شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۲۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 11 فروردین 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 فروردین 1396 میزان 2 فروردین 1396 میزان 3 فروردین 1396 میزان 4 فروردین 1396 میزان 5 فروردین 1396 میزان 6 فروردین 1396 میزان 7 فروردین 1396 میزان 8 فروردین 1396 میزان 9 فروردین 1396 میزان 10 فروردین 1396 میزان 11 فروردین 1396 میزان 12 فروردین 1396 میزان 13 فروردین 1396 میزان 14 فروردین 1396 میزان 15 فروردین 1396 میزان 16 فروردین 1396 میزان 17 فروردین 1396 میزان 18 فروردین 1396 میزان 19 فروردین 1396 میزان 20 فروردین 1396 میزان 21 فروردین 1396 میزان 22 فروردین 1396 میزان 23 فروردین 1396 میزان 24 فروردین 1396 میزان 25 فروردین 1396 میزان 26 فروردین 1396 میزان 27 فروردین 1396 میزان 28 فروردین 1396 میزان 29 فروردین 1396 میزان 30 فروردین 1396 میزان 31 فروردین 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت:حفظ ذخائر گیاهان دارویی نیازمند ساماندهی و چیدن محصول به طریق علمی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفع مشکلات بخش تعاون نقش مهمی در اشتغالی زایی دارد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی پیامی درگذشت والده سردار مصطفی محمد نجار را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۰۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- دخترک با دستان کوچکش چادر مادر را محکم گرفته و با شیرین زبانی می گوید: شهدا را دوتا دوست دارم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۰۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- مشاور عالی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اهمیت جایگاه روحانیون در میان مردم ایران گفت: مردم انتظار سازش از روحانیت در برابر دشمنان را ندارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر نیرو گفت: تلاش می کنیم کاهش تلفات شبکه برق را که پارسال به 10.9 درصد رسیده بود، امسال به ده درصد برسانیم و این روند ادامه خواهد یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- محمد معتمدی اردیبهشت ماه سالِ جاری آلبوم کویر را در تهران و شهرستان های دیگر اجرا می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- شاخص کل فرابورس ایران، مبادلات نخستین هفته معاملاتی سال 1396 را در نقطه 888 واحدی به پایان رساند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- علی قمصری - آهنگسازِ شناخته شده موسیقی سنتی به همراه زکریا یوسفی و همچنین کامران منتظری، هجدهم فروردین ماه در بابلسر به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به افزایش استفاده مردم از حمل و نقل هوایی تا پایان پروازهای نوروزی از انجام 14129 پرواز داخلی و خارجی تا یازدهم فروردین ماه 96 خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیر قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: با تدابیر و پشتیبانی ها حجت الاسلام آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا یک میلیارد تومان به بخش حفظ قرآن اختصاص یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- منابع بیمارستانی و امدادرسانی گفتند که تروریست های داعشی 300 کودک را در کرانه راست موصل به گروگان گرفته و آن ها را به سپری برای خود تبدیل کرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد،اعلام کرد که این مجموعه در روز سیزدهم فروردین 96 تعطیل خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان یزد از در گیری مسلحانه با قاچاقچیان موادمخدر و کشف یک تن و 600 کیلو تریاک خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس فرودگاه های کشور به مسافران هشدار داد از ارائه هرگونه مدارک هویتی (گذرنامه،شناسنامه و ....) به افراد غیر مسئول خودداری کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- همزمان با سی و هشتمین سالگرد روز جمهوری اسلامی عکس نگاره های جشن آری در شهر تهران به نمایش در آمد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر این مطلب که گنبد آهنین هم نمی تواند نجات بخش اسرائیل در برابر جوانان حزب الله باشد، گفت: امروز دست برتر در تمام عرصه ها با جبهه مقاومت است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- پلیس راهور تهران محدودیت های ترافیکی و تهمیدات روز طبیعت در تهران را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- طرح آرامش بهاری در سراسر کشور چهار فصل اجرا می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم رشددهی به تولید، تصریح کرد: دولت، مجلس و قوه قضاییه باید با یک نگاه وفاق آمیزی به مسله اصلی معیشت مردم و اشتغال توجه کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- در