سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۹Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 9 اردیبهشت 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 اردیبهشت 1396 میزان 2 اردیبهشت 1396 میزان 3 اردیبهشت 1396 میزان 4 اردیبهشت 1396 میزان 5 اردیبهشت 1396 میزان 6 اردیبهشت 1396 میزان 7 اردیبهشت 1396 میزان 8 اردیبهشت 1396 میزان 9 اردیبهشت 1396 میزان 10 اردیبهشت 1396 میزان 11 اردیبهشت 1396 میزان 12 اردیبهشت 1396 میزان 13 اردیبهشت 1396 میزان 14 اردیبهشت 1396 میزان 15 اردیبهشت 1396 میزان 16 اردیبهشت 1396 میزان 17 اردیبهشت 1396 میزان 18 اردیبهشت 1396 میزان 19 اردیبهشت 1396 میزان 20 اردیبهشت 1396 میزان 21 اردیبهشت 1396 میزان 22 اردیبهشت 1396 میزان 23 اردیبهشت 1396 میزان 24 اردیبهشت 1396 میزان 25 اردیبهشت 1396 میزان 26 اردیبهشت 1396 میزان 27 اردیبهشت 1396 میزان 28 اردیبهشت 1396 میزان 29 اردیبهشت 1396 میزان 30 اردیبهشت 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- عبدالله عبدالله با انتقاد از قضاوت ناعادلانه و مغرضانه منتقدان درباره مجاهدین گفت که یکی از دلایل چالش های فعلی، عدم استفاده از نیروی موثر مجاهدین در سطوح مختلف دولت است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- مسؤولان اداره محیط زیست غزنی با بیان اینکه شماری از قاچاقچیان، گیاهان دارویی چندین ولایت را از راه غزنی به پاکستان انتقال می دهند از نابودی شماری از گیاهان دارویی در افغانستان نگرانی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- هندوستان تایمز نوشت: پکن قصد دارد با گسترش کریدور اقتصادی چین_پاکستان به افغانستان به محوری برای مبارزه جامعه جهانی علیه تروریسم تبدیل شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- ارتش و کمیته های مردمی یمن حمله مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به سمت الاربعین را دفع کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- افرادی که در سری گذشته جز مشمولین سهام عدالت نبوده اند باید برای دریافت سهام عدالت تا نام نویسی مجدد که احتمالا اواخر سال جاری خواهد بود صبر کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- کمیسیون حقوق بشر افغانستان از افزایش تلفات کودکان در سه ماه گذشته در این کشور ابراز نگرانی گرده و می گوید که باید قوانین جنگی رعایت شده و از تلفات غیرنظامیان و کودکان جلوگیری شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهوری افغانستان، داعیه تروریست و حامیان آنان را تجارت با دین و زندگی بی گناهان دانست و گفت که قربانیان جنگ بخشی از هزینه های آزادی و رهائی ملت است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- اعضای پارلمان ایالتی بلوچستان پاکستان معتقدند امنیت مرزهای میان ایران و پاکستان، اولین و مهم ترین پیش شرط گسترش روابط اقتصادی و تجاری دو کشور همسایه است و ضرورت دارد نهادهای ذیربط ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- آیا عاشق قهوه هستید اما از اینکه رنگ دندان هایتان را عوض می کند متنفرید؟ اگر اینطور است پس وقتش رسیده که قهوه شفاف را امتحان کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- حکمتیار در اولین سخنرانی خود در ولایت لغمان این کشور، ضمن به صلح فراخواندن طالبان گفت که این گروه نمی توانند از طریق زور به مردم حکومت کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- هنسی به عنوان مشهورترین شرکت تیونینگ خودروی آمریکا، به سراغ کامارو ZL1 رفته و قدرت آن را به عدد حیرت انگیز 959 اسب بخار رسانده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران گفت: براساس گزارش افسران رابط کشور ایران در کابل و هرات ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- مناظره های انتخاباتی نه فقط در کشور ما بلکه در همه جای دنیا همیشه یکی از جنجال برانگیزترین برنامه های رادیو تلویزیونی به حساب می آید که برگزاری آن الگو و شیوه های خاص خودش را دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین رونمایی از سردیس زنده یاد اکبر رادی گفت: جای نمایشنامه های رادی در کتاب های درسی ما خالی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- مرکز پژوهشی آرا در گزارش راهبردی "نقش رسانه ها در ملی گرایی مصرفی" که توسط اندیشکده افرا تهیه وتنظیم شده است به ضعف قوانین رسانه ای و نهادینه شدن مصرف گرایی در مردم می پردازد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- رهبر شورای اتحاد اهل سنت پاکستان گفت: روابط دوستانه و ناگسستنی بین اسلام آباد و تهران برقرار است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- ایران با هشت هزار و 200 گونه گیاهی وهزار و 163گونه جانوری