شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۱:۲۷May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 28 خرداد 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 خرداد 1396 میزان 2 خرداد 1396 میزان 3 خرداد 1396 میزان 4 خرداد 1396 میزان 5 خرداد 1396 میزان 6 خرداد 1396 میزان 7 خرداد 1396 میزان 8 خرداد 1396 میزان 9 خرداد 1396 میزان 10 خرداد 1396 میزان 11 خرداد 1396 میزان 12 خرداد 1396 میزان 13 خرداد 1396 میزان 14 خرداد 1396 میزان 15 خرداد 1396 میزان 16 خرداد 1396 میزان 17 خرداد 1396 میزان 18 خرداد 1396 میزان 19 خرداد 1396 میزان 20 خرداد 1396 میزان 21 خرداد 1396 میزان 22 خرداد 1396 میزان 23 خرداد 1396 میزان 24 خرداد 1396 میزان 25 خرداد 1396 میزان 26 خرداد 1396 میزان 27 خرداد 1396 میزان 28 خرداد 1396 میزان 29 خرداد 1396 میزان 30 خرداد 1396 میزان 31 خرداد 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- رژیم غذایی DASH بر مقدار غذا، خوردن انواع مواد غذایی و دریافت مقدار مناسب مواد مغذی تاکید دارد. ببینید DASH چطور می تواند سلامت شما را بهبود بخشد و فشار خون را کاهش دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- گیر کردن هسته آلوچه در گلوی دختر بچه 3 ساله سبب مرگ او شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- در ادامه مسیر افت شاخص کل، نمادهای خودرویی در بین پربیننده های بازار بودند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بسیج عشایری کشور گفت: وقایع و اتفاقاتی که در منطقه رخ می دهد، از سوی استکبار جهانی و برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی است تا این رژیم بتواند حاشیه امن داشته باشد و ما نباید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- چربی های امگا 3 برای سلامت و تندرستی ما ضروری هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- بیگانگانِ زیرک گفتند و آشنایان خام، پذیرفتند که امامت، کاری مردمی است و تعیین آن از مردم نیز برمی آید!غرض آنکه هیچ گاه امام را قبل از امامت خانه نشین نکردند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- بازیگر پُرکار سینما و تلویزیون، با بیان اینکه سینما یک صنعت است و باید در آن پول سازی شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه دانشجویان را به بصیرت افزایی و آگاهی تشویق می کنند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- همزمان با رونمایی پوستر نمایش سیستم گرون هلم به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی، پیش فروش این نمایش در سایت تیوال آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- پایان مجاهدت های دکتر مصطفی چمران با شهادت در منطقه ی دهلاویه ی خوزستان رقم می خورد. جهاد او در خوزستان، دنباله ی جهاد در کردستان و جهاد دیگری در لبنان بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- دولت افغانستان طرحی را مورد بررسی و تصویب قرار داده است که به موجب آن پرواز بالگردهای نظامی کشورهای خارجی در قلمروی هوایی این کشور نظاممند خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- هنرمندان تئاتر برای بهره مندی از بیمه تامین اجتماعی و ممانعت از تعلیق بیمه تا 20 تیر 1396 مهلت دارند که نسبت به عضویت و تکمیل اطلاعات خود در سایت صندوق اعتباری هنراقدام کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۸:۱۶    
خبرگزاری میزان- سفیر جدید عربستان درپاکستان روز گذشته در ملاقات با وزیر امور اقتصادی و دارایی این کشور وعده داد برای افزایش حضور سرمایه گذاران و شرکت های عربستان در پاکستان با هدف تقویت همکاری های ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: هدف آمریکا برقراری آرامش و امنیت در افغانستان نیست، بلکه اهداف دیگری را دنبال می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی شهرداری تهران برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت دفاع افغانستان در واکنش به استراتژی آمریکا در افغانستان تاکید کرد که افزایش فشار بر حامیان تروریسم و از بین بردن منابع مالی آنها در بیرون از مرزهای این کشور بویژه پاکستان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، از فعالیت 1700 پایگاه سنجش سلامت دانش آموزی در سراسر کشور خبرداد و گفت: این پایگاه ها فعالیت خود را از 16 خردادماه آغاز کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- دو نفر از چهره های ارشد شورای امنیت ملی [آمریکا]، رویارویی با ایران را ضروری دانسته و خواهان مقابله آمریکا با حضور آشکار ایران در جنوب سوریه هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۴:۱۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۴:۰۲    