متن زیر زندگی امام علی النقی الهادی (ع) را از سیره علمی ایشان تا درمان دشمن خود و همچنین شیوه حفظ دوستان از دیدگاه ایشان مورد توجه قرار می دهیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام روحانی در پیامی درگذشت روحانی مبارز حجت الاسلام والمسلمین علی برهان امام جمعه شهرستان مهریز را تسلیت گفت و برای ایشان رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و أجر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کل راه آهن آذربایجان شرقی گفت: عصر امروز پسر 23 ساله ای در ایستگاه جلفا از محل بی حصار بدون اجازه وارد حریم راه آهن شده بود تا بر روی واگن مخزن دار که برای جابجایی سوخت استفاده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۰۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- 7 سرمایه گذار حقوقی خارجی از لهستان، هلند، کره جنوبی، ارمنستان، مالزی و امارات(2 شرکت) و 5 سرمایه گذار حقیقی از انگلیس، آلمان و افغانستان (3 نفر) از بورس، کد سهامداری گرفتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- یکی از پرخاصیت ترین میوه ها برای حفظ سلامت بدن هویج است که می توان از آن به عنوان یک نوشیدنی مطبوع و لذیذ برای پذیرایی از مهمانان نیز استفاده کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم انگلیسی باشگاه لیورپول بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش دوباره به تمرینات تیمش بازگشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- عفونت روده در اثر مسمومیت ناشی از سم میکروب های موجود در مواد غذایی بروز پیدا می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب درباره عرق پونه بحث میکنیم و خاصیت بینظیر آن را باهم می خوانیم . پونه طبیعت گرم و خشک دارد .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- تغییرات پیری روی پوست، دسته ای از شرایط و تغییرات متداول است که با بالا رفتن سن افراد رخ می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه خوراک بادمجان با غوره را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- آیا از آن دست آدم هایی هستید که پس از تمام شدن یک وعده غذایی به وعده غذایی بعدی خود فکر می کنند؟ هربار که غذا خوردن تان تمام می شود به فکر این هستید که برای وعده بعد چه چیزی برای ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- بسیاری از علائمی که در دوره بارداری تجربه می کنید ممکن است خیلی ساده مربوط به همان بارداری تان باشد اما نشانه هایی که در ادامه خواهیم گفت به احتمال زیاد ممکن است خبر از دیابت بارداری ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس فرانسوی و سابق یوفا این روزها به دلیل محرومیتش دور از فوتبال است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- آیا شما هم در زمان انتخاب بهترین و بدترین مواد غذایی برای نوزادتان گیج می شوید؟ متخصصان یک لیست آماده کرده اند که والدین باید نوزادشان را از مصرف این مواد غذایی دور کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- قلب و ذهن مریم در تسخیر شیشه بود. دور خود دور باطل می زد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- جذاب ترین قسمت سریال طنز تلویزیونی "نقطه چین" را به کارگردانی و بازی مهران مدیری مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه سوپ پنیر و سبزیجات را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- این بیماران دچار عوارضی مانند بیماری های قلبی و عروقی و عقب ماندگی ذهنی می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- ستاره سابق فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس در دوران بعد از بازنسشتگی از فوتبال، وظایف متفاوتی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- ترک کف پا عارضه شایعی است که در صورت بی توجهی و عدم درمان می تواند به عفونت باکتریایی و درد شدید منجر شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- در گزارش زیر به زندگی شخصی و حرفه ای فریدون آسرایی خواننده نگاهی داشته ایم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- عارضه کم کاری تیروئید را با چه روش هایی می توانیم درمان کنیم این عارضه با چه زمینه هایی در افراد مختلف ایجاد می شود و چه نشانه هایی با خود بهمراه دارد آیا این عارضه مادرزادی و ژنتیکی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- هر سه روز درمیان به سرقت می رفتند و کارشان دزدی کابل های برق بود. این دزدان بالاخره در بهمن ماه همگی دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- با استفاده از زعفران می توانید به تقویت قوای بینایی تان کمک کنید و از کاهش و یا تضعیف قوای بینایی تان پیشگیری کنید خاصیت تقویت کنندگی این گیاه می تواند در رفع مشکلات بینایی