سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۵Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 29 اردیبهشت 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 اردیبهشت 1396 میزان 2 اردیبهشت 1396 میزان 3 اردیبهشت 1396 میزان 4 اردیبهشت 1396 میزان 5 اردیبهشت 1396 میزان 6 اردیبهشت 1396 میزان 7 اردیبهشت 1396 میزان 8 اردیبهشت 1396 میزان 9 اردیبهشت 1396 میزان 10 اردیبهشت 1396 میزان 11 اردیبهشت 1396 میزان 12 اردیبهشت 1396 میزان 13 اردیبهشت 1396 میزان 14 اردیبهشت 1396 میزان 15 اردیبهشت 1396 میزان 16 اردیبهشت 1396 میزان 17 اردیبهشت 1396 میزان 18 اردیبهشت 1396 میزان 19 اردیبهشت 1396 میزان 20 اردیبهشت 1396 میزان 21 اردیبهشت 1396 میزان 22 اردیبهشت 1396 میزان 23 اردیبهشت 1396 میزان 24 اردیبهشت 1396 میزان 25 اردیبهشت 1396 میزان 26 اردیبهشت 1396 میزان 27 اردیبهشت 1396 میزان 28 اردیبهشت 1396 میزان 29 اردیبهشت 1396 میزان 30 اردیبهشت 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- ریما لاگو بازیگر مطرح سینمای هندوستان دیروز بر اثر ایست قلبی درگذشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- معاون دادستان مشهد از دستگیری سه تن از آدم ربایان که فردی را در ازای دریافت مبلغ 400 میلیارد ریال پول به گروگان گرفته بودند، خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه چلسی قصد دارد در تابستان امسال برای جذب هافبک تیم فوتبال موناکو اقدام کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- اسکوتری که 40 متر زیر آب می رود،چگونه یک خودروی سالم با کارکرد 500 هزار کیلومتر داشته باشیم،استفاده از تصویربرداری 3 بعدی برای خارج کردن تومورهای سرطانی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به مناسبت روز جهانی موزه با استقبال بازدیدکنندگان روبه رو شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- بیماری قلبی قاتل شماره یک مردم جهان، داروی دیابتی که خطر قطع عضو به همراه دارد، توصیه متخصصان تغذیه برای تابستان و ... خواندنی های بسته سلامت امروز است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- چادرهای درمان اضطراری ویزیت و داروی رایگان با حضور 3 پزشک داوطلب، 3 پرستار، 5 تکنسین دارویی و 4 پزشک بسیج جامعه پزشکی در گلستان شهر مستقر شد
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: امنیت انتخابات استان بدون هیچ مشکلی تامین شده و گزارشی از تخلف یا درگیری ارائه نشده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک مقام کاخ سفید روز پنجشنبه گفته بود که ترامپ در سفر به عربستان به دنبال تشکیل ناتوی عربی خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- جیسون گرینبلات که در اردن به سر می برد امروز با عبدالله دوم پادشاه این کشور دیدار و با وی درباره روابط و همکاری های واشنگتن و تلاش های منطقه ای در زمینه مبارزه با تروریسم گفتگو کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: با توجه به حضور پرشور مردم در دقایق پایانی انتخابات و ازدحام جمعیت مقابل برخی شعب، صندوق های سیار به کمک شعب اخذ رأی می آیند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- ستاد انتخابات وزارت کشور در اطلاعیه شماره 34 خود تاکید کرد: راگیری تا ساعت 24 تمدید شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: ما تا ساعت 24 امشب رای گیری را انجام می دهیم و دیگر تمدید نخواهیم داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون اول رییس جمهور برای پی گیری وضعیت هموطنانی که در پشت درب شعب منتظر رای دادن هستند عازم وزارت کشور شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- با بالا آمدن آفتاب روز شنبه (30 اردیبهشت) مردم یک روز جدید را با کسب یک افتخار دیگر آغاز خواهند کرد، افتخاری که خبرنگاران در تحقق آن نقش مهمی را ایفا می کنند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- حیدر فتاحی گفت: 64 نفر به اتهام جرایم انتخاباتی در پردیس بازداشت شده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- بنابر اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور، مهلت رای گیری انتخابات در سراسر کشور تا ساعت 24 امشب تمدید شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: الان اعلام کردند که فقط با کد ملی هم می توان رأی داد، با این کار امور اخذ رأی تسریع می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان اردبیل از بازداشت 10 نفر در شهر اردبیل در جریان برگزاری انتخابات خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- متخصصان دانشگاه لیورپول اعلام کردند که استراحت در ساحل برای سلامتی مضر بوده و حتی می تواند منجر به مرگ زودرس شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- دبیر شورای عالی امنیت ملی عناصر تهدید کننده امنیت جمهوری اسلامی و تحریم کنندگان را بازنده اصلی انتخابات خواند و برگزاری انتخابات را نشانه روشنی از اقتدار و صلابت نظام اسلامی در ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- ناصر سراج در ساعتهای پایانی جمعه (29 اردیبهشت) از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری تهران که پیش از این اعلام کرده بود که 100 نفر در حوزه های اخذ رای استان تهران بازداشت شده اند، دقایقی پیش از بازداشت 20 نفر دیگر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- فرماندار و رییس هیات اجرایی شهرستان تهران با بیان اینکه کار اخذ رای تا آخرین نفر حاضر در شعب انتخابات انجام می شود گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه گزارش های تخلفات مرتبا برای ما ارسال می شود گفت که تعداد گزارش ها فعلا زیاد است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- هافبک بوسنیایی بانوی پیر از تأثیر سرمربی این تیم بر ارتقای سطح کیفی بازی اش گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- نقطه تجاری به منظور فراهم کردن فرصت های تجاری بین المللی برای بنگاه های کوچک و متوسط از سوی کنفرانس تجارت و توسعه ملل متحد ارائه شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این مقدار ازدحام مردم برای رای دادن بعضا باعث خستگی آن ها و دست اندرکاران امر انتخابات می شود و ضروری است تا شرایطی فراهم شود و سازوکاری ایجاد گردد تا سرعت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- قاضی حیدری از مشکل مشکل کمبود تعرفه جهت اخذ آرا در شعب رای گیری مشهد خبر داد و گفت: این موضوع از مصادیق اخلال در امر برگزاری انتخابات است و با برخورد قضایی مواجه می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه سازوکار انتخابات در کشور ما اطمینان بخش است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- رحمانی فضلی گفت: با توجه به تراکم رای دهندگان در کلانشهرها، خواهش می کنم این افراد در بقیه حوزه های سطح شهر توزیع شوند
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با حضور در ستاد مرکزی نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از این ستاد بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی لحظاتی پیش وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک الگوی غذایی سرشار ازاین نوع مواد سبب شیوع کمتر انواع بیماری های مزمن می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری عصر جمعه اوضاع و روند انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را خوب توصیف کرد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- سید صولت مرتضوی گفت: گزارشات ما حاکی از آن است که در شهرستانهای مختلف استانهای خوزستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و اصفهان کمبود تعرفه وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- تمرین امروز (جمعه) تیم استقلال در حضور دو میهمان برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- شرکت "آی .بی .ام" از نمونه اولیه نخستین پردازشگر رایانه کوانتومی تجاری خود رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- فرهاد تجری گفت: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر وجود اختلال و مشکل در حوزه های رأی دهی الکترونیک و نیز حوزه های رأی دهی دستی در سراسر کشور به دستمان نرسیده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- هندبالیست های ایرانی با حضور در شعب اخذ رأی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- پادشاه هلند 21 سال است که مخفیانه به شغل دومی مشغول است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- اندی سرکیس: این قسمت از سیاره میمون ها در مقایسه با قسمت های پیشین بسیار تکنیکی تر ساخته شده و از لحاظ شخصیت پردازی اتفاقات ویژه ای در ان افتاده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- معاون دادستان مشهد گفت: با توجه به وصول برخی اخبار مبنی بر برگزاری جشن پیروزی توسط برخی ستادهای انتخاباتی با توجه به عدم اتمام زمان رای گیری ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای گفت: حضور پرشور آحاد مردم در پای صندوق های رأی موجب عزت روز افزون، اقتدار بیش از پیش و امنیت کشور و نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- دبیرکل ناتو اعلام کرده که این سازمان در نظر دارد تا به جای افزایش نیروهای خود در "افغانستان"، نیروهای امنیتی و دفاعی افغان را تقویت و تجهیز کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم پای صندوق رای دو چیز یکی اعتقاد به آزادی و دیگری اعتماد به نظام را نشان می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- آقای خاص اعتراف کرد فصل اول حضورش روی نیمکت سرمربیگری شیاطین سرخ دشوار بوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- لباس ورزشی خانم ها در مقایسه با لباس ورزشی آقایان گران تر است و البته تنوع بیشتری دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- با وجود اینکه به ساعات پایانی رای گیری نزدیک می شویم؛ اما هنوز صفوف طولانی رای دهندگان به چشم می خورد و لحظه به لحظه به جمعیت اضافه می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت کشور گفت: تعرفه های پیش بینی شده برای انتخابات رقمی بیشتر از واجدین شرایط بوده است و هر شعبه ای میزان تعرفه هایش به 70 درصد برسد تعرفه جدید برای آنان ارسال خواهد شد و ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حدود 100نفر در شهرهای مختلف استان در ارتباط با تخلفات انتخاباتی از جمله خرید و فروش آرا بازداشت و تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- حاج قاسم سلیمانی امروز به همراه جانباز مدافع حرم سید حسن موسوی نژاد در انتخابات شرکت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- با وجود اینکه بیش از 10 ساعت از برگزاری انتخابات می گذرد؛ اما هنوز موجی از جمعیت نشان از اتحاد و یکپارچگی ملت ایران در دوازدهمین دوره از انتخابات دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلوزیون برای دادن رای خود پای صندوق های انتخاباتی حضور یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- خان