سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۳:۰۹Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 15 مرداد 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 مرداد 1396 میزان 2 مرداد 1396 میزان 3 مرداد 1396 میزان 4 مرداد 1396 میزان 5 مرداد 1396 میزان 6 مرداد 1396 میزان 7 مرداد 1396 میزان 8 مرداد 1396 میزان 9 مرداد 1396 میزان 10 مرداد 1396 میزان 11 مرداد 1396 میزان 12 مرداد 1396 میزان 13 مرداد 1396 میزان 14 مرداد 1396 میزان 15 مرداد 1396 میزان 16 مرداد 1396 میزان 17 مرداد 1396 میزان 18 مرداد 1396 میزان 19 مرداد 1396 میزان 20 مرداد 1396 میزان 21 مرداد 1396 میزان 22 مرداد 1396 میزان 23 مرداد 1396 میزان 24 مرداد 1396 میزان 25 مرداد 1396 میزان 26 مرداد 1396 میزان 27 مرداد 1396 میزان 28 مرداد 1396 میزان 29 مرداد 1396 میزان 30 مرداد 1396 میزان 31 مرداد 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- سیگار یا نهاد بازرسی ویژه آمریکا برای بازسازی افغانستان از افزایش 2 برابری درآمد مواد مخدر در افغانستان خبر داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- بسیاری از افرادی که به کلاس های بدنسازی می روند به دنبال مصرف دارو های تزریقی برای افزایش وزن خود هستند در صورتی که می توانند با دقت در انتخاب مواد غذایی در کنار ورزش به تناسب اندام ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- درست است برخی از مارها خیلی عظیم الجثه و وحشتناک هستند اما آن ها نیز شگفتی های بسیار زیادی دارند. اینگونه مارها گاها شکاری چندین برابر قطر بدنشان را می بلعند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- پرداختن به مقوله کودک که یکی از آسیب پذیر ترین گروه های اجتماعی است، به عنوان یکی از مبانی حقوق بشر واجد اهمیت فراوانی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- چهاردهمین همایش دادستان های عمومی و انقلاب مراکز استان ها و دادستان های نظامی سراسر کشور از 18 مردادماه در گلستان برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- حبیب الله بیطرف به عنوان وزیر پیشنهادی در سمت وزیر نیرو در دولت دوازدهم انتخاب شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- در استان جیانگشی چین، در جنوب شرقی این کشور، یک پروژه بازسازی برق آبی یک مجسمه قدیمی بودا را آشکار کرد که فقط سرش بالای آب بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- نیروهای ارتش سوریه عملیاتی را در مناطق شرقی دمشق علیه تروریست ها انجام داده و موفق شدند چندین منطقه را در نزدیکی عین الترمه آزاد کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- توریست در هر منطقه فرصتی است که می تواند سبب ایجاد رقابت در زمینه گردشگری شود؛ اکنون استان قزوین نیز این ظرفیت را دارد که بایستی با برنامه ریزی های ویژه گردشگری اهمیت این سرزمین ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- روستای اسفراین به عنوان خاستگاه بافت چادرشب مطرح است و در سال 1389 به عنوان اولین روستای نساجی سنتی کشور شناخته شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- آندری سوشتنسوف کارشناس روس با اشاره به امضای قانون جدید تحریم ها علیه روسیه توسط دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- تابستان است و بسیاری از مردم به سفر می روند یا آخر هفته های خود را در دامن طبیعت سپری می کنند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- رهبر حزب اسلامی افغانستان طی اظهاراتی اعلام کرد که رئیس جمهوری آینده این کشور کسی خواهد بود که مورد پذیرش حزب اسلامی باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- متخصص فلوشیپ و آنکولوژی زنان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چسبندگی جفت، یکی از بیماری های مهلک ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- بنابر تحقیقات انجام شده حدود 30 درصد از افراد آپارتمان نشین در ایران، از علائم افسردگی در شدت های مختلف رنج می برند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- ثبت لحظه گوجه فرنگی خوردن یک کرم که شکار قاب عکاس شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- مترو فرودگاه امام(ره) خط هشت،توسط رئیس مجلس افتتاح شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- مرکز پژوهشی آرا در کتاب بررسی برنامه های دولت یازدهم در حوزه جمعیت و تأثیر آن بر امنیت ملی که توسط اندیشکده سرآمد گردآوری شده است به بررسی برنامه های دولت فعلی در حوزه جمیعت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۵:۳۶    
خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت افغانستان گفت تحقیقات این وزارت در سال 2016 نشان می دهد که در هر 100 هزار مادر هنگام زایمان، 700 تن آنها جان خود را از دست می دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- اسامی 60 پایگاه مشاوره انتخاب رشته مجاز آزمون سراسری در شهر تهران به منظور دسترسی آسان داوطلبان در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران قرار داده شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- پس از اظهارات سناتور آمریکایی درباره وخامت اوضاع در افغانستان، وزارت دفاع و ریاست اجرایی این کشور اعلام کردند که افغانستان تبدیل به عراق نخواهد شد اگر جامعه جهانی به شعارهای خود عمل ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- یک صیاد روسی که در اعماق دریاهای روسیه به ماهیگیری می پردازد، تصویری از یک موجود عجیب که در یکی از اقیانوس ها با آن برخورد کرده را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- راهنمای انتخاب رشته مجازی از چهارشنبه 18 مرداد منتشر می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آن را خریداری کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- دیدن یوزپلنگ مادر همراه با چهار توله شیرین ترین و کشته شدن توله های یوز پلنگ توسط یک چوپان سخت ترین خاطرات شکاربان نمونه کشوری است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیرارتباطات در تازه ترین اظهار نظر در این باره با تعویق زمان اجرای رجیستری برای چندمین بار ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- این مدرسه در کشور سوئیس، شاهان زیادی را تربیت کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: بر اساس توافقات انجام شده با سازمان برنامه و بودجه 900 میلیارد تومان از اعتبارات مصوب به دانشگاه ها تخصیص می یابد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- تصویری جالب از ولایتی در حال قرائت سوگندنامه دانشجویان در این جشن فارغ التحصیلی منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- این پسر نپالی توانست رکورد انعطاف پذیرترین فک را در جهان به خود اختصاص دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- این پسر بیماری خاصی دارد که او را به سنگ تبدیل می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- رهبر ارشد جماعت اهل سنت پاکستان شاخه بریلوی گفت: ریشه ناامنی و افراط گرایی در جهان عربستان است و این پیروان مکتب دروغین حتی به پیامبر رحم نکردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری گلستان خواستار بسیج رسانه ای برای نجات خلیج گرگان شد و گفت: رسانه ها ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان گلستان جزئیات دستگیری قاتل دو نوجوان که چند روز پیش با چاقو به قتل رسیده و در زیر تپه ماهور های روستایی در اطراف گنبد کاووس مدفون شده بودند را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- سید اسحاق شجاعی نوشت: جنایت های 2 دهه اخیر علیه شیعیان در کابل و هرات چه از جانب گروه طالبان باشد یا از طرف داعش ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل استراتژیک معتقد است که راهبرد آمریکا و اروپا در همزمانی تحریم ها حامل این پیام است که باید ایران از روسیه یا مسکو از تهران جدا شده و هر تحول سیاسی در جهان هژمون آمریکا و ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه چین تاکید کرد، تحریم ها علیه کره شمالی ضروری است اما هدف نهایی نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- یک مقام مسئول حماس که خواست نامش ذکر نشود؛ افزود: حماس به این طرح پاسخ مثبت داده و منتظر واکنش فتح است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- در حمله شبه نظامیان به یک پایگاه نظامی ارتش ونزوئلا در ایالت کارابوبو، یک نفر کشته و یک نفر نیز به شدت زخمی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- هکرها می توانند کنترل خودروهای متصل به اینترنت را به عهده بگیرند و باعث ایجاد حوادث مختلف شوند به همین دلیل تولید کنندگان به دنبال ارتقا سیستم حفاظتی آنها در برابر حملات سایبری هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- صفحه نخست روزنامه های دوشنبه 16 مرداد را از نظر می گذرانید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۳:۱۶    
خبرگزاری میزان- گرانترین گل جهان گل "رز ژولیت" نام دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اتحادیه بین المجالس جهانی با مشارکت جدی در حل بحران ها می تواند کارنامه درخشانی از خود برجای بگذارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران در گسترش همکاری ها با پاکستان هیچ محدودیتی قائل نیست، گفت: جمهوری اسلامی آمادگی لازم برای ارتقا سطح تبادلات اقتصادی با پاکستان را دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- کیا استینگر محصول شرکت کیا موتورز یک خودروی اسپرت و لوکس است و نسبت به محصولات هم ردیف خود، سرعت و شتاب قابل توجهی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- هواپیمای ام دی 80 ایران ایر که با شماره پرواز 265 تهران را به مقصد آبادان ترک کرده بود، دقایقی پس از برخاستن به دلیل نقص فنی به فرودگاه مهرآباد بازگشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در خصوص قطعی صدا در پخش مراسم تحلیف با انتقاد از مصاحبه رئیس مرکز تولید فنی سیما ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- علم هر لحظه در حال پیشرفت است و اولین جاهایی که می توانند آزمایش شوند، در مهد پرورش خود یعنی مدارس یا دانشگاه ها هستند .
