جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۱۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 12 دی 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 دی 1396 میزان 2 دی 1396 میزان 3 دی 1396 میزان 4 دی 1396 میزان 5 دی 1396 میزان 6 دی 1396 میزان 7 دی 1396 میزان 8 دی 1396 میزان 9 دی 1396 میزان 10 دی 1396 میزان 11 دی 1396 میزان 12 دی 1396 میزان 13 دی 1396 میزان 14 دی 1396 میزان 15 دی 1396 میزان 16 دی 1396 میزان 17 دی 1396 میزان 18 دی 1396 میزان 19 دی 1396 میزان 20 دی 1396 میزان 21 دی 1396 میزان 22 دی 1396 میزان 23 دی 1396 میزان 24 دی 1396 میزان 25 دی 1396 میزان 26 دی 1396 میزان 27 دی 1396 میزان 28 دی 1396 میزان 29 دی 1396 میزان 30 دی 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۵    
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سنای افغانستان گفت: ما از پاکستان می خواهیم تا رویکرد خود در قبال افغانستان تغییر دهد زیرا ادامه حمایت پاکستان از گروه های تروریستی سبب انزوای این کشور خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- محمد اسلم خان تحلیلگر پاکستانی در مقاله ای با عنوان جنگ جدید خیر و شر در ایران در روزنامه نوای وقت نوشت:آمریکا در نظم دادن به تظاهرات اخیر در ایران، آشکارا وارد میدان شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- محمدرضا خلیلی رایزن علمی ایران در شبه قاره هند با تاکید بر لزوم گسترش همکاری های علمی بین دو کشور گفت: ایران و هند قصد دارند در سال جاری 10 پروژه علمی و آموزشی اجرا کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- روزنامه کامرسانت چاپ مسکو نوشت: سیاست های ترامپ در مورد روابط با روسیه ناامید کننده بود و وی به وعده های خود برای بهبودی روابط دوکشور عمل نکرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- سنگ مروارید در درون برخی نرم تنان دو کفه ای مانند صدف ایجاد می شود که خواص فراوانی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- کتیبه سنگی برجسته ضامن آهو که کتیبه ای حجاری شده از نقش استاد محمود فرشچیان است،رونمایی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۰    
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- دولت پاکستان با ممنوع کردن هرگونه کمک مالی و حمایتی برخی نهادها به سازمان هایی که نامشان در فهرست گروه های تروریستی قرار دارد ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیردفاع پاکستان:آمریکا هیچگونه کمک مالی به پاکستان نداشته است
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه چین در خصوص موضع گیری ترامپ علیه اسلام آباد اعلام کرد: کاخ سفید باید به قربانیان پاکستان در مبارزه با تروریسم احترام بگذارد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- در بسته اخبار بازار خودرو امروز از فهرست خودروهای با قیمت 140 میلیون و آزادسازی واردات خودروهای هیبرید می خوانیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- در بسته اخبار فناوری امروز از تاریخ رفع فیلتر تلگرام و رونمایی از تلویزیون 88 اینچی ال جی می خوانیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- عربستان و امارات برای جبران کاهش درآمدهای خود به دلیل افت قیمت نفت، سیاست های جدید اقتصادی مانند افزایش قیمت سوخت و طرح اخذ مالیات بر ارزش افزوده را به اجرا درآوردند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- به صورت یک سنت قدیمی خیلی ها عادت دارند که در زمستان بعد از استارت زدن خودرو چند دقیقه ای را به صورت درجا برای به اصطلاح گرم کردن موتور صبر کنند. اما این کار واقعا علمی است؟
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- دبیرخانه هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، اسامی هیئت داوران بخش های مستند ، داستانی و انیمیشن را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- شهردار تهران از ارائه طرح شهرداری برای مقابله با زلزله به مجلس خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- آتش سوزی یک کارگاه مجسمه سازی و لوازم دکوری با تلاش آتش نشانان چهار ایستگاه مهار و کاملا خاموش شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- برخی رسانه های اعلام کردند که نوه اسامه بن لادن رهبر القاعده که همنام وی نیز بوده است، احتمالاً در یک حملۀ هوایی در مناطق مرزی پاکستان و افغانستان کشته شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- اشخاصی که با مشکلات شنوایی یا پیر گوشی دست به گریبان هستند با مصرف ماهی می توانند قدرت شنوایی خود را افزایش دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- دستیار تخصصی طب ایرانی گفت: از مکمل های درمانی مناسب برای کاهش وزن، خوردن ماست مُهزل بدون نان است به این ترتیب که 200 گرم ماست با یک قاشق غذاخوری زیره سیاه مخلوط و خورده شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- مسئولان در وزارت دارایی افغانستان اعلام کردند که میزان صادرات افغانستان در سال جاری به 723 میلیون دلار رسیده که نشان دهنده میزان رشد 2.6 درصدی اقتصاد این کشور می باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- مصرف فرآورده های غذایی باید بدون افراط و تفریط در خوردن صورت پذیرد زیرا هیچ خوراکی و میوه ای نمی تواند یک اثر غذایی یکسان برای همه افراد داشته باشد زیرا یک تغذیه می تواند برای افرادی ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- مردم تویسرکان امروز 13 دی ماه با حضور پرشور در راهپیمایی محکومیت اغتشاش های اخیر وحدت، همدلی و هویت انقلابی خود را به نمایش می گذارند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- کودکان روهینگیایی دائماً در حالت جنگ یا فرار هستند، همچنین 60 درصد چاه های آب در پناهگاه های روهینگیایی ها نیز به مدفوع آلوده است و در نهایت یک موسسه بین المللی پزشکی عنوان کرد که ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- با وجود رشد تعرفه های گمرک واردات خودرو و رشد نرخ ارز، رنو کولئوس و رنو تلیسمان، تنها افزایش 16 تا 22درصدی را تجربه کرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از رفع تصرف 50 هزار مترمربع اراضی ملی و کشاورزی طی یک ماه گذشته در کرمان خبر داد و بر مقابله و مبارزه با حاشیه نشینی و رفع تصرف از اراضی دولتی ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- لنج حامل بیش از 20 تن کالای قاچاق در آب های اطراف جزیره کیش توقیف شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- ال جی رسماً و بنا به ادعای خود از اولین صفحه نمایش 88 اینچی 8K رونمایی خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- چندی پیش گوشی جدید لنوو با نام K320t در وبسایت TENAA رویت شد و برخی مشخصات آن فاش شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران از حمله اغتشاش گران به سه امامزاده استان خبرداد و گفت: سه نفر در این رابطه همزمان با انجام اغتشاش دستگیر شدند که دو نفر از آن ها مازندرانی نبودند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- نقد و بررسی های صورت گرفته روی گوشی Redmi Note 5A شرکت شیائومی، مشخصات کامل آن را افشا کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور آمریکا در ادامه حمایت های خود از اغتشاش گران در ایران، بار دیگر با انتشار پیامی در صفحه توییتر در اظهاراتی وقیحانه اتهاماتی را به ایران نسبت داده است که کاربران توییتر به ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- اوراق اجاره یکی از انواع اوراق بهادار است که تفاوت آن با اوراق مشارکت در این است که ، در اوراق اجاره یک نهاد جدیدی به نام نهاد واسط وارد عمل می شود .
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- رییس جمهوری اسلامی ایران مناسبات و همکاری های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی ایران و فرانسه را در راستای توسعه و تقویت صلح ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- وزارت اطلاعات با صدور بیانیه ای از دستگیری قاتل شهروند درودی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس علوم قرآنی گفت: حق الناس، حق الله، نماز و روزه و عبادات که بر دوش او مانده در اولویت است و بعد از این موارد امور مستحبی اعم از نماز، روزه، صدقه، حج، انفاق،دعا در حق آنان ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر پاکستان دستور تشکیل نشست کمیسیون امنیت ملی این کشور برای بررسی اتهامات رئیس جمهوری آمریکا علیه اسلام آباد در روز چهارشنبه را صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- با توجه به صادرات 185 میلیون دلاری زعفران طی هشت ماهه گذشته اما همچنان حجم زیادی از این صادرات به صورت فله ای،خرد شده و ساییده نشده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- دومین شهر بزرگ آفریقای جنوبی هم اکنون با بحران شدید کمبود آب مواجه است و از ماه های آینده میزان آب مصرفی روزانه در این شهر جیره بندی خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: کسی که به گرانی ها اعتراض دارد پرچم کشورش را آتش نمی زند ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- با افزایش فقط دو درجه سانتی گراد گرمای جھانی، یک چھارم کره زمین تبدیل به بیابان می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- تحلیل یک سایت ایتالیایی از تیم ملی ایران این است که این تیم با کارلوس کی روش نظم و روحیه تیمی بهتری پیدا کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی انتظامی گفت: مردم مراقب سناریوهای کشته سازی در حوادث اخیر که جزء راهبردهای هدایت کنندگان خارج از کشور است، باشند. البته ردپاهایی هم در این خصوص رویت شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- مریلا زارعی بازیگر خوب سینمای ایران توانسته تا به حال دو بار سیمرغ بلورین نقش اول را برای فیلم های "شیار 143" و "زیر سقف دودی" از آن خود نماید ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی گفت: در راستای صیانت از حقوق عامه و یشگیری از جرایم علیه بهداشت عمومی کلینیک های پزشکی که اقدام به بی خطرسازی پسماند های ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- شرکت هیوندای برای به حداقل رساندن جراحات ناشی از تصادف، ایربگ جدیدی ابداع کرده که در