سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۷:۵۰Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 31 خرداد 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 خرداد 1396 میزان 2 خرداد 1396 میزان 3 خرداد 1396 میزان 4 خرداد 1396 میزان 5 خرداد 1396 میزان 6 خرداد 1396 میزان 7 خرداد 1396 میزان 8 خرداد 1396 میزان 9 خرداد 1396 میزان 10 خرداد 1396 میزان 11 خرداد 1396 میزان 12 خرداد 1396 میزان 13 خرداد 1396 میزان 14 خرداد 1396 میزان 15 خرداد 1396 میزان 16 خرداد 1396 میزان 17 خرداد 1396 میزان 18 خرداد 1396 میزان 19 خرداد 1396 میزان 20 خرداد 1396 میزان 21 خرداد 1396 میزان 22 خرداد 1396 میزان 23 خرداد 1396 میزان 24 خرداد 1396 میزان 25 خرداد 1396 میزان 26 خرداد 1396 میزان 27 خرداد 1396 میزان 28 خرداد 1396 میزان 29 خرداد 1396 میزان 30 خرداد 1396 میزان 31 خرداد 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- حبیبی با بیان اینکه جرائم استان یزد عمدتاً جرائم سنگین و جنائی نیست، گفت: عمده موضوع پرونده های دعاوی حقوقی دادگستری را مسائل اقتصادی از جمله مطالبه خسارت تاخیر تادیه، مطالبه وجه چک ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- سازمان راهداری با همکاری پلیس راهور در ایام تعطیلات عید فطر با توجه به افزایش سفرها طرح ترافیکی محورهای مواصلاتی را از امروز تا پایان هفته اجرا می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در سال 95 تعداد پرونده های منتهی به حکم را 43هزار و 392 پرونده اعلام کرد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- شمس با اشاره به اینکه شکل جدیدی از جرائم در محاکم قضایی در حال افزایش است، گفت: در استان یزد جرائم و محتوای پرونده های قضایی یزد به سمت جرائم الکترونیکی پیش می رود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- آل سعود همزمان درگیر پنج جنگ (نفت، یمن، نیابتی، قدرت و جنگ اجتماعی) شده است و در این میان، دو جنگ قدرت و جنگ اجتماعی، سقوط قبیله آل سعود را وارد فاز نهایی کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- درگز شهری است که قدمت هفت هزار ساله اش، آن را به یکی از قدیمی ترین و باستانی ترین مناطق گردشگری ایران تبدیل کرده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- در متن زیر به پرسش هایی که درباره زکات فطره مطرح شده، پاسخ داده می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۰۶    
خبرگزاری میزان- دولت دانمارک بنا به درخواست آمریکا 55 نظامی دیگر به افغانستان اعزام خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- احمد دستمالچیان سفیر سابق ایران در اردن و لبنان در یاداشتی قرار داد عملیات اخیر نیروی هوا و فضای سپاه را حول 10 نکته استراتژیک بررسی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- محققان اروپایی متوجه شدند که یک پپتید در زهر یک مار بومی مناطق گرمسیری می تواند به طور قابل ملاحظه ای از شدت بیماری پلی کیستیک کلیه PKD بکاهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۱۱    
خبرگزاری میزان- براساس گزارش سربازرس ویژه آمریکا در امور بازسازی افغانستان، پنتاگون برای نیروهای امنیتی افغان یونیفرم هایی را تهیه کرده که برای استتار در مناطق جنگلی مناسب است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- اکثر آیفونهایی که در دست دارید در یکی از مرموزترین کارخانجات دنیا تولید می شود، محیطی که خشونت در آن از پایگاههای نظامی هم بیشتر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل استاندارد تهران از آغاز طرح نظارت بر کم فروشی و کیفیت مصالح ساختمانی، در گشت مشترک با نهادهای قضایی و اجرایی، در سطح استان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- براساس آماری که پایگاه اینترنتی ترنسفرمارکت از نقل و انتقالات باشگاه های اروپایی در تاریخ منتشر کرده، نگاهی می اندازیم به 5 باشگاه که بیشترین درامدزایی را به خود اختصاص دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- گوگل با استفاده از هوش مصنوعی ویژگی جدید کاریابی را برای کاربران خود عرضه کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- سوشما سوراج وزیر امور خارجه هند گفت: کشمیر یک موضوع کاملا داخلی است و پاکستان حق ندارد آن را در مجامع بین المللی مطرح کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- پیکر مطهر دو شهید لشکر فاطمیون روز جمعه همزمان با برپایی راهپیمایی روز قدس در ورامین تشییع می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۹:۲۱    
