پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۲May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 1 مهر 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 مهر 1396 میزان 2 مهر 1396 میزان 3 مهر 1396 میزان 4 مهر 1396 میزان 5 مهر 1396 میزان 6 مهر 1396 میزان 7 مهر 1396 میزان 8 مهر 1396 میزان 9 مهر 1396 میزان 10 مهر 1396 میزان 11 مهر 1396 میزان 12 مهر 1396 میزان 13 مهر 1396 میزان 14 مهر 1396 میزان 15 مهر 1396 میزان 16 مهر 1396 میزان 17 مهر 1396 میزان 18 مهر 1396 میزان 19 مهر 1396 میزان 20 مهر 1396 میزان 21 مهر 1396 میزان 22 مهر 1396 میزان 23 مهر 1396 میزان 24 مهر 1396 میزان 25 مهر 1396 میزان 26 مهر 1396 میزان 27 مهر 1396 میزان 28 مهر 1396 میزان 29 مهر 1396 میزان 30 مهر 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- باتوجه به رویکرد و اهداف آموزش و اهمیت بخش کشاورزی، آموزش کشاورزی در مدارس مورد توجه قرار گرفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۹:۳۱    
خبرگزاری میزان- همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری شیعیان جهان در عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- همه ساله عصر دوم محرم، ساحل بندرعباس شاهد حضور عزادارانی است که برای شستن علم ها مراجعه می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک اتحادیه دانشجویی در خصوص برخوردهای تند با داوطلبان معترض به نتایج کنکور سراسری در مقابل سازمان سنجش اعتراض کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: فعالیت دبیرخانه مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزی از ابتدای سال تحصیلی جدید آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- منابع نزدیک به کاخ سفید اذعان می کنند یکی از موضوعات اصلی دیدار ترامپ با اشرف غنی احمدزی، معادن دست نخورده و بکر افغانستان بوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حکم متهم پرونده ستایش قریشی پس از تایید در دیوان عالی کشور و انجام فرآیند استیذان به دادسرای مجری حکم ابلاغ شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- عبدالله عبدالله هفته جاری با نریندرا مودی صدراعظم هند و برخی از تاجران و سرمایه گذاران این کشور در دهلی نو دیدار می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- حامد کرزی رییس جمهور پیشین افغانستان می گوید که راهبرد جدیدآمریکا برای افغانستان یک برنامه جنگی بوده و این به معنای طولانی شدن جنگ افغانستان خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۶:۲۶    
خبرگزاری میزان- یکی از زیباترین شهرهای استان لرستان شهر دورود است به طوری که از این منطقه به عنوان پایتخت طبیعت ایران یاد می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- مستندات نشان می دهد دولت میانمار عامدانه دست به این نسل کشی زده است و این جرایم از طرف ارتش و دولت میانمار در گذشته نیز انجام شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون دوم رئیس اجرایی دولت افغانستان تاکید کرد: گروه تروریستی داعش نتیجه اشتباه قدرت های بزرگ و برخی کشورهای ثروتمند اسلامی است و علاوه بر مبارزه نظامی باید از راه فرهنگی و فکری نیز ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- شرکت هواوی، امروز به صورت رسمی از گوشی میان رده ی میت 10 لایت (G10) جدید خود در چین رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۹:۳۱    
خبرگزاری میزان- صادق صفایبف معاون اول رئیس مجلس سنای ازبکستان گفت: تاشکند با افزایش تعداد نظامیان آمریکایی در افغانستان مخالف نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- بابونه گیاهی بسیار مفید با خواص درمانی شگفت انگیز است اما امروزه کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- نگارخانه لاله و موزه عکسخانه شهر در اقدامی مشترک و هم زمان نمایشگاهی از عکس های تاریخی مرتبط با محرم را با عنوان سوگواران برگزار می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- اسامی کشورهای متقاضی شرکت در نخستین جشنواره بین المللی فیلم و عکس مسیر عشق اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۱    
خبرگزاری میزان- تصویرگر چهره امام خمینی (ره) گفت: آن زمان نذر کرده بودم تا تعداد 100 تصویر از امام خمینی (ره) را نقاشی کنم و تمام شهر تبریز را با تصاویر ایشان انباشته کنم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل امور اداری سازمان تامین اجتماعی از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز در اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در مهرماه سال جاری خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- در آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حاجی آباد با تقدیر از خدمات محمد حسن گنجعلی پور دادستان سابق شهرستان حاجی آباد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات دومین روز مهر ماه با 59 واحد کاهش به پله 85 هزار و 588 واحدی رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۲:۱۱    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع آمریکا از امضای قرارداد ساخت و تحویل 6 هزار و 750 خودرو زرهی نظامی به ارتش افغانستان با دولت این کشور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۶    
