جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۳:۳۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 3 مرداد 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 مرداد 1396 میزان 2 مرداد 1396 میزان 3 مرداد 1396 میزان 4 مرداد 1396 میزان 5 مرداد 1396 میزان 6 مرداد 1396 میزان 7 مرداد 1396 میزان 8 مرداد 1396 میزان 9 مرداد 1396 میزان 10 مرداد 1396 میزان 11 مرداد 1396 میزان 12 مرداد 1396 میزان 13 مرداد 1396 میزان 14 مرداد 1396 میزان 15 مرداد 1396 میزان 16 مرداد 1396 میزان 17 مرداد 1396 میزان 18 مرداد 1396 میزان 19 مرداد 1396 میزان 20 مرداد 1396 میزان 21 مرداد 1396 میزان 22 مرداد 1396 میزان 23 مرداد 1396 میزان 24 مرداد 1396 میزان 25 مرداد 1396 میزان 26 مرداد 1396 میزان 27 مرداد 1396 میزان 28 مرداد 1396 میزان 29 مرداد 1396 میزان 30 مرداد 1396 میزان 31 مرداد 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر توسعه اقتصادی و تجارت تاجیکستان در دیدار با معاون وزیر بازرگانی پاکستان بر توسعه همکاری های اقتصادی تأکید کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۴۱    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری رسمی امارات (وام) اعلام کرد: دومین نیروگاه هسته ای این کشور در ابوظبی به زودی فعالیت خود را آغاز می کند
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- رانندگی در جاده های خاکی و ناهموار کار چندان ساده ای نیست و لذا انتشار خبر تولید وانتی که می تواند به طور خودکار خود را با شرایط چنین جاده هایی سازگار کند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- خودروسازی مرسدس بنز با همکاری شرکت بوش تمام ساختار اولیه پارکینگ را به حسگرهای ویژه مجهز کرده که با خودروها در ارتباطند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- گلبدین حکمتیار اعلام کرد که آمریکا و پیمان اتلانتیک شمالی (ناتو) بعد از 16 سال نبرد در افغانستان باید به به این نتیجه رسیده باشند که جنگ آنها را به پیروزی نخواهد رساند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- اضطراب ناخوشایند و مبهم هراس و دلواپسی با منشاء ناشناخته است که به فرد دست می دهد. . وقوع مجدد موقعیت هایی که قبلاً استرس زا بوده اند یا طی آن ها به فرد آسیب رسیده است باعث اضطراب در ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- روزانه 70 درخت بلوط برای کباب در مهدی آباد سوزانده می شود، برگزاری جشنواره زرخوشه های سیستان در زهک، سود جذابِ یک بانو از پرورش طاووس ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) گفت: مقام معظم رهبری به ایجاد نوآوری در فضای سایبری و راه اندازی شبکه اطلاعات ملی تاکید کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه دریای خزر از شرایط خاصی برخوردار است،گفت: این اکوسیستم آبی نه تنها برای منطقه بلکه برای تمام دنیا حائز اهمیت است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- دبیر شورای پژوهش دفتر ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری فعالیت ها و پروژه های این شورا را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- مسئول ثبت رکورد های گینس در ایران گفت: با ثبت رکورد شنا با دستان بسته در آب های آزاد توسط 'الهام سادات اصغری ' نام نخستین بانوی ایرانی در کتاب های گینس ثبت شد و شمار ایرانیان دارنده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- اگرچه این روزها سامسونگ به عنوان تنها تامین کننده نمایشگرهای OLED برای گوشی آی فون 8 شناخته می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: با اجرای کامل طرح برقی کردن راه آهن تهران مشهد زمان سفر در این مسیر به 6 ساعت کاهش خواهد یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل نظارت وارزشیابی کارکنان اداری قوه قضائیه گفت: سامانه ای در حال ورود اطلاعات پرونده های الکترونیکی 40 هزار کارمند قوه قضائیه است و تا یک ماه آینده مدل گزارش پرونده ها استخراج که ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۳۶    
