سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۵:۰۰Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 4 اردیبهشت 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 اردیبهشت 1396 میزان 2 اردیبهشت 1396 میزان 3 اردیبهشت 1396 میزان 4 اردیبهشت 1396 میزان 5 اردیبهشت 1396 میزان 6 اردیبهشت 1396 میزان 7 اردیبهشت 1396 میزان 8 اردیبهشت 1396 میزان 9 اردیبهشت 1396 میزان 10 اردیبهشت 1396 میزان 11 اردیبهشت 1396 میزان 12 اردیبهشت 1396 میزان 13 اردیبهشت 1396 میزان 14 اردیبهشت 1396 میزان 15 اردیبهشت 1396 میزان 16 اردیبهشت 1396 میزان 17 اردیبهشت 1396 میزان 18 اردیبهشت 1396 میزان 19 اردیبهشت 1396 میزان 20 اردیبهشت 1396 میزان 21 اردیبهشت 1396 میزان 22 اردیبهشت 1396 میزان 23 اردیبهشت 1396 میزان 24 اردیبهشت 1396 میزان 25 اردیبهشت 1396 میزان 26 اردیبهشت 1396 میزان 27 اردیبهشت 1396 میزان 28 اردیبهشت 1396 میزان 29 اردیبهشت 1396 میزان 30 اردیبهشت 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- علی رغم آنکه سیاستمداران آمریکایی بر این باورند که کره شمالی بزرگترین تهدید علیه منافع آمریکا است ولی نظرسنجی جدید نشان می دهد که شهروندان عادی با این دیدگاه مخالف هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- عبدالله شریف تحلیلگر مسائل سیاسی در یادداشتی برای هافینگتن پست نوشت: افزایش تعداد سربازان آمریکا طالبان را از لحاظ نظامی شکست نخواهد داد، بنابراین، متاسفانه این فصل ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- پیکر نقی سیف جمالی بازیگر سینما و تلویزیون امروز صبح ساعت 11 از مقابل تالار وحدت تهران به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرای تهران تشییع شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- دستگاه گوارش در بدن ما انسان ها حدود 9 متر طول دارد. این ساختار پیچیده برای بقای ما ضروری است و بروز مشکلی در آن می تواند عملکرد بهداشتی و سلامتی را مختل کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- مهرانفر از انتقال هفت زندانی ایرانی محبوس در زندان های افغانستان به کشورمان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- روسی، زبان دوم سوریه می شود. این را ریاض حداد، سفیر سوریه در روسیه اعلام کرد. وب همچنین خبر داد که فرزندان بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در حال یادگیری زبان روسی هستند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده انتظامی شهرستان"بم"از دستگیری یک زن که در فضای مجازی بافال گرفتن و رمالی اقدام به 20 فقره کلاهبرداری کرده بود ،خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- مراسم نکوداشت سیمین دانشور، نویسنده فرهیخته و استاد باستان شناسی دانشگاه تهران، هم زمان با رونمایی از کتاب مفاخر میراث فرهنگی ایران (3) ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- مجموعه شعر آن، مان، نباران سروده مصطفی رحماندوست مناسب کودکان در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توسط انتشارات سوره مهر عرضه می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین قربانپور با تاکید بر اینکه بعثت پیامبر(ص) مهم ترین فراز از تاریخ اسلام بوده، از حضرت علی(ع) به عنوان نخستین مسلمان ایمان آورده به خاتم پیامبران(ص) سخن گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- اطاعت مردم از رسول لطف پروردگار است والا هیچ فردی بعد از گذشت چهارده قرن مطیع فرامین شخص دیگری نمی شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- نخستین مرکز بهداشت ویژه اتباع افغانستانی در شهر رفسنجان افتتاح شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- رژیم صهیونیستی هر هفته، نقض های گسترده سیستماتیک و فاحش حقوق بشر در سرزمین های اشغالی و نوار غزه را مرتکب می گردد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- محققان برای نخستین بار عامل اصلی بیماری ام اس را شناسایی کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- زری بافی، یکی از هنرهای قدیمی ایران و یکی از رشته های بومی و منسوخ شده استان یزد، احیا و باززنده سازی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- قربانیان برده داری در انگلیس تنها کمتر از 5 درصد میزان جریمه تعیین شده را دریافت می کنند و مابقی یا توسط دولت برداشته شده و یا از سوی کمپانی محکوم پرداخت نشده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "اسناد پنتاگون" به کارگردانی استیون اسپیلبرگ 12 ژانویه 2018 اکران بین المللی خود را آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- در طب سنتی گیاه بچه نامه های مختلفی داشته و این داروی گیاهی در درمان انواع بیماری ها موثر بوده است، در این مطلب با بخشی از خواص این گیاه آشنا می شوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری لرستان