سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۷:۰۵Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 31 تیر 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 تیر 1396 میزان 2 تیر 1396 میزان 3 تیر 1396 میزان 4 تیر 1396 میزان 5 تیر 1396 میزان 6 تیر 1396 میزان 7 تیر 1396 میزان 8 تیر 1396 میزان 9 تیر 1396 میزان 10 تیر 1396 میزان 11 تیر 1396 میزان 12 تیر 1396 میزان 13 تیر 1396 میزان 14 تیر 1396 میزان 15 تیر 1396 میزان 16 تیر 1396 میزان 17 تیر 1396 میزان 18 تیر 1396 میزان 19 تیر 1396 میزان 20 تیر 1396 میزان 21 تیر 1396 میزان 22 تیر 1396 میزان 23 تیر 1396 میزان 24 تیر 1396 میزان 25 تیر 1396 میزان 26 تیر 1396 میزان 27 تیر 1396 میزان 28 تیر 1396 میزان 29 تیر 1396 میزان 30 تیر 1396 میزان 31 تیر 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۱:۴۶    
خبرگزاری میزان- اگر در تلاش برای کاهش وزن خود هستید، مصرف سفیده تخم مرغ به جای تخم مرغ کامل ممکن است روشی آسان برای کاهش کالری های دریافتی باشد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- مجلس نمایندگان آمریکا بررسی طرح تحریم ایران، روسیه و کره شمالی را آغاز کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- دراین گزارش به بررسی درآمد شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک که بیش از 1.5 میلیارد کاربر دارد پرداخته ایم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۳۱    
خبرگزاری میزان- مجموعه شعر اندوه ما جهان را تهدید نمی کند اثر بانو شکریه عرفانی، شاعر افغانستانی مقیم استرالیا با حضور دو منتقد افغانستانی و ایرانی در حوزه هنری نقد و بررسی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی والیبال بانوان ایران در دومین دیدار دوستانه در ویتنام مغلوب ملی پوشان این کشور شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: 60 موسسه رسمی در وزارت امور خارجه و 100 اندیشکده NGO دانشگاهی در آمریکا ماموریت دارند که به تعبیر خود بر روی پدیده انقلاب اسلامی و راه مبارزه با ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- جزئیات نتایج حاصل از پایش محیط کسب و کارایران در زمستان 1395 توسط مرکزپژوهش های مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- محمد سرور رجایی نوشت:حیف است مردم افغانستان ندانند که ایران در بخش پزشکی جایگاه پانزدهم جهان و جایگاه اول منطقه را دارد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- رییس اداره محیط زیست هرات گفت: بی توجهی شهروندان و تخریب درختان از سوی برخی از شرکت های تجارتی سبب شده است که کمربند سبز هرات تخریب شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- سازمان پزشکان بدون مرز اعلام کرد که فعالیت های خود را در ولایت قندوز افغانستان از سرگرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- مسوول اتحادیه واردکنندگان موادنفتی در هرات اظهار داشت: برخی از شرکت کنندگان که معافیت مالی دارند بصورت غیرقانونی مواد نفتی را وارد کرده و آن را در بازار هرات توزیع می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- خیاطی متفاوت این مرد، چه چیزهایی باعث کُندشدن وای فای در خانه می شود؟و ... از اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون اول پارلمان افغانستان در آخرین روز کاری نمایندگان قبل از تعطیلات تابستانی این مجلس با متهم کردن اشرف غنی به ضعف مدیریت، خواستار استعفای رئیس جمهور شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته اجرایی لیگ ستارگان این رویداد برزگ را اتفاقی نو و جذاب در کشور خواند و هدف اصلی آن را کشف و تربیت نخبگان مالی برای آینده بازار مالی کشور دانست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی ناتو اعلام کرد که بالگردهای بلک هاوک اوایل اکتبر سال جاری وارد افغانستان شده و پس از آن ماموریت آموزش خلبانان افغانستانی آغاز خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح گفت: پرونده های فرار از خدمت در سطح کشور بیش از 23 درصد کاهش یافته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- ، نویسنده کتاب های کودک و خردسال، از چند کتاب جدید کودکانه در قالب داستان و شعر که به تازگی منتشر شده اند خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- دیروز خبر رسید ظاهرا دو مجلس سنا و مجلس نمایندگان آمریکا برای اعمال تحریم های جدید علیه ملت ایران در قالب طرح تحریم مادر به توافق رسیدند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- تارنمای آمریکایی واشنگتن تایمز نوشت: روسیه سلاح هایی می سازد که به هوش مصنوعی مجهز بوده و با برخورداری از امکان انتخاب خودمختار هدف، از سیستم های دفاعی معمول پیشی می گیرند
