سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۰:۲۵Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 30 مهر 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 مهر 1396 میزان 2 مهر 1396 میزان 3 مهر 1396 میزان 4 مهر 1396 میزان 5 مهر 1396 میزان 6 مهر 1396 میزان 7 مهر 1396 میزان 8 مهر 1396 میزان 9 مهر 1396 میزان 10 مهر 1396 میزان 11 مهر 1396 میزان 12 مهر 1396 میزان 13 مهر 1396 میزان 14 مهر 1396 میزان 15 مهر 1396 میزان 16 مهر 1396 میزان 17 مهر 1396 میزان 18 مهر 1396 میزان 19 مهر 1396 میزان 20 مهر 1396 میزان 21 مهر 1396 میزان 22 مهر 1396 میزان 23 مهر 1396 میزان 24 مهر 1396 میزان 25 مهر 1396 میزان 26 مهر 1396 میزان 27 مهر 1396 میزان 28 مهر 1396 میزان 29 مهر 1396 میزان 30 مهر 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- فضه سادات حسینی گوینده خبر امشب میهمان برنامه حب الحسین می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس مسائل سیاسی افغانستان درباره حوادث اخیر کابل گفت که طرح حفاظت از مساجد در این کشور موفق نیست و باید از شیوه های اطلاعاتی برای مقابله با داعش استفاده کرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس روایت های موجود، درب چوبی مسجد عمادالدوله از حرم حضرت علی (ع) به این مسجد منتقل شده و بدین جهت به بقای شاه نجف مشهور است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- ایران کشوری است که هر گوشه اش را که بنگری طبیعتی بکر را شاهد خواهی بود و فصل پاییز، فصل برگریزان هزار رنگ و عروس فصل های سال، در سرزمین رویایی ایران جلوه ای دگرگون دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- حامد کرزای رئیس جمهوری پیشین افغانستان اعلام کرد که 16 سال عملیات نظامی آمریکا و متحدانش در افغانستان بی نتیجه بوده و در این دوره تروریست های جدید ازجمله داعش به این کشور نفوذ کرده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- واکسن در سنین بسیار پایین به کودکان تجویز می شود. به همین دلیل برخی از والدین نگران واکسیناسیون کودک خود هستند در حالی که ایمن سازی بی خطر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک روزنامه هندی اعلام کرد عناصر افراطی مسوول بریدن گیس های بافته شده زنان در منطقه کشمیر تحت کنترل هند هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- حذف کامل چربی ها از رژیم غذایی، بهترین روش برای کاهش وزن یا ارتقاء سلامت نیست. چربی ها برای جذب مواد مغذی مهم مانند ویتامین های ای، کا، دی و آ مورد نیاز هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- سفارت پکن در اسلام آباد با ادعای اینکه بر اساس اطلاعات امنیتی به دست آمده احتمال حمله تروریستی به سفیر این کشور وجود دارد، از دولت این کشور خواست تا در این خصوص اقدام کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- وابستگی عاطفی امری است غریزی که از دوران نوزادی همراه هر فردی است و این احساسات از طریق نوازش های کودکانه، تماس پوستی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- حبیب الله صادقی از اساتید نقاشی کشور تابلویی را در سال 1389 با عنوان یالثارات الحسین(ع) خلق کرده که بار دیگر از سوی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری رونمایی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور سابق پاکستان گفت: نواز شریف برای لغو قرارداد واردات گاز از ایران و ورود هر کشتی گاز مایع قطر 4 میلیون دلار رشوه دریافت می کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- مسئولان اتاق تجارت و صنایع افغانستان می گویند که دولت پاکستان مالیات بر کالاهای صادراتی این کشور را سه برابر کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمسیون علوم پایه دبیرخانه شورای عالی علوم تحقیقات گفت: علوم پایه در آموزش عالی وضعیت مناسبی ندارد از این رو باید به آن توجه شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- صبح امروز رئیس کل بیمه مرکزی از تصویب آیین نامه ماده 18 قانون بیمه شخص ثالث با موضوع ضوابط تعیین سقف بیمه شخص ثالث، نحوه اعمال تخفیفات و جرائم آن از سوی هیات وزیران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مالخری که از پنج سارق 600 فقره اموال مسروقه، مالخری کرده بود،خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: علت خودکشی دو دانش آموز اصفهانی چالش های اینترنتی بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- مهمانان یک عروسی در عربستان سعودی هدایای عجیب و گرانقیمتی از صاحب جشن دریافت کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه 5 تا 6 وزارتخانه قانون ندارند گفت: وزیر در این وزارتخانه ها بر اساس برداشت خود برنامه می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دو بازیکن استقلال