سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۳:۴۹May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 26 دی 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 دی 1396 میزان 2 دی 1396 میزان 3 دی 1396 میزان 4 دی 1396 میزان 5 دی 1396 میزان 6 دی 1396 میزان 7 دی 1396 میزان 8 دی 1396 میزان 9 دی 1396 میزان 10 دی 1396 میزان 11 دی 1396 میزان 12 دی 1396 میزان 13 دی 1396 میزان 14 دی 1396 میزان 15 دی 1396 میزان 16 دی 1396 میزان 17 دی 1396 میزان 18 دی 1396 میزان 19 دی 1396 میزان 20 دی 1396 میزان 21 دی 1396 میزان 22 دی 1396 میزان 23 دی 1396 میزان 24 دی 1396 میزان 25 دی 1396 میزان 26 دی 1396 میزان 27 دی 1396 میزان 28 دی 1396 میزان 29 دی 1396 میزان 30 دی 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- نیروهای ارتش سوریه و مقاومت موفق شدند که ضمن پیشروی در ریف جنوبی حلب، چند محور راهبردی را از اشغال تروریست ها خارج کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- در سال های اخیر هوش مصنوعی به چندان سطحی رسیده که توانایی های ذهنی انسان را به چالش کشیده و در آخرین مورد نیز در درک مطلب از انسان پیشی گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- بر اساس اعلام مقامات دولتی هند، این کشور ، بزرگ ترین محموله نفتی خود از ایران را در 9 ماه گذشته در دسامبر (دی ماه) دریافت کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- یک دستیار تخصصی طب ایرانی گفت: افرادی که دچار سردرد، سردرد میگرنی, یبوست و مشکلات معده هستند, بیشترین سود را از "گلقند" می برند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس سوریه گفت: طی روز های گذشته، ما دیدار های بسیاری با مسئولان ایرانی داشتیم و اوج این دیدار ها روز گذشته با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بود که از ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: کار در دستگاه قضایی به خودی خود دارای ابعاد روانی و ذهنی سنگینی است از این رو حداقل باید محیطی مناسب برای ارائه خدمت برای کارکنان و ارباب رجوع دادگستری ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل برنامه و بودجه سازمان هدفمندی یارانه ها گفت: حذف یارانه پردرآمدها در انتظار مصوبه مجلس است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: اختلاف و درگیری بین دو طایفه که بر اثر بی احتیاطی و تیر اندازی در مراسم عروسی منجر به قتل غیر عمد شده بود پس از 8 سال به سازش ختم شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- نفتکش سانچی، این روزها همه این اسم و عبارت را می شناسند. نفتکش غول پیکر ایرانی که در دریای چین در اثر تصادف با یک کشتی دیگر دچار حریق شد و روزها سوخت تا غرق شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- هند به عنوان کشوری که بر اثر بلایای طبیعی سالیانه خسارات مالی و جانی فراوانی به آن وارد می شود، اکنون در نظر دارد در ظرف 10 سال 1 ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- براساس محاسبات مقدماتی از سوی بانک مرکزی رشد اقتصادی کشور به قیمت های ثابت سال 90 در شش ماهه اول سال رقم 4.5 درصد رشد را نشان می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار شرکت کنندگان سیزدهمین کنفرانس اتحادیه بین المجالس؛ شکست صهیونیست ها در جنگ نرم هم ممکن است، همچنانی که در جنگ سخت صهیونیست ها شکست خورده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- مردان بالای 40 سال و زنان بعد از شروع دوران یائسگی مستعد ایجاد لخته خون در رگ ها هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- اثرات منفی شکر فقط در خطر ابتلا به دیابت و بیماری های قلبی عروقی خلاصه نشده است. مغز شما نیز به طور مستقیم تحت این تاثیرات مخرب قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- نود و پنج درصد سدیم مصرفی شما در بدن جذب می شود. از این رو حتی مصرف بیش از حد نمک به صورت مقطعی نیز پتانسیل مواجهه با اثراتی منفی را ایجاد می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه ای درباره رخداد در ساختمان پک توضیحاتی را ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال بزرگسالان از فردا در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- جلسه بررسی برنامه های اجرایی فیفا با حضور رؤسا و دبیران کل 21 فدراسیون عضو فیفا از جمله ایران برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- در اثر آتش سوزی مهیب اتوبوس وانفجار مخزن سوخت آن چندین فروشگاه در پاریس طعمه حریق شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- یک شرکت خودروساز چینی نه چندان مشهور با عرضه نمونه مفهومی یک خودروی