکی سرپل ذهاب، از مصدوم شدن هشت تن از شهروندان این شهرستان در پی زلزله 5.1 ریشتری شنبه شب خبرداد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل متحد هدف آمریکا را برای تشکیل نشست شورای امنیت درباره ایران برهم زدن برجام و نه حمایت از مردم ایران دانست.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- بازیگر "قلاده های طلا" گفت: جدا از ارتباطات، فروش نقش ها برای بازی مسئله ای است که به چشم دیده ام ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: قله دماوند مورد توجه مجامع بین المللی از گذشته بوده و کاندیدای ثبت ملی است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- ستاره برزیلی لیورپولی ها برای عقد قرارداد با بارسلونا راهی این باشگاه شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- دلیل اصلی رونالدو برای نارضایتی و شاید جدایی اش از رئال مادرید مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- نرخ دلار در هفته ای که گذشت با افزایش 89 تومانی قیمت روبرو بود و در روز چهارشنبه 13 دی ماه با رقم 4 هزار و 374 تومان به بیشترین رقم رسیده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی ضمن ارائه آمار تلفات در پی خشونت پلیس آمریکا به دلایل پشت پرده این خشونت ها پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی در حوادث اخیر گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- ناسا اعلام کرده طبق آخرین تحقیقات، لایه ازون در حال ترمیم است و تا سال 2060 به طور کامل بسته خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه بارسلونا سرانجام موفق شد رضایت باشگاه لیورپول برای فروش ستاره برزیلی اش را کسب کند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال والنسیا در دیداری خانگی موفق شد خیرونا را از پیش رو بردارد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- "حسین یاری" بازیگر سینما و تلویزیون که اکثریت مردم ایران وی را به خاطر بازی به یادماندنی اش در نقش "حیدر خوش مرام" می شناسند امروز شمع تولد 50 سالگی خود را خاموش خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- شاگردان پپ گواردیولا با شکست حریف لیگ برتری خود جواز حضور در دور چهارم از مسابقات جام حذفی انگلیس را کسب کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- شرکت گوگل سرانجام آپدیتی که ماه ها قول آن را به کاربرانش داده بود را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه آلمان روسیه را به بی احترامی به اتحادیه اروپا متهم کرد، نماینده روسیه در سازمان ملل آمریکا را به ضربه زدن به وجهه شورای امنیت متهم کرد و ترامپ مشاور سابق خود را به سگ رانده ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- دومین روز از تمرینات ریکاوری تیم ملی فوتبال ایران با حضور 18 ملی پوش پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئوی جذاب و دیدنی، گل های برتر لیونل مسی در سال 2017 را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه دستگیری های اخیر نمی توانند انتفاضه مردم بحرین را در درازمدت خاموش و سرکوب کند، تاکید کرد: مسیری که رژیم آل خلیفه آن را در پیش گرفته ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- در بسته خبر امروز اخباری در مورد شیوه صحیح گرم کردن خودرو پرتاب بزرگترین موشک تاریخ می خوانیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- مجلس نمایندگان آمریکا قرار است سه شنبه هفته جاری قطعنامه ای را درباره اغتشاشات ایران به رأی بگذارد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- شب گذشته درگیری فردی با پدرش به خاطر اختلافات خانوادگی در دشتستان، منجر به قتل پدر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین قدرتی، رییس کل دادگستری قزوین به همراه معاونین، مدیر کل زندان های این استان ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم های فوتبال ناپولی، میلان و لاتزیو، بازی های خود در هفته بیستم سری A را با برد پشت سر گذاشتند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- بنتلی قصد دارد تا نسخه هایبرید یکی از محبوب ترین شاسی بلندهای خود را با خودش به نمایشگاه ژنو بیاورد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- طاهری با تاکید بر ضرورت مبارزه قاطع با قاچاق کالا و ارز گفت: باید لیست کامل و قطعی کالاهای موجود در انبارها به تعزیرات اعلام شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- زلزله ای با قدرت 5.1 ریشتر سرپل ذهاب را لرزاند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- تیم های مدعی لیگ برتر بسکتبال در بازی دوم پلی آف یک چهارم نهایی از سد رقبای خود گذشتند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- در بسته خبر فناوری امروز اخباری در مورد شیوه صحیح گرم کردن خودرو پرتاب بزرگترین موشک تاریخ می خوانیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- با پایان یافتن بارندگی؛ فردا هوا بار دیگر ناسالم می شود، بزرگترین عدد اول جهان کشف شد، سوراخ لایه ازون 2060 بسته می شود و ... را در بسته اخبار پربازدید رسانه ها بخوانید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران ایران گفت: با توجه به افزایش مصرف شب عید و ایام نوروز به نظر می رسد برای تامین بازار واردات گوشت گوساله و گوسفندی نیازمندیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- دروازه بان تیم دسته دومی فلیت وود تاون به خاطر بسته نگه داشتن دروازه اش مقابل روباه ها پاداش عجیبی گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) گلوله ها را می پذیرند، اما به دشمن اجازه بر هم زدن امنیت را نمی دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- رسانه انگلیسی تاکید کرد؛ تیم ملی فوتبال ایران نسبت به دوره های قبلی حضورش در جام جهانی بیشترین لژیونر را در جام جهانی 2018 خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال میدلزبورو با شکست ساندرلند راهی دور چهارم جام حذفی انگلیس شد و روباه ها هم باید بازی تکراری مقابل حریف دسته دومی خود برگزار کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- اعدام قاتل ستایش قریشی در ایران، متوقف شدن کمک های آمریکا به پاکستان، کشته شدن 10 غیر نظامی در حمله هوایی در شمال افغانستان و احتمال تحریم مقامات پاکستان که حامی تروریسم اند ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در تازه ترین تؤیت های خود به انتشار کتابی واکنش نشان داد که شایستگی او را برای ریاست جمهوری به زیر سؤال برده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- برگزیدگان دهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد طی مراسمی با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی اکبر صفی پور مدیر عامل بنیاد رودکی تجلیل شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال تورینو در اولین بازی که والتر ماتزاری هدایتش را برعهده داشت، برد قاطعانه ای مقابل بولونیا به دست آورد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- در بسته خبر امروز اخباری از مرگ مرد جوان در نزاع بعد از تصادف، پیدا شدن 5 سر بریده در خودرو، دستگیری سارقان حرفه ای و مرگ پسر جوان بخاطر نزاع بر سر لقب می خوانیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- اسامی محرومان هفته نوزدهم لیگ برتر از سوی کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- شاگردان دیه گو سیمئونه در روزی که مهاجم اسپانیایی شان همه کار کرد، موفق به کسب یک برد خانگی شدند تا جایگاه شان را در رده دوم جدول تثبیت کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرما و برودت هوا در بعضی از مناطق چین موجب منجمد شدن رودخانه ها و آبشار ها شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- حساب مدیریت امور حرمین در تویتر عکسی از میکروفون تمام طلای جدید حرم مکی منتشر کرده است که واکنش بسیاری از فعالان را در پی داشته که کمک به مسلمین فقیر را در اولویت دانسته اند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص قیمت سکه، ارز بین بانکی، شاخص بورس، قیمت خودرو ام جی و خودرو دنا در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- قائم مقام باشگاه پرسپولیس پس از جراحی سختی که داشت، امروز از بیمارستان مرخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی ازبرخورد شدید خودروی پراید با یک دستگاه وانت در محدوده کهریزک و مصدوم شدن 6 تن در این حادثه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- فرهنگ و هنر در شانزدهمین روز از زمستان 96 با اخبار و حاشیه های فراوانی روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به افشاگری بازیگر زن از پشت پرده تئاتر اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97 گفت: اعضای این کمیسیون با پیشنهاد افزایش قیمت بنزین و دیگر حامل های انرژی در سال آینده مخالفت کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال استقلال با محرومیت یک ماه از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از فرصت 2 هفته ای این کمیسیون به دستگاه های اجرایی برای ارائه برنامه های خود در مقابله با یک زلزله 7 ریشتری در تهران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- برگزیدگان دهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد طی مراسمی با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی اکبر صفی پور مدیر عامل بنیاد رودکی تجلیل شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو و همچنین معاون درمان وزارت بهداشت، " بخشنامه برچسب گذاری دارو های با هشدار بالا High-Alert)) " را به معاونین غذا و دارو و درمان دانشگاه های علوم ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- قیمت طلا در نخستین روز از هفته سال جدید میلادی با 1.2 درصد افزایش یافت که برای چهارمین هفته متوالی با روند صعودی همراه شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اشتباهات داوری به ضرر ما به طور مرتب ادامه دارد، ولی این موارد پشت نتایج خوب پرسپولیس پنهان شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- پیکر پاک و مطهر 3 شهید یگان مبارزه با مواد مخدر انتظامی امروز شنبه بردستان مردم همیشه در صحنه و شهید پرور زاهدان تشییع و برای خاکسپاری به زابل ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- آدم ها و مدیران را به 2 دسته پرکار و کم کار تقسیم می کنم؛ برخی آنان در حداقل کار می کنند و سخت مراقب اند که مبادا مقتضیات دیگر آنان فوت شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه عربستان می گوید که کشورش منافع مشترکی با رژیم صهیونیستی برای مقابله با ایران دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- باران به داد هوای تهران رسید و هوای این شهر در وضعیت سالم قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- کر فلوت تهران به سرپرستی فیروزه نوایی و رهبری همسرش سعید تقدسی در سال 1394 به صورت رسمی ثبت شده و آغاز به فعالیت کرده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- هنرمند ایرانی ساکن آمریکا با خلاقیت خود جان دوباره ای به برگ های خشک بی جان می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- انتقاد دولت و ارتش پاکستان از رویکرد آمریکا، درگذشت اولین فرمانده نیروی هوایی پاکستان و خواسته دیوان ملی محاسبات از وزارت خارجه پاکستان برای جمع آوری شواهد علیه خانواده نواز شریف در ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- موسسه تحقیقات و فناوری تویوتا (TRI) در نظر دارد تا نسل جدیدی از سیستم های خودروهای خودران را در نمایشگاه CES معرفی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه سپیدرود به داوری بازی این تیم با گسترش فولاد به طور رسمی اعتراض خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه بار مسئولیت کارگزاران نظام بسیار سنگین است، گفت: مسئولان باید به مسئولیت ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، گزارش کامران نجف زاده از مخالفت اکثر اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد در نشستی که بامداد شنبه با موضوع آشوب های ایران برگزار شد را مشاهده می کنید.