و پرسپولیس را در آستانه دربی 85 تا اطلاع ثانوی محروم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- مرکز اسناد انقلاب اسلامی بیان نامه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- امیر سرتیپ نجفدری سرپرست ژاندارمری سابق در سن 86 سالگی درگذشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- آبلیمو های بازار عموما شیمیایی هستند، پیش بینی آلزایمر با آزمایشی جدید، شب ها ایستاده آب ننوشید و ... از جمله اخباری است که بسته سلامت میزان امروز به آن ها پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- روانشناسان آمریکایی اخیرا تظاهراتی برگزار و ضمن آن اعلام کردند که ترامپ از سلامت روانی برخوردار نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- طوفان استوایی موسوم به "لن" با سرعت 40 کیلومتر در ساعت سواحل جنوبی ژاپن را در نوردید و به سمت شمال شرق در حال حرکت است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- اگر خوب دیدن به اندازه کافی برای شما اولویت ندارد بهتر است این خبر را بخوانید و بینایی خود را به طور منظم چک کنید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- خاک سرخ هرمز دارای ارزش اقتصادی بالایی است و کاربردهایی در صنایع مختلف رنگ سازی، لوازم آرایش، شیشه و سرامیک سازی، خوراکی و ... دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- گوگل اخیرا اعلام کرده است که برای یافتن باگ و حفره امنیتی در اپلیکیشن های اندرویدی موجود در فروشگاه اینترنتی پلی استور گوگل، به هکرها جایزه 1000 دلاری می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به غیر حضوری شدن تشریفات گمرکی گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی یک سیاست است و یک مقصد تلقی نمی شود و ساز و کاری که گمرک در این زمینه تهیه و تدوین ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- فیلبند از روستاهای اطراف بابل است که به داشتن آسمانی پوشیده از ابرهای درهم تنیده شهرت دارد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های نزدیک به تروریست ها اعتراف کردند که نیروهای سوری در ادامه پیشروی خود در حومه شرقی دیر الزوور مناطق جدیدی را به کنترل خود درآوردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه ایران در پاسخ به اظهارات همتای آمریکایی اش درباره عراق، سیاست خارجی واشنگتن را شرم آور توصیف کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- سامسونگ برای اینکه بتواند کارایی قلم هوشمند خود را میان کاربرانش افزایش دهد، قصد دارد ویژگی های جدیدی به آن بیفزاید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- شرکت تویوتا در حال تست و ارزیابی نسخه شاسی بلند از مدل پریوس بوده و تصاویر استتار شده آن به حدس و گمان ها درباره ی طراحی بدنه این خودرو دامن زده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- نتیجه آخرین تست های ایمنی موسسه IIHS نشان می دهد که 10 خودرو از 13 خودرو تست شده در این آزمایش ها، نمره خوبی کسب کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- شرکت سونی اعلام کرد در ماه دسامبر گوشی هوشمند خود یعنی Xperia XZ Premium را به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید گوگل مجهز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- مقامات هلندی اولین پل بتنی چاپی سه بعدی در این کشور را رسما افتتاح کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- علم یکی از اصلی ترین ابزاری است که بشر برای گسترش درک و فهم، خلق کرده است. علم به بسیاری از سوالات حل نشده ما پاسخ داده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- نیسان، روز پنجشنبه پس از اشاره به تداوم اقدامات مربوط به ترمیم و ارتقای کنترل کیفی و نهایی محصولاتش، فعالیت های خود را در ژاپن به مدت حداقل دو هفته تعلیق کرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- قیمت تضمینی نوعی دخالت اقتصادی دولت در مکانیسم بازار آزاد است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- امام علی(علیه السلام) در این کلام حکمت آمیز خود به مطلبی اشاره می کند که ظاهراً واضح است، ولی با نهایت تأسف برای گروهی کاملا پیچیده شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- واشنگتن با عدم معرفی کارمندان جدید و یا تمدید حکم کارمندان سابق عملا قصد تعطیل کردن دفتر ویژه تعاملات پاکستان و افغانستان خود در کابل را دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- شرکت میتسوبیشی ژاپن تا سال 2020 میلادی 11 مدل جدید را معرفی می کند، که از این بین 6 مدل کاملا جدید و برای نخستین بار راهی بازار خواهند شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- هیأت وزیران با هدف صرفه جویی مصرف انرژی در ساختمان ها از طریق جهت گیری به سوی ساختمان سبز و