برقی با امکانات منحصر به فرد در نمایشگاه بین المللی خودروی دیترویت مورد توجه قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- موزه لامبورگینی به واسطه میزان بازدید بالای خود به عنوان بهترین موزه خودرویی سال 2017 میلادی شناخته شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- جلوگیری از عطسه، خطرات زیادی به همراه دارد که یکی از آنها پارگی گلو است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- لوییس فیگو، ستاره سابق رئال مادرید و بارسلونا ابراز امیدواری کرد کوتینیو در تیم جدیدش موفق باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- تصویری از حضور خودروی مزدا RX-7 ساخت سال 1978 میلادی در خیابان های تهران را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: فقط 10 درصد معاتدان پس از درمان پاک می مانند وما بقی به چرخه اعتیاد باز می گردند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- کد معاملاتی، کد ثابتی است که از طریق آن سرمایه گذار در سیستم معاملات شناسایی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- صندوق کودکان سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرد که یک میلیون و 800 هزار کودک یمنی از سوء تغذیه شدید رنج می برند و حدود 400 هزار نفر برای زنده ماندن به درمان فوری نیاز دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه آمریکا گفت این کشور تحریم ها علیه کره شمالی را تا زمانی که برنامه هسته ای این کشور متوقف شود، ادامه خواهد داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- سران بایرن مونیخ از نبوغ یکی از اعضای باشگاه بایر لورکوزن با خبر هستند و در پی جذب او هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- کیفرخواست دو نفر از سارقان مسلح طلافروشی گچساران صادر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایران و قطر روابط دوستی دیرینه ای با هم دارند و ما به این دوستی پایبند خواهیم بود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- در پی افزایش فعالیت آتشفشان مایون و فوران گدازه و خاکستر از دهانه این آتشفشان ده ها هزار نفر از ساکنان محلی مجبور به تخلیه منازل خود شدند و مقامات نیز مجبور به تعطیل کردن بسیاری از ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- در بسته اخبار خودرو امشب اخباری از رونمایی آوالون 2019 و هیوندای ولوستر و همینطوری قیمت خودروهای پروتون در بازار ایران می خوانیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- شیائومی نسخه جدیدی از به روزرسانی OREO برای Mi A1 را منتش کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رمز موفقیت در برگزاری هر انتخابات به حضور و مشارکت حداکثری مردم بستگی دارد و امیدوارم که انتخابات آتی پارلمان عراق در موعد مقرر و با مشارکت مردم عراق ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "اتاق تاریک" به کارگردانی "روح الله حجازی" امسال در بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر قرار گرفته و با سایر رقبا برای کسب سیمرغ بلورین زورآزمایی می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک شرکت آرایشی یک استیکر پوستی ماوراءبنفش ساخته است که کفایت در معرض نور خورشید بودن را اطلاع می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ایران و هیأت همراه بعدازظهر امروز با استقبال رسمی مسئولین ورزش عراق وارد این کشور شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۰:۰۲    
خبرگزاری میزان- شما با هر سرعتی که برانید بالاخره متوقف خواهید شد، اما همه چیز در خودرو شما با همان سرعت به مسیر خود ادامه میدهد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه پاری سن ژرمن دیگر تمایلی به جذب دروازه بان میلان ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- شرکت کنندگان در سیزدهمین کنفرانس اتحادیه بین المجالس سازمان همکاری اسلامی عصر امروز (سه شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان گلستان از کشف بقایای کوره های سفال پزی و گور دسته جمعی در فصل هفتم کاوش های باستان شناسی شهر تاریخی گرگان( جرجان) خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- سازمان ملل با بیان اینکه خطر گرسنگی در یمن به دلیل محاصره و بمباران آن توسط عربستان هر روز بیشتر می شود، اعلام کرد که بیش از 22 میلیون نفر به کمک های انسان دوستانه در یمن نیاز دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک مشاور خانواده اظهار داشت: خانواده های شکل گرفته همواره به صورت ناخودآگاه باز تولید رفتار های والدین خود را به نمایش می گذارند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان ضمن تأکید