خبرگزاری میزان- هر نوع تصمیم احتمالی طرف آمریکایی در مورد تغییر شروط برجام، باعث ایجاد شکاف بین اعضای 1+5 شده و مورد مخالفت اکثر کشورهای میانجی بین المللی قرار خواهد گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- لبرون جیمز آمریکایی در دفاع از استفن کری رییس جمهور کشورش را مفت خور نامید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- کمیسیون حقوق بشر آمریکایی خواستار پاسخگویی دولت آمریکا در قبال نقض های گسترده حقوق بشری در زندان گوانتانامو شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- صنعت پتروشیمی ایران، انسجام و یکپارچگی خود را از دست داده و نوعی هرج ومرج و بلاتکلیفی در هدایت کلان این صنعت دیده می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- در تازه ترین گور دخمه ای که باستان شناسان موفق به دستیابی به آن شدند، دو تدفین شامل انسانی بالغ و یک کودک، دو ظرف بزرگ سفالی، یک ظرف شکسته ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:فردی که ظهر امروز با شلیک اسلحه باعث مرگ یک شهروند در" برازجان" شده بود کمتر از 6 ساعت پس از حادثه شناسایی و دستگیر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- مرکز آمار ایران تورم کل کشور برای شهریور ماه را 8.1 درصد اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر دفاع پاکستان از مبارزه با تروریسم به عنوان یکی از زمینه های همکاری دو کشور دوست و همسایه ایران و پاکستان یاد کرد و گفت:این تعامل و همکاری دوجانبه نویدبخش آینده روشن منطقه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- مداحی "شب سوم" محرم 95 را با صدای محمود کریمی می شنوید. شبی که من جا موندم و وجودم ماتم گرفت...
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- مردم روستاهای کالیمانی، عشایر قنبرآباد، عشایر برزل آباد و ... جزو مردمی هستند که زندگی شان را به سختی می گذرانند و برای مصرف روزانه از آب هر روز حداقل ده بار مسافت یک کیلومتری را با ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- 2 تیم فوتبال اروپایی در خطر محرومیت در فصل نقل وانتقالات از سوی فیفا قرار دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر سابق و رهبر قبلی حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف با تشکیل اجلاس ویژه در لندن از اعضای مهم این حزب خواست در این اجلاس شرکت کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیر ورزشی باشگاه دورتموند به تمجید از مهاجم تیم خود پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- بازرس ویژه آمریکا برای بازسازی افغانستان تأکید کرد که فرماندهان فاسد نیروهای امنیتی و دفاعی افغان باید به دادگاه کشانده شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- در اقتصاد برنامه ریزی شده ، مشخص می شود که چه کالاها و خدماتی به چه مقدار تولید شوند، همچنین قواعدی برای توزیع کالاها و خدمات تولید شده تنظیم خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- کمپانی پورشه برای نخستین بار در تاریخ کشتی ساخت، محصولی بسیار لوکس و اعجاب آور.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه کره شمالی در سازمان ملل گفت که می خواهد با لحن خود ترامپ به وی پاسخ دهد و گفت که رفتار ترامپ دیوانه و خودبزرگ بین، بزرگ ترین تهدید برای امنیت جهان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- انواع مختلف سیستم های دیفرانسیل در صنعت خودرو مورد استفاده قرار می گیرد که هر کدام از آنها، دارای محدودیت ها و مزیت های خاص خود هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- عبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور نیز، به یافتن راه حل سیاسی به منظور پایان دادن به جنگ و تامین صلح در کشور تاکید کرده اما می گوید که مشکل اصلی برای رسیدن به صلح در افغانستان گروه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- شرکت گوگل تایید کرد که گوگل هوم مینی به زودی با قیمتی ارزان تر از گوگل هوم عرضه خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- دبیر کل جنبش حزب الله لبنان در مراسم سخنرانی خود به مناسبت ایام محرم، عمل به فتوای مرجعیت عراق را عامل شکست داعش در این کشور دانست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- بمب افکن های آمریکایی آنطور که پنتاگون گفته، برای نشان دادن واقعی بودن گزینه های نظامی ترامپ، در نزدیکی سواحل کره شمالی پرواز کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- شرکت