سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۳۰Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 12 اردیبهشت 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 اردیبهشت 1396 میزان 2 اردیبهشت 1396 میزان 3 اردیبهشت 1396 میزان 4 اردیبهشت 1396 میزان 5 اردیبهشت 1396 میزان 6 اردیبهشت 1396 میزان 7 اردیبهشت 1396 میزان 8 اردیبهشت 1396 میزان 9 اردیبهشت 1396 میزان 10 اردیبهشت 1396 میزان 11 اردیبهشت 1396 میزان 12 اردیبهشت 1396 میزان 13 اردیبهشت 1396 میزان 14 اردیبهشت 1396 میزان 15 اردیبهشت 1396 میزان 16 اردیبهشت 1396 میزان 17 اردیبهشت 1396 میزان 18 اردیبهشت 1396 میزان 19 اردیبهشت 1396 میزان 20 اردیبهشت 1396 میزان 21 اردیبهشت 1396 میزان 22 اردیبهشت 1396 میزان 23 اردیبهشت 1396 میزان 24 اردیبهشت 1396 میزان 25 اردیبهشت 1396 میزان 26 اردیبهشت 1396 میزان 27 اردیبهشت 1396 میزان 28 اردیبهشت 1396 میزان 29 اردیبهشت 1396 میزان 30 اردیبهشت 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در سال 95 بیش از 1300 میلیارد تومان مالیات وعوارض به صادرکنندگان استرداد یافته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- نامزد ها و طرفداران آن ها به هیچ وجه مجاز به تبلیغ علیه نامزدهای دیگر در فضای مجازی نبوده و تن ها می توانند شایستگی های خود یا داوطلب مورد نظرشان را مطرح نمایند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- از مزایای مفید پوست لیمو می توان به پاک سازی کبد، تقویت مویرگ ها، درمان عفونت گوش، گردش خون منظم، کاهش انقباضات ماهیچه ای، جلوگیری از سکته و ... اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: 75. 72 درصد داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون دوره دکتری سال 96 نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- نمایشگاه آثار سوگل خلخالیان با عنوان از قطب جنوب تا لوت در گالری آریانا افتتاح می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی گفت: افتادگی جهان سوم ناشی از علوم انسانی است نه اینکه علوم انسانی این کشورها پاسخگوی نیاز جامعه بشری نیست ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- پژوهشگران با استفاده از داده های مربوط به بستری شدن افراد دریافتند که به طور میانگین بیش از 2100 مورد مالاریا در سال رخ می دهد که تقریبا دو برابر تعدادی است که قبلا گزارش شده بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- حقوق و قضا طی هفته گذشته با اخبار تازه و داغی از جمله علت فوت عارف لرستانی، تشکیل پرونده برای دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، دستگیری 45 زن و مرد در پارتی شبانه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- عملیات ارتش عراق در موصل به دلیل عملیات انتحاری و استفاده از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی از سوی تروریست ها طی هفته های اخیر کندتر پیش می رود با این وجود پاکسازی مناطق تحت اشغال ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- جهانگیر با اشاره به سامانه پرونده شخصیتی زندانیان گفت: طراحی و اجرای این سامانه یکی از اقدامات ارزشمند در فرآیند زندانبانی کشور است که می تواند در شناخت شخصیت واقعی زندانی و نیازهای ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- عرشیان گفت: آشنایی با مفاهیم ژرف قران، عامل مهم امنیت روانی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- گزارش سیگار در افغانستان، نشان می دهد که در ماه آوریل، مشاور نخست وزیر پاکستان در امور سیاست خارجی آشکارا خواستار مشارکت آمریکا در مذاکرات تحت پشتیبانی روسیه شده و اعلام کرده که ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- در پی پیشنهاد رئیس جمهوری ترکیه مبنی بر انجام مذاکرات چند جانبه در خصوص مسئله کشمیر با هدف حل این مسئله برای همیشه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- دی ماه سال 95 بود که شرکت ایران خودرو از محصول جدید خود یعنی دناپلاس رونمایی کرد، اما روز گذشته برای بار دوم نیز از این خودرو رونمایی شد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- هر چند که خوردن فست فود برای مادران باردار مضر اعلام می شود اما رستورانی در کارولینای شمالی و نیویورک اقدام به طبخ پیتزایی مخصوص مادران باردار کرده است .