جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 15 دی 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 دی 1396 میزان 2 دی 1396 میزان 3 دی 1396 میزان 4 دی 1396 میزان 5 دی 1396 میزان 6 دی 1396 میزان 7 دی 1396 میزان 8 دی 1396 میزان 9 دی 1396 میزان 10 دی 1396 میزان 11 دی 1396 میزان 12 دی 1396 میزان 13 دی 1396 میزان 14 دی 1396 میزان 15 دی 1396 میزان 16 دی 1396 میزان 17 دی 1396 میزان 18 دی 1396 میزان 19 دی 1396 میزان 20 دی 1396 میزان 21 دی 1396 میزان 22 دی 1396 میزان 23 دی 1396 میزان 24 دی 1396 میزان 25 دی 1396 میزان 26 دی 1396 میزان 27 دی 1396 میزان 28 دی 1396 میزان 29 دی 1396 میزان 30 دی 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- شاید به دفعات شنیده یا خوانده باشید که روغن موتور را در هر 5000 تا 10 هزار کیلومتر یا بیشتر باید تعویض کرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون امور بین الملل شورای فدراسیون روسیه (مجلس سنا) گفت: سازمان ملل باید حمایت آمریکا از ناآرامی ها در ایران را محکوم کند چرا که زمان آن رسیده است تا تحریک کننده جهانی ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- مقامات آمریکا اعلام کردند که کمک امنیتی این کشور به پاکستان را به حالت تعلیق در می آورند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس محیط زیست شهر تهران گفت: تهرانی ها به اندازه کشور 40 میلیون نفری لهستان بنزین مصرف می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش گفت: برای تعطیلات یک ماهه مدارس در فصل زمستان باید مصوبه مجلس مبنی بر شروع و پایان سال تحصیلی تغییر کند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- مسلمانان برای حضرت عیسی و مادر او حضرت مریم احترام بسیاری قائلند و حضرت مریم از جهات بسیاری الگو و الهام بخش مسلمانان است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- دوش گرفتن در صبح بهتر است یا شب؟ این سوال ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد. برخی از افراد بر این باورند که یک استحمام صبحگاهی می تواند آن ها را بیدار کند و روز را با انرژی بیشتری ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کلینیک مردان مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری پژوهشگاه ابن سینا گفت:هرعامل تشدید کننده گرما مانند استفاده مکرر ازسونا، جکوزی مردان را در معرض ناباروری قرار می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- آغاز بارش برف و باران در کشور، جزییات طرح ترافیک جدید برای سال 97، پایان تلخ برای مرد خاص فوتبال و ... را در بسته اخبار برگزیده میزان بخوانید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون والی کنر در شرق افغانستان که در پاکستان گروگان گرفته شده بود، پس از سه ماه آزاد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- از گره کور حاشیه نشینی در شیراز تا اجرای آیین گل گلینو برای طلب باران در گناوه، گنج پنهان در بنا های تاریخی کرمانشاه و ... را در بسته خبری در استان ها چه خبر میزان بخوانید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- در روزهای اخیر بانک ملی نیز به لیست ارائه دهنده تهسیلات مسکن اضافه شد که در این میان نحوه پرداخت وام در مدت زمان سپرده گذاری، سود و قیمت خرید اوراق با بانک مسکن متفاوت است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- هند در تلاش برای مقابله با رشد فزاینده قابلیت های فضایی چین قصد دارد با همکاری ژاپن یک ماموریت اکتشافی در کره ماه انجام دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۰    
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۰    
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: زن 22 ساله مشهدی در پی استنشاق گاز مونواکسید کربن جان خود را از دست داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- سازمان امنیت فدرال روسیه اعلام کرد: تروریست ها شروع به استفاده گسترده از شبکه مجازی تلفن همراه زلو (Zello) کرده اند و بتدریج این شبکه در ساختار ارتباطات تروریست ها ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- نیرو های امنیتی ترکیه روز جمعه از دستگیری دو عضو گروه وهابی صهیونیستی داعش در حین تلاش برای ورود از خاک سوریه به جنوب ترکیه، خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- خبرنگار تایمز اسرائیل ارتباط و جاسوسی روح الله زم و آمدنیوز با موساد را فاش کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۳:۵۰    
