جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 15 تیر 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 تیر 1396 میزان 2 تیر 1396 میزان 3 تیر 1396 میزان 4 تیر 1396 میزان 5 تیر 1396 میزان 6 تیر 1396 میزان 7 تیر 1396 میزان 8 تیر 1396 میزان 9 تیر 1396 میزان 10 تیر 1396 میزان 11 تیر 1396 میزان 12 تیر 1396 میزان 13 تیر 1396 میزان 14 تیر 1396 میزان 15 تیر 1396 میزان 16 تیر 1396 میزان 17 تیر 1396 میزان 18 تیر 1396 میزان 19 تیر 1396 میزان 20 تیر 1396 میزان 21 تیر 1396 میزان 22 تیر 1396 میزان 23 تیر 1396 میزان 24 تیر 1396 میزان 25 تیر 1396 میزان 26 تیر 1396 میزان 27 تیر 1396 میزان 28 تیر 1396 میزان 29 تیر 1396 میزان 30 تیر 1396 میزان 31 تیر 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- یک مقام مسئول نام 5خودرویی که بیشتر سرقت می شوند را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی پنتاگون از کشته شدن هشتمین نظامی آمریکا در افغانستان از آغاز سال جاری میلادی تا کنون خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- سناتور پاکستانی و عضو حزب حاکم در برنامه تلویزیونی گفت: با توجه به روند پیشرفت پرونده فساد اقتصادی نواز شریف ، احتمال سقوط دولت کنونی وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- بسیاری از اوقات ورزشکاران به دلیل این که امکان دویدن در فضای باز را ندارند بر روی تردمیل می دوند. دویدن بر روی تردمیل به نظر ساده تر می آید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- نماینده دائم افغانستان در سازمان ملل ضمن متهم کردن پاکستان به حمایت از تروریسم اعلام کرد: طالبان حاضر به صلح نیست، بنابراین باید به عنوان گروهی تروریستی شناخته شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان یزد از توقیف دو دستگاه کامیون و کشف 263 راس دام فاقد مجوز دامپزشکی به ارزش دو میلیارد و 100 میلیون ریال خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: طبق منویات رهبر معظم انقلاب، قوه قضائیه باید در امور مهمی که دغدغه بسیاری از مردم جامعه است حضور پررنگی داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- بانک مرکزی پاکستان اعلام کرد با دقت تغییر نظام سرمایه گذاری و مراودات بانکی با سایر کشورها زیر نظر گرفته شده و به دنبال استحکام اقتصادی در کشور هستیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- شرکت کنندگان در نشست پروژه خط لوله گاز تاپی که روز پنج شنبه با حضور مقامات چهار کشور در کابل برگزار شد از افغانستان به عنوان نقطه وصل کشورهای آسیای مرکزی یاد کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- غذا را بو نکشید تا لاغر شوید، شایعات استخری در تابستان، فواید دویدن ملایم در روز و ... را در بسته سلامت امروز بخوانید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- شرکت هواپیمایی قطر هم به 2 دو شرکت هواپیمایی دیگر خلیج فارس پیوسته است که از ممنوعیت ورود تجهیزات الکترونیکی به پروازهای آمریکا معاف شده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، لحظه انفجار خودرو انتحاری تروریست های داعش در نزدیکی نیروهای عراقی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- بازیگر سریال "شب دهم" گفت: صحبت و نقدهایی وجود دارد اما از نظر من هنوز برای نقد یک سریال که قسمت دومش را داده بسیار زود است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- نگاه به خورشیدگرفتگی موجب آسیب های جدی و دائمی به چشم می شود. به گفته یک پروفسور بازنشسته اپتومتری دانشگاه واترلو اونتاریو، این نوع آسیب ها ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- صدای آمریکا نوشت: افغانستان بزودی شروع به مسدود کردن تمام فعالیتها و سایتهای مرتبط با گروه افراطی و تروریستی خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین صادقی گفت: شرط اصلی خصوصی بودن یک امر، پنهان بودن آن است و به طور مثال به فضایی خصوصی می گویند که کسی آن را به طور طبیعی و عادی نبیند و بر همین اساس فضای پیدای ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- اینترنت خیلی جا ها به ما اجازه می دهد که موثرتر عمل کرده و برای انجام کارهای روزانه مان وقت کم تری صرف کنیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- اندی پالمر مدیرعامل شرکت خودروسازی لوکس آستون مارتین از برنامه خود برای تنبیه دلالان محصول جدید این شرکت خبر داد!
