سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۳۰May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 23 فروردین 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 فروردین 1396 میزان 2 فروردین 1396 میزان 3 فروردین 1396 میزان 4 فروردین 1396 میزان 5 فروردین 1396 میزان 6 فروردین 1396 میزان 7 فروردین 1396 میزان 8 فروردین 1396 میزان 9 فروردین 1396 میزان 10 فروردین 1396 میزان 11 فروردین 1396 میزان 12 فروردین 1396 میزان 13 فروردین 1396 میزان 14 فروردین 1396 میزان 15 فروردین 1396 میزان 16 فروردین 1396 میزان 17 فروردین 1396 میزان 18 فروردین 1396 میزان 19 فروردین 1396 میزان 20 فروردین 1396 میزان 21 فروردین 1396 میزان 22 فروردین 1396 میزان 23 فروردین 1396 میزان 24 فروردین 1396 میزان 25 فروردین 1396 میزان 26 فروردین 1396 میزان 27 فروردین 1396 میزان 28 فروردین 1396 میزان 29 فروردین 1396 میزان 30 فروردین 1396 میزان 31 فروردین 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- اگر میزان هزینه مصرف اینترنت در قبض تلفن همراه تان سر به فلک کشیده است و یا بسته های اینترنت همراه تان زودبه زود تمام می شوند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- استاد بخش مطالعات بین الملل دانشگاه جواهر لعل نهرو دهلی نو با اشاره به آینده بندر چابهار و تاثیر آن در گسترش مبادلات تجاری تصریح کرد اتصال این بندر به 'گوادر پاکستان ' آینده منطقه را ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- ثبت نام وام دانشجویی ویژه دانشجویان متقاضی استفاده از رسانه تعاملی دانشگاه (iptv) پیام نور شروع شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین رئیسی کشاورزی دانش بنیان را یکی از بسترهای مناسب برای تحقق اقتصاد مقاومتی معرفی و بیان کرد: ایران اسلامی با توجه به پشتوانه تاریخی در کشاورزی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- حسن پور در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان بوشهر نیز با بیان اینکه انتخابات 29 اردیبهشت بسیار مهم و از جایگاه مهمی برخوردار است اظهار داشت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- علی جمادی گفت: شعبه ویژه قضایی برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان بوشهر تشکیل شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- مایکروسافت سرانجام پس از ویندوز XP، به پشتیبانی از ویندوز ویستا را نیز پایان داد. در این مطلب مروری داریم بر انتقاداتی که به ویستا وارد بود و اشتباهاتی که مایکروسافت در عرضه ی این ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- رنگ چشمان ایوانکا ترامپ به یک موضوع سری و معما تبدیل شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح روز سه شنبه 22 فروردین آغاز شد و تا ساعت 18 بعدازظهر روز شنبه 26 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- با افزایش غلظت آلاینده ها، هوای کلانشهر اصفهان امروز پنجشنبه برای سومین روز متوالی ناسالم برای گروه های حساس اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- علی القاصی در دومین نشست ستاد مرکزی پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان فارس اظهارکرد: تبلیغات انتخاباتی در همه فضاها تنها در چارچوب قانون و موعد مقرر پذیرفتنی است
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد که از آغاز سال جاری 2017 تاکنون بیش از 55 هزار شهروند افغانستانی به دلیل جنگ مسلحانه بین طالبان و نیروهای امنیتی این کشور از روستا هایشان فرار کرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: حادثه رانندگی در45 کیلومتری نی ریز 2 کشته بر جا گذاشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- یدالله موحد با تاکید بر اینکه نباید در تبلیغات انتخاباتی از پول کثیف استفاده کرد گفت: دستگاه قضایی با تخریب و سیاه نمایی نامزدها برخورد می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- زوج جوان برای پنجمین بار با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- به دنبال افزایش ترورها و حملات مسلحانه در شهر کابل، سید نقیب هاشمی، عضو شورای ولایتی کابل می گوید که فساد در میان مقامات امنیتی کابل وجود دارد و این مسأله بر هیچ کسی پوشیده نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب ویدئویی از گاف شبکه خبر را مشاهده میکنید که گفته می شود این شبکه قصد سانسور یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را داشته است و به همین دلیل باعث ایجاد حواشی در رسانه ها ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- شاگردان لئوناردو ژاردیم موفق به شکست دورتموند در سیگنال ایدونا پارک شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- کارلو آنچلوتی و زین الدین زیدان از ترکیب مورد نظرشان برای رویارویی تیم های یکدیگر رونمایی کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- دونالد ترامپ روز شنبه ناو گروه جنگی یو.