چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۹May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 17 دی 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 دی 1396 میزان 2 دی 1396 میزان 3 دی 1396 میزان 4 دی 1396 میزان 5 دی 1396 میزان 6 دی 1396 میزان 7 دی 1396 میزان 8 دی 1396 میزان 9 دی 1396 میزان 10 دی 1396 میزان 11 دی 1396 میزان 12 دی 1396 میزان 13 دی 1396 میزان 14 دی 1396 میزان 15 دی 1396 میزان 16 دی 1396 میزان 17 دی 1396 میزان 18 دی 1396 میزان 19 دی 1396 میزان 20 دی 1396 میزان 21 دی 1396 میزان 22 دی 1396 میزان 23 دی 1396 میزان 24 دی 1396 میزان 25 دی 1396 میزان 26 دی 1396 میزان 27 دی 1396 میزان 28 دی 1396 میزان 29 دی 1396 میزان 30 دی 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- "علی اسداللهی سوته" عکاس خبرگزاری میزان توانست به مقام دوم بخش عکس در جشنواره ملی مطبوعات منطقه گیلان پیدا کند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- کنسرت ارکستر ملی ایران در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی سالار عقیلی پنجشنبه بیست و یکم دی ماه از ساعت 18:30 در تالار وحدت برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- در 9 ماهه سال جاری تولید سنگ آهن بیش از 24 میلیون و 914 هزار تن رسید و ارزش صادرات نیز رشد چشم گیری داشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد، از سال 2001 تا روز شنبه، ششم ژانویه 2018، دست کم 2263 تن از اعضای ارتش این کشور در افغانستان کشته شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور رزمایش مشترکی را با ارتش مصر در سالجاری میلادی برگزار خواهند کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- یک دیپلمات سابق آمریکایی بدون اشاره به حمایت کشورش از تروریسم اعلام کرد: برای مهار جنگ و خشونت و رسیدن به صلحی حاصل از توافق در افغانستان تا سربازان آمریکایی بتوانند به خانه بازگردند ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- در بسته اخبار حوادث امروز از جنایت بخاطر ظرف شستن، پایان گروگانگیری کودک 11 ساله و اعتراف کفش فوش قاتل به قتل موسسه مالی و اعتباریمی خوانیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- در بسته اخبار خودرو امروز از قیمت خودرو رنو و فولکس واگن در ایران و پرفروش ترین خودروهای بازار آمریکا میخوانیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- در پی حادثه روز گذشته نفتکش ایرانی درآب های چین 32 نفر از خدمه ایرانی مفقود شدند که اسامی دقیق این افراد از سودی شرکت ملی نفتکش رسما اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- شرکت ملی نفت ایران پول محموله میعانات گازی را که در حادثه 16 دی ماه در آب های سرزمینی چین دچار آتش سوزی شد، به طور کامل دریافت می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- دانشیار دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در خصوص عوارض شکستن مداوم قولنج ستون فقرات کمری ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص طب فیزیکی گفت: مطالعه طولانی مدت و بیش از یک ساعت می تواند به عضلات کمر و گردن آسیب برساند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- متوسط قیمت خرده فروشی مواد خوراکی در تهران نشان می دهد که 4 گروه کالایی با افزایش قیمت و 3 گروه کالایی با کاهش قیمت روبرو شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده پلیس ولایت نیمروز گفت: به تازگی طالبان فرم هایی را در این ولایت منتشر کرده اند که خودروهای باربری باید به آنها مالیات بدهند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- پرداخت مستمری هنرمند ایرانی پس از 100 سال، حذف یارانه ثروتمندان در سال 97، از اعتیاد عجیب ترامپ به یک خوراکی تا مختل شدن عبور و مرور در اسپانیا و ... را در بسته اخبار برگزیده بخوانید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- در سفر به البرز پس از ملاقات با نخبه 10 و آشنا شدن با توانایی ها و ظرفیت های او به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز ابلاغ کردم تا با هدف حمایت از نخبگان تمهید شایسته ای ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- با اعلام سازمان لیگ فوتسال ایران مراسم برگزاری جشن قهرمانی لیگ فوتسال کشور متفاوت با سال های گذشته برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- نشست هیئت امنای مذهبی جامعه اسلامی فوتبال متوسلین به حضرت امام حسن مجتبی(ع) با حضور مهدی تاج برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- سردرد شدید یا بروز حمله های میگرن می تواند سبب ایجاد وفقه در کسب موفقیت در زندگی افراد شود به همین دلیل یادگیری روش های سریع درمان و کنترل آن ضروری است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- نتایج پژوهشی که توسط محققان ایرانی نشان می دهد که گیاه دارویی نسترن که به گل بسیار زیبایش شناخته می شود، می تواند برای درمان آسیب های