سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۸May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 7 تیر 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 تیر 1396 میزان 2 تیر 1396 میزان 3 تیر 1396 میزان 4 تیر 1396 میزان 5 تیر 1396 میزان 6 تیر 1396 میزان 7 تیر 1396 میزان 8 تیر 1396 میزان 9 تیر 1396 میزان 10 تیر 1396 میزان 11 تیر 1396 میزان 12 تیر 1396 میزان 13 تیر 1396 میزان 14 تیر 1396 میزان 15 تیر 1396 میزان 16 تیر 1396 میزان 17 تیر 1396 میزان 18 تیر 1396 میزان 19 تیر 1396 میزان 20 تیر 1396 میزان 21 تیر 1396 میزان 22 تیر 1396 میزان 23 تیر 1396 میزان 24 تیر 1396 میزان 25 تیر 1396 میزان 26 تیر 1396 میزان 27 تیر 1396 میزان 28 تیر 1396 میزان 29 تیر 1396 میزان 30 تیر 1396 میزان 31 تیر 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۸:۵۱    
خبرگزاری میزان- یافته های گروهی از محققان نشان می دهد مصرف مکمل منیزیوم می تواند به کاهش علایم افسردگی و اضطراب در بیماران مبتلا به این بیماری ها کمک کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- یکی از نیازهای بنیادین هر انسانی، سر پناه و جایی امن است. این سرپناه در هر خطه ای به تناسب شرایط اقلیم و فرهنگ و سطح معیشت، شکل های گوناگونی به خود میگیرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- بی بی سی نوشت: عضویت افغانستان در شورای جهانی کریکت می تواند دستاوردهای درخشانی را در آینده نزدیک برای فدراسیون کریکت این کشور رقم زند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک گفت: با توجه به رسیدگی پرونده متهمان شرکت پردیسبان در مشهد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی با اشاره به اینکه تفنگ سپاه، سینه منافقین و داعشی های دیروز و امروز را نشانه می گیرد گفت: موشک سپاه ماهیت بازدارندگی دارد و جزء ارکان دفاعی نظام است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون آموزشی وزارت علوم گفت: بیش از صد ها دانشگاه در حوزه آزاد، پیام نور و علمی کاربردی در سطح کشور وجود دارد که برای کیفی سازی آن ها برنامه داریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۹    
خبرگزاری میزان- زهره علم الهدی در تشریح وقایع رخ داده در چایخانه اهواز گفت: پیدا شدن تکه های بدن شهدا و وسایل شخصی آن ها باعث اندوه مادران و خواهران می شد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس آمار گمرک در یک ماهه نخست سال 96 قریب به هزار و 683 تن شامپو، وارد کشور شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- در قسمت سیزدهم داستان همچنان تحت الشعاع اتفاقی است که برای سهیل و گیسو رخ داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- دبیر ششمین همایش اندیشه و قلم ارتش از برگزاری ششمین دوره این همایش در تاریخ 14 تیرماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، حواشی خنده دار داوران در دنیای فوتبال را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت:در صورت عدم توقف واردات محصولات تراریخته به کشور، گزارشی در این راستا به دستگاه های نظارتی و شهروندن ارائه می دهیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون اول رئیس جمهور به همراه وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و جمعی از مقامات کشوری و استانی با حضور در استان گیلان از پروژه راه آهن رشت قزوین بازدید کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- اولین شهر جنگلی جهان که برای مبارزه با آلودگی هوا طراحی شده است در شهر 'لیوجو' واقع در استان 'گوانگ جو' چین در حال ساخت است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح رفع سد معبر دستفروشان و فروشندگان دوره گرد در این منطقه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- ثبت نام بین منطقه ای فرهنگیان در شهر تهران آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس شواهد موجود، پیرترین فرد روی کره زمین، مادربزرگ 131 ساله ای است که در کشور چین زندگی می کند و متولد ژوئن سال 1886 است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- پسر هندی که تنها 7 سال دارد، با رشد عجیب توده ای در شکم خود مواجه است که اندازه آن به دو برابر توپ فوتبال می رسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- عماد کودک مشهور حادثه تروریستی مجلس، ظهر امروز پس از عمل جراحی در بخش آی سی یو مرکز طبی کودکان بستری شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- دانشمندان اعلام کردند با استفاده از یک تکنولوژی جدید به زودی امکان تشخیص زودهنگام تومور از طریق صدای خود بدن امکان پذیر می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- قاتل جوانی که در کازرون دست به قتل صاحبکار خود زده بود در دام پلیس سمنان گرفتار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- مسئول