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- قائم مقام دادگستری کل استان مرکزی در آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی وانقلاب شهرستان محلات گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۱    
خبرگزاری میزان- کتاب هفت شاعر از فردا معرفی و تحلیل سروده های چند شاعر پارسی سرای غیر ایرانی است که محمدجواد آسمان آن را گردآوری کرده و توسط سوره مهر منتشر و به بازار عرضه شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- برخی از مردم که دیگر راهی برای درمان پیدا نمی کنند دست به کار های عجیبی می زنند. مردم اندونزی هم برای شفا گرفتن بیماری های خود کار بسیار عجیبی انجام می دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ظروف عتیقه متعلق به هزاره اول قبل از میلاد در شهرستان ساوجبلاغ به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- رهبر حزب مردم پاکستان گفت: هیچ کس نمی تواند روابط ناگسستنی اسلام آباد و تهران را به چالش بکشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی خسرو ظفرنوایی را به سمت معاون هماهنگی و مشاور دفتر هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- صرف نظر از دغدغه فروش گوشی دست دوم به قیمت مناسب که با یک آگهی ساده آن در دیوار آغاز می شود، اما فروختن یک گوشی جز این دردسر های ساده، مستلزم انجام کار های دیگری نیز است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- خواننده اسرائیلی - ایرانی ساکن سرزمین های اشغالی که 30 سال است در اسرائیل زندگی می کند، طی گفت وگویی با شبکه آمریکایی VOA ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- اعلام آمادگی انصارالله یمن برای همکاری با ملت فلسطین در راستای آزادسازی بیت المقدس در حالی صورت می گیرد که عربستان سعودی و برخی کشور های عرب منطقه گام های عملی برای برقراری رابطه با ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۰۹    
خبرگزاری میزان- به مناسبت سالگرد شهادت دانشمند هسته ای و تصویری که آرمیتا دختر شهید داریوش رضایی نژاد برای رهبرمعظم انقلاب از روز حادثه ترور پدرش نقاشی کرد، مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- همزمان با اختتامیه نمایشگاه دیدار نقش مینا و زر نخستین نشست هنر های بومی ایران و جهان برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون برنامه ریزی دادگستری استان قزوین گفت: راهبرد مناسب برای اجرای تکالیف قانونی و اجرای منویات رهبری، ساماندهی و هماهنگی فرایند توسعه قضایی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی گفت: استان آذربایجان شرقی با ثبت 134 قرارداد پیش فروش ساختمان در سال 95 در رتبه نخست کشوری قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- واقعیت مجازی را امروزه خیلی ها در حد همان دوربینی می شناسند که در شهربازی ها یا سینما ها مورد استفاده است، اینبار این عینک بر روند درمان تاثیرگذار خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- در حالی که اعلام استراتژی جدید آمریکا در قبال افغانستان به دلیل اختلاف نظر مقامات واشنگتن به تاخیر افتاده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- منطقه دیدنی و پرجاذبه جواهرده از روستاهای شهرستان رامسر همچون جواهری در میان عروس شهر ایران می درخشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- یگان موشکی نیرو های ارتش و کمیته های مردمی یمن یک موشک دور برد به سمت پالایشگاه های نفت عربستان در استان ینبع شلیک کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- پرواز شماره 048 هواپیمایی کاسپین که ساعتی پیش تهران را به مقصد شیراز ترک کرده بود در آسمان اصفهان دچار نقص فنی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- یک کاربر فضای مجازی با استفاده از یک عکس، توانسته است مقایسه جالبی از گوشی آیفون با گوشی نوکیا 1280 نشان دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- تصویری که می بینید، از کوه طلای خالص در کشور برونئی گرفته شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- با دیدن تصاویر پایین در همان نگاه اول ممکن است بگویید که این مکان یک هتل 5 ستاره است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- رشد مجدد مو و جلوگیری از ریزش مو با آب سیب زمینی امکان پذیر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- اینسیگنیا GSi در اصل جایگزین مدل قبلی OPC شده است ولی قدرت کمتری نسبت به آن دارد .