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس انجمن علمی گیاهان دارویی گفت: ریختن آب، روی سر مانع گرمازدگی نمی شود بلکه سبب سردرد افراد هم می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- فواید جسمی و فیزیکی دویدن کاملا واضح است، اما دویدن ملایم روزانه برای سلامت روح و روان نیز مفید است. کافیست روزانه چند دقیقه بدوید تا مغزتان از فواید این ورزش فیزیکی استفاده کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- ضرغامی گفت: مملکت ما گرفتار برخی استادهایی است که هیچ هنری ندارند جز آنکه سال هاست به آنان استاد خطاب می کنند و صرفاً تشریف دارند!
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- محققان دانشگاه برکلی کالیفرنیا دریافتند که بوی مواد غذایی مصرفی، تاثیر مهمی بر چگونگی تعامل بدن با کالری آن دارد و بو کردن غذا موجب چاقی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۰۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- فواد معصوم گفت:ما در وضعیت و شرایطی نیستیم که بخواهیم با هیچ طرفی دشمنی کنیم. ما به دنبال برقراری روابط متعادل با همه هستیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- خبر کشته شدن یکی دیگر از نیروهای امنیتی عربستان اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- آمریکا که روز چهارشنبه تحریم های جدیدی را علیه کره شمالی خواستار شد این پیش نویس را برای ارائه به 15 کشور عضو شورای امنیت سازمان ملل منتشر کرده بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- فرماندهان ارتش عراق می گویند اعضای خانواده های گروه تروریستی داعش وارد عرصه جنگ مربوط به موصل شده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- جنگنده بمب افکن های عربستان روز پنجشنبه بخش هایی از تعز یمن را بمباران کردند که بر اثر این حملات دستکم هشت غیر نظامی کشته و شماری نیز زخمی شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری فرانسه در آستانه نشست 20 قدرت اقتصادی جهان موسوم به گروه 20 تصویری از مقایسه توانمندی های دو کشور آمریکا و روسیه را در عرصه های مختلف منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- دولت رانت خوار (رانتیر) و یا تحصیل دار به دولت هایی گفته می شود که از منابع مستقل مالی به جز مالیات از جامعه برخودار هستند و بنابراین با استقلال بیشتری می توانند سیاست ها و درخواست ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- لاریجانی تاکید دارد که مجلس فقط از کابینه ای که به فکر خدمت به مردم باشد، حمایت می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "ایرلندی" به کارگردانی "مارتین اسکورسیزی" و بازی "رابرت دنیرو" و آل پاچینو" در سکوت خبری به مرحله تولید رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- ارتش سوریه روز پنجشنبه هشت فروند پهپاد متعلق به تروریست ها را در حومه شمال غربی حماه سرنگون کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرطان و زردچوبه چه ارتباطی با یکدیگر می توانند داشته باشند؟ ادویه زردچوبه موسوم به کورکومین علاوه بر خواص فوق العاده دیگر مملو از خواص ضد سرطانی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- در متن زیر به برخی از آیه های قرآن کریم برای آرامش در خانواده و همچنین دعاهایی که در این راستا مورد سفارش قرار گرفته اند، می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- هزینه آنژیوگرافی و هزینه آنژیوپلاستی از جمله سوالات شایع بیماران است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- در غرق شدگی، به دنبال قطع تنفس، بین 4 تا 6 دقیقه می توان زنده ماند. پس در این مدت کوتاه، مراحل زیر را به سرعت و با دقت انجام دهید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید عطر مناسب فصل تابستان مدل زنانه حداقل از قیمت 75 هزار تومان و مردانه حداقل از قیمت 72 هزار تومان به بالا باید هزینه کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- نوجوانی دوران رشد و تکامل است. انتخاب موادغذایی سالم و مغذی و همچنین پیروی از یک رژیم غذایی برای نوجوانان تاثیر قابل توجهی بر رشد آنها می گذارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس انجمن طب فیزیکی، توانبخشی و الکترودیگنوز ایران بیان کرد: به افراد توصیه می شود برای پیشگیری از کمر درد به پهلو یا پشت بخوابند و از قرار گرفتن در یک وضعیت برای مدت طولانی به شدت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های محلی از تیراندازی به سمت چند پلیس در بارسلونای اسپانیا خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- بعثه مقام معظم رهبری اعلام کرد: ممنوعیت مراسم بدرقه زائران حج در فرودگاه های کشور صحت ندارد و در خبرها به اشتباه منعکس شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- پیشگیری و کمک به درمان بزرگی خوش خیم پروستات، کاهش التهاب و درد مفاصل و درمان سرماخوردگی از مهمترین خواص کدو تنبل (Pumpkin) است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان بم از