سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۰:۳۰Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 22 مرداد 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 مرداد 1396 میزان 2 مرداد 1396 میزان 3 مرداد 1396 میزان 4 مرداد 1396 میزان 5 مرداد 1396 میزان 6 مرداد 1396 میزان 7 مرداد 1396 میزان 8 مرداد 1396 میزان 9 مرداد 1396 میزان 10 مرداد 1396 میزان 11 مرداد 1396 میزان 12 مرداد 1396 میزان 13 مرداد 1396 میزان 14 مرداد 1396 میزان 15 مرداد 1396 میزان 16 مرداد 1396 میزان 17 مرداد 1396 میزان 18 مرداد 1396 میزان 19 مرداد 1396 میزان 20 مرداد 1396 میزان 21 مرداد 1396 میزان 22 مرداد 1396 میزان 23 مرداد 1396 میزان 24 مرداد 1396 میزان 25 مرداد 1396 میزان 26 مرداد 1396 میزان 27 مرداد 1396 میزان 28 مرداد 1396 میزان 29 مرداد 1396 میزان 30 مرداد 1396 میزان 31 مرداد 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- بررسی آمار واردات در چهارماهه نخست سال جاری نشان می دهد رنو همچنان پیشتاز بازار خودروهای وارداتی است و توانسته رقبای کره ای خود را پشت سر بگذارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- شرکت گمرک ایران شرایطی فراهم کرده است تا علاوه بر ارائه خدمات 24 ساعته بتواند خدمات کلیدی از جمله امکان تشخیص موبایل اصل از تقلبی و تشخیص کالاهای اصلی را به مشتریان عرضه کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- قطع آب در منطقه محروم دیشموکی ها، صادرات میلیاردی فرش زنجان، اغاز فعالیت واحدهای نیمه تعطیل ایلام، اغاز فعالیت کتاب گالری شیراز، الودگی و کمبود آب در پاکدشت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۱    
خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت افغانستان از اجرای واکسیناسیون مقابله با بیماری فلج اطفال در افغانستان خبر داد و گفت که امسال حدود 9٫9 میلیون کودک واکسینه خواهند شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۱۱    
خبرگزاری میزان- رمضانی بونش در یادداشتی برای فارس نوشت: داعش پس از شکست در موصل تلاش می کند از دشمنی علیه منافع شیعیان به عنوان ابزاری برای اتحاد جریان های مختلف خود در افغانستان بهره گیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- بانک مرکزی افغانستان اعلام کرده است که کمتر از 10 روز دیگر زمان برای تعویض بانک اسکناس های نامناسب باقی مانده و این اسکناس ها با شروع ماه سنبله(شهریور) دیگر قابل استفاده نیستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- سنگ های گران قیمت مربوط به وزارت معادن و نفت که پس از جنگ های گذشته در افغانستان در یکی از اتاق های ارگ نگهداری می شد، کشف و شناسایی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری رشد افغانستان نوشت: حزب اسلامی به رهبری گلبدین حکمتیار گفته است که در جنگ با طالبان از داعش حمایت می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۸:۲۶    
خبرگزاری میزان- کلید هضم و جذب ویتامین ها و مواد معدنی، دفع سموم، محافظت از بافت ها، مفاصل، نخاع و تنظیم حرارت بدن از طریق تعریق، و در نهایت هر گونه عملکرد بدن، آب است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- اگر مشکل کم خونی، فشار خون بالا، التهابات پوستی، کج خلقی و زودرنجی و افسردگی در خودتان حس می کنید، انبه مصرف کنید؛ خدا را چه دیدید، شاید کارگر افتاد و تن نازتان نیازمند طبیبان نشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375/3/1 و اصلاحات بعدی را برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از کشف 64 قطعه پرنده کمیاب قاچاق و دستگیری یک قاچاقچی در این رابطه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- نواز شریف در تجمع هوادارانش اعلام کرد: تاکنون دلیل ردصلاحیت شدنم را متوجه نشدم! اصلاً چه کسی صلاحیت افرادی را که مرا ردصلاحیت کرده اند تأیید کرده است؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- قائم مقام وزیر در امور تجارت و ریاست کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: که واردات خودرو در 6 ماه آتی می تواند منجر به کاهش قیمت ها شود زیرا عرضه نسبت به دورۀ مشابه سال گذشته 30 درصد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- نمایندگان جوجیتسو کشورمان موفق به کسب 20 مدال طلا، نقره و برنز در رقابت های قهرمانی آسیا شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک سناتور ارشد روسیه تصویت جزئیات طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا در مجلس شورای اسلامی ایران را پاسخی منطقی به تحریم های آمریکا علیه ایران، روسیه و کره شمالی دانست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- اگر شما هم در استفاده از این شارژر نگران باتری گوشی و یا باتری ماشین خود هستید این مطلب می تواند پاسخی برای این سوال شما باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۱    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور افغانستان دیروز در حکمی ویس احمد برمک را به عنوان وزیر کشور جدید معرفی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- مسابقات قهرمانی مبارزه با هشت پا به طور مشخص در شهر واشنگتن برگزار و