کلینیک ناباروری مردان پژوهشگاه ابن سینا با اشاره به تاثیر استفاده از موبایل و اینترنت وای فای بر ناباروری در مردان، توصیه هایی به آن ها کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست دانشگاه آزاد در بیانیه ای اعلام کرد که 2501 رشته محل حذف شده این دانشگاه از طرف وزارت علوم تایید و به دفترچه انتخاب رشته آزمون ارشد اضافه شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس بنیاد تاریخ پژوهشی انقلاب اسلامی آمریکا را دشمن بشریت خواند و گفت: رهبری ایران با قدرت تمام در مقابل مستکبران ایستاده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- اردوغان در گفتگو با روزنامه روسی "ازویستیا" گفت: در صورتی که احساس کنیم کوچکترین خطری کشورمان را تهدید می کند، برای انجام عملیات نظامی آمادگی کامل داریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- این در خواست در حالی مطرح می شود که با وجود توافق کانادا و اتحادیه اروپا برای آغاز تجارت آزاد میان دو طرف، برخی از کشورهای عضو این اتحادیه هنوز آن را تصویب نکرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- آمریکا، که بزرگترین تامین کننده هزینه های نظامی سازمان ملل است، پیشنهاد داده بود بودجه عملیات صلح بانی 13 درصد کاهش یابد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- هنگام حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی بلندی های جولان، موشکی به این منطقه اصابت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- نینتندوی ژاپن اعلام کرد کنسول محبوب دهه 1990 خود را با 21 گیم نصب شده از روز 29 سپتامبر راهی بازار می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- تصاویر صفحه نخست روزنامه های پنجشنبه 8 تیر را از نظر می گذرانید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- اسرائیل به توپخانه ارتش سوریه که مواضع گروهک النصره با آن هدف قرار می گرفت حمله کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- خودرو ولوو V40 تیپ Cross Country مدل 2016 در بازار جهانی با قیمت پایه 40 هزار دلار و قیمت فول آپشن 48 هزار دلار به فروش می رسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- دست کم 220 مامور پلیس برلین که برای تامین امنیت نشست گروه 20 (G20) به هامبورگ رفته بودند، به دلیل ارتباط جنسی در انظار عمومی، باده گساری و رقص روی میز به پایتخت آلمان بازگردانده شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- نیکی هیلی ، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در نشستی روز چهارشنبه در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان درباره مسائل مختلف بین المللی اظهار نظر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- طبق گزارش جدید محققان، هیچ مدرکی دال بر وجود ارتباط بین اگزما و افزایش خطر بیماری قلبی وجود ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۳:۰۱    
خبرگزاری میزان- محققان از اقدامات امنیتی خبر می دهند که مقابله با باج افزاری را فراهم می کند که عامل حمله سایبری گسترده در جهان شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همزمان با هفته قوه قضائیه در گفت وگوی ویژه خبری حضور یافت و به تشریح عملکرد این سازمان پرداخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۲:۴۶    
خبرگزاری میزان- ناسا روزانه تصاویر زیادی را از پایگاه های فضایی خود دریافت و در اختیار سایت های خود قرار می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- محققان یک شرکت امنیتی، جاسوس افزار اندرویدی جدیدی را کشف کردند که با استفاده از برنامه پیام رسان 'تلگرام'، از کاربران ایرانی جاسوسی می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- قیمت برخی تجهیزات برای یک سفر تابستانی برای شما تهیه شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- تلگرام با پذیرش شرایط و قوانین روسیه و در اختیار قرار دادن اطلاعات لازم به مقام های مسئول از فیلتر شدن در این کشور نجات یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- با توجه به افزایش دمای کره زمین، یخچال های واقع در منطقه گرین لند سریع تر از چیزی که دانشمندان تصور می کردند در حال ذوب شدن هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- سردار قاسم سلیمانی با حجت الاسلام رئیسی در حرم مطهر رضوی دیدار کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- تابستان از راه رسیده و گرما به دنبال رکوردشکنی است. در این شرایط، محافظت از خود در برابر گرمای شدید بویژه در مورد افراد سالمند و کودکان و افرادی که در محیط های بیرون فعالیت دارند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- محققان نوعی واکسن آنفلوآنزای چسباندنی و کاملا بدون درد برای واکسینه کردن افراد ابداع و با موفقیت آزمایش کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- خط