ارتقای بهره وری انرژی و کاهش آلاینده های زیست محیطی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- شرکت هواوی اعلام کرد گوشی میت 9 و سری P10 نیز به اندروید 8 مجهز خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه آمریکا در نشست خبری مشترک با همتای قطری خود گفت که طرف های بحران قطر برای گفت وگو آمادگی ندارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- تیم هیرنوین در ورزشگاه خانگی خود برابر ویتسه شکست خورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم لیون با درهم کوبیدن ترویه به رده چهارم جدول رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- دفتر معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد: آمارهای اعلام شده از سوی وی درباره اشتغال ایجادشده در سال جاری بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران بوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- درحالی که بارها گزارش هایی از پرواز بالگردهای ناشناس در حمایت از داعش در افغانستان منتشر شده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- طبق این پژوهش جدید توسط یک تیم از محققان از دانشگاه ایلینوی شیکاگو، مردان سفیدپوست که سه برابر بیشتر از دستورالعمل های تایید شده (150 دقیقه در هفته) ورزش می کنند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم تحقیقاتی ناسا در بررسی های خود متوجه شد که این دم در یک فرایند به نام "اتصال مجدد مغناطیسی" ایجاد شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم نوجوانان برزیل با پیروزی بر آلمان به جمع 4 تیم مرحله نیمه نهایی پیوست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- تاتنهام با پیروزی برابر لیوزپول جایگاه خود در رده سوم جدول را تثیبت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- گفتن عیب واجب نیست، اما نباید عیب آن را مخفی کند یا دروغ بگوید و معامله صحیح است، ولی اگر مشتری عیب را نداند و بعد از معامله بفهمد، حق فسخ معامله یا دریافت ارش را دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- فدراسیون شناخبرنایب قهرمانی تیم واترپلو ایران در فینا ترافی که خود منتشر کرده بود را تکذیب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید گوشی ال جی در بازار حداقل باید 439 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- یک پژوهش جدید نشان می دهد افرادی که با بیماری آرتریت زندگی می کنند، در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به بیماری ریوی قرار دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه استقلال به حکم محرومیت بازیکن خود به کمیته اخلاق اعتراض کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- اتلتیکو مادرید با پیروزی برابر سلتاویگو جای رئال مادرید را در مکان سوم جدول گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- کادر فنی استقلال تصمیم گرفت تا پایان هفته و بازی دربی تمرینات خود را پشت درهای بسته انجام دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- شوکت بسرا سیاستمدار مشهور حزب مردم پاکستان اعلام کرد حزب نواز شریف به زودی تقسیم خواهد شد و ممکن است انتخابات زود هنگام در پاکستان برگزار شود .
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- یکی دیگر از دیدارهای این هفته بوندس لیگا با نتیجه مساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم واترپلو ایران نایب قهرمان مسابقات جهانی فیناترافی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- سفیده تخم مرغ برای تهیه ماسک های زیبایی کارایی بالایی دارد. این ترکیب خواص ضدالتهابی دارد، قابض است و کمک زیادی به زیبایی پوست می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- پوری حسینی گفت: سامانه سهام عدالت به مدت 3 روز به منظور بروز رسانی سیستم و تغییرات لازم از دسترس خارج می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان فردا از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم آ اس رم برابر تورینو با یک گل به پیروزی رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- یک نسخه مهندسی شده از پروتئین "GDF 15" در حیوانات منجر به کاهش وزن در آنها شد. محققان همچنین ارتباطی بین افزایش سطوح پروتئین و میزان کلسترول پایین و سطح انسولین در خون مشاهده کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- یکی از دلایلی که باعث عدم اطلاع افراد از بالا بودن قند خونشان می شود، این است که علائم این بیماری آب زیرکاه هستند و آرام آرام تشدید می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران گفت: این ها یک نسل هستند که می توانند آینده فوتبال ایران را بسازند. این بهترین دستاورد ماست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- دو هزار شال و کلاه