سانروف خودرو نصب می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- تصمیم ترامپ برای قطع کمک های مالی به پاکستان، احضار سفیر آمریکا و تبادل فهرست تاسیسات هسته ای و زندانیان میان پاکستان و هند، از مهم ترین عناوین روزنامه های پاکستان در روز سه شنبه ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر رژیم صهیونیستی و صدراعظم آلمان در گفت وگوی تلفنی آخرین تحولات منطقه را بررسی کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- صادقی گفت: تاکنون تعداد قابل توجهی از عوامل اصلی تحریک به ایجاد تجمع و هدایت آشوب های خیابانی و افرادی که در تخریب اموال عمومی نقش موثر داشته اند شناسایی و دستگیر شده اند و از عموم ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تهاجمی تیم فوتبال مشکی پوشان به همکاری اش با این باشگاه پایان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- در بسته اخبار فناوری امروز از محدودیت های جدید بروزرسانی ویندوز 10، مشخصات گوشی جدید شیائومی و اپلیکیشن های محبوب 2017 میخوانیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: افرادی که به هر عنوانی معترض هستند اگر بفهمند که سوءاستفاده هایی در حال انجام است، خود را از صف اغتشاش گران و برهم زنندگان نظم عمومی کنار بکشند ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن بهترین بازیکن برزیلی شاغل در فوتبال اروپا در سال 2017 لقب گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- چهاردهم ربیع الاول، سالروز قیام مختار ثقفی است، که پنج سال پس از واقعه عاشورا، به خونخواهی امام حسین(ع) و شهدای کربلا، به پا خواست.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- فصل سوم از بخش جرایم در قانون مجازات اسلامی از ماده 126 الی 129 به معاونت در جرم می پردازد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- مادر نوجوان 13 ساله ای که قربانی آشوبگران شد گفت: دود این آشوبگرا به چشم ما رفت که بی گناهیم؛جوابم رو از کی بگیرم؟
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- در صورتی که هر گونه مشخصاتی از صاحبان عکس های زیر و یا هر گونه اخبار و اطلاعاتی اعم از عکس، فیلم، خبر ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- پایتخت ایران اسلامی امروز هم روز آرامی راپشت سر گذاشت و تا این لحظه هیچگونه تجمعی در نقاط مختلف تهران از جمله در حدفاصل چهارراه ولیعصر تا میدان انقلاب برگزار نشده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل ضمن محکوم کردن سرکوب فعالان حقوق بشری در عربستان، خواستار آزادی این فعالان شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه رئال مادرید برنامه ای خاص برای به خدمت گرفتن ستاره برزیلی پاری سن ژرمن دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- هوای تهران با شاخص 49 در شرایط پاک قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- نفرات برتر رقابت های عمومی (اوپن) کشتی آزاد بزرگسالان کشور مشخص شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- این روز ها منافقین، فضای مجازی را پر کرده اند از اکانت های تقلبی در کنار انتشار اخبار غیر واقعی و دروغ.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاونت فروش و بازاریابی شرکت کرمان موتور اعلام کرد: مرجع رسمی اعلام قیمت خودروها سایت رسمی این شرکت است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون اول رییس جمهوری در واکنش به وقایع اخیر در کشور تاکید کرد: دولت با اتکای به ملت در برابر هر تهدیدی علیه دموکراسی می ایستد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- اتحادیه فوتبال انگلیس، سرمربی توپچی های لندن را متهم به نقض قوانین کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز میزان از دستگیری عاملان آتش زدن موسسه کوثر شهر کرج خبر داد و گفت: سه نفر از این افراد شناسایی و دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- آیت الله نوری همدانی با بیان این که مردم خواسته بحق دارند، می گوید: مشکلات را به گردن غربی ها می اندازند؛ مشکلات مردم مشخص است، حل آن ها به جعبه سیاه نیاز ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- با حضور تنی چند از مسئولان دولتی در نمایشگاه بین المللی قائم شهر، سومین نمایشگاه خودرو مازندران رسما آغاز به کار کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- امروز اخبار متنوع و مهمی در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان منتشر شد؛ از برقرای آرامش و امنیت در ایذه تا توصیه وزارت امور خارجه ایران به ترامپ؛ ادب داشته باش.