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۳:۴۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۳:۱۱    
خبرگزاری میزان- سخنگوی طالبان افغان در واکنش به اخبار منتشرشده مبنی بر همکاری این گروه با دولت افغانستان در مبارزه با داعش تأکید کرد که طالبان با دولت افغانستان هیچ توافقی نکرده است و داعش را نیز هدف ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- چراغ جلو بیش از نیمی از خودروهای شاسی بلند معروف دنیا طی آزمایشاتی که توسط موسسه ایمنی بزرگراه ها انجام شده، غیر استاندارد شناخته شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- هومن رهنمون بازیگر و کارگردان تئاتر در خسیس تازه ترین نمایش گروه تئاتر مستقل به کارگردانی مریم کاظمی ایفای نقش می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمایه گذاران از بورس فراری شده اند، کسانی که برگه سهام عدالت را گم کرده اند، چه کنند و نرخ جدید انواع میوه و صیفی از اخباری است که صفحه اقتصاد در رسانه های خبری به آن ها پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- زاوودی مامیرگوف رئیس شبکه تلویزیونی روسی جهان اسلام گفت: آمریکا در دوره ترامپ سیاست خارجی مشخصی ندارد و دستگاه دیپلماسی این کشور دچار سردر گمی آشکار شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- از اولویت هایی که برخی از مسئولین تعریف کرده و سعی در مهم جلوه دادن آن می کنند، این چنین استنباط می شود که حاشیه ها مهم تر از متن شده و سرفصل هایی که اصولاً جایگاهی در معاش مردم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- شرایط پیش فروش خودروی محبوب لکسوس RX برای اولین بار در ایران پس از چهار سال غیبت این خودرو، با پرداخت 200 میلیون تومان به عنوان مبلغ پیش پرداخت در کنار 15درصد سود مشارکت اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- فوق ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال گفت: ترجیح می دادم تیم ملی پرتغال پیروز می شد و بازیکن دیگری جای من بهترین بازیکن زمین نام می گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پیشین سازمان سیا طی اظهاراتی ضمن تاکید بر حضور نظامی آمریکا در افغانستان گفت که جنگ در افغانستان مبارزه یک نسل است و به این زودی ها پایان نخواهد یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون بنیاد مسکن با بیان اینکه کمک به خرید مسکن مهر در طرح مسکن حمایتی برنامه ریزی شده است تصریح کرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران از برنامه ریزی برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری این شرکت در بیست و دومین کنگره جهانی نفت خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر از دستگیری شرور متواری که در یکی از شب های ماه رمضان برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بود خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین نیازهای خرد هموطنان سکه های رایج را در بانک های عامل توزیع می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۰۸:۴۶    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفر دو روزه اش به شمال آفریقا وارد موریتانی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۰۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- کم پیش می آید که از صبح تا شب سر سفره یا میز غذا بنشینید و اثری از برنج مقابل تان نباشد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۰۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد مشترک ارتش هند اعلام کرد که به زودی تنش ها و ناآرامی های موجود در کشمیر را کنترل خواهیم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به دیرالزور سپاه، یکی از مراکز اصلی فرماندهی تروریست ها در شرق سوریه را هدف قرار داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- فاصله دیرالزور تا پایگاه موشکی کرمانشاه 650کیلومتر می باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- خدایا از ما حق آنچه را که از ماه رمضان گذشته ادا فرما، و کوتاهی ما را از عبادت در این ماه بیامرز .