حزب الله 88 منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۱:۴۶    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "قوی تر" به کارگردانی "دیوید گوردون گرین" 22 سپتامبر 2017 اکران بین المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- شرکت آمریکایی "توکنایز" حلقه انگشتری طراحی کرده است که می تواند با قابلیت NFC برای پرداخت هزینه ها و روشن کردن خودروها به کار برود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- دانشمندان می گویند بزاق کنه ها می تواند برای درمان 'میوکاردیت' یک نوع خطرناک بیماری قلبی که می تواند باعث مرگ ناگهانی در جوانان شود مفید هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- شرکت خودروسازی ب ام و آلمان از نسل جدید شاسی بلند محبوب X3 رونمایی کرد و قرار است این خودرو در سایت این شرکت اسپارتانبرگ کالیفرنیا تولید شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- شورای شهر لینکلن انگلیس که در ناحیه میدلند شرقی واقع شده است، مجوز راه اندازی خط تاکسی گران قیمت را صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با صدور بیانیه ای یاد و خاطره شهدای فاجعه بمباران شیمیایی سردشت را گرامی داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- برخی بر این باورند که در جامعه کنونی و به جهت اشتغال طیف گسترده ای از بانوان این سرزمین، مقررات مربوط به نفقه نیز دستخوش تغییر شده و عرف زنان شاغل را مستحق نفقه نمی داند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- در دیداری تدارکاتی تیم فوتبال سپیدرود رشت برابر تیم فوتبال دانشجویان به پیروزی رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- وندی شرمن، مذاکره کننده ارشد امریکا در مذاکرات ایران و 1 + 5 در گفت و گو با برنامه A1 گفت: برجام تحریم های مرتبط با هسته ای ایران را رفع کرد، اما تحریم های دیگر مانند حقوق بشر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- از سوی جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح: مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور که حداقل سه سال در خارج از کشور اقامت داشته باشند می توانند به مدت سه ماه و حداکثر دو بار در ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- زردپوشان اصفهانی در یک بازی دوستانه برابر تیم دسته اولی نساجی قائمشهر به تساوی رضایت دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تمرینات امروز این تیم از کوره در رفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- امیرعباس گلاب خواننده جوان موسیقی پاپ شهرت خود را با خواندن تیتراژ سریال ستایش به دست آورد و به تازگی قطعه "بانوجان" را در اختیار علاقمندانش قرار داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- تمدید گواهی ارزش افزوده به صورت آنلاین ممکن است و شما تنها باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- تمرین تیم فوتبال استقلال عصر امروز (چهارشنبه) در کمپ ناصر حجازی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- شاگردان برانکو ایوانکوویچ برای انجام بازی دوستانه خود با استقلال، مستقیم از اوکراین راهی آلمان خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- جلسه نهایی مدیریت باشگاه نفت تهران و علی کریمی به عنوان گزینه نهایی سرمربیگری تیم در حال برگزاری است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه اعتبار یک ساله دفترچه بیمه شدگان همگانی که اردیبهشت ماه سال گذشته دفترچه بیمه خود را دریافت کرده اند به پایان رسیده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۰:۰۴    
خبرگزاری میزان- برای تمدید اینترنت مخابرات لازم است ابتدا به سایت مربوط به ADSL مخابرات مراجعه کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی سند 2030 را از دستور کار خارج کرده است چراکه ما سند کامل تر و جامع تری به نام سند تحول در اختیار داریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی کروات پرسپولیس تأیید کرد مهاجم گلزن تیمش با اجازه این باشگاه با تیم های خارجی در حال مذاکره است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- پیشکسوت استقلال نسبت به آینده تیم تحت هدایت علیرضا منصوریان امیدوار است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- دفتر حفاظت منافع ایران در آمریکا قسمتی از سفارت پاکستان درخیابان ویسکانسین در واشنگتن دی سی است.