اس.اس کارل وینسون را روانه شبه جزیره کره کرد که این اقدام باعث ایجاد تنش های شدید در این منطقه شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- بر اساس ادعای یک نشریه اسپانیایی، سرمربی آرژانتینی سویا پیشنهاد هدایت تیم ملی کشورش را خواهد پذیرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- با توجه به مقررات قسمت اول بند 3 ماده 18 قانون گذرنامه و نظریه شماره 1728/7-18/3/73 اداره حقوقی قوه قضاییه با احراز اضطرار توسط دادستان می شود رفع ممنوع الخروجی به عمل آورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- محمدی با اشاره به اشک های پیامبر(ص) بر قنداقه حضرت زینب(س) در زمان ولادت ایشان، از شرط بانوی اسلام برای ازدواج با همسرشان سخن گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- به سفر رفته اید و یادتان آمده که قابلمه یا ظرفی مناسب برای پخت و پز غذا را همراهتان نبریده اید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه نان سنتی در خانه را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- برخی افراد حوادث و ناملایمات روزمره شان را مدام در ذهنشان تکرار می کنند بدون اینکه بدانند چه ضربه ای به روحیه خود می زنند سعی کنید اتفاقات بد را فراموش کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- در حالی که روسیه اتهامات مقامات افغان درباره کمک به طالبان را رد کرده است در تازه ترین مورد برخی مقامات محلی افغان از حضور نظامیان روسی در مرکز این کشور خبر داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- انتظار می رود شاسی بلند جنسیس در سال 2019 وارد بازار کره جنوبی شده و یک سال بعد راه خود را در اروپا و آمریکا پیدا کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- آبی واناری ها در بازی های خارج از خانه این فصل لیگ قهرمانان اروپا انتظارات هواداران خود را برآورده نکرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- روزنامه دیلی میل به دلیل انتشار اخبار نادرست درباره گذشته ملانیا ترامپ و کار کردن وی به عنوان مدل، علاوه بر عذرخواهی رسمی به همسر ترامپ غرامت پرداخت خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- چاقی معضلی در همه کشورهای جهان به ویژه در کشورهای در حال توسعه بوده و به شدت رو به افزایش است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: خط 7 مترو طی روزهای آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- بانک توسعه صادرات ایران از تسهیلات مالی و اعتباری برای هموار کردن مسیر توسعه صادرات غیرنفتی و همچنین اقتصاد دانش بنیان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- برخی راهکارهای درمانی موثر می توانند مانع ابتلای زنان باردار به افسردگی شوند می توانید با آن ها در این بخش آشنا شوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- هر روز شاهد اضافه شدن بازی های جدید به استور ویندوز هستیم، حال بعضی از توسعه دهنده ها ترجیح می دهند بازی را یونیورسال منتشر نکنند و یا فقط برای دسکتاپ بازی را توسعه دهند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- این حالت معمولا با کاهش دمای بدن، کند شدن تنفس و عدم کنترل تعادل همراه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه چکدرمه ؛ غذای محلی ترکمنها را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- مداحی "سلام بر حضرت زینب کبری" را به مناسبت وفات جانسوز حضرت زینب (س) با نوای میثم مطیعی می شنوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- تاریخ سفرهای فضایی با موشک ها گره خورده است. سازوکار موتور موشک یکی از جالب ترین و پرهزینه ترین فرایندهای دنیای مهندسی است که در این گزارش تصمیم داریم بیشتر با آن آشنا شویم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- برای خرید وسایل تزئینی و آنتیک بسته به طرح و مدل و جنس وسایل باید از 40 هزار تا یک میلیون تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- محصولات و تلفن های همراه نوکیا همیشه به خاطر کیفیت و مقاومت بسیار قابل توجه ای که داشتند با استقبال زیادی مواجه می شدند و این امر بارز ترین تفاوت گوشی های نوکیا با دیگر محصولات شرکت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- ویندوز 10 پس از هر به روز رسانی بزرگ فایل های نسخه قبلی خود را در پوشه ای ذخیره می کند. در این مطلب به طریقه حذف این پوشه می پردازیم. با وینفون همراه باشید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- چنانچه پاسیو در محدوده سند مالکیت اختصاصی واحد نبوده و در صورت مجلس تفکیکی جزو مشاعات قید شده باشد و در صورتی که امکان استفاده برای یک واحد داشته باشد جزو مشاعات محسوب می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- علی دایی در