یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۵۹May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 14 فروردین 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 فروردین 1396 میزان 2 فروردین 1396 میزان 3 فروردین 1396 میزان 4 فروردین 1396 میزان 5 فروردین 1396 میزان 6 فروردین 1396 میزان 7 فروردین 1396 میزان 8 فروردین 1396 میزان 9 فروردین 1396 میزان 10 فروردین 1396 میزان 11 فروردین 1396 میزان 12 فروردین 1396 میزان 13 فروردین 1396 میزان 14 فروردین 1396 میزان 15 فروردین 1396 میزان 16 فروردین 1396 میزان 17 فروردین 1396 میزان 18 فروردین 1396 میزان 19 فروردین 1396 میزان 20 فروردین 1396 میزان 21 فروردین 1396 میزان 22 فروردین 1396 میزان 23 فروردین 1396 میزان 24 فروردین 1396 میزان 25 فروردین 1396 میزان 26 فروردین 1396 میزان 27 فروردین 1396 میزان 28 فروردین 1396 میزان 29 فروردین 1396 میزان 30 فروردین 1396 میزان 31 فروردین 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- روز گذشته دومین مجمع عمومی جمنا با حضور تعداد زیادی از اصولگرایان برگزار شد و 5 کاندیدا از بین 10 نفر انتخاب شدند اما نیامدن رئیسی و انصراف برخی از اعضا ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- در این مقاله به اطلاعات و راهنمایی درباره ی مشکلات مربوط به هدفون بلوتوث پرداخته ایم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- عاشق حسین طوری مدیر رادیو پشتو نوشت: آمریکا چون قصد دارد جنگ در افغانستان ادامه یابد، کنفرانس مسکو را به ضرر اهداف خود می بیند، به همین دلیل از شرکت در آن خودداری کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین از محکومیت عامل قاچاق شکلات و لوازم آرایشی در این استان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- مرادآبادی گفت: با تلاش های صورت گرفته در ستاد دیه استان و همراهی دستگاه قضایی در سال گذشته 301 زندانی جرائم غیرعمد در استان قزوین آزاد شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- نوکیا در حال آماده سازی حداکثر توان خود برای ساخت وعرضه پرچم دار 2017 خود به نام نوکیا 9 است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- اچ تی سی Ocean نام محصول جدیدی است که امروز اطلاعات زیادی از آن فاش شده و شاهد قابلیت های جالبی در آن هستیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- سامسونگ نسل جدید تلویزیون های خود را کیو ال ای دی (QLED) می نامد؛ اما این فناوری چیست و تلویزیون های QLED چه تفاوتی با دیگر تلویزیون ها دارند؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل تیم پیکان مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری دو متهم به کلاهبرداری با شرط بندی فوتبال خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- سهم بیکاری تحصیلکردگان بیکار رو به افزایش است و مطابق با آمارهای ارائه شده نرخ بیکاری جوانان تحصیلکرده از 35درصد هم گذشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون برنامه و بودجه از تهیه طرحی برای جلوگیری از واردات کالاهایی که در کشور تولید می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون امور دریایی سازمان بنادر، با اعلام ورود نخستین کشتی کروز به کشور گفت: با این رویداد، فصل جدیدی در سفرهای دریایی و گردشگری دریایی کشور رقم می خورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- نمایش نوک مگسک زیر دشمن به کارگردانی مهدی رحیمی سده از 20 فروردین ماه به روی صحنه می رود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- ابولقاسم حسینجانی با اشاره به پویایی هنر انقلاب با حضور همگانی مردمی گفت: فرهنگ هنر انقلاب، فرهنگی است که مردم را به حرکت و فکر بیندازد و به زندگی و نشاط برساند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در آغاز سال 96 گفت: بیکاری جوانان و عدم رونق اقتصادی و تولید است که آسیب های اجتماعی را در پی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- احمد آقاقلی زاده، هنرمند پیش کسوت گرافیک، بزرگ ترین مشکل دیده نشدن هنر انقلاب در میان مردم را نداشتن تبلیغات درست در این زمینه دانست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لزوم استفاده از کالای داخلی تکلیفی شرعی و قانونی است، ادامه داد: این مهم برای کارگزاران نظام امری واجب و شرعی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح کمیسیون امنیت ملی مجلس مبنی بر تروریست دانستن ارتش امریکا در صحن علنی اظهار کرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- اسماعیل جمیاری مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد از اعزام به مرخصی 1187 نفر از مددجویان واجدالشرایط استان به مرخصی نوروزی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- فیلم کوتاه داستانی جان هفتم به کارگردانی حبیب باوی ساجد و تهیه