به شما کمک ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- عواملی مانند جنس، نژاد، افزایش وزن و بیماری هایی مانند فشار خون، تأثیر چشمگیری در ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی مانند تنگی عروق کرونر دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- جلال نصیر زاده، یکی از مربیان منطقه 3 آموزش نظامی سپاه در دوران دفاع مقدس در خاطرات خود گفت: تقریباً شالوده آموزش شمال کشور یا منطقه 3 سپاه را بچه های گیلان شکل دادند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه مربای لیموترش را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- آقاعلیخانی گفت: سامانه ثنا در استان قزوین در حال گسترش است و بین 30 تا 35 درصد اخطاریه های فعلی ما الکترونیکی ابلاغ می شود و در برنامه داریم که تا پایان سال 96 این رقم به 80 تا 90 ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- معد ه یکی از شگفتی های بد ن انسان می باشد که با وجود آنکه د ارای محیطی اسید ی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- مواد افزودنی موجود در سوسیس و کالباس سبب ایجاد التهاب و حساسیت های پوست در فصل بهار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- به اعتقاد کارشناس مسائل افغانستان، افغانستان ویترین دولت سازی آمریکا محسوب شده و علاوه بر این، موقعیت آن به دلیل همسایگی با ایران ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- کاپیتان سابق تیم فوتبال رئال مادرید در مورد باشگاه محبوب خود صحبت کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- تعطیلات نوروز فرصت مناسبی برای بازدید از موزه ها و مکان های تاریخی کشورمان است و مجموعه موزه های سعدآباد یکی از به نام ترین موزه های تاریخی شهر تهران به حساب می آید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- پزشکان نشانه های حاملگی را ازتغییرات در بافت با لمس داخلی و ظاهر رحم و بزرگ شدن رحم تشخیص می دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- داریوش مهرجویی کارگردان، نویسنده و مترجم ایرانی فیلم های مطرحی همچون هامون، اجاره نشین ها، گاو، پری، مهمان مامان، سنتوری، درخت گلابی، سارا و لیلا را در کارنامه دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: آن طور که باید و شاید بازی نکردیم و غیبت چند بازیکن به ما صدمه زد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- شکلات به علت داشتن ترکیبات پلی فنولی قوه تحلیل مسائل ریاضی را در مغز تقویت می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۹:۵۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: محمد ایران پوریان مصدوم شده و فرزاد حاتمی را به دلایل انضباطی کنار گذاشته ایم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- کچل شدن و ریز مو به صورت سکه ای در سر یکی از بدترین نوع ریزش مور در افراد است. این بیماری گاهی به ناخن و پوست بدن هم سرایت می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: وقفه در بازی های لیگ باعث شد نیمه اول خوب از آب درنیاید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: بازی سختی بود اما توانستیم چهارمین پیروزی متوالی را به دست بیاوریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در حالی نتیجه مساوی شد که هر دو تیم برای کسب پیروزی به میدان آمده بودند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- عکس ذیل مربوط به اولین روز بعد از عملیات بدر است که قرار بود گردان ما یعنی مکانیزه با نفربر آب، مهمات؛ غذا و پل های خیبری را برای ساخت سنگر به خطوطی که شب قبلش شکسته شده بود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه دوپینگ پلو را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: جایگاه بسیار بدی در جدول داریم و تمام استرس دنیا روی من و بازیکنانم است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد که تیمش با اشتباه داور 10 نفره شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم و روحیه مبارزه را از دست دادیم. در تمام نقاط، جنگندگی همیشگی را نداشتیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- کارشناسان سلامت به شهروندان توصیه می کنند که در روز طبیعت، علاوه بر تلاش برای حفظ زیبایی ها و پاکی طبیعت، از سلامت خود مراقبت کرده و از مصرف قارچ یا هر گیاهی که در طبیعت می روید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: درست است که ابتدای فصل، تیم را برای گرفتن سهمیه نبستیم اما در ادامه با روند و پتانسیلی که بچه های مان نشان دادند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۹:۱۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: استقلال و پرسپولیس همیشه تیم های بزرگ و قابل احترامی هستند مخصوصاً