مهره دار شناسایی شده جزو 20 کشور اول دنیا از نظر تنوع زیستی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- شماره 11 و 12 فصل نامه نمایشنامه در یک جلد و 428 صفحه قطع وزیری به سردبیری بهزاد صدیقی منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- گروه رنو در بازارهای اروپا، آفریقا، آسیا و آمریکا همیشه به دنبال بیشترین سهم بازار بوده است و برای همین از الگوهای جدید بازاریابی استفاده می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- طارق فاطمی، دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان به جرم افشای برخی مسائل محرمانه برکنار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس آگاهی یزد گفت: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از یک دستگاه تریلی بیش ازیک هزار و 200 قطعه انواع لوازم یدکی خودرو به ارزش سه میلیارد ریال را کشف کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- با تکمیل طراحی و پیاده سازی سامانه نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان(نماد) در 6 استان کشور، از نرم افزار این سامانه رونمایی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- وزیر نفت گفت: اگر اکثریت اعضای اوپک از تمدید توافق کشورهای عضو و غیر عضو اوپک برای کاهش عرضه نفت حمایت کنند، ایران هم مانند گذشته با دیگر اعضای این سازمان همراه می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان گفت: به مناسبت 10 اردیبهشت روز ملی خلیج فارس،بازدید از موزه بزرگ مردم شناسی خلیج فارس رایگان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع آمریکا مدعی شده است که سرکرده ارشد داعش در افغانستان در حمله هفته جاری به شرق این کشور کشته شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- نماهنگی در آستانه روز کار و کارگر/ رهبر معظم انقلاب، از بیکاری جوانان شرمنده ام.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- انحطاط ماکولا یک بیماری چشمی است که به صورت مستقیم شبکیه چشم، قسمتی از چشم که نور را تشخیص می دهد و به فوکوس تصاویر و تشخیص آسان تر آنها کمک می کند، را هدف قرار می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام شهاب مرادی در مورد پیشنهادهای خود برای سی امین دوره نمایشگاه کتاب گفت: به دانشجویان و طلبه ها توصیه می کنم نقش روحانیت در تاریخ معاصر را مطالعه کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- قاضی خدابخشی از کشف 50 کیلو تریاک در بطری های کوچک جاسازی شده در یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مشهد خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- کاندیدای دوره دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری گفت: در صد روز اول دولت یازدهم قدم های مثبتی در سیاست خارجی، کاهش تورم، سرمایه گذاری و بهبود فضای اینترنت برداشته شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- نامزدهای بخش های مختلف جوایز بخش های مستند، کارگردانی و جایزه ویژه هیات داوران در چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من به دلایل مختلفی اصلا ستاد تبلیغاتی ندارم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین صادق اکبری از تشکیل کمیته کارشناسی پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی خبر داد وگفت: با هر نوع جرم و تخلف احتمالی قاطعانه برخورد خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- برخی منابع محلی از پرواز گسترده جنگنده ها و بالگردهای رژیم صهیونیستی در آسمان جولان خبر می دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- براساس بیانیه ای که در سایت پنتاگون منتشر شده، این نظامی آمریکایی امروز بر اثر انفجار یک بمب خارج از موصل کشته شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- کرن در عین حال در این باره هشدار داد که بحث های ترکیه به صورت احساساتی تشدید و تبدیل به اختلاف درگیری شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: مقبره صائب از این پس محل حضور و گردهمایی صاحبدلان اصفهانی خواهد بود و همانگونه که شیراز حافظیه و سعدیه دارد اصفهان نیز مفتخر به صائبیه خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- کیتی هاوک که Zee Aero از زیرمجموعه های آن محسوب می شود، اخیراً از یک نمونه اولیه هواپیمای تمام الکتریکی رونمایی کرده که تنها 100 کیلوگرم وزن دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- اغلب شما پس از نوشیدن قهوه ممکن است فکر کنید حساسیت دارید، اما این احتمال وجود دارد که چیز دیگری باشد. فقط حدود 4 درصد از آمریکایی ها، دچار حساسیت مواد غذایی هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک فروند