سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۸Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 17 اردیبهشت 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 اردیبهشت 1396 میزان 2 اردیبهشت 1396 میزان 3 اردیبهشت 1396 میزان 4 اردیبهشت 1396 میزان 5 اردیبهشت 1396 میزان 6 اردیبهشت 1396 میزان 7 اردیبهشت 1396 میزان 8 اردیبهشت 1396 میزان 9 اردیبهشت 1396 میزان 10 اردیبهشت 1396 میزان 11 اردیبهشت 1396 میزان 12 اردیبهشت 1396 میزان 13 اردیبهشت 1396 میزان 14 اردیبهشت 1396 میزان 15 اردیبهشت 1396 میزان 16 اردیبهشت 1396 میزان 17 اردیبهشت 1396 میزان 18 اردیبهشت 1396 میزان 19 اردیبهشت 1396 میزان 20 اردیبهشت 1396 میزان 21 اردیبهشت 1396 میزان 22 اردیبهشت 1396 میزان 23 اردیبهشت 1396 میزان 24 اردیبهشت 1396 میزان 25 اردیبهشت 1396 میزان 26 اردیبهشت 1396 میزان 27 اردیبهشت 1396 میزان 28 اردیبهشت 1396 میزان 29 اردیبهشت 1396 میزان 30 اردیبهشت 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- پنجمین روز از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با توجه به اینکه روزهای ابتدایی هفته را سپری می کرد اما با استقبال خوبی روبرو بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- گلکسی اس 8 اکتیو در راه است، روسیه رفتگر فضایی می سازد، افزایش فروش ال جی در آمریکا، یکی از مدل های ارزشمند فراری به حراج گذاشته می شود و .... از اخبار خواندنی فناوری امروز است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور گفت: امنیت امروز ایران که بخشی از آن مرهون تلاش چشمان همیشه بیدار کارکنان قرارگاه پدافند هوایی ارتش است باعث شده که تردد هواپیماها در منطقه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- فاضل نظری می گوید برخی منتقدان کوتاه قد شعر دوست دارند شأن آثار را تا اندازه در دسترس بودن خود پایین بیاورند؛ در نتیجه یا نشانی غلط می دهند و یا نشانی صحیح را به فراموشی می سپارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- ایگور کوروتچنکو عضو شورای اجتماعی وزارت دفاع روسیه گفت: اگر برجام نبود، ایران نمی توانست در ایجاد این همه موفقیت در سوریه از جمله تشکیل مناطق کاهش تنش تاثیرگذار باشد و همچنین قدرت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- فعال فرهنگی افغانستان نوشت: نمایشگاه کتاب تهران فرصت مغتنمی است برای آشنایی ها و رفاقت های فرهنگی دو ملت بزرگ افغانستان و ایران. کتاب می تواند خاطرات خوشی را برای فرد فرد ما رقم بزند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- نفیس زکریا سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت: خط دیورند یک مرز پذیرفته شده بین المللی است بنابراین مدیریت مؤثر این مرز برای جلوگیری از رشد تروریسم ضروری است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- تاثیرات حضور رهبر حزب اسلامی در کابل به پارلمان افغانستان نیز رسید و مخالفان و موافقان حکمتیار را نیز با تنش هایی روبرو کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- اگر سینوزیت دارید یا پشت حلق خود ترشحاتی حس می کنید، به پزشک مراجعه کنید تا او نسبت به درمان آن اقدام کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۹:۳۶    
خبرگزاری میزان- طبق مطالعات منتشر شده در مجله JACC، فعالیت فیزیکی باعث کاهش خطر آسیب رسیدن به قلب در دوران میانسالی و پیری می شود. چنین ورزش هایی از احتمال آسیب قلبی در افراد چاق نیز می کاهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- محققین به تازگی اولین نتایج را در درمان بیماری کم خونی داسی شکل یا سیکل سل آنمی با کمک مهندسی ژنتیک گزارش دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- پرخاشگری زمانی برای فرد ایجاد می شود که با یک مانع جدی مواجه شده واحساس ناکامی می کند و این امر منجر به بروز پرخاشگری می شود که اگر به طور صحیح کنترل نشود می تواند تاثیر نامطلوبی در ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- تلاش حامیان داعش در مناطق مختلف پاکستان و نزدیک مرزهای افغانستان افزایش یافته و ادغام این گروه تروریستی با "لشکر جهنگوی" و "تحریک طالبان پاکستان" سبب نگرانی کارشناسان امنیتی شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران از شکسته شدن رکورد میزان جابه جایی مسافر توسط مترو در روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته به مقصد شهر آفتاب خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سنای افغانستان با اشاره به گزارش هایی از حضور نظامیان روسی برای مشاوره به طالبان در شمال و سایر نقاط این کشور، خواست تا حکومت وحدت ملی مواضع خود را در برابر روسیه مشخص کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- انتشار این عکس به این فرضیه دامن زده که دختر قابل مشاهده در آن به احتمال زیاد می تواند یک روح باشد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان از آغاز مرمت قلعه فین خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- کاندیدای ریاست جمهوری با انتشار