با ارسال نامه ای خطاب به اداره کل بازرسی در جهت بررسی علت توقف اجرای پروژه زیرگذر بلوار بهارستان خرم آباد گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس فتا خراسان رضوی گفت: دو مرد که به بهانه آشنایی با مرد تنها تصاویر خصوصی او را به دست آورده و او را تهدید به انتشار تصاویر کرده بودند، قبل از اخاذی میلیونی دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- از رویدادهای جالب توجه در پنجمین روز مسابقات قرآن کریم، برگزاری طرح ختم قرآن و همچنین تقدیر از خانواده شهید فریدون بزم در مصلی امام خمینی(ص) است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- نقی سیف جمالی بازیگری که بیشتر مخاطبان او را با ایفای نقش در عرصه تئاتر می شناسند، درگذشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- با تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف بخش کورین، اختلاف و درگیری بین دو طایفه در این منطقه به سازش منتهی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- رهبر جبهه ملی و نامزد راست افراطی فرانسه، پس از راهیابی به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور، هشدار داد حیات فرانسه در معرض خطر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- نیوزیلند محدودیت های تازه ای برای پروازهای ورودی از برخی کشورهای خاورمیانه با اکثریت مسلمان در نظر گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزارت خزانه داری آمریکا نام صدها تن از کارکنان یک نهاد وابسته به دولت سوریه را به اتهام نقش داشتن در توسعه تسلیحات شیمیایی در فهرست تحریم های خود قرار داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- زن ثروتمند وقتی فهمید پسر جوان به خاطر پول هایش با او ازدواج کرده است، درخواست طلاق داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- پیشنهاد می کنیم از مصرف ریواس در غذاهایتان غافل نشوید و این سبزی پرخاصیت را در وعده های غذایی تان بگنجانید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- فصل بهار ، فصل توت فرنگی هایی است که در میوه فروشی ها به مشتریان چشمک می زند؛ همان میوه ای که خیلی زود به بازار می آید و خیلی زود هم می رود .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- اخبار ضد و نقیض حاکی از آن است که وزیر دفاع افغانستان به دلیل افزایش مشکلات امنیتی در این کشور، استعفا کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن ایران گفت: گفته بودم نباید اجازه دهیم همه چیز به بازی آخر کشیده شود اما این اتفاق رخ داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- سوال این است که در اغلب اعیاد اسلامی زیارت امام حسین (ع) سفارش شده در حالی که در شب عید مبعث زیارت امیرالمومنین علی (ع) سفارش شده بلکه افضل اعمال است! چرا ؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- محمدجواد ظریف گفت: باید از الگوی تحمیل و محرومیت به الگوی گفت وگو و مشارکت همگانی تغییر جهت دهیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: زمانی که مقابل یک تیم حرفه ای مانند العین موقعیت از دست می دهید، تنبیه می شوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزارت خارجه آمریکا مجری سابق یک شبکه نومحافظه کار این کشور را به سمت سخنگوی جدید خود برگزید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه اسپاگتی به روش مکزیکی را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال العین امارات گفت: بازی خوبی ارائه ندادیم اما پیروزی قاطعی داشتیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- گل گاوزبان یکی از شگفتی های طبیعت رشته کوه البرز و دماوند است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- پایگاه خبری کانادافری پِرس در مطلبی ضمن اشاره به اظهارات ضدایرانی مداوم نماینده جدید آمریکا در سازمان ملل مدعی است که با انتصاب نیکی هیلی و روی کارآمدن دونالد ترامپ فضای ضد صهیونیستی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- سفیر غنا در ایران در پایان ماموریتش با معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- پاکستان از بانک جهانی خواسته است تا برای اجرای طرح احداث بزرگراه پیشاور-کابل، بخشی از منابع مالی اجرای این طرح بزرگ را تامین کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک عدد تخم مرغ متوسط حاوی 70 کالری انرژی است و در مقایسه با تخم دیگر پرندگان بهترین نوع پروتئین و آنتی اکسیدان را داشته و پروتئین آن با لبنیات ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- چنانچه افراد با وجود داشتن شناسنامه، اقدام به گرفتن المثنی نمایند مشمول مجازات مقرر خواهند شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- انتظار داریم هیات نظارت بر اساس مرّ قانون و با توجه به مصالح و منافع مردم و بدون توجه به گرایشات سیاسی افراد را