سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۶:۲۸Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 31 فروردین 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 فروردین 1396 میزان 2 فروردین 1396 میزان 3 فروردین 1396 میزان 4 فروردین 1396 میزان 5 فروردین 1396 میزان 6 فروردین 1396 میزان 7 فروردین 1396 میزان 8 فروردین 1396 میزان 9 فروردین 1396 میزان 10 فروردین 1396 میزان 11 فروردین 1396 میزان 12 فروردین 1396 میزان 13 فروردین 1396 میزان 14 فروردین 1396 میزان 15 فروردین 1396 میزان 16 فروردین 1396 میزان 17 فروردین 1396 میزان 18 فروردین 1396 میزان 19 فروردین 1396 میزان 20 فروردین 1396 میزان 21 فروردین 1396 میزان 22 فروردین 1396 میزان 23 فروردین 1396 میزان 24 فروردین 1396 میزان 25 فروردین 1396 میزان 26 فروردین 1396 میزان 27 فروردین 1396 میزان 28 فروردین 1396 میزان 29 فروردین 1396 میزان 30 فروردین 1396 میزان 31 فروردین 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- حامد کرزی گفت: روسیه با طالبان گفت و گو می کند آمریکا نیز با طالبان گفت و گو می کند، کشورهای نروژ و آلمان نیز با طالبان گفت و گو می کنند روسیه نیز حق دارد که با طالبان نشست داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک جراح پلاستیک در کشور چین موفق به ساخت گوش مصنوعی روی بازوی بیمارش شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو در محور اردستان به مهاباد یک تبعه افغانستانی کشته و 8 افغانستانی دیگر، مصدوم شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- دادگاه عالی پاکستان که مسئولیت رسیدگی به فساد مالی نخست وزیر پاکستان و خانواده وی را بر عهده دارد، اعلام کرد که شواهد کافی برای محکوم کردن نواز شریف به فساد مالی در دست نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- با حضور مسئولان کشوری و استانی، 37 طرح عمرانی برکت، در مناطق مختلف شهرستان اندیمشک کلنگ زنی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- مرکز آمار ایران نرخ تورم مناطق شهری کشور در فروردین ماه سال جاری را 6.9 درصد و تورم نقطه به نقطه را نیز 9.4 اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- بدست آوردن ثروت و پولدارشدن کار آسانی نیست، اما می توانید با یاد گرفتن چگونگی بدست آوردن درآمد این آرزوی خود را محقق کرده و حتی در سنین جوانی به فردی پولدار تبدیل شوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- خوردن بادام زمینی همراه با وعده غذایی می تواند از بروز بیماری های قلبی-عروقی نظیر حملات قلبی و سکته پیشگیری کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این روش برخلاف سرخ کردن از روغن استفاده نمی شود و غذا بسیار لذیذ و مطبوع می شود، اما چون ماده غذایی در مجاورت مستقیم با شعله گاز یا زغال ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- هفتاد و هشتمین شماره خط حزب الله با سخن هفته ای درباره هدف دشمن از ایجاد غفلت ایجاد ضعف و تزلزل در مسئولین و القای احساس نمی شود و نمی توانیم با عنوان دوقطبی دروغین جنگ و برجام منتشر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- یکی از ابزارهای اساسی تبلیغات در انتخابات ریاست جمهوری، استفاده از رسانه ملی برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- پلیس پایتخت در واکنش به حاشیه های خبرساز جشن قهرمانی پرسپولیس، توضیحاتی را درباره ماجرای هانی نوروزی و گم شدن مدال کامیابی نیا ارائه داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- دو زورگیر موبایل قاپ که از زنان در هوای تاریک سرقت می کردند،شناسایی و دستگیر شدند. بازپرس پرونده از مردم خواست این دو متهم را شناسایی کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- در نخستین روز مسابقات قرآن کریم رویدادهایی از جمله تلاوت قاری جوان کشورمان و تقدیر از حجت الاسلام انصاریان را شاهد بودیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- خودروسازی مزدا در حالی سرخ پوش به نمایشگاه شانگهای آمد که گل سرسبد غرفه اش مزدا MX5Rf بود و پرده برداری از خودروی تازه ای را در دستور کار این نمایشگاه خودرو قرار نداده بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- در تازه ترین ویدئوهای منتشر شده از سلفی های مرگبار ، دوربین های توریست ها در سواحل برزیل تراژدی دو جوان را به تصویر کشیدند که امواج خروشان دریا آنها را غافلگیر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- اصابت صاعقه به خانه