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- در این گزارش با یک ورزش مخصوص زمان رانندگی آشنا خواهید شد که با استفاده از آن می توانید شکم خود را کوچک کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه سابق پاکستان گفت: از نواز شریف نخست وزیری را گرفتند اما او همچنان رهبر حزب مسلم لیگ باقی می ماند و کسی نمیتواند این سمت را از او بگیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- فاتح که توان دریانوردی 35 روزه را دارد، از سرعت سطحی 11 نات و در حالت غوطه ور 14 نات برخوردار است و توانایی حمل موشک های زیرسطحی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- به پول های خارجی ارز گفته می شود، به گفته دیگر به واحدهای پولی که در کشورهای دیگر جز کشور اصلی داد و ستد شود به صورت کلی ارز گفته می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- هنوز مشکلات بسیاری برای رواج و عمومی سازی خودروهای برقی وجود دارد که باید برطرف شوند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- استیون اسپیلبرگ کارگردان نامی سینمای هالیوود که تاکنون 3 بار موفق به دریافت جایزه اسکار شده، پیش تولید نسخه تازه ای از ایندیاناجونز را آغاز کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- نماینده کشورمان با غلبه بر حریف روس خود به مدال برنز وزن 120 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه ایندیپندنت در گزارشی این مسئله را بررسی کرده که چرا زنان و دختران رشد یافته در کشورهای اروپایی به راحتی جذب تروریست های داعش می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- نماینده جنبش حماس در بیروت با بیان اینکه روابط این جنبش و ایران طبیعی شده است، از تصمیم اسماعیل هنیه برای سفر به ایران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی تا ساعت 24 امشب می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- نماینده کشورمان با قبول شکست برابر فرنگی کار روسی از رسیدن به مدال طلای مسابقات فرنگی جوانان قهرمانی جهان در فنلاند بازماند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- روسیه پس از تصویب تحریم های جدید شورای امنیت سازمان ملل علیه کره شمالی ضمن انتقاد از کشورهای غربی اعلام کرد که غیرهسته ای کردن شبه جزیره کره دشوار شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- رییس جمهور در دیدار رییس مجلس ملی تانزانیا با بیان اینکه اراده دولت دوازدهم توسعه روابط با کشور های دوست در سراسر جهان بویژه در قاره آفریقا است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- پیکر دکتر علیرضا بروجردی از کوهنوردان ورامینی که هفته گذشته در جریان فتح قله لنین قرقیزستان جان خود را از دست داد، در شهرستان پیشوا تشییع و به خاک سپرده شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- دانشمندان آمریکایی و مکزیکی موفق به تولید ایمپلنتی شده اند که به درمان بیماری های آلزایمر و پارکینسون کمک می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- استفاده ی بیش از اندازه از دهان شویه به خاطر مواد الکلی موجود در آن می تواند منجر به سرطان گلو شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- مسئول مرکز فوریت های پزشکی مهاباد اعلام کرد: مادر جوان در آمبولانس اورژانس این مرکز زایمان کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- فرنگی کار کشورمان با شکست کشتی گیر ارمنستانی به مدال طلای مسابقات فرنگی جوانان قهرمانی جهان در فنلاند رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پس از توافق هسته ای مقرراتی را در مجلس به تصویب رساندیم که در سرمایه گذاری برای خارجی ها از نظر مدت زمان و امکانات تسهیل شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- دادستان نظامی تهران جزییات تیر اندازی در میدان تیر ارتش واقع در کهریزک را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ایران همواره خواهان ارتقا روابط و تعاملات با مالی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- در متن زیر به سوره مبارکه فتح به عنوان سوره ای جهت یافتن همسری مناسب می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- بامیه سرشار از پروتئین و فیبر است و مصرف آن می تواند سبب کاهش ابتلا به دیابت، چاقی و بیماری های قلبی - عروقی شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۱۶    