پرسپولیس که حدود 80 درصد راه قهرمانی را طی کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- هفته بیست وپنجم لیگ برتر امروز (جمعه) با برگزاری 4 دیدار آغاز شد که در پایان تیم های پیکان و پدیده مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- یک متخصص علوم و صنایع غذایی ضمن بیان بهترین شرایط برای حفظ و نگهداری آجیل و مغزدانه ها گفت: آجیل های پاک شده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- پویا سرایی نوازنده سنتور و میثم مروستی نوازنده ویولن قطعه ای برای سنتور و ارکستر اثر استادان مشکاتیان و روشن روان را در فضای مجازی منتشر کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: در آستانه روز طبیعت و پیش بینی افزایش تقاضای بازار،تمامی ذخایر گوشت قرمز و مرغ استان ها در مراکز عرضه شهرستان ها توزیع شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- نخستین روز از رقابت های جودو گرند پریکس تفلیس با انجام مبارزات 3 وزن نخست بانوان و 2 وزن اول مردان به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- کسانی که ورزش های شدیدتری مانند دویدن و یا تنیس را انجام میدهند روند خراب شدن غضروف مفصل زانو سریعتر از کسانی است که ورزش های سبک تری مانند راه رفتن و شنا را انجام میدهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه سیب زمینی سرخ کرده را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- بعد از گذشت 28 سال از پایان دفاع مقدس، برای جاماندگان از قافله شهدا هیچ چیز مانند نگاه کردن به تصاویر آن دوران شیرین و خاطره انگیز نخواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- کیانی گفت: در ارتباط با ارتقاء آگاهی های عمومی و خصوصی نیز سازمان ثبت طی سال های اخیر سمینارها، همایش ها ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- پلیس با هشدارهای پیشگیرانه برای روز طبیعت از مردم خواست در نقاط دور افتاده و تاریک توقف نکنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک سوم از کل سرطان های دنیا با توجه به سه عامل حفظ وزن مطلوب، تغذیه صحیح و نکشیدن سیگار قابل پیشگیری است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- دیابت بارداری به دلایلی در برخی خانم ها بروز کرده وخطراتی را برای جنین و زایمان رقم می زند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- هفته بیست وپنجم لیگ برتر امروز (جمعه) با برگزاری 4 دیدار آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بهزیستی گفت: در لایحه حمایت از حقوق معلولان بحث نحوه و چگونگی اشتغالزایی معلولان را به مجلس پیشنهاد شده است .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: تجربه شکست برابر کره جنوبی، بازیکنان را آماده مقابله با دیگر تیم های شرق آسیا کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- مداحی "بالاتری ز مدح و ثنا ایها النقی (ع)" را به مناسبت شهادت امام هادی (ع) با نوای حاج میثم مطیعی می شنوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل امور مجلس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از اختصاص 1/5 میلیون دلار برای حمایت از اشتغال روستایی در سال 1396 خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مسیر مواصلاتی فیروزکوه در مقاطع مختلف روان و با سرعت بیش از 81 کیلومتر گزارش شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- تا یک ماه هر روز به ستاد اسرا می رفتیم و آلبوم عکس اسرا را می دیدیم؛ اما بی نتیجه بود. شهادت بهزاد یک بار دیگر تایید شد و این داغ این بار سنگین تر بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید در یک برنامه ویژه از سوی باشگاه اسپانیایی، تولد 31 سالگی خود را کنار هم تیمی هایش جشن گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- ارتش در بیانیه ای تاکید کرد: سربازان نظام در ارتش با تمام توان در سالی که از سوی رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- ممکن است برای همه ما پیش بیایید که برای پیگیری پرونده حقوقی و یا قضایی خود به مراجع مربوطه در رابطه با پرونده قضایی خود رجوع کنیم اما اطلاع دقیقی از مکان آن دادسرا نداشته باشیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۶:۰۱    
خبرگزاری میزان- صلوات خاصه امام هادی (ع) را به مناسبت شهادت آن بزرگوار مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: حل مشکل ریزگردها در این استان به زمان نیاز دارد و اتفاقی برای حل این مشکل رخ نداده است و بنا شده تا بودجه هایی را به این موضوع اختصاص داده و برنامه ریزی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- نیکلا استرجن وزیر اول اسکاتلند طی نامه ای به ترزا می نخست وزیر انگلیس خواستار برگزاری همه پرسی دوم در رابطه با استقلال اسکاتلند شد.