یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۶Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 31 مرداد 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 مرداد 1396 میزان 2 مرداد 1396 میزان 3 مرداد 1396 میزان 4 مرداد 1396 میزان 5 مرداد 1396 میزان 6 مرداد 1396 میزان 7 مرداد 1396 میزان 8 مرداد 1396 میزان 9 مرداد 1396 میزان 10 مرداد 1396 میزان 11 مرداد 1396 میزان 12 مرداد 1396 میزان 13 مرداد 1396 میزان 14 مرداد 1396 میزان 15 مرداد 1396 میزان 16 مرداد 1396 میزان 17 مرداد 1396 میزان 18 مرداد 1396 میزان 19 مرداد 1396 میزان 20 مرداد 1396 میزان 21 مرداد 1396 میزان 22 مرداد 1396 میزان 23 مرداد 1396 میزان 24 مرداد 1396 میزان 25 مرداد 1396 میزان 26 مرداد 1396 میزان 27 مرداد 1396 میزان 28 مرداد 1396 میزان 29 مرداد 1396 میزان 30 مرداد 1396 میزان 31 مرداد 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۸:۴۶    
خبرگزاری میزان- مردم خراسان شمالی علیرغم وجود محرومیت و خشکسالی با طبیعت زندگی می کنند و روزی خود را با تلاش از زمین و برکت را از آسمان طلب می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۸:۳۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک سناتور کنگره آمریکا از روسیه و چین درخواست کرد تا علیرغم وجود تمام اختلاف نظرها با کشورش در زمینه های مختلف، به واشنگتن برای رسیدن به ثبات در افغانستان کمک کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- دادگاه عالی هند خواستار پایان خشونت ها در کشمیر برای آغاز گفت وگو های صلح بین گروههای مختلف در این ایالت شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست سفارت آمریکا در کابل پس از اعلام استراتژی ترامپ برای افغانستان اعلام کرد که واشنگتن فشار علیه طالبان را تا کشاندن این گروه پای میز مذاکره ادامه خواهد داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه هند اعلام کرد: دهلی نو از استراتژی جدید آمریکا و تصمیم های ترامپ در جنوب آسیا بویژه افغانستان استقبال می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس اجرایی دولت افغانستان در نشست خبری درباره استراتژی جدید آمریکا در این کشور اعلام کرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون نظارت و ارزشیابی سازمان امور سینمایی،سمعی و بصری شرایط و ضوابط تهیه کنندگی فیلم های کارگردانان اول را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- 6نقطه ضعف آیفون در مقایسه با گوشی های اندرویدی، چه کسانی باید کروم بوک بخرند؟ و ... از جمله اخباری است که بسته فناوری میزان امروز به آن پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- آیت الله آملی لاریجانی در پیامی اعطای درجه سرلشکری و انتصاب از جانب فرماندهی کل قوا به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- شاهد خاقان عباسی باتاکید بر حمایت از نواز شریف گفت: عده ای مخالف در کشور با ایجاد جنجال قصد دارند به اهداف سیاسی خود برسند ولی ما مانع آنها می شویم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- هیات بازرسی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مستقر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور جمعه این هفته برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- مشترک کم مصرف گاز با گلایه نسب به مبلغ بالای آبونمان تصویر عکس قبض منزل خود را برای ما ارسال کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی لارستان از کشف ارز قاچاق به ارزش دو میلیارد و 160 میلیون ریال در فرودگاه بین المللی آن شهرستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- علی سلطان مسیفری وزیر اوقاف قطر روز سه شنبه خطاب به مسئولان حج و اوقاف عربستان هشدار داد تا به قرار داد سالانه دوجانبه مورخ 21 فوریه امسال (2 اسفند 1395) برای ایجاد تسهیلات برای اعزام ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۱    
خبرگزاری میزان- نشست صمیمانه رئیس و معارون سیمای رسانه ملی با نویسندگان فیلم و سریال برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- ایرانی ها در رده بندی وقت تلف کردن در ترافیک رتبه اول را کسب کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان لرستان با تأکید بر اینکه باید دادرسی تصرفات اراضی ملی و دست اندازی به اموال عمومی با فوریت رسیدگی شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- آقاجانی با بیان این که سند ملی نقشه راه درمان بزودی ابلاغ می شود، گفت: با این ابلاغ، یکی از مهمترین خواسته های رئیس جمهور از وزیر بهداشت در جلسه دفاع از کابینه در مجلس شورای اسلامی با ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون شهید سید اسدالله لاجوردی از اتهاماتی که دو دهه علیه آن شهید مطرح می شود، پرده برداشت و با اشاره به رافت اسلامی وی گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- رهبران رژیم جعلی صهیونیستی به دنبال عملیاتی کردن شعار اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات هستند و تجزیه اقلیم کردستان، این فرصت را به رژیم صهیونیستی می دهد که به سواحل فرات دست پیدا کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس اجرایی حزب جمعیت اسلامی افغانستان اعلام کرد: حکمتیار از ابتدای بازگشت به افغانستان در پی دامن زدن به مسائل منطقه ای، قومی، زبانی و مذهبی بدنبال انجام ماموریتی از جانب بیگانه هاست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- جوان 21 ساله هندی که در دهکده ای دور افتاده در این کشور زندگی می کند در اثر بیماری نادر دچار تورم شکمی شده و اکنون برای زنده ماندن روزانه 5 کیلو دارو می خورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک پارکینگ زیر زمینی در شهر لندن وجود دارد که ثروتمندان این شهر خودروهای لوکس و گران قیمت خود را که دوست ندارند کسی از وجود آن با خبر باشد در آن نگهداری می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۱    
خبرگزاری میزان- برنامه جدید روزی بهتر با محوریت خانه و خانواده به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی، تدابیر هشت گانه ای را با تاکید بر اجتناب از رقابت های ناموجه بین بانک ها و موسسات اعتباری در جذب سپرده ها به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک، این روز را تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- یک گروه چهار نفره در آفریقای جنوبی به اتهام خوردن گوشت انسان دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۵۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- با توجه به آغاز فصل جدید صید از نیمه دوم شهریور صیادان در تکاپوی ترمیم تورهای ماهی گیری و صید میگوی خود هستند تا در رقابت برداشت از سایر صیادان عقب نمانند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- ماشین ها در محله های مختلف شهر رنگ ها و اندازه های خودشان را دارند، ماشین ها در پایین شهر اگرچه شاسی بلند نیستند، اما رنگی ترند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۳۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بازدید این کمیته از مرکز هسته ای UCF اصفهان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره مبارزه با حوادث هرات با اشاره به حوادث طبیعی در آغاز فصل سرما، گفت: آنها در سال جاری در برنامه های تدابیری خود برای 10 هزار خانواده افغانستانی آسیب پذیر احتمالی براثر حوادث ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- یک منبع قضایی اسپانیا سه شنبه شب اعلام کرد دو منظون حملات کاتالونیا زندانی شدند و نفر سوم همچنان آزاد خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- این تمرین درحالی برگزار می شود که تنش های سیاسی در منطقه خلیج فارس با ورود به سومین ماه اعمال تحریم علیه قطر از طرف عربستان سعودی، امارات عربی متحده و بحرین شدت گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- رکس تیلرسون گفت: من فکر می کنم باید یادآور شوم که کره شمالی پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد به اتفاق آرا آزمایش موشکی یا اقدام تحریک آمیز انجام نداده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- ماتیس درحالی به عراق آمده که نیروهای عراقی وارد شهر تلعفر یکی از آخرین پایگاه های تروریست های داعش شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: متاسفانه در مسابقات جهانی از داوری ضربات زیادی خوردیم و این برای همه تیم ها بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۰:۴۱    
خبرگزاری میزان- مدافع سابق تیم فوتبال بایرن مونیخ در رادار باشگاه هامبورگ قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- "میروسلاو ینچا" معاون امور سیاسی دبیر کل سازمان ملل متحد در جلسه شورای امنیت اعلام کرد براساس قوانین بین المللی، شهرک سازی های رژیم صهیونیستی غیرقانونی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- در پایان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان تیم روسیه عنوان قهرمانی مسابقات را بدست آورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- شنیده ها حاکی از آن است که اسکنر سه بعدی فناوری تشخیص چهره آیفون 8 که برای اولین بار توسط شرکت "اپل" به کار گرفته شده در کسری از ثانیه عمل می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- کاروان تیم کشتی فرنگی که در مسابقات جهانی فرانسه عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده، چهارشنبه به ایران بازخواهد گشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: از مدیریت باشگاه گله دارم و اگر شرایط باشگاه تغییر نکند این آخرین بازی است که من اینجا هستم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نه فقط هواداران، بلکه ما هم از این نتیجه ناراضی هستیم و احساس مسئولیت باید درون بازیکنان شکل بگیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- خودروساز چینی گریت وال اعلام کرده که علاقه مند به خرید برند جیپ از فیات کرایسلر است و برای آغاز