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- دو مرد مسلمان که ادعا می شد قصد دزدیدن گاو مقدس هندوها را داشتند در پی حمله کاهنان خشمگین هندو کشته شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- بر اساس اعلام رویترز، هند هشدار داده است تا در صورت برنده نشدن در توسعه میدان گازی فرزاد ، واردات نفت خام از ایران را تا یک چهارم کاهش خواهد داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- نماینده روسیه در پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) کفت که سیاست ها و اقدامات این پیمان در عرصه بین المللی به امنیت جهانی ضربه می زند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و روز معلم در مجتمع آموزشی پیام امام خمینی (ره) سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- اسامی ناشران برگزیده تهرانی و شهرستانی سال 95 مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- جین استین نویسنده و ویراستار زن آمریکایی از پنت هاوس برجی 15 طبقه در نیویورک خود را به پایین پرتاب کرد و جان خود را از دست داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- انیمیشن کوتاه آنتراکت به کارگردانی محمدرضا خردمندان محصول سازمان سینمایی حوزه هنری در جشنواره فیلم انیفیلم جمهوری چک حضور دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، از ساخت مجموعه سردخانه های مرکزی واکسن کشور منطبق با تکنولوژی روز دنیا خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، اولین مستند تبلیغاتی سیدمصطفی هاشمی طبا نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم را مشاهده می کنید که از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- آئین بزرگداشت روز معلم روز سه شنبه در مجتمع آموزشی ایرانیان دهلی نو پایتخت هند با حضور تعدادی از مسئولان نهادهای ایرانی ،معلمان، دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- نمایشگاه آثار نقاشی امیربهادر شاهرخی، چهره ماندگار زبان و ادبیات فارسی به مناسبت روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت فردوسی افتتاح می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- با اینکه ارائه سرویس اینترنت رایگان در پنجاب از ماه ژوئن آغاز شده اما مردم از این موضوع بی اطلاع بودند اما با نصب تابلوهای راهنما در این زمینه آگاهی عمومی نسبت به این موضوع بیشتر شده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- هرمز هدایت زنگ افتتاحیه نمایش ملودی شهر بارانی را به صدا در می آورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس اعلام سازمان پزشکی قانونی در سال گذشته، 15 هزار و 932 نفر در حوادث رانندگی کشته شده اند، این تعداد نسبت به مدت مشابه در سال قبل از آن 3. 9 درصد کاهش یافته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- مسعود سیف الله کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی برای دویچه وله نوشت: محمداشرف غنی نویسنده کتاب چگونگی بازسازی دولت های ناکام 2 سال دیگر وقت دارد تا افغانستان را بازسازی کند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- در محورهای مواصلاتی 7 استان کشور بارش باران گزارش شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی سرپرست حراست این دانشگاه منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- تویسرکانی گفت: توجه به مالکیت معنوی و سازوکارهای آن باعث تشویق تولیدکنندگان و اطمینان خاطر مصرف کنندگان خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم های ملی تحت مدیریت فدراسیون فوتبال با مشکلات اساسی رو به رو هستند و این مسئله زنگ خطر را در فوتبال ملی ایران به صدا درآورده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- تصویربرداری قسمت هشتم از مستند ایرانگرد 3 در اوایل اردیبهشت ماه دراستان لرستان به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- مرد هندی که برای جراحی ساده ای در پنجه پا به بیمارستان مراجعه کرده بود، متوجه وجود بیش از 75 سوزن در بدن خود شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- همزمان با روز معلم، آئین رونمایی از 22 کتاب آموزشی ویژه نیروهای مسلح برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک بامداد امروز (چهارشنبه) وارد تهران شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- محمدرضا جعفری جلوه طی حکمی محسن کلاهدوز را به عنوان مدیر پخش این شبکه منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک کارمند اطلاعاتی آمریکا، در یک مأموریت اطلاعاتی ضد داعشی، عاشق یک داعشی شد و در سوریه با او ازدواج کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- یک منبع امنیتی افغانستان در حالی از تعلیق عملیات بهاری طالبان خبر داده که سخنگوی طالبان این اخبار را تبلیغ دروغ دولت افغانستان علیه این گروه اعلام کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- کشورهای عضو ان .پی. تی، هر پنج سال یک بار برای بازبینی اجرای این معاهده گردهم می آیند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- بر این اساس، این آژانس اعلام کرد فروش این بالگردها امنیت کنیا را در عملیات های حیاتی علیه گروه تروریستی الشباب ارتقا می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- بر این اساس کمیسیون اروپا از کشورهای عضو محدوده شنگن خواسته است که کنترل مرزهای داخلی خود را در پی افزایش مهاجرت پناهجویان سوری و لیبیایی به اروپا اعمال شده بود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- پوتین و ترامپ توافق کردند دیدارها و مذاکرات میان وزیران خارجه دو کشور برای جست وجوی راههای تقویت آتش بس در سوریه، قابلیت کنترل و پایدار کردن آن افزایش