خبرگزاری میزان- رئیس شرکت روسی روسوبورون اکسپورت اعلام کرد که مسکو به زودی قرارداد تحویل سامانه های دفاع موشکی "اس 400" با هند را به امضاء می رساند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- محققان اسپانیایی بر اساس نتایج یک مطالعه جدید اعلام کردند که ماه تولد می تواند بر نوع بیماری هایی که فرد به آنها مبتلا خواهد شد، تاثیر بگذارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر بازرگانی پاکستان اعلام کرد که ایران و پاکستان برای تجارت آزاد به توافق رسیده اند و موافقتنامه آن نیز به زودی بین طرفین به امضا می رسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس شورای عالی قرآنی کابل اعلام کرد که روز جهانی قدس متعلق به تمامی مسلمانان است و شیفتگان اسلام در سراسر جهان مسئولیت دارند تا از مردم مظلوم فلسطین در برابر ظلم و اسبتداد اسرائیل ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- ماموران انتظامی شهرستان تنگستان یک دستگاه خودروی سواری زانتیا حامل لوازم آرایشی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال را توقیف کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- حریم خصوصی حیطه شخصی و محرمانه ای است که مدیریت و مسئولیت آن بر عهده خود فرد می باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برپایی پردیس های فرهنگی و نمایشگاه های عکس در سه محور مسیر راهپیمایی روز قدس خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۲۱    
خبرگزاری میزان- بانک جهانی در جدیدترین اقدام خود برای تقویت دولت پاکستان در نظر دارد 223 میلیون دلار دیگر به این کشور کمک مالی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۱    
خبرگزاری میزان- سرپرست دانشگاه آزاد گفت: رئیس هیات امنای این دانشگاه پیشنهادی مبنی بر تبدیل هتل دانشگاه به پارک علم و فناوری مطرح کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- سفیر افغانستان در آمریکا ضمن متهم کردن پاکستان به حمایت از تروریسم ایجاد تأسیسات مرزی این کشور در مرز مشترک را مورد انتقاد قرار داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: در سه ماهه نخست امسال تخلیه انواع کالاهای غیرنفتی در بندر امیرآباد 18 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: همزمان با روز جهانی قدس از "روز شمار نابودی اسرائیل" در میدان فلسطین تهران رونمائی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- نتایج سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور برای رشته های پرستاری و فوریت های پزشکی در 14 دانشگاه علوم پزشکی اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- تاکنون فکر کرده اید که چگونه دیوار بزرگ چین پس از قرن ها همچنان در شرایط مناسب قرار دارد؟ به تازگی ویدئویی از بخش بزرگ دیوار چین در منطقه جیانکو منتشر شده است که نشان می دهد کارگران ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- اعضای باند چهار نفره ای که به بهانه کمک به نیازمندان بیش از یک میلیارد ریال از زنان کهنسال کلاهبرداری کرده بودند طی چهار عملیات ضربتی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی مراسم روز جهانی قدس را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهور ناجا از آغاز طرح تابستانی در سراسر کشور از پنجشنبه اول تیر ماه خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل ستاد دیه کشور گفت: پیش بینی می شود تا پایان ماه مبارک رمضان 2 هزار زندانی نیازمند با جرائم غیر عمد و غیر کلاهبرداری از زندان آزاد شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی وانقلاب کرمان از کشف و توقیف 14 هزار آمپول هروئین مایع ساخت کشور یکی از کشورهای همسایه در ورودی شهرستان ریگان از توابع این استان خبرداد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- نامی معنویت گرایی را از عوامل کاهش محسوس جرایم و تخلفات در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: در این ماه مردم با در نظر گرفتن ارزش ها و باورهای دینی کمتر دست به ارتکاب جرایم می زنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- سوار شدن به یک کشتی تفریحی گردشگری، یکی از گزینه های گردشگران است. این بار می خواهیم با معرفی هارمونی دریا ها با عبارت انگلیسی MS Harmony of the seas ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل غرب آسیا با تاکید بر اینکه سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان پسرش محمدبن سلمان را با تضمین آمریکایی ها به عنوان ولیعهد خود منصوب کرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- چند وقتی است که حالش خوب نیست و نفس کشیدن برایش سخت شده، رنگ و رخساری ندارد و زیبایی هایش را از دست داده و بوی نامطبوعش هوا را می آزارد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- در سامانه کارورزی بیش از 200 هزار کارورز ثبت نام کرده اند که فاز اشتغال فارغ التحصیلان از امروز( اول تیر ماه) استارت خورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر کشاورزی رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد: برای اینکه بتوانیم اجساد نظامیان رژیم صهیونیستی را از حماس پس بگیریم باید به نوار غزه حمله کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- رابطه قطر و عربستان سعودی و چند کشور عربی دیگر به اتهام حمایت قطر از گروه های تروریستی به سردی گرائیده و بحرانی دیپلماتیک میان آنها وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- وی ضمن اشاره به230 کشته شده در طی حملات تروریستی در فرانسه، در ادامه صحبت های خود