کنندگی حوزه هنری خوزستان به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در بیست و نهمین جشنواره هنرهای ویدئویی لحظه در کشور فرانسه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: قرار بود به تدبیر دکتر روحانی هم چرخ اقتصاد و هم چرخ سانتریفیوژها بچرخد اما این چرخ از کار افتاد و نطنز به حالت نیمه تعطیل باقی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- اپل مدل جدیدی از آی پد ارائه می دهد که معادل تبلت آی فون SE خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، اتمام و عملیاتی کردن سامانه جامع غذا و دارو را سر فصل فعالیت های این اداره کل در سال جدید عنوان کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- امام جمعه ایلام گفت: دشمنان ایران اسلامی به دنبال نا امید کردن مردم از نظام هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- ساعت پخش برنامه های پرسمان شبکه رادیویی معارف تغییر یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- شرکت گوگل در نسخه جدید اندرویدO از ویژگی های منحصر به فرد این سیستم عامل رونمایی کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- نمایش ماراساد اقتباسی آزاد از نمایشنامه شکنجه و قتل ژان پل مارا به کارگردانی مریم برزگر در تالار مولوی روی صحنه می رود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- گزارش مرکز آمار ایران حاکی است که تورم تولیدکننده در بخش زراعت،باغداری و دامداری سنتی در پائیز 95 نسبت به تابستان 10.39درصد کاهش و نسبت به پائیز 94(تورم نقطه به نقطه)3 ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۸    
خبرگزاری میزان- فراخوان هشتمین جشن مستقل فیلم کوتاه منتشر شد در این جشنواره 7 تندیس در بخش های مختلف ارائه می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- فراخوان شعر، داستان کوتاه و گرافیک جشنواره رسانه ای شهدای دفاع از حرم و جبهه مقاومت منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- روزنامه کیهان در مطلبی نسبت به ساخت فیلم سینمایی با بازی حمید فرخ نژاد و رضا عطاران که محصول مشترک ایران و تایلند است، هشدار داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- انتصاب راحیل شریف می تواند خبر از تغییر در سیاست های پاکستان و دور شدن این کشور از موضع بی طرفی بدهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران از اجرای نورپردازی و نورآرایی میادین و خیابان های اصلی تهران در نوروز 96 خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- سعد الکعبی مدیر اجرایی شرکت نفت قطر دوشنبه شب اعلام کرد: کشورش به تعلیق موقت توسعه بزرگ ترین میدان گازی طبیعی جهان پایان داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- بیژن بیرنگ تهیه کننده سینما و تلویزیون گفت که ما سینمایی جهنمی داریم، سینمایی که واقع نگری دارد و آنقدر به موارد نادر و محدود می پردازد که نمی توانند واقعیت جامعه باشند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- روابط عمومی دفتر فیلمسازی اصغر فرهادی، ساخت فیلم تبلیغات انتخاباتی توسط این کارگردان را تکذیب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- مراسم تشییع پیکرهای مطهر چهار شهید مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام) به نام های "قدرت الله عبودی"، "علیرضا یعقوبی"، "ابوذر فرح بخش" و "آزاد خشنود" در شیراز برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- مسئولان محلی لوگر می گویند که دادگاه این ولایت، 4 مامور اداره ثبت احوال این ولایت را به جرم اخذ رشوه به زندان محکوم کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- کتاب جستارهایی در فلسفه هنر، نوشته احمدرضا معتمدی به زیور طبع آراسته شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- تمام ابزارهای کاربردی که در نام آنها از کلمه Free به معنی رایگان استفاده شده است به صورت خودکار حذف خواهند شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- شورای ولایتی پکتیا هشدار داد که روسیه و ارتش پاکستان در امتداد خط دیورند در مناطق مرزی این ولایت برای طالبان مراکز آموزشی ایجاد می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- استان خوزستان در روز چهارشنبه 16 فروردین ماه 1396 میزبان اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- سخن امام کاضم (ع) را درباره افرادی که در روز قیامت در امان هستند، بخوانید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- دنیای صنعتی امروز و نیاز به عرضه انواع خوراکی ها و میوه ها به طور روزانه باعث شده تا بسیاری از کشاورزان در کشورهای مختلف دنیا از انواع سموم شیمیایی برای جلوگیری از آفت زدگی میوه ها و ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- سفارت جمهوری اسلامی ایران در انگلیس با صدور پیامی اعلام کرد: با مضروب شدن جوان کرد ایرانی