اینستاگرام خود این عکس را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- سفیر افغانستان در پاکستان، گفت: شماری از طالبان افغانستان در گفت و گو با وی اعلام کردند که به شرط برقراری امنیت در این کشور جنگ با دولت را کنار می گذارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرانجام تلگرام به انتظارها پایان داد و در روز دهم فروردین، خبر اضافه شدن قابلیت تماس صوتی را در به روزرسانی 3.18 خود اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- ترکیب 11 نفره دو تیم بورسیا دورتموند و موناکو اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- فراخوان رسمی جشنواره فیلم جیبور هندوستان در هفت بخش مختلف منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- بال ولزی رئال مادرید بر این باور است که ستاره تاتنهام می تواند در هر تیم بزرگی بازی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در سال 1396 از سوی این دو خودروساز مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- به تشخیص سرمربی تیم فوتبال استقلال، بازیکنان این تیم فردا استراحت خواهند کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- در میان مبتلایان به دیابت مصرف بالای میوه تازه می تواند فوائدی برای سلامتی آنان به همراه داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- بخش سوم مقاله ی راهنمای خرید کامپیوترِ زومجی به سیستمی رده بالا با تجربه ی مناسب در بازی های جدید در فروردین ماه می پردازد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- موانگتانگ یونایتد با غلبه بر حریف کره جنوبی اش صدرنشین گروه E لیگ قهرمانان آسیا شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- روسیه اعلام کرد که قطعنامه جدید علیه سوریه را وتو خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- قیمت دقیق خودروی دنا پلاس اعلام شد. ایران خودرو سال گذشته از این خودرو رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- شیر و خوراکی های لبنی همچون پنیر و ماست منبع غنی از کلسیم برای محکم شدن استخوان ها به حساب می آیند اما مشخص نیست چرا افراد جوان از مصرف لبنیات خودداری می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۹:۰۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- احمدی گفت: تاکنون 287 نفر برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ثبت نام کرده اند که از این تعداد 13 نفر خانم هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- یکی از شایع ترین انواع مسمومیت ها که در برخورد با مواد بسیار قوی شمیایی رخ می دهد، مسمومیت از راه چشم است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- نشریه معتبر آلمانی خبر داد مهاجم لهستانی باواریایی در بازی امشب این تیم برابر رئال مادرید غایب خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- بعد از پایان پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز ایکس پی، حالا پشتیبانی این شرکت از ویندوز نسبتا قدیمی ویستا هم به پایان رسیده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- دستاوردهای مهم حکومت وحدت ملی در بخش آزادی بیان، تدوین طرح تفصیلی 20 ساله حمل و نقل، آمادگی کره شمالی برای جنگ با آمریکا و ناکامی کشورهای عضو گروه 7 برای تشدید تحریم های روسیه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک کارآفرین هوشمند می داند که بهترین زمان برنامه ریزی برای کاهش هزینه های سازمان، قبل از رخ دادن مشکلات است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- یکی از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از ثبت نام خود به خبرنگار میزان گفت: بازنشسته بیکار هستم و برای احترام به مردم پا به عرصه انتخابات گذاشتم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- داور کشورمان برای قضاوت در جام کنفدراسیون ها انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان میهمان تمرین امروز استقلال بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- کارشناسان لیست بهترین ابزارهای امنیتی سال 2017 که به صورت رایگان عرضه می شوند را منتشر کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- پُرتعامل ترین حساب های کاربری اینستاگرام مشخص شدند تا 2 حساب ایرانی بتواند در میان چند گزینه اول قرار گیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- رییس جمهور با تشکر از مرکز آمار ایران و همه کسانی که در برگزاری شایسته سرشماری سال 1395 مشارکت داشتند، جهت گیری اصلی مرکز آمار و دستگاه های اجرایی را استقرار نظام آمارهای ثبتی دانست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- شخصی با پرچم برعکس شده بر روی کتش، در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- مصلای بزرگ حضرت امام خمینی(ره) به عنوان محل برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی بی اساس مدعی دست داشتن ایران و روسیه در حادثه خان شیخون در استان ادلب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- یکی از مجروحان حادثه انفجار پمپ گاز در شیراز جانش را از دست داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- سازمان لیگ برتر فوتبال از تغییر زمان دیدار استقلال خوزستان و سایپا خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- بازیکنان ذخیره تیم فوتبال پرسپولیس امروز (چهارشنبه) با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین کردند که در اواخر این تمرین، درویش وند دچار آسیب دیدگی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال صبای قم نظر خود را درباره خداحافظی مهاجم تیمش از فوتبال اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- پلیس آلمان روز چهارشنبه مظنون حمله به اتوبوس بازیکنان تیم فوتبال بورسیا دورتموند را بازداشت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- دومین روز از ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم همانطور که پیش بینی می شد خالی از حواشی نبود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی نقطه کور به کار گردانی مهدی گلستانه اویل اردیبهشت 96 در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال سوون سامسونگ توانست ایسترن هنگ کنگ را از پیش رو بردارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهدی یکی از بهترین بازیکنان ایران و آسیا است که عملکرد فوق العاده ای در لیگ برتر داشته و گل های زیادی هم زده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- فازهای 17 و 18 پارس جنوبی درحالی پس از 10 سال از شروع فعالیت های اجرایی خود آماده افتتاح رسمی است که اولویت بندی فازها و تخصیص منابع مالی در دولت یازدهم جان تازه ای به این فاز داد و ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس استان فارس از دستگیری سارقان 20 میلیارد ریال طلا از یک خانه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در باشگاه پرسپولیس، خائنی وجود نداشته و ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- دومین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در محل ستاد انتخابات کشور در حالی آغاز شد که نسبت به روز گذشته که به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر تعطیل محسوب می شد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- شکارچیان متخلفی که یک راس کل را در پلدختر شکار کرده بودند، دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- تاکید پاکستان بر وارد نشدن به جنگ یمن، خواسته نواز شریف از آمریکا برای کمک به حل مسله کشمیر و دیدار دبیرکل سازمان همکاری های اسلامی با مقام های عالی رتبه پاکستان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- نوروز که می شود، پزشکان هم مثل همه مردم بار سفر می بندند و می روند اما مگر بیماری زمان و مکان می شناسد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی ضمن تحلیل گام های بعدی دولت آمریکا در سوریه پس از حمله موشکی می نویسد که پافشاری بر شکست داعش به عنوان اولویت سیاست آمریکا در سوریه در راستای منافع ملی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان قرارداد 2 ساله خود، از دنیای فوتبال خداحافظی می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- پخش اپیزود چهارگاه از مجموعه روزهای بهتر به کارگردانی بیژن میرباقری از جمعه 25 فروردین آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- اولین اختراع حوزه علوم انسانی کشور از سوی یکی از اعضای هیات علمی گروه علوم تربیتی دانشگاه تربیت مدرس به ثبت رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- یکی از شگفتی های عالم خلقت در روستای تپه افشار بخش میان دربند شهرستان کرمانشاه به وقوع پیوست و در پدیده ای نادر و شگفت انگیز، گوسفند گله ای در این روستا 6 قلو زایید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- طلای جهانی پس از افزایش حدود دو درصدی در معاملات روز گذشته با افزایش تقاضای سرمایه گذاران برای این فلز به عنوان دارایی مطمئن در برابر تنش های ژئوپلیتیکی فزاینده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال بریزبن رور توانست از سد کاشیما آنتلرز عبور کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه باعث مرگ سه دانشجو در گیلان شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- در حالی که احتمال تمدید توافق طرح کاهش تولید نفت تقویت شده و کشورهای عربستان و کویت نیز آمادگی خود را برای اجرا اعلام کرده اند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- آنجلینو آلفانو وزیر امور خارجه ایتالیا امروز در تماسی تلفنی با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مسائل بین المللی و منطقه ای گفتگو و تبادل نظر کرد.