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- اتحادیه صنفی تشکیل شده از افرادی خوشنام از هر صنف ( گاها چند صنف مرتبط دارای یک اتحادیه بوده و افرادی منتخب از آن صنف ها) از حقوق صنفی آن رسته مشاغل حمایت می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- کارشناس علوم قرآنی گفت: در آیه 55 سوره مائده و معروف به آیه ولایت آمده است "إِنَّمَا وَلِیُّکُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِینَ آمَنُواْ الَّذِینَ یُقِیمُونَ الصَّلاَةَ وَیُؤْتُونَ ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- آیین اختتامیه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار امروز جمعه 15 دی از ساعت 18 توسط فرزند شهید مدافع حرم، داد الله امیری در فرهنگسرای بهمن واقع در میدان بهمن برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- متخصص تغذیه درباره عوارض مصرف شیر در افرادی که به آن حساسیت دارند توضیحاتی ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- هافبک اورتون به طور رسمی به تیم فوتبال چلسی ملحق شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- آیا مصرف عسل در دوران بارداری مضر هست یا خیر؟ آیا منجر به سقط می شود؟
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اسبق سازمان صدا و سیما با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی اش از کنترل و مدیریت نیروی انتظامی در مدیریت ناآرامی های اخیر تقدیر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک سایت اندونزیایی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را به عنوان برترین سرمربی سال 2017 انتخاب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرهنگ و هنر در هفته گذشته شاهد اتفاقات، حاشیه ها و اخبار متفاوت و متنوعی بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به اعلام اسامی فیلم های بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- برخی رسانه ها از قبیل آی 24 رژیم صهیونیستی به نقل از منابع دیپلماتیک خبر دادند که روسیه خواستار برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل پشت در های بسته شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان با بیان اینکه تجمعات سراسری مردم در اعتراض به آشوبگران، ماهیت خودجوش داشت، گفت: همان طور که در 9 دی 88 ملت ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- چهار بازیکن ملی پوش با اجازه تیم باشگاهی خود در تمرین ریکاوری تیم ملی فوتبال شرکت کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- پائولو کوئلیو نویسنده بزرگ برزیلی در واکنش به حمایت رضا ربع پهلوی از آشوبگران در ایران به او گفت: خفه شو! ساواک مرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی فرانسوی توپچی های لندن سه جلسه از نشستن روی نیمکت تیمش محروم شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکن استقلال یک نفر را لگد می کند، مهره و ستون فقرات او را می شکند، اما کاری ندارند، من دست طرف را می گیرم، یک جلسه محرومم می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- گروه تروریستی داعش از اغتشاشات در برخی شهرهای ایران حمایت کرد تا محمد جواد ظریف در اکانت توئیتر خود در مورد حمایت عربستان و داعش از اغتشاشات ایران بنویسد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدافع با تجربه تیم نفت تهران گفت:پرسپولیس بهترین تیم لیگ برتر است و توانستیم یک امتیاز باارزش از آنها بگیریم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی تماشاگر در استادیوم حضور نداشته باشد، بازی واقعاً لذت ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- سبزیجات یکی از فسادپذیرترین محصولات کشاورزی است. این محصول در مزرعه ممکن است با مدفوع حیوانات و یا جریان فاضلاب ها و غیره آغشته شود، لذا به سادگی می تواند انگل پذیر باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- گروه تروریستی داعش از اغتشاشات در برخی شهرهای ایران حمایت کرد تا محمد جواد ظریف در اکانت توئیتر خود در مورد حمایت عربستان و داعش از اغتشاشات ایران بنویسد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخورد با منشا و احمدزاده ارزش از دست دادن دو امتیاز را داشت چون آنها اگر بودند باید جزء 11 نفر اصلی قرار می گرفتند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: من نوع و روش بازی و بازیکنان پرسپولیس را به خوبی می شناختم، اما شاید آنها این شناخت را از ما نداشتند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: روز به روز شرایط مان بهتر می شود و امیدوارم هفته آینده سه امتیاز بازی با تراکتورسازی را بگیریم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: اگر امروز اخباری هم بود، حامد فلاح زاده را بازی می دادم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:با توجه به بضاعت تیمی خودمان به طور کلی نمی توان بیشتر از این به