مذاکرات با این خودروساز ایتالیایی-آمریکایی تماس گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: اگر هواداران تا الان کنار ما نبودند نابود می شدیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: متاسفم که هر چقدر بازی درون زمین خوب بود بیرون از آن الفاظی به کار بردند که زیبنده نبود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در دیداری که کمترین حق ما برد بود، باختیم و تراکتوری ها یک فرصت هم در نیمه اول نداشتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- احتمال دارد هیوندای آزرا (گرانجور) جدید در نیمه دوم سال جاری وارد بازار کشور شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: مقابل سپاهان بهتر از دیدارهای گذشته خود عمل کردیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- شرکت سامسونگ سرانجام به تبلیغات گسترده درباره نوت 8 رو آورد و اطلاعات جدیدی از این گوشی به کاربران ارائه داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان گفت: بازی سختی را مقابل پرسپولیس داشتیم و کسب تساوی مقابل این تیم قدرتمند برای ما یک کار بزرگ بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۱    
خبرگزاری میزان- سخنگوی ارتش پاکستان با تاکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی ارتش، مبارزه با فرقه گرایی و افراط گرایی در کشور است، گفت: شبکه ای که در مسیر ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی فعالیت می کرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:از نتیجه به دست آمده مقابل الاهلی خوشحالم چون توانستیم بازی باخته را مساوی کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- تصاویری از خودروی جدید هیوندای را در زیر مشاهده کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "خانه ارواح" به کارگردانی "ریچ راگزدال" 25 آگوست 2017 اکران بین المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی کشتی فرنگی با کسب 3 مدال برنز به کار خود در رقابت های قهرمانی جهان پایان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- شرکت های تازه تاسیس تکنولوژی، سرمایه گذاری سنگینی را در این زمینه شروع کرده اند و شرکت هایی هم که خدمات تشییع و کفن و دفن و ترحیم ارائه می کنند، خود را آماده یک تحول اساسی می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز موفق شد در دیداری خارج از خانه از سد سایپا بگذرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی کشتی فرنگی با کسب 3 مدال برنز به کار خود در رقابت های قهرمانی جهان پایان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و ذوب آهن با تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- شرکت خودروسازی آمیکو چند وقتی که یک پیکاپ چینی را در خط تولید جلفا خود مونتاژ می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۱۶    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های فوتبال سپاهان و سپیدرود در ورزشگاه نقش جهان با تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۱۱    
خبرگزاری میزان- یک متخصص تغذیه گفت: کودکان نباید آبمیوه را به عنوان وعده غذایی همیشه بخورند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۶    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر سابق پاکستان، دخترش و سایر اعضای خاندان شریف بر اثر بی توجهی به احضاریه دیوان محاسبات ممنوع الخروج شده اند و نمی توانند تا مشخص شدن نتیجه پرونده فساد مالی از کشور خارج شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- شنیده می شود یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال به دنبال حضور یک مربی کروات روی نیمکت این تیم است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- صنایع جامع یا مادر صنایعی هستند که با تعداد وسیعی از فناوری ها سروکار دارند، حجم و قطعات مورد استفاده در آنها بسیار است و با صنایع دیگر ارتباطات زیادی دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب با جدیدترین گوشی شرکت اچ تی سی با نام htc U11 آشنا خواهید شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- شرکت میتسوبیشی که به عنوان ششمین خودروساز بزرگ ژاپن و همچنین شانزدهمین خودروساز بزرگ دنیا، در طراحی و ساخت خودروهای کلاس های مختلف مشغول است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- میوه ها و سبزی ها، رنگین کمانی از رنگ ها هستند، از زرد و نارنجی و قرمز و سبز گرفته تا آبی و بنفش. آیا در رژیم غذایی تان این طیف های زیبا به اندازه ی کافی وجود دارند؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین مهدی شهرباف گفت: حرز به معنی پرده ای است که ائمه معصوم (ع) برای ایجاد حجاب بین خود و دشمن می خواندند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست تیم فوتبال استقلال اعلام کرد استعفای سرمربی این تیم صحت ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش برابر پدیده وعده پاسخگویی در 48 ساعت آینده را داد!