بر ضرورت مدیریت شبکه های اجتماعی خارجی که در داخل فعال است، گفت: اگر شبکه های اجتماعی را از نظر مسائل اخلاقی ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- در بسته اخبار تلگرامی امشب از تصویر خانه ای را می بینیم که در 2 کشور واقع شده است و اخباری در مورد قیمت انواع میوه در بازار تهران و کشته شدن 9 نفر در سقوط پل نیمه ساز می خوانیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال سایپا پس از نیم فصل دوری از نساجی مازندران دوباره به این تیم ملحق شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- منافقین در نقش مزدور اجاره ای عربستان،جانبازی که با چشم هایش حرف می زند،تشخیص علت حادثه کشتی سانچی نیازمند زمان استمنافقین در نقش مزدور اجاره ای عربستان و .. ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- بر اساس گزارش یک نشریه مطرح ترکیه ای، مصطفی دنیزلی با باشگاه تراکتورسازی به توافق رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 در مجلس شورای اسلامی از قرار گرفتن بیماران ام اس، پروانه ای و اوتیسم در لیست حمایت بیمه ای بیماری های خاص خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- شرکت کنندگان در سیزدهمین کنفرانس اتحادیه بین المجالس سازمان همکاری اسلامی عصر امروز (سه شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال رئال مادرید و فوق ستاره پرتغالی کهکشانی ها به ترتیب نامزد کسب عنوان بهترین تیم و بهترین بازیکن سال شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز دوشنبه 25 دی ماه رویدادهای مهمی به وقوع پیوسته که مهم ترین آنها را می توان ادعاهای تازه وزیر خارجه عربستان درباره ایران و هشدار اف بی آی به داماد رئیس جمهور آمریکا نام برد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- در بسته اخبار حوادث امشب از ماجرای دستگیری سرگرد قلابی بعد از اخاذی از اتباع بیگانه، به دام افتادن برادرکش اراکی و قتل زن و مادرزن به دستان داماد عصبانی می خوانیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- علاقه مندی لهستان به سرمایه گذاری در بخش معدن هند، انفجار دو بمب در بغداد و ادامه بحران در دادگاه عالی هند از مهمترین عناوین خبری روزنامه های روز سه شنبه 26 دیماه در هند است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، نجات یک کودک توسط آتش نشان آمریکایی از ساختمانی که در حال سوختن است را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- محققان دانشگاه تربیت مدرس از ضایعات درخت انجیلی برای سنتز ارزان قیمت یک نانوجاذب گاز دی اکسید کربن در راستای از بین بردن آلودگی هوا استفاده کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت گفت: 90 درصد مردم ایران تحرک کافی ندارند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سپاه نهاد سیاسی کار نیست و مواضع شفاف دارد گفت: میدان عمل سیاسی سپاه پاسخ به تهدیدات سیاسی فراروی انقلاب و نظام است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- تیم منچستر سیتی به عنوان ثروتمندترین باشگاه فوتبالی جهان معرفی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر در گردهمایی مسئولان روابط عمومی سپاه که در ستاد فرماندهی کل سپاه در تهران برگزار شد گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که وزرای خارجه روسیه و ایران درباره برجام و مذاکرات صلح سوریه به صورت تلفنی گفتگو کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس هیأت مؤسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه های مختلف کشورهای غربی به دلیل اقتدار روزافزون ایران ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص قیمت سکه، ارز بین بانکی، شاخص بورس، قیمت خودرو زانتیا در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه اگر مدافعان حرم نبودند، ما امروز باید در خیابان های تهران با ترس و لرز از کنار ماشینی که احتمال انفجارش وجود داشت، عبور می کردیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست گروه سلامت هوای وزارت بهداشت اظهارکرد: آلودگی هوا بار اقتصادی بسیاری بر وزارت بهداشت و دولت تحمیل می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- نتایج یک تحقیق نشان می دهد تولد زودرس بر مهارت های گفتاری در کودکان تاثیر می گذارد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- پزشک تیم فوتبال پرسپولیس از دوری سه هفته ای هافبک این تیم به دلیل مصدومیت خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- شرکت کنندگان در سیزدهمین کنفرانس اتحادیه بین المجالس سازمان همکاری اسلامی عصر امروز (سه شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- هر بشکه نفت برنت