این بازیکنان سخت گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی درگذشت عباسعلی نورا نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست باشگاه پرسپولیس مدعی شد، مهدی طارمی سفت و سخت به دنبال جدایی از این تیم است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا با ارسال نامه ای خطاب به مدیران رسانه های گروهی اسپانیا ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- بیدمشک گیاهی با معطر با خواص درمانی متفاوت که به برخی از مهم ترین این خواص اشاره می کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- یکی از نکاتی که شاید خیلی به آن دقت نداشته باشید گرم کردن بیش از اندازه مو است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: به آجورلو هم گفتم که اگر با هم هستیم، باید تا پایان آن را ادامه بدهیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- تا چه حد درمورد تاثیر گروه خونی در زندگی فردی اطلاع دارید؟ همان طورکه همه ما می دانیم، تمرینات ورزشی باید براساس سطح تناسب اندام شخص باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال سایپا موفق شد میهمان خود استقلال خوزستان را شکست دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بر این باور است حق این تیم در تقابل با استقلال بیشتر از کسب یک امتیاز بود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- به سنت هر ساله فوربز به معرفی پر درآمدترین چهره های هالیوود در سالی که گذشت پرداخت.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: به اندازه تمام سال های مربیگری ام امروز داد زدم و خدا را شکر که پیروز شدیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی گفت: هواداران تراکتورسازی نباید به عالیشاه بی احترامی کنند، چون او واقعاً مصدوم بود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: باید از بازیکنانم تشکر کنم که سنگ تمام گذاشتند. تمام تیم ما خوب بود، اما امروز محمدرضا مهدوی و محمد غلامی خیلی زحمت کشیدند ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: نیمه اول بدون چون و چرا متعلق به تیم ما و نیمه دوم بدون چون و چرا به سپیدرود متعلق بود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم پیکان گفت: تیم ما خوب بازی می کند و در لحظاتی اشتباهاتی می کنیم که تیم توان جبرن آن را ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت:کارت ابزار داور است و نقل و نبات نیست که به همه نشان بدهد! داور باید مدیریت کند، چرا که مدیریت هنر اول او است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران مان را در ورزشگاه ندیدم و متوجه نشدم چرا این اتفاق افتاد!
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و سایپا در نیمه نخست با برتری شاگردان دایی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر پرسپولیس با تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنانی را که تا شعاع 5 متری درگیری حضور داشتند جریمه می کنم! اینجا فوتبال است، چاله میدان که نیست!
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: کسانی که از فعالیت پایگاه های اینترنتی مربوط به اغتشاشگران و معاندین جلوگیری نکردند باید وفق مقررات مجازات شوند والا بابت قصورخود ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- دو تیم گسترش فولاد تبریز و پیکان در هفته هجدهم لیگ برتر مقابل حریفان خود موفق شدند به پیروزی برسند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران مان را در ورزشگاه ندیدم و متوجه نشدم چرا این اتفاق افتاد!
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر پرسپولیس با تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های محلی آمریکا از جان باختن دستکم 6 شهروند این کشور بر اثر کولاک و سرمای شدید در شرق این کشور خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- مسئولان بیمارستان مرکزی غور اعلام کردند که از آغاز سال تاکنون بیش از 4 هزار کودک مبتلا به بیماری سینه پهلو در مرکز درمانی غور به ثبت رسیده است که از این میان 58 تن از آنان جان باخته ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- قیمت نفت برنت امروز به 68 دلار و 5 سنت رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرری با تاکید بر اینکه اجازه ندادیم در شهرری مهره های دشمن و نظام حرکتی کنند ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، خودرو تاشو ژاپنی را مشاهده می کنید که این خودرو از ماه مارس روانه بازار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- با وساطت اعضای شورای حل اختلاف شهرستان آزادشهر اختلافات بین مردم دو روستا پس از گذشت دو هفته نزاع و درگیری با صلح و سازش پایان یافت .