ای در مشگین شهر آن را در آتش سوزاند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- شب گذشته، بعد از اعلام اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده، فعالیت انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، رسماً آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- در مغازه های سوئیس بسته های پوست پیاز را می بینیم که با قیمت بالایی به فروش می رسند. روزنامه آبزرور اوکراین اخیرا از این ماجرا گزارشی تهیه کرده و در آن آورده است که چرا پوست پیاز در ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- شرکت خودروسازی جیپ حضور گسترده ای در نمایشگاه بین المللی خودرو شانگهای دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- سیف الله صمدیان از افتتاح نمایشگاه عکس فیلم سینمایی ناخدا خوشید پیش از نمایش نسخه بازسازی شده این فیلم در سینما فلسطین با حضور ناصر تقوایی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- بیش از بیست فیلم در اولین روز جشنواره جهانی فیلم فجر در کاخ جشنواره نمایش داده می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- به دنبال اعلام موجودیت ستاد مردمی خادم ملت در حمایت از کاندیداتوری حجت الاسلام و المسلمین رییسی، اعضای مرکزی این ستاد از سوی سخنگو اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: سه نفر سارق حین تخریب یکی از اماکن متبرکه در شهر بوشهر دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزارت خارجه عراق نیز عصر پنجشنبه اعلام کرد که در اعتراض به این اظهارات رجب طیب اردوغان، قصد دارد سفیر ترکیه در بغداد را فراخوانده و مراتب اعتراض خود را در قالب یک یادداشت رسمی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- 17 آوریل در تقویم سوری به عید الجلاء یا روز استقلال معروف بوده و روزی است که آخرین نظامی فرانسه در سال 1946 از سوریه خارج شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- زن جوان به دلیل اینکه شوهرش ویلایشان در شمال کشور را اجاره می داد، درخواست طلاق کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- اسامی نامزدهای ریاست جمهوری اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- کارشناس رسانه گفت: ایجاد حس عدم اطمینان به کاندیداهایی که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته اند یکی از عوارض برگزاری مناظره به شکل تولیدی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک زن تک تیر انداز روس به نام لیودمیلا پاولیچنکو در جنگ جهانی دوم 309 نفر را از پای درآورد و بانوی مرگ لقب گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- گاهی اوقات از اوراق شناسایی مانند کارت ملی کپی می گیریم تا دیگر اصل آن ها را با خود حمل نکنیم و در صورت نیاز همان کپی را ارائه می کنیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- فراخوان عمومی حضور در بیست و ششمین جشنواره فیلم فیلادلفیا منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- محسن رضایی در اینستاگرام خود به لغو مناظرات زنده واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرماندهان نظامی ارتش روسیه به تازگی اعلام کردند که در زمینه جنگ الکترونیکی مسکو ابزارهای پیشرفته ای در اختیار دارد که به راحتی می تواند هر گونه هدف نظامی از سیستم های کشتی های جنگی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک روانشناس معتقد است بیشتر هکرهای نوجوان کشورمان برای خودنمایی و نشان دادن توانایی هایشان، اقدام به هک می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- اگر از ورزش کوهنوردی لذت می برید به طور قطع به دنبال خرید یک جفت کفش کوه مناسب هستید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان صدا و سیما در مورد لغو مناظرات زنده توضیحاتی داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: وقتی آن اتفاق برای ما افتاد، تیم ما اره شد. از بازیکنانم تشکر می کنم، اما نمی دانم چرا این اتفاقات فقط برای امیر قلعه نویی می افتد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: این تمام سرمایه ای است که ما در اختیار داریم. موجودی ما همین بازیکنان جوان هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال تعبیر جالبی از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- لیلا اوتادی بازیگر جوان علاوه بر حضور در عرصه بازیگری، در زمینه هایی همچون سرودن شعر نیز فعالیت داشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: باید