خودروسازی سوئدی ولوو از کراس اوور جدید خود به نام XC40 رونمایی کرد که کوچکترین برادر مدل های XC60 و XC90 محسوب می گردد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- فیلمبرداری فیلم سینمایی "جنگ ستارگان 8" با نام فرعی "آخرین جدای" امروز به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- نیروی هوایی ارتش چین به تازگی از پهپاد جنگی رونمایی کرده که قدرت حمل دو تن بمب دارد و همچنین می توان در جنگ های هوایی از آن به عنوان یک تانک هوایی استفاده کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- "سازمان فضایی آمریکا"(ناسا) تصاویر جدیدی از ابرهای سیاره مشتری که بوسیله فضاپیمای "جونو"(Juno) گرفته شده، منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- قانون مدنی شرایط وجوب نفقه را مورد بررسی قرار داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم های چین، کره جنوبی و تایلند سهمیه حضور در مسابقات والیبال قهرمانی زنان 2018 جهان را کسب کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- شاگردان اونای امری در دیداری خارج از خانه برابر مون پولیه به نتیجه ای بهتر از تساوی دست نیافتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک افشاگر اینترنتی به تازگی مشخصات فنی گوشی های هوشمند جدید اچ تی سی را فاش کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- بخشی از بیانات مقام معظم رهبری درباره عاشورا در دیدار با روحانیان و وعاظ در آستانه محرم 3 خرداد 1374 به شرح زیر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم محروم پرسپولیس می گوید مهاجمان دیگر این تیم در نبود وی می توانند باعث موفقیت سرخپوشان شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال اعضای جدید کیمته فنی این باشگاه انتخاب شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- پروب مریخ چین در اولین مأموریت به سیاره سرخ در سال 2020 با 13 محموله از جمله حمل 6 مریخ نورد برنامه ریزی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- برای خرید لوازم التحریر دانشجویی باید از 2 هزار تومان تا 200 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- امیر احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش امروز شنبه، از زیر دریایی طارق در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم پرسپولیس برای پیوستن به اردی سرخ پوشان فردا عازم دبی خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- سالم نگه داشتن خودروی شما تا کارکرد چند صد هزار کیلومتر کاملاً امکان پذیر است. کافی ست چند نکته مهم برای نگهداری بهینه خودرو را رعایت کنید تا بتوانید سال ها از خودروی تان استفاده کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- ملی پوش دسته 94 کیلوگرم کشورمان با مجموع 413 کیلوگرم در رقابتهای وزنه برداری بازی های داخل سالن آسیا به مدال طلا دست یافت و به میزان یک کیلوگرم رکورد مجموع دنیا را ارتقاء داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در خانه مغلوب خونه به خونه آمل شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- شاگردان زین الدین زیدان با درخشش هافبک 21 ساله خود بر میزیان خود، آلاوس غلبه کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- نماینده ویژه پوتین در امور افغانستان و از مسئولان وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: مقامات آمریکایی در نشست مشترکی که با روسیه داشتند از آمادگی دولت واشنگتن برای همکاری با مسکو درباره ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- بر اساس گزارش های منتشرشده، گوشی هوشمند پیکسل 2 شرکت گوگل احتمالاً قیمتی نزدیک به قیمت آیفون X اپل خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم های مدعی لیگ برتر انگلیس در هفته ششم این رقابت ها بر رقبای خود غلبه کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- امروز 1 مهر 1396 ، شرکت موزیلا ، 20 سالگی مرورگر محبوب خود فایرفاکس را جشن می گیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- آرنولد شوارتزنگر فرماندار اسبق کالیفرنیا و ستاره مشهور هالیوود از خودروی هامر الکتریکی ساخت شرکت کریزل الکتریک اتریش رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- با پیگیری وزیر ورزش مجوز خروج از کشور نورالهی صادر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- جنگنده های سعودی طی ساعات گذشته 57 بار به تعدادی از مناطق مختلف یمن حمله کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- شهردار منطقه 10 تهران گفت: ارتقا و رشد فعالیت ها و اقدامات ستاد توانمندسازی شهرداری تهران بسیار قابل توجه بوده و این روند همه ساله رو به افزایش است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- مداحی "شب دوم" محرم 95 را با صدای سید مجید بنی فاطمه می شنوید. این اشک ها به پای ما آتشم زدند...