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- کمپانی کره ای، کیا سورنتو را در سال 2017 در 5 تیپ معرفی کرد تا افراد، متناسب با بودجه خود و نسبت به نیاز برای برخورداری از امکانات این خودرو اقدام به خرید این شاسی بلند کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۱    
خبرگزاری میزان- پایگاه روزنامه ایندیپندنت گزارش داد که پادشاه عربستان در تعطیلات یک ماهه خود در مراکش بیش از صدمیلیون دلار خرج کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- خیزران (سبیکه) مادر امام جواد علیه السلام، از خاندان ماریه قبطیه همسر پیامبر گرامی اسلام (ص) بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران معذرت می خواهم، آنها می توانند به من به عنوان کاپیتان تیم هر چه می خواهند بگوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل ذوب آهن با برتری ذوب آهن به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های پرسپولیس ایران و الاهلی با نتیجه مساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۱۶    
خبرگزاری میزان- برای مقابله با کمردرد می توانید مصرف یک نوشیدنی که در تهیه آن از زردچوبه و زنجبیل استفاده می شود را مد نظر قرار دهید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال پدیده گفت: منصوریان نباید از استقلال برود و هواداران باید از او حمایت کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- شرکت مرسدس بنز آلمان از نسخه کابریولت خودروی ویژن مرسدس-میباخ 6 در ایالت کالیفرنیای امریکا رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان به مناسبت شهادت امام محمد تقی (جواد الائمه) علیه السلام در صفحه اینستاگرام خود روایتی از این امام بزرگوار را جهت حاجت روایی نقل کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- دروازه بان تیم فوتبال گفت: طبیعی بود استقلال در نیمه دوم حمله کند و فشار بیاورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- گزارشگر 90 از سوی برخی هواداران استقلال با چاقو تهدید شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- نیمه اول 2 دیدار همزمان در هفته پنجم لیگ برتر به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: از باشگاه های زیادی طلبکارم و اگر استقلال نسبت به طلب من جوابگو نباشد مجبورم از این باشگاه شکایت کنم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۰۶    
خبرگزاری میزان- رئیس اجرایی حکومت افغانستان اظهارات اخیر حکمتیار درباره احمدشاه مسعود را عقده گشایی دانست و گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان گفت: تیم نتایج بسیار خوبی کسب کرده است، این شرایط را داریم که لیگ را سورپرایز کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال پدیده گفت: پس از دیدار مقابل استقلال خوزستان بازی های استقلال را دیده و روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده بودیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- صحنه گل اول الاهلی به پرسپولیس توسط سوما دقیقه 2 را تماشا کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: با توجه به فاصله کم دو بازی قبلی مان برتری مقابل استقلال راحت نبود
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تکرار ادعا های بی پایه گفت: با رئیس جمهور روسیه درباره آنچه به گفته وی تثبیت حضور نظامی ایران در سوریه است، گفت وگو خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بعد از بازی با پدیده حضور پیدا نکرد.