به تماشاگران یک تبریک بگویم و برنده اصلی آنها بودند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: شاید بعد از گل تا حدودی بازی دفاعی ارائه دادیم اما هرگز به بازی تاخیری و ضد فوتبال روی نیاوردیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تیم های پایین جدول هم نتیجه را واگذار کردند و شاید خدا ما را بغل کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی های ما در لیگ تقریباً تمام شده، اما در آسیا همچنان به میدان می رویم و به حمایت و کمک نیاز داریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: روی اشتباهی که هفته گذشته هم انجام داده بودیم دوباره دروازه مان باز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- یافتن علت یاغی گری نوجوانان، اولین گام در برخورد با سرکشی آنهاست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: می توانستیم یک امتیاز را بگیریم ولی باد هم در خستگی و عدم تمرکز بازیکنان ما بی تاثیر نبود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: افتخار می کنم که بعد از نشستن من روی نیمکت سپاهان توانسته ایم بازی های باکیفیتی را به نمایش بگذاریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام رئیسی به لغو مناظرات زنده واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: به نظرم امروز سه امتیاز مهمی را از دست دادیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای نگهبان گفت: بررسی صلاحیت کاندیداهای داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری امروز به اتمام رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: ما برای تساوی به تبریز نیامده بودیم و تنها هدف مان کسب سه امتیاز بازی بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فولاد خوزستان به مهدی طارمی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- هفته بیست وهشتم لیگ برتر فوتبال کشورمان به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به لغو مناظرات زنده واکنش نشان دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- در پایان دومین روز از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، ملی پوشان کشورمان با کسب 3 مدال طلا و یک نقره جمع مدال های ایران را به 5 مدال طلا و سه نقره رساندند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امورخارجه در توئیتر خود نوشت: تروریست ها در عراق از شیمیایی استفاده کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- تیم های شهرداری کاشان، پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان بر حریفان خود غلبه کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- سازمان ملل متحد در مورد ماهیت عاملان کشتار در منطقه شیعه نشین فوعه و کفریا اعلام کرد که این افراد خود را به شکل کارکنان سازمانهای بشردوستانه درآورده بودند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای مطالعه مناسب باید قبل از آن استراحت مناسب داشته باشید و نکات زیر را برای افزایش راندمان رعایت کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- اگر برای امتحانات خود، با تدبیر برنامه ریزی کنید نه تنها در طول سال، بلکه برای امتحانات هم آماده خواهید بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- بهترین نوع درمان اختلال وسواس در کودکان استفاده از روش های رفتاردرمانی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- نیمه اول 7 دیدار همزمان هفته بیست وهشتم لیگ برتر فوتبال کشورمان در جریان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- زن و شوهر دو زوج مکمل اند. اینان سنت نبی اکرم را به جای آورده اند و با ازدواج می روند که حیات دمنده ای را رقم بزنند که نه تنها سعادت و شکوهمندی بزرگی برای خود فراهم سازند...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- تصادف مرگبار اتوبوس مشهد به اصفهان، دستگیری قاتل فراری پس از 10 سال، دستگیری سارقان محموله های قاچاق ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی علیه حریف شان شعار سر دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدیر رسانه ای تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که با مهاجم این تیم درگیری نداشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور از تشکیل دومین جلسه کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به ریاست وزیر کشور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس اتاق بازرگانی ایران، از حمایت دولت