هواپیمای مسافربری کوبا سقوط کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه کوکوی هویج را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- ” به چالش کشیدن”، یعنی به مبارزه طلبیدن و جنگ با کاری است که باید برای آن چاره ای پیدا شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم تقویت بنیه دفاعی کشور گفت: سپاه پاسداران محل اتکایی برای کشور است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- می توان کم خونی را با برخی روش های ساده درمان کرد که در این مطلب به بررسی هرکدام می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- دولت اردوغان در ادامه پروژه پاکساری ارتش و دولت از مخالفان به بهانه مبارزه با پشتیبانان کودتای نافرجام سال گذشته، 4 هزار کارمند و افسر دیگر را اخراج کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- جنرال موتورز امیدوار است که زیر برند جدید لوکس اونیر در بیوک بتواند همان موفقیتی که زیر برند دنالی برای جی ام سی به همراه داشت را تکرار کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه کلوچه شکلاتی رژیمی را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- محمودرضا خواجه نصیری می گوید: ادامه رونق در نمادهای کوچک ممکن است با ورود موج های بزرگ نقدینگی زمینه رونق نمادهای بزرگ را فراهم کند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- افشاگری های اخیر ویکی لیکس از شیوه های جاسوسی سازمان سیا از مردم جهان بیش از هر زمان دیگری ما را متقاعد می کند که هم اکنون در دنیای رمان 1984 جورج اورول زندگی می کنیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- این مرد آمریکا روش عجیبی برای نظافت و شستشوی خود دارد که در این گزارش با ان آشنا می شوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- راههایی برای ارزیابی وظایف روزمره وجود دارد که درنتیجه، افزایش بهره وری را به دنبال خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- خبر جدیدی که از سوی اتوکار منتشر شده نشان می دهد نام GTO در حال بازگشت است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- معصومان(ع) و بسیاری از بزرگان دینی درباره امام حسین(ع) و فضائل ایشان به موارد بسیاری اشاره کرده اند که در متن زیر به آن ها می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس حوزه قضایی بخش رودهن از دستگیری شرور معروف در رودهن خبرداد و گفت: این فرد به اتهام شرب خمر و ضرب و جرح با قمه روانه زندان شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه کباب چوبی را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- ماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در جمع اعضای برخی نشریات دانشجویی ماجرای کسب تکلیف از مقام معظم رهبری برای کاندیداتوری حجت الاسلام رئیسی را مطرح کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- اگر دچار درد مفاصل شده اید بهتر است مراقب ورزش کردن و تمرینات خود باشید برخی نکات را در حین تمرینات ورزشی باید در نظر بگیرید تا دچار درد مفاصل نشوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- رفتار نامناسب با کودکانی که دچار شب ادراری هستند موجب ادامه این مشکل و ابتلای یبوست در آنان می شود و شب ادارای در کودکان زیر 5/5 سال به درمان نیاز ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: برای اولین بار در این چند سال، شکست را به تیم و بازیکنانم ربط می دهم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه هات چاکلت دارچینی را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کانون هواداران پرسپولیس به پست مشترک بازیکنان این تیم در فضای مجازی واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- راشیتیسم یا نرمی استخوان یک بیماری استخوانی در بچه ها است که موجب ضعیف شدن استخوان، پاهای پرانتزی و تغییرشکل در اندام ها می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- کیک زرد یکی از مفاهیم پرکاربرد در صنعت انرژی هسته ای است؛ این روزها با توجه به کارشکنی انگلیس در صدور مجوز در قالب کانال خرید برجام، برای انتقال 950 تن کیک زرد از قزاقستان به ایران ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- پایگاه خبری تلگراف در گزارشی نوشت که بر اساس نظرسنجی انجام شده، محبوبیت ملانیا ترامپ از دونالد ترامپ در 100 روز نخست ریاست جمهوری بیشتر بوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- سردرد، حالت تهوع شدید، گیجی و منگی از جمله علایم بارز بیماری های ناشی از عفونت آنتروویروس است که در صورت بروز باید هر چه سریع تر به پزشک مراجعه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: با وجود اینکه در میانه جدول لیگ هستیم