تائید یا رد کند و امیدواریم هیات نظارت مرکزی به این موضوع توجه کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال الریان قطر با نتیجه ای عجیب مقابل الوحده امارات شکست خورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس علوم قرآنی با اشاره به اینکه ولادت پیامبر اکرم(ص) رویدادهای بزرگی را در جهان رقم زد که از جمله آن ها می توان به دریافت پیام وحی توسط خاتم پیامبران(ص) در کوه حراء اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- دوران عقد، دنیای شیرینی است که معمولاً دختر و پسرها پس از عقد دائم تا ازدواجشان جهت شناخت کامل اخلاق و روحیات یکدیگر، فراهم شدن امکانات زندگی و جشن و شروع زندگی مستقل سپری می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- ر این مطلب قصد داریم طرز تهیه رشته سوپی را در خانه را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- احمد دستمالچیان با بیان اینکه امروز شاهد تقابل سنت و مدرنیسم در عربستان هستیم و قشر جوان و تحصیلکرده در برابر جریان وهابیت درحال مقاومت و ایستادگی است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدواریم که با نتیجه ای که در بازی الوحده مقابل الریان رقم خورده، بتوانیم از گروه خود صعود کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- باورها و سنت های زیادی در باره جزئیات عروسی وجود دارد که برخی از آنها ریشه در آداب و رسوم گذشتگان ما دارد و برخی نیز از سایر ملل به ما منتقل شده اند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اول به همه سلام می کنم و دوم به بازیکنانم تبریک می گویم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- ژاپن با هدف تحکیم، رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی، 3/6 میلیون دلار به افغانستان کمک مالی می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- رسانه های انگلیسی گزارش دادند که کارکنان شبکه بی بی سی دست به اعتراض دسته جمعی زدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- اعضای مرکزی ستاد مردمی خادم ملت با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک روانشناس گفت: موضوع توان مالی و گرداندان یک زندگی و خانواده موضوع مهمی برای ازدواج است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان رفت که این بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- مخاطبان گرامی خبرگزاری میزان برای اطلاع از اخبار و گزارش های روز و ویژه در حوزه سیاست می توانند هر روزه در قالب یک بسته خبری چکیده اخبار و گزارش های گروه سیاسی خبرگزاری میزان را ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- برند اینفینیتی زیرمجموعه نیسان است که وظیفه تولید خودروهای لوکس این خودروساز ژاپنی را بر عهده دارد. به تازگی اینفینیتی از یک خودروی قدرتمند سخن به میان آورده است. با زومیت همراه باشید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در تماسی تصویری شکستن رکورد حضور در فضا و پیاده روی فضایی به وسیله "پِگی ویستون" را به وی تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم فوتبال ذوب آهن مقابل العین امارات با برتری نماینده امارات به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- گروهی از ستاره شناسان آماتور نوع جدیدی از نور را در آسمان شب کشف کرده اند. این نور استیو نام گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- برخی دمنوش های گیاهی علائم بسیاری از بیماری ها را از بین می برند. اگر با مشکل آرتروز، نارسایی های معده و بیماری ام اس دست و پنجه نرم می کنید، این چای گیاهی چاره کار است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- پیش فروش ال جی جی6 در ایران با قیمت 2 میلیون و 395 هزار و 2 میلیون و 495 هزار تومان با دو بسته ی متفاوت شروع شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- نتایج پژوهشی که بتازگی منتشر شده نشان می دهد برخی خاطرات زندگی ما در برابر زوال عقل و آلزایمر آسیب پذیرتر از دیگر خاطرات هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن درصدد قرآن هراسی است و ما باید کاری کنیم که روز به روز قرآن بیشتر در زندگی ما جاری باشد و امیدواریم بتوانیم این مسوولیت را عملیاتی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه شارلوت با موز را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- منصب حضرت محمد(ص): آخرین پیامبر الهی، بنیان گذار حکومت اسلامی و نخستین معصوم در دین مبین اسلام.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- برای خرید ماشین حساب باید از 29 هزار تا 490 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- معجزه به عملی گفته می شود که پیامبران برای اثبات ادعای نبوت خود انجام می دهند و دیگران از انجام مثل آن عاجزند. به مناسبت مبعث حضرت رسول(ص) به چند معجزه رسول الله(ص) اشاره می کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- به کمک روش درمانی طبیعی و با استفاده از پوست موز و بدون نیاز به مسکن سردرد شما به سرعت تسکین پیدا می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- منتظر یک مرد کامل بودید که بیاید و زندگی شما را متحول کند؟ دنبال یک زن ایده آل بودید که بی عیب باشد؟ خوب اشتباه از خودتان بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- محققان عنوان می کنند میوه پرفایده آووکادو علاوه بر خواص متعدد برای سلامت به مقابله با سندورم متابولیک هم کمک می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- اما در مورد همسرگریز بودن باید گفت شباهت آنها به گروه پیشین در این است که چنین افرادی به دلیل فرار از خانه و همسر مجبورند به کار پناه بیاورند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- زنان و مردان با هم تفاوت های اساسی دارند. این جمله دیگر آنقدر تکراری شده که برای درک آن نیاز به توضیح بیشتری نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- شاید مهمترین دلیلی که باعث شده فکر کنیم مردها نسبت به حفظ خانواده خود کم همت تر از زنان اند، مسئله بی وفایی برخی از مردان خانواده دار است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان توانست الاهلی عربستان را از پیش رو بردارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- جعفری دولت آبادی سیاست های کلی شامل تمرکز بر روی مصادیق علنی فساد و مفاسد اجتماعی که به صورت سازمان یافته ارتکاب می یابند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- داستان کنکور، داستانی طولانی است اما هر چقدر هم که طولانی باشد، باز روی طناب آن که می ایستی و از آن بالا به ارتفاع زیر پایت و آنچه بالا سرت است نگاه می کنی، بخواهی و نخواهی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- جعفری دولت آبادی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری خواست تا منطبق با قانون انتخابات عمل نمایند و رسانه ها نیز وفق ماده ی 68 این قانون، از تبلیغ له یا علیه کاندیداها خودداری نمایند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- برنامه ریزی برای کنکور، مثل همه فرآیندهای تحصیلی نیازمند یک نگاه دقیق است اما نکته مهم این است که قبل از اینکه ما برنامه ای دقیق برای مطالعه داشته باشیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه اینتر برای به خدمت گرفتن یکی از سرمربیان کنونی اتلتیکومادرید و چلسی دست به کار شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، اطلاعیه ای خطاب به مدیران و اصحاب رسانه صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- یکی از مواردی که فریب یکی از طرفین توافق در آن دارای آثار خاص نسبت به سایر عقود می باشد، فریب در ازدواج است
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- رضا میرکریمی نویسنده و کارگردان صاحب سبک سینمای ایران سینما امشب میهمان برنامه خندوانه خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- استاد دانشگاه علامه طباطبایی به دانش آموزان و دانشجویان توصیه کرد که عادات درس خواندن خود را در شب امتحان تغییر ندهند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- هواداران تیم فوتبال پرسپولیس یک میکروفون را در اختیار دارند و با توجه به اینکه تعدادشان کم است ولی خیلی خوب تیمشان را تشویق می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- حسام الدین آشنا اخیراً در جلسه ای که راجع به مناظره های تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری دوازدهم در دانشکده صداوسیما برگزار شده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- روان شناسان می گویند اینکه پدر هم به اندازه مادر برای رشد روانی کودکان مهم و باارزش است و برقراری تعادل بین روابط این دو با فرزندان شان می تواند از نظر روانی سبب رشد صحیح کودکان شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۴۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رأی خود را در خصوص تجدیدنظرخواهی باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان رفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- از حوالی ساعت 18 امروز ، وزش باد شدید به همراه گرد و غبار در مناطقی از تهران با سرعت 83 کیلومتر در ساعت آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- لحظاتی قبل طوفان شدید تهران را درنوردید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پارس جنوبی با شکست استقلال اهواز قهرمانی اش در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور را مسجل کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- گروهی از والدین معتقدند فرزندانشان بی توجه هستند یا نمی توانند مسائل را به خاطر بسپارند.در زیر 9 راهکار برای تقویت حافظه آمده است که می تواند در این زمینه به شما کمک کند.