از شبکه های تلویزیونی پخش می شد و طرفداران بسیاری داشت. مسابقه انفرادی و یا تیمی بود و برنده کسی بود که بتواند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس آگاهی استان قم از کشف یراق آلات قاچاق به ارزش سه میلیارد و 100 میلیون ریال از یک دستگاه کامیون کشنده در استان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: تبعیت از تعالیم دینی واعتقادی و ارتباط با خدا، جامعه را به سمت جامعه ای بهنجار و عاری از جرم و خطا سوق می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی تکواندو مردان کشورمان با کسب 4 مدال طلا، یک نقره، چهار برنز و 35 امتیاز برسکوی قهرمانی نخستین دوره مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" آسیا (G2) ایستاد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- نوجوان هندی به علت ابتلا به یک بیماری نادر، دچار آسیب عجیبی در دستانش شده که وی را از رفتن به مدرسه و بازی با دوستانش محروم کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۳۶    
خبرگزاری میزان- محیط بان جوان بابلی که جهت انجام وظیفه و کنترل حوزه استحفاظی در ماموریت کوهستان بسر میبرد، صبح روز یکشنبه 22 مرداد ماه دچار ایست قلبی شد و درگذشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- شب شعر طنز در حلقه رندان با حضور طنزپردازان مطرح کشور و شهرستان بیجار پنج شنبه 26 مرداد 1396 در تیمچه حاج شهباز شهرستان بیجار برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی گیلانغرب گفت: عاملان آتش سوزی 200 هکتار از اراضی ملی شهرستان دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۲۱    
خبرگزاری میزان- استاندار لرستان گفت: پنج میلیارد دلار معادل 190 هزار میلیارد ریال در دولت دوازدهم در لرستان سرمایه گذاری می شود که چهار میلیارد دلار از این اعتبار از طریق صندوق توسعه ملی به سرمایه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس ارشد در امور افغانستان و جنوب آسیا اعلام کرد که آمریکا در استراتژی خود تاکید بیش از اندازه ای بر گزینه نظامی دارد در حالی که خطر سقوط حکومت افغانستان به دلیل اختلافات ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر حج عربستان گفت: برای کمک به زائران ایرانی آماده ارائه هرگونه خدمات هستیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- برخی رانندگان با رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی، مخل آسایش خاطر دیگر رانندگان می شوند و توجهی به آن ها ندارند اما شاید بتوان برخی از این رانندگان را به خود آورد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- شهید محسن حججی یله مردی که جهان را بهت زده کرده است؛ یکی از آنان که تاریخ بشریت را برای همیشه تحت تأثیر خود قرار می دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- مقامات وزارت مهاجرین افغانستان اعلام کردند که آلمان به دلیل وضعیت بد امنیتی این کشور، روند اخراج اجباری مهاجرین افغانستانی را متوقف کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- حسین شریعتمداری از جزئیات تماس تلفنی دیروز با آیت الله جنتی که درباره شهید محسن حججی صحبت می کردند، گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- تا پایان فرصت پنج روزه ای که سازمان سنجش به داوطلبان مجاز آزمون سراسری 96 داده است، تنها یک روز باقی است، روز هایی پر از استرس و نگرانی هم برای داوطلبان و هم خانواده هایشان.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۰۱    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته حقوق بشر قطر گفت که این کمیته شاهد عقب نشینی هایی از سوی عربستان در تصمیمات خود بوده اما این عقب نشینی ها برای حل بحران جاری کافی نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- به گفته منابع محلی شورشیان با حمله به روستای امروا واقع در بیست کیلومتری مایدوگوری و آتش زدن خانه ها، 4 نفر را کشتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- پوشکار کارکی سخنگوی پلیس نپال درباره این موضوع گفت پس از 3 روز بارش باران شدید در دست کم 9 منطقه جنوبی نپال، در حالیکه ده ها نفر مفقود شده اند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- مون چونگ این گفت: هیچ موضع گیری مشخصی وجود ندارد و این ما را بسیار سردرگم کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- از قطب جنوب پوشیده از یخ به عنوان یکی از سخت ترین مناطق زیستی در کره زمین نام برده می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان که عصر امروز با حضور در خانه هنرمندان از نمایشگاه عکس حسن شیروانی عکاس خبرگزاری میزان با عنوان موصل از جنگ تا زندگی دیدن و آن را افتتاح کرده بود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- گوگل پس از گذراندن چهار پیش نمایش از اندروید جدید قصد دارد تا چند روز دیگر نسخه رسمی آن را منتشر کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- روسیه ادعای روزنامه آلمانی ولت آم زونتاگ مبنی بر ارسال جنگ افزار سنگین و اجزای آن از ایران به روسیه برای ارسال به سوریه را تکذیب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- اولین کتابچه قانون فوتبال در ایران در سال 