چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۲:۴۵May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 2 اردیبهشت 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 اردیبهشت 1396 میزان 2 اردیبهشت 1396 میزان 3 اردیبهشت 1396 میزان 4 اردیبهشت 1396 میزان 5 اردیبهشت 1396 میزان 6 اردیبهشت 1396 میزان 7 اردیبهشت 1396 میزان 8 اردیبهشت 1396 میزان 9 اردیبهشت 1396 میزان 10 اردیبهشت 1396 میزان 11 اردیبهشت 1396 میزان 12 اردیبهشت 1396 میزان 13 اردیبهشت 1396 میزان 14 اردیبهشت 1396 میزان 15 اردیبهشت 1396 میزان 16 اردیبهشت 1396 میزان 17 اردیبهشت 1396 میزان 18 اردیبهشت 1396 میزان 19 اردیبهشت 1396 میزان 20 اردیبهشت 1396 میزان 21 اردیبهشت 1396 میزان 22 اردیبهشت 1396 میزان 23 اردیبهشت 1396 میزان 24 اردیبهشت 1396 میزان 25 اردیبهشت 1396 میزان 26 اردیبهشت 1396 میزان 27 اردیبهشت 1396 میزان 28 اردیبهشت 1396 میزان 29 اردیبهشت 1396 میزان 30 اردیبهشت 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- مرد پاکستانی که به علت فقر از 25 سال پیش به خوردن شاخه و برگ درختان روی آورده است، اکنون با وجود برطرف شدن نیاز مالی نمی تواند این عادت خود را ترک کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- در شرایطی که به طور قطع هیچ تضمینی در زندگی انسان وجود ندارد، از جمله این که نفس های پایانی خود را چه زمانی خواهید کشید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- هند عبور کریدور اقتصادی چین و پاکستان از منطقه مورد مناقشه کشمیر را باعث به خطر افتادن منافع و امنیت ملی خود می داند و به شدت با این طرح 46 میلیارد دلاری پکن در منطقه جنوب آسیا مخالف ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- سردردها تهدید کننده حیات انسان به شمار نمی آیند. با این حال سردردهای مزمن می توانند هشدار دهنده و علائمی از بروز مشکلات جدی نظیر سکته ی مغزی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی حزب مردم پاکستان در اعتراض به اعزام خودسرانه راحیل شریف برای فرماندهی ائتلاف آل سعود نتیجه این کار را نوکری برای آل سعود دانست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور شناورهایی دریایی در شمال و جنوب کشور گفت: امسال در جنوب کشور ناو موشک انداز ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری سه سارق حرفه ای مغازه و کشف بیش از 35 فقره سرقت خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- امیدواریم خداوند متعال در مقابل دشمنان اسلام هم ما را حفظ کند و هم بر عزت و اقتدار نظام ما در برابر دنیا بیفزاید و ندانم کاری افرادی مثل بنده نیز سبب نشود عنایات پروردگار قطع شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- سازمان سیا آمریکا اعلام کرد که سازمان اطلاعات پاکستان ایمن الظواهری را در شهر کراچی مخفی کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- محققان یک ماشین اولتراسونیک ساخته اند که به جای گرما با استفاده از امواج صوتی لباس های خیس را خشک می کند!
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- امام کاظم (علیه السلام) همانند پدرانش، عابدترین مردم عصر خویش بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- در پی حکم جدید ترامپ مبنی بر خروج مهاجرین غیرقانونی از آمریکا، 22 شهروند افغانستانی از این کشور اخراج شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیریت شهر آفتاب امکاناتی به منظور تسهیل در رفت و آمد بازدیدکنندگان در نظر گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک مقام ارشد پاکستانی از اعزام پنج هزار نظامی پاکستانی به مرزهای عربستان با یمن خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو در مراسم رونمایی از سامانه حامی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از برنامه ریزی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور اختصاص یارانه خرید کتاب در نمایشگاه برای 30 هزار طلبه حوزه های علمیه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- سیف الله صمدیان که مدیریت بخش بزرگداشت کیارستمی در جشنواره جهانی فیلم فجر را بر عهده دارد، خبر داد که در آخرین روز از این بزرگداشت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- ماموران انتظامی شهرستان پارسیان گفت: یک محموله قاچاق میوه به ارزش هشتصد و پنجاه میلیون ریال در شهرستان پارسیان کشف شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- دانشگاه مذاهب اسلامی برای سال تحصیلی 96-97 دانشجوی دکتری تاریخ اسلام و فقه و حقوق پذیرش می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- موسسات واجد شرایط می توانند با مراجعه به سایت quranexpo.ir حداکثر تا تاریخ 1396/2/15 طرح های توجیهی