خبرگزاری میزان- فامیل جعفراف کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: اشتباهات مکرر عربستان سعودی در برگزاری مناسک حج ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان ریگان از کشف 3 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در یک دستگاه اتوبوس عبوری خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- ریاست جمهوری افغانستان با انتشار بیانیه ای گل آغا شیرزی را به عنوان "وزیر قبایل و اقوام"حمید طهماسی را به عنوان وزیر "حمل ونقل" و الماس زاهد را به عنوان "مشاور رئیس جمهور" در امور ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمعیت هلال احمر، امداد هوایی را اولویت اول و آخر ناوگان هلی کوپتری هلال احمر دانست و گفت: پوشش کامل امداد هوایی در کشور، نیازمند 40 تا 45 بالگرد است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- با نزدیک شدن به تشکیل کابینه دولت دوازدهم که شعار جوانگرایی را یدک می کشد، نگاه اهالی فوتبال به وزیری ست که نشان داده هرگز ارتباط خوبی با ورزش، به خصوص فوتبال ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۱:۴۶    
خبرگزاری میزان- برای حفظ سلامتی و جوانی پوست و اندام خوب نیازی نیست که پول زیادی صرف کنید. کافیست که از خوردن بعضی مواد غذایی خاص پرھیز کنید تا با علائم پیری که بسیاری از آنھا از درون بدن شروع و به ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- مایکروویو موادمغذی را از بین می برد، غذا هایی که شما را پیرتر از سن تان نشان می دهند، تاثیر تعاملات اجتماعی بر اثرگذاری شیمی درمانی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب می خواهیم چگونگی افزایش امنیت حریم خصوصی در ویندوز 10 را آموزش دهیم. در ادامه همراه کلیک باشید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت بهداشت افغانستان گفت: سفر وزیر بهداشت ایران به کابل در مقایسه با سایر سفرها، متفاوت و صادقانه بود و همکاری های طرفین را از حرف به عمل رساند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- براساس اعلام مرکز آمار، در تیرماه نرخ تورم، نرخ تورم نقطه به نقطه، شاخص قیمت کالاهاو خدمات، گروه عمده خوراکی ها و غیر خوراکی ها افزایش داشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان گفت: استراتژی آمریکا در افغانستان به طور کامل شکست خورده و گزارش سازمان ملل گواه بر این گفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- خطای انسانی موجب شکست چهارمین آزمایش سامانه دفاع موشکی آمریکا شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- دیدار روز دوشنبه چند تن از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رئیس جمهور در کانون توجه خارجی و داخلی قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم جودو نوجوانان ایران انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- بیست وپنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره با برگزاری سه منطقه استانی در قالب اجراهای صحنه ای ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- با پخش مسابقات ورزشی و بخصوص فوتبال از طریق تلویزیون جذابیت آنها افزوده شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- آیت الله مجتهدی تهرانی (ره) با ذکر حدیثی از رسول خدا (ص) به اهمیت خواندن نماز مستحبی در گرفتاری ها اشاره می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- در دیدار مسئولان حوزه هنری استان اردبیل با مدیر مرکز تجسمی حوزه هنری بر بازگشایی خانه کاریکاتور اردبیل تأکید شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- سپاه پاسداران ورود به دو حوزه پروژه های اقتصادی و کابینه جدید را مسئولیت خویش نمی داند و آن را بخشی از حوزه صلاحیت ها و اختیارات رئیس جمهور می داند و به آن نمی اندیشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون صنایع دستی و هنر های سنتی سازمان میراث فرهنگی با مثبت خواندن بازدید ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی از سه استان کردستان، کرمان و سیستان وبلوچستان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- شانون لی می گوید: بسیاری از نوشته های فلسفی پدر از ذهن من پاک شده است اما با این وجود بسیاری از آموزه های او که به نوعی تعلیمات رزمی و مبارزاتی بود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- سفر تیفانی ترامپ دختر کوچک دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به آلمان، برای مالیات دهندگان آمریکایی 22 هزار و 440 دلار آب خورده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- تصاویر زیبایی از نور و رنگ در طبیعت جادویی برکه ای در کشور ژاپن در فضای مجازی منتشر شده است که خیره کننده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- تغییراتی مانند قرمز رنگ شدن دریاچه ارومیه در دریاچه های شور جهانی نظیر گریت سالت لیک آمریکا و دریاچه یوتا و بحرالمیت در اردن نیز دیده شده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- باید مشکلات موجود در قدس از طریق مذاکرات مستقیم میان دو طرف حل و فصل شود و باید دو طرف از دست زدن به اقداماتی که تهدیدی برای وضع قدس ایجاد می کند، خودداری کنند .