1301 تالیف و به چاپ رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدافع سابق تیم فوتبال منچستریونایتد پست عجیبی در اینستاگرام خود منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- اکثر شرکت های خودروسازی دنیا به سمت ارائۀ تجهیزات ویژه در جهت افزایش ایمنی خودروها پرداخته و سازندگان آنها تلاش کرده اند، بیشترین امکانات ممکن را با بالاترین کیفیت در آنها قرار دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک تراشه رایانه ای فضایی، سیگنال هایی را از مدار زمین و از فاصله 400 مایلی به اپراتورهای زمینی ارسال کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: با این هزینه های بالای بخش کشاورزی که قیمت تمام شده نهایی محصولات بالا بوده نمی توان با کشورهای دنیا رقابت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- نتایج یک بررسی جدید تایید می کند که انسان ها می توانند در حین خواب از طریق استفاده از گوشی و شنیدن برخی مطالب آنها را فرابگیرند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- بودجه به معنیکیف یاساک خزانه دار بوده است که دریافت ها و وجوه دولتی را در آن قرار می دادند وهزینه های دولتی از وجوه داخل آن کیف یا ساک پرداخت می کردند
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- گروه بهمن در نمایشگاه خودرو مشهد، با معرفی امکانات جدید مزدا3، از قصد خود برای عرضه این خودرو با سطح جدیدی از آپشن ها خبر داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم نفر بر زرهی و توپخانه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسابقات جهانی 2017 روسیه سوم شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- روح انسان ها پس از مرگ از بدن جدا می شود اما این جسم انسان است که در این دنیا می ماند و بسته به رسم هر کشور یا تجزیه می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- نیسان جوک، یک کراس اوور کوچک از محصولات شرکت نیسان است که با ظاهر خاصی که به خود گرفته، تعجب همگان را به خود جلب کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۱:۴۶    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "اوقات خوش" به کارگردانی مشترک "بنی و جاش سفدی" 11 آگوست 2017 اکران بین المللی خود را از سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- هر سال فیلم های سینمایی زیادی در هالیوود و نقاط مختلف جهان ساخته می شود که بسته به ژانرهای مختلف آن، کاراکترهای فیلم کارهایی را انجام می دهند که در جامعه یک باور را به وجود می آورند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- سازمان فضایی ناسا اعلام کرد: فضاپیمای نیوهورازینز بعد از پنج ماه خواب فضایی، ماه آینده به مرموزترین منطقه منظومه شمسی موسوم به منطقه سوم وارد خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- روز شنبه هفته جاری صدها تن از هواداران نژادپرستی و حامیان گفتمان برتری نژاد سفید در آمریکا در تجمع بزرگی به خیابان های شهر شارلوتسویل آمدند و به ضرب و شتم مخالفان خود پرداختند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- پلیس انگلیس از بازداشت 40 تن از مظنونین به عضویت در گروه های نئو نازی و به اتهام تلاش برای انجام عملیات تروریستی علیه مسلمانان در این کشور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۱:۰۱    
خبرگزاری میزان- باشگاه سیاه جامگان با انتشار بیانیه ای در خصوص نقل و انتقالات خود توضیحاتی را ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیمی از منجمان آلمان و جمهوری چک با حضور محققان ایرانی موفق شدند میزان جاذبه یکی از عظیم ترین سیاه چاله های کهکشان راه شیری را محاسبه کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- در متن زیر به سوره مبارکه انعام به عنوان سوره ای جهت بهبود بیماری می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهارات تحریک آمیز و مداخله جویانه دونالد ترامپ ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- مسافر پرواز فلای دبی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از مرگ نجات یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور و حاکم نظامی اسبق پاکستان در کتاب خود به نام In the Line of Fire نوشت: اسلام آباد برای کره شمالی دانش و تجهیزات مربوط به ساخت بمب هسته ای را فراهم کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید در اظهاراتی اعلام کرد: رئیس جمهور نماینده نظام سیاسی نیست؛ لذا به هرترتیب آن ها در تلاشند او را از کاخ سفید بیرون بیاندازند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- برای خرید مودم همراه 3G و 4G حداقل باید از مبلغ 140 هزار تومان به بالا هزینه کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، گفت: بحث مسکن مهر تقریبا تمام شده است و 90 هزار واحد آن باقی مانده است که عمده آن ها در پرند، پردیس و برخی کلان شهرها وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: رابطه من و کرار جاسم همانند 2 برادر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که اسرائیل برای فشار به لبنان و حزب الله و همپیمانان آن به دولت ترامپ رجوع می کند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که