خود را در سامانه اینترنتی نمایشگاه بارگذاری نمایند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- شرکت خودروسازی فراری به عنوان یکی از سوپر اسپرت سازهای سطح اول جهان، حضور پرشوری در نمایشگاه خودرو شانگهای دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- قاضی آسیابی گفت: هیچ کارخانه ای در استان سمنان با دستور قضایی تعطیل نشده و هیچ سرمایه گذار و صاحب صنعتی بازداشت نشده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- مقام های وزارت مخابرات افغانستان می گویند با کشور چین تفاهم نامه ای را امضا کرده اند که شبکه فیبر نوری این کشور را به چین وصل سازند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- به دنبال دستورالعمل ابلاغی جدید ترامپ به سازمان گمرگ و مهاجرت آمریکا درخصوص وضعیت پناهجویان، یک زن مکزیکی با چهار فرزند تبعه آمریکا و سابقه 15 سال زندگی در این کشور ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- در مراسم اختتامیه جشنواره انجمن های ادبی خانه ادبیات افغانستان برگزیده جایزه ملک الشعرای بهار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- صلوات خاصه امام موسی کاظم (ع) را به مناسبت شهادت جانسوز آن بزرگوار می شنوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خزانه داری پاکستان در سفر به واشنگتن اعلام کرد که کشورش از میانجیگری ترامپ برای حل تنش های دهلی- اسلام آباد استقبال می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- مسئولان فلسطینی باید به آنچه که به گفته او تروریسم است مقابله کرده و پرداخت کمک های مالی به تروریست ها و خرابکاران را متوقف کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- هدف اصلی این تمرینات و تبادل تجارب نیروهای مسلح ترکیه و جمهوری آذربایجان، ارتقای هماهنگی میان دو طرف است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- لاوروف افزود: ارتش سوریه با حمایت نیروی هوافضای روسیه، مستشاری نظامی ایران و اعضای جنبش حزب الله لبنان بنا به درخواست دمشق به مبارزه با تروریسم ضدسوری کمک می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- مرد جوان در دادگاه خانواده مدعی شد چون همسرم یک شب با پسر مورد علاقه اش در گذشته، شام خورده است می خواهم او را طلاق دهم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- معاون رئیس جمهور آمریکا با استفاده از لفظ این به اصطلاح توافق هسته ای برای برجام گفت که ترامپ نارضایتی خود از آن را کتمان نکرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- متخصصان سلامت تاکید دارند که والدین باید از دادن داروهای حاوی ترامادول و کدئین به کودکانشان خودداری کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور سوریه گفت: کشورهای غربی و در رأس آنها آمریکا همواره هرگاه که ارتش سوریه پیشروی بزرگی به دست می آورد در راستای مناقع تروریست ها اقدام می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز یخ در بهشت را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت:ضوابط استفاده از رسانه های مکتوب در کمسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- هفتمین روز درگذشت عارف لرستانی با حضور چهره های آشنای سینمایی و تلویزیونی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- چگونه باید صدقه داد (خارج از زکات و خمس)؟ به چه کسی باید صدقه داد؟ با چه چیزی؟ حداقل این صدقه چه میزان است؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- عامل تیراندازی پاریس حدود دو ماه پیش از سوی پلیس در حالی که سلاح سرد و نقاب حمل می کرده دستگیر شده اما بعد از این ادعا که سلاح سرد و ماسک ها را برای جشن تهیه کرده از سوی پلیس آزاد شده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- می خواهیم در این بخش با منابع غنی از آهن شما را آشنا کنیم بهترین منابع آهن گوشت، مرغ و غذاهای دریایی،حبوبات ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز پخت کیک ذرت و بادام را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- رییس مجلس درخصوص نحوه گسترش سطح روابط اقتصادی با گرجستان گفت: ما در پارلمان ایران تلاش می کنیم که با تصویب قوانینی بتوانیم در زمینه تسهیل روابط تجاری میان دو کشور گام مثبتی برداریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- مأموری فرستاده شد تا موسی بن جعفر را از عیسی بن جعفر تحویل گرفته به بغداد ببرد تا در زندان فضل بن ربیع تحت نظر باشد. امام مدتی طولانی در آنجا بود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- چیزی که یک مرد را مرد می کند، تدبیر و استقلال و قدرت مردانگی او است. این که بتواند درست فکر کند و درست تصمیم بگیرد و حمایتگر خوبی برای همسرش باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "آتش آزاد" به کارگردانی "بن ویتلی" 21 آوریل 2017 اکران بین المللی خود را آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه کلوچه بادمجان کبابی را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- هدیه دادن یک راه ساده ولی بسیار موثر برای نشان دادن ارادت و عشق تان به طرف مقابل است. لازم نیست هدیه گران قیمت باشد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- نیویورک تایمز پیش بینی کرد که زلزله احتمالی، در تهران یک میلیون کشته و استانبول، تنها 30هزار قربانی خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک متخصص چشم گفت: اگر دچار آلژری چشمی هستید از مصرف خودسرانه این داروها (بتامتازون- دگزامتازون- پرونیزولون) جداً پرهیز کنید زیرا در بسیاری از موارد عارضه بدتر شده و فرد را درگیر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده کل سپاه در بازدید از پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: به فضل الهی با افتتاح پالایشگاه ستاره خلیج فارس، جشن خودکفایی بنزین کشور در هفته جاری رقم خواهد خورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- همسرش به طور معمول بعد از ساعات کاری با دوستانش در جایی که بعد از سال ها رفت و آمد دوران مجردی، پاتوق آنها محسوب می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- دبکا فایل در گزارشی پیامدهای منفی استقرار جنگنده های سوری در پایگاه حمیمیم را برای نیروهای حامی تروریسم در سوریه بررسی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه خوراک زبان را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- اسمشان بد در رفته، مردان را می گویم، بخاطر صدای مردانه و ظاهرشان گمان می کنیم سر سخت تر از آن هستند که نیاز روحی داشته باشند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- پزشک مشاور تغذیه و رژیم درمانی گفت:سرطان یک بیماری خاموش است که با مصرف غذاهای آماده و نیمه آماده، تغذیه نامناسب در خانواده و عدم توجه به سلامت جسم، به طور نامحسوس در بدن فعال می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- رییس جمهور در دیدار نخست وزیر گرجستان، با اشاره به روابط دیرینه و دوستانه تهران – تفلیس گفت: جمهوری اسلامی ایران از گسترش و تعمیق روابط با گرجستان در همه عرصه ها ، استقبال می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- مسئولیت پذیری، به زندگی معنا می بخشد و به ما شخصیت می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- برخی از رفتارهای والدین برای فرزندان آنقدر اهمیت دارد که تا ابد در ذهنشان می ماند .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- برای خرید جارو شارژی رونتا مدل 8779 با ولتاژ باتری 24 ولت باید حدود 595 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- ویارئال در خانه خود به پیروزی لذت بخشی دست یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- جلسه کمیسیون بررسی تبلیغات ریاست جمهوری تشکیل جلسه داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- آبی پوشان مرسی ساید با توقف مقابل وستهام شانس گرفتن جای منچستریونایتد در جدول لیگ برتر انگلیس را از دست دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- بسیج دانشجویی تعدادی از دانشگاه های تهران طی نامه ای به رحمانی فضلی در واکنش به عدم پخش زنده مناظره های انتخاباتی آوردند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- موفقیت مالی به برنامه ریزی، تلاش، پس انداز و سرمایه گذاری نیاز دارد. اما تمامی این اقدامات، بدون توجه ویژه به هزینه ها و کوشش برای کاستن از آنها بی فایده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدافع سرخپوشان به دلیل آسیب دیدگی دیدار تیمش برابر نماینده عربستان را از دست داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- احسان علیخانی به عنوان تهیه کننده و مجری برنامه "ماه عسل" این روزها در مقدمات ساخت ویژه برنامه ماه مبارک رمضان برای شبکه سه سیما به سر می برد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- بسیاری افراد می کوشند با ماساژ و فیزیوتراپی با کمردرد مقابله کنند اما از تاثیر تغذیه مناسب برای حفظ سلامت ستون فقرات بی خبرند. چه خوراکی هایی برای پیشگیری یا کاهش کمردرد مناسب اند؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- گوگل در بلاگ فارسی خود اعلام کرد برنامه هایی مانند Google Docs ، Google Sheets ، Google Slides ، Keep و Gboard در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پاسداران سپاه با حمایت و همراهی با مقاومت اسلامی سوریه و عراق خود را سپر امنیت ملت ایران و بلکه امت اسلامی قرار داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- "کشک