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- نیمه نخست 2 بازی هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال خاتمه یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزارت دادگستری آمریکا تحقیقات جدیدی را درباره هیلاری کلینتون به وسیله مأموران اف بی آی آغاز کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- بازیگر فیلم "رگ خواب" گفت: سینمای ایران بازیگران بزرگ و پتانسیل فراوانی را در اختیار دارد. بازیگرانی که بدون شک این روزها در خانه هایشان تلف می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پدیده در نیمه نخست مقابل میهمان خود صنعت نفت آبادان به برتری رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- در قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، قانونگذار مقرر داشته است رسیدگی به شکایات، تظلمات و اعتراضات مردم نسبت به مأمورین، ادارات و آیین نامه های دولتی، در صورتی که تصمیمات ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۵:۲۰    
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس آخرین تصاویر دوربین های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حرکت خودرو ها در مسیر چالوس به کرج بدون ترافیک و روان است همچنین این جاده از ساعت 16 یک طرفه می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- مطالعه جدید نشان می دهد میزان پایین کافئین در افراد مبتلا به پارکینسون در مقایسه با افراد فاقد این بیماری متداول تر است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- دروازه بان تیم فوتبال استقلال رکورد دروازه بان پرسپولیس را در بسته نگه داشتن دروازه خود را شکست و رکورد دار لیگ برتر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- سازمان لیگ برتر انگلیس 6 نامزد کسب جایزه بهترین مربی ماه دسامبر را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه ترکیه پیش از دیدار با همتای آلمانی خود خواستار شروعی جدید در روابط با آلمان شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- شرکت سایپا به عنوان دومین خودروساز بزرگ کشور، تقریبا 90 درصد سالن افرا را در اختیار خود در آورده است تا به نوعی در کنار دیگر رقیب ملی خود یعنی ایران خودرو ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، گفتگوی صمیمی مهران مدیری با لیلی رشیدی بازیگر خوب تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان در برنامه دورهمی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- انحلال شرکت های سهامی دارای آثار حقوقی و قانونی است که پس از تایید حکم دادگاه، تصفیه و تقسیم اموال، درباره آن ها صورت می گیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- مجموعه جدیدی از عکس های انیمیشن محبوب "پدینگتون 2" توسط کمپانی دیزنی منتشر شد. در این مجموعه با خبر می شویم که خرس شخصیت اول این داستان به زندان خواهد افتاد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- ترکیب پرسپولیس برای بازی با نفت تهران در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- تحقیقات بر روی حیوانات آزمایشگاهی نشان می دهد ژن درمانی دارای پتانسیل ریشه کن کردن HIV در افراد مبتلا به این ویروس است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- اقتصاد در هفته جاری شاهد رویدادهایی همچون ابلاغ تعرفه واردات خودرو، احتمال فعال شدن مجدد کارت سوخت، ورود هواپیماهای جدید به ناوگان هواپیمایی و خبرهای دیگر بود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- رضا حسن زاده و منصور رشیدی، پیشکسوتان باشگاه استقلال در ورزشگاه حضور دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- مراکشی ها با 4 بازیکن در تیم منتخب سال 2017 قاره سیاه بیشترین سهم را در میان کشور های مختلف آفریقایی از آن خود کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- بعد از قیام دو روز اخیر مردم شهرهای مختلف ایران اسلامی در محکومیت آشوب گری ها، امروز نیز مردم سایر شهرهای کشورمان برای پاسخ به آشوب گران و حامیان آنها راهپیمایی باشکوه و خودجوش برگزار ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- دانشمندان دانشگاه هاروارد موفق به ساخت متالنز تک "single metalens " متداول شدند که قابلیت فوکوس بر طیف وسیعی از نور در یک نقطه با وضوح بالا را دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال ابران گفت: باید حتما به فوتبال پایه، فوتبال محلات و مسابقات درون استان توجه ویژه داشته باشیم و با قوت آن را دنبال کنیم.
  • ۱