کبدی در بیماران دیابتی مورد استفاده قرار گیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- یارانه نقدی به عنوان یکی از مهم ترین موضوعات برای دهک های کم درآمد جامعه محسوب می شود که در بودجه سال آینده شاهد کاهش منابع مربوط به این بخش هستیم که با این اوصاف یارانه بگیران از 76 ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون رئیس قوه قضائیه گفت: تمام افرادی که سرحلقه اغتشاش ها و آشوب های اخیر بوده اند، شناسایی و یا دستگیر شده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- اولین نشست سراسری بانک اطلاعات هویت ژنتیک ایران با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره این بانک به منظور بررسی چالش ها و فرصت ها، 20 و 21 دی ماه درشیراز برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- حسین اسرافیلی معتقد است: شعر اعتراض در دهه های اخیر، به زبان عامیانه و قهوه خانه ای و فاقد ارزش شعری تبدیل شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، انفجاری مهیب در خیابان سی ام شهر ادلب سوریه که ده ها کشته و زخمی برجای گذاشت را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- مقامات کره جنوبی می گویند که آتش سوزی تانکر نفتکش ایرانی در ساحل شرقی چین هنوز خاموش نشده و عملیات امدادونجات برای افراد گم شده نیز همچنان ادامه دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- 70 درصد بیمه نامه نفتکش ایرانی موسوم به سانچی متعلق به یک شرکت بیمه نروژی و 30 درصد تحت پوشش شرکت های بیمه ایرانی است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- متخصص کلیه و مجاری ادراری با اشاره به علل وجود خون در ادرار گفت: وجود خون در ادرار با قرمزی ادرار کاملا متفاوت است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- مسجد تاریخانه دامغان که قدمت آن به قرن دوم هجری قمری بر می گردد با قدمتی دو هزار ساله در شهر دامغان، معروف به شهر صد دروازه واقع شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- کنفرانس امنیتی تهران امروز با حضور شخصیت های علمی، سیاسی و امنیتی خارجی و داخلی برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: آمریکا شکست در سوریه، عراق و افغانستان را به ایران و پاکستان نسبت می دهد و با پنهان کردن این ناکامی ها به دنبال راه اندازی جنگ تازه در منطقه ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر عراق اعلام کرد تلاش های برخی برای تحریک ارتش این کشور علیه نیرو های مردمی عراق با شکست مواجه شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- ساکنان پنج روستا در استان ادلب با کمک ارتش سوریه گروه های تروریستی را از مناطق خود اخراج کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: 360 میلیون برگ از پرونده های ثبتی آرشیو شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: به زودی محصول جایگزین پراید رونمایی خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- سفیر ایران در لندن تاکید کرد: رضا پهلوی به جای نظم دادن به فعالیت های سیاسی، به امورات خانه اش سامان داده و به شبهات اطرافیانش از علت قتل یا خودکشی برادر و خواهرش پاسخ دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- حجم مبنا حداقل تعداد برگه سهامی است که باید مورد معامله قرار گیرد تا سهم در پایان روز در قیمتی به ثبت برسد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی منچستر یونایتد روی جذب ستاره رئال مادرید در زمستان تأکید دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- پس لرزه های نسبتا شدید ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- مبلغ فسخ قرارداد ستاره جدید آبی و اناری پوشان بارسلونا کمتر از مبلغ فسخ قرارداد هفت بازیکن رئالی است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از تشکیل ستاد مدیریت بحران در تهران و چین برای مهار آتش سوزی نفت کش ایرانی و دستور نخست وزیر چین برای پیداکردن سرنشینان آن خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- جلسه هیات وزیران عصر یکشنبه به ریاست حسن روحانی رییس جمهور، تشکیل شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون سیاستگذاری اطلاعاتی سنای روسیه با اشاره به تلاش آمریکا برای ضربه زدن به ایران از طریق شورای امنیت سازمان ملل متحد، نوشت: نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل موفق نبود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- بنیانگذار پیام رسان آی گپ با تأکید بر سرلوحه قراردادن امنیت در بستر توسعه این پیام رسان کلیه هکرها را به چالشی جذاب دعوت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- در بسته اخبار خودرو امروز اخباری از افزایش باورنکردنی قیمت رنو کولئوس و کیا اسپورتیج، قیمت خودروهای داخلی و بی ام دبلیو X2 می خوانیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل جهاد کشاورزی استان تهران گفت: در 3 ماه پاییز سال جاری تنها 16 میلی متر بارندگی در