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از حمله موشکی سپاه به داعش در دیرالزور مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- بامداد روز چهارشنبه گذشته آتش سوزی مهیبی در برج گرنفل لندن به وقوع پیوست که در پی این آتش سوزیی ده ها تن جان خود را از دست دادند و بعد از گذشت چندین روز از وقوع این آتش سوزی هنوز از ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- سبزیجات با وجود خواص فراوانی که دارند، اما مصرف بیش از حد آنها می تواند سلامتی را به خطر اندازد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۳:۱۶    
خبرگزاری میزان- مارچوبه سرشار از مواد مغذی و آنتی اکسیدان بوده و در درمان بسیاری از بیماری ها و کاهش وزن موثر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان، جمعی از خانواده های شهدای مرزبان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، به همراه جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم و وزارت اطلاعات ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- آمازون با خرید کمپانی Whole Foods (سوپرمارکت زنجیره ای با محصولات طبیعی و ارگانیک) قصد دارد فروشگاههای فیزیکی-آنلاین خود را متحول کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این کلیپ تصویری دعای روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان را مشاهده می کنید. در بخشی از دعای روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- پنج تروریست متواری شده از درگیری روز پنجشنبه نیروهای قرارگاه قدس در ارتفاعات قصرقند، دردرگیری بعد از ظهر امروز در حوالی قصرقند به هلاکت رسیدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- روزنامه آمریکایی نوشت: برای تغییر رویکرد دولت اسلام آباد در افغانستان، واشنگتن باید نگرانی های این کشور را در نظر بگیرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- دعای شب بیست وچهارم از دعاهایی است که خواندن آن در ماه رمضان توصیه شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- گردشگرانی که در سواحل " پرای د کریستو " در شمال شرقی برزیل مشغول گذراندن تعطیلات بودند با حمله وحشتناک ماهی های گوشتخوار مواجه شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: موسسه ثامن در مسیر پیوستن به موسسات مجاز است و سپرده گذاران نگران نباشند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با بیان اینکه اقدام تروریستی اخیر در تهران با سفارش سرویس امنیتی عربستان انجام شده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری، تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در سال 1396 را پنج درصد افزایش داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- انرژی تجدیدپذیر به انواعی از انرژی گفته می شود که به سرعت قابل تولید دوباره هستند و تقریبا در همه نقاط جهان قابل دسترس اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- با توافق مسئولان 2 باشگاه گسترش فولاد و استقلال، داریوش شجاعیان رسما به جمع آبی پوشان پایتخت پیوست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۱:۴۶    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با اشاره به حساسیت آمریکایی ها درباره فعالیت های موشکی ایران، گفت: جمهوری اسلامی ایران زیر بار دخالت بیگانگان در امور دفاعی اش نخواهد رفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- ورزش، عمر را طولانی تر می کند، باعث کاهش وزن می شود و به تقویت قلب کمک می کند اگرچه بهترین درمان ورزش است اما به ندرت پزشکان برای بهبود بیماری آن را توصیه می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان، جمعی از خانواده های شهدای مرزبان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، به همراه جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم و وزارت اطلاعات ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- کبد را باید دستگاه تصفیه شخصی خودتان بدانید: دستگاهی که مواد بد و مضر وارد آن شده و مواد خوب و مفید از آن بیرون می آید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- رهبر انقلاب در دیدار امروز (96/3/28) با خانواده شهدای مرزبانی و شهدای مدافع حرم در بیان مقام شهدا و مساله شهادت فرمودند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرتغال در جام کنفدراسیون ها به مصاف مکزیک رفت که این بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- همه جا می بینیم و می خوانیم، اگر می خواهید فرزندتان دچار مشکلات رفتاری و اعتیاد نشود ارتباط عاطفی و صمیمانه با او برقرار کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- شبکه العربیه در گزارشی مدعی شده است که قطر تلاش می کند تا با نفوذ بر هنرمندان و ورزشکاران مشهور عربستانی اهدف بلند مدت خود را در عربستان پیاده سازی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۱:۲۶    
خبرگزاری میزان- اچ آی وی ویروسی است که به سلول های CD4 بدن، یک نوع گلبول سفید که به محافظت بدن در برابر عفونت کمک می کند، حمله می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی والیبال ایران مقابل تیم روسیه شکست خورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۱:۲۱    