اعتراف قاتل 22 ساله که یکی از شهروندان بمی را در خیابان زینبیه این شهرستان به قتل رسانده بود خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- بوی غذا عاملی برای تحریک اشتهاست و بسیاری از افراد عادت دارند که غذا را بو بکشند، اما محققان بر این باورند که برای جلوگیری از افزایش وزن می توانید غذا را بو نکشید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست کمیته بررسی نقش انگلیس در جنگ عراق به بی بی سی گفت، نخست وزیر وقت انگلیس در سال 2003 درباره جنگ عراق با مردم انگلیس صریح صحبت نکرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- خواص کرفس (Celery) شامل کمک به درمان بیماری های التهابی مفصلی، پیشگیری از تشکیل سنگ کلیه و کیسه صفرا، کمک به درمان اختلات خواب و قاعدگی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- عمر چلیک وزیر اتحادیه اروپا و مذاکره کننده ارشد ترکیه روابط آنکارا با اتحادیه اروپا را منوط به مذاکرات برای عضویت در این اتحادیه خوانده و هر گونه بحث فرعی را غیرقابل قبول دانست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- عرق کردن در باشگاه طبیعی است و بخشی ضروری از هر فعالیت ورزشی بحساب می آید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- عوامل مختلف مانند رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان، رژیم غذایی، زمینه های ژنتیک و گذشت زمان در ایجاد پوسیدگی دندان موثر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- خانم ایدیل اسر مدیر عفو بین الملل ترکیه به همراه 11 نفر دیگر از فعالان حقوق بشری این کشور در هتلی در جزیره بویوک آدای شهر استانبول توسط پلیس دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- محور هراز برای ترانشه برداری و ایمن سازی از شنبه تا چهارشنبه از 6 صبح تا 18 عصر مسدود می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- بوویس جانسون ، وزیر خارجه انگلیس در مصاحبه ای از آنچه به گفته وی نتایج معکوس محاصره قطر توسط عربستان سعودی خوانده شده انتقاد کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- مجمع عمومی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ایران برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته امور بین المللی دوما روسیه تصریح کرد که اگر هدف واقعی آمریکا در سوریه مبارزه با داعش و گروههای تروریستی و نه دولت سوریه باشد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- گروه بندی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2017 مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- سازمان سنجش به منظور دسترسی هرچه سریعتر داوطلبان به سؤالات گروههای آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبانهای خارجی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس دپارتمان داوران تاکید دارد تمامی فاکتور ها و معیارهایی که برای انتخاب بهترین ها بوده است، در این دوره لحاظ شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- اختتامیه دومین جشنواره هنری و همایش بین المللی حقوق بشر آمریکایی، چهارشنبه 14 تیرماه طی دو بخش به صورت زنده از شبکه افق پخش می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: هم اکنون شاهد مصادره بنیاد علوی از سوی آمریکا هستیم و برنامه ریزی کرده اند در آینده تعداد زیادی از کتیبه های ایرانی مربوط به دوران ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- هواپیمای ایرباس 340 ماهان ایر پس از فرود در فرودگاه دوسلدورف آلمان دچار حادثه شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- گزارش کمیسیون انرژی در مورد بحران اخیر بروز ریزگردها، قطعی آب، برق و مخابرات در استان خوزستان در دستور کار جلسات علنی هفته آینده مجلس قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران با رئیس فدراسیون جهانی این رشته ملاقات کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- در پی ناکامی در سرقت از طلافروشی خیابان رهبر، یک سارق دستگیر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۶:۰۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- بر اساس آخرین نقشه گرافیکی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، راه های مواصلاتی استان مازندران در اکثر مقاطع شاهد حرکت روان خودروها به دور از ترافیک است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- استندآپ کمدی مجید یاسر با موضوع روز آخر خدمت سربازی را در برنامه خندوانه رامبد جوان مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اجازه ندهیم دانشمندان ،متخصصین و منابع انسانی که به زحمت به دست می آیند و تلاشی صورت می گیرد تا اینچنین ساختاری شکل بگیرد و بین 12 تا ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- ارائه خدمات سازمان تأمین اجتماعی در حوزه درمان، بازنشستگی، از کار افتادگی، بازماندگان، بیمه بیکاری و.. ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۵۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- درخواست های آن ها ایجاب می کند که ما آزادی بیان را محدود کنیم، برخی افراد منتقد را تحویل شکنجه گران بدهیم، توان دفاعی خود را کاهش دهیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برای اینکه احزاب بتوانند ارتقاء یابند باید برای حاکمیت اعتماد ایجاد کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال سایپا برای برگزاری دومین اردوی آماده سازی به رامسر می رود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- پارلمان اروپا بر پایه گزارش کمیته بررسی استانداردهای دموکراتیک درباره ترکیه، طرح توقف گفتگوها در خصوص پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا را تصویب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- در دیدار معاون امور بین الملل وزیر دادگستری ایران و همتای چینی وی که در وزارت دادگستری جمهوری اسلامی ایران برگزار شد دکتر عباسی خواستار توسعه و گسترش مبادلات حقوقی و قضایی بین دو کشور ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۲۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- دبیر هیئت دولت گفت: قراردادهای جدید نفتی عصاره تمام دانش و تجربیات مدیریتی جمهوری اسلامی ایران در 38 سال گذشته است و اجماع سازی بین مقامات و متخصصین در حداکثر وقت و با صبر و حوصله ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- نماینده، ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی امروز درقم با آیات عظام مکارم شیرازی و سبحانی دیدار و گفتگو کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- اولین دیدارهای رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- اسطوره تیم فوتبال سمپدوریا از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس تمرین نوبت صبح پنجشنبه را در هوای ابری ورزشگاه دینامو کیف برگزار کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، مجموعه ای از گل های باورنکردی و حیرت آور با کات بیرون پا را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- محمد علیزاده خواننده برگزیده برنامه " سه ستاره" در کنسرت پیش روی خود در شهر تهران، تیتراژ برنامه "ماه عسل" را اجرا می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- ملی پوشان کماندار کشورمان به مرحله فینال راه پیدا کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- نیروهای عراقی در ادامه پیشرویهای خود علیه ترویستهای داعش در موصل امروز پنج شنبه موفق شدند پایگا نظامی بزرگ گروه داعش در موصل را به کننترل خود درآورند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- دونالد ترامپ در نشست خبری با همتای لهستانی خود به سؤال خبرنگاران در خصوص موضوعات مختلف درباره کره شمالی، روسیه و اوضاع سوریه پاسخ داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- شاکرمی گفت: پیشگیری از وقوع جرم فرا قوه ای، فرا سازمانی و فرا بخشی است و علاوه بر سه قوه باید مردم نیز به این حوزه نیز ورود پیدا کنند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- نماینده، ولی فقیه درامور حج و زیارت تعامل همه دستگاههای دست اندرکار در حوزه حج را برای فراهم کردن زمینه آرامش هرچه بیشترحجاج ضروری خواند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی اورژانس تهران گفت:اورژانس هوایی تهران در پی حوادث امروز،1 نفر را به بیمارستان بعثت و 4 نفر را به بیمارستان هفت تیر منتقل کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم های نهم تا سیزدهم رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا مشخص شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- صنعت خودرو جهان تاکنون چالش های زیادی را پشت سر گذاشته است، از موج فراخوان ها به دلیل نقص فنی گرفته تا پرونده تقلب در اعلام میزان آلایندگی خودروها و حالا هم بحران افت فروش ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه باید بستری فراهم شود تا هر نخبه ای در حوزه تخصصی خود به کار گرفته شود تأکید کرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- به تازگی کیف پول هوشمندی ساخته شده که نه تنها می تواند موبایل را شارژ کند و به وای فای متصل شود، بلکه در صورت دزدیده شدن کیف، از دزد عکس بگیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- تمرین توبت صبح تیم فوتبال تراکتورسازی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس آخرین نقشه گرافیکی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در اکثر محدوده های استان تهران عبور و مرور به صورت عادی ادامه دارد و تنها در برخی از مقاطع آزادراه تهران-کرج راهبندان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- عبدالمجیب خلوتگر، رئیس نهاد نی در رابطه با قانون جزایی افغانستان مربوط به تخلفات اینترنتی، گفت: در این قانون، ماده های تعریف نشده وجود دارد که آزادی بیان را محدود می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- گفتگوی صمیمی رامبد جوان با سینا شعبانخانی خواننده ی تیتراژ پایانی برنامه ماه عسل را در برنامه خندوانه مشاهده می کنید.
  • ۱