اما بازیکنانم با انگیزه به کار خود ادامه می دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: آقایانی که در اهواز کارخانجات صنعتی دارید و هر روز گرد و خاک به خورد مردم می دهید وظیفه شما است از تیم های این شهر حمایت کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- ولادت با سعادت امام حسین(ع) مناسبت بسیار خوبی است تا به راز محبت و جایگاه ارزشمند قلب که جایگاه خوبی ها است، نگاه عمیف تری داشته باشیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- مادران می توانند به راحتی از طریق ماساژ دادن، دردهای ناشی از کولیک یا قولنج را در نوزاد خود تسلی بخشند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- لخته خون (ترومبوز) باعث می شود جریان خون آهسته شود و این ناحیه متورم، قرمز و دردناک می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از پلمب 16 مرکز توزیع کننده مواد مخدر در توس خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نتایجی که امروز برای ما و حریفان رقم خورد عملاً چاره ای نگذاشت جز اینکه مقابل استقلال برای پیروزی بازی کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- لوزه سوم در صورت بروز عوارض باید برداشته شود و نبود آن به دلیل نقش دفاعی کمرنگی که ایفا می کند مشکلی برای بدن ایجاد نمی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: مطمئنم امروز امام رضا کمک کرد اگر ما مساوی می کردیم و می باختیم کار سخت می شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- همایش انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم یکی از 6 کاندیدای ریاست جمهوری عصر امروز از ساعت 17:30 الی 20 در سالن رفاه میدان بهارستان برگزار شد که با حضور پرشور مردمی همراه بود
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- کل صنعت خودرو در سال های اخیر قدم های بزرگی برای بهبود ایمنی خودروها برداشته اند و این موضوع سزاوار تقدیر و تشکر است؛ اما درباره ی دیمن ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ما تیم برتر میدان بودیم و باید در این بازی 3 امتیاز را کسب می کردیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- اعضای گروه تروریستی- تکفیری جبهه النصره در مدت زمان بیش از 6 سالی که در سوریه فعال اند از هیچگونه جنایت و سبعیتی فروگذار نکرده اند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- تیم تحت هدایت دیوید مویس با قبول شکست برابر بورنموث به لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی انگلیس سقوط کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- گام شمار دستگاهی کوچک برای شمارش تعداد قدم ها و مسافت طی شده است که برای خرید آن باید از 35 هزار تومان به بالا هزینه کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- اوتیسم، یک اختلال رشد است که در سه سال اول زندگی ظاهر می گردد. این بیماری با تاثیر بر روی مغز کودک، رفتارهای اجتماعی و مهارت ارتباط برقرار کردن را مختل می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار امروز (شنبه) مقابل ذوب آهن، پست مشترکی را منتشر کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ه من با تیمی صحبت کردم و نه تیمی با من صحبت کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: پاسخی کوبنده به اقدام تروریستی اخیر خواهیم داد و تروریست ها را از سوراخ هایشان بیرون می کشیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- میرسلیم، نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: ما نباید برای رأی آوردن در مجلس و ریاست جمهوری هزینه داشته باشیم ما که چیزی برای هزینه کردن نداریم و اهل ریخت و پاش هم نیستیم و از همه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- زن جوان همسر عراقی اش را با شلیک سه گلوله در محله دروس تهران به قتل رساند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: پیروزی در این دیدار حق ما بود و توانستیم رتبه خود را در جایگاه دوم جدول حفظ کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آخرین بازی لیگ ما در تهران بود و باید به بازیکنانم خسته نباشید بگویم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- خداوند متعال در میان مخلوقات خود، انسان های کاملی را به عنوان الگو قرار داده است و این الگوها دارای امتیازات و فضیلت های ویژه ای هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه کیک ترافلی ژله ای را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرقت از خانه ها شگرد خودشان است. هر کدام در سرقت برای خود سبکی دارند، از توپی زنی تا سرقت با یک کاغذ سفید، پس از آشنا شدن با روش های سرقت از منزل می توانید دزدان را ناکام بگذارید.