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال هوفنهایم با غلبه بر آبی های سلطنتی به صدر جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با اشاره به اجرای طرح کارورزی توسط دولت برای دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- بازیکنان مصدوم تیم فوتبال استقلال به تمرین امروز این تیم بازگشتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- هشدار نخست وزیر پاکستان در خصوص هرگونه تحمیل جنگ افغانستان علیه پاکستان، احضار سفیر هند و هموار شدن راه نواز شریف برای برعهده گرفتن مجدد ریاست حزب مسلم لیگ نواز ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- رییس جمهور در حکمی چهار عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را برای یک دوره چهارساله منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع روسیه از آزمایش موشک بین قاره ای با برد بیش از 5 هزار کیلومتر خبر داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- شاگردان اوزبیو دی فرانچسکو در دیداری خانگی اودینزه را از پیش رو برداشتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه اسلوونی در اظهار نظری بر لزوم حفظ برجام تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۱۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۰۱    
خبرگزاری میزان- حاج آقای تکیه ای پسر را نشاند و نشست روبه رویش. گذاشت پسر حرف هایش را بزند. جوان با بغض می گفت: ما نمی گذاریم ضریح به این زودی برود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از دستگیری زندانی فراری خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- تیم کشتی فرنگی نیروهای مسلح کشورمان در رقابت های جهانی لیتوانی به عنوان سوم رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- اولین روز از پاییز 96 با دومین روز از ماه محرم مصادف بود. امروز با خابار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان اطلاع از آخرین وضعیت جسمی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- تاتنهام با برتری برابر وستهام به رده سوم جدول صعود کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- لژیونر ملی پوش در لیگ فوتبال روسیه همزمان با ایام محرم پستی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- کارشناسان سلامت معتقدند مصرف زیاد منگنز خوراکی ممکن است موجب عفونت قلبی کشنده شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- مقام های منطقه کردستان عراق می گویند که تاریخ برگزاری همه پرسی در این منطقه بنابر درخواست های جهانی به تعویق افتاده است اما برخی دیگر از منابع از برگزاری همه پرسی در موعدد مقرر خبر می ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری میزان طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص مظنه خودرو جیلی، قیمت آپارتمان در منطقه سازمان آب، قیمت سکه، شاخص بورس، قیمت انواع میوه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- مداحی "شب دوم" محرم 95 را با صدای میثم مطیعی می شنوید. هر دم به گوشم می رسد آوای زنگ قافله...
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- کمیته مسابقات سازمان لیگ از تغییر زمان سه بازی از هفته هشتم لیگ برتر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- نماینده کشورمان توانست مدال طلای رقابت های کشتی آلیش را در وزن 55- کسب کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- منابع خبری از وقوع پس لرزه ای شدید در شهر مکزیکو سیتی و همچنین چند زمین لرزه در سواحل جنوبی این کشور خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- اتلتیکو مادرید موفق شد با برتری برابر سویا در رده دوم جدول رده بندی لالیگا قرار بگیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- طلا هفته گذشته تحت تاثیر دورنمای افزایش نرخهای بهره آمریکا، به پایین 1300 دلار سقوط کرد اما در نظرسنجی هفتگی طلای کیتکونیوز ...