پستی در اینستاگرام خود از صدا و سیما خواست که با توجه به تداخل پیش آمده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری گلستان از ارسال گزارش حادثه انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر به دفتر ریاست قوه قضاییه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- گل محمدی رئیس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر اهتمام خدمت رسانی به مردم گفت: بایستی در راستای تحقق این امر همه مسئولین حوزه های قضایی استان نظارت دقیق بر زیر مجموعه خودداشته باشند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- هنرمند پیش کسوت سینما و تلویزیون، تاکید کرد: کتاب هرطور که باشد کتاب است و باید برایش وقت گذاشت. توصیه من به مردم عزیزم این است که کمی بیشتر به کتاب نزدیک شوند و با آن دوستی کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- اجرای سریع و با زمان بندی مشخص پروژه های عمرانی یکی از مسائلی است که نه تنها رضایت مندی مردم را به دنبال دارد بلکه بستری برای کاهش و مدیریت هزینه های شهر را فراهم می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیران حوزه هنری صبح امروز، 17 اردیبهشت ماه از غرفه انتشارات سوره مهر در نمایشگاه کتاب بازدید کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست دفتر حفاظت از منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن گفت: ایرانیان مقیم آمریکا می توانند از خدمات تامین اجتماعی بهره مند شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- جانشین رئیس اتاق بازرگانی پاکستان گفت: پاکستان و ایران باید برای افزایش حجم تجارت تعرفه گمرکی کالاهای ضروری و اساسی را کاهش دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- فارن افرز نوشت: تمرکز بیش از حد بر داعش، اذهان را از خطر واقعی در افغانستان یعنی طالبان و القاعده دور کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- سیاوش پور گفت: باید نظارت کاملی بر روند واگذاری تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان و سرمایه گذاران صورت گیرد تا شاهد برخی تخلفات در واگذاری امکانات نباشیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- در عصر پهلوی تضییع حقوق نه تنها شامل کارگران مسلمان کارخانه های حبیب ثابت بود که کارگران بهائی را نیز شامل می شد
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- انتشار ویدئویی از عمل جراحی روی مرد چینی و خارج کردن مار زنده از معده او، موچب شگفتی کاربران دنیای مجازی شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- سالار عقیلی و همراهانش که برای اجرای کنسرت در شهر آمل به استان مازندران رفته بودند، در پایان بخشی از برنامه خود با تخریب صحنه اجرا و سقوط مواجه شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- آیین رونمایی "دانشنامه زبان و ادب فارسی"، یکشنبه با حضور غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، مدیر گروه فرهنگ نویسی و علی اشرف صادقی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات گفت:پخش فیلم تبلیغاتی نامزد ها در فضای مجازی بدون رعایت اصلاحی های لازم غیرقانونی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- دیدبان حقوق بشر در گزارش تازه خود اعلام کرد: بازگشت رهبر حزب اسلامی افغانستان به کابل تنها برای به دست آوردن قدرت است و نه برای برقراری صلح.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- هند ماهواره ای را به فضا پرتاب کرد که علاوه بر افغانستان سایر کشورهای جنوب آسیا از خدمات مخابراتی آن بهره مند می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس نظرسنجی های اولیه در آلمان حزب محافظه کار آنگلا مرکل، صدراعظم این کشور روز یکشنبه در انتخابات منطقه ای شمال آلمان به پیروزی دست یافت و جایگاه صدراعظم آلمان را در انتخابات ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای حل بحران اشتغال در کشور باید سالانه به صورت میلیونی شغل ایجاد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- عبد الحسیب سرکرده داعش در این کشور در عملیاتی به رهبری نیروهای ویژه افغانستان در استان شرقی ننگرهار به هلاکت رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- امانوئل ماکرون در دوران کارزا انتخاباتی و هنگامی که بسیاری از رقبا کمر به نقد بی رحمانه نظام موجود بسته بودند و حمله به سیستم کلید واژه سخنرانی ها شده بود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه درباره دستاوردهای سفر یک روزه وزیر خارجه به افغانستان، گفت: سفر ظریف به افغانستان که به دعوت رسمی دولت آن کشور صورت پذیرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- داستان شهادتش روایتی پیچیده دارد، روایتی که داشتن 2 مزار را برای او رقم زده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- عضو مجلس نمایندگان افغانستان و رهبر حزب کنگره ملی در نشست مجلس این کشور گفت که معترضان به حکمتیار جاسوس نیستند بلکه قربانیان جنگی هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه گولاش را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- مراحل ساخت طولانی ترین پل معلق جهان با بیش از 440 متر طول در آلمان به پایان رسیده و این پل افتتاح می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای نگهبان گفت: باتوجه به اتمام زمان بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی فردا اسامی این افراد به وزارت کشور اعلام می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه بریانی اصفهانی را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- دانشمندان دانشگاه "میشیگان" نوعی مکانیسم گیرنده گلوکز را در عضلات اسکلتی کشف کرده اند که در تنظیم کلی سطوح قند خون بدن مشارکت می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- امانوئل ماکرون در دور دوم انتخابات پیروز و رئیس جمهور فرانسه شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- کابل کشته شدن فرمانده داعش در افغانستان را تأیید کرد
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه کباب تابه ای با کدو را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت در گزارشی ضمن اشاره به عملیاتی شدن سامانه دفاع موشکی دیوید اسلینگ نوشته است که این سامانه توان دفاع در برابر موشک های گسترده حزب الله را ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- محققان اظهار کردند: 90 درصد کودکان با کمبود مواد مغذی روبرو هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر دفاع ایران اعلام کرد که اگر عربستان سعودی هرگونه حماقتی علیه ایران انجام دهد، فقط مکه و مدینه را برای آن به عنوان امکان امن باقی خواهیم گذاشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- کارشناس ارشد کمیته کشوری تجویز و مصرف منطقی داروی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه مصرف بدون آب برخی قرصها موجب ایجاد مشکلات زیادی در فرد بیمار گردد گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- مراقبت های روزانه پوست بخش مهمی از تحت کنترل در آوردن آکنه هاست.این مراقبت ها را دوبار در روز، صبح و شب انجام دهید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- آیفکس شاخص تغییرات قیمت و بازده نقدی فرابورس بوده که فرمول شاخص کل آن همانند شاخص بورس اوراق بهادار است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- روزنامه بلژیکی با استفاده از داده های سه مرکز نظرسنجی، از احتمال بالای پیروزی امانوئل ماکرون نامزد میانه رو در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- فرانک جیمز "گری" کوپر 7 مه 1901 در محله هلنا، ایالت مونتانا امریکا به دنیا آمد. وی بازیگر سرشناس آمریکایی صاحب دو جایزه اسکار در بخش رقابتی و یک جایزه اسکار افتخاری بود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- یک متخصص تغذیه گفت: مصرف بیش از حد جوشانده و دمنوش ها، نه تنها مفید نیست بلکه مو جب مسمومیت های شدید و در مواقعی منجر به مرگ می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- ایسلند قصد دارد در پروژه ای 100 میلیون دلاری با استفاده از گدازه های آتشفشانی عمق زمین، انرژی تولید کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- هسته اولیه شکل گیری تیپ فاطمیون، تعدادی از بچه های افغانستانی بودند که به آن ها سپاه محمد (ص) می گفتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- ستاره های خط حمله تیم فوتبال بارسلونا در دیدار این هفته خود مقابل ویارئال موفق به گلزنی شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- در این گزارش به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) به بیان خلاصه ای از زندگی آن حضرت می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- متخصصان تغذیه به ما توصیه می کنند شیر را در برنامه غذایی خود جای بدهیم و در حقیقت منظور آن ها، قرار دادن کلسیم در رژیم غذایی است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- دونالد ترامپ که پیش از این اعلام کرده بود با هدف برگزاری نشست به نیوجرسی سفر می کند، در این سفر در باشگاه گلف مشاهده شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک منبع نظامی یمن که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد که یک پهپاد متعلق به ائتلاف سعودی در شمال صحرای مرزی میدی توسط یمنی ها سرنگون شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- محققان دریافتند اسانس عطر رزماری منجر به افزایش حافظه در دانش آموزان می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- خرما دارای خواص بسیار زیادی از جمله بازگشت انرژی و جوانی از دست رفته است که در قرآن و دیگر کتاب های مقدس نیز به خواص این میوه شفابخش اشاره ویژه شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- انجیر میوه ای مقوی و شیرین است که در قرآن به آن قسم خورده شده است. نام عربی آن " تین " و نام انگلیسی آن " "FIG"می باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- پیشینیان ما از کرفس های وحشی بسیار استفاده می کردند اما اصل و نسبت این گیاه