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع آمریکا طی بیانیه ای حمله به نیروهای امنیتی افغانستان در ولایت هلمند این کشور را سهوی و تاسف بار خواند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادگاه پاکستان با پایان دادن به روند رسیدگی به پرونده فساد مالی نواز شریف معروف به پانامالیکس اعلام کرد: موضوع عدم کفایت نخست وزیر را بررسی خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- کیا سراتو 2017 که در آمریکا با نام فورته شناخته می شود امتیاز Top Safety Pick+ را از موسسه بیمه ایمنی بزرگراه این کشور دریافت نمود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه خبری دیلی میل در گزاشی تصاویر عناصر تروریستی داعش را منتشر کرد که با لباس زنانه و آرایش قصد فرار از موصل را داشتند اما از سوی نیروهای امنیتی عراق فرار دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- جان هرد بازیگر فیلم تنها در خانه در 72 سالگی درگذشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- بهره وری مفهومی جامع و به معنای کارایی و اثربخشی است. بهره وری نگرشی واقع گرایانه به کار و زندگی و فرهنگی است که در آن انسان با فکر و هوشمندی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- امروز برد موشک شهاب به 2 هزار کیلومتر ارتقاء یافته که به معنای توانایی رسیدن به سرزمین های اشغالی فلسطین در صورت شلیک از نواحی غربی کشور است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- این 8 ویتامین عبارتند از ویتامین ب 1، ب 2، ب 3، ب 5، ب 6، ب 7، ب 9 و ب 12. اما برای تأمین این ویتامین ها لازم نیست از مکمل ها استفاده کنید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- شرکت لوتوس همواره در پی تکنیک هایی برای کاهش وزن خودرو و بهینه سازی پیشرانه بوده است. نتیجه سال های تلاش این برند انگلیسی، در ابرمدل جدید این شرکت دیده می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- دولت روسیه اعلام کرده است که سال 2025 نیروی دریایی این کشور به موشک های هایپرسونیک و روبات های جنگی مجهز خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- محققان عنوان می کنند این یافته ها به تشخیص گونه های خاص باکتری و پیشگیری یا درمان شروع چاقی کمک می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- متخصص تغذیه گفت: نباید بستنی سرد را یکجا و تند تند خورد که به معده آسیب بزند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه خبری 'خلیج تایمز' قطر گزارش داد که دولت عربستان امسال برای حجاج حج تمتع قطری محدودیت هایی وضع کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- قاسمی گفت: افرادی که در بیانیه کاخ سفید به آن ها اشاره شده دارای اتهاماتی هستند که طبق قانون به آن ها رسیدگی می شود و بار ها به آمریکایی ها گفته ایم که لوینسون سال ها پیش به ایران ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم تحت هدایت مهدی تارتار در دیداری دوستانه مقابل نیروی زمینی تهران به برتری دست یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- با وجود گذشت یک ماه از فصل تابستان همچنان بازار خودرو با تغییر چندانی در تقاضا مواجه نشده است و صرفاً خریدارانی در این بازار انگیزه خرید دارند که نیاز واقعی داشته باشند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- شاگردان علی دایی مقابل حریف دسته اولی خود شکست را پذیرا شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- تیم اوستنده بلژیک با حضور مدافع-بال ایرانی اش در دیداری دوستانه مقابل لیل فرانسه به تساوی رضایت داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- نسخه اولیه طرح تحریم ایران، روسیه و کره شمالی که گفته می شود این هفته به رأی گذاشته خواهد شد، در سایت مجلس نمایندگان آمریکا منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- اگرچه اجتناب از مصرف غذاهایی مانند بستنی ها، کوکی ها، سیب زمینی سرخ کرده و ... یک حرکت کلیدی برای کمک به رسیدن به اهداف کاهش وزن است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- کوروش فتاحی به عنوان سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب شد، قرار است فردا مراسم تودیع نویدی و معارفه فتاحی برگزار شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برای یک بازیگر متخلف نباید بازی به هم بخورد بلکه باید آن بازیگر متخلف را ادب کرد لذا ما باید از مکانیزم های ادب کردن این بازیگر متخلف ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- تیم تحت هدایت علیرضا منصوریان در دیداری تدارکاتی برابر بادران تن به تساوی داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- استانداری مازندران ساعات کاری ادارات دولتی در این استان را برای فردا یکشنبه تا سه شنبه این هفته به خاطر پیش بینی افزایش دمای تغییر داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- عضو انجمن متخصصان دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی ایران با بیان اینکه توجه به بهداشت دهان و دندان هر فرد در دوران