یابد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه بوریتو را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی زمینی سپاه با صدور پیامی شهادت جانباز آزاده شهید سردار محب علی فارسی، از فرماندهان شجاع دوران پرافتخار دفاع مقدس را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- پدر و مادراغلب در پی شیوه ای هستند تا بچه های خود را آرام کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- اکنون که در فصل بهار هستیم و آغاز نوشدن و زیبایی ها است ، می توانید پوست خود را هم زیبا کنید و همه سلول های مرده و لایه بی نشاط پوست خود را هم از بین ببرید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم شیلیایی توپچی ها قصد ملحق شدن به آبی های لندنی را دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- سفیر ترکیه در تهران در نشستی که عصر امروز (دوشنبه) با حضور علیرضا بیگدلی، سفیر سابق ایران در آنکارا در سایت شورای راهبردی روابط خارجی برگزار شد به بررسی روابط دو کشور پرداخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- اگر در اثر بیماری یا کهولت سن دچار سرفه مزمن شده اید و بر اثرشدت آن نفستان بالا نمی آید ، دارویی شفا بخش درخانه شما وجود دارد و تنها با صرف کمی وقت می توانید از شر سرفه خلاص شوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه سالاد کاهو با نان برشته را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای نگهبان گفت: اعضای شورای نگهبان در جلسه فردای خود 8 مورد از مصوبات مجلس شورای اسلامی را مورد بررسی قرار می دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس کمیسیون بودجه مجلس اندونزی گفت: هر دو کشور دارای ظرفیت هایی هستند که باید از آن ها استفاده شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدافع بانوی پیر از ستاره پیشین تیم فوتبال میلان به عنوان بهترن مهاجمی که مقابلش قرار گرفته، یاد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه خبری استار در گزارشی نوشت که مقامات دفاعی روسیه در حال کار کردن بر روی ساخت بزرگترین کشتی جنگی جهان هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- مساله خودروی پرنده و بود و نبود آن به موضوعی تبدیل شده که ما را نسبت به آینده و پیشرفت های فناوری دچار تردید می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- زین الدین زیدان و دیه گو سیمئونه ترکیب مدنظر خود برای دربی مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را اعلام کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد ارتش پاکستان اعلام کرد که هند به دلیل ناتوانی در مقابل پاکستان علیه کشمیری ها ظلم می کند اما دولت اسلام آباد همیشه سکوت نخواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- تا به امروز، برخی از کارشناسان تصور می کردند که لبخند یک کودک خردسال عمدی یا در پاسخ به چیزی نیست و تنها یک واکنش است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- بیمه بیکاری در سوابق بیمه شده لحاظ شده و فرد می تواند در زمان بیکاری از دفترچه تامین اجتماعی خود استفاده کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- برخی به نام خانوادگی خود علاقه ندارند حال سئوال اینجاست که آیا امکان تغییر نام خانوادگی وجود دارد؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس انجمن جامعه دامپزشکان ایران خریدن جوجه های رنگارنگ موجود در بازار دست فروشان را به دلیل عوارض فراوان منع کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- دروازه بان باتجربه بانوی پیر از مهاجم 18 ساله موناکو تمجید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- یکی از دلایل صلابت و اقتدار دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران، وجود فرماندهانی مقتدر، شجاع و باهوش در راس نیروهای مسلح است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- دندانها از جمله اعضای اصلی بدن به شمار می آیند و با توجه به بالا رفتن سطح آگاهی اجتماعی امروزه مردم بیش از پیش به سلامت و پاکیزگی دندانهای خود اهمیت می دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- شرکت مایکروسافت ساعتی پیش در جریان کنفرانس Microsoft EDU از سیستم عامل ویندوز 10 اس رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "جنگ کنونی" به کارگردانی "آلفونسو گومز ریگون" 22 دسامبر 2017 اکران بین المللی خود را از سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- شرکت ایتالیایی لامبورگینی سازنده خودروهای سوپراسپرت و گران قیمت شوروم جدید خود در کشور امارات را افتتاح کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- گوجه سبز یکی از میوه های بسیار پرخاصیت و مغزی برای مادران باردار محسوب می شود که از بروز نقص فیزیکی در جنین جلوگیری می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه لازانیای گوشت را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- قرمزی و تورم اطراف بندناف مهم ترین علائم عفونت بندناف نوزادان است و اگر تشخیص و درمان آن بموقع انجام نشود، عفونت وارد خون نوزاد می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه خوراک میگو با سس تند را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- یکی از کارکنان اف.