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز سه شنبه دوازدهم دی ماه رویدادهای مهمی به وقوع پیوسته که مهم ترین آنها را می توان اعلام شمار شهدای یمنی بر اثر حمله عربستان به این کشور و آمادگی سئول برای مذاکره با پیونگ یانگ ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز سه شنبه 12 دی ماه اخبار مهمی در خروجی خبرگزاری میزان قرار گرفت که از جمله این اخبار می توان به آغاز ثبت نام جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضا سال 96 ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزارت خارجه فرانسه در بیانیه ای مدعی شده که پاریس از آنچه در ایران می گذرد نگران است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- در بسته اخبار حوادث امروز از دستگیری مرد شیطان صفت بعد از آزار زنان، فرار قاتل پابرهنه در شیان، داستان زن عریان شیشه ای در تهران و مرگ پسر جوان با ضربات چاقو می خوانیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: بعد از نماز جمعه این هفته تهران و شهرستان های استان تهران تظاهرات مردمی به جهت محکومیت جنایاتی که توسط وابستگان استکبار جهانی و ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- محمد حاج رسولی ها مدیرعامل شرکت منابع آب ایران؛ یکی از اندوخته های منابع آب در بهار، ذخیره برف است که درحال حاضر در اکثر نقاط کشور ذخیره برف صفر است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای فتاحی شما می گویید وظیفه ابلاغ رای دارید، اما چرا صبح روز بعد از بازی که نه جلسه ای برگزار شده و نه حکمی صادر شده بود از محرومیت ما حرف زدید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان زندان ها با همراهی فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از زندان شهرری بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- یوناتن بت کلیا نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس، قطعنامه های حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران را سیاسی می داند و می گوید ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص قیمت سکه، ارز بین بانکی، شاخص بورس و قیمت خودرو تیبا در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- دوازدهمین روز از دی ماه 1396 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به اعترافات تکان دهنده "لیلا بوشهری" از نحوه انتخاب بازیگران ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور 3.2 درصد افزایش یافت و به 1305.93 دلار رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- دستیار مدنظر شفر هنوز موفق نشده به ایران بیاید و منتظر جواب شورای برون مرزی است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های والیبال ساری 21 و کاله مازندران لغو شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- کارشناس صنعت تجهیزات فروشگاهی گفت: بنگاه های صنعتی در حوزه تجهیزات فروشگاهی به بلوغ کافی برای تولیدات محصولات صادرات گرا رسیده اند و می توان از این پس صادرات را هدف قرار داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- حزب حاکم محافظه کار و حزب سوسیال دموکرات آلمان امروز سه شنبه درباره مسئله مهاجرت و مالیات با یکدیگر مذاکره کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: در استقرار نظام جدید آموزشی، امتحانات نهایی دانش آموزان با آزمون کنکور در پایه دوازدهم برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- کسری غفوری گفت: پروژه کنستانتره سازی سنگان نشان داد نگاه و روش گروه توسعه ملی در اجرای مگاپروژه های ملی مناسب است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "بهترین مربی سیرک" با بازی "هیو جکمن" در دومین هفته از اکران خود با توجه به فروش بالای فیلم جنگ ستارگان هشت نتوانست آمار خوبی را در فروش برای خود ثبت کند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- دوپینگ یک روش غیراخلاقی، غیر اصولی و غیرقانونی برای افزایش توان جسمانی در ورزشکاران است که به شیوه های گوناگون انجام می شود. یکی از خطرناک ترین این روش ها معروف به دوپینگ خونی است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت عباسعلی نورا نماینده دوره های پنجم و هشتم از حوزه انتخابیه سیستان را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از محکومیت 33 میلیارد ریالی پرونده قاچاق خودرو خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- بازیکن ملی پوش ایرانی راهی تیم المپیاکوس یونان شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- نشست مشترک مسئولین قضائی استان تهران در قالب دیدار مردمی در سالن اجتماعات واقع در طبقه همکف مجتمع قضائی امام خمینی (ره) برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- در پی وقوع آتش سوزی در یک ساختمان 4 طبقه در نیویورک دست کم 12 نفر مجروح شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- مردی 53 ساله در شهرستان "بهشهر" به علت استفاده از اجاق گاز برای گرم کردن اتاق خواب، دچار گاز گرفتگی شد و جان باخت .
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- این ها پولسازترین خانواده جهان هستند، از کوچک ترین عضو خانواده که شش سال دارد گرفته تا بزرگترینشان که 43 ساله است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- شرکت اپل اعلام کرده است که کد منبع رایانه "لیسا" اولین رایانه ساخت این شرکت در سال 1983 را در سال جاری میلادی ارائه خواهد داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- دانشمندان دانشگاه فن آوری نانیانگ (NTU) در سنگاپور، به روشی دست یافته اند که وزن افراد چاق را تا 30 درصد به سرعت کاهش می دهد.