که قربانی خشم نژادپرستانه افراط گرایان در شهر لندن گردید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- استاد دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی، سال 96 را سال جذب هر چه بیشتر سرمایه خارجی و ارتباط با بانک های بزرگ دنیا و پویایی اقتصاد دانست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- نویسنده افغانستانی، به مناسبت روز جهانی کتاب کودک، گفت: کودکان افغانستان، نیاز به مطالعه کتاب دارند که با طرح جدید اجرا شده باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، اولویت های سال جدید دستگاه سیاست خارجی کشور را تبیین کرد و گفت: اولویت امسال وزارت امورخارجه کمک به تولید و اشتغال است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- بیشترین فروش روزانه، بیشترین تعداد مخاطب و بیشترین سانس فوق العاده متعلق به پردیس سینمایی کوروش است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- یک مقام مسئول گفت: کارگروهی برای رفع موانع انتشار صکوک به منظور تسریع تامین مالی بنگاه های بزرگ در سال 95 تشکیل شد که در نهایت رشد 14 برابری انتشار صکوک روی داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل سازمان انتقال خون گفت: با پالایش قراردادی 200 هزار لیتر پلاسمای در سال 95 به میزان 360 میلیارد ریال صرفه اقتصادی دست یافتیم و پیش بینی می شود که سال جاری با افزایش مراکز ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، در یادداشتی به تشریح نقش دستگاه دیپلماسی در تحقق اقتصاد مقاومتی پرداخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: در ایام نوروز روزانه 40 هزار زائر به عتبات عالیات عراق اعزام شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از محکومیت 15 میلیارد ریالی قاچاقچیان کالا در این استان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان بنادر دریانوردی که طی بازدیدهای دوره ای خود به بندر جاسک سفر کرده بود، از اعمال تخفیف پنجاه درصدی هزینه های ترانشیب کالا بین بندر شهیدرجایی و بنادر کوچک کشور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون آموزش مجلس از فرآیند تشکیل هیئت مدیره ها در سهام عدالت انتقاد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- در گزارش زیر به زندگی شخصی و حرفه ای محسن یگانه خواننده، اهنگساز و نوازنده نگاهی داشته ایم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- یک تحقیق جدید نشان می دهد زندگی در کنار بزرگراه ها باعث افزایش زوال عقل می شود و آرامش فکری افراد ساکن در این محل ها بسیار کمتر از افرادی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- به کار بردن نخ و سوزن به تماس باکتری ها با بافت های نرم و غضروفی گوش منجر می شود و متاسفانه دگرگونی غضروف گوش به دلیل عفونت را در پی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- اگر با مشکل چاقی مواجه هستید و پی یافتن معجونی معجزه گر برای مقابله با آن هستید، این نوشیدنی بسیار کمک میکند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان واقعه تروریستی سنت پترزبورگ روسیه را به شدت محکوم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- عناصر گروه تروریستی داعش از غیرنظامیان در موصل به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم برای جلوگیری از سرماخوردگی شما را با تهیه یک شربت خانگی آشنا نماییم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه راحت ترین چیزکیک دنیا را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- طوری که روزتان را شروع می کنید خیلی مهم است. چه مادر باشید، چه یک معلم، نویسنده، یک مربی یوگا یا در کار آزاد مشغول باشید، اولین کاری که صبح ها انجام می دهید اهمیت زیادی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- فرماندار ریگان از وقوع طوفان شن در ریگان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- فواید برنج برای سلامتی شامل تامین انرژی سریع و فوری، فعالیت خوب دستگاه گوارش، تثبیت سطح قند خون و فراهم کردن منابع لازم ویتامین B1 برای بدن می باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدافع فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید بعد از مدت ها غیبت در بازی مقابل آلاوس دوباره به ترکیب اصلی تیمش بازگشت اما در حین بازی با مصدومیت مواجه شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- من که برای اولین بار بود به جبهه می آمدم و شور زیادی داشتم، وقتی دیدم چند نفر از دوستان و همشهری هایم مانده اند و نمی خواهند به مرخصی بروند با اینکه برگه مرخصی گرفته بودم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- حسینی گفت: سعی بر این است که آموزه های فرهنگی ودینی نه در ظاهر بلکه در باور زندانیان ریشه دار شود و این امر موجب می شود فرد از هنجارشکنی های خود نادم و دیگر مرتکب جرمی