برای مدافعان حرم بافته می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- محققان موسسه فناوری فدرال لوزان سوییس موفق شدند تائیدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) را برای روش ابداعی خود در زمینه تشخیص سریع آلرژی دریافت کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از تشریح آخرین تحولات میدانی اقلیم کردستان عراق و بررسی حمله به کنسولگری ایران در اربیل در جلسه کمیسیون خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تشکیل کمیته بررسی طرح استخدام حق التدریسان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- جنگ های لفظی برخی از بزرگان جهان فوتبال گاهی اوقات جنجال برانگیز بوده و مدت ها سوژه رسانه ها شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- احتمالا این خودرو از یک مدل سه یا چهار سیلندر بنزینی بهره می برد و در مواردی شاهد نسخه های دیزلی خواهیم بود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- این ترکیب ساده از جمله معجون هایی است که سرشار از آهن است و به عنوان یک خونساز طبیعی در تولید هموگلوبین خون بسیار موثر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- هفتمین گزارش سه ماهه وزارت امور خارجه در خصوص اجرای برجام، چهارشنبه 26 مهرماه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی تیم آلکمار برابر اوترخت نمایش درخشانی از خود نشان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- پس از همه پرسی جدایی کامل منطقه کاتالونیا که از سوی دولت مرکزی لغو شد روز یکشنبه دو منطقه ثروتمند در شمال ایتالیا همه پرسی خود مختاری بیشتر برگزار کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه دشمن حمایت های معنادار ملی از سپاه را درک کند، گفت: معنویت و مردمی بودن مهم ترین مولفه های اقتدار این نهاد انقلابی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- شرکت برونو از تولید سطل زباله هوشمندی خبر داده که از اوایل زمستان به بازار می آید و مجهز به برخی امکانات جاروهای برقی برای پاکسازی کامل محیط اطراف است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- شاید پاها آنچنان در چشم نباشند و ظاهرشان هم زیاد جذاب نباشد اما خشکی، ترک خوردگی و پوسته پوسته بودن بدترشان می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- تیم امارانت با پیروزی بر مهرام قهرمان جام صنعت غذای وزارت بهداشت شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم احمد گروژنی در غیاب میلاد محمدی ملی پوش ایرانی خود برابر اورال شکست خورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- درباره نحوه صحیح نوشیدن آب دستورالعمل های خاصی در طب سنتی ذکر شده و اهمیت این مسئله تا جایی است که در کلام ائمه(ع) نیز احادیثی در این باره ذکر شده که در ادامه دو حدیث درباره نحوه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- سی امین روز از مهر ماه 96 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به حال وخیم جمشید مشایخی اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- تقریبا همه افراد وقتی رژیم لاغری می گیرند، با دیدن غذاهای موردعلاقه شان هیجان زده شده و دهانشان آب می افتد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- کاخا کالاخادزه ستاره سابق تیم ملی گرجستان و فوتبال باشگاه آث میلان با 99 درصد آرا به عنوان شهردار تفلیس انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به پیشکسوت این تیم توهین کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، خلاصه بازی فوتبال تیم های ملی نوجوانان ایران 1-3 اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2017 هند را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- هفته دهم لیگ آزادگان با برگزاری دو دیدار خاتمه یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- جلسه بررسی راهکار های تسریع اجرای پروژه ارتقاء و برقی سازی راه آهن تهران- مشهد عصر امروز به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- در روز جاری میزان به بررسی بازار ارز آزاد و بین بانکی، قیمت طلا و سکه و بررسی بازار بورس پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که نتایج اولیه شمارش آراء نشاندهنده پیشتازی قاطع حزب حاکم این کشور است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر صنعت،معدن و تجارت با بیان اینکه فضای کسب و کار کشور بد است گفت: بدون کمک بخش خصوصی نمی توان مشکلات را حل کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق مهرماه بازنشستگان کشوری امشب (یکشنبه) به حساب این عزیزان واریز می شود و قابل برداشت خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد؛ هواداران می توانند برای تهیه بلیت دربی با تخفیف ویژه به شعب موسسه اعتباری کوثر مراجعه کنند.