کودکی از اهمیت زیادی برخوردار است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- در جلسه مشترک با حضور معاون بهره برداری و سیرو حرکت راه آهن معاونین بازرگانی و برنامه ریزی تولید شرکت خودرو سازی سایپا برگسترش همکاری های دو شرکت تاکید شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- محصولات آف رود و چهارچرخ محرک همیشه محبوبیت خاصی بین طرفداران خودروهای شاسی بلند دارند. شرکت مرسدس بنز به تازگی از یک آف رود بی نظیر بر اساس کلاس E رونمایی کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پدیده خراسان مقابل حریف دسته اولی خود به برد قاطعانه ای دست یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو هیات نظارت بر اجرای برجام درقبال اقدامات اخیر آمریکا در راستای نقض برجام گفت: بدون تردید نقض عهد آمریکایی ها در خصوص برجام بی پاسخ نخواهد ماند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- سید عزت الله ضرغامی در کانال تلگرامش از فیلم سینمایی مزرعه پدری یادگار همکاری مشترک رسول ملاقلی پور و حبیب الله کاسه ساز نوشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- صندلی نظری مدل Smart P830 در بازار کالا 212 هزار تومان قیمت گذاری شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- یکی از مهمترین اعضای بدن، پای شماست. به اعتقاد متخصصین، پا قلب دوم انسان محسوب می شود. پا های هر فرد بسته به نژاد و ژنتیک پدر و یا مادر او شکل خاصی دارد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- میرهادی قره سید رومیانی، نماینده اصولگرای مجلس نهم و معاون امور مجلس سازمان میراث فرهنگی سرپرست این معاونت شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- لیست قیمت برخی از خودروهای دست دوم خارجی در بازار برای شما آماده شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- سیما سمر رئیس کمیسیون حقوق بشر افغانستان وضعیت امنیتی این کشور را بحرانی دانست و گفت: جنگ افغانستان را نمی توان با بمب به پایان رساند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- چای نعنا تهیه شده از برگ های نعناع فلفلی در فرهنگ خاورمیانه و سایر فرهنگ ها در سراسر جهان رایج است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- شاگردان علیرضا منصوریان در دیداری دوستانه به مصاف بادران رفته اند که نیمه اول این بازی با شکست آبی پوشان به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست سازمان اورژانس کشور آخرین وضعیت امدادرسانی به مصدومان آتش سوزی هتل در مشهد را تشریح کرد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- شرکت فیسبوک طرح ساخت گوشی گوگل با قطعات مجزا را که سال پیش کنار گذاشته شده بود، پیگیری می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- تروریست های داعش در اقدامی عجیب برای فرار از این شهر اقدام به آرایش و پوشیدن لباس زنانه کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- آنتی اکسیدان های موجود در آب انار می توانند به حفظ سلامت عمومی بدن کمک کنند. همچنین براساس تحقیقات انجام شده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- در رقابت های بین المللی تیراندازی با کمان معلولان، نمایندگان کشورمان درخشان ظاهر شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- محققان طی انجام تحقیقات جدید، راهی را برای درمان دردهای مزمن و پاتولوژیک پیدا کردند که می تواند منجر به توسعه داروهای بهتر برای افراد مبتلا در آینده شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- هرچقدر که توان مالی افزایش یابد امکان خرید خودرویی بهتر وجود دارد. خودروهای محدوده 40 میلیون تقریباً در توان خرید خانواده هایی با توان مالی متوسط قرار دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست پارک ملی گلستان از آتش سوزی بخشی از این پارک در منطقه کوهستانی و صعب العبور درحوزه شهرستان مراوه تپه در شرق استان گلستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۱    
خبرگزاری میزان- بسیاری از ما فکر می کنیم روشن ترین علامت آلزایمر از دست دادن حافظه است، اما یک مطالعه جدید نشان می دهد این طور نیست ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- تیم ب بسکتبال ایران در رقابت های بسکتبال جام ویلیام مقابل تایوان به برتری رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- غلات کامل بسیار برای حفظ سلامت بدن مهم هستند. جوانه ها و سبوس غلات جزء اصلی غلات هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی تنیس بانوان کشورمان در رقابت های فدکاپ در جایگاه نهم قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- پیر محمد ملازهی، کارشناس برجسته افغانستان در نشست جریان شناسی داعش افغانستان گفت: پایگاه اصلی داعش بعد از شکست در سوریه و عراق افغانستان خواهد بود و داعش در سه منطقه افغانستان مستقر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو هشدار داد : استفاده از رژ لب در خانم ها افزایش یافته و لازم است که در استفاده از این فرآورده آرایشی احتیاط کنند.