محمدی اظهار کرد: هیچ مورد امنیتی در طول یک ماه و حتی یکسال گذشته در شمیرانات نداشته ایم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- اطلاعیه شماره 31 ستاد انتخابات کشور آمده است؛ انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت یک ساعت دیگر یعنی تا ساعت 20 تمدید شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل امور انتخابات شورای نگهبان در نامه ای به رؤسای هیأت های نظارت استان ها اعلام کرد اگر در برگه رأی نام یا نام خانوادگی نامزد انتخابات غلط املایی داشته باشد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- محققان کانادایی تی شرت هوشمندی ارائه داده اند که پتانسیل تشخیص بیماری های تنفسی و نظارت بی وقفه بر وضعیت تنفسی افراد مبتلا به آسم، آپنه خواب یا بیماری انسداد ریوی مزمن را دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال نوجوانان ایران موفق شد میزبان مسابقات پاندا کاپ را شکست دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک محقق و پژوهشگر طب سنتی ضمن اشاره به مقوی ترین قسمت کله پاچه گفت: مصرف کله پاچه در فصل بهار ممکن است تبعاتی در پی داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- رای دهندگانی که ساعت ها در انتظار دادن رای نشسته اند معتقدند که حتی اگر بیش از این هم منتظر بمانند چیزی از اراده آن ها برای رای دادن کم نخواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- مسولان اجرایی انتخابات با حضور در خانه برخی از سالمندان رای آن ها را اخذ کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی رای خود را صندوق انداخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- در تاریخ رقابت های بوندس لیگا برای اولین باز یک داور زن قضاوت خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی گفت: من خودم به همراه آقای رئیسی برای رای به شهرری رفته بودیم و به عینه مشاهده کردیم که آنجا مشهور به رئیسی را ننوشته ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- افراد بسیاری در سراسر کشور از صبح امروز به سبب استقبال گسترده برای دادن رای، در صف های شعب اخذ رای منتظر ایستادند و حتی تا 7 ساعت، انتظار کشیدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- قاضی خدابخشی جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از کشف 102 کیلو تریاک از یک خودروی یخچال دار در ورودی مشهد خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، سلفی گرفتن مردم با عباس جدیدی در حوزه رای گیری را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص مغز و اعصاب با اشاره به اینکه سردردهای میگرنی و عصبی بیشترین علت مراجعات را در برمی گیرند، از نقش 60 درصدی این گروه از سردرد ها در مراجعات خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- دانشمندان دانشگاه RMIT در استرالیا و موسسه صنعتی پکن (BIT) نازک ترین نمایشگر هولوگرافیکی دنیا را تولید کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- مهرداد صدیقیان متولد بهمن ماه 1367 در تهران است. از کودکی کار تئاتر را به صورت غیر حرفه ای در مدرسه انجام می داده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- دانشمندان با استفاده از آرشیوه تصاویر تلسکوپ فضایی هابل موفق به شناسایی قمر سومین سیاره کوتوله منظومه شمسی شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم زمان با سراسر کشور در زندان های کشور از ساعت هشت صبح امروز جمعه آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- نیکزاد خطاب به هیئت نظارت بر انتخابات نوشت: آنچه در حال حاضر از ارتکاب این مصادیق با مدرک و سند مضبوط قابل ذکر است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- اعضای تیم ملی فوتبال جوانان حاضر در کره جنوبی، نتوانستند در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری رأی بدهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- حزب اسلامی می گوید که گلبدین حکمتیار در انتخابات آینده ریاست جمهوری افغانستان نامزد نیست اما رییس جمهور پیش رو باید از وی دستور گیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- استاندار تهران گفت: براساس دستور وزیر کشور زمان اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دو ساعت یعنی تا ساعت 20 تمدید شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- واحدهای ناو گروه 46 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری کشورمان در مسقط رای خود را به صندوق رای انداختند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- با گذشت نزدیک به 10 ساعت از آغاز زمان رأی گیری، مردم در شعبه اخذ رای حسینیه جماران همچنان به صورت خانوادگی و گروه های دوستانه برای انداختن رأی خود شناسنامه به دست وارد این حسینیه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- نماینده ابراهیم رییسی در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات با بیان اینکه کاندیدای ما خودش سی و چند سال اجرای قانون را برعهده داشته و در عمل هم آن را نشان داده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: تا کنون حدود 20 میلیون نفر در انتخابات شوراهای اسلامی در کنار انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی پیشین لیورپول به عنوان بهترین مربی فصل لیگ برتر اسکاتلند انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- پایگاه خبری دیلی میل انگلیس در گزارشی تصویری حضور گسترده مردم ایران در شعب اخذ رأی را پوشش داد.