اولویت هایش را مبارزه علیه گروه های تروریستی دانست و آنها را دشمن فرانسه خواند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- کابینه جدید نسبت به کابینه پیش از انتخابات مجلس، فرق چندانی نکرده و فقط 4 وزیر جدید به جای چهار وزیر مربوط به حزب مودم که استعفا داده بودند جایگزین شده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- هشتادو هفتمین شماره خط حزب الله تحت گزارشی باتیتر پیروزی های منطقه ای ایران و شکست طرح های منطقه ای آمریکا /سیلی بزرگتر منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- دبیر انجمن سرطان شناسی ایران گفت: بلافاصله بعد از وارد شدن به داخل خودرو سیستم تهویه هوا را روشن نکنید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد دولت آمریکا در نظر دارد تا به معضل افغانستان به تنهایی نپردازد و پاکستان در استراتژی جدید دولت ترامپ در قبال افغانستان نقش اساسی خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- طرفداران حیات وحش و حفاظت محیط زیست درباره انقراض این گونه در معرض خطر، به طور جدی هشدار می دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت ماه مبارک رمضان، با جمعی از استادان، نخبگان علمی و پژوهشگران دانشگاه ها دیدار کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۶    
خبرگزاری میزان- سرکه سیب علاوه بر تاثیر روی متابولیسم بدن،برای کاهش وزن مناسب است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- عکس امروز نشنال جئوگرافیک را ببینید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این کلیپ تصویری دعای روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان را مشاهده می کنید. در بخشی از دعای روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- شرکت "تکسترون" از جدیدترین پهپاد رادارگریز خود در نمایشگاه هوایی پاریس رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- دانشمندان انگلیسی با همکاری محققان هندی مدعی شدند علت اصلی ابتلا به سرطان مغز را کشف کرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- ذوالفقاری تاکید کرد: امروز اگر معابر کولبری در کردستان باز هستند، این امر تنها با مسئولیت و دستور وزیر کشور انجام شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- آژانس فضایی اروپا اعلام کرد از سال 2026 با اختصاص 26 تلسکوپ تلاش برای یافتن سیارات مشابه زمین را آغاز می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- مصرف دمنوش های معرفی شده در این بخش به شما کمک می کند تا حافظه ای قوی تر داشته باشید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- اضافه کردن برخی ترکیبات به آب، علاوه بر این که طعم بهتری به آب می دهد و نوشیدن میزان کافی از آن را آسان ترمی کند، به تقویت سلامت دستگاه گوارش نیز کمک می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی به محمد بن سلمان انتخاب وی را به عنوان ولی عهد عربستان سعودی تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- روزگذشته و به دنبال بوی بد پخش شده در فضای شهر خاش، فعالیت آتشفشان تفتان به عنوان یکی از دلایل احتمالی ایجاد این بو اعلام شد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت ماه مبارک رمضان، با جمعی از استادان، نخبگان علمی و پژوهشگران دانشگاه ها دیدار کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- محققان به تازگی دریافته اند وجود نوعی پپتید در سم مار مامبای سبز می تواند شدت بیماری کلیوی پلی کیستیک (PKD) را کاهش دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- به تازگی شایعاتی در مورد گوشی گلکسی اس 8 اکتیو که نسخه مقاوم تر گوشی گلکسی اس 8 است، منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- از آنجایی که قرارداد ها موضوعات متنوعی را در بر میگیرند که بنا به اقتضای هر یک از آن ها ، ممکن است شرایط خاصی بر آن قرارداد حاکم باشد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- منظور از قوت غالب در زکات فطره قوت غالب اکثر مردم است نه قوت غالب کسی که قصد دارد فطریه بپردازد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- دانشمندان دانشگاه MIT از سلول های مخمر به عنوان راز جوان ماندن نام بردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- متن دعای شب بیست و ششم ماه رمضان را میتوانید اینجا بخوانید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- در برنامه امشب ماه عسل ماجرای دیدار یک مادر و فرزندانش پس از 17 سال دوری روایت شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- برنامه سفر تیم فوتبال استقلال به کشور ارمنستان مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- من دختری نبودم که حجابم را کنار بگذارم یا یادم برود نماز بخوانم،من قربانی دوستانی شدم که مثل من نبودند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال سایپا در دیداری دوستانه مقابل بادران تن به شکست داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- اگر در ایام ماه مبارک رمضان موفق شویم وعده سحری و غذا های مناسب در وعده افطار بخوریم، می توانیم از روزه داری نتایج مثبت کسب کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص خون و سرطان با اشاره به علائم سرطان پوست در افراد گفت: توجه به این علائم بسیار حائز اهمیت بوده و فرد را از مرگ حتمی نجات می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۶    