به حاشیه دریای مدیترانه برمی گردد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- پیازچه ها علاوه بر طعم دادن به انواع غذاها، دارای خواص فراوان دیگری نیز هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- محمد مهدی دوره های فشرده آموزش نظامی را بدون اطلاع خانواده گذراند و با وجود شرایط مساعد کاری، تدریس و تحقیق را را ها کرد تا به قول خودش به "حاصل آموخته هایش" برسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه غذای محلی گورماست را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- 25 سال پیش در چنین روزی شاتل فضایی "اندور"، یکی از آخرین شاتل های فعال آمریکا اولین پرواز خود به فضا را آغاز کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- همه می دانیم، زیاد نشستن برای بدن مضر است. شاید اگر بدانید که نشستن همیشگی ممکن است چه بلاهایی سرتان بیاورد همین الان شروع به انجام فعالیت های گوناگون می کنید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- قره قروت مانند دیگر لبنیات برای پیشگیری از پوکی استخوان مفید است. قره قروت حاوی پروتئین، کربوهیدرات و چربی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه گوشفیل خانگی را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- ریواس یکی از گیاهان اصیل و با قدمت ایرانی به حساب می آید. ظاهر آن شبیه به کرفس اما صورتی رنگ و طعم آن ترش و شیرین یا ملس است. ریواس بطور طبیعی در فصل بهار تا اوایل تابستان می روید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- روسیه و چین در آستانه امضای توافقنامه همکاری برای طراحی و ساخت بالگردی سنگین به وزن 38 تن هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- با حکم معاون وزیر دادگستری و سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی، محمد خوش قدم به سمت مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان منصوب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس علوم قرآنی با اشاره به اینکه لشگر عمر سعد با تماشای حضرت علی اکبر(ع) و تبارک الله احسن الخالقین سر دادند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- ستاره اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی در این سال ها یکی از برترین بازیکنان تیمش بوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- جنگند های سوری مواضع داعش را در دیرالزور هدف قرار دادند و تلفات و خسارات زیادی به تکفیری ها وارد کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- شاید کمتر کسی درباره خاصیت شفابخش خاکشیر در درمان و تسکین التهاب مجاری ادراری و کلیه شنیده باشد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- تیم های فوتبال آلکمار و هیرنوین با وجود گلزنی لژیونرهای ایرانی خود شکست خوردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام منتظری گفت: اگر نظارت ما در بخش فعالیت های اقتصاد تقویت شود بی تردید شرایط مطلوب مورد نظر در سیاست های اقتصاد مقاومتی زودتر تحقق پیدا خواهد کرد و کمتر شاهد برخی مسائل و ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل ارتباطات و رسانه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون سند موسوم به 2030 ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- جوانه های غلات و دانه ها سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی اند و در گروه سبزی ها قرار می گیرند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید تبلت مورد نیاز خود باید از حدود قیمت 259 هزار تا 1میلیون و 619 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- چای شیرین، پنیر، کره، مربا، شیر، عسل، تخم مرغ، آب میوه و خامه. این ها خوراکی های رایج صبحانه ما هستند و اغلب ما در صبحانه مان یک یا چند قلم از این ها را مصرف می کنیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: التزام به قانون و رعایت موازین اخلاقی، دو مؤلفه اساسی در پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- دادستان تهران گفت: دادستانی عمومی و انقلاب تهران در سال 95 در بخش های مختلف قضایی اعم از دادیاری، بازپرسی و اجرا احکام فعالیت های زیادی انجام داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه بایرن مونیخ به دنبال خرید ستاره شیلیایی تیم فوتبال آرسنال است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- نارگیل، یکی از میوه هایی است که کمتر مصرف می شود اما این میوه دارای مواد معدنی فوق العاده ای است که برتر از هر قرص و ویتامینی در بدن عمل می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- از گذشته تا کنون از عسل در درمان بسیاری از بیماری ها استفاده شده است. مهمترین خاصیت عسل ، ضد میکروب بودن آن است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- معاون آموزشی وزارت بهداشت ارتقای بدنه هیات علمی دانشگاه ها را یکی از الزامات تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی برشمرد و گفت: به منظور رفع بخشی از کمبودهای نظام سلامت در این زمینه ...