خبرگزاری میزان- آهن یک ویتامین ضروری برای بدن بوده که مسئول حمل اکسیژن در سرتاسر بدن است. کمبود آهن زمانی اتفاق می افتد که سلول های قرمز خون حاوی مقدار کافی آهن نباشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- مسئول هماهنگی کمیته اهدا عضو شهرستان بروجرد گفت: اهدا اعضای بدن رضا شاهوردی جوان 20 ساله بروجردی به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده ارتش پاکستان بعد از بازدید از خطوط مقدم عملیات خیبر 4 در منطقه راجگال گفت: 90 درصد این منطقه عملیاتی پاکسازی شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع روسیه اعلام کرد چهار روستای جدید در سوریه به توافقنامه آتش بس در حومه حماه پیوستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۰۶    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 94 کیلوگرم تریاک در یک کامیون حامل بار شکر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه مقابل اروند خرمشهر به برتری دست یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید یخچال و فریزر ال جی مدل MDP86DB باید حدود 14 میلیون و 688 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- توپچی های لندنی با غلبه بر شیرهای لندنی برای پانزدهمین بار فاتح جام خیریه انگلیس شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- IDC طی تحقیقاتی که انجام داده اعلام کرده است که تا سال 2021 محصولات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده با رشد بیش از 100 درصدی همراه خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- موگرینی در توییتر خود نوشت:روز گذشته برای شرکت در مراسم تحلیف حسن روحانی در ایران بودم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- تحقیقات در مورد برنامه های تنبیهی و انضباطی والدین از سه شیوه برخوردی با بچه ها حمایت می کنند. خیلی از والدین با این سه روش آشنایی دارند. تعلیم، هشدار و تنبیه.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- عدم خوشبینی رهبر انقلاب نسبت به مذاکره ی با آمریکا، نه دیدگاهی برخاسته از شرایط سال های اخیر، بلکه مبتنی بر یک نگاه معرفتی و گفتمانی و البته برخاسته از تجربه تاریخی ملت ایران است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- اخیرا تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند ارتقاء یافته اپل با نام آیفون 7 اس لو رفته و در فضای مجای منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۱۶    
خبرگزاری میزان- براساس تحقیقات جدید، مصرف بیش از حد قند، نه تنها باعث افزایش وزن می شود، بلکه افسردگی و اضطراب را به همراه خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- تیم تروریستی ضد انقلاب که با هدف خرابکاری و اقدامات تروریستی قصد ورود به کشور را داشتند، توسط رزمندگان نیروی زمینی سپاه در منطقه مرزی آذربایجان غربی منهدم شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- به اندازه کافی غذا نخوردن چه برای کاهش وزن، مشغله زیاد، از دست دادن اشتها یا دیگر مشکلات باشد برای سلامتتان ضرر دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان گفت : برنامه جدی من در هشت ماه حضورم در وزارت ورزش و جوانان ، حفظ ثبات و آرامش ایجاد شده و تثبیت آن بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس قوه قضاییه، ریشه افراطی گری و تروریسم در منطقه را ترویج تفکر وهابیت و سلفی گری دانست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس انجمن نجوم آماتوری ایران گفت: ماه گرفتگی 16مرداد ماه بسیار جزئی است و تنها بخشی از ماه درون سایه زمین قرار می گیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- زمانیکه افراد از یک رژیم غذایی پیروی می کنند، اصلی ترین نگرانی آنها کالری است؛ اما انتخاب موادغذایی مناسب برای یک رژیم غذایی متعادل نیز اهمیت دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- همکاری دو برند نام آشنا در دنیای سرعت و خودرو به خلق یکی از دیدنی ترین خودروهای چند سال اخیر منجر شده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- تصویری جالب از روسای این دو خودروساز بزرگ ژاپنی را در زیر مشاهده کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۸:۳۱    
خبرگزاری میزان- یک متخصص جراحی لثه با اشاره به عوارض سیگار در بیماری های لثه گفت: روش نامناسب مسواک زدن و وجود جرم دندان باعث عفونت و التهاب حاد و مزمن لثه می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم نفت تهران به تمرینات این تیم بازگشت.