برنامه وزرای پیشنهادی اطلاعات، کشور و دفاع در کمیسیون بررسی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز غیبت در تمرینات این تیم حاضر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- سخگوی شورای نگهبان پس از افتتاح نمایشگاه عکس موصل؛ از جنگ تا زندگی گفت: خوشبختانه هنرمندان عکاس ما توانسته اند با به تصویر کشیدن واقعیات فضا را برای کسانی که در خط مقدم جنگ در عراق ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری رویترز از کشته و زخمی شدن 7 نظامی آمریکا در درگیری های شمال عراق خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسامی بازیکنش برای بازی مقابل بارسلونا را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای نگهبان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس موصل؛ از جنگ تا زندگی گفت: برگزاری این گونه نمایشگاه ها می تواند تصویر روشنی از واقعیت ها و مقاومت برای یکایک ما باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جاسوس های موساد که در جلسه ای برای ارائه ارزیابی های امنیتی به اعضای کابینه صحبت می کرد در ادامه ادعاهای خود گفت: ایرانی های قصد دارند از طریق نیروهای خود در سوریه، لبنان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی والیبال چین گفت:در حال حاضر در رده بیستم جهان قرار داریم اما هدف ما این است که به جمع 10 تیم برتر والیبال دنیا برسیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل قزاقستان به مسابقات جهانی والیبال صعود کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- ترامپ: آمریکا برای هر گامی علیه کره شمالی آمادگی دارد، 3.5 میلیون شهروند کره شمالی برای جنگیدن با آمریکا اعلام آمادگی کردند و روسیه و جمهوری آذربایجان همکاری های فنی - نظامی را توسعه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه استقلال اطلاعیه ای را در خصوص توهین یکی از پیشکسوتان پرسپولیس به سرمربی و دروازه بان این تیم منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- پدر شهید "محسن حججی" با بیان اینکه شهادت محسن ثابت کرد می توان در هرزمانی شاهد عاشورا بود، گفت: پسرم برای سوریه رفتن نذر کرده بود پای پدر و مادرش را ببوسد تا رضایت ما را جلب کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از کوی سازمانی زینبیه مرکز آموزشی شهدای وظیفه نیروی زمینی بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- گربه ایی که وارد قسمت کمک فنر یک پژو پارس شده بود با تلاش ماموران آتش نشانی به سلامت خارج شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن ملی پوش عراقی پرسپولیس، امروز یکشنبه وارد تهران شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- ماهی قرمزها در آب های سرد و کم اکسیژن به طرز اعجاب انگیزی خود را زنده نگه می دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- تخته دیجیتال دستگاه کنترل دستگاه تنفسی توسط جوانان ایرانی اختراع شده که در زمان وقوع حریق های بزرگ و حوادثی که در آن گاز های سمی وجود دارد، بسیار کاراست ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۷:۴۱    
خبرگزاری میزان- هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پدیده به تیم سیاه جامگان ملحق شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- واقعیت های جالبی در مورد ساخت و فرو ریختن دیوار برلین وجود دارد از جمله آن که این دیوار به خاطر یک اشتباه فرو ریخت!
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- مواردی همچون عدم تناسب حق بیمه با ریسک های ناشی از الگوی رفتاری دارندگان وسایل نقلیه و به اصطلاح نبود عدالت در نظام تعیین و اخذ حق بیمه شخص ثالث و یا بیمه نبودن بخش قابل توجهی از ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جاسوس های موساد که در جلسه ای برای ارائه ارزیابی های امنیتی به اعضای کابینه صحبت می کرد در ادامه ادعاهای خود گفت: ایرانی های قصد دارند از طریق نیروهای خود در سوریه، لبنان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- شرکت "اپل" 23 دانگل متفاوت ساخته است که خرید همه آن ها هزینه جالب توجهی در بر دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- ابوعزرائیل مرد تنومند و اسطوره نیرو های ضد داعش در صفحه اینستاگرام خود از شهادت شهید حججی نوشت و فضای اسارت وی را توصیف کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ اعلام کرد: تمامی رقابت های لیگ برتر و دسته اول در این هفته با ادای احترام به شهید حججی برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- هر روزه در سرتاسر دنیا، خبرهای جدیدی از مسائل ماورایی و عجیب و غریب به گوش می رسد، بعضی از این خبرها شایعه ای بیش نیستند اما بعضی از آن ها هم علیرغم اینکه بسیار غیر واقعی به نظر می ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- تأثیر آب و هوا بر شکل و اندازه بینی در هر شکلی که باشد از اجزای اصلی صورت و شاخصه اصلی آن به شمار می رود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- شرکت مرسدس بنز برای برگزاری رقابت های فوتبال آمریکایی سال 2019 استادیومی فوق مدرن با سقف متحرک طراحی و احداث کرد.