بادمجان و خورشت بامیه بلوچ ها مثال زدنی است اما غذاهای محلی از جمله تنورچه ، تباهگ ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- خودروهای هیبریدی شامل کمترین تعرفه ی گمرکی برای وارد شدن به بازار ایران هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- استارت لیست مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال روستوف در دیدار خانگی اش در رقابت های لیگ برتر روسیه صدرنشین این مسابقات را در هم کوبید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- تاکید مخالفان دولت در مجلس ملی پاکستان بر استعفای نواز شریف، سفر ژنرال راحیل به عربستان برای فرماندهی ائتلاف نظامی و استقبال پاکستان از نقش آفرینی آمریکا برای بهبود روابط با هند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- اصل گفتن واقعیت به کودک فرزند خوانده، مسئله ای انکارناپذیر و پذیرفته شده است .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- فصل گرما نزدیک است و بسیاری افراد از هم اکنون به فکر دودی کردن شیشه های خودرو برای در امان ماندن از گزند نور خورشید هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- شاگردان کارلو آنچلوتی در دیداری خانگی برابر ماینتس تن به تساوی دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- روبه رو شدن و تسکین دادن فردی که افسردگی دارد، ساده نیست. افسردگی یک نوع بیماری است، بنابراین نباید بی فکر با آن برخورد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- تخم مرغ سرشار از پروتئین، چربی های سالم، ویتامین و مواد معدنی است که می تواند به افراد پیروی کننده از رژیم لاغری کمک کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- کودکان در دوره های رشدی خود با انواع و اقسام ترس ها مواجه اند .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- نام بال ولزی سفیدپوشان مادریدی در لیست 20 نفره زین الدین زیدان برای دیدار با آبی واناری ها دیده می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- امام کاظم (ع) سه روز قبل از شهادت خود برای سپردن عهد امامت به امام رضا (ع) با وجود زندانی بودن از زندان خارج شدند .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- طب سوزنی می تواند یک گزینه امیدوار کننده درمان جایگزین برای داروهای ضد افسردگی باشد .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر امور خارجه گفت: دولت آمریکا در دام آدرس های غلط و پرونده سازی های گمراه کننده ای که از سوی تروریست ها و حامیان منطقه ای آنها برای ترویج ایران هراسی انجام می شود، نیفتد
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- می گویند ما نسل تنبلی هستیم. این را آدم های نسل قبل می گویند و بعدش شرح کوشش های مدامشان را هم ضمیمه حرف هایشان می کنند و زرنگ بودنشان را به رخمان می کشند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه استقلال اعلام کرد بازیکن ازبکستانی اش در پایان فصل جاری از سپاهان جدا و به این تیم بازخواهد گشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی قوه قضائیه گفت: اگر انسان می خواهد در راه خدا تلاش کند، با مشکلاتی مواجه می شود که باید گرفتاری های آن را نیز تحمل کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- گاهی یک قصه می تواند تاثیری بر زندگی و آینده ی کودک بگذارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- به جرات می توان گفت که همه مردها آرزو دارند روزی پدر شوند. دختر یا پسر بودن فرزند به واقع برای پدر و مادر تفاوتی ندارد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام حسن روحانی در سال 1327، در سُرخه ، از بخش های مرکزی شهرستان سمنان ، چشم به جهان گشود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- روزنامه های شنبه افغانستان، سخنان معاون رئیس جمهوری را در باره اظهارات احمد ضیاء مسعود مبنی بر تشکیل حکومت موقت منتشر کرده اند و نوشته اند که افغانستان دیگر به گذشته بازنمی گردد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی استقلال در تمرین امروز تیمش خوش و بش گرمی با میهمان این تیم داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- طبق پژوهش جدید مغز آن دسته از کودکانی که به ورزش های هوازی می پرداختند، دارای بخش سفیدرنگ فشرده تر و تنیده تری نسبت به کودکانی که آمادگی جسمانی کمتری داشتند و ورزش هوازی انجام نمی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در آخرین لحظات ثبت نام از داوطلبین کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم با مراجعه به ستاد انتخابات کشور ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- سیّد مصطفی میرسلیم متولد تهران سال 1326 در خانواده ای مذهبی است.