خبرگزاری میزان- پیری بخشی از زندگی است و نمی توانیم از آن فرار کنیم. اما می توانیم از آسیب های پوستی زودرس در اثر برخی رفتارها ی خاص جلوگیری کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۱:۰۱    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه اختلاف بوجود آمده بین سعودی ها و قطری ها تاثیر چندانی در بحران سوریه ندارد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- روی این میوه ی استوایی برجستگی های خارمانندی از جنس پوست میوه به چشم میخورد و از سرده ی خربزه ها می باشد. بافت درون آن مثل ژله ، چسبناک و ژلاتینی است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی والیبال ایران مقابل تیم روسیه شکست خورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان لیگ فوتبال اسپانیا معتقد است فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید در زمینه اتهام تخلف مالیاتی اش بی گناه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- سول از محصولات پرطرفدار کمپانی کیا است که درواقع جایی بین سواری ها و شاسی بلند را هدف قرار داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "دیترویت" به کارگردانی "کاترین بیگلو" کارگردان زن دارنده اسکار 4 آگوست 2017 اکران بین المللی خود را آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی والیبال ایران مقابل تیم روسیه شکست خورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- بسیاری از افراد برای رفع خستگی چشم های خود را مالش می دهند، اما آیا مالش چشم آسیبی به این عضو حساس وارد خواهد کرد؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: در فضای مجازی و برخی رسانه های استان خبری مبنی بر دستگیری تعدادی از تروریست های داعش در اطراف قزوین منتشر شده که این موضوع از اساس کذب است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی پیشین فجرسپاسی بار دیگر عهده دار هدایت این تیم شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید مدل های مختلف گوشی موبایل Motorola باید از حدود 700 هزار تومان تا 2 میلیون و 100 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- زنی که با همدستی دختر خود، دامادش را به قتل رسانده و در حال آتش زدن جسد او بود، شناسایی و دستگیر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان، جمعی از خانواده های شهدای مرزبان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، به همراه جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم و وزارت اطلاعات ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- بسیاری از ما سعی می کنیم پس از افطار تشنگی خود را با نوشیدن آب خنک، چای، نوشیدنی های گازدار یا آبمیوه های مصنوعی رفع کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- محققان دریافتند که روغن فُک می تواند عامل بالقوه ای در ترمیم عصب های بیماران مبتلا به دیابت نوع 1 باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- اسپیس ایکس فردا(دوشنبه) موشکی که قبلا استفاده شده را برای ارسال ماهواره به فضا مورد استفاده قرار خواهد داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه منچستریونایتد در نظر دارد برای جذب مهاجم پیشین خود پیشنهادی قابل توجه به تیم فوتبال رئال مادرید بدهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- هر خودرو از قسمت های مختلفی تشکیل شده و استفاده مداوم از آن سبب استهلاک این بخش ها می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- یکی از مشکلات ادراری شایع در زنان سوزش ادرار است. سوزش ادرار به خودی خود بیماری خاصی تلقی نمی شود، بلکه فقط یک علامت است و می تواند ناشی از مشکلات مختلف باشد؛ اما برخلاف باور عموم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- کارکنان شرکت "اتوماتیک" (Automattic) با توجه به شرایط، دیگر دلیلی نمی بینند تا در دفتر این شرکت حضور بهم رسانند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- فیزیکدانان برای اولین بار توانستند "نور مایع" را در دمای اتاق تولید کنند و شکل عجیبی از ماده را بسیار ملموس تر از قبل بسازند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی حال حاضر تیم فوتبال جیانگسوی چین که سابقه هدایت میلان و یوونتوس را در کارنامه دارد، 71 ساله شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- در تصویر زیر پژمان بازغی را در حال مصاحبه مشاهده می کنید که فرزندش نیز کنار او حضور دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- کادر فنی تیم ملی والیبال بانوان جهت حضور در رقابت های والیبال قهرمانی زنان آسیا مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- مرگ دو سرکرده داعشی در سوریه، کاخ سفید می خواهد حق لغو تحریم های ضدروسی را از دست ندهد و کره شمالی اقدامات آمریکا در سوریه را تروریسم دولتی خواند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- مطابق گزارش مرکز پژوهش های مجلس در ایران هیچ مؤسسه اختصاصی برای رتبه بندی و امتیاز دهی به وضعیت ایمنی خودروها وجود ندارد اما در مجموع هیچ کدام از خودروهای تولید داخل با قیمت زیر 50 ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- بازیکن پیشین استقلال به عنوان دستیار علی نظرمحمدی در سپیدرود رشت انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر از رشد 10 درصدی مصرف انرژی برق در کشور خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- مسئول کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال از محرومیت دو باشگاه لیگ برتری دیگر خبر داد.