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- در برخی کشورها مراکزی وجود دارد به نام بیمارستان عروسک ها و عروسک هایی که ارزش مادی یا معنوی بالایی برای صاحبانشان دارند به این مراکز منتقل شده و پس از بازسازی به صاحبانشان بازگردانده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- پلیس بوشهر درباره کلیپ "برخورد مامور پلیس راهور عسلویه با یک راننده" اطلاعیه صادر کرد
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- کمپانی ژاپنی مزدا برای اولین بار در 10 سال گذشته نسخه کوپه و کانورتیبل را ارائه کرده که MX-5 RF نامیده می شود که یک خودرو با سقف سخت بوده و به صورت الکتریکی باز و بسته می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- واحد پول در طول زمان تغییراتی کرده است که می توانید این تغییرات را در تصویر زیر ملاحظه کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 4 - F به همراه کیبورد Signature Type Cover در بازار با قیمت 10 میلیون و 850 هزار تومان به فروش می رسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- با پایان یافتن مرحله گروهی جام باشگاه های آسیا چهره هشت تیم برتر مسابقات و برنامه این مرحله مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه دخالت آمریکا د رمسائل قضایی ایران بیجاو غیر قانونی است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- رییس فدراسیون فوتبال امروز در منزل شهید مدافع حرم علی سیفی حاضر شد و از نزدیک با خانواده این شهید والامقام در اردبیل ملاقات کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۲:۰۶    
خبرگزاری میزان- لنوو اولین نمونه از تبلت های تاشوی خود که قابلیت تبدیل شدن به گوشی دارند را معرفی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول در فصل 97-96 امروز با حضور غلامرضا بهروان، سعید فتاحی، فریبرز محمودزاده، صادق درودگر و نمایندگان باشگاه های لیگ یک برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- صندوق بین المللی پول به اختصار IMF، بر اجرای سامانه پولی بین المللی نظارت دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- ساعت 15:30 امروز در کیلومتر56 جاده سبزوار وقوع تصادف میان خودرو نیسان و تریلر اینترناش به پلیس راه اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- فراخوان عمومی چهاردهمین جشنواره فیلم اتوپیا امریکا برای سال 2018 منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- مبارزه و دستگیری اعضای گروهک های تروریستی در جنوب شرق کشور ، دستگیری یا به هلاکت رساندن سرکردگان گروهک های تروریستی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۳۱    
خبرگزاری میزان- بر اساس آمار منتشر شده مرگ و میر در انگلیس به دلیل عملیات تعقیب و نیز تیراندازی مرگبار از سوی پلیس این کشور به شدت افزایش یافته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- پژو 206 از پرطرفدارترین محصولات ایران خودرو محسوب می گردد و نسخه صندوقدار آن نیز گزینه ای مناسب برای خانواده های پرجمعیت دوستدار 206 است که می توان ایده ساخت آن را نیز همین امر دانست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- کودکان بیشتر به علت ترس اقدام به جویدن ناخن می کنند اما این موضوع هم راه درمان دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- متخصص ارتوپدی گفت: همه مشکلات انحنای کمر با روش های مختلف قابل درمان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- از کودکی به خاطر داریم که وقتی هوا گرم می شد، همیشه مادران مان نگران این بودند که بیمار نشویم اما در آخر باز هم اسهال و استفراغ سراغ مان می آمد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۰۶    
خبرگزاری میزان- سومین نشست شورای معاونین دادستانی تهران در موضوع تحقیقات پرونده های قضایی، روز یکشنبه یکم مرداد ماه سال جاری با حضور تعدادی از معاونان دادستان و سرپرستان نواحی دادسرای تهران و ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۰۱    
خبرگزاری میزان- استرس چیست؟ استرس در علم روانشناسی اینگونه تعریف شده است که یک حالتی از ترکیب اضطراب و نگرانی است که وقتی برای یک نفر ایجاد می شود، به نسبت شدت آن ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- زندگی لاکچری در تهران هر روز ابعاد تازه ای از خودش را نشان می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- هافبک 19 ساله سرخپوشان مونیخی که از وضعیتش در این تیم رضایت ندارد، نسبت به پیوستن به روسونری ابراز علاقه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- ظریف در دیدار جمعی از اعضای فراکسیون وفاداری به مقاومت مجلس لبنان گفت: جهان اسلام می تواند در سایه وحدت و همدلی به موفقیت های بزرگی دست یابد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۰:۵۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- هافبک ازبکستانی استقلال اولین تمرین خود را با آبی پوشان در بازگشت این تیم به تهران انجام داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- با توجه به فصل گرما و سفر های تابستانی رعایت چند نکته ساده در خصوص مصرف مواد غذایی می تواند سفر لذت بخشی را برای شما ایجاد کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- ترانس برقی در اهواز بر اثر گرما آتش گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده ارتش پاکستان در ملاقات با فرمانده نیروهای آمریکایی مستقر در افغانستان گفت: اتهامات واشنگتن و کابل علیه اسلام آباد به فرآیند مبارزه با تروریسم آسیب می زند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- صبح