خبرگزاری میزان- همزمان با سومین سال برگزاری روز جهانی یوگا، نارندرا مودی نخست وزیر هند روز چهارشنبه در لکنو مرکز ایالت اوتارپرادش به جمع هزاران نفر از مردمی پیوست که مشغول انجام حرکات یوگا بودند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- روابط عمومی کل سپاه با تشریح بخشی از جزئیات عملیات موشکی ضد تروریستهای تکفیری تاکید کرد: عملیات لیله القدر در سلسله مراتب نظامی و تحت امر فرماندهی معظم کل قوا انجام پذیرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- اگر جزو افرادی هستید که هرروز استحمام می کنید باید منتظر این مشکلات سلامتی و ابتلا به بیماری های مزمن باشید، میزان نیاز به استحمام به عوامل مختلفی وابسته است که باید آن ها را بشناسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- برای خرید یک تلسکوپ و دیدن برجستگی های ماه باید از حدود قیمت 230 هزار تا 9 میلیون و 243 هزار تومان هزینه کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در محل کمپ این تیم برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- شماره پیراهن بازیکنان جدید آبی پوشان پایتخت مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- در حالیکه فصل مشترک اظهارات مقامات بانک مرکزی طی ماههای اخیر تشکر از عملکرد قوه قضائیه در همکاری با دولت در ساماندهی موسسات مالی و اعتباری است شب گذشته یک کارشناس پولی در برنامه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- منابع آگاه خبری اعلام کردند سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی قرار است ماه آینده به روسیه سفر کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- عصر امروز بخشی از محله اوین تهران دچار آتش سوزی شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه بایرن مونیخ آلمان به تیم هایی که برای جذب مهاجم لهستانی این تیم دندان تیز کرده اند، هشداری جدی داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- حامی تیم های ملی فوتبال کشورمان در طرح اکرام ایتام مشارکت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز قراردادش را با این تیم تمدید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- نیروهای سوری امروز کنترل چند ساختمان در شمال مسجد غزوه بدر محله جوبر را به دست گرفتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال استقلال از سپاهان پیشنهاد جدی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- اسامی کاندیداهای حائز شرایط برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- داماد و مشاور رئیس جمهور آمریکا که به همراه فرستاده ویژه دونالد ترامپ در خاورمیانه به اراضی اشغالی رفته، دیدار دوجانبه ای با نخست وزیر رژیم صهیونیستی ترتیب داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- رد درخواست فرجام فرزند نخست وزیر پاکستان از سوی دیوان عالی، آغاز مجدد طرح حصار کشی از سوی پاکستان در نوار مرزی افغانستان و احتمال کاهش کمک های مالی آمریکا به پاکستان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- نشست اعضای کمیته داوران با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال امروز (چهارشنبه) برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه میلان اعلام کرد دروازه بان 18ساله اش در این تابستان جایی نخواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۱    
خبرگزاری میزان- یکی از مشکلات تیم فوتبال پارس جنوبی جم، خروج 5 بازیکن این تیم از کشور است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- ارتش سوریه عملیات خود علیه تروریست ها را روز چهارشنبه در نقاط مختلف این کشور ادامه داده و موفق شده است خسارات و تلفات سنگینی را به تروریست ها وارد کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در آستانه سالروز قدس، تمامی ملت های مسلمان و آزادی خواهان جهان را به پاسداشت و بزرگداشت این روز بعنوان سمبل مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی و دفاع از ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- ستاد کل نیروهای مسلح با تشکر از اقدام قاطعانه و به هنگام سپاه به آنان اطمینان داد اقتدار مثال زدنی و تسلیحات مدرن، پیشرفته و بومی که به همت فرزندان انقلابی این سرزمین فراهم شده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۱    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان خواهان تمدید قرارداد مهاجم صربستانی این تیم شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- نیکوکاران اهوازی با کمک 70 میلیارد ریالی خود شگفتی آفریدند و در بین 300 جشن گلریزان ستاددیه در ماه رمضان، بیشترین مبلغ جمع آوری شده را در این همایش ها به خود اختصاص دادند.