بی.آی که سال 2014 به سوریه سفر کرده و در آنجا با یکی از اعضای گروه تروریستی داعش ازداج کرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- نوزادتان از درد جیغ می کشد و پاهایش را به سمت شکمش جمع می کند، به احتمال زیاد یکی از دلایل بی تابی او دل درد است. در این مقاله به بررسی دلایل دل درد و نفخ نوزاد پرداخته شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- رییس جمهور در پیامی درگذشت همسر استاندار چهارمحال و بختیاری را به وی تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- در نوزادان شب زنده دار (نوزادانی که از دیر وقت شب تا صبح کاملا بیدار و هوشیار هستند) نامنظم بودن ساعت درونی شان اجازه خواب به آن ها نمی دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- ستاره سوئدی شیاطین سرخ پس از عمل جراحی امروزش پیامی به هوادارانش داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- مارک زاکربرگ ثروتمند آمریکایی و مالک شبکه اجتماعی فیسبوک ضمن سفر به شهر دیترویت قطب خودروسازی ایالات متحده آمریکا، از خط تولید خودروهای F150 شرکت فورد بازدید کرد و همراه با کارگزان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید سیستم خنک کننده دستگاه های دیجیتال باید از حدود قیمت 18 هزار تا 375 تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- یگان ویژه صابرین حدود 17 سال پیش با هدف انجام ماموریت های ویژه سپاه پاسداران تشکیل شد؛ نخستین فرمانده این یگان سردار جعفری بود که هم اکنون فرمانده کل سپاه پاسداران است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب از راهنمای واکسیناسیون کودک آگاهی کلی درباره ایمن سازی پیدا میکنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه گفت: وزیر خارجه صبح چهارشنبه در راس یک هیات بلند پایه سیاسی، نظامی، انتظامی و امنیتی به منظور پیگیری حادثه تروریستی اخیر در میرجاوه به اسلام آباد می رود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص طب سنتی در رابطه با دلایل خواب آلودگی و کسالت افراد در فصل بهار توضیحاتی را ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- سگ های وحشی به کودک بیگناه حمله ور شده و او را کشتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- فوق تخصص غدد و متابولیسم گفت:اختلالات چربی خون تقریبا شایع است و 20 تا 25 درصد افراد جامعه را درگیر می کند و ممکن است در بعضی از گروه ها شایع تر باشد مثلا در اشخاص دیابتی تا 50 درصد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- قالیباف در نشست صمیمانه با کارگران، معلمان و اقشار مردمی مطرح کرد: آن جایی که مردم در صحنه حضور داشته باشند هم داریم، هم می شود و هم در همه مقاطع دشوار می توانیم از سختی ها عبور کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و سه مدرس کمیته بین المللی پارالمپیک در محل این کمیته نشستی را با یکدیگر برگزار کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- برنامه مذاکره تلفنی ترامپ و پوتین، هیات نمایندگان دولت سوریه وارد آستانه شد و اردوغان چه نیازی به اس-400 روسی دارد، مهمترین عناوین روزنامه های روسیه در روز سه شنبه 12 اردیبهشت ماه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- خیلی از ما تمام هفته را به امید آخر هفته، استراحت و احیانا غذاهای خوشمزه ای که انتظارمان را می کشند می گذرانیم و شاید نتوانیم به راحتی این تفریح ساده را هم کنار بگذاریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک سرهنگ سابق ارتش روسیه از بکارگیری روش های غیرمتعارف نظامی برای مقابله با آمریکا خبر داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- در هفته اول از مسابقات لیگ کشتی باشگاه های کشور، تیم آزاد ستارگان ساری به سختی از سد پاس رستم کلا گذشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مادری پس از 24 سال دوری تنها پسرش را در زندان مرکزی همدان ملاقات کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- احسان علیخانی اجرای برنامه های پربیننده ای مانند "ماه عسل" و "سه ستاره" را در کارنامه هنری خود دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه مرزهای لبنان با سوریه به جزء جرود عرسال امن است، گفت: امنیت امروز مرزها به دلیل معادلات ارتش و مقاومت است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- در هفته اول از مسابقات لیگ کشتی فرنگی باشگاه های کشور، تیم بیمه رازی تهران موفق به شکست تیم مرحوم خواجه وندی نوشهر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- دستش را داخل دهانش می کند و آب دهان از گوشه و کنار لبش بیرون می ریزد و پدر و مادر می گویند دارد دندان درمی آورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- سیب به علت دارا بودن ویتامین های A-B-C برای تقویت چشم موثر است.