و مجلس از توسعه روابط اقتصادی میان بخش خصوصی ایران و ویتنام خبر داد و خواستار تقویت فعالیت تجار دو طرف ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: هیات های نظارت شورای شهر و روستا تا ساعت 24 امشب برای بررسی صلاحیت ها فرصت دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی خوزستان به افرادی که قصد تردد در شهرها را دارند توصیه کرد از ناوگان حمل و نقل عمومی برای امنیت خود استفاده کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین به اظهارات رکس تیلرسون درباره توافق هسته ای واکنش نشان داد و گفت لغو احتمالی توافق هسته ای تهدیدی برای ثبات جهانی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این بسته خبری ویژه، عناوین مهم ترین، پربازدیدترین و جذاب ترین خبرهای امروز منتخب گروه چند رسانه ای خبرگزاری میزان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- گستردگی مباحث حقوقی و پیچیدگی های موضوعات متنوع آن ضرورت آموزش هرچه بیشتر آن را روشن می سازد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- سه مقام پیشین آمریکا در افغانستان با نوشتن مقاله ای در نشریه نشنال اینترست به دونالد ترامپ سفارش کردند که منافع و دستاوردهای آمریکا در افغانستان را حفظ کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر پیام تبریکی منشتر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سکوت رسانه های غربی و مجامع بین المللی حقوق بشر درارتباط با "کشته شدن کودکان و مردم بیگناه در حادثه فوعه و کفریا" گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان در حرم حضرت احمدبن موسی حضور پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بالا بودن دوز منفی گرایی در تبلیغات، تصریح کرد: در سیستم تبلیغاتی منفی گرایی زیادی وجود دارد که گاهی به دلیل کشمکش های سیاسی است که به هر حال برای ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: قانونی به اسم ته لنجی وجود ندارد؛ بلکه یک مصوبه درباره ورود کالای ملوانی به کشور هست که از آن سوء استفاده شده و به عنوان ته لنجی، استفاده می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو جذاب و دیدنی، شادی رونالدو در رختکن پس از هتریک مقابل بایرن مونیخ را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان کنارک از شناسایی و دستگیری قاتل فراری بعد از 21 سال از وقوع جرم در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- در حاشیه نشست سراسری روسای کل دادگستری ها و دادستان ها مراکز استان ها، به روسای کل دادگستری پنج استان نمونه از لحاظ فعالیت های فرهنگی لوح تقدیر اهدا شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- قاضی خدابخشی از کشف 219 بطری انواع مشروبات الکلی خارجی در مشهد خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- مجمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود به ادعاهای بی اساس مقامات آمریکا درباره ایران و توافق هسته ای واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- صفحه رسمی فیفا با انتشار پستی قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ایران را به این باشگاه تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- سازمان فضایی ناسا اعلام کرد سفینه کاسینی پس از نزدیک به یک دهه فعالیت و کاوش در اطراف سیاره زحل، سرانجام به پایان دوران مأموریت خود رسیده است و به زودی کارش به پایان می رسد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- اشک ها و لبخندها در جشن قهرمانی پرسپولیس، زایمان مادر دانمارکی در آمبولانس مازندران، امشب آسمان ایران شهاب باران می شود، چشم بادامی ها، یکه تاز رشد گردشگری در آسیا ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- شکوهی نسب گفت:در حال رصد ویژه جرائم انتخاباتی در سطح شهرستان هستیم و با مجرمین با قاطعیت و بدون اغماص برخورد خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به پست اینستاگرامی هانی نوروزی واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- اصلانی با ابراز گلایه هایی از اینکه به آهنگسازان پیشکسوت سالن برای اجرا اختصاص داده نمی شود ، از بها دادن به موسیقی ایرانی تنها در قالب جشنواره ها سخن گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: عملیات جستجوی مفقودین سیل در آذربایجان شرقی تا یافتن جسد تمامی جان باختگان تداوم خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هفته آینده برای دیدار با مقامات روسیه به مسکو سفر می کند.