و نماینده غیر رسمی جمهوری اسلامی ایران در ایالات متحده آمریکا می باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- یکی از تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس با ورود به زمین چمن محل تمرین سرخپوشان با مدافع این تیم عکس یادگاری گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- برخی از آقایان، نخستین کاری که پس از دریافت کارت پایان خدمت یا معافیت انجام می دهند رفتن به دنبال گرفتن گذرنامه است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- تیم روسیه با شکست نماینده ایران به عنوان نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان، جام یادگار امام (ره) در چابهار رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- کره شمالی اعلام کرد:دستور اعدام 'پارک گئون - هه' رئیس جمهور برکنار شده کره جنوبی و وزیر اطلاعات دولت وی را به دلیل طرح ریزی قتل 'کیم جونگ اون' رهبر کره شمالی صادر کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم والیبال جوانان ایران از پیروزی شاگردانش برابر چین و عملکرد آنها ابراز رضایت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های فوتسال هیئت فوتبال استان قم و گیتی پسند اصفهان برگزار نشد تا حاشیه های لیگ فوتسال همچون سریالی ادامه دار باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدافع پیشین شهرداری تبریز راهی گسترش فولاد این شهر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- یاران مهرداد پولادی در رقابت های لیگ برتر تایلند به یک برد خانگی رسیدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان هدایت نفت تهران را بر عهده گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که بامداد امروز به دعوت دولت ایتالیا از برلین وارد رم شد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- تمرین امروز شاگردان برانکو ایوانکوویچ با شور خاصی در محل تمرین این تیم برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اسامی نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران و باشگاه ها در مجمع انتخاباتی فدارسیون ژیمناستیک را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس در این تیم ماندنی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- تیم والیبال جوانان ایران مقابل تیم چین به پیروزی رسید
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- گروهک تروریستی پژاک یک تن از نیروهای کُرد بسیج ویژه سپاه ماکو را در روستای ذاکرلو ترور و به شهادت رساند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- مسئول کانون هواداران تیم فوتبال پرسپولیس از طرفداران خواست از بردن پلاکارد به داخل محل تمرین خودداری کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- دونالد ترامپ در حالی که با نخست وزیر ایرلند در حال مکالمه تلفنی بود یکی از خبرنگاران زن حاضر در کاخ سفید را از میان جمع خبرنگاران فراخواند و ضمن تحسین لبخند و زیبایی وی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- استاد گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز هنگام ویزیت بیماران در کلینیک مرکز آموزشی درمانی رازی مورد سوء قصد یکی از بیماران قرار گرفت و از چندین ناحیه بدن بر اثر ضربات جسم تیز ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- مسیرهای منتهی به شمال کشور، در وضعیت ترافیکی پرحجم و روان قرار دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرنا ویلیامز تنیس باز آمریکایی سرانجام به بحث ها درباره نقش جنسیتش در قهرمانی هایش و کنایه های تنیس بازهای مرد پاسخ داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- تویسرکانی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امشب در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو سیما، اقدامات و عملکرد سازمان ثبت را به اطلاع مردم خواهد رساند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- هافبک 24 ساله تیم فوتبال استقلال در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- با توجه به فرا رسیدن روزهای گرم تابستان شاید خیلی از افراد به فکر خرید کولرگازی برای منزل خود بیافتند که در جدول زیر به چند نمونه از این محصولات برای انایی بهتر آن ها اشاره شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۱    
خبرگزاری میزان- مجموعه پوستر فیلم سینمایی "راننده بچه" به کارگردانی "ادگار رایت" و با بازی کوین اسپیسی منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- رویترز به نقل از دیده بان حقوق بشر سوریه گزارش داد که در پی یک حمله هوایی در مناطق شرقی سوریه 30 غیرنظامی کشته و ده ها تن دیگر زخمی شده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه اقدام موشکی سپاه تن ها حمله علیه مواضع داعش نبود، گفت: این حمله در واقع پیامی برای آشوبگران منطقه ای در پی داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- ساختمان جدید دادگستری شهرستان حاجی آباد با حضور حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان مورد بهره برداری قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- بررسی قیمت سکه بهار آزادی و سکه امامی در ماه گذشته نشان می دهد که سکه بهار آزادی افت قیمت 8 هزار تومانی و سکه طرح جدید افت 2 هزار و 600 تومانی داشته است.