نشود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه کتلت گردو را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- این ماده طبیعی می تواند انتخاب خوبی برای رنگ کردن موهایتان باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- ضمیر کابلوف اعلام کرد: مسکو در صورت خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان از طالبان حمایت می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- اگر دنبال راهی برای استراحت در محل کارتان هستید توصیه می کنیم از این روش ها بهره بگیرید و با راهنمایی های ما راه و روش استراحت کوتاه و مفید را در محل کار بیاموزید با ما در ادامه مطلب ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- با استفاده از این ترفند می توانید تنظیمات مربوط به نور خودکار صفحه نمایش لپ تاپ خود را فعال یا غیرفعال کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- نتایج شمارش آرا در انتخابات پارلمانی ارمنستان حاکی از پیروزی حزب حاکم جمهوریخواه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر سرمایه گذاری خارجی گفت: در سال 1395 بیش از 9 میلیارد دلار توسط هیئت سرمایه گذاری برای سرمایه گذاری خارجی در کشور مصوب شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- این روزها امنیت تلفن های هوشمند و حفظ اطلاعات شخصی تبدیل به یک موضوع مهم در بین کاربران شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- با استفاده از این ترفند می توانید فونت آیکون ها، منو ها، فایل اکسپولرر را در ویندز 10 تغییر دهید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- حمیدرضا در اردیبهشت 1361 زندگی مشترک خویش را با خانم نسرین کمندی آغاز کرد. ولی زمان تولد یگانه دخترش فاطمه، در جبهه بود و در عملیاتی که حضور داشت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- بهار که آغاز می شود، خیلی از افراد با مشکل خواب آلودگی روبه رو می شوند و همیشه از کسالت طول روز شکایت می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- در مارک اندروید اپلیکیشن های زیادی در زمینه ویرایش و ادیت ویدئو وجود دارند. اما قطعا حرفه ای ترین آنها دارای قابلیت های خاص و منحصر به فرد هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر حکم 3 پرنده قاچاق کالا را پرداخت بیش از 15 میلیارد ریال جزای نقدی اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیر باشگاه رئال مادرید دوست دارد یک مربی پرتجربه و پرقدرت را در اختیار داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- هنگ کردن ویندوز آن هم زمانی که در اوج کار با کامپیوتر هستیم مشکلی است که همه با آن روبرو بوده ایم و هستیم. به نظرتان علت های هنگ کردن ویندوز چه چیزهایی می تواند باشد؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه کیک کشک و بادمجان را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- قائم مقام شهرداری منطقه 6 از بازدید 40 هزار نفر از شهروندان و مهمانان شهر تهران در ایام نوروز از جاذبه های گردشگری قلب تهران خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- گروهی از دانشمندان آمریکایی کشف کردند که سیستم ایمنی بدن می تواند به کمک یک واکسن جدید با پروتئین “تو” که نقش مهمی در توسعه بیماری آلزایمر دارد، مقابله کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو هیأت مدیره انجمن سلامت دهان و دندان پزشکی اجتماعی گفت: اسید ترشح شده ناشی از تجزیه مواد قندی توسط میکرو ارگانیسم های محیط دهان، عامل اصلی پوسیدگی دندان ها به شمار می آید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک شرکت مرتبط به فناوری ارتباطات و اطلاعات از طراحی و عرضه لپ تاپ ویژه ای موسوم به Razer Blade Pro برای برطرف کردن نیازهای علاقمندان به بازی های ویدئویی خبر داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- دویدن یکی از محبوبترین و ساده ترین ورزش هاست ماما برخی افراد با دویدن دچار درد پهلو می شوند می خواهیم علت این امر را بفهمیم چرا این حالت پدید می آید و چگونه قابل پیشگیری است؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- استفاده از قرص های ضدبارداری هورمونی و رنگ مو ممکن است ریسک ابتلا به سرطان پستان را به همراه داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- مقابله با کمبود آهن یکی از رایج ترین توصیه هایی است که به طور معمول افراد گیاهخوار با آن مواجه می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- بخاطر ورود قاچاقی این داروها و افزایش ورود آنان به کشور ، آسیبهای جدی به مردم وارد شده که منجربه مرگ 3 نفر از هموطنانمان شده است ،بهمین خاطر از مصرف این داروها بپرهیزید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- شما در این گزارش می توانید توسط 7 راه به Computer Management در ویندوز 10 دسترسی پیدا کنید و آن را از دور کنترل کنید.