امروز یک رزم ناو امریکایی در شمال خلیج فارس به سمت یک شناور گشتی نیروی دریایی سپاه که در آب های بین المللی در حال گشت زنی بود حرکت کرد و به قصد تحریک و ایجاد هراس مبادرت به شلیک ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- در نگاه اول مهم ترین نکته ای که توجه بیننده را جلب می کند، حاشیه های نمایشگر پرچمدار بعدی اپل بوده که با ضخامت 4 میلیمتر، دور پنل جلویی دستگاه را احاطه کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- کارشناسان سلامت هشدار می دهند از مصرف میوه و آب گریپ فروت با برخی داروها پرهیز کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- نشست شورای عالی حج و زیارت امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و در آن بر اولویت حفظ منافع زائران تاکید شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- برگ اکالیپتوس یک آرام بخش قوی برای دستگاه تنفسی است که عفونت های بینی و گلو را از بین می برد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (سه شنبه) را در نوبت بعدازظهر برگزار کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید اتو بخار بوش مدل TDI9032314 باید حدود 673 هزار تومان هزینه صرف کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- شماره پیراهن بازیکنان تیم تراکتورسازی برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی بسکتبال ایران در اولین دیدارش در تورنمنت 4 جانبه چین بر میزبان غلبه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- روابط عمومی نیروی دریایی ارتش جزئیات علت آتش سوزی در منازل سازمانی پایگاه دریایی خرمشهر را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- بهروز کمالوندی سخنگو و معاون سازمان انرژی اتمی در باره دامنه همکاری های صنعت هسته ای ایران و روسیه با مقام های مسئول شرکت روس اتم مذاکره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- روی با نام تجاری و شیمیایی زینک از جمله مواد سازنده DNA و تقسیم سلولی است که کمبود آن در بدن اختلالات بسیاری از جمله عدم رشد جنین را به همراه دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- دادستان پردیس از دستگیری سرشبکه های اصلی ترویج فرقه های تبشیری خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- اخیرا گوگل با انتشار اطلاعات جدیدی از نسخه 8 سیستم عامل اندروید، نام احتمالی آن را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص گوش و حلق و بینی گفت: گوش درد ها اگر علت عفونی و التهابی داشته باشند، باید به طور جدی پیگیری و درمان شوند
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- طبق گزارش های منتشر شده، در آینده ای نزدیک امکان عرضه گوشی ZenFone 4 با دوربین دوگانه وجود خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی والیبال بانوان ایران درسومین دیدار تدارکاتی خود در هانوی به مصاف تیم ملی والیبال ویتنام رفت و سومین شکست خود برابر این تیم را تجربه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- هیدرولیک فرمان، در واقع یک سیستم کمکی است که چرخاندن فرمان را برای راننده آسانتر می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۹:۰۶    
خبرگزاری میزان- کم خونی به عنوان یک بیماری خاموش است که در بیشتر افراد به خصوص زنان وجود دارد با دانستن علائم آن می توانید درمانش کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه بر سکوی نخست اولین المپیاد ملی ورزش همگانی دانشگاه های سراسر کشور قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- مهدی زاده با پیروزی مقابل نماینده اسپانیا به فینال بازی های جهانی راه یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۸:۳۶    
خبرگزاری میزان- سیاتیک بیماری ای دردناک و ناتوان کننده که بسیاری از افراد از ان رنج میبرند و اگر تاکنون آن را تجربه کرده اید به خوبی می دانید که تحمل این درد از لحاظ ذهنی و جسمی بسیار طاقت فرساست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- قهرمان آلمان در دیداری دوستانه در چارچوب مسابقات جام قهرمانان بین المللی از سد قهرمان انگلیس گذشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- پایتخت در سوگ حمله انتحاری، ده ها کشته در انفجار لاهور پاکستان و کشته شدن 35 بیمار و پزشک در حمله طالبان به غور، عناوین روزنامه های سه شنبه 3 مرداد افغانستان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- شرکت مایکروسافت اعلام کرده که اپ نمادین و نوستالژیک Paint که سالهاست همراه این سیستم عامل قرار حضور دارد دیگر از دستور کار تیم های توسعه خارج شده و بزودی شاهد حذف کامل آن خواهیم بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- همه ما احساس خوب در پوست و موی خود را دوست داشته و به زیبایی اهمیت می دهیم و برای حفظ زیبایی پوست و موی خود ناگزیر به استفاده از محصولات آرایشی بهداشتی هستیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- باربارا استار خبرنگار سی ان ان از شلیک هشدار ناو آمریکایی به سمت قایق ایرانی در شمال خلیج فارس خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- نشست وزیر ورزش و جوانان با رؤسای فدراسیون های ورزشی در شهر تبریز برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- موافقت اولیه با درخواست میزبانی ایران برای مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در سال 2018 صورت گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن روز سه شنبه یک فروند هواپیمای شناسایی یمن را در استان نجران منهدم کردند.