استان تهران داشتیم، که این میزان در سال گذشته 95 میلی متر بود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- لیونل مسی در چهارصدمین دیدار خود برای بلوگرانا در لالیگا توانست مجدداً برای این تیم گلزنی نماید و سال 2018 را در لالیگا با گل آغاز نماید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی لیورپول توضیحاتی را در مورد جدایی ستاره تیمش انجام داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران گفت: اخباری مبنی بر اینکه تعدادی از مفقودین نفتکش ایرانی پیدا شده و نجات یافته اند را تکذیب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- طبق بخشنامه جدید واردات، محموله های برنجی که تا تاریخ 3 آذر وارد شده ترخیص می شوند، باید منتظر بود و دید آیا تاثیری در کاهش قیمت برنج خواهد داشت یا نه؟
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز یکشنبه هفدهم دی ماه رویدادهای مهمی به وقوع پیوسته که مهم ترین آنها را می توان بررسی فعالیت مسئول عملیات سازمان سیا درباره ایران تا کولاک و برف بی سابقه در آمریکا نام برد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- بازپرس ویژه پرونده ارتباط با روسیه تحقیقات خود را درباره نشست مناقشه برانگیز ایوانکا ترامپ با یک وکیل روس در دوران مبارزات انتخاباتی آمریکا در سال 2016 آغاز کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه وقتی ریشه نارضایتی ها از بین برود، قطعا دشمنی های دشمن نمی تواند موثر واقع شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- انفجار خودرو بمبگذاری شده در شهر ادلب سوریه ده ها کشته و زخمی برجای گذاشت.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال بارسلونا از سد حریفش گذشت.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- پرونده قتلی که 2 سال قبل در شهرستان فیروزآباد به وقوع پیوسته بود با رضایت اولیای دم به صلح و سازش ختم شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان سیا ضمن حمایت از آشوب های روزهای گذشته در ایران درباره برجام گفت: این موضوع در نهایت بر عهده رئیس جمهور است و وی در این خصوص تصمیم گیری می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- محققان سوئیسی و فرانسوی از فناوری لیزر جدید برای استفاده در ساعت های اتمی برای افزایش دقت ساعت استفاده کردند. با این فناوری در هر 6 میلیون سال فقط یک ثانیه از بین می رود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ناجا در مواجهه با اغتشاشات خوب عمل کرد، گفت: در پی اتفاقات اخیر، مردم به موقع به صحنه آمدند و با تظاهرات گسترده ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- در بسته اخبار فناوری امشب اخباری از بچه دار شدن با پست یک تار مو!، جدیدترین راه تعیین آی کیو و ساعت های دقیق تر از ساعت های اتمی می خوانیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- کادر مدیریتی و فنی استقلال ظهر امروز جلسه ای را برگزار کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- در آذرماه سال 96 در کشور، نزدیک به 270 هزار مورد نقل و انتقال و تعویض پلاک خودرو در کشور داشته ایم. در
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان با اشاره به دیدار با بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم پیشین استقلال گفت: زشت است که بعد از 6 سال هنوز دنبال طلبم از استقلال هستم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- حراجی هایی که گاها در نقاط مختلف دنیا برگزار می شود معمولا میزبان حضور یک وسیله خاص از یک هنرمند محبوب هستند ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال وستهام در چارچوب مرحله یک سی ودوم جام حذفی مقابل حریفش متوقف شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- مسئول مسابقات لیگ یک فوتبال گفت: نمی توانستیم به خاطر شرایط ماشین سازی قوانین فیفا را تغییر بدهیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- شبکه سعودی العربیه با اشاره به گزارش هایی از سقوط یک جنگنده ائتلاف در صعده ، نوشت که خلبان های این جنگنده نجات پیدا کرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- مرحله یک سی ودوم جام حذفی فوتبال فرانسه با برگزاری 4 دیدار پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون تلفیق بودجه از موافقت اعضای این کمیسیون با کمک 15 هزار میلیارد تومانی برای حل بدهی بیمه سلامت از محل فروش اسناد خزانه اسلامی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- با اتمام مأموریت سپاه پاسداران کار اسکان موقت ساکنان 1982 روستای زلزله زده در استان کرمانشاه پایان یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- مردان در چه شرایطی می توانند، با داشتن همسر ازدواج مجدد داشته باشند. کارشناسان وکیل آنلاین در این مورد توضیح داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- در بسته اخبار حوادث امروز از خودکشی دختر 20 ساله با تفنگ پدر، سرقت عجیب ماشین حمل مرغ، قتل پسر جوان در شوش با ضربات چاقو و چند خبر دیگر می خوانیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- خسروتاج گفت: در هشت ماهه سال 96، حدود 950 میلیون دلار صادرات در بخش خشکبار داشته ایم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- آلبرت انیشتین عادت های عجیب و غریبی داشت، مانند خوابیدن روزانه 10 ساعت و نپوشیدن جوراب.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که در 9 ماهه امسال یک میلیون و 103 هزار و 631 دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شد که در همسنجی با پارسال 6 ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- کمیته نظارت بر انتخابات کمیته ملی المپیک صلاحیت تمام 30 کاندیدای 11 پست هیئت رئیسه و اجرایی را تایید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- صبح روز جاری در پی برخورد شدید 2 کشتی در سواحل شرقی چین 32 نفر از جمله 30 ایرانی مفقود شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه پاکستان گفت: پس از تعلیق کمک های مالی اسلام آباد توسط واشنگتن، اتحاد خود با آمریکا را تمام شده می دانیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان تهران به بررسی اتفاقات کشور طی هفته گذشته پرداخت و گفت: طبق یک تحلیل، طراحی این جریان با آمریکایی ها بود که از چند سال پیش یعنی پس از شکست جریان فتنه در سال 1388 با همکاری ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رفع تصرف 32 هزار مترمربع از اراضی بستر رودخانه روته به ارزش بیش از 30 میلیارد تومان، مختومه شدن بیش از یک میلیون پرونده در شورا های حل اختلاف کشور ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- در بسته خبر تلگرامی امروز اخباری در مورد نازکترین لپ تاپ دنیا، فروش لباس نظامی اسرائیل در عربستان و شکار پلنگ ایرانی از دریچه دوربین می خوانیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز اخبار متنوعی در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان منتشر شد؛ از پنجمین روز حماسه حضور تا توقف پیشنهاد افزایش قیمت بنزین در ایستگاه بهارستان .
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- 11 نفر برای ریاست فدراسیون بسکتبال رقابت خواهند کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- هیچکس نمی تواند نام فرزندش را از شناسنامه خود حذف کند. کارشناسان وکیل آنلاین در این مورد پاسخ داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- هشت مورد و موضوع جالب در سال 2017، از جمله عوامل موثر بر خوشحالی، خوشبختی و جلوگیری از بروز استرس و افسردگی شناخته شده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل تراکتورسازی در تلاش است تا کاپیتان استقلال را راضی به حضور در فوتبال تبریز کند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97 مجلس شورای اسلامی از مخالفت این کمیسیون با دو نرخی شدن قیمت بنزین خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- سه چهره مطرح فوتبال در مرکز اهدای خون حاضر شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- بر اثر وقوع انفجاری در بیرون از ایستگاه مترویی در شهر استکهلم ،پایتخت سوئد، 2 نفر مجروح شدند که وضعیت یکی از آنها وخیم گزارش شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- جلسه ستاد ملی پیشگیری از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- فیلیپه کوتینیو جدیدترین برزیلی تاریخ باشگاه بارسلونا است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک روانشناس خانواده گفت: تنها آی کی یو در سازگاری افراد با محیط موثر نیست بلکه باید هوش هیجانی افراد نیز در این رابطه در نظر گرفته شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک فوق تخصص چشم با اشاره به اینکه زیاد بودن رنگ دانه یا پیگمان پوست سبب سیاهی دور چشم می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- طبق نظر سنجی های انجمن دندانپزشکی آمریکا، بیش از 73 درصد شهروندان این کشور بر این باورند که دندانهای زرد باعث کاهش اعتماد به نفس آنها شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، 12 گل دیوانه وار دروازبانان در دنیای فوتبالی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص قیمت سکه، ارز بین بانکی، شاخص بورس، قیمت خودرو پاترول و قیمت آپارتمان در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیرامور خارجه کشورمان امروز با نماینده کمیساریای عالی پناهندگان در ایران، سفیر جدید لهستان، سفیر جدید جمهوری غنا و اولین سفیر شیلی در ایران دیدار و گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- هفدهمین روز از دی ماه 1396 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به مشکلات پیش روی برنامه کلاه قرمزی و ناراحتی زهرا داوود نژاد از ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- فرشید شکیبا مجری برنامه های تلویزیونی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی پستی درباره هنرمندان تلویزیونی نوشت.