دریای شمال 69.91 دلار در هر بشکه فروخته شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های آمریکا از هدف قرار گرفتن 4 افسر پلیس از سوی فردی مسلح در ایالت کارولینای جنوبی خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر اطلاعات، گفت: گرچه اصل حادثه اخیر به کشور لطمه زد، اما مهار این مسئله که دشمنان به آن دل بسته بودند موجب اقتدار نظام اسلامی شد و با وحدت و عملکرد خوب دستگاه ها و همکاری مردم ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک مقام مسئول با بیان اینکه خودروهای آفرود (شیب نورد) عاملی مهم در تخریب بوستان جنگلی سوهانک واقع در شمال شرقی تهران به شمار می آیند ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- نقل و انتقالات سه تیم مطرح اروپایی به اولین حرکت از یک بازیکن بستگی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تمام نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران انگشتانشان روی ماشه سلاح های شان قرار دارد فقط منتظر صدور فرمان فرماندهی معظم کل قوا هستند تا در هر نقطه ای ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- دادستان قزوین به علت خرابی آسفالت،نور،گاردریل و ....اخذ عوارض از بزرگراه قزوین -زنجان را ممنوع کرد و لغو حکم خود را منوط به اصلاح جاده مذکور اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- در حالی سایت بلیت فروشی جشنواره از فروش کامل بلیت های برخی اجراها خبر می دهد که در این کنسرت ها صندلی های خالی بسیاری به چشم می خورد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- صدای تق تق که هنگام راه رفتن یا بلند و کوتاه شدن از مفاصل تان شنیده می شود، نباید نگرانتان کند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- کاپیتان هرمزگانی کشتی های اقیانوس پیما به تشریح علت سانحه برخورد کشتی چینی و نفتکش ایرانی و همچنین منطقه حادثه به عنوان یکی از پرترددترین نواحی دریایی پرداخت.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهو گفت: تعبیر ترامپ درباره مردم آفریقا بسیار تأسف آور، غلط و اقدامی محکوم بود و نشان می دهد که دولتمردان فعلی آمریکا، هنوز جایگاه و عظمت مردم آفریقا را به خوبی درک نکرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- جمشید انصاری، معاون رییس جمهوری می گوید: متوسط حقوق ماهانه کارکنان دولت در حدود 2 میلیون و 940 هزار تومان است
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتشار پستی حادثه سانچی را به خانواده های داغدار تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- عکس هایی جدید از کشتی کریستال وآثار بجا مانده از انفجار که نشان می دهد بدنه این کشتی هم مقداری سوخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- عبدالله عبدالله در دیدار اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت: تمامی اعضای دولت به برگزاری انتخابات متعهد بوده و انتخابات پارلمانی ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- دبیر ششمین کنگره مشترک قلب و عروق ایران، آخرین فرصت ارسال مقالات به کنگره ششم را 30 دی ماه 96 اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور در دیدار رئیس مجلس سوریه با بیان اینکه روابط و مناسبات راهبردی و دوستانه از اهداف مهم ایران و سوریه از دیرباز بوده است، بر تلاش در راستای توسعه ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، بر ضرورت اهتمام ویژه در جهت بسط و سامان پذیرتر کردن اتاق های فکر استانی تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: ما لطفی را زیر نظر داریم و فعلا در این اردو حضور ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در روز سه شنبه بیست و ششم دی ماه با اجرا در تالارهای مختلف ادامه پیدا می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی اعضای تیم ملی فوتسال جهت شرکت در مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه اگر مدافعان حرم نبودند، ما امروز باید در خیابان های تهران با ترس و لرز از کنار ماشینی که احتمال انفجارش وجود داشت، عبور می کردیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان توضیحاتی درباره تعویض چمن ورزشگاه فولادشهر و آماده سازی این ورزشگاه ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، پرواز خودرو یک معتاد به مواد مخدر در طبقه دوم و فرود آن در یک دندانپزشکی درکالیفرنیا را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۵:۵۰    
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- ششمین دوره کنفرانس منطقه ای سیرد به عنوان مهمترین و بزرگترین گردهمایی متخصصان صنعت توزیع برق کشور امروز در پژوهشگاه نیرو گشایش یافت.