جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 18 دی 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 دی 1396 میزان 2 دی 1396 میزان 3 دی 1396 میزان 4 دی 1396 میزان 5 دی 1396 میزان 6 دی 1396 میزان 7 دی 1396 میزان 8 دی 1396 میزان 9 دی 1396 میزان 10 دی 1396 میزان 11 دی 1396 میزان 12 دی 1396 میزان 13 دی 1396 میزان 14 دی 1396 میزان 15 دی 1396 میزان 16 دی 1396 میزان 17 دی 1396 میزان 18 دی 1396 میزان 19 دی 1396 میزان 20 دی 1396 میزان 21 دی 1396 میزان 22 دی 1396 میزان 23 دی 1396 میزان 24 دی 1396 میزان 25 دی 1396 میزان 26 دی 1396 میزان 27 دی 1396 میزان 28 دی 1396 میزان 29 دی 1396 میزان 30 دی 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس انستیتو مطالعات خاورمیانه روسیه گفت: محمد بن سلمان ولیعهد سعودی، ایوان گروزنی (تزار مخوف روسیه) عربستان است که برای رسیدن به مقام پادشاهی ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان سمنان در خصوص تشکیل ستاد ملی صبر با هدف احیای ارزشهای انقلاب اسلامی و اصلاح فرهنگ عمومی بوده است که تحقق آن مستلزم همگرایی و هم افزایی همه اعضای ستاد به منظور ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- دیدبان شفافیت افغانستان درخواست پارلمان افغانستان برای افزایش دو برابری حقوق و امتیازات را زیاده خواهی و غیرمنطقی دانست.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی دادگستری لرستان گفت: کارشناسان حوزه قضایی و آب در 4 کارگروه ویژه دادگستری لرستان برای صیانت از منابع آب فعالیت می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- اگر از پاشنه پای خود بیش از حد استفاده کنید یا آسیب ببینید، ممکن است درد پاشنه پا را حس کنید. این درد ممکن است خفیف باشد و گاهی ناتوان کننده می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرویس فروش کتاب روی بستر موبایل با شماره گیری #1001*137* و نرم افزار خدمات پرداخت شهرداری تهران راه اندازی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- مجری پرآوازه آمریکایی قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور شرکت کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده ارشد ناتو طی سخنانی با اشاره به تمرینات نظامی زاپاد 2017 روسیه و بلاروس در دریای سیاه گفت: روسیه در این تمرینات، حمله تمام عیار به ناتو را طراحی و تمرین کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور سابق پاکستان اعلام کرد: توطئه دو حزب مردم و متحده باعث شد تا نا امنی و مشکلات مردم کراچی به اوج خود رسیده و ما جاسوس سازمان اطلاعات هند لقب بگیریم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- رهبر یک حزب پاکستانی با اعتراض به سیاست های کاخ سفید در قبال اسلام آباد هشدار داد همگی آماده جنگ با آمریکا هستیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- عضو پارلمان افغانستان با تاکید بر اینکه اقتصاد می تواند ثبات و امنیت بیاورد، گفت: افغانستان هفده سال است که از یک قانون دموکراتیک برخوردار است اما جنگ هنوز در آن ادامه دارد و دلیلش ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- یک شرکت تولید کننده خودروی لوکس، یک وانت کاروان طراحی کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس شورای روابط بین الملل قزاقستان با اشاره به سفر آتی رئیس جمهوراین کشور به آمریکا از بررسی دورنمای همکاری های آتی 2 کشور و وضعیت افغانستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- مولانا سمیع الحق با اشاره به اقدامات اخیر واشنگتن در برابر اسلام آباد گفت: همه باید در برابر زیاده خواهی آمریکا متحد شویم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- متخصص تغذیه و رژیم درمانی در مقوله گیاه خواری، معایب و مزایای آن را برای افراد علاقه مند به این نوع رژیم ها تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو در جلسه بررسی وضعیت بازار دارویی پیشنهاد کرد کمیته ای متشکل از نمایندگان سازمان غذا و دارو و سندیکا های تولیدکنندگان ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- پاکستان در واکنش به توقف کمک های مالی و امنیتی آمریکا، مالیات انتقال کالا های ناتو از مسیر این کشور به افغانستان را افزایش می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- ثبت نام وام ویژه دکتری (روزانه) 3 ماهه زمستان سال 1396، آغاز شده و تا دوشنبه 9 بهمن 1396 انجام می پذیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته فنی دهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی از مشخص شدن حیطه های این دوره از المپیاد و دبیران هر حیطه در اولین نشست کمیته فنی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- مسئول واحد کار درمانی مرکز جامع توانبخشی هلال احمر گفت: علائم این بیماری در کودکان، شبیه سرماخوردگی است که با تب، علائم تنفسی و درد استخوانی همراه است ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: کنگره شهدای اطلاعات سپاه در 3 ماهه اول سال 97 برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در اینستاگرامش با بیان اینکه از حمایت مردم تفسیر غلط نشود ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مازندران با بیان اینکه فرآیند ثبت تاسیس و تغییرات شرکت ها و موسسات غیرتجاری به صورت الکترونیکی است گفت: بیش از 67 هزار شرکت در این استان ثبت شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران گفت:تدوین و اجرای برنامه حفاظت از گونه های مهم و کلیدی تالاب های اقماری دریاچه ارومیه ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- دبیر شورای عالی بیمه سلامت، از مخالفت با پیشنهاد سازمان بیمه سلامت برای اصلاح آیین نامه پرداختی به پزشکان متخصص شاغل در مراکز بهداشتی و درمانی کشور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- پزشکان بیمارستان میناب توده 15 کیلوگرمی را از شکم یک زن خارج کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، لحظه هدف قرار دادن جنگنده اف 15 سعودی برفراز صنعا (پایتخت یمن) را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- مشاور عالی سازمان سنجش گفت: هزار و 236 نفر در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1396 پذیرفته شدند و اسامی این پذیرفته شدگان امروز اعلام می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- باور های درست و نادرست بسیاری در مورد سفید شدن مو ها وجود دارد که به برخی از آن ها اشاره کرده ایم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل بیمه مرکزی اعلام کرد: در حال حاضر تنها 7 درصد از منازل مسکونی بیمه زلزله دارند که بدان معناست اگر اتفاقی بیفتد کسی نمی تواند پاسخگو باشد ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- جیغ های ممتد، درگیری های لفظی، کتک کاری و... نه تنها اضطراب، اضطرار و پریشانی والدین را درپی دارد که در شرایط پیچیده تر باعث بیدار شدن حس گناه در والدین می شود...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- سارق سابقه داری که با اسلحه کلاشینکف اسباب بازی به ایجاد رعب و وحشت و سرقت در روستا های شهرستان عنبرآباد اقدام می کرد دستگیر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- بانک مرکزی افغانستان اعلام کرد، کشمکش های اخیر سیاسی در این کشور سبب شده است که نرخ دلار در برابر پول افغانی، به صورت بی سابقه افزایش یابد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- ستاره سابق تیم ملی آلمان، آرسنال و بایرن مونیخ در شهر کلن رستوران کبابی باز کرد و در روز اول، هزار نفر از هواداران او در رستوران حضور پیدا کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدارس برخی شهرستان ها و مناطق استان کرمان به علت بارش برف، برودت و شدت سرما و لغزندگی معابر عمومی، فردا (سه شنبه) از سوی آموزش و پرورش این استان تعطیل اعلام شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- سال گذشته سامسونگ تلویزیون عظیم الجثه 34 فوتی (بزرگ تر از 400 اینچ) را معرفی کرد که می توانست جایگزین پرده های بزرگ سینما شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- آمار اعلام شده پیرامون میزان فروش خودرو در بازار انگلستان از کاهش چشمگیر فروش خودروهای صفر کیلومتر در این کشور حکایت دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- ستاره برزیلی پاری سن ژرمن پیوستن فیلیپه کوتینیو را به لیورپول تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- این وقت های سال، خیلی ها درگیر سرفه و گرفتگی بینی هستند یا از سوزش و درد گلو شکایت می کنند. اما خوشبختانه دست کم مغزمان در این اوضاع هوایمان را دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- تلویزیون دولتی رژیم صهیونیستی از برگزاری چند جلسه مهم توسط کابینه امنیتی این رژیم جهت بررسی ادامه حضور ایران در سوریه در دوران پس از جنگ خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 مجلس از تعیین سقف درآمد های نفتی در سال آینده در کمیسیون متبوعش خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- تمرین مقاومتی می تواند در کاهش وزن و قدرتمند شدن عضلات بدن موثر باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- مچ بندی که کاربران را قادر می سازد تنها با نگه انگشت اشاره نزدیک گوش با دیگران مکالمه تلفنی داشته باشند، به زودی روانه بازار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس آمار منتشر شده از سوی دولت هند، در هر ساعت یک دانش آموز هندی به طریق مختلف جان خود را می گیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- اسماعیل شریفات تا پایان فصل جاری برای تیم فوتبال استقلال خوزستان بازی خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- عملیات انتقال قهری سهام، بر اساس گواهی حصر وراثت، به وراث قانونی وی انتقال می یابد و گواهینامه های نقل و انتقال سهام برای ایشان صادر می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل بانک مرکزی درباره افزایش سقف وام ازدواج گفت: خوشحال می شویم که نظام بانکی کشور بتواند بیشتر در خدمت فعالیت های فرهنگی باشد و در کمک به تسهیل ازدواج نقش آفرین باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- زمین لرزه ای به بزرگی 3.2 ریشتر هلشی در استان کرمانشاه را لرزاند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- لیلا حاتمی بازیگر سینمای ایران تاکنون ده بار برای بازی در نقش های مختلف در جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شده و توانسته دو بار برای آثاری همچون "رگ خواب" ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص بررسی وضعیت اغتشاشات اخیر با دستور رئیس مجلس خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- ستاره جدید بارسلونا شماره پیراهنی که به آردا توران تعلق دارد را تصاحب نخواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- کاخ سفید اعلام کرد مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا به مصر، اردن و سرزمین های اشغالی فلسطین سفر خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- مظهری از تشکیل سه کارگروه در ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی خبر داد و گفت: حمایت حقوقی قضایی از سرمایه گذاران ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- هافبک برزیلی اعلام کرد که نیمار امضای قراردادش با بارسلونا را به او تبریک گفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- در بسته اخبار تلگرامی امروز خبرهای عجیب و غریبی از دنیا به مانند وجود یک کشور با جمعیت 3 نفره و واردات 10 میلیاردی بیل و کلنگ به کشور می خوانیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- حق شناس گفت: از سرنوشت31 خدمه نفتکش خبری در دست نداریم و به دلیل حجم زیاد آتش امکان نزدیک شدن به این شناور وجود ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور گفت: در 9 ماهه سال جاری، واردات سیگار با کاهش 39 درصدی، صادرات با افزایش 21 درصدی، و قاچاق با 31 درصد کاهش روبرو بوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: حکام کنونی عربستان بخاطر اینکه مخالفان و رقبای شان جنبشی علیه حکومت شکل ندهند ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی کهکشانی ها عنوان بهترین مربی فرانسوی سال 2017 را از آن خود کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- بازیکنان نفت آبادان پیش از دیدار حساس با پارس جنوبی شارژ مالی شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را در مورد بازیکن تیم استقلال صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: به هیچ عنوان مردم به پیش بینی ها از جمله تعبیر خواب ها یا حرف هایی که از وقوع زلزله پیش بینی می کنند توجه نکنند چرا که از پایه و اساس غلط است و فقط و ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس گفت: بسیاری از شاغلان حرفه پزشکی به دلیل عدم آگاهی به قوانین مربوط به قصورات پزشکی مرتکب این عمل می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم پیشین ماشین سازی تبریز به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیوست.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک هدفون مترجم بی سیم فوق العاده در نمایشگاه CES معرفی شد که قابلیت ترجمه همزمان را به 37 زبان زنده دنیا دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، موتوری که هر دو چرخه معمولی را الکتریکی می کند را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- قانون حمایت خانواده بخش دادگاه خانواده در ماده 1 بیان می کند: به منظور رسیدگی به امور و دعاوی خانوادگی ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک خریدار چینی پس از خرید خودرو از نمایندگی ب ام و، تمامی پیش پرداخت خود به میزان 11 هزار دلار را به صورت پول خرد و سکه پرداخت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- همانطور که خود مدیر تلگرام قبلا اعلام کرده بود، مدیران کانال جاعل نیوز با او در تماس بوده اند، آیا رابطه ای بین تلگرام که پروژه آن در آمریکا طراحی و پیاده سازی شده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- دروازه بان تیم صنعت نفت آبادان رسماً از این تیم جدا شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- دماوند کاندیدای ثبت جهانی است، عطر نرگس های مازندران در گل فروشی های کشور، از آتش گرفتن برج ترامپ تا ازدواج دختری با عجیب ترین داماد دنیا! و .. ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم کامرونی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تصمیم به ماندن در این تیم گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور اقتصادی و دارایی از افزایش سقف وام ازدواج به 150میلیون ریال از فردا خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- محبی گفت: در بامداد روز شنبه 16 دی ماه 96 یکی از زندانیان زندان اوین به نام سینا قنبری فرزند علی اکبر با مراجعه به دستشویی قزنطینه زندان اقدام به خودکشی از طریق حلق اویز نمودن خود ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم پرتغالی تیم فوتبال میلان مورد توجه آبی پوشان مرسی ساید قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- حمیدرضا آذرنگ بازیگر سینما و تئاتر و رضا یزدانی خواننده و بازیگر به جمع دیگر راویان فیلم مستند آبی به رنگ آسمان پیوستند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان در تاریخ 18 دی ماه را می توانید بخوانید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس انجمن وارد کنندگان خودرو از آمار واردات 9 ماهه اول امسال خبر داد و گفت: آمار 9 ماهه واردات خودرو معادل 55 هزار و 816 دستگاه است ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه نگرانی از تهدیدهای آمریکایی ها نداریم ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- پلیس استرالیا 2 مار پیتون 15 کیلویی در خانه یک مرد 41 ساله پیدا کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه عمان عصر امروز با وزیر امور خارجه کشورمان در تهران دیدار و گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۷:۳۰    
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه رئیس جدید حزب محافظه کار این کشور را انتخاب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در تماس تلفنی با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، نسبت به عواقب بدعهدی و نقض احتمالی تعهدات برجامی از جانب دولت آمریکا هشدار داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- کمیته انضباطی فدراسیون والیبال تیم شهرداری ورامین را به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر در بازی خانگی که تا پایان مسابقات 96 به حالت تعلیق در آمده است، محکوم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص قیمت سکه، ارز بین بانکی، شاخص بورس، قیمت خودرو رنو و پورشه در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس عصر امروز تشکیل جلسه داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- دومین جلسه ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی درباره حمایت از اشتغال، تولید و توسعه اقتصادی با کمک به محکومین مالی صاحبان کارخانجات و کارگاه های تولیدی ورشکسته در زندان مرکزی ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- سومین نشست علمی مرکز مطالعات فضای مجازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با موضوع "کسب و کار مجازی، فیلترینگ تلگرام و وضعیت پیام رسان های بومی" برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- فرهنگ و هنر در هجدهمین روز از زمستان 96 با اخبار و حاشیه های فراوانی روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به اعلام اسامی برگزیدگان جایزه گلدن گلوب 2018 اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- یکی از منابع نزدیک به رهبر جنبش اسلامی نیجریه گفت: شیخ زکزاکی شدیدا بیمار است و دچار سکته مغزی شده اما شرایط درمانی برایش از سوی حکومت نیجریه فراهم نشده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های آمریکایی از وقوع آتش سوزی در برج ترامپ در شهر نیویورک خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- دروازه بان استقلال امشب مهمان برنامه نود است اما حضور وی در این برنامه قطعی نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- جمشید مشایخی صفحه شخصی اینستاگرامش را با عکسی در کنار علی دایی اسطوره فوتبال ایران بروز رسانی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- ارتش آمریکا به دنبال خرید بالگرد از شرکت ایرباس است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: با وجود پیگیری های فراوان هنوز بنیاد شهید پاسخی را در رابطه با آتش نشان های جان باخته حادثه پلاسکو به سازمان آتش نشانی ارائه نکرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتسال، اسامی 20 بازیکن دعوت شده به اردوی تدارکاتی این تیم را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون والیبال در احکامی